מנאל מטיילת – תל אביב

***כל קשר בין הסיפור והדמויות למציאות ולדמויות אמיתיות, מקרי בהחלט***

אינעל דינאק קורונה. עאלק מנאל מטיילת. מאז הקורונה אני בעיקר מטיילת בעיר שלי, עיר החטאים, תל אביב.

כבר דיי הרבה זמן שאין לי בן זוג קבוע, אז בשנה האחרונה אני גרה עם עביר, חברת ילדות שלי. היא בת 36, כמוני, ואנחנו מכירות מגיל 14. גם היא מוסלמית חילונית' כמוני, רק שהיא אפילו יותר שרלילה ממני. כשאני בישראל אני לרוב פחות משוחררת מאשר כשאני בטיולים שלי בעולם, אבל אצל עביר זה אחרת. לעביר אין ממש גבולות. לא פעם אני שומעת אותה מזדיינת עם מישהו בבוקר בחדר שלה, ואז בלילה היא חוזרת עם בחור אחר לזיון נוסף. לפעמים אני הולכת לראות טלוויזיה ומגבירה כדי לא לשמוע, ולפעמים אני נכנסת לחדר שלי ומאוננת לצלילי הגניחות שלה.

זה לא שאני סופר שמרנית, כן? גם אני מביאה לדירה בחורים לסטוצים מזדמנים, במיוחד מאז שנגמר הסגר הראשון, אבל לרוב אני לא מזיינת שני בחורים באותו יום. לפחות לא כשאני בישראל. כשאני מתעוררת עם בחור בדירה שלנו, שנינו בדרך כלל מתלבשים לפני שאנחנו יוצאים מהחדר. עביר לא. עביר יוצאת ערומה מהחדר עם הבחור שלה, מכינה לו קפה, שלושתנו יושבים ושותים ביחד, והיא תרגיש עם עצמה הכי בנוח בעולם. 

"מרגע שמישהו ראה אותי ערומה, וגם נכנס לי לכל החורים, אז איזו סיבה יש לי להתלבש לידו?", ככה היא תמיד מסבירה את עצמה.

כאילו עירום זה המצב הטבעי שלה. לא שיש לה במה להתבייש, כן? יש לה ציצים דיי גדולים, אולי טיפה יותר קטנים משלי, אבל יפים ויציבים, טוסיק בינוני אבל מוצק, כמו הרגליים שלה, ובטן שטוחה מכל שיעורי האירובי שהיא עושה בחדר כושר. אבל לי… לי קשה ככה להרגיש בנוח עד כדי כך עם בחורים חדשים.

כשאנחנו לבד בדירה אין לי בעיה. שתינו לא תמיד טורחות לשים על עצמנו משהו על הבוקר כשאנחנו יוצאות למטבח או לסלון, או כשאנחנו לבד בדירה בערב, אבל אני לא אעז להסתובב ערומה כשגם היא וגם הבחור שהבאתי ורק עכשיו הכרתי נמצאים בדירה. מרגיש לי מוזר מידי. 

האמת שעביר היא יותר מסתם חברה. היא היתה מקום המפלט שלי כשהייתי נערה. המקום הבטוח שלי. בזכותה הצלחתי להמלט מכבלי הדת והשמרנות של ההורים שלי. בזכותה גיליתי את המיניות שלי, והתחלתי להרגיש משוחררת איתה. מה שחיבר בינינו היתה העובדה שהיינו דומות, אבל שונות מכל שאר הבנות בסביבה שלנו. לא גדלנו בבית ספר דתי, אבל החברה הערבית בכל זאת יותר שמרנית. אבל עם עביר זה לא היה ככה.

בזכותה הפסקתי להרגיש רגשות אשם על זה שאני מאוננת. הייתי בשוק כשהיא סיפרה לי לראשונה, בגיל 15, שהיא מביאה ביד. הייתי בטוחה שאני שמכוונת את הזרם במקלחת לכוס שלי, ושמכניסה לעצמה אצבעות לפני השינה. בטח בחברה הערבית. רק איתה הרגשתי בנוח לדבר על זה. לדבר על הכל, ולא רק לדבר. לפני הנשיקה הראשונה שלי, התאמנתי איתה על נשיקות כשהיינו סגורות בחדר. היא הראתה לי איך היא מאוננת, ואני הראתי לה. היא קנתה לי את הויברטור הראשון שלי בגיל 17.

הפעם הראשונה שראיתי פורנו זה היה איתה, כשהיינו בנות 19. היא עזבה את הבית של ההורים, ועברה לגור בתל אביב, בניגוד לעמדתם. באחד מימי שישי כשבאתי לישון אצלה, היא הציעה לי לראות איתה פורנו. ידעתי שהיא רואה דברים כאלו כבר תקופה, אבל בבית שלי לא העזתי לפתוח אתרים כאלו.

"רוצה קצת שאני אראה לך את הסרטים שאני רואה?", היא שאלה אותי באותו ערב.

"רצינית?"

"כן, לא נמאס לך להתחרמן רק מהסיפורים שלי עד הדברים שאני רואה? את לא רוצה לראות קצת בעצמך?"

"את יודעת שאני רוצה"

"אז יאללה"

"יאללה!"

"מה יאללה? תתפשטי!", היא אמרה.

"מה תתפשטי?"

"תתפשטי, חביבתי, מה נראה לך שעושים בזמן שרואים את זה?", היא אמרה והורידה את התחתונים והגופיה, שאלו שני פרטי הלבוש היחידים שהיא לבשה באותם רגעים.

אני התפשטתי לגמרי מייד אחריה, קירבנו ביחד את הספה שלה מול מסך המחשב והיא שמה לנו משהו. היא אהבה בעיקר פורנו ערבי. נשים עם חיג'אב שמתפשטות ומזדיינות. זה הדליק אותי בטירוף. אחר כך היא שמה לנו אוסף של נשים עם חיג'אב שגומרים להן על הפנים. אני זוכרת את הסרטון הזה עד היום. אולי הסרטון הזה זו אחת הסיבות שגם אני נהנת כשגומרים לי על הפנים. לא זוכרת כבר מה היא שמה לנו אחר כך. רק שצפינו בזה יותר משעה, כל אחד עם הויברטור שלה בכוס, וגמרנו כמה פעמים. האמת שעד היום אחד הבילויים שלנו זה ערב פורנו. במיוחד מאז שאנחנו גרות יחד. פעם אחת היא בוחרת מה לראות, ופעם אחת אני.

כשאבא שלי גירש אותי מהבית אחרי שנמאס לו שהייתי מסתובבת בבית בלי חזיה, או רק עם חזיה ותחתון, היא זו שברחתי אליה וגרתי אצלה כמה שבועות. היינו עושות הכל ביחד. משתפות אחת את השניה בכל הפרטים האינטימיים של החוויות שהיו לנו עם בנים, ובהמשך גם עם בנות. אני זו שבאתי איתה כשהיא עשתה עגיל בפטמה. והיא היחידה שיודעת על כל מה שקרה עם אחי, אשרף, וההתנסויות שהיו לי איתו. לא, אני מתארת לעצמי שאתם שואלים את עצמכם, אבל היא תשובה לא. עוד לא יצא לנו לשכב ביחד בשלישייה עם עוד גבר. האמת שדיברנו על זה, צחקנו על זה, היא זו שיותר דוחפת לזה, אבל אני עדיין מסתייגת. מפחדת שזה יגרום למישהי מאיתנו לקנא, ואולי יפגע בחברות בינינו.

בכל אופן, בחודשים האחרונים לא קרה משהו מיוחד חוץ מסטוצים מזדמנים, עד לפני כמה ימים. בניגוד לרוב הבחורות, אני לא מתה על שופינג. אני לא אוהבת למדוד בגדים כשאני עושה שופינג, אבל אני עוד יותר לא אוהבת להגיע הביתה ולגלות שמה שבחרתי לא מתאים לי, אז אני עושה את זה כשצריך. אבל באותו בוקר הבנתי שאני חייבת שופינג.

קמתי בבוקר, לבשתי רק תחתונים, כמו שאני בדרך כלל ישנה בקיץ. צחצחתי שיניים, השתנתי, והלכתי לחדר להתלבש לעוד יום עבודה. החזייה הראשונה נקרעה לי ברגע ששמתי שסגרתי את הסוגר. לקחתי עוד חזיה, וגם היא נקרעה! 

"כוסאומו!", צעקתי.

"מה קרה, יא אוחתי?", עביר צעקה לי מהמטבח. דיברנו כמובן בערבית. היא נכנסה לחדר שלי, ערומה לגמרי. כבר הייתי רגילה. ככה היא ישנה כל לילה בקיץ. אפשר להגיד שהיא סוג של נודיסטית בבית. היא קמה, דבר ראשון הולכת למטבח, שותה קפה, הולכת לצחצח שיניים, לשירותים, מתקלחת, ורק אז מתלבשת לעבודה שלה. היא אחות בקופת חולים.

"אין לי חזייה אחת נורמלית. כבר שתיים נקרעו לי הבוקר"

"מה קרה? הציצים שלך גדלו?"

"מצחיק מאוד"

"אז תלכי בלי, חביבתי… תראי איזה ציצים יפים, מה יש לך להתבייש?", היא אמרה, וחפנה את שני השדיים שלי.

"דיי כבר, יא מג'נונה, גם ככה המנהלת משאבי אנוש העירה לי שאני מתלבשת חשוף מידי לעבודה, ואת יודעת שלא הפסקתי, אבל להגיע בלי חזייה לעבודה… גם הגברים המסכנים במעבדה לא יוכלו לעבוד, וגם יפטרו אותי. לא חבל עם כל הכסף שאני עושה?"

"אז יאללה, שופינג", היא אמרה.

"כן, כנראה אין ברירה. גם ככה אני צריכה לקנות מתנה ליום הולדת של יפעת, ואולי גם משהו ללבוש", אמרתי.

"חכי, אני אביא לך חזייה שלי", היא יצאה מהחדר וחזרה אחרי דקה עם חזייה לבנה משלה, והלכה להמשיך להתארגן. לבשתי את החזיה, ומעל שמתי על עצמי שמלת קיץ דיי קצרה. שתיתי קפה, ויצאתי לעבודה.

אחרי עבודה הלכתי לסיבוב שופינג. רציתי לקנות מתנה ושמלה יפה לכבוד מסיבת יום ההולדת של יפעת, חברה מהעבודה, ועל הדרך לשדרג קצת את המלתחה שלי, במיוחד את החזיות. באחת החנויות ראיתי חולצה יפהפייה שהייתי חייבת למדוד. למרות שהיה מדובר בחנות דיי יוקרתית, חדרי ההלבשה שלהם לא היו במסדרון נפרד, אלא בחלק האחורי של החנות, ולא היו להם דלתות, אלא וילונות שאפשרו מבט דיי ברור על הרגליים של הבן אדם שמודד, וגם עוד דברים אם לא סוגרים את הוילון עד הסוף. בכל אופן, החנות הייתה דיי ריקה, וחדרי הלבשה כן הוסתרו קצת ע"י כמה מדפים של בגדים, אז לא דאגתי. בישראל אני יותר מקפידה על הפרטיות שלי. בדרך כלל מספיק שאני אראה סוג כזה של חדר הלבשה כדי שאני אלך לחנות אחרת, במיוחד אם החנות עמוסה, אבל הפעם זרמתי.

נכנסתי לחדר הלבשה, סגרתי את הוילון, והסתכלתי על עצמי במראה הגדולה כשפשטתי את השמלה שלי, ונשארתי עם החזיה הלבנה של עביר ותחתוני חוטיני בצבע כחול כהה. הווילון היה בנוי בעצם משני וילונות שנפגשים במרכז. ראיתי שיש רווח קטן במקום שבו הווילון מגיע אל הקיר ושמתי לב לתנועה כלשהי, אבל לא יכלתי לראות שום דבר בבירור וחשבתי שאני פשוט פרנואידית. ניסיתי את החולצה החדשה. אהבתי אותה, אבל היא היתה קצת גדולה עליי.

התלבשתי שוב ועזבתי את חדר ההלבשה. לא היה אף אחד בסביבה, אבל החנות הייתה דיי ריקה, ולכן חשדתי שהתנועה שהרגשתי היא ככל הנראה של האיש שמסתכל עכשיו על בגדים. הוא היה אולי בערך בן 50 ולבוש היטב. הוא נראה כאילו הוא בא מהעבודה ונראה שהוא עושה קניות לאשתו כהשמוכרת נותנת לו כמה הצעות.

שמעתי אותו מעיר, "לא, היא דומה יותר לגודל שלה", כשהוא הסתכל עליי. מצאתי את החולצה בגודל קטן יותר כשהוא והמוכרת פנו אלי כשהם אוחזים בשמלת קוקטייל אדומה. המוכרת הצמידה את השמלה לעצמה, אבל היא היתה בערך 160 ס"מ גובה ועם קצת עודף משקל, בזמן שאני 170 ס"מ בגובה ודיי חטובה.

"תסלחי לי", הוא פנה אליי, "אני מנסה לבחור מתנה ליום נישואין לאשתי ואני מתלבט לגבי השמלה הזו. את בערך בגודל שלה. אכפת לך רגע להצמיד אותה אלייך? אני אוהב אותה, אבל אני מפחד שזה אולי טו מאצ' בשבילה".

יכולתי לראות למה הוא מתכוון. השמלה היתה יפהפיה, אבל המחשוף שלה היה עמוק, והיא היתה דיי קצרה.

חשבתי לעצמי שרק בישראל גבר ירשה לעצמו לבקש משהו כזה, אבל הייתי במצב רוח חיובי והוא היה בסך הכל דיי חמוד ומנומס, אז חייכתי ואמרתי, "אין בעיה, אבל אמרת שזו המתנה בשבילך או בשבילה?"

הצמדתי את השמלה לגופי, אבל קשה מאוד לדעת עד לאן מגיעה השמלה או המחשוף כשהיא על קולב, ולכן אני לא בטוחה אם זה באמת עזר לו. המוכרת חזרה ואמרה את מה שבדיוק חשבתי, אבל היא גם אמרה לו שאשתו תוכל להחזיר את זה אם היא לא תאהב.

הוא אמר שהוא לא רוצה לקחת משהו שהיא לא תאהב, כי הם השיגו טיסה ליוון, והוא מקווה לקחת את השמלה לטיול ולא נותר הרבה זמן. הוא ממש רצה לבחור משהו במידה הנכונה. הוא היה חמוד מאוד ומנומס, אז רציתי לעזור לו.

"אני גם ככה מודדת עכשיו חולצות, אז אם אתה רוצה, לא איכפת לי למדוד אותה כדי שתוכל להחליט", אמרתי.

הבנתי שזו הצעה אולי קצת ישירה מידי, אבל באמת הייתה לי כוונה רק לעזור. הוא הגיב בצורה אדיבה. אמר תודה והתנצל על אי הנוחות. מבחינתי יחס גורר יחס, ובגלל שגם ככה לא מיהרתי, לא היה אכפת לי. החזרתי את החולצה ואת השמלה לחדר ההלבשה. ניסיתי קודם את החולצה. זה התאים עכשיו, אבל החדר היה קטן והמראה הייתה קרובה מאוד. רציתי לצאת לתצפית טובה יותר אבל לבשתי רק תחתונים בחלק התחתון. אז הוצאתי רק את הראש מהוילון, וראיתי את הבחור.

"אתה יכול לבקש מהמוכרת להביא לי ג'ינס כלשהו במידה 36?", שאלתי אותו, "אני רוצה לצאת לראות את החולצה בחוץ, ואני בלי מכנסיים", הוספתי.

"מה? אה, כן, בטח. אני אביא", הוא נראה מבולבל לרגע, אבל מייד ניגש בעצמו למדפים עם המכנסיים, והביא לי משם ג'ינס במידה שביקשתי. לקחתי ממנו את הג'ינס, לבשתי אותו, ויצאתי לתצפית טובה יותר עם המראה הענקית בחנות.

האיש אמר, "אני חושב ששיניתי את דעתי ואקח לה את החולצה הזו במקום". ידעתי למה הוא מתכוון. היא נראתה טוב מאוד עליי, לא היה לה מחשוף גדול, אבל היא הבליטה את השדיים שלי והיה לה בד נעים ומנצנץ. התכוונתי ללבוש אותה עם חצאית קלאסית לעבודה. ההערה שלו הייתה ידידותית, קצת פלרטטנית, אבל לא נורא.

עניתי, "חה חה, חבל, נראה לי שאני אקח אותה, אבל תן לי שנייה ואנסה את השמלה. הייתי עושה את זה קודם אם הייתי חושבת שאתה מחכה, מצטערת".

"לא, לא, זה בסדר, קחי את הזמן שלך", הוא אמר.

נכנסתי שוב והורדתי את החולצה והג'ינס. לא הבחנתי באף אחד בחוץ כשניסיתי את החולצה, אבל עכשיו יכולתי לדעת שהוא נמצא קרוב מהצללית שראיתי מתחת לווילון. תהיתי איך זה נראה כשהג'ינס שלי נשמט לרצפה והוא יכל לראות את הרגליים החשופות שלי. לבשתי את השמלה והיו כמה בעיות. ראשית, זה היה גדול מדי. בכנות, כשנתנו לי את השמלה לא הסתכלתי על המידה. שנית, יכולתי לומר שהחזייה שלי נראתה מטופשת בשמלה הזו. זה היה בסדר עבור החולצה, אבל עם המחשוף הגדול של השמלה הזו, החזייה בעצם היתה גלויה ובצבצה מהמחשוף.

הורדתי אותה והוצאתי את ראשי החוצה מהווילון כשהוא עמד בחוץ וחיכה, "אתה יכול לבקש מהמוכרת להביא אותה במדינה אחת קטנה יותר?"

הוא חייך, "בטח", כשנתתי לו את הגדולה יותר.

אחרי כמה רגעים שמעתי אותו אומר "אמממ… היי?"

הוצאתי את ראשי שוב כשהוא הושיט לי את המידה הקטנה יותר. במהלך המכניקה של תליית השמלה וסגירת הווילון, הבנתי שאולי היתה לו הצצה קצרה אליי, בין אם ישירות ובין אם מהמראה.

מבלי משים סגרתי את הרווח בין שתי הוילונות, אך על ידי כך יצרתי פער קטן בין הווילון לקיר. לא הרבה, אבל מספיק כדי שאוכל להסתכל בזווית הנכונה של המראה ולראות מה קורה בחוץ. שמתי לב גם שהאיש שינה את עמדתו וחשדתי שהוא יכול לנסות להסתכל.

התלבטתי אם עליי לנעוץ בו מבט, לסגור את הרווח או לזוז בתוך חדר ההלבשה כדי שלא יוכל לראות? המחשבות שלי הסתבכו עוד יותר כשהבנתי שהמחשבה שהוא מסתכל עלי הייתה מרגשת קלות והפטמות שלי היו פתאום קשות. הרבה עבר לי בראש, אבל התנהגתי כאילו לא ידעתי שהוא מסתכל.

בהחלט לא הלכתי לחנות בכוונה לאפשר למישהו לראות אותי מתפשטת. אם הייתי חושב שכשמשתמשים בחדר ההלבשה יש סיכוי שמישהו יסתכל עליי, הייתי נזהרת הרבה יותר, אבל עכשיו כשזה קרה בטעות, הרגשתי שזה מדליק אותי קצת.

כמו שבטח קראתם על מה שקרה לי במינכן, כבר הייתי ערומה בציבור בעבר, אבל זה היה בחופי נודיסטים, או במרכזי ספא. אני אוהבת להיות ערומה במקומות כאלו, אבל כשאחרים גם עירומים וזה המנהג, זה לא עניין גדול. באירופה הסטנדרטים לסאונות ומכוני ספא הם מאוד נינוחים, ולפעמים אפילו מחייבים עירום, ולפעמים גם בחופים הרגילים הנשים הולכות טופלס.

מלבד חופי נודיסטים ומרכזי ספא, חוויתי את העירום הציבורי בשנים האחרונות בעוד מקומות שלא סיפרתי עליהם עדיין, כמו "הסטריפ גולף" ששיחקתי עם כמה חבר'ה על מסלול גולף בארצות הברית, ופעם אחת על יאכטה של מסיבות בטיול לאיטליה.

אז אמנם אני לא שמרנית בכל הנוגע לעירום בציבור, אבל זה היה מצב אחר לגמרי, וזה גם קרה בישראל. אני אוהבת לשחרר מחסומים ועכבות מידי פעם, אבל זה היה תמיד כשטסתי לחו"ל. העובדה שאנשים לא הכירו אותי סיפקה לי חופש ותחושת אנונימיות, וזה מה שתמיד עזר לי להשתחרר. לא הכרתי את האיש הזה, אבל זה היה בישראל, מדינה קטנה, כולם מכירים את כולם, וכאן אני יותר נזהרת.

ככה שהייתי מבולבלת, ולא ידעתי למה הסיטואציה הזו מחרמנת אותי ככה. אבל גם בלי להבין עד הסוף מה קורה לי, מצאתי את עצמי זורמת ומתלהבת מהתחושות שזה עורר בי.

הורדתי את השמלה מהקולב ובדקתי אותה לאט לאט כדי להאריך את המופע. עשיתי את עצמי כאילו קראתי את התג. אחר כך לבשתי אותה. זה דווקא התאים יפה והיה בדיוק סוג השמלה שהייתי רוצה ללבוש לאירוע חגיגי. החזייה והחוטיני שלבשתי לא היו הכי סקסיים שלבשתי בחיים, אבל לא ציפיתי שאעשה הופעה באותו יום. החזייה בלטה מאוד בשמלה זו. גם רצועות הכתף וגם החזייה עצמה במחשוף הזה. כשהסתובבתי קצת, יכולתי לדעת שהוא עדיין שם מנסה לקבל הצצה. תהיתי כמה הוא באמת יכול לראות דרך הרווח מהווילון, אבל זה לא הטריד אותי.

הנמכתי את השמלה מספיק כדי להוריד את החזייה. עמדתי שם והסתכלתי על השדיים היפים שלי והפטמות הקשות שלי במראה. רציתי לגעת לעצמי בשדיים והייתי עושה את זה אם הייתי מרגישה פרטיות, אבל עמדתי בפיתוי. שמתי לב שהוא סובב את ראשו כאילו כדי לבדוק אם מישהו אחר צופה. הוא הביט שוב ​​כשהתחלתי להחזיר את השמלה מעל החזה שלי שהיה עכשיו נטול חזייה. השמלה נראתה נהדר, הייתי חייבת להודות. זה היה בד דק, אז ברגיל הייתי לובשת איתה חזייה מהסוג הנכון, אבל כמו שהייתי באותו רגע, הפטמות הקשות שלי  בלטו מהבד.

פתחתי את הווילון ויצאתי. הוא בטח הרגיש שאני יוצאת כי הוא התרחק קצת. ידעתי שהוא צפה, אבל ניחשתי שהוא חושב שלא היה לי מושג.

יצאתי וראיתי אותו, "טוב, אתה עדיין רוצה את החולצה?"

"וואו. לא, אני חושב שאני צריך לבקש ממנה לארוז את זה מייד"

כמובן שעכשיו זה היה מתאים שהוא יסתכל על השמלה. הייתי רק הדוגמנית. אבל תהיתי עד כמה הוא רואה בעיני רוחו כעת את אשתו, נזכר בהצצה עליי בחדר ההלבשה, או שהוא מדמיין את הציצים שלי מתחת לבד הדק.

החנות היתה עדיין ריקה, וניגשתי שוב למראה הגדולה שמחוץ לחדרי ההלבשה. האמת שמצאה חן בעיני השמלה. היא החמיאה לי. היא היתה סקסית, אבל לא זנותית. הוא ניגש אליי ביחד עם המוכרת ושניהם החמיאו לי.

"את נראית אש", הוא אמר.

"באמת.. סקסית בטירוף", היא הוסיפה.

החלק התחתון של השמלה הגיע כמה סנטימטרים מעל הברכיים, היתה היתה צמודה במותניים והמחשוף בהחלט היה כזה שמושך תשומת לב. במיוחד עם חזה בגודל שלי.

"זה נראה לך יתאים לאשתך?", המוכרת שאלה אותו.

"האורך בסדר… החזה של אשתי בהחלט יותר קטן, אבל היא אוהבת מחשופים עמוקים", הוא אמר.

היה לי קצת מוזר שהוא השווה בין גודל החזה שלי לשל אשתו. הבנתי שהוא בוחן כל מיני חלקים של הגוף שלי, אבל האמת היא שנהנתי מתשומת הלב.

"יש לך את זה אולי בשחור?", פניתי למוכרת. התחלתי לחשוב שאולי שחור אפילו יותר יחמיא לי.

"יש לנו בטורקיז ובשחור, רק תני לי לבדוק אם יש לנו במידה שלך", היא ענתה.

אחרי שתי דקות היא חזרה עם שני הצבעים, אבל רק השמלה השחורה היתה במידה שלי. לקחתי אותה וניגשתי שוב לחדר ההלבשה. הפעם בכוונה השארתי קצת יותר רווח בין הוילון לקיר, במקום שבו הוא הציץ עליי מקודם. הורדתי את השמלה, ותליתי אותה על המתלה.

הוא עמד כמה מטרים מחדר ההלבשה, בערך באותו מקום כמו קודם. אני עמדתי כשרק החוטיני לגופי, ובכוונה זזתי קצת כדי שהוא יוכל לראות אותי מכל מיני כיוונים. הפטמות הקטנות והחומות שלי נשארו זקורות, ואז עשיתי משהו שאני לא יודעת למה עשיתי אותו. זה היה סוג של אינסטינקט, כי לא חשבתי על זה יותר מידי, אם בכלל. הנחתי שתי ידיים בצידי התחתונים והחלקתי אותם למטה לרצפה. התכופפתי להרים אותם והנחתי אותם על הספסל.

כשהסתובבתי שוב, היתה לו זווית טובה לתחת שלי. למרות שהחוטיני גם ככה לא הסתיר כמעט כלום ממנו עוד לפני שהורדתי אותו. לא הפריע לי שהוא רואה אותי ככה. להפך. זה הדליק אותי, והתחלתי להרגיש זרמים גם בכוס, שהלך ונעשה יותר רטוב. כמו קודם, לרגע היה לי חשק לגעת בעצמי, אבל עמדתי בפיתוי.

הוצאתי שוב את הראש החוצה, מסתירה את הגוף שלי עם הוילון, "אה, אתה פה?", אמרתי בתמימות, "תוכל בבקשה לקרוא למוכרת לרגע?",  שאלתי אותו.

הוא חייב ואמר, "בטח, אבל איכפת לך לתת לי לראות גם את השחורה עלייך?"

"בכיף, אני פשוט רוצה לשאול אם יש לה עוד אחת, כי על זאת יש כתם", הושטתי לו את השמלה מחוץ לוילון והצבעתי על כתם לבן שהיה עליה. תהיתי אם הכתם הזה היה סימן לחגיגה שמישהי עשתה עם השמלה הזו.

המוכרת בדיוק הגיעה והוא הראה לה את הכתם.

"אוי, אני ממש מתנצלת, אני אלך להביא אחת אחרת", היא אמרה, והלכה.

נשארתי עומדת שם עם הראש מחוץ לוילון, מסתירה את שאר הגוף, למרות שידעתי שיש מראה מאחוריי, ככה שהוא יכל בקלות לראות את כל הצד האחורי שלי.

"אני ממש מודה לך על העזרה, אגב. קוראים לי מוטי", הוא אמר והושיט לי את ידו ללחיצת יד.

צחקתי ואמרתי, "אני מנאל, אבל אתה תצטרך לסלוח לי, הידיים שלי קצת תפוסות עכשיו".

"הו, כן, צודקת, סליחה", הוא אמר וחייך, ואז קלט, "איך אמרת? מנאל?"

"כן"

"את… ערבייה?"

"מה לעשות? אלה החיים", חייכתי.

הייתי רגילה לזה. לא רק שהיה לי עור בהיר, אלא גם המבטא שלי לא היה ערבי, בגלל שהיו לי הרבה חברים יהודים בילדות. אז יהודים אף פעם לא חשבו שאני ערבייה אם הם לא ידעו את השם שלי. זו היתה אחלה מסננת בשבילי. אם יהודי התחיל איתי בפאב, והכל זרם, ואז הוא ברח כשהוא שמע את השם שלי, אז ידעתי שהוא גם ככה גזען מסריח, ושמחתי שלא אירחתי אותו בכוס שלי. תמיד אהבתי לראות את המבט שלהם ברגע שהם שמעו אותי אומרת "מנאל", והמבט של מוטי הראה לי שזה היה לו אומנם מפתיע, אבל ממש לא מרתיע.

הוא צחק, "לא, שלא תחשבי שיש לי בעיה עם זה. את מקסימה. פשוט… אין לך מבטא ו..", הוא אמר.

"זה בסדר", קטעתי אותו, "אני רגילה לזה, הכל בסדר. אתה גם מקסים", הרגעתי אותו, והתחרמנתי יותר מרגע לרגע רק מהמחשבה שאני מדברת איתו בזמן שאני ערומה לגמרי ורק הוילון מפריד בין המבט שלו לגוף העירום שלי.

המוכרת בדיוק חזרה ואמרה, "הנה, זאת נקייה, אבל זו האחרונה בשחור במידה הזו", היא הושיטה לי את השמלה וחזרה לקופה.

מוטי נשאר. קודם תיארתי אותו כבן 50, ולבוש היטב, אבל אני חייבת לציין שהוא לא נראה מדהים. בהחלט לא נורא, אבל גם לא בדיוק ריצ'רד גיר. ראו שהוא עושה ספורט, אבל עדיין היתה לו כרס קטנה. היה לו שיער שופע, אבל קצת מאפיר ולא ממש מסודר, ותווי פנים יפים, אבל גם ראו עליו את השנים. נראה כמו איש עסקים טיפוסי.

"כבר חוזרת", אמרתי לו.

חזרתי פנימה, סגרתי שוב את הוילון, וכרגיל השארתי לו "חלון" קטן. שמתי לב שהוא קרוב יותר עכשיו. עמדתי ערומה לגמרי וחשבתי עליו מסתכל עליי. לא ניסיתי "לתפוס אותו", אבל זרקתי מבט וראיתי שהוא בוהה בי. יכול להיות שהוא קלט אותי, כי בדיוק באותה שניה הוא הפנה את מבטו לרצפה. היה ברור שהוא מסתכל ושהוא לא רצה שאני אחשוד.

לבשתי את השמלה השחורה, וראיתי שוב שהיא נראית מעולה עליי. לא תמיד אהבתי ללבוש שחור. אומרים שהוא מרזה, אבל לשמחתי, גם בגיל 36, לא הייתי זקוקה לבגדים ש"ירזו" אותי. לא הייתי רזונת, אבל היה לי גוף חטוב כי עשיתי ספורט, וידעתי לא לטרוף יותר מידי פסטות. גם לא היו לי ילדים, אז החזה שלי עדיין עמד יציב, על אף גודלו. הסתכלתי על עצמי. אהבתי גם את איך שהשיער שלי הסתדר באותו יום. היו לי תלתלים חומים ארוכים, וכל מי שיש לה תלתלים יודעת שיש ימים שהם פשוט מסתדרים בצורה מושלמת, ולעומת זאת… יש ימים שממש לא..

בכל אופן, השמלה השחורה נראתה מעולה עליי, ובהחלט העדפתי אותה על פני האדומה. פתחתי את הוילון, אבל לא יצאתי מחדר ההלבשה.

הסתכלתי על מוטי ושאלתי אותו, "אז… האדומה או השחורה?"

הוא התקרב ובחן שוב את כל הגוף שלי, "האמת שנראה לי שעל הגוף שלך כל דבר יראה מדהים… השחורה נראית מעולה עלייך, אבל נראה לי שאשתי תעדיף דווקא את האדומה"

המוכרת הגיעה עם עוד כמה אביזרים. עליונית שקופה, ארנק, צמיד תואם. היה ברור שהיא מנסה לגרום לו לקנות יותר. היא היתה בחורה צעירה, בת 20 פלוס. היא לבשה טייץ שחור וחולצה צמודה עם הלוגו של החנות. החזה שלה נראה קטן יחסית, אבל היו לה רגליים ארוכות וטוסיק חמוד. נראה שהיא עבדה שם הרבה, כי נראתה מאוד מקצועית, ידעה איפה כל דבר, ועשתה הכל בשביל למכור עוד. לא נראה לי שהיא שמה לב לאינטראקציה שלי עם מוטי, חוץ מזה שאני מניחה שהיא שמחה שאני עוזרת לה למכור לו שמלה יקרה.

יצאתי מהתא, ואמרתי לה, "לא משנה כמה עמלה את מקבלת, נראה לי שמגיע לי חצי".

כולם צחקו.

"עכשיו נראה לי שאם אני אצא מפה בלי כלום, שתיכן תהרגו אותי", מוטי אמר.

הרגשתי כמו דוגמנית לרגע. זה היה ממש כיף. המשכתי להסתובב בחנות עוד כמה דקות עם השמלה עליי, בלי שום דבר מתחת, יחפה, חיפשתי מה עוד אפשר לקנות. לפעמים הסתובבתי בכוונה לידו, הראתי לו איך נראות עליי כמה עליוניות, והתכופפתי כדי לתת לו הזדמנות להציץ עוד יותר עמוק לתוך המחשוף שלי. נהנתי מהתחושה שאני לא לובשת כלום מתחת.

לקחתי כמה דברים וחזרתי לתא הלבשה, ושוב השארתי קצת רווח. פשטתי את השמלה ונשארתי ערומה. לרגע אחד התאכזבתי שמוטי לא במקום שהוא יכול לראות אותי, אבל אחרי לא יותר מכמה שניות שוב ראיתי אותו שם, באותה נקודה.

"מנאל, התלבשת כבר?", הוא שאל.

"לא, למה?", שאלתי.

"אם זה בסדר מבחינתך, אני אשמח אם תמדדי עוד משהו אחד שאני חושב לקנות לאשתי".

הוא עמד עכשיו ממש קרוב לוילון. יכלתי לראות את קצה הראש שלו מעל הוילון, אבל הוא לא יכל לראות אותי מהזווית הזו. המחשבה שקודם לכן הוא הציץ עליי וראה לפחות חלק מגופי הערום, ועכשיו היה כל כך קרוב אליי, חרמנה אותי לחלוטין, והרגשתי כבר ממש רטובה.

צחקתי, "מוטי, אתה קצת מגזים, לא? מה עוד אני יכולה למדוד בחנות הזו שלא מדדתי עדיין?"

פתחתי את שתי הוילונות מהאמצע קצת, ובכוונה פחות נזהרתי. הסתרתי את הציצים שלי עם יד אחת, אבל היה מספיק עור חשוף שהוא יכל לראות.

הוא החזיק עוד שני פריטים – שמלה לבנה בלי כתפיות וכותנת לבנה.

"רק את אלה… זה האחרונים, מבטיח", הוא אמר.

ביד אחת החזקתי את הוילון שהסתיר את החלק התחתון שלי, ועם היד השני שכיסתה את הציצים שלי, לקחתי ממנו את שני הפריטים. ככה שלשניה אחת הם היו חשופים בפניו. הסתכלנו אחד על השניה וחייכנו. לא היה לי ברור אם הוא כבר הבין שקלטתי אותו מציץ עליי.

בכל אופן, העובדה שידעתי שאני בשליטה, ויכולה להפסיק את ההופעה מתי שרציתי, נתנה לי בטחון. אם הייתי מרגישה שאין לי בטחון, מזמן הייתי מסתלקת משם. ההתנהגות הג'נטלמנית שלו גם הוסיפה לתחושה הטובה שלי. אם הוא היה מתנהג כמו טינאייג'ר שבוהה ולא מנסה להסתיר את המבטים שלו, זה היה ממש מוריד לי. סגרתי את הוילון וראיתי שהוא חזר למיקום הקודם שלו.

מדדתי קודם את השמלה הלבנה, ומייד ראיתי שהיא לא יושבת עליי משהו. היא היתה צמודה מידי, לחצה לי על הציצים יותר מידי, ולא אפשרה יותר מידי תזוזה. היא היתה יפה, המחשוף שלה היה אפילו יותר גדול מזה של השמלה הקודמת, אבל היא פשוט לא היתה בשבילי. פתחתי את הוילון ומוטי התקרב. המבט שלו ישר התמקד בחזה שלי, שראו ממנו הרבה מאוד עם המחשוף הזה. לא הפריע לי שהוא מסתכל.

"זה אולי יהיה טוב לאשתך, אבל זה פחות מתאים לי, יותר מידי לוחץ בציצים", אמרתי כשאני בכוונה משתמשת במילה הזו.

הוא התקרב אליי. הוא היה גבוה ממני בראש, אז היתה לו זווית מצויינת על המחשוף שלי עכשיו, בזמן שהוא יכל לעשות את עצמו כאילו הוא בוחן את השמלה. לי היה ברור שהוא מסתכל על הפטמות שלי שבלטו החוצה גם בשמלה הזו כמובן.

"אני לא יוצאת ככה, אז תגיד מה אתה חושב"

"כן, אני מבין למה את מתכוונת בקשר לציצים", הוא אמר. זה היה מגניב שמישהו זר עכשיו הרגיש חופשי לדבר על הציצים שלי. זה גם היה מתאים בסיטואציה הזו, במיוחד אחרי שאני התייחסתי אליהם בעצמי.

"אולי לאשתך זה יתאים", אמרתי.

"לא, אני חושב שגם היא לא תאהב את זה, למרות שכמו שאמרתי, אין לה חזה גדול כמו שלך, אז אולי זה פחות ילחץ לה… אבל אני חייב להגיד שבעיני גם השמלה הזו נראית אש עלייך. תודה שאת עוזרת לי, מנאל"

חייכתי ואמרתי "בכיף, יאללה, אחרון חביב".

סגרתי את הוילון, פשטתי את השמלה הלוחצת, והסתכלתי על הכותנת. אמיץ מצידו, לבקש ממני לדגמן כותנת לילה בשבילו, ועוד כזו, לבנה, אפשר אפילו להגיד שקצת שקופה, שמגיעה עד קצת מתחת לטוסיק, ושוב מחשוף גדול עשוי מתחרה, וכתפיות ספגטי. לבשתי אותה. הבד היה מאוד נעים, הסתכלתי על עצמי במראה וראיתי אפשר לראות שהבד נעשה קצת יותר כהה באיזור הפטמות שלי, כתוצאה מהשקיפות של הבד, ושאפשר ממש לראות את הצורה שלהן, העגולה והסימטרית.  לעומת זאת, החלק התחתון של הכותנת היה עשוי ממשי לבן אבל אטום, ככה שהכוס שלי היה מוסתר. למרות הכל, פתחתי את הוילון ומוטי כבר עמד קרוב.

"טוב, אתה שוב תצטרך להתקרב לפה, אני לא יוצאת ככה לחנות", אמרתי.

"וואו", הוא חייך, וראיתי עכשיו גם בליטה במכנסיים שלו, "מהממת".

"אני או הכותנת?", הקנטתי אותו.

"גם הכותנת, כמובן… אני לא יוצא מפה בלעדייך… כלומר, בלעדיה, סליחה", הוא נראה מובך פתאום.

חייכתי לעצמי, ושמחתי שזה מה שנפלט לו.

"זה דיי חושפני", הוא אמר, והתמקד עכשיו בפטמות שלי.

"אוי, שיט, סליחה", עשיתי את עצמי כאילו רק עכשיו קלטתי מה הוא יכול לראות, וכיסיתי את החזה עם הידיים.

"מצטער, אבל.. אל תדאגי.. הכל נשאר בינינו", הוא אמר. לא היה לי ברור למה הוא מתכוון.

"זה בסדר, סתם מוזר איך מצאתי את עצמי באמצע חנות בכותנת לילה חצי שקופה מול אדם זר", אמרתי, ובעצם העברתי לו את המסר שאני לא כועסת על זה שהוא בהה לי בחזה. 

"לא התכוונתי לגרום לך אי נוחות, מנאל, אני מצטער".

"זה בסדר גמור, מוטי. אתה ג'נטלמן אמיתי"

"תודה… למרות שלא אשקר שלא נהנתי מיכולות הדוגמנות שלך"

התעלמתי מההערה ורק נתתי לו את השמלות שמדדתי, "אני לא בטוחה איזו מהן אתה בוחר בסוף".

"נראה לי שאני אקח את השמלה האדומה, השחורה, ואת הכותנת שעלייך", הוא אמר.

"נראה לי שאשתך תהנה מהבחירה", אמרתי, "או שבעצם אתה זה שתהנה…", אמרתי בחיוך.

"אם את היית הדוגמנית בקטלוג שלהם, אני בטוח שהם היו מוכרים הרבה יותר", הוא אמר.

חייכתי ואמרתי תודה על המחמאה. ראיתי שהוא שוב מסתכל על הפטמות שבלטו דרך הכותנת אחרי שבלי לשים לב כבר הורדתי את הידיים מהחזה שלי, ואני הסתכלתי במופגן על הבליטה במכנסיים שלו. אהבתי שהיתה לי את היכולת לעשות את זה ככה לגברים.

"נראה לי שכדאי שאני אסגור את הוילון לפני שיקרה משהו שנתחרט עליו", אמרתי והושטתי יד לוילון.

"אולי זה שווה את זה", הוא אמר בשקט.

גיחכתי וסגרתי את הוילון בצורה כזו ששני הוילונות חפפו במרכז, אבל ככה נוצר רווח יותר גדול בצד. הפעם בצד הנגדי לרווח שנוצר קודם, ככה שלא היה עוזר לו לעמוד באותו מקום. הפעם, אם הוא רצה להציץ, הוא היה צריך לעמוד במקום שבו הוא היה הרבה יותר חשוף.

"אני אחכה לך פה. כשאת מורידה את הכותנת, פשוט תגידי ותעבירי לי אותה מלמעלה", הוא אמר. חלקלק מצידו.

"אוקיי, אין בעיה", אמרתי.

הבטתי במראה וראיתי שהוא זז לעבר הרווח בין הוילון לקיר, וצופה בי. הורדתי כתפיה אחת, ואז את השניה, והתחלתי להחליק אותה למטה, עד שהחזה שלי היה חשוף כולו. באותו רגע הסתכלתי לו בעיניים דרך המראה, וראיתי שהוא מביט בי בחזרה. עכשיו הוא כבר לא ניסה להסתיר. הסתכלנו אחד על השניה עוד כמה שניות ואז הסתובבתי אליו, ונעמדתי מולו, כשאני בתוך התא, והוא מחוצה לו.

לשנינו היה מבט רציני, ונתתי לכותנת להחליק עד לרצפה. עמדתי ערומה לגמרי מול זר גמור. ראיתי שהמבט שלו בוחן את כל הגוף שלי, מלמעלה למטה, כשהוא משתהה במופגן על הציצי והכוס שלי. אף פעם לא עשיתי משהו כזה, אבל זה היה מחרמן בטירוף, לשנינו.

האמת שאני חושבת שהחלק הכי יפה בגוף שלי זה הפנים. גם זכיתי בכמה תחרויות יופי בתיכון, אבל אני מודה שהרבה גברים היו דווקא בוחרים בציצים הטבעיים, הגדולים והמוצקים שלי, אם היו מבקשים מהם לבחור. לפחות ככה רוב הגברים שהייתי איתם אמרו לי. באותו רגע גם הפטמות העגולות והחומות שלי היו זקורות, וזה לא היה מהקור של המזגן בחנות.

הוצאתי את כפות הרגליים מהכותנת והתכופפתי כדי להרים אותה. החזקתי אותה קרוב לבטן ואמרתי ברכות, "בבקשה, מוטי".

הוא הושיט יד כאילו כדי לקחת את הכותנת, אבל במקום זה הוא הניח אותה על הציצי שלי. הרגשתי חשמל בגוף כשהוא ליטף לאט את החלק התחתון של הציצים שלי, העביר אצבע במעגל דרך צידי הציצים, לאט לאט, עד שהוא הגיע ונגע בפטמה שלי, מעביר את האצבע שלו מצד לצד, משחק איתה. כל הזמן הזה רק הסתכלנו אחד לשניה בעיניים. המגע שלו היה עדין ומושלם. אחרי שהוא שיחק קצת עם הפטמה הוא פרש את כף ידו ואז מעך וניסה לסגור אותה על הציצי. כמובן שהוא לא הצליח לחפון את כל הגודל ביד אחת, אבל הרטיבות בין הרגליים שלי רק התגברה.

כשהוא הוריד את היד, נתתי לו את הכותנת וחייכתי. הוא לקח אותה וסגרתי את הרווח בין הוילון לקיר. כששמעתי שהוא מתרחק לכיוון הקופה, כבר לא יכלתי להתאפק. הסתכלתי על עצמי במראה והתחלתי לגעת בעצמי. ביד אחד שפשפתי את עצמי בין שפתי הכוס, וביד השניה מעכתי לעצמי את השדיים. הייתי רטובה בטירוף, וידעתי שתוך כמה שניות אני יכול להביא את עצמי לאורגזמה, אבל עצרתי את עצמי. הרגשתי שזה מטורף מידי לגמור בתא הלבשה.

למרות כל ההרפתקאות שהיו לי בשנים האחרונות בחו"ל, אף פעם לא עשיתי משהו כזה כל כך קרוב לבית, בישראל. אנחנו מדינה כל כך קטנה ומטורפת, שפשוט הרגשתי שזה מסוכן מידי כאן. שזה יכול להגיע מהר מידי למשפחה שלי או לאנשים שאני מכירה. 

לבשתי בחזרה את הבגדים שהגעתי איתם לחנות, והחלטתי לצאת בלי לקנות כלום. בדרך עברתי ליד הקופה ומוטי בדיוק סיים לשלם על הכל.

"קחי את הכרטיס שלי… תשלחי לי מייל ואני אגיד לך מתי יש מבצעים שווים פעם הבאה", המוכרת פנתה אליי.

"לא, אין צורך, תודה"

"לא, אני מתעקשת, באמת עזרת לנו המון היום"

"לא, לא, זה באמת בסדר. העונג היה כולו שלי", עניתי.

לא ידעתי כמה היא קלטה ממה שקרה ביני ובין מוטי ולא רציתי שהיא תדע שום פרט עליי. הרבה פעמים היו לי פנטזיות על קריירה כדוגמנית, אבל כל מה שקרה עם מוטי היום וזה שנתתי לו לראות אותי, ולגעת בי, היה ממש לא מתוכנן, ואולי בגלל זה גם היה כל כך מחרמן.

ואז מוטי הסתובב אליי, הושיט לי שקית, ואמר "זה מתנה ממני על השירות שלך היום".

"מה? מה זה??"

"השמלה השחורה. אשתי שונאת שחור. לקחתי את השחורה בשבילך"

"מה פתאום, מוטי? אני לא אקח ממך את זה"

"הכל כבר שולם, וכבר הורדתי את הפתק, אז אני לא אוכל לקבל החזר. באמת, קחי את זה. מגיע לך"

האמת שממש רציתי את השמלה הזו, אבל לא לקחתי אותה בגלל המחיר המוגזם. 870 שקל. היא היתה מושלמת למסיבה של יפעת מהעבודה, והנחתי שאם הוא קנה גם אותה וגם את האדומה, אז כנראה שאין לו בעיה של כסף. אז לקחתי ממנו את השקית. זה גם קצת הזכיר לי את החוויה שלי במדריד, שבה קיבלתי תשלום על שירותי מין שנתתי במכון עיסויים.

"וואו, אין לי מילים. תודה רבה"

יצאנו ביחד מהחנות.

"את ממשיכה בקניות עכשיו?", הוא שאל.

"האמת שאני צריכה לזוז", עניתי.

האמת שהיה לי עוד זמן, ועוד רציתי לקנות לעצמי חזיות, אבל אחרי כל מה שקרה, הראש שלי כבר לא היה בקטע של שופינג. רציתי להגיע הביתה ולאונן כמו שצריך, והחלק השמרני שבי לקח פיקוד. רציתי להחזיר את המצב לשליטה, אחרי כל מה שנסחפתי אליו עם האדם הזר הזה.

"חבל, רציתי לקנות לה גם קצת הלבשה תחתונה", הוא אמר.

לא הייתי מוכנה להערה הזו, ופשוט התחלתי לצחוק.

לאורך כל המופע מציצנות שנתתי לו עד שהתלבשתי בחזרה, תהיתי לאן כל זה הולך. היה ברור שקורה משהו מיני בינינו, אבל לא התכוונתי לתת לזה להתפתח מעבר לזה. זה היה כיף לאותו רגע. התכוונתי פשוט ללכת ולהשאיר אותו עם זכרון מתוק.

"נסיון יפה", אמרתי בזמן שהמשכתי לצחוק.

"טוב, לפחות ניסיתי", הוא אמר.

"נראה לי שראית הרבה יותר ממה שהיית רואה בחנות להלבשה תחתונה", אמרתי.

"כן, האמת שאני צריך להגיד לך תודה. יש לך חזה מושלם, מנאל", הוא אמר בשקט.

"תודה, אני יודעת", אמרתי ושוב צחקתי. נהנתי מהאווירה הקלילה שנוצרה בינינו.

"ואת גם צנועה", הוא צחק.

"אתה יודע מה? האמת שאני באמת צריכה לקנות כמה חזיות, ואני אצטרך עזרה להחליט. תרצה לבוא איתי?", שאלתי. למרות הדחף שלי ללכת הביתה ולאונן, החלטתי שאולי יהיה נחמד לבלות איתו עוד קצת. 

"בוודאי. אשמח לעזור לך אחרי מה שעשית בשבילי"

"מצויין"

הלכנו ביחד לחנות להלבשה תחתונה שאני אוהבת. כשנכנסו בדלת, נתתי למוטי יד. הוא הסתכל עליי במבט מופתע, אבל רק חייכתי אליו.

"שלום, אני יכולה לעזור?", המוכרת שאלה אותנו.

"כן, אני אשמח. אני מחפשת כמה חזיות, אולי גם תחתונים, אבל כאלו שבעלי פה יהיה מרוצה מהם", אמרתי והסתכלתי על מוטי, שנראה קצת לחוץ מהסיטואציה שהכנסתי אותו אליה. הרגשתי גם שהוא מתחיל קצת להזיע בכף היד.

"בוודאי, בואו אחריי"

המוכרת נתנה לנו כמה סטים, והלכנו לכיוון חדרי ההלבשה, שהיו עם דלת שאפשר לנעול. עזבתי את היד שלו, נכנסתי לאחד מהם, ולפני שסגרתי את הדלת פניתי אליו.

"אתה מצטרף אליי, ממי?"

"מה? אני יכול להכנס איתך?", הוא נראה מבולבל.

"ברור, אתה בעלי", אמרתי בקול רם.

"מה? כן, כן… אני נכנס"

מוטי נכנס, ונעלתי את הדלת. הוא נעמד מולי בתא הצפוף, שהיה בו רק ספסל, כמה מתלים, ו-3 הקירות שלו היו מכוסות במראות גדולות. על אחת הקירות היתה מדבקה עליה כתוב "לקוחה יקרה, נא למדוד תחתונים מעל התחתונים שלך".

"רוצה לעזור לי?", שאלתי לו.

"לעזור לך?"

"לעזור לי", אמרתי והרמתי ידיים למעלה.

"אה, כן, בשמחה"

הוא תפס בשני צידי השמלה שלי, הרים אותה למעלה, ופשט אותה מעליי. הסתובבתי עם הגב אליו, והוא מייד תפס לי בטוסיק עם שני הידיים שלו.

"לא לגעת!", נתתי לו פליק על היד והוא מייד הוריד את הידיים שלו, "עכשיו אתה רק צופה. תפתח לי את החזייה"

הוא שלח את ידיו ופתח לי את החזיה ללא קושי, שבתורה נפלה לרצפה. הסתובבתי אליו בחזה חשוף.

"גם את התחתונים?", הוא שאל.

"ברור"

"אבל כתוב ש…"

"אז כתוב… אני אף פעם לא מקשיבה לשלטים האלה. אני צריכה לראות איך התחתונים יושבים עליי. זה לא הולך אם יש לי עוד תחתונים מתחת"

"מה שתגידי..", הוא אמר, הכניס אצבעות משני צידי התחתון והוריד גם אותם.

עכשיו עמדתי מולו ערומה לגמרי. הייתי כבר רטובה לחלוטין. בדמיון שלי דמיינתי איך אני מסתובבת, מתכופפת, והוא עושה אותי מאחורה בתוך התא הלבשה. אבל שלטתי על עצמי. לא באמת רציתי להזדיין איתו בסיטואציה הזו. נהנתי מהמשחק שלנו יותר מידי. אבל הוא… הוא התקשה לשלוט על עצמו. הוא שלח יד והניח אותה על הכוס שלי, כשאצבע האמצעית שלו מונחת בין שפתי הכוס שלי.

"וואי, את משגעת אותי, מנאל, את כל כך חמה…"

זה הרגיש כל כך טוב. רק רציתי שהוא יכניס לי גם אצבע, אבל אחזתי לו ביד והרחקתי אותה מהכוס שלי.

"לא לגעת אמרתי! אם אתה לא תהיה ממושמע, אתה תצא מפה מוטי. לא חבל?"

"כן, חבל, אני מתנצל, פשוט…"

"בוא תשאר הג'נטלמן שהיית עד עכשיו. אני אמדוד ואתה תגיד לי מה דעתך. מקובל?"

"מקובל".

לקחתי את הסט הראשון, תחתוני כותנה שחורים, עם קצת תחרה למעלה, וחזייה מרופדת עם מחשוף גדול. נתתי לו את הסט.

"תלביש אותי", ציוויתי עליו. התחלתי להנות מהשליטה שיש לי עליו. ראיתי את הבליטה במכנסיים שלו, וניסיתי לדמיין איך הזין שלו נראה.

הוא לקח את התחתונים, הרמתי רגל, ועוד רגל, והוא העלה לי אותם עד למעלה. אחר כך הוא הניח את החזייה על החזה שלי, הסתובבתי, והוא סגר מאחורה את הסוגר. סובבתי אליו את הראש והנחתי יד על הטוסיק שלי.

"איך?"

"מהמם", הוא אמר.

"לא הטוסיק, התחתונים!"

"לא יודע מה איתך, אני רואה רק טוסיק", הוא אמר בחיוך.

"אתה כזה גבר", אמרתי והסתכלתי על עצמי במראה, "לא משהו, החזיה קצת מוחצת לי את הציצי. תוריד לי".

הוא פתח את החזיה, ואז הסתובבתי אליו שוב, והוא הוריד לי את התחתונים, מתכופף בכוונה כדי לקבל מבט יותר קרוב על הכוס שלי. אבל לא היה לי איכפת. נהנתי מהמבט שלו. נהנתי לשגע אותו.

"עכשיו את זה", הושטתי לו את הסט הבא. תחתוני חוטיני שחורים, וחזיה צהובה לא מרופדת. הוא הלביש לי שוב את החוטיני והחזיה. הסתכלתי על עצמי במראה.

"זה יותר טוב נראה לי", החזיה ישבה עליי מעולה, ואהבתי שהיא חושפת קצת מצידי הציצי שלי ומהחלק התחתון שלהם, "זה בסדר שהפטמות בולטות ככה דרך החזיה?", שאלתי.

"לא יודע… תני לי להרגיש", הוא אמר.

"ממזר", צחקתי, "תרגיש… אבל רק דרך החזיה"

הוא שלח את שתי ידיו והניח אותם על החזיה, ואז צבט לי הפטמות, והמשיך לחפון לי את הציצים, פורש את אצבעותיו כדי שיוכל להרגיש גם קצת עור.

"יושב טוב נראה לי", הוא אמר.

"גם לי נראה. יאללה, תוריד את הידיים, סט אחרון", אמרתי והושטתי לו את הסט האחרון. תחתוני משי, וחזייה לבנה חצי שקופה. הוא הפשיט אותי מהחוטיני והחזיה הצהובה, והלביש לי את הסט האחרון. בזאת ממש יכלו לראות את הפטמות דרך החזיה.

"אוקיי, איך זאת?", שאלתי וראיתי שהוא משפשף לעצמו את הזין מעל המכנס, "אני מבינה שאתה אוהב", אמרתי, ואז הנחתי את היד שלי על שלו, והזזתי אותה מהזין שלו. אחר כך הנחתי את היד שלי על הזין שלו.

"אבל אמרתי בלי לגעת, נכון?", אמרתי לו תוך כדי שאני משפשפת לו ומחייכת אליו, ואז רוכנת ככה שהחזה שלי ממש קרוב לפנים שלו, "טוב, נראה לי שבחרתי. אני אקח את הסט הזה ואת הסט עם החוטיני, ואני אבקש ממנה אותו גם בעוד צבע. מה דעתך?", שאלתי והפסקתי לשפשף אותו.

"מה שתגידי", הוא אמר תוך כדי שהוא מתנשף.

"יאללה, תוריד לי ותחזיר לי את הבגדים שלי", הוריתי לו.

הוא הוריד לי את התחתונים, פתח את החזיה, אבל אז, במקום להלביש אותי, הוא פתח את כפתור המכנס שלו, את הרוכסן, הכניס יד לתחתונים והוציא את הזין שלו, והתחיל להביא ביד. בהיתי בזין שלו, וביד שעוטפת אותו, והרגשתי שהכוס שלי עוד רגע מתחיל לנטוף.

"מוזמנת להצטרף", הוא לחש.

"תודה. חיכיתי להזמנה הזו", אמרתי והושטתי יד לכוס הרטוב שלי, הכנסתי מייד שתי אצבעות, והתחלתי להביא ביד.

ככה עמדנו קרובים, שתינו מביאים ביד אחד מול השניה, גונחים חרישית. את היד השניה הוא הניח על החזה שלי וחפן אותו.

"אני קרובה", לחשתי אחרי כמה דקות.

"גם אני", הוא ענה לי בלחש, "תגידי לי מתי את גומרת ונגמור ביחד"

"עכשיו, עכשיו", לחשתי צעקה, והתחלתי להרגיש את כל הגוף רועד, ואת האורגזמה מתפשטת לי מהכוס לבטן, לרגליים, לראש, ולכל מקום. באותו רגע גם הוא גמר בלי להגיד מילה, בלי להשמיע קול, הוא רק השפריץ את השפיך החם שלו שהגיע ונחת לי החזה ואחר כך על הבטן.

לקחנו כמה נשימות כדי להרגע, הבטנו אחד על השניה בעיניים וחייכנו.

"עכשיו אתה יכול להלביש אותי?" שאלתי.

"בוודאי", הוא ענה, "יש לך איזה טישו שאני אנקה אותך?"

"אין צורך", אמרתי.

הוא הלביש לי את התחתונים והחזיה שבאתי איתם, ומעליהם את השמלה. אהבתי את ההרגשה של השפיך שלו שעדיין היה דבוק לעורי. עמדנו אחד מול השניה, והחזקתי ביד את הסטים שרציתי לקחת.

"תודה", אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה בפה. הוא פתח את הפה כדי להכניס לשון, אבל אני כבר התרחקתי, פתחתי את הדלת התא ויצאתי.

הלכתי למוכרת וביקשתי ממנה סט נוסף של הסט עם החוטיני, והלכתי לקופה, כשמוטי הולך אחריי.

"יש לך כרטיס מועדון?", הקופאית שאלה.

"לא", אמרתי.

"אוקיי, אז ביחד זה יוצא… 1550"

"אפשר את הויזה, ממי?", הסתכלתי על מוטי בחיוך.

"אני.. לא… כלומר… אנחנו נשלם במזומן", הוא הוציא את הארנק ונתן לה את כל הכסף במזומן.

"תהנו, חמודים", אמרה המוכרת.

"תודה!", אמרנו ביחד, ויצאנו מהחנות.

"תודה, מותק", אמרתי לו אחרי שיצאנו.

"תודה לך… זה היה מדהים", הוא אמר.

"כן, בהחלט… זה היה מדהים.. אבל נראה לי שכדאי שנפרד עכשיו, לפני שזה יתדרדר למקומות נוספים. יש לך אישה בבית", אמרתי לו.

 "כן, את צודקת… אבל… אולי…"

"אולי מה?"

"אולי רק תתני לי להזמין אותך לקפה וללוות אותך למכונית שלך?", הוא הציע בעדינות.

האמת שהיה לו סוג של קסם אישי. הוא היה סוג של צ'ארמר והיה לי קשה לסיים את המפגש איתו. אמרתי לו שקפוצ'ינו נשמע אחלה, אבל התברר שהמכוניות שלנו נמצאות בכיוונים הפוכים של מגרש החניה הענק שבחוץ.

"לא נורא, אני אקנה לך קפוצ'ינו בארומה, ואז אסיע אותך למכונית שלך", הוא הציע.

"יאללה, בסדר, בוא ניקח את הקפה טו גו", בהתחלה תהיתי אם זה נכון להכנס עם אדם זר לרכב שלו, אבל כבר הבנתי שהוא לא מסוכן, אז הסכמתי. הוא הזמין לנו קפה, ויצאנו מהקניון לכיוון המכונית שלו. הוא פתח עבורי את הדלת, ואז נכנס לכיסא הנהג.

"מנאל, שתדעי שמאוד נהנתי…במיוחד מהחלק האחרון… לראות אותך ככה נוגעת בעצמך… אני מקווה שזה היה בסדר… שתדעי שאני לא עושה דברים כאלה, מעולם לא בגדתי באשתי, אבל זה פשוט היה מדהים… ויש לך גוף מדהים, לא יכלתי לעמוד בפיתוי"

"ברור שזה היה בסדר, מוטי, המגע שלך היה מאוד נעים", אמרתי, "אתה יודע איך לגעת באישה, אני בטוחה שאשתך גם נהנת ממך"

"ושתדעי שאני רחוק מלהיות גזען. האמת שאני פעיל שמאל ותיק, ויש לי הרבה חברים ערבים, אבל אף פעם…"

"אף פעם לא זיינת בחורה ערבייה, אתה רוצה להגיד לי?", קטעתי אותו.

"האמת שלא… למרות שזה לא מה שהתכוונתי להגיד"

"האמת שלא מפתיע, כל האנשי שמאל ילחמו על הזכויות שלנו עד מוות, אבל לזיין בחורה ערביה? פה הגבול שלכם"

"לא.. מה פתאום.. אין לי בעיה עקרונית להזד.. ז'תומרת..", הוא התחיל להתבלבל.

"אני צוחקת, אני צוחקת, תרגע… האמת שגם אני ממש לא עושה דברים כאלו ביום יום, וזו היתה פעם ראשונה שלי. לא יודעת מה נכנס בי. היה כיף לדגמן לך, ואז החלק שנתתי לך לראות אותי בחדר הלבשה… ושהבאנו ביד אחד מול השניה… זה איכשהו פשוט קרה באופן ספונטני… ונראה לי ששנינו נהננו מזה".

הנסיעה לרכב שלי ארכה כמה דקות. החניון גם היה דיי עמוס במכוניות, מה שעיכב אותנו עוד יותר. בינתיים