סוף שבוע על הגג

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

גילוי נאות : פורסם כבר בעבר

שכבתי על הגב ובהייתי בתקרה, לצידי שכב אנטוניו, כך אני קוראת לאותם סטוצים ללילה אחד שאני אוספת בבר, מנצלת עד תום וזורקת בבוקר בלי אפילו לנסות לזכור את שמם האמיתי.

הוא ידע לזיין, האנטוניו הזה, פגשתי אותו בבר שבנמל תל-אביב. באתי לשם במטרה אחת, לאסוף לעצמי זיון ללילה, ליל שבת. שבועיים כבר לא הזדיינתי כמו שצריך, קודם הייתי במחזור ואחר כך עבודה דחופה, והלילה רציתי להרגיש זיין טוב חוגג בהיכל תענוגותיי ומביא אותי לשיאים שכל כך אהבתי, לאורגזמה שמתפוצצת בכל הגוף ומשאירה אחר כך טעם טוב לכל השבוע הבא.

ישבתי על הבר, שותה כוס יין לבן שצונן בדיוק לטמפרטורה הנכונה, את שני הבחורים הראשונים שניסו להתחיל איתי נפנפתי, לא נראו לי, השלישי דיבר הרבה, עשה רוח כאילו היה ולנטינו, המאהב האגדי, לקחתי אותו לשרותים, לבדיקה, כשהוריד את מכנסיו התברר שיש לו זיין בגודל אצבעון, בכלל לא מה שאני מחפשת להלילה, עזבתי אותו מייד, זרקתי אותו לפני שהספיק לגעת בי, השארתי אותו ותאוותו, הפצפונת, בידו. מצידי שיעשה ביד חשבתי וחזרתי לשבת על הבר.

אנטוניו עשה רושם טוב כבר מההתחלה, לא דיבר הרבה, החבילה במכנסיו הצמודים שידרה הבטחות, ריח האפטר שייב שלו, ארמיס, היה הריח האהוב עליי ולא הייתי צריכה בדיקה ,"בוא" אמרתי בקול הסקסי ששמרתי במיוחד לארועים כאלה והובלתי אותו אחרי ליציאה.

המאזדה 5-MX האדומה שלי עושה תמיד רושם, נכנסנו ונסעתי הביתה, נהגתי במהירות, אנטוניו ישב לידי ושתק, שלחתי יד למבושיו ופתחתי את החנות של מכנסיו, הוא לא התנגד, דחפתי את ידי ואחזתי בזיין הגדול והזקור, מלטפת ומעמידה אותו עוד יותר, עוזבת מדי פעם כדי להחליף הילוך וחוזרת ואוחזת באיבר המפותח, הוא לא העז לשלוח ידיים, אולי פחד שאעשה תאונה.

אנטוניו זיין אותי בדיוק כמו שרציתי, גברי וחזק, מעורר אצלי את כל היצרים האפלים. מהרגע שהחניתי את המאזדה בחניה לקח אנטוניו את היוזמה לידיו, כבר במעלית טיילו ידיו בתוך תחתוניי, חודר באצבעו לחריץ הרטוב שבין רגליי, מרגיש כמה אני רוצה אותו, שפתיו מעכו את שפתיי בנשיקה לוהטת, לשונו שיחקה בלשוני. כשאני הייתי עסוקה בלפתוח את הדלת הוא היה עסוק בלפתוח את החולצה שלי, מחבק אותי מאחור, במיומנות פתח את החזייה שלי וחפן את שדיי, מעסה אותם, עד שהגענו למיטה הרחבה כבר היינו עירומים, הבגדים שהוסרו נזרקו, מסמנים את הדרך שעברנו.

עצרנו לרגע, רק כדי להלביש לו קונדום שעמד מוכן על השידה ורגע אחרי אנטוניו כבר היה תקוע עמוק בתוכי, אני שוכבת על הגב כשרגליי פשוקות לרווחה והוא שוכב בין הרגלים הפתוחות ומזיין אותי במרץ, ישבנו המוצק עולה ויורד והוא נכנס ויוצא בהיכלי.

היה לו זיין גדול לאנטוניו, עבה ונוקשה, והוא חגג בתוכי, משפשף את קירות נרתיקי המתהדקים סביבו, טובל בעסיס תענוגותיי היוקד, מזיין אותי בחוזקה, בלהט, מנשק אותי בשדיי, נושך את פטמותי הנוקשות מביא אותי לאורגזמה ראשונה אחרי שבועיים, אורגזמה חזקה שהרעידה את כל גופי.

אנטוניו המשיך, הניח את קרסוליי על כתפיו, חיבק את רגליי והמשיך לדפוק אותי במהירות, נוגע לי בנקודות חדשות, עושה לי רק טוב, מתכופף מעט לעברי ומשחק בשדיי, ידיו לשות אותם, סוחטות בכוח ואני גונחת מתאווה, מיללת כחתולה מיוחמת, מבקשת עוד והוא נותן לי, אברו הגדול מחליק על הדגדגן שלי וסוחט ממני עוד אורגזמה, מביא אותי לשיא נוסף.

"תסתובבי" אנטוניו לחש לעברי "תעמדי על ארבע".

נעמדתי על ארבע, בדוגי-סטייל, ואנטוניו חדר לתוכי מחדש, ידיו אוחזות במותניי והוא תוקע אותי, שדיי רקדו, מתנדנדות לכל עבר, שרירי נרתיקי חיבקו חזק את הזיין התקוע בתוכם כאילו פחדו שיברח, אבל אנטוניו לא חשב בכלל לברוח, היה לו טוב, הוא נכנס ויצא במהירות, מחליק בתוכי בקלות, מזיין אותי, תוקע אותי בדיוק כמו שרציתי.

גמרתי שניה לפניו, אורגזמה שלישית חזקה מכולם, פיצוץ חלומי, "אני באה!" צעקתי והרגשתי איך גם הוא גומר, אברו נמתח לשיא חדש ורגע אחרי ירה את מטענו, מִלא את הקונדום בזרמתו והחל מאבד מזקיפותו עד שברח מתוכי ונשכב לצידי, על הגב.

"את זיון טוב" הוא אמר מתנשף, הוריד את הקונדום מהזיין, קשר את קצהו והניח על השידה שלידו.

"תודה, גם אתה" עניתי ולא מתוך נימוס, "הייתי צריכה את זה" הוספתי כשאני מלטפת בעדינות את הזיין הרטוב ומעירה אותו מחדש.

לא הייתי צריכה הרבה, כמה שפשופים, כמה ליטופים בשקית האשכים, והזיין של אנטוניו התקשה שוב. הלבשתי לו קונדום חדש והוא עלה עליי, שוכב עליי ומזיין, בטנו על בטני, חזהו מועך את שדיי, ישבנו עולה ויורד במהירות, ערוותו מכה בערוותי והזיין שלו חגג שוב בנרתיקי.

הזדיינו כשני תיכוניסטים חרמנים, כאילו רק לפני רגע לא גמרנו, כאילו זה הזיון האחרון שלנו עליי אדמות, סקס במיטבו, צועקים, מתפרעים, מ-ז-ד-י-נ-י-ם-!

גמרנו ביחד, עולים בסערה השמימה, אנטוניו שכב עליי ואני דחפתי אותו, שכבנו על הגב, זה ליד זה, מתנשפים בקול, מסדרים את הנשימה, שותקים, לאט לאט הפכה נשימתו איטית יותר, חלשה יותר, מסודרת, עד שנרדם.

בחדר הסמוך שמעתי את דנה מזדיינת, גונחת מתאווה. דנה גרה איתי בדירה שלי, הכרנו בצבא והפכנו חברות בלב ובנפש, יום אחד הגיעה לכאן והודיעה שהתגרשה, ביקשה להשאר כמה ימים עד שתמצא דירה ומאז היא כאן, איתי, משלמת לי בשרותים.

דנה אהבה להזדיין, בדיוק כמוני, יחד היינו יוצאות לצייד, כמו הלילה, השארתי אותה בבר כשיצאתי עם אנטוניו ועכשיו היא הזדיינה בחדר הסמוך והודיעה לכולם שהיא נהנית, דמיינתי אותה בפוזה האהובה עלינו, רוכבת עליו ודוהרת לעבר האורגזמה, התחרמנתי מחדש, אחזתי באברו של אנטוניו ושפשפתי אותו, אנטוניו אפילו לא התעורר, לא הייתי צריכה הרבה ועמד לו כמו טיל, תורן זקור ומוכן לפעולה, הוצאתי קונדום נוסף מהמגירה, תמיד יש לי במגירה מצבור קונדומים בשלל צבעים וגדלים, אותי לא יתפסו לא מוכנה, הלבשתי לו את הקונדום המחוספס, זה שמגביר אצלי את ההנאה, והשתפדתי עליו.

ישבתי עליו, זקופה, הזיין שלו תקוע עמוק בתוכי, זזה מעט, מסדרת שיחדור עמוק יותר, שייגע בדיוק בנקודות הנכונות. אנטוניו התעורר, שם את כפות ידיו מתחת לראשו והסתכל עליי, כאילו אומר אם את רוצה, תעבדי, אני לא זז.

רציתי והתחלתי לדהור עליו, משתפשפת, עולה ויורדת על המוט התקוע בתוכי ושדיי הגדולים קופצים לקצב רכיבתי, הנחתי את ידי על חזהו ודהרתי, מגבירה את הקצב, מרגישה את הזיין שלו פועם בתוכי, מחליק בקלות על קירות נרתיקי המשומן היטב.

אהבתי את זה, אני קובעת את הקצב ואת העוצמה, גמרתי והמשכתי, בחוץ זרחה השמש ואני התכופפתי ונישקתי אותו, נשיקה תאוותנית על השפתיים ושוב הזדקפתי והמשכתי לדהור, מהחדר השני שמעתי את דנה גומרת, וזה הדליק אותי עוד יותר, נצמדתי אליו, שוכבת עליו "בוא" אמרתי והתהפכתי על גבי, מושכת אותו עליי, מחבקת אותו ברגליי, שלא ייצא והוא בא.

מזמן לא זיינו אותי ככה, בכזאת עוצמה, בכזאת תאווה, בדיוק מה שרציתי, קיבלתי את עונתי בענק. לא היינו צריכים הרבה, עוד שתים שלוש תקיעות וגמרנו.

הכושי עשה את שלו – הכושי יכול ללכת! דקה אחרי שגמרתי כבר צלצלתי והזמנתי לאנטוניו מונית, כמה דקות אחריי הוא כבר לא היה, אנטוניו בקושי הספיק להתלבש לפני שזרקתי אותו מהדירה, "זה למונית" דחפתי לו שטר של 200 ₪ וטרקתי את הדלת מאחוריו.

ישבתי על מיטת השיזוף במרפסת הגג הגדולה ואכלתי ארוחת בוקר מוקדמת כשחלוק הרחצה המפנק פתוח מעט ופטמת השד הימני מציצה. ישבתי ושתתי מיץ רימונים שסחטתי בעצמי, אופנת הבריאות החדשה, אוכלת גרנולה ותותים אורגנים עם יוגורט עיזים מ'נאות סמדר' ומתפנקת ברוח הבוקר הקלילה שליטפה את גופי.

קוראים לי טליה וכל החברות שלי קוראות לי טלי, אני יתומה, גרושה, עשירה, בריאה ויפה, מה צריך יותר?

ההורים שלי נהרגו באחת מתאונות הדרכים המיותרות בכביש הערבה, חזרו מנופש באילת ומשאית שסטתה מהנתיב הרגה אותם במקום. עברתי לגור אצל סבתא שלי, כאן בדירת הגג הזאת.

סבתא שלי הייתה טיפוס מיוחד, אלמנת מלחמה שלקחה מפעל קטן והפכה אותו לסיפור הצלחה בינלאומי, מנהלת קשוחה ביום ומזדיינת ידועה בלילה, אהבה עסקים, אהבה זיונים ועוד יותר אהבה כשהצליחה לשלב בינם. הרפתקאות האהבים שלה היו מרוחות על פני כל הצהובונים, לא בחלה בכלום, כדורגלן נבחרת ידוע שיכל להיות בקלות הנכד שלה או שר מכובד.

עד גיל 18 שמרה עליי סבתא שלי מכל משמר, הייתי בתולה, חננ'ה חרשנית, תלמידה מצטיינת. בשעות הפנויות שלי הייתי במפעל, לומדת את העבודה, התחלתי מלמטה, בלי הנחות, ככה סבתא שלי האמינה שאהיה מנהלת יותר טובה.

בחופשה הראשונה מהטירונות איבדתי את בתולי, אני לא יודעת איך אתם אבדתם את בתוליכם אבל לי סבתא שלי דאגה! היא ערכה את אחת מארוחות הערב המפורסמות שלה, שף מוכר וידוע טרח במטבח של דירת הגג שלנו והכין ארוחה לארבעה. נפגשנו עם אב ובנו, שר מוכר ובן מפורסם לא פחות, אכלנו בניחותא, מנהלים שיחה על ענייני דיומא, גולשים לעסקים, שותים יין טוב וחוזרים לדבר על טלויזיה ותאטרון.

השף ועוזריו עזבו, סבתא שלי והשר פנו לחדר השינה שלה ואני והבן נשארנו לבד.

ישבנו בספת העור הגדולה ושתינו יין, בן השר מילא לי שוב את הכוס שהתרוקנה, שתתי והרגשתי עליזה. כאילו במקרה התחיל בן השר לגעת בי, ללטף בעדינות, להעביר את ידו לאורך רגלי, אחר כך התחיל לנשק אותי, קודם נגיעות קלות בשפתיים שמהר מאד הפכו לנשיקה צרפתית לוהטת, שיתפתי פעולה, נישקתי אותו חזרה והוא התחיל להפשיט אותי, להוריד את בגדיי, לא התנגדתי, להפך עזרתי לו, התחילתי להפשיט גם אותו.

בן השר פתח אותי על ספת העור הגדולה בדירת הגג של סבתא שלי, הדירה בה אני גרה עד עכשיו. שכבתי על הגב, עירומה, ובן השר כרע בין רגליי המפושקות מכוון בידו את הזיין הזקור אל עבר הפתח הבתולי שלי, חודר לאט לתוכי, בעדינות, עד שהגיע לקרום הבתולים שלי ושם עצר, מנשק אותי על שפתיי, מלטף את ראשי, מרגיע אותי, מסדר מעט את עצמו, "את בתולה?" שאל, כאילו זה לא ברור.

"כן" עניתי.

"ואת רוצה?" המשיך לשאול.

"כן"

"בטוחה?"

"כן!"

זה הספיק לו והוא חדר לתוכי, פרץ את החומה, בתנועת אגן חזקה קרע את דרכו מבעד לקרום המתוח והשקיע את כל זכרותו בתוכי.

לרגע זה כאב, קצת, בן השר שכב בתוכי ולא זז, כאילו ידע, חיכה עד שארגע ורק אז התחיל לנוע, קודם לאט, אחר כך יותר מהר. בהתחלה הייתה לי הרגשה כזאת, כאילו שפשוף, יובש, ואחר כך הזיין שלו התחיל להחליק בתוכי בקלות והתחלתי להנות.

בן השר זיין אותי, ישבנו עולה ויורד, שפתיו מוצצות את הפטמה שלי וידיו אוחזות בפלחי ישבני ומצמידות את ערוותי לערוותו. הייתי רטובה, נרתיקי התמלא באותו עסיס נפלא והזיין שלו בחש בתוכי, עושה לי רק טוב.

בפעם הראשונה שגמרתי לא בדיוק הבנתי, הרגשתי משהו מתפוצץ בתוכי אבל לא ידעתי שזה זה. בפעם השניה כבר לא שלטתי בעצמי "כן, הנה, זה טוב, עוד, רוצה עוד" צעקתי מהנאה, מצטרפת לגניחותיה של סבתא שלי מהחדר הסמוך "כן… כ—ן-ן-ן" גמרתי בפעם השניה ועדיין לא הספיק לי.

בן השר לא נח לרגע, היה לו כושר, ספורטאי בעברו, והוא המשיך לזיין אותי בכוח, במרץ, תוקע עצמו לעומקי, הרגשתי את הזיין הגדול שלו משתפשף בקירות נרתיקי שהתכווצו סביבו, מחבקים אותו, מעודדים, מלטפים לו את האגו.

התנשקנו בלהט, רציתי שימשיך כך לעד, בן השר הגביר את הקצב, יותר מהר, יותר חזק, יותר לעומק ואז רגע לפני שגמרתי בפעם השלישית ברח מתוכי, שפשף את הזיין העטוף בעסיס נרתיקי שפשוף אחד או שנים והשפריץ את זרעו על בטני ושדיי, ריח חריף של זרע טרי התפשט באוויר, מחרמן אותי עוד יותר, אינסטינקטיבית הסתובבתי על הבטן, דחפתי יד אל בין רגליי ואוננתי, לא הייתי צריכה הרבה בשביל לגמור בפעם השלישית.

במרפסת חיכתה לי סבתא, פותחת בקבוק שמפניה שהכינה במיוחד לאירוע, לחגוג את אובדן בתולי, את היום שבו הפכתי לאשה.

שני סוגים של גברים אהבה סבתא שלי: גברים חזקים וקשוחים, כאלה שהיו מזיינים אותה בכוח ומביאים אותו לאורגזמות פראיות, או פודלים, כאלה שהיא הייתה שולטת בהם ועושה בהם כרצונה.

מנשים סבתא שלי התרחקה, אבל עם אולגה, המעסה הקבועה שלה, המצב היה שונה.

אולגה למדה לתואר שני, את לימודי התואר הראשון שלה מימנה כמעסה פרטית, פעם בשבוע הייתה מבקרת את סבתא שלי, מגיעה עם מיטת העיסוי הניידת שלה, שתיהן היו נכנסות לחדר העבודה של סבתא ונועלות את הדלת, מה שקרה שם הייתה עבורי תעלומה, רק הקולות שבקעו הבהירו לי שלסבול סבתא שלי לא סבלה.

כשאולגה התחילה את התואר השני היא קבלה מלגה והפסיקה לעשות עיסויים, רק עם סבתא היא המשיכה, לא כל שבוע, רק כשסבתא קראה לה, הייתה באה ויחד היו נכנסות לחדר, סוגרות את הדלת, נועלות וכשסבתא שלי הייתה יוצאת קרנה ממנה תמיד איזו הילה לבנה.

כשסיימתי טירונות סבתא שלי סידרה לי גם עיסוי כזה, עם אולגה. "בואי, נפנק אותך קצת" הזמינה אותי כשאולגה פורסת את מיטת העיסוי שלה בסלון "תתפשטי ותשכבי על המיטה".

פעם ראשונה ששכבתי על מיטת העיסוי הזאת, תמיד ראיתי אותה סגורה, מקופלת, ועכשיו שכבתי עליה, על הבטן, ראשי מונח בחור המיועד לו, מסתכלת ברצפה וזוכה לעיסוי מקצועי, מלא שמן ארומטי עם ריח קסום שתמיד הייתי מריחה מסבתא שלי אחרי הפגישות שלה עם אולגה.

אולגה הייתה מקצועית ,לא שהיה לי ניסיון גדול בעיסויים, אבל הרגשתי על גופי את ההרגשה המופלאה הזאת, תחושת השחרור בכל מקום בו אולגה נגעה.

האמת שקצת התאכזבתי, נכון זה היה נהדר אבל לא כזה שמוביל לגניחות הנאה כמו שהייתי שומעת מהחדר של סבתא שלי כשהיא קיבלה טיפול כזה, אפילו לא כשאולגה טיפלה בשתי גבעות ישבני המוצקות, מעסה אותם, משמנת את פי הטבעת המוחבא בינם, נוגעת כאילו במקרה בחריץ שבין רגליי.

אולגה ביקשה שאסתובב על הגב, שכבתי עירומה, סבתא שלי ישבה בצד על הכורסה, מסתכלת ומחייכת לעצמה.

אולגה התחילה לעסות אותי שוב, התחילה בקרקפת ועברה לשפשף את הרקות, יורדת לאט לעבר הראש ומשם לצוואר, כשהתקרבה לחזה החשוף  קצת נמתחתי, סבתא שלי הרגישה ונגשה אליי, אוחזת בידי, אולגה מרחה את שדיי בשמן, מעסה, לשה, לפתע נישקה לי בפטמה, נשיקה קלה, רציתי לקפוץ אבל סבתא שלי הרגיעה אותי "תרגעי, תני לה לעשות מה שהיא רוצה, לא תצטערי"

אולגה עיסתה את שדיי ונישקה אותם, כל פעם חזק יותר, מוצצת את הפטמות, יונקת, משחקת בשיניה, כשעזבה והתחילה לרדת לעבר הבטן התאכזבתי, הרגשתי טוב ורציתי שתמשיך, אולגה מרחה שמן על הבטן ועיסתה אותה, ממשיכה לרדת, מכניסה יד אל בין רגליי ומפשקת אותם, לא הרבה אבל מספיק כדי לחשוף את הכוס שלי שפלומת שיער עדינה סימנה את מקומו, מורחת שמן ומעסה, יורדת לאורך הרגל הימנית ומגיעה לכף הרגל, מעסה גם אותה, אחר כך עברה לכף רגלי השמאלית והתחילה לעלות חזרה, לאט, מעסה, עד שהגיעה שוב אל הכוס, הרגשתי רטובה, התביישתי, רציתי לסגור את הרגליים אבל אולגה לא נתנה לי, סבתא שלי החזיקה חזק בידי, "אל תתנגדי, תזרמי עם זה" לחשה לי בקול סקסי, כזה שלא שמעתי אצלה עד היום כשדיברה איתי, "תני לה" ואולגה עיסתה לי את הכוס, תנועות עדינות, מעסות ומחרמנות, בטבעיות הכניסה אצבע לחריץ הרטוב ונוגעה בתוכי, בדיוק בנקודה הנכונה, זאת  שגרמה לי לצעוק מהנאה, בדיוק כמו שסבתא שלי צועקת, "סבתא'לה זה טוב, כן, עוד, בבקשה עוד, סבתא'לה אני מתה, עוד! עוד!! אל תפסיקי!"

סבתא שלי נישקה אותי על הפה ומשם ירדה לשדיי, מוצצת, נושכת, אולגה טיפלה בכוס שלי, שפתיה מחוברות לשפתיי גן תענוגותי, לשונה טיילה בתוכי, גורמת לי לגמור… ולגמור… ולגמור, הייתי בגן עדן, נמתחתי והגבהתי את ישבני אולי אולגה תחדור יותר עמוק, הפקרתי עצמי בידיה, או אולי יותר נכון בלשונה, ונתתי לה לפנק אותי כמו שרק אישה יודעת לפנק אישה.

את דן הכרתי בהודו, בטיול שלאחר הצבא, היה קליק מהרגע הראשון והתחתנו כחודשיים לאחר שחזרנו, חתונה מפוארת רבת משתתפים.

לסבתא שלי הוא לא נראה כבר מההתחלה, טענה שהוא פְרֵאח, שהוא לא מתאים לי, שהוא רוצה רק את כספי, שהוא יבגוד בי, הכריחה אותנו לחתום על הסכם ממון כתנאי להסכמתה לחתונה.

בדיעבד סבתא שלי צדקה. דן היה בטלן, לא רצה לעבוד, היה יוצא בערב עם חברים ומשאיר אותי לבד, בוכה.

סבתא שלי דאגה לי כמו תמיד ושכרה בלש שלא היה צריך להתאמץ הרבה כדי להשיג הוכחות, כדי שלא יהיה ספק סידר לנו שנתפוס אותו במקום העבירה.

תפסנו אותו על חם, מכנסיו משולשלים, ישבנו חשוף והוא תוקע את הזיין שלו באחוריה של העוזרת של סבתא שלי, דופק אותה בתחת על השולחן במטבח. הבלש לא הפסיק לצלם, דן צרח ואני צרחתי חזרה, סבתא שלי צחקה והעוזרת בכתה, עשתה הצגה שהוא אונס אותה ושבוע אחרי כבר הייתי גרושה רשמית.

דן עזב בלי כלום, האיום של העוזרת להתלונן שהוא אנס אותה וההוכחות שבידנו לא השאירו לו הרבה בררה, רק שנים אחר כך סבתא שלי גלתה לי שהעוזרת קיבלה הרבה כסף עבור הופעתה המשכנעת אבל אותי זה כבר לא עניין, אני נכנסתי לרשימת הפנויים פנויות של אצולת תל-אביב והתחלתי להנות מכך.

ביום שקבלתי תואר שני במנהל עסקים סבתא שלי פרשה והעבירה לי את ניהול החברה. אומנם סיימתי בהצטיינות אבל רק אחר כך הבנתי שאת הניסיון האמיתי רכשתי בבית הספר שלה, של סבתא שלי.

הייתי המנכ"לית אבל היא לא עזבה אותי לגמרי לבד, כיו"ר הדירקטוריון הייתה פעילה במיוחד במבצעים מיוחדים, כאלה שהשתיקה יפה להם, כאלה ששילבו בילוי ועבודה.

סבתא שלי מתה ב"מילוי תפקידה", במיטה של סוויטת מלון מהודר תוך כדי סאשן פרוע עם איש ציבור ידוע, חובש כיפה, אישיות בכירה שגם האשה וששת הילדים שחיכו לו בבית לא הפריעו לו להפגש עם סבתא שלי למשחקי זימה.

הבן זונה לא בא ללוויה, גם לא הגיע לנחם אותי בשבעה, אפילו לא צלצל.

בתום השבעה קרא עורך הדין שלנו את הצוואה, חוץ מתרומות נדיבות ל'מעון לנשים מוכות' ול'אגודת צער בעלי חיים' ו'תנו לַחַיות לִחְיות' סבתא שלי הורישה לי את הכל, את הדירה, את המפעל, כסף רב ומעטפה סגורה ובתוכה מכתב אישי, מפתח והקוד לכספת שבחדרה.

היה שם הכל בכספת, תעוד מלא על כל קשריה, נקודות התורפה של כל מי שפגשה, תמונות מפלילות, בקיצור כל מה שהייתי צריכה כדי להמשיך בדרכיה.

צלצלתי לו, לבן זונה, לא עברתי אפילו את המזכירה, סיננו אותי. לקחתי תמונה אחת, טשטשתי את הפנים, שלא יזהו אם תיפול לידים הלא נכונות, ושלחתי אליו למשרד עם שליח מיוחד, מעטפה חתומה, אישית.

כדי להיות בטוחה שלחתי לו מסרון, SMS לפלאפון האישי שלו שאת המספר, חסוי כמובן, מצאתי בפלאפון של סבתא, "שלחתי לך מעטפה אישית למשרד" כתבתי "כדאי שרק אתה תפתח"

הוא התקשר אחרי שעתיים, מהפלאפון האישי, צרח וקילל, איים שיפעיל את המשטרה. לא התרגשתי, ידעתי שאני מחזיקה יד טובה, "אין בעיה, אני שולחת עותק לרב שלך" הודעתי לו בשיא השלווה, "ואולי גם אחד לאשתך ועותק לאילנה מעוב.."

כאן הוא נשבר, הפסיק אותי באמצע המשפט עבר לקול מתחנף, "תראי, אני מצטער, רציתי לבוא אבל לא יכולתי, פחדתי מהעיתונאים ו…".

עצרתי אותו גם אני לפני שסיים, "אני צריכה את הרשיון שסבתא שלי ביקשה עד מחר!" אמרתי בקול הכי תקיף שיכולתי "וחוץ מזה אני צריכה לגמור את מה שסבתא שלי לא גמרה אתך אז נפגש ביום חמישי בשעה שמונה במלון הקבוע תחכה לי בדיוק כמו שהיית מחכה לה, אבל בדיוק כמו שהיית מחכה לה, כמו בתמונה!"

למחרת כבר הודיעו לנו שהרשיון שביקשנו מוכן, ביום חמישי עליתי במעלית המלון, במסדרון עמדו שני אנשי אבטחה ובדקו אותי ואת התיק שלי, בוחנים אותי במבט חוקר, בלי להוציא מילה. נכנסתי לחדר, השר חיכה בדיוק כמו שציוויתי עליו, עירום, עומד על ארבע על המיטה כשהישבן החשוף מופנה לכניסה.

אם אנשי הבטחון היו בודקים יותר טוב הם היו מגלים את הסטראפ-און המוצמד לירכי, מתחבא מתחת לחצאית הרחבה, זיין גדול מפלסטיק שחור שמצאתי בכספת של סבתא שלי, הכי גדול בין הארבעה שהיו שם.

"מוכן?" שאלתי ונגשתי לאחוריו, הרמתי את החצאית ובלי לחכות לתשובה נעצתי את הזיין התפוח בפי הטבעת שלפניי.

הוא דאג לשמן היטב את הפתח האחורי שלו אבל אני לא יודעת אם הוא היה מוכן לזיין גדול כל כך, הרגשתי איך אני קורעת את דרכי לתוכו, מותחת את פי הטבעת עד שכמעט ונקרעה. כאב לו, הרגשתי את זה למרות שהוא לא צעק, לא עצרתי, אחזתי במותניו ונכנסתי עמוק יותר, דוחפת באגני עד שכל הזיין חדר ונתקע עמוק עמוק בישבנו.

"שלום, אני טלי" הצגתי את עצמי "הנכדה".

הוא לא ענה. הכיתי בישבנו, חזק, מסמנת חמסה אדומה על פלח הישבן הלבן "מה קרה, לא אומרים שלום?".

"שלום" סינן מבין שיניו.

"שלום מה?" שאלתי בקול נרגז, והטבעתי את חותם ידי על פלח ישבנו השני

"שלום גברתי" מיהר להשיב.

"ושלא תשכח את זה לעולם!" סיננתי ברשעות והתחלתי לדפוק אותו. לא שהיה לי נסיון בסאשנים כאלה אבל בכספת של סבתא שלי היה תאור מפורט של הפגישות שהיו להם ואני רק ניסיתי לעשות את אותו הדבר.

דפקתי אותו, אוחזת במותניו ומכה בחוזקה באגני, טוחנת אותו, מחליקה במהירות בפי הטבעת המשומן שהתרחב. התחלתי להתפשט, בלי להפסיק לדפוק אותו, הורדתי את החולצה ופתחתי את החזיה, משחררת את שדיי שהתחילו לרקוד לכל עבר, רכנתי עליו, מצמידה את שדיי לגבו ושלחתי יד אל הזיין שעמד בין רגליו, מתנועע לקצב דפיקותיי, תפסתי אותו והתחלתי לשפשף, עמד לו בטרוף, הרגשתי שהוא הולך לגמור "שלא תעז לגמור לפניי!" ציוותי כשאני ממשיכה לעשות לו ביד.

לא היה לו סיכוי, גם אם הוא התאמץ מאד הוא לא הצליח לשלוט ביצרו וירה את מטענו הרותח על המיטה.

"מה זה צריך להיות" צרחתי עליו כשאני יוצאת מישבנו.

"סליחה גברתי" התחנן, "את מחרמנת אותי, לא יכולתי לעצור, אני מבקש סליחה"

"אין סליחה, על טעויות משלמים" קבעתי ונגשתי למכנסיו שהיו מונחים על הכסא שבצד, הוצאתי את החגורה וחזרתי.

באותו ערב הייתה הפעם הראשונה שהצלפתי לגבר, אם אפשר לקרוא גבר לפודל הזה, הפכתי את ישבנו אדום כאש, בהתחלה הוא שתק אבל אחר כך התחיל לילל, לבכות "סליחה, זה לא יקרה יותר, אני מבטיח," התחנן על נפשו ואני את כל כעסי הוצאתי על ישבנו האומלל.

להפתעתי נעמד לו מחדש, בכל מכה שהצלפתי בו נעמד לו יותר, עד שגמר שוב, אפילו לא היה צריך לשפשף, גמרתי גם אני, להצליף לגבר עשה לי את זה, הרגשתי את האורגזמה המתפוצצת בתוכי והחלטתי שמספיק, זרקתי את החגורה ונעצתי חזרה את הזיין הגדול המחובר לאגני אל תוך ישבנו ושוב טחנתי אותו, דוהרת לאורגזמה שניה, חזקה עוד יותר, לא הייתי צריכה הרבה לפני שגמרתי שוב.

הורדתי את הסטראפאון והתיישבתי על הכורסה, הוא לא זז, מחכה על ארבע לפקודה, כלב ממושמע.

"בוא" ציוותי "תמצוץ לי" והוא בא, על ארבע כמובן, נכנס בין רגליי והתחיל למצוץ, ליטפתי את ראשו כאילו היה הכלב שלי, נשענתי לאחור ונתתי לו לפנק אותי. הוא ידע לרדת לאשה, ללקק כוס, לשונו חדרה לתוכי נוגעת בנקודות הנכונות, מוצץ לי את הדגדגן המגורה, גמרתי שוב, הצמדתי בידיי את ראשו אל ערוותי ושפשפתי את הכוס שלי בפניו, מורחת את עסיס תענוגותיי על זקנו.

"תודה גברתי" הודה לי כשגמרתי והתחלתי להתלבש, "ואם יורשה לי להוסיף את טובה כמו סבתא שלך"

לפני שיצאתי הכנסתי לו סטירה, "סבתא שלי מתה" אמרתי בנוקשות, "אני המלכה החדשה שלך, אל תשכח!" הושטתי לו את גב כף ידי והוא נישק אותה.

כמו שאתם רואים לא רק ניהול למדתי מסבתא שלי, גם את האהבה לסקס, לזיונים, לשליטה, ועכשיו שכבתי לי על הגג, הרוח הקלילה מחליקה על גופי וקנחתי את ארוחת הבוקר המוקדמת שלי בתה צמחים עם נענע טרייה שקטפתי מהעציץ שעל הגג.

דנה גמרה להזדיין ונפטרה מהבחור, בדיוק כמוני רק בלי לתת לו כסף למונית.

אחרי שהוא יצא היא הצטרפה אליי לארוחת הבוקר המוקדמת במרפסת. בחולצת טריקו קטנה שהבליטה את שדיה הגדולים והפטמות הזקורות ובתחתוני בוקסר שכנראה גנבה מאחד ממאהביה הרבים, היא נראתה סקסית כל כך שבא לי עליה.

"לא משהו" אמרה "בקושי גמרתי פעם אחת"

"שמעתי אותך מתלהבת, גומרת, צורחת"

"זייפתי" שיקרה "רציתי שירגיש גבר"

"מסכנה" עשיתי עצמי מרחמת עליה "שלי היה גבר גבר, ידע לזיין, אני גמרתי שלוש פעמים" הקנטתי אותה, "ועכשיו אני הולכת לישון, עד הערב, וכשאני קמה אני רוצה את שכר הדירה שלי, דיר באלק!"

אין ארוחות חינם, כך לימדה אותי סבתא שלי, כסף לא הייתי צריכה וכשדנה הציעה לשלם לי עבור שהותה בדירה  לא הסכמתי "בשביל מה יש חברים?" שאלתי אותה.

"חברים, חברים" אמרה לי דנה אחרי רגע של מחשבה, "ככה אני ארגיש יותר טוב"

"למה?" שאלתי "כסף אני לא חסרה"

"לא יודעת, אם את לא רוצה כסף נמצא סידור אחר" הציעה דנה.

"מה?" שאלתי.

דנה חשבה לרגע, מהססת מאט, "את זוכרת שסיפרת לי על אולגה?"

"כן" התפלאתי.

"אז אני אהיה האולגה שלך" הכריזה דנה, "פעם בחודש, במוצאי שבת, אני אהיה שלך, אפנק אותך, בעצם כל מה שאת רוצה אני אעשה"

ניסיתי לדחות אותה אבל זה לא עזר, בסוף הסכמתי, לא הצטערתי, דנה ידעה לפנק והערב אני אגבה ממנה את שכר הדירה החודשי שלה.

ריח האוכל העיר אותי, בחוץ כבר התחיל להחשיך, נמתחתי במיטה, לרגע לא הבנתי מה קורה ואז נזכרתי, ערב התשלום החודשי של דנה.

התרחצתי, אין כמו מקלחת קרה למחוק את קורי השינה, בלי להתנגב התעטפתי בחלוק הרחצה הגדול ויצאתי.

על המרפסת היה ערוך השולחן, בצד ישבה נטע, חברה טובה שלנו, שותפה לדבר עבירה כמו שאומרים. נטע הייתה קטנה, קומפקטית כזאת, מותניים צרות, שיער בלונדיני שופע וחזה ענק, ממש דולי פרטון הישראלית רק בהבדל אחד, נטע אהבה נשים, רק נשים. אני לא יודעת למה ונטע לא עזרה לי בכך, גם דנה, שהיתה חברת  ילדות שלה, לא תרמה לי מידע.

פעם ראשונה שפגשתי את נטע הייתה בחתונה של דנה, דנה הכירה ביננו, שלום שלום ולא מעבר לזה. אחר כך נפגשנו עוד כמה פעמים לקפה, תמיד זה היה יחד עם דנה וקבוצת חברות, שיחת בנות ורכילות לא מעבר לכך.

הפגישה האמתית הראשונה הייתה כאן בדירת הגג שלי, בבוקר יום שבת אחד, נטע יצאה מהחדר של דנה ורק מגבת קשורה למותניה, שדיה הגדולים והפטמות הכהות הגדולות שבלטו על הרקע הלבן של השדיים משכו את עיניי.

"שרותים?" שאלה מנומנמת, מתנועעת כאילו כל רגע יוצא לה.

"שם" הצבעתי על המסדרון "דלת שניה" הוספתי ולא יכולתי להפסיק לבהות בשדיה. על פי גניחות התאווה שבקעו בלילה מחדרה של דנה חשבתי שהיא נמצאת שם עם גבר, אותן הצעקות המוכרות כשהיא גומרת שבקעו גם הלילה מחדרה וחרמנו אותי כל פעם מחדש.

נטע חזרה אחרי רגע, "אני נטע" הציגה את עצמה בשיא הטבעיות ואני לא הפסקתי להסתכל בחזה שלה, "אני פה עם דנה" המשיכה והסבירה.

התאוששתי, "הו סליחה, אני טלי, יש עוד מישהו עם דנה?" לא יכולתי להתאפק

"לא, רק אני, למה?"

"סתם, רוצה קפה? מיץ?"

"גם וגם" ענתה "אני רעבה, את יודעת אחרי לילה כזה" הוסיפה בשיא הטבעיות "צריכה עזרה?"

נתתי לה לסחוט תפוזים טריים, אחר כך ישבנו במרפסת, שותות ואוכלות ואני לא מפסיקה לבהות בחזה הגדול שלה

"DD" אמרה לפתע, מחייכת.

"מה?" הסמקתי

"DD, החזה שלי, טבעי בלי מיליגרם סיליקון, קשה להשיג חזייה טובה אבל למי אכפת"

"אפשר לנגוע?" תפסתי פתאום אומץ.

"בבקשה"

נגעתי, בודקת בעדינות, מרימה שד אחד ושוקלת אותו.

"יופי" הפתיעה אותנו דנה "התחלתם בלעדיי?"

לא הרגשתי שהיא מגיעה והסמקתי כולי, "זה לא מה שאת חושבת" עניתי את התשובה הכי בנלית.

"עזבי, לא צריך להתנצל" ענתה דנה ונישקה את נטע, נשיקה לוהטת על השפתיים, "אני רואה שכבר נפגשתם" התישבה ליד השולחן ומזגה לעצמה כוס מיץ תפוזים טרי, "נטע היא חברת ילדות שלי, לסבית, מלקקת הכּוסים הכי מומחית, מומלצת בחום"

חשבתי שנטע תקפוץ, תכניס לה סטירה, אבל לא, במקום זה היא חייכה לעברה ושלחה לה נשיקה.

שתינו ואכלנו, מפטפטות על דא ועל הא, דנה החזירה אותנו למציאות "תגידי, אכפת לך שנטע תעזור לי היום?"

"תעזור במה?" התפלאתי, לא מקשרת.

"את יודעת, היום יום התשלום החודשי שלי" הזכירה לי דנה "לא תצטערי, מבטיחה".

ברגע הראשון רציתי להגיד לא, אני לא מכירה אותה, לא רציתי שתדע על הסידור שלנו, שלי ושל דנה, מה היא תחשוב עליי?

"לא תצטערי, מבטיחה, אם תצטערי אני אשלם ביום נוסף וחוץ מזה היא יודעת" המשיכה דנה כאילו קראה את מחשבותיי, "יודעת ומסכימה".

הסכמתי ובאמת לא הצטערתי. דנה לא הגזימה, נטע באמת ידעה לפנק אישה, ומאז היא מצטרפת אלינו, לא כל פעם, רק כשדנה מחליטה, כמו הערב.

דנה יודעת לבשל, לא כמוני. ישבנו סביב השולחן והתענגנו על המנות הראשונות שהכינה, אוכלות לאט, שותות יין טוב, גבעת החלוקים 2005 של צרעה, יין ישראלי בעל ניחוחות פרחוניים ומתובלנים המזכירים באופיים את יינות דרום הרון. אוכלות, שותות ומפטפטות.

"רוצה תוספת ממשהו?" שאלה אותי דנה.

"עוד חציל" אמרתי.

"רוצה עזרה?" שאלה נטע וקמה ממקומה.

דנה ונטע יצאו וחזרו אחרי כמה זמן, צלחת עם חציל שנצלה רק עכשיו על האש ועליו רוטב טחינה וצ'ילי בידה של דנה וכמובן שתיהן ללא חולצתה כי זה היה המנהג שלנו, בכל פעם שמישהי מהן הולכת למטבח היא מורידה פריט לבוש אחד ומשאירה אותו שם, עד שתשארנה עירומות.

החזה של שתיהן עמד לפרוץ מבעד לחזיות הסקסיות שלבשו, "צריך עוד יין" אמרתי, מוזגת לנו את שארית היין שבבקבוק.

"אני אביא" התנדבה נטע וכשחזרה היה החזה הענק שלה משוחרר, חשוף לעיני כל, מתנועע לקצב הליכתה.

דנה הורידה את החזיה שלה כשהלכה להביא לי מזלג במקום זה שנפל, טוב לא ממש נפל יותר הופל, וחזרה בחזה חשוף ושתיהן נשארו רק בחוטיני שלא הסתיר הרבה כשהביאו את המנה העיקרית, נזיד בקר בבירה גינס ולצידו פירה מארטישוק ירושלמי וערמונים שבושלו בנזיד.

את הקינוח, תה עם נענע טרייה ועוגיות חמאה, הן הגישו כבר עירומות.

את כוס התה השניה שתיתי על כורסת השיזוף, נותנת להם את הסימן המוסכם שאני מוכנה לפינוק הבא.  שתיהן נגשו אליי, אחת מכל צד של הספה ופתחו את חלוק הרחצה שלבשתי.

הייתי עירומה מתחתיו, אפילו לא תחתונים, שתיהן ירדו על ברכיהן והתחילו ללטף אותי, בעדינות, מרפרפות באצבעות הידים לאורך גופי, אחר כך התחילו לנשק, גם כאן בעדינות, נוגעות בשפתים ומנשקות, התמסרתי להם, מניחה את כוס התה ומפקירה עצמי בידן.

דנה התחברה לשדיים שלי, מלקקת עם קצה הלשון עגולים על העטרה הכהה, מוצצת בתאווה את הפטמה שהתקשתה, נטע ירדה ישר לכוס, מפשקת את רגליי בעדינות בידה ומחברת את שפתיה לשפתי הכוס שהתנפחו מתאווה.

דנה לקחה קובית קרח בין שיניה והתחילה לצייר פסי מים על השד הימני שלי, ירדה במורד הבטן ועלתה חזרה לשד השניה, הייתי חמה והקרח רק הדליק אותי יותר, נטע נשכה בלשונה את הדגדגן שלי והחלה מוצצת אותו בתאווה, הרגשתי בשמיים, צעקתי וביקשתי עוד, נטע ודנה בכלל לא חשבו להפסיק, הייתה להם מטרה והם כבשו אותה, גמרתי, כל גופי הזדעזע, מסוג הגמירות הטובות האלה שנותנות לך טעם של עוד, והן נתנו לי עוד, בלי הפסקה למנוחה, ממשיכות בשלהן, יונקות אותי, מלקקות אותי, מוצצות אותי, מובילות אותי בדרך לאורגזמה הבאה, סופר-אורגזמה, ראיתי זיקוקים "אימא'לה" צעקתי "אני מתה! עוד, עוד, אל תפסיקו, עוד, כן! כן!!"  וגמרתי, פעם שניה, חזקה עוד יותר, מתישה.

שכבתי על ספת השיזוף, מסדרת את נשימתי, על הרצפה לצידי שכבו נטע ודנה ב-69 לוהט, דואגות אחת לעונתה של השניה. הסתכלתי עליהם, היה במחזה הזה משהו מדליק והתחרמנתי מחדש, הלכתי לחדר השינה, הלבשתי לי את הסטראפאון האדום, זה הדו צדדי, וסדרתי אותו כך שיגע בתוכי בדיוק בנקודה הנכונה.

כשחזרתי הן עדיין היו עסוקות אחת בשניה, עמדתי והסתכלתי, מרגישה את הרטיבות שבתוכי, את הזיין מפלסטיק התקוע בתוכי ושנלחץ בכל תנועה שלי, גורם לי להיות עוד יותר רטובה.

"תעברו לדוגי סטייל!" הודעתי להם פתאום, לא ממתינה שיגמרו, "תעמדו אחת ליד השניה"

נטע ודנה נעמדו כמו שביקשתי, רוטנות מעט על ההפרעה אבל הערב הוא הערב שלי והן לא סרבו, ניצבות על ארבע, ישבנן מוגבה, פישוק קל ברגליים, מוכנות שאני אזיין אותן.

עברתי מאחוריהן, מחליקה באצבע על חריץ הכוס החשוף בפניי, חודרת מעט, בודקת. שתיהן היו רטובות, מוכנות. "תנענעו את התחת!" פקדתי והן התחילו לנענע. יש משהו מחרמן בשני ישבנים חטובים וחשופים, נעים מצד לצד, רוטטים, כשהחריץ הרטוב החוצה אותם נוצץ באור המנורה.

נעמדתי מאחורי דנה וחדרתי לתוכה, בתנועה אחת חזקה תקעתי את כל התותב האדום הבולט מאגני במעמקי הכוס הרטוב שלה, מחליקה לתוכה ללא התנגדות.

"תנענעי את התחת!" צעקתי, מכה בידי על ישבנה של נטע שהפסיקה לרגע והסתכלה עלינו, "וגם את" הפלקתי לדנה, מזיינת אותה במהירות, שומעת אותה גונחת, רוצה עוד, תקעתי עוד שתי נעיצות ודלגתי לנטע, כיוונתי את האיבר הרטוב ותקעתי עצמי בכוס שלה, מזיינת אותה במהירות, נטע הייתה רטובה ומיוחמת, החלקתי בתוכה בקלות, במהירות, "כן תני לי" נטע צעקה בתאווה, "כן, תני לי, תני לי עוד, כן, ככה, תזייני אותי!"

הרגשתי שהיא כמעט וגומרת וחזרתי לדנה, מחליקה לתוכה שוב, מזיינת אותה חזק, טוחנת אותה.

נטע שלחה יד מתחת לבטנה והתחילה לאונן, "נטע, לא!" אמרתי, "תנענעי את התחת ותחכי לי"

הזעתי, מזיינת במהירות את דנה "אני באה!" דנה צעקה "הנה! זה בא! זה בא לי! הנה" היא המשיכה "פאק! הנה, ג-מ-ר-ת-י" דנה הכריזה בהנאה ואני דלגתי לנטע, השחלתי לה ת'תותב המשומן במיצי הכוס שלהן וטחנתי אותה במהירות, אוחזת במותניה ותוקעת, הרגשתי שאני גומרת, הייתי רטובה לגמרי ובקושי שלטתי בעצמי, זיינתי את נטע כאילו אין מחר, רציתי שתגמור, הייתי רטובה מזיעה, נשמתי בכבדות, הרגשתי שעוד רגע אני מתעלפת ו…אז נטע גמרה, בקול רם, אני חושבת שחצי תל-אביב שמעה אותה גומרת.

ישבנו על הגג ושתינו את שארית היין, התאוששתי, הסטראפאון עדיין קשור למותניי, תקוע בתוכי. התחרמנתי מחדש, רציתי עוד משהו, סיום לסוף שבוע נפלא "מי רוצה בתחת?" ציחקקתי.

נטע קפצה ודנה אחריה, רבות בינן כאילו מתחרות על פרס הגדול, עומדות שוב על ארבע, בדוגי סטייל, מבליטות את ישבנן, מנענעות אותו "אן דן די נו סוף על…" דקלמתי את שיר הילדים הידוע ונטע זכתה.

"תשכבי על דנה" אמרתי, דנה נשכבה על הגב ונטע עליה, בטן נוגעת בבטן, חזה נמעך לחזה, מתנשקות, בלי לחכות תקעתי עצמי בישבנה של נטע, חדרתי במכה אחת והתחלתי לזיין אותה בתחת, דנה מחבקת אותה ואני תוקעת לה בדלת האחורית, דנה מנשקת אותה ואני טוחנת אותה בכניסת המשרתים, גמרתי פעם ראשונה רק בגלל התנוחה, פעם שניה כשהזין שבתוכי לחץ בדיוק בנקודה הנכונה ופעם שלישית כשנטע צעקה שהיא גומרת.

לדנה לא היה לי כבר כוח, יותר מדי גמירות ללילה אחד, הייתי תשושה והלכתי לישון, נטע נשארה לסיים את המשימה.

נרדמתי ברגע, וואו, איזה סוף שבוע נפלא.

טיפ: את המתכון לנזיד בקר בגינס ניתן למצוא בספר "גידי גוב הולך לאכול" עמוד 123 (מומלץ, אבל מניסיון לא להתפשר על בירה אחרת, רק גינס)

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן