נקמה בסא"ל שרה

 הסיפור הוא המשך ל-"רס"ן שרה", "סא"ל שרה" ו-"לונדון כן מחכה לי" ולהבנת העלילה מומלץ לקרוא אותם תחילה.

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הסיפור הקודם (לונדון כן מחכה לי) : …כשכבר התחילו התהליכים לקראת נחיתה והדיילות עברו לבדוק אם המושב מורם ואנחנו חגורים, לאה לחשה לי "אתה טוב, אהבתי את מה שעשית לבת שלי".

"תודה" לחשתי חזרה ולדעתי קצת הסמקתי, החמיא לי לקבל כזאת מחמאה מלאה, "ואת? נהנית?".

"מאד" היא חייכה, "גמרתי, כשדנה גמרה גם אני גמרתי, אפילו שלא הייתה חדירה, אבל אתה יודע מה יעשה אותך לעוד יותר טוב?" היא המשיכה.

"מה?".

"להרגיש פעם מה שהצד השני מרגישה".

הבנתי מה היא רומזת אבל שתקתי. רק כשהלכנו לעבר ביקורת הדרכונים שאלתי בדחילו ורחימו "אם אני אחליט לנסות, ואני לא אומר שהחלטתי" הוספתי במהירות, מדגיש כדי למנוע ספק, "תהיי מוכנה לעזור לי".

לאה הביטה בי וחייכה, "רק אם תבקש".

ניצלתי את העובדה שהגענו לביקורת הדרכונים ולא עניתי, למרות שעמד לי על קצה הלשון לבקש עדיין היה לי ספק. לאה גם לא דחקה בי לענות, גם לא כשעמדנו יחד ליד המסוע וחיכינו למזודות שיגיעו.

****

לשמחתי תפסתי נהג מונית שתקן ביציאה מהטרמינל, די נדיר נהג מונית שתקן, ויכולתי לשבת בשקט ולחשוב על מה שלאה אמרה לי, מעלֶה טיעונים בעד ונגד. גם בבית, כשסוף סוף נכנסתי למיטה, לא הצלחתי להרדם למרות שהייתי עייף והשעה מאוחרת, שוב היו אלה המחשבות על אותה הצעה שלה שלא נתנו לי להרדם.

כמה ימים אחרי ישבתי בבית הקפה הקבוע שלי, שותה קפה הפוך ושקוע באיזו ידיעה רכילותית ב-Ynet כשמישהי לידי כיחכחה בגרונה ושאלה "לבד?".

עוד לפני שהבטתי בה זיהיתי את הקול. "כן" סובבתי את ראשי אל רינה, אותה קוגרית שחגגתי לה בתחת, על פי בקשתה כמובן :), וחייכתי "רוצה להצטרף?" הצבעתי על הכסא הפנוי שמולי.

רינה הניחה על השולחן כוס התה שהחזיקה ביד אחת וצלחת עם אקלר ושתי כפיות והתיישבה, "נחלוק?" חייכה והגישה לי כפית אחת.

לאקלר אני אף פעם לא אומר לא, כך גם לקוגריות. "מה שלום בעלך?" חייכתי אליה אחרי שלקחתי ביס עמוס קרם פטיסייר מהאקלר.

"שוב בחו"ל" היא חייכה, "מסכן, סובל" היא ציחקקה, "והבן עדיין בשוויץ והבת לא חזרה מהטיול בדרום אמריקה" הוסיפה מייד, "כך שאם בא לך אפשר לעלות לשתות אצלי איזה קוניאק טוב שבעלי הביא מהנסיעה האחרונה לצרפת, או אם תרצה ויסקי משובח" ואם זה לא היה מספיק ברור היא פתחה, כאילו בדרך אגב, עוד כפתור בחולצה ונתנה לי לראות יותר מהעמק הקסום שבין שדיה העטופים בחזיית תחרה לבנה.

במעלית תפסתי אומץ וליטפתי לה ת'תחת, רינה ציחקקה ולא הפסיקה אותי, להפך, גם היא שלחה יד מלטפת לאוהל שצמח בקידמת מכנסיי, ממזמזת ומגלה עד כמה אני כבר מוכן לכבודה. "תתפשט!" היא הכריזה כשנכנסנו אליה הביתה, סגרה במהירות את הדלת והתחילה לפתוח במהירות את כפתורי חולצתה, "אני מיוחמת, את הקוניאק נשתה אחר כך".

רגע אחרי כבר הייתי בתוכה וזיינתי אותה, שכבתי עליה בתנוחה המיסיונרית, מוחץ בגופי את שדיה הגדולים, הישבן שלי עולה ויורד בין רגליה המורמות באוויר והזין שלי, מצופה באותו נוזל סיכה טבעי שלה, נע כבוכנה משומנת בכוס החמים שחיבק אותו באהבה.

לא הייתי צריך הרבה כדי לתת לה את האורגזמה הראשונה שלה, אני לא יודע כמה זמן לא זיינו אותה אבל ברור שרינה הייתה מיוחמת ברמות, גניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר, "וואו", "פו" ו"אהה"-ים קולניים, גניחות תאוותניות חסרות פשר, לא ממש מילים מובנות, ובעיקר "כן"-ים נהנתניים שלא השאירו ספק לאן היא דוהרת ואז בא החיבוק בידים וברגליים, כאילו פחדה שאברח לה באמצע, נעיצת הציפורניים בגבי ו…"כן! הנה! עכשיו! הנה! הנה זה בא לי! הנה, ע-כ-ש-י-ו!!" חזק וארוך במיוחד, שרירי נרתיקה התכווצו בחוזקה והיא גמרה, מתנשפת בקול ומבקשת עוד.

המשכתי, בלי לצאת נשענתי על ברכיי, אחזתי בשוקיה והנחתי אותם על כתפיי, התכופפתי קדימה, מרים את אחוריה באוויר ופמפמתי אותה במרץ, טוחן אותה חזק ומהר ואותם גניחות הנאה שלה שוב חזרו, קולניות יותר, תאוותניות יותר, לא משאירות ספק שהיא דוהרת אל עבר עוד אורגזמה מפנקת ואני רק הגברתי את הקצב, טוחן אותה דק-דק כמו שאני אוהב לקרוא לזה, מדרבן אותה להגיע אל השיא המיוחל וזה אכן בא, הגיע בגדול, אורגזמה מטלטלת ועוצמתית, קולנית במיוחד עד שנאלצתי להניח את ידי על פיה ולהשתיק אותה, חששתי מהשכנים.

אחר כך שתינו את הקוניאק המובטח, עירומים כמובן, יושבים זה מול זה ברגלים מפושקות, היא מציגה לראווה את הכוס שלה שטיפות קוקטייל תַּאֲווֹתֵינוּ המשותפת מנצנצת בין שפתיי הכוס הכהות והבשרניות וסביבו ואני את הזין המדולדל, גם הוא מצופה באותו קוקטייל תשוקה ריחני, וברגע שהיא הבחינה בהתעוררות באותו איבר רופס, ועוד לפני שהיא גמרה לשתות את כל הקוניאק, היא כרעה בין רגליי והתחילה למצוץ לי ת'זין, להעמיד אותו מחדש ורק מהמחשבה מה היא תרצה שאני אעשה לה הגבירה את קצב ההזדקרות שלו.

זיינתי אותה בתחת, עשיתי לה את מה שהיא ביקשה ממני שאעשה, הפעם עשיתי אותה כשהיא מכופפת על השולחן ומפשקת את פלחי ישבנה בידיה ומתמונת החתונה הגדולה שהיתה תלויה על הקיר מולנו נראה כאילו בעלה מציץ בנו, רואה איך אני עושה לה את מה שהוא, בעלה, מסרב לעשות לה מחשש להכאיב וזה חירמן אותי.

זינתי אותה במרץ, בתנועות אגן ארוכות וחזקות שהרעידו את ישבנה, מרגיש את החום הנעים (לי) של החיכוך בן הזין הנוקשה ופי הטבעת המתוח סביבו, החום שיגרום לה צריבה מטרידה שתלווה אותה כנראה גם מחר ותגרום לה ללכת באותה הליכת ברווז מצחיקה שמודיעה לכולם "תראו, פתחו לי ת'תחת!".

דחפתי ידים מתחת לגופה הנלחץ לשולחן ושיחקתי לה בפטמות הנוקשות והרגישות, צובט ומוסיף לה עוד כאב של תענוג ולמרות שכאב לה, ואולי בגלל שזה בדיוק מה שהיא חיפשה, הצלחתי לתת לה עוד גמירה עוצמתית לפני שגם אני גמרתי בסערה, ממלא לה ת'תחת בלבה החמימה שלי.

הנסיעה ללונדון השתלמה, הזמנות הגיעו והייתי עסוק מאד בעבודה ועדיין מצאתי לעצמי את הזמן גם להנות וכנראה שהייתי סחורה חמה בסצנה כי היו לי די הרבה הצעות לסשנים, כמאסטר כמובן, לפעמים איזו מסיבת חשק טובה או אורגיה ו…היו הפגישות עם לאה, כל שבועים-שלושה, מתחילים בארוחת ערב טובה, בדרך כלל ב'תרנגול הכחול' אבל לא רק, גם ב'דיקסי', יפו-תל-אביב' ו'משייה' היו פתיחה טובה לערב משותף שבסופו היינו עולים אליה לדירה במרומי המגדל ומזדיינים, לא סאשן, גם לא סאשן-לייט, פשוט זיון פראי, קודם כשאני שוכב על הגב והיא, בתנוחת הרוכבת, דוהרת עליי אל עבר האורגזמות שלה ואני אומר אורגזמות כי אף פעם היא לא הסתפקה באחת, ואחר כך, אחרי שהיא עוזרת לי להעמיד אותו מחדש, עושים את זה בתנוחה שאני בוחר, לפעמים מסיונרית, התנוחה המהוגנת :), לפעמים כשהיא עומדת על ארבע בדוגי-סטייל או בתנוחת השוטר כשהיא עומדת סמוך לקיר ברגלים פשוקות רחב, גוחנת מעט קדימה ונשענת בידיה המורמות על הקיר ואני מאחוריה, קודם עורך בה חיפוש חודרני ואז מזיין.

בסוף אחת מהפגישות האלה כשהיא כבר ליוותה אותי לדלת עטופה בחלוק הזנותי שלה, היא חייכה ואמרה "ביום חמישי אני עושה מסיבה בוילה, בית זונות תאילנדי, והכסף כמו תמיד למטרה מכובדת, אתה כמובן מוזמן, תבוא, כדאי לך, אני מבטיחה לך הפתעה" ולכזאת הזמנה, בטח ובטח להזמנה של לאה, לא אומרים לא.

הגעתי במונית, אם יש משהו שאני מקפיד עליו זה שאם שותים לא נוהגים והערב אני מתכוון לשתות. שני השומרים שעמדו לפני השער הסגור עצרו אותי, אמרתי להם את הסיסמה שלאה נתנה לי והם נתנו לי מסכת עינים שחורה ופתחו את השער בפניי.

לאה קיבלה את פניי, כמו תמיד לבושה באחת מהחליפות העסקיות המחויטות שכל כך הולמות אותה וגם הפעם היא "שכחה" ללבוש את החולצה ושדיה העטופים בחזית תחרה לבנה, כזאת שתומכת ומרימה אך לא כל כך מסתירה, מציצים מבעד לז'קט המכופתר בכפתור התחתון בלבד ועל פניה קשורה מסכת עינים אדומה.

קודם התנשקנו על הלחיים כמקובל, אחר כך היא ההתענינות בשלומי ואחרי דברי הנימוס המקובלים היא הזכירה לי במהירות את החוקים והמחירים, 500 ₪ לשעה, 2000 ₪ לכל הלילה, התשלום רק במזומן כמובן, פה אין אשראי, כל חור מותר אבל בלי עונשים, כאן זה בית בושת, לא אינקוויזיציה.

לאורך הקיר המרוחק של הסלון ישבו הזונות, לכל אחת מסכה אדומה על העיניים, מסכה אדומה כי היא זונה, או במקרה של לאה כי היא המדאם, בניגוד למסכה השחורה שעל עיניי שהעידה על כך שאני לקוח. כל אחת מהן אוחזת שלט קטן ביד ועליו המספר שלה, שעליו המדאם תכריז כשהלקוח יבחר בה, דואגת שחלילה לא יסתיר את השדיים, לבושה בבייבי-דול שקוף וקצרצר בלי כלום מתחת, הרגליים מפושקות רחב והבייבי-דול מורם מעט, מציגות לראווה את הסחורה שיש להן להציע, מחכות ככה שמישהו יבוא ויבחר בהן ו…כן, גם הפעם ישב שם גבר אחד, לבוש גם הוא בביבי-דול כזה, יושב ברגליים מפושקות כשאצלו הזקפה היא זאת שמוצגת לראווה, משפשף אותה מדי פעם כדי לשמור על זקיפותה.

בחנתי אותן, המסכה האדומה על העיניים אמורה לשמור על פרטיותם ולהפוך אותם אנונימיים, אבל בפועל הכרתי חלק גדול מהן ממסיבות קודמות, חלק מהן גם עשיתי בעבר באיזה סאשן.

ההפתעה שחיכתה לי הייתה סא"ל שרה שישבה בין הזונות, יושבת ומציגה את השלט '89' שבידה, מספר מבייש לכל הדעות אם נזכור שבעצם המספר הוא המלצת המאדאם וככל שהוא קטן יותר כך הזונה מומלצת יותר ואין ספק שמול המספרים שהציגו הזונות האחרות, רובם חד-סיפרתי, המספר של שרה היה מספר מבייש. "זה כרציתי לשמור לך אותה" לאה לחשה לי, כאילו קראה את מחשבותיי.

עמד לי עוד כשנכנסתי אבל ברגע שראיתי אותה נעמד לי עוד יותר, למה? כי נעלבתי וכעסתי, נכון שכעס הוא לא בדיוק המתכון להזקיף זקפות אבל אצלי זה קרה כי פתאום רציתי לנקום בה, נכון גם שאין לי שום חוזה עם שרה, היא לא חייבת לי כלום, אבל אחרי ההסבר שהיא נתנה לי על אילת והחבר הסטרייט שהיא הולכת לחיות איתו שם, לראות אותה פה, ככה, נתן לי מין הרגשה של בגידה, כאילו אם היא שוב חוזרת לסצנה היא הייתה צריכה קודם לבוא אלי לסשן, והמחשבה על הנקמה שאני הולך לנקום בה היא זאת שהפכה את התותח שהיה לי לתותח-על.

כששרה ראתה אותי היא הסמיקה, נראה שהיא לא חשבה שאני אהיה פה, "אפשר לבדוק את זונה מספר 89?" שאלתי בקול את לאה וראיתי חיוך עולה על שפתיה, לבדוק זונה לפני כולם זה משפיל, מין טקס ידוע שכולו השפלה שבדרך כלל לא עושים אותו אבל לאור המספר שלה עכשיו זה נשמע מתבקש. "זונה 89, בואי לבדיקה!" לאה הכריזה בקול וכל העינים הופנו אלינו, "זונה 89, תתפשטי!" היא הוסיפה כשזאת נעמדה מולנו במבט מושפל.

שרה הסמיקה עוד יותר, לדרוש מזונה להתפשט לפני כולם זה משפיל גם אם אחר כך היא תשב עירומה ותחכה ללקוח הבא, הסימן המוסכם שהיא משומשת, לרגע היא שלחה בי מבט מתחנן אבל אני לא הגבתי, שומר על פוקר-פייס, והיא החליקה את כתפיות הבייבי-דול ונתנה לו ליפול את הרצפה, "זונה 89, תעמדי לבדיקה!" לאה לא נתנה לה לנוח ושרה, יודעת היטב מה מצפים ממנה, נעמדה מולי בפישוק, הניחה את כפות ידיה על עורפה, מתחה מרפקים לאחור ופתחה את הפה.

קודם בדקתי לה את הפה, כמו שסוחר סוסים בודק את השיניים של הסוסה שהוא רוצה לקנות, דוחף אצבע ודורש שתמצוץ. אחר כך ירדתי לשדיים, מקפיץ אותם וצוחק, צובט בפטמות ומרגיש כמה הן נוקשות, כמה היא מיוחמת, בתנועה מהירה שלחתי יד אל בין רגליה חפנתי את הכוס שלה ודחפתי לה אצבע, שרה הייתה רטובה שם, מגורה ומשומנת, "גם מאחורה" אמרתי ללאה ושלפתי ת'אצבע.

"תסתובבי ותתכונני" לאה פקדה עליה וחייכה אלי. אני חושב שראיתי דמעה לפני ששרה הסתובבה ושוב פישקה את רגליה והתכופפה קדימה. "תראי לו!" לאה גערה בה ושרה שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, חושפת את פי הטבעת המכווץ שלה ובלי לחכות דחפתי לה את האצבע המצופה בעסיס תאוותה היישר אל הפתח הצר, דוחף, לוחץ ופורץ. רעד עבר בגופה וחיוך התפשט על פניי, נהנה מהחלק הראשון של הנקמה ועובר לשלב הבא.

"סוג ב', לא משהו" הכרזתי וראיתי איך שרה עוד רגע הולכת לבכות, "כמה תעלה לי הזונה הזאת לשעה?" שאלתי את לאה, ושוב דואג להדגיש את ה-זונה, כשאני שולף את הארנק שלי מהכיס.

לאה שיתפה איתי פעולה, "בשבילך, רק 400 ₪ לשעה" היא חייכה לעברי, מורידה במחיר ומוסיפה עוד עלבון לאלה של שרה.

שלפתי ארבע שטרות של 100 ₪ ומסרתי ללאה, "אדוני יקח אותה לחדר חמש בקומה שניה" היא הדריכה אותי, מחייכת, "בילוי נעים" היא ציחקקה והלכה לכיוון לקוח חדש שנכנס.

"בואי זונה" זרקתי לכיוונה של שרה והתחלתי ללכת אל עבר המדרגות, שרה הלכה אחרי במבט מושפל, לא מסתכלת לצדדים, "אני מקווה שאת שווה את הכסף" הוספתי עוד עקיצה לפני שהגענו לחדר.

"מאסטר יואב, סליחה, אני…" שרה התחילה כשסגרתי את הדלת.

"שקט זונה!" עצרתי אותה, "לא שילמתי כדי לשמוע אותך מדברת!" גערתי בה בגסות והתחלתי לפתוח את המכנסיים שלי, "על הברכיים זונה," שלשלתי את מכנסיי והתחתונים והצגתי לראווה את הזין המתוח, "תמצצי!" הצבעתי על הזקפה הנוקשה שהתרוממה בין רגליי, "תמצצי, זה יסתום לך ת'פה!".

הבטתי בה ככה מלמעלה ולא יכולתי שלא לחייך בהנאה, המפקדת שלי בצבא, זאת שהשפיטה אותי, כורעת עכשיו על ברכיה לפניי, עירומה, שדיה הגדולים כבר מזמן לא זקופים וכל הזין שלי תקוע עמוק בפיה, עמוק בגרונה, והיא מוצצת לי, משקיעה ואני התענגתי על המציצה שלה. בהתחלה תכננתי לגמור לה בפה אבל הנקמה שביקשתי הייתה צריכה להיות הרבה יותר כואבת, משהו שהיא תזכור הרבה זמן, "תשכבי על המיטה יא זונה" פקדתי עליה "על הבטן!" תיקנתי אותה כשהיא ניסתה לשכב על הגב ולפתוח רגליים והיא מיהרה לציית, אחזתי בקרסוליה ומשכתי אותה לאחור עד שרגליה נשמטו לצד המיטה, "עכשיו יא זונה סוג ב'," ושוב הדגשתי את הזונה והוספתי גם סוג ב' במין טון מזלזל, "שילמתי אז תפתחי לכבודי את התחת שלך!".

לשניה היא היססה, ראיתי רעד עובר בגופה, מה שהזדקר בין רגליי היה גדול ומפחיד, בטח אם הולכים לתקוע לה אותו בתחת, ואם זה לא מספיק גם ניגבתי את הרוק שלה מעליו, משאיר אותו יבש וללא שום חומר סיכה, "מאסטר יואב, סליחה" היא התחננה אבל אני כבר הייתי צמוד מאחוריה, מכופף ברכיים ומכוון את ראש הזין המתוח אל הפתח המכווץ, "תפתחי חזק יא זונה" הפלקתי על פלח ישבנה החשוף והיא מתחה עוד יותר את פלחי ישבנה לצדדים, "בשביל זה את פה, יא זונה, בשביל לשרת אותי!" הוספתי בגסות ובקול נהנתני ונעצתי את זקפתי לתוך ישבנה.

לרגע נעצרתי, הפתח הצר חסם את דרכי, אבל עוד דחיפה חזקה באגן ואייל הברזל פרץ את דרכו, כאב לה, ראיתי את זה היטב בשפת הגוף שלה אבל יאמר לזכותה שהיא נשכה שפתיים ולא צעקה אבל במקרה הזה היא עשתה פה טעות, רציתי לשמוע אותה צועקת ובמין כעס כזה התחלתי לזיין אותה, לדפוק לה ת'תחת בתנועות ארוכות וחזקות, תוקע לתוכה את כל הזיין ומרגיש את החום שמתחיל סביב פי הטבעת שלה, מוציא כמעט עד הסוף ושוב, בתנועה מהירה נועץ מחדש, רואה את רעד הכאב החולף בגופה ומגביר את הקצב.

גניחות הכאב שלה לא אחרו להגיע, הולכות ומתגברות בכל נעיצה שלי רק שאליה וקוץ בה, נכון שלאכול ככה בתחת על יבש כואב לה אבל זה גם כואב גם לי, כואב ומחרמן, מחרמן בעיקר מהנקמה המתוקה, זאת שתלווה את שרה עוד הרבה זמן אחרי שאני כבר ארגע, "כן" הגברתי ת'קצב, טוחן לה ת'תחת, "כן, הנה" התנשפתי מרגיש איך הלבה עושה את דרכה לאורך הזין המתוח, "כן, הנה, קחי!" נעצתי הכי חזק שיכולתי, עצרתי ורוקנתי את הבקבוקים שלי עמוק בישבנה הדואב.

רק לפני כמה דקות גמרתי וכבר עמד לי שוב ולמה? מתחושת הנקמה שלי, ירדנו במדרגות, שרה צעדה לפניי, ככה דרשתי ממנה, הבטתי בה הולכת באותה הליכת ברווזה מפושקת וכואבת שכל כך אופיינית למי שחגגו לו בתחת (ואין ספק שאני חגגתי לה שם בגדול) ונהניתי מזה, נהניתי והתחרמנתי.

לאה הושיטה לשרה את השלט שלה ושלחה אותה לשבת מחדש בשורת הזונות וראיתי איך היא מתיישבת לאט ובזהירות ושוב חייכתי ולא רק אני, כל מי שראה אותה ככה. לאה טיפלה בלקוח שהגיע ואני קניתי לי ויסקי בבר הקטן, קניתי בכסף, בבית הזונות הזה אין מתנות חינם, אפילו לא מים, והכל לטובת אותה מטרה נעלה, תמיכה במעון לנשים מוכות.

בשורת הזונות הבחנתי בשתי עורכות הדין, האמא והבת שכל כך דומה לה, שישבו עירומות, עם רגלים פתוחות והציגו את מרכולתן ואת השלטים שלהם.

מאז שעשיתי את דנה לעיניי האמא שלה הפנטזיה הזאת, לדפוק את הבת מול העינים של אמא שלה, הפכה לפנטזיה המועדפת עלי והנה פה ישבו שתיהן וכאילו נתנו לי הזדמנות לממש אותה.

"שובב" לאה ציחקקה כששמעה מה אני רוצה, "אתה הולך לעשות להן מה שעשית לדנה ולי" וזאת לא הייתה שאלה.

"כן" חייכתי אליה, "זה מה שבא לי עכשיו, לדפוק את הבת כשאמא שלה רואה".

"ראש כחול" היא חייכה חזרה, "אוקיי, נעשה לך מחיר מבצע, אחת פלוס אחת מתנה" והיא סימנה לאמא ולבת לגשת אליה, "אבל בתנאי שגם האמא חוטפת אותו" הוסיפה בלחש כשהיא מלטפת את הבליטה הנוקשה במכנסיי.

עשיתי אותן כבר פעם ביחד, בסאשן, אבל לא כמו שאני הולך לעשות אותן עכשיו, כמו אז עם דנה ולאה בלונדון. "שבי שם!" אמרתי לאמא והצבעתי על המיטה, "תפתחי רגליים!" המשכתי כשאני מתפשט מחדש, "תלטפי לך שם, שלא יתקרר" ציחקקתי כשהיא פתחה רחב את הרגליים והציגה בגאווה את החריץ המפתה שבין רגליה ויאמר לזכותה שבישנות היא לא מהתכונות הבולטות שלה, "עכשיו את!" פניתי לבת כשאני מוריד את התחתונים ונותן להן לראות מה מחכה להן, "על ארבע! בין הרגלים של אמא" המשכתי לביים את הסצנה שרציתי, מדגיש במיוחד את ה-של אמא ואני לא יודע מה זה עשה להן אבל אותי זה חירמן עוד יותר, "תכנסי עוד" הצמדתי את ראשה אל ערוותה של אמא שלה, "עכשיו תלקקי לאמא ת'כוס, תפנקי אותה" נצמדתי מאחוריה וטפחתי על ישבנה, "ועכשיו אימא'לה, אני רוצה שתביטי לכאן" הצבעתי על קצה הזין המתוח שלי, "תעקבי אחריו!" הוספתי בקול תקיף, "אני רוצה שתראי איך אני מזיין את הבת שלך!" חייכתי אליה כשאני מכופף ברכיים, יורד ומכוון בידי את הזקפה הנוקשה אל בין רגליה, מרגיש את הרטיבות שבין השפתיים הבשרניות הנלחצות לעטרה ו…"עכשיו אימא'לה" הבטתי לה בעיניים העוקבות, "עכשיו אני משחיל את הבת שלךְ!" נעצתי את כל הזין עמוק לתוכה בתנועת אגן חזקה.

זיינתי אותה וחגגתי, אין ספק שהבת היא זיון טוב מאד, הכוס שלה צר ומשומן היטב אבל לא צר מידיי, בדיוק במידה הנכונה כדי לעטוף את הזין הכותש בתוכו ושארגיש כל פעימה של שריריה המתכווצים ומרפים, גם בפעמים הקודמות שזיינתי אותה נהניתי, גם באותו סאשן משותף אמא שלה ראתה איך אני עושה את הבת שלה, אפילו בתחת, אבל מה שהפעם הוסיף להנאת הזיון שלי היה השימוש במילים אמא ובת, מסתבר שלמילים יש כוח והכוח הזה הוא שהפך זיון טוב מאד לזיון מעולה, "אימא'לה, אני משחיל את הבת שלך" גנחתי בקול מתפנן, "אימא'לה, אני טוחן ת'בת שלך" המשכתי באותו קול מחורמן, מרגיש את ההתכווצות החזקה של שרירי נרתיקה של הבת ואת הרטיבות הגוברת, "אימא'לה, הבת שלך גומרת" ציחקקתי, "הבת שלך אוהבת את מה שאני עושה לה, נכון?" טפחתי על פלח ישבנה החשוף.

"כן!" הבת הפסיקה לרגע למצוץ ושמעו בקולה עד כמה היא מחורמנת, "כן! אמא, זה טוב לי!" היא צווחה באקסטזה, "כן, אמא, גמרתי!" היא נמתחה לרגע, "כן אמא, אני מתה על הזין שהוא תוקע לי, אמא, פאק! הנה, עכשיו! הנה עוד אחד בא, אי-מא! אני שוב גומרת!" התנשפה בכבדות וחזרה לפנק את אמא שלה.

גם האמא גמרה, מודיעה על כך בקול, אני לא יודע מה השפיע הכי הרבה על זה, לראות איך דופקים את הבת שלה? לשמוע את תאור ההנאה של הבת שגומרת? או אולי מהלשון של הבת שפינקה לה ת'כוס? אבל מה זה חשוב, היא גמרה ואני אחריה, אחזתי חזק במותני הבת, תקעתי את עצמי הכי עמוק שאפשר והשפרצתי, גמרתי ומִלֵּאתִי לה את הכּוּס באותו נקטר גבריות שלי, חמים, סמיך וריחני.

באתי על סיפוקי, מימשתי את הפנטזיה שלי, דפקתי את הבת לעיניי אמה אבל עכשיו רציתי לדפוק גם את האמא, לא בגלל שהבטחתי ללאה תמורת ההנחה אלא שפתאום בא לי לבדוק האם גם הפוך, לזיין את האמא מול עיניי הבת, זה מחרמן באותה מידה? או אולי אגלה שאפילו יותר?

קודם הורדתי את שתיהן להעמיד לי אותו מחדש, ללקק, למצוץ, לשחק בביצים, כל מה שהן חושבות שיעמיד אותו ומהר ושוב, העובדה שהן אמא ובת באה לעזרתן, הרבה יותר מגרה מסתם שתי נשים זרות שמוצצות לך והן לא היו צריכות הרבה כדי שיעמוד לי מחדש ואהיה שוב כשיר לפעולה.

העמדתי אותן שוב באותה תנוחה רק שהפעם הבת היא זאת שישבה עם רגלים פתוחות והאמא עמדה על ארבע בין רגליה, מלקקת ת'כוס של הבת שלה ומנענעת קלות את ישבנה בתנועה מזמינה וטיפות שהחליקו לאורך הירך הפנימית גילו לי עד כמה היא רטובה, עד כמה היא מחכה כבר לחטוף את הזין שלי.

חזרתי על אותה סצנה בדיוק, "ועכשיו" פניתי לבת, "אני רוצה שתביטי לכאן" הצבעתי על קצה הזין המתוח שלי, "תעקבי אחריו, אני רוצה שתראי איך אני מזיין את האמא שלך!" חייכתי אליה כשאני מכופף ברכיים, יורד ומכוון בידי את הזקפה הנוקשה אל בין שפתיי הכוס הבשרניות, "רואה? עכשיו" וגם לה הבטתי ישר בעיניים, "עכשיו אני משחיל את האמא שלך!" נעצתי את כל הזין עמוק לכוס שכל כך חיכה לי.

שני דברים גיליתי כשהתחלתי לדפוק אותה, הראשון: שהידיעה שהבת צופה בנו לא פחות מחרמנת, והשני: שאת הכוס הצר הבת ירשה כנראה ממנה, גם אצלה היה כוס צר, אך לא צר מדי, ומשומן היטב ובקיצור האמא הייתה זיון לא פחות טוב מהבת שלה.

"אני משחיל את האמא שלך" חייכתי לעבר הבת, "אני טוחן ת'כוס-של-האמא-שלךְ" המשכתי באותו קול מגורה.

העיניים של הבת עקבו אחרי אגני הכותש במבט מהופנט, "אימא'לה, הוא תקע לך תזין שלו" היא הפתיעה אותי, "אימא'לה, הוא מזיין אותך" היא מילמלה ושמעו את הגירוי בקולה, "אימא'לה, הוא טוחן לך ת'כוס" והיה ברור שהמילים הגסות שלה עושות את זה לכולנו, "אימא'לה, זה מגרה לראות אותך ככה חוטפת… לא! אמא! תמשיכי!" היא אחזה בראשה של האם שרצתה לענות לה והצמידה אותה חזק לערוותה, "אימא'לה, תמשיכי, כן, שם, חזק, עם הלשון, עמוק!" היא צווחה, "אימא'לה, אני גומרת" וכאילו היה תאום בינן הרגשתי איך גם האמא גומרת.

לי לקח קצת יותר, נתתי לאמא עוד שתי גמירות מפנקות לפני שגם לה מִלֵּאתִי לה את הכּוּס באותו נקטר גבריות שלי.

סיבוב שלישי לא עשיתי, לא כי לא הייתי יכול, עם קצת שיכנוע הוא היה נעמד מחדש, ואפילו שישבה בשורת הזונות אותה דוגמנית מפתה לא רציתי לקלקל את הטעם מאותו זיון כפול עם האמא והבת.

"נו? איך זה לזיין את הבת כשהאמא רואה?" לאה שאלה כשליוותה אותי אל הדלת.

"מחרמן ברמות" חייכתי אליה "ולא פחות מחרמן לזין את האמא כשהבת רואה, כדאי לך לנסות"

"חרמן שטוף זימה" היא ציחקקה ופתחה בפני את הדלת, "זה בדיוק מה שאני אוהבת בךָ אבל תשכח מזה!". "דרך אגב," היא אמרה כשכבר כמעט יצאתי, "דנה מגיעה בקרוב לביקור, היא תתקשר אליך" לא הסתובבתי אליה, גם לא עניתי, אבל גם בלי לראות ידעתי שהיא מחייכת.

שבועיים אחרי, יום חמישי בצהרים, רגע לפני שצלצלתי לאחת הנשים ברשימת ההמתנה שלי והזמנתי אותה לסאשן, דנה צילצלה.

"אני רוצה שנפגש הערב," דנה אמרה אחרי מילות הנימוסים המקובלות, "לא לסאשן!" היא הדגישה מייד.

ברגע הראשון רציתי להגיד לה 'לא', דווקא בא לי לזיין הערב וההיא שרציתי לְזַמֵּן לסאשן כבר הוכיחה את עצמה בעבר כנשלטת מושלמת וזיון מעולה, אבל משהו בתוכי אמר לי להסכים וזה לא היה כי לא נעים לי מאמא שלה.

נפגשנו בקפה הקבוע שלי ליד הבית, אם אני לא מזיין לפחות לא אתאמץ. זאת לא הפעם הראשונה שאני נפגש עם בחורה לסתם דייט אבל אף פעם לא התרגשתי לקראת פגישה כזאת והפעם זה קרה לי, איך אני יודע? כי חיכיתי לרגע שיגיע אבל הזמן כאילו עצר מלכת, כאילו מישהו העביר את מחוג השניות להילוך איטי מעצבן, כי תמיד אני מגיע לפגישות באיחור והפעם הגעתי הרבה לפני הזמן וכי היה לי את הקרקור המוכר הזה בבטן שהיה לי כילד כשהגיע שלב פתיחת המתנות ביום ההולדת שלי.

דנה הגיעה בדיוק בזמן. זה שדנה יפה אני כבר יודע, הרי ראיתי אותה כבר עירומה, אבל עכשיו, כשהיא לבושה בשמלת מיני צמודה שהבליטו עוד יותר את כל יתרונותיה, לא יכולתי להעתיק ממנה את העיניים ולא רק אני, אני חושב שכל מי שישב בבית הקפה הביט לעברה, וכן, נעמד לי, הייתי מופתע אם זה לא היה קורה.

אני חושב שנראיתי מגוחך, זה לא הרושם הראשון שרציתי לעשות עליה, לא קמתי כי התביישתי שהיא תראה את הזקפה שבלטה במכנסיי, מאיימת לקרוע אותם, וכשהיא התישבה מולי בָּהִיתִי במראה שנגלה לי מבעד למחשוף השמלה, בעמק הקסום שבין שדיה העסיסיים והזקופים, אבל היא רק חייכה אלי, חיוך מרגיע כזה, וסימנה למלצרית להגיע.

הזמנו קפה וסברינה אחת, שמהר מאד גיליתי שגם אצלה זאת עוגה מועדפת, "נחלוק, אני רק טועמת, אם נרצה עוד נזמין" היא חייכה והסבירה למה התעקשה להזמין רק אחת. עד שיגיע דיברנו, מספרים על עצמנו, המשכנו גם כשהקפה והעוגה הגיעו, אוכלים, שותים ומדברים, "אין משיחין בשעת הסעודה" זה אולי טוב בגן ילדים, לא כאן.

בזמן הקצר שעבר היא ידעה עלי יותר ממה שרבות אחרות לפניה ידעו ביחסים הרבה יותר ארוכים, טוב בעיקר הדברים הטובים שרציתי שתדע אבל לדעתי זה גם מה שהיא עשתה, שפכה את ליבה ו…הקפה כבר נגמר, כך גם הסברינה ופתאום מצאנו את עצמנו ממשיכים לדבר ואוחזים ידים וכששאלתי אם אפשר להציע לה יין לבן היא הרימה לי להנחתה כששאלה אם אצלי בדירה והזדמנות כזאת אני לא מפספס, גם בקבוק יין לבן יש לי תמיד במקרר, "ברור" אמרתי בנון-שלנטיות וסימנתי למלצרית להביא לי חשבון, השארתי טיפ נדיב בשביל הרושם והלכנו אלי.

הנשיקה הראשונה שלנו הייתה במעלית, נישקתי אותה נשיקה מהוססת על השפתיים כי פחדתי מהתגובה שלה אבל היא לא התנגדה, אפילו נענתה לי, רק שאז בדיוק הגענו לקומה שלי.

עוד לפני שדלת הדירה ממש נסגרה כבר הצמדתי אותה אל הקיר ונישקתי אותה שוב, נשיקה תאוותנית על השפתיים והיא נענתה לי, מתמסרת ופותחת ת'פה, נותנת ללשון שלי לחדור ולשחק בשלה, רגע ארוך התנשקנו ככה, עוצרים לשניה לקחת אוויר ושוב מתנשקים, ואז הרגשתי איך היא דוחפת ידים ומתחילה לפתוח לי את החגורה ואחריה המכנסיים.

לא נשארתי חייב. בלי להפסיק לנשק משכתי אותה מעט מהקיר, שלחתי ידים אל הרוכסן שלה ופתחתי אותו. "רגע!" היא עצרה אותי והתחמקה ממני, "תתפשט!" והיא התחילה להתפשט בעצמה ואני אחריה, מתפשט במהירות כאילו אנחנו בתחרות, כאילו מישהו רודף אחרי.

רגע ארוך עמדנו זה מול זה עירומים ושוב התנשקנו, מין נשיקה שאף פעם לא התנשקתי כמוה, לא מחצתי אותה אל הקיר, לא נצמדתי אליה, גופי לא נגע בגופה רק אחזתי בראשה בשתי ידי, התכופפתי מעט ונישקתי אותה על השפתיים ו…"חשבתי ש…" לחשתי לה.

"נכון, לא יהיה פה הלילה סאשן" היא ציחקקה והביטה לי בעינים, "אבל לא אמרתי שלא נזדיין, עכשיו תשתוק טמבל וקח אותי למיטה" אז הרמתי אותה בידיי ונשאתי אותה למיטה שלי.

שכבתי עליה, בין רגליה המורמות, עמוק בתוכה, התנשקנו בלהט וזיינתי אותה. בעצם אולי זיינתי זאת לא המילה הנכונה במקרה הזה, אולי עשינו אהבה מתאימה פה יותר כי בסשנים אני מזיין אבל אז אני לא מתנשק ופה גם זיינתי וגם התנשקתי, בלהט, נשיקות צרפתיות תאוותניות ורטובות ויותר מזה בסשנים אני מזיין בשביל התשוקות שלי, אני במרכז והיא לא באמת חשובה, ונכון שאני רוצה שהיא תגמור כמה שיותר פעמים אבל גם זה רק בשביל ללטף את האגו הגברי שלי, ועכשיו מה שהיה לי הכי חשוב זה שהיא תהנה וזה מה שעשה את כל ההבדל.

"וואו, כמה חיכיתי לרגע הזה" היא לחשה כשאני מפמפם אותה לאט ובתנועות ארוכות, מכה באגני על ערוותה בכל תקיעה שלי, "כמה חלמתי שאתה שוב בתוכי".

שתקתי, לא ידעתי מה להגיד, אף אחד לא הכין אותי לסיטואציה כזאת.

"כן, תמשיך, ככה לאט" היא לחשה, עוצמת עיניים והבעה של אושר מרוחה על פניה, "כן, אלוהים, כמה שטוב לי" היא חיבקה אותי ברגליה ולחצה על ישבני, נצמדת ומעודדת אותי להמשיך ולחדור, "בבקשה תנשק אותי, הנה זה בא לי".

נישקתי, צרפתית של תשוקה, הצמדתי שפתיים והרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין שלי, "הנה, עכשיו, אימא'לה, גמרתי, בבקשה תמשיך, כן, עוד, אני אוהבת אותך!"

"גם אני," עניתי, "גם אני אוהב אותך" הוספתי והתכוונתי לזה ושוב נישקתי אותה באותה תאווה.

שלוש פעמים נוספות היא גמרה ובשלישית הצטרפתי אליה, שוכב עליה, מועך אותה אל המזרון, תוקע את עצמי הכי עמוק שאפשר וגומר לה בפנים, גומר ונשאר לשכב ככה עליה עד שהזין המדולדל החליק מתוכה ורק אז התגלגלתי ונשכבתי על הגב לצידה, בוהה בתקרה ומתנשף בכבדות, כמוה.

"וואו, אתה לא יודע מה עשית לי," היא לחשה אחרי שסידרה קצת את נשימתה, "אני מוכנה לשלם בכמה סשנים שתרצה אם תעשה לי את זה שוב".

"אני מוכן לעשות לך את זה שוב ושוב גם בלי אף סאשן" עניתי בתגובה.

"באמת?" היא הסתובבה על הצד ונצמדה אלי, מוחצת את שדיה העסיסיים אל צלעותיי ומביטה לי ישר בעינים.

"נשבע לך" הושטתי לה יד והיא התכרבלה בחיקי, מחבקת אותי ונצמדת.

"וואו" היא לחשה, "אתה לא מבין מה עשית לי אז, בלילות הייתי שוכבת במיטה, חולמת עליך, מדמיינת שאתה עושה אותי ככה, כמו עכשיו, ומאוננת עם הויברטור שלי אבל שלך יותר טוב ממנו".

אותו לילה דנה נשארה לישון אצלי, בעצם כל סוף השבוע היא נשארה אצלי במיטה. עשינו אהבה, הזדיינו כמו שפנים, יוצאים מהמיטה רק כדי לאכול את ה-טייק אוויי (TAKE AWAY) שהזמנו, לשרותים ולמקלחת שאחרי וגם את זה עשינו ביחד.

ביום ראשון דנה טסה חזרה ללונדון אבל בסוף השבוע אני טסתי אליה לעוד סוף שבוע של סקס בעיקר אבל לא רק, היינו גם בהצגה טובה וביקרנו בחלק מהגלריה הלאומית לאומנות, אי אפשר לכסות את כולו בפעם אחת.

המשכנו ככה, פעם אני בא אליה ופעם היא באה אלי, לא כל שבוע, מתיש ויקר מדי, אבל לפחות פעם בשבועיים ובין לבין הרבה שיחות וסקס טלפוני, שוכבים על המיטה עירומים כשהסקייפ פתוח ומאוננים ביחד, קצת סוטה אבל מה זה מחרמן!

יום ראשון אחד, אחרי שהקפצתי את דנה מוקדם בבוקר לנתב"ג ושוב היה לנו קשה להפרד, החלטתי שזהו, הגיע הזמן לעשות מעשה ולהציע לה נשואים, אבל לפני זה הייתי חייב לפתור עוד חידה שהציקה לי כבר הרבה זמן, חידה שאחרי שהיא תגיד 'כן', והייתי בטוח שדנה תגיד 'כן', אני לא אוכל כבר לפתור אז צלצלתי לאמא שלה ובקשתי שנפגש לארוחת בוקר.

נפגשנו ב'טאטי'. הזמנתי כמוה, ארוחת בוקר בריאות, מיץ אשכוליות לפתיחה, יוגורט עם גרנולה, פירות העונה וסילאן בתור הארוחה, ולסיום קפה הפוך וקרואסון, טוב, קרואסון זה תוספת ולא חלק מבוקר בריאות.

תוך כדי ארוחה דיברנו, שיחת נימוסין על דא ועל הא, ידעתי שיגיע הרגע שבשבילו ביקשתי להפגש אבל היו לי פרפרים בבטן ודחיתי ת'קץ. כשפינו את השולחן מצלחת הגרנולה וחיכינו לקפה שיגיע לאה הביטה בי, חייכה ואמרה "יואב, שנינו יודעים שלא הזמנת אותי סתם לארוחת בוקר, דבר".

זהו, עכשיו כבר לא יכולתי להתחמק, "אהה, את זוכרת מה אמרת לי פעם?" שאלתי בקול רועד.

לשניה היא השתתקה ולבשה את פני הפוקר שלה, אולי היא חשבה שאני הולך לבקש את ידה של דנה והתאכזבה, כבר כמה פעמים היא יותר מרמזה שהגיע הזמן שיהיה לה כבר נכד, אבל אז החיוך שלה חזר ואפילו התרחב, "אמרתי הרבה דברים, למה אתה מכוון?".

"את יודעת, אמרת ש שבכל שולט, או שולטת, יש נשלט קטן שנאבק להיחשף ושאם אני רוצה להיות יותר טוב אז אני צריך להרגיש פעם מה שהצד השני מרגיש"

"אוקיי, אמרתי, ו…?" והחיוך שלה התרחב עוד קצת.

"אז, אהה, אני, אהה," גמגמתי, "אז אני רוצה שתעשי לי סשן" השלמתי במהירות לפני שאני מתחרט.

"אתה מתכוון שאני אהיה המלכה שלךָ ואתה תהיה הנשלט שלי?"

"כן" השפלתי עינים ומייד מהרתי לתקן, "כן המלכה לאה" והסתכלתי לצדדים שלא שומעים.

רגע היא הביטה בי, שותקת, ואז "אם אתה רוצה אז זה מה שאני מתכננת לךָ…" היא הסבירה לי מה היא מתכננת לעשות לי ותאמינו לי היא לא התכוונה לעשות לי הנחות, "זה ואולי אפילו יותר, אתה באמת רוצה את זה?" היא שאלה כשסיימה לתאר.

בלעתי רוק, "אני רוצה המלכה לאה" השפלתי עיניים כיאה לנשלט כנוע.

"ואם תפשל?".

אני מכיר את השאלות האלה, שאלתי אותם כבר הרבה פעמים רק שהפעם אני הוא זה בצד שעונה עליהן, "אז תענישי אותי המלכה לאה" עניתי ולדעתי הסמקתי, אולי גם כי המלצרית הגיעה עם הקפה וחששתי שהיא שמעה משהו.

"אתה יודע, עונשים כואבים" לאה המשיכה אחרי שהמלצרית התרחקה.

"אני יודע המלכה לאה ואני מסכים לכל עונש שתתני לי"

"ותעשה כל מה שאני אדרוש ממך?"

"אני אעשה כל מה שתדרשי ממני המלכה לאה".

"אפילו אם אני אשפיל אותך?"

"אפילו, המלכה לאה".

"מבטיח?"

"מבטיח, המלכה לאה" בלעתי רוק והפעם אני בטוח שהסמקתי, ידעתי מה יבוא עכשיו.

"תוכיח!"

"מבקש רשות ללכת לשרותים, המלכה לאה".

"רשאי" היא חייכה.

כשחזרתי הנחתי את התחתונים שלי לפניה, דגל הכניעה וההתמסרות שלי, "נעשה את זה אצלךָ בדירה, אני רוצה לדפוק אותך על המיטה שאתה דופק את הבת שלי" היא גחנה מעט לעברי ולחשה, רצינית, "תהיה מוכן בשמונה בדיוק! ואל תדאג, אני אביא את הצעצועים שאני צריכה" היא ציחקקה וקמה, לקחה את התחתונים שלי המונחים על השולחן והכניסה אותם לתיק שלה, "להתראות!" היא חייכה לעברי, משאיר אותי לשבת בלי תחתונים ולשלם את החשבון.

בחמישה לשמונה כבר הייתי מוכן, הדלת סגורה אבל לא נעולה, כמו שהיא דרשה ממני, ואני כורע עירום על ברכיי, על השטיח במרכז הסלון, ומחכה לה שתבוא.

כששמעתי את הדלת נפתחת השפלתי עיניים אבל גם הצצתי. לאה נכנסה, לבושה באחת מחליפות העסקים הלבנות והמחויטות שלה, שפתון אדום בוהק מרוח על שפתיה והיא מובילה מזוודת טרולי שחורה.

"ברוכה הבאה המלכה לאה" גמגמתי בקול רועד.

"שתוק!" היא הרימה את המזוודה על השולחן ופתחה אותה אבל כשאני כורע על הברכים לא יכולתי לראות מה יש בה, "קח, תלבש!" היא שלפה שני פריטים וזרקה לעברי, "בלי לעמוד!" היא עצרה אותי כשניסיתי לקום, "בינתיים אני אסתובב קצת" היא חייכה לעברי והלכה לכיוון חדר השינה.

הסמקתי, מודה, את תרגיל החיפוש במגירות התחתונים המביך לא אני המצאתי וידעתי שזה בדיוק מה שהיא הולכת לעשות לי עכשיו בחדר השינה. הבטתי במה שהיא זרקה לעברי והסמקתי עוד יותר, חצאית מיני מבד תחרה ורוד ודי שקוף וחזיה מרופדת בצבע תואם, ההשפלה שלי התחילה, אומנם היא לא אמרה לי שהיא הולכת לעשות לי את זה אבל הדבר הראשון שהיא הולכת לעשות לי זה לנייש אותי!

"מתאים לךְ" היא חייכה כשחזרה וראתה אותי לבוש באותם חצאית וחזיה ורודים, "אתה נראה כמו כוסית" היא פרצה בצחוק מתגלגל, "הערב תהיה הכוסית שלי, אתה יודע איך מדברת כוסית?" היא המשיכה באותו צחוק מעליב שלה, "בלשון נקבה!" היא לא חיכתה שאגיב וענתה, מוסיפה עוד שלב בניוש שלי, "ברור לךְ כוסית מזדינת שלי?".

"ברור לי, המלכה לאה" בלעתי רוק ועניתי.

"ברור למי?!?"

"ברור לכוסית המזדיינת, המלכה לאה" עניתי, מסמיק כמו עגבניה בשלה. "ומה זה?" היא שלפה והציגה חוטיני לבן שהסתירה מאחורי גבה, חוטיני שהבת שלה שכחה פה בפעם האחרונה שהייתה.

"זה" התחלתי להסביר אבל, "שתוק!" תוקפני שלה עצר אותי מלהמשיך, "תלבש!" היא זרקה אותם לעברי, "בלי לעמוד!".

התפתלתי ולבשתי, מאד לא מתאים לי, הגומי הדק מסביב לחץ על מותני וכמעט נקרע, המשולש הזעיר מקדימה לא הצליח להכיל את הזין שלהפתעתי, למרות שהושפלתי, נמתח ועמד, והחוט מאחור נכנס בחריץ התחת והציק לי. "עכשיו תעצום עינים, אני רוצה להתפשט!" היא חייכה ושלחה ידים לעבר כפתורי הז'קט שלבשה.

שוב הסמקתי, אני מכיר את התרגיל הזה, השתמשתי בו לא פעם, בסוף היא תגיד שהצצתי ומגיע לי עונש ואני, הנשלט, לא אתווכח אז אם כבר אז כבר, הצצתי.

לאה התפשטה לאט ובתנועות מפתות, כאילו יודעת שאני מציץ ומנסה לגרות אותי (או אולי לא כאילו). אחרי הז'קט ירדה גם החולצה וגילתה את החזיה שלה, חזית עור, רק שרוכים, כזאת שתומכת ומרימה אבל לא מסתירה. כשגם החצאית ירדה ראיתי שהיא בלי תחתונים אבל במקום זה היה  מוצמד לה סטראפאון עם תותב לא גדול במיוחד אבל גדול מספיק כדי להעביר רעד בגופי,  אין ספק לבתול-בתחת-כמוני הוא נראה בהחלט מאיים.

הברור שיקרה אכן קרה, "הצצתְ!" היא נזפה בי בקול כועס כשגמרה לפשוט את החצאית.

ידעתי שאין טעם להכחיש, "סליחה המלכה לאה" לחשתי.

"יש אצלנו סליחה?" היא חייכה לעברי, משתמשת באותו משפט שאני תמיד משתמש לנשלטות שלי.

"לא המלכה לאה, יש רק עונש" עניתי במשפט מושפל.

"כן כוסית שלי, יש רק עונש" והיא התישבה על הכסא שעל פי דרישתה הכנתי מראש, "בואי כוסית שלי, תעמדי!" והיא סימנה לי לעמוד לפניה, "זה רק יפריע לעונש" היא אחזה בחוטיני שלי ובמשיכה אחת חזקה תלשה אותו מעלי, "אני בטוח שתקני לה זוג חדש" היא ציחקקה וזרקה את התחתונים הקרועים לשולחן, "עכשיו בואי, תשכבי" היא פישקה מעט את רגליה וסימנה לי על הברכים שלה.

נשכבתי לה על הברכים, הרגליים מצד אחד שלהם, הידיים מהצד השני, הזין בין ירכיה וכשלאה סגרה את הרגלים, מהדקת את ירכיה סביבו, תמכתי עם הידים והרגלים המפושקות שלא להחליק וליפול.

לאה דחפה יד מתחת לחצאית הקצרצרה וליטפה לי ת'תחת, "עכשיו בואי נראה לך אותו" היא ציחקקה והיה משהו משפיל בדרך שהיא הרימה את שולי החצאית שבקושי הסתירה את פלחי ישבני והניחה אותה על הגב, יותר משפיל מאילו הייתי שוכב בלי חצאית בכלל, מוסיפה עוד טיפה לכוֹס המלאה של הניוש שלי.

"פאק!" נפלט לי כשהיא הפתיעה אותי עם מכה חזקה, פאק של הפתעה יותר מכאב, לא הייתי מוכן כשכף ידעה פגשה את פלח ישבני בצליל מהדהד וקצות אצבעותיה היכו על הביצים שלי, אומנם הזין שלי היה לכוד בין רגליה אבל שק האשכים נח לו גלוי על ירכה. "תפתח!" היא ציוותה כשרגלי נסגרו מעצמן, מגינות על הביצים הרגישות, ואני פישקתי אותן מחדש, "כן, ככה" היא צחקה והפליקה לי שוב רק שהפעם הייתי מוכן.

כאב לי, אין ספק, ביחוד הפגיעה בביצים שהיא הקפידה עליה, כאב ונשכתי שפתיים שלא לצעוק מכאב אבל מה שיותר הפתיע אותי זה שאחרי כל מכה כזאת הזין שלי נעמד עוד יותר.

הייתה לה שיטה, שתי מכות, ליטוף להרגיע, ושוב שתי מכות. אחרי המכה השביעית התחלתי לבקש סליחה ולהתחנן שתסלח לי, לא כי מאד כאב לי, יכולתי בשקט לסבול, אבל זה חלק מהמשחק הקבוע ובלי זה היא לא תפסיק כל הלילה, "סליחה המלכה לאה, זה לא יקרה יותר" ביקשתי אבל היא התעלמה, "בבקשה המלכה לאה, סליחה, אני מבטיחה שזה לא יקרה יותר"

ואפילו זכרתי לדבר בלשון נקבה אבל גם זה לא סיפק אותה, "הכוסית המזדיינת מבקשת סליחה, הכוסית המזדיינת מבטיחה שזה לא יקרה יותר, הכוסית המזדיינת מתחננת שתסלחי לה" השפלתי את עצמי, כמו שאהבתי שהנשלטות שלי ישפילו את עצמן, והפעם זה עזר.

"תורידי ת'חצאית ותרדי על הברכיים" היא דחפה אותי מעליה, "פה!" היא הצביעה על המקום המדוייק שרצתה שאכרע על ברכי לפניה.

כרעתי על ברכי מול רגליה המפושקות, לאה ישבה ושיפשפה בעדינות את תותב הסטראפאון שהזדקר בין רגליה, מביטה בזקפה שהתרוממה בין רגליי וחייכה, כן, עמד לי, העונש שלה רק הזקיף ומתח עוד יותר את מה שעמד עוד לפני. "בואי כוסית שלי, בואי תמצצי לי קצת" היא ציחקקה והצביע על התותב שבין רגליה, "עוד קצת חמודה," היא חייכה כשהתקרבתי, "תפתחי פה גדול" היא המשיכה באותו קול מבודח, "ועכשיו תמצצי" היא דחפה את התותב לפי, אחזה בראשי בשתי ידיה והתחילה להניע אותו קדימה ואחורה.

האמת שמעולם לא מצצתי לגבר והגרון שלי לא רגיל להרגיש זין בפה והִשְׁתָּעַלְתִּי, אפילו כמעט נחנקתי. "מה קרה חמודה?" לאה צחקה אבל לא ויתרה לי, "פעם ראשונה שאת מוצצת זין? קשה לך למצוץ את הזין שלי?" היא המשיכה ואני, בפה מלא, לא יכולתי לענות לה, "תתרגלי מתוקה, ככה זה כשאת מוצצת זין" היא המשיכה באותו קול מלגלג, "תתרגלי ותמצצי כמו כול כוסית טובה".

ניסיתי למצוץ כמו שרציתי שימצצו לי, אפילו מצמצתי בשפתיים, אבל ביננו, לא משנה כמה הייתי מוצץ תותב הסיליקון שהיא קראה לו זין לא היה גומר לעולם וחוץ מזה מה זה החמודה הזאת שלה פתאום, איזה חמודה אני כבר יכולה להיות כמו שאני נראה ככה, כורע על ברכי בין רגליה, לבוש רק בחזיה ורודה שבודאי לא מחמיאה לי ומוצץ לה.

עוד כמה מציצות ולאה עברה לשלב הבא, "חמודה, את מתוחה מדי בשביל מה שאני הולכת לעשות לך" היא ציחקקה, "וחוץ מזה את יודעת מה יעמיד לי עוד יותר לפני שאני מזיינת אותך?" היא חייכה ושיפשפה לעצמה את התותב מהסיליקון, "לראות אותך מאוננת! עושה ביד וגומרת! אז יאללה חמודה, כמה צעדים לאחור ותראי לי איך את מאוננת"

לאה ידעה מה לבקש, הביצים כאבו לי מרוב חרמנות ולא היה אכפת לי להשפיל את עצמי, ותודו שלאונן בתנוחה הזאת מול עיניה הבוחנות ובעיקר חיוכה המלגלג זאת השפלה, אז אוננתי, עשיתי ביד, שפשפתי במרץ וכל מה שרציתי זה לגמור, להשפריץ, לשחרר את הלחץ ו…שפשפתי, ושפשפתי, אבל זה היה יבש וכואב ולא נגמר, ו…"מסכנה, כואב לך, רוצה קצת" לאה ציחקקה והציעה לי מבקבוקון ג'ל הסיכה שהיה מונח לידה.

הושטתי יד והיא שפכה לי כמות נדיבה מהג'ל, "תודה המלכה לאה" אמרתי ושפשפתי במרץ, עכשיו עם כל ג'ל הסיכה הזה זה הפך להיות קל ולא הייתי צריך הרבה לפני שגמרתי, השפרצתי על עצמי ועל השטיח.

"יופי" היא נעמדה וניגשה למזודה שלה, "עכשיו, כשאת לא מתוחה אפשר לזיין אותך" והיא שלפה את מפשק-הרגלים-המתכתי, זה שאוזק גם את הידים והרגלים, "אני בטוחה שאת יודעת איך את צריכה לעמוד" היא חייכה לעברי והציגה את המפשק, "כאן!" הצביעה על מרכז השטיח והניחה את המוט הפתוח.

רעד עבר בגופי, ידעתי, ידעתי גם מה היא הולכת לעשות לי עכשיו, ידעתי שהולך לכאוב לי, מהחלק הזה פחדתי כל הזמן עד שבסוף תפסתי אומץ והסכמתי לסאשן, אם הן יכולות לחטוף בתחת את הזין שלי גם אני יכול, במיוחד כשלאה לא בחרה לי את אחד התותבים הענקיים. "כן המלכה לאה," הלכתי על ברכי אל המקום שהיא סימנה, מניח את פרקי רגליי במקום המתאים במוט, "אני יודעת" הקפדתי על לשון נקבה כמו שהיא דרשה, התכופפתי קדימה, נשענתי על המצח ושלחתי את ידי לאחור והנחתי גם את פרקי ידי במקום המתאים.

לאה אזקה אותי למוט המתכתי ופישקה אותו חזק, מותחת ומפשקת את רגליי ואיתם את פלחי ישבני, "אני מקווה שנוח לךְ" היא צחקה וטפחה על אחד מפלחי ישבני החשופים, מתכופפת מעט ומשחקת בשק האשכים התלוי, מקפיצה אותו ומעבירה את האצבע שלה לאורך חריץ התחת שלי, עולה עד הסוף ויורדת חזרה עד שקצה האצבע נח על פי הטבעת שלי ונשכתי שפתיים, מתכונן, "בתולה בתחת?" היא ציחקקה ולחצה על פי הטבעת והרגשתי איך הוא מתחיל להמתח.

"כן המלכה לאה" הסמקתי ובלעתי רוק ושוב נשכתי שפתיים.

"וואו, חגיגה" היא שפשפה ידים בהנאה, "תתכונני חמודה, אני הולכת לפתוח אותךְ!" היא נצמדה מאחורי והתחילה לכופף רגלים, לרדת, ובלי לראות ידעתי שהיא מחייכת, "חמודה, את רוצה לקנות ג'ל סיכה תמורת עונש או לאכול אותה על יבש?".

"לקנות ג'ל סיכה המלכה לאה" עניתי בקול רועד בלי לבדוק אפילו באיזה עונש מדובר.

"אוקיי" והרגשתי איך היא מטפטפת כמות נדיבה של ג'ל אל פי הטבעת שלי ומורחת גם על התותב שלה, "עכשיו תתכונני חמודה" היא לחשה והרגשתי את ראש התותב נלחץ בין פלחי ישבני אל פי הטבעת, "מוכנה?" ובלי לחכות לתשובה היא נעצה בחוזקה את התותב אל מעמקי התחת שלי.

נשכתי שפתיים הכי חזק שנשכתי אותם אי פעם והצלחתי לחנוק את צווחת הכאב שלי, למרות כל הג'ל שהיא מרחה כאב לי, כאב חזק וחד, כאילו דחפו לי שיפוד מלובן לתחת, קיוויתי שהיא תעצור לרגע, תתן לי להתרגל, אבל לה היו תכניות אחרות, "פתחתי אותךְ חומד" היא ציחקקה, אחזה במותניי והתחילה לפמפם, לזיין אותי בתחת בתנועות ארוכות וחזקות, מושכת את התותב וכמעט יוצאת עד הסוף ואז תוקעת אותו חזרה, חזק.

כמה פמפומים כאלה ואל הכאב הצטרפה גם הצריבה בפי הטבעת המתוח סביב התותב הכותש בישבני ושוב נשכתי שפתיים, כמעט בכיתי אבל נשכתי שפתיים והחלטתי שאני לא אתן לה את התענוג הזה.

לאה גנחה בהנאה, רק אחר כך גיליתי שלתותב שלה היו שני צדדים וגם בה היה נעוץ תותב שפינק אותה בכל פמפום שהיא פמפמה בישבני, עוד כמה נעיצות חזקות והיא גמרה בפעם הראשונה אבל מה שהפתיע אותי זה שהתרגלתי לכאב והתחלתי להנות, כן, מודה, בחיים לא הייתי מאמין אם היו אומרים לי אבל שוב נעמד לי, כואב לי ואני מתגרה, היא טוחנת אותי ואני מתחרמן.

הגמירה השניה שלה לא אחרה להגיע, מתנשפת, צווחת הברות הנאה קולניות אבל כנראה שגם אותי שמעו נהנה כי לאה גחנה מעליי והרגשתי את שדיה הגדולים שבראשם פטמות נוקשות כאבן נלחצים לי לגב.

לאה שלחה ידים מתחת לגופי ואחזה לי בזין, בעמוד המתח הגבוה שצמח לו בין רגליי, "וואו, חבל לבזבז מעדן כזה" היא התנשפה ושלפה את עצמה מתוכי, "תשמור עליו!" היא התחילה לשחרר אותי במהירות מהמוט, "בוא!" היא שוב פנתה אלי בלשון זכר ומשכה אותי אחריה

לקח לי רק כמה צעדים כדי להבין שאני הולך באותה הליכת ברווז מפושקת ומצחיקה, כזאת שמכריזה "פתחו לי ת'תחת!", אותה הליכה מצחיקה שעד עכשיו ראיתי רק אצל הנשלטות שלי אחרי שאני הייתי תוקע אותן בתחת. "בוא, בוא" לאה זירזה אותי, "תשכב על הגב!" היא ציוותה כשהגענו והצביעה על המיטה.

שני דברים משכו את תשומת ליבי כשנכנסתי לחדר השינה, הראשון מגירת התחתונים הפתוחה ולא רק היא, הסימן שהיא חיטטה לי בארון, והשני החגורות והעניבות שלי שחיכו ליד המיטה. "יד!" היא אחזה בפרק כף ידי השמאלית ובעזרת עניבה מתחה וקשרה אותו לרגל המיטה, "יד שניה!" והיא מתחה וקשרה גם את היד השניה, לקחה כרית גדולה ודחפה לי אותה מתחת לתחת לסיום קשרה עם חגורה כל אחת מהרגלים לרגל אחרת של המיטה.

שכבתי פרקדן על הגב, קשור ולא יכול לזוז, אגני מוגבה והזין שלו ניצב זקור ומתוח כתורן במגרש המסדרים. "זאת המיטה שאתה מזיין עליה את הבת שלי?" לאה שאלה כשהיא מורידה לעצמה את הסטראפאון הקשור למותניה.

"כן, המלכה לאה"

"אז עכשיו אני הולכת לזיין אותךָ עליה" היא עלתה על המיטה, עומדת עליה כשגופי בין רגליה ולא יכולתי שלא להביט בכוס שלה, "בעצם אני הולכת לנרתק אותך" היא ירדה על ברכיה וכיוונה את הזין שלי אל החריץ הוורוד שהפריד בין שפתי הכוס הכהות והנפוחות מתאווה, "כן!!" וזה היה כן שטוף זימה שנפלט מפיה כשהיא התיישבה והשתפדה לי על הזין המתוח, "כן, אני מזיינת אותך" היא התחילה לדהור אל עבר האורגזמה שלה.

לא ספרתי כמה פעמים היא גמרה אבל כן הבטתי בהבעת ההנאה הצרופה שהייתה מרוחה על פניה ובפטמות הכהות והנוקשות שכל כך רציתי למולל בין אצבעותיי אבל לא יכולתי, ידי היו קשורות. לאה השתוללה, גנחה בקול, התנשפה בכבדות, כפות ידיה מונחות על החזה שלי, נשענת ודוהרת ובכל גמירה שלה צובטת לי בפטמות, לדעתי היא אפילו לא הרגישה שהיא עושה את זה, פשוט האצבעות התכווצו יחד עם שרירי הנרתיק שלה.

בסוף לא יכולתי יותר, "מבקש רשות לגמור" צרחתי באקסטזה.

"רגע!" והרגשתי שוב את ההתכווצות המוכרת סביב הזין והצביטה בפטמות כשהיא גומרת, "עוד לא! רגע!" ההתכווצויות התגברו, "רגע! רגע! כן! הנה! הנה! עכשיו! כן! זהו!" כל גופה נמתח, "כן, וואו, אתה יכול" היא חייכה, מאושרת ואני השפרצתי, יריתי מטח אחרי מטח של שפיך חמים עמוק בכוס השוצף וגועש שלה.

"וואו, שש!" היא התגלגלה מעלי ונשכבה על הגב לצידי, מחייכת באושר, "שש פעמים גמרתי, הייתה מאמין?" היא התנשפה בכבדות, "אימא'לה, אני לא אשכח את זה כל חיי" היא המשיכה באותו קול מתנשף, "וואו, לא פלא שהבת שלי כל כך שמחה שתעלה עליה" היא ציחקקה, "תגיד, אתה נותן לה לרכב עליך מדי פעם?".

"אהה, לא, היא לא ביקשה" הסמקתי.

"אז תתן! תזמין אותה!" היא התנשפה וחייכה, "וואו" היא התיישבה על המיטה והתחילה לפתוח את הקשרים, לשחרר אותי, "אבל אל תשכח שעדיין מגיע לך עונש" היא חייכה לעברי אחרי ששחררה את ידי ורגליי, "בוא" היא אחזה ביד וקמה, "בוא תקבל את העונש שלך" הובילה אותי חזרה אל הסלון.

"תעמוד בפישוק, כפות ידים על העורף, מרפקים משוכים לאחור!" היא חלצה את נעלי העקב שעד עכשיו היו עדיין צמודים לרגליה ונעמדה מולי.

רעד עבר בגופי, ידעתי מה היא מתכננת לי, באחד הסשנים המשותפים שלנו היא הענישה ככה את הגבר ששלטה בו (ובעקבותיה גם אני הענשתי ככה את האשה שאני שלטתי בה), "זוכר את העונש ההוא?" היא חייכה לעברי.

"כן, המלכה לאה" מלמלתי, מסמיק והתכוננתי.

למרות שהתכוננתי, למרות שידעתי מה יקרה ולמרות שהחלטתי שלי זה לא יקרה כשגב כף רגלה פגע לי בשק האשכים, מועך אותו, וזרם כאב השתולל בגופי נפלתי על הברכים, גניחת כאב נפלטה מפי וידיי נשלחו כאילו מעצמם ואחזו בביצים הכואבות,

"קום! קבל את העונש שלך כמו גבר" היא צחקה. קמתי וחזרתי לאותה עמידה. "מוכן?" היא שאלה ובלי לחכות לשובה בעטה שוב, חזק, בלי רחמים, ושוב מצאתי את עצמי על הרצפה אוחז בביצים הכואבות, "קום! לפני אחרונה" היא ציוותה ושוב נעמדתי כדי לחטוף את הבעיטה השלישית, "וזאת, האחרונה, שתזכור לתת לבת שלי לרכב עליך!" היא בעטה את הבעיטה הרביעית, החזקה מכולם, וקיפלה אותי על הרצפה, אוחז באשכיי המוכים ומתנשף מכאב.

אחר כך, בזמן שאני הכנתי לנו קפה לאה התלבשה. ישבנו ושתינו, כל אחד שקוע במחשבותיו, שותקים. "עכשיו אתה מבין מה הן מרגישות?" לאה שברה את השתיקה.

"הבנתי" עניתי, איך אפשר לא להבין שפי הטבעת שלך שורף וכואב והביצים המעונות של מתייסרות, "אבל זה כבר לא ממש ישפיע".

"למה?" לאה שאלה בסקרנות.

"כי ביום שישי אני נפגש עם הבת שלך בפריז ואני מתכנן להציע לה נשואים, אפילו קניתי כבר טבעת, ואחרי שהיא תסכים אני עוזב את הסצנה! הופך לסטרייט ונילי מרובע, בלי משחקי שולט נשלט".

"וואו" נפלט לה ונראה שבאמת היא הופתעה, "הפתעת אותי" היא המשיכה אחרי רגע שהיא עצרה והביטה בי, רצינית, "זאת אומרת עם הבת שלי אני נורא מתרגשת למרות שזה היה לי צפוי, אבל לא חשבתי שתעזוב את הסצנה".

"כן, כזה אני, מרגע שאני מציע לה אני רק שלה ואין יותר משחקים כאלה, אני בטוח שגם מסקס ונילי אני אוכל להנות".

שוב היא שתקה והביטה בי וראיתי שהיא רוצה להגיד משהו ומהססת. "יואב" היא התחילה בקול מהוסס, "אני יכולה לבקש משהו?"

"נשמע ונעשה" חייכתי אליה.

"אני רוצה שהסשן האחרון שלך יהיה איתי, לפני שאתה מציע לה"

"את בטוחה? כי אני הולך להשפיל אותך עד אפר"

"בטוחה"

"תוכיחי!"

לאה חייכה, "מניאק" היא ציחקקה ובלי ללכת לשרותים הורידה את החוטיני הלבן שרק קודם שלפה מהארנק ולבשה ופרשה אותם על השולחן לפני, לא מנסה להסתיר את כתם הרטיבות שעליהם, "בבקשה מאסטר יואב" היא השפילה מבט אבל היה ברור שהיא מחייכת.

קבענו ליום רביעי בלילה. התחלנו בארוחת ערב, הפעם ב"מר וגברת לי", ארוחת טעימות על הבר של 7 מנות.

ההשפלה שלה התחילה כבר כשעלינו אליה לדירה, הפשטתי אותה בנוסח מלחמת הכפתורים עם אולר ששלפתי מהכיס, כפתור אחר כפתור תלשתי לה בחולצה כשהיא עומדת וכפות ידיה משולבות על עורפה, חותך, תולש ונותן לכפתור ליפול לרצפה ולהתגלגל, וכשכל הכפתורים נתלשו משכתי והורדתי לה את החולצה. עם החצאית היה יותר קל, תלישת הכפתור, חיתוך הסרט שקשר את חצאית המעטפת וגם היא נפלה לרצפה, גם על החזיה לא חסתי, קודם חתכתי לה את הכתפיות ואז, באיטיות, את הסרט שמחבר בין הקאפים וגם החזיה מצאה את מקומה על הרצפה, חושפת את שדיה הגדולים ובעיקר את הפטמות הנוקשות והכהות שהכריזו "אני מיוחמת", את החוטיני כבר תלשתי, רציתי כבר להגיע לתכל'ס, אחזתי בהם ומשכתי והם נקרעו ולאה נשארה עירומה.

אותו ערב עשיתי לה את כל מה שהיא עשתה לי ויותר, קודם עונש, לא קשה להמציא תרוץ כשהנשלטת שלך לא יכולה להתנגד, השכבתי אותה עירומה על ברכיי והפלקתי לה עד שהיא התחננה שארחם. זיינתי אותה בכוס כשהיא מכופפת על השולחן ואחר כך הורדתי אותה למצוץ לי ואיך לא? לאונן כדי שיעמוד לי. משם עברתי לזיין אותה בתחת, אזוקה לאותו מוט פישוק באותה תנוחה משפילה, ולקינוח הענשתי אותה שוב, בעטתי לה בין הרגליים, בכוס! ותאמינו לי אין הנאה יותר גדולה מלהרגיש את שפתי הכוס הבשרניות והרכות שלה נמחצות אל גב כף הרגל שלך ומשאירות פס של רטיבות מעסיס תענוגותיה.

אפילוג

ביום שישי טסתי לפריז ונפגשתי עם דנה. בערב השקעתי והלכנו לאכול במסעדת ז'ול וורן במגדל איפל, מסעדת גורמה אמיתית בכלל לא זולה אבל שווה, כמה פעמים בחיים אתה מציע נשואים?

עד הקינוח לא אמרתי לה כלום ורק אז, כשהמתנו לקינוח שבכוונה ביקשתי מהמלצר שיתעכב קצת, שלפתי את הטבעת, אומנם לא ירדתי על ברכי, אני לא כזה, אבל הצעתי לה להיות אשתי ו…הפתעה, היא הסכימה.

את הלילה סיימנו בטיול רומנטי לאורך הסיין ואפילו מצאנו מקום על גשר האוהבים לחבר מנעול ולזרוק את המפתח למים, נכון, זה אסור, אבל מה לא עושים בשביל סגולה להצלחת הנשואים.

אחרי שהצעתי לה נשואים דנה הפסיקה לקחת גלולות. "אני רוצה שתעשה לי ילד" היא הסבירה לי, "אבל אני לא רוצה שיגידו שהתחתנו בגלל שנכנסתי להריון" היא המשיכה, נותנת לי אמנם לזיין אבל לא מרשה לי לגמור לה בפנים, זמנית, עד החתונה.

לאה, אמא של דנה, החזירה אותה לארץ ודנה עברה לגור איתי. היא גם מינתה אותה לתפקיד 'משנה-למנכ"ל', מסמנת לכולם, אם זה לא היה ברור קודם, למי כדאי להתחיל ללקק:)

אני המשכתי בעבודה במפעל של ההורים שלי, אמנם אנחנו עסק קטן מדי בשביל תפקיד משנה-למנכ"ל אבל גם אצלנו היה ברור לכולם מי עתיד להחליף את אבא בעתיד.

חודשים אחרי התחתנו, רצינו חתונה צנועה אבל לאמא של דנה ולהורים שלי היו הרבה מאד מוזמנים וזה צמח לחתונה גדולה ועדיין דאגנו שתהיה צנועה, לא הגענו בלימוזינה, הסתפקנו ב-D.J-ית שעשתה שמח ולא הבאנו מצעד זמרי-על, לא הנחיתו אותנו לחופה במסוק, גם לא צעדו לפנינו מתופפים ותוקעים בשופרות, והעדפנו רב מ'צוהר' שלא חשב שהוא תוכנית הבידור של הערב, לא שר שירים, לא התפלפל והכי חשוב לא סיפר בדיחות קרש, עשה בדיוק מה שצריך כדי לחתן אותנו כדת משה וישראל, קצר ולעניין והיינו נשואים.

לאה, שעכשיו אני כבר באמת אני יכול לקרוא לה חמותי, עשתה לי הפתעה והזמינה את שרה. אחרי החופה, כשהיא ניגשה לברך אותנו, הצגתי אותה לדנה, אשתי, כמפקדת שלי בצבא אבל לדעתי, ואף פעם לא דיברנו על זה אחר כך, בחושים הנשיים שלה דנה הבינה שהיא הייתה הנשלטת שלי, אולי בגלל שהסמיקה ואולי בגלל העינים המושפלות שלה כשהיא עמדה מולי.

מסתבר ששרה עדיין בצבא אבל שבוע אחרי שפתחתי לה את התחת באותו מסע נקמה בוילה של לאה היא התחתנה עם אותו אילתי שלה ועכשיו היא בהריון, "שבוע 22" היא הסבירה לדנה וליטפה לעצמה על הבטן, "זאת בת, ילדה" היא הוסיפה בגאווה.

באותו הלילה, כשהכל כבר נגמר והגענו לסוויטה במלון, היינו אומנם עייפים, אולי גם שתויים קצת מכל ה-"לחיים" שעשינו, אבל לא ויתרנו ועשינו את זה, שכבתי עליה, זיינתי אותה, התנשקנו בלהט, אמרתי לה "אשתי, אני אוהב אותך" ו…גמרנו ביחד רק שהפעם כבר לא ברחתי, הפעם גמרתי בפנים, הפעם הזרעתי אותה! אני יודע כי כמה ימים אחר כך היא הראתה לי את שני הפסים במקלון הבדיקה.

– סוף –

 

Loading

2 מחשבות על “נקמה בסא"ל שרה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן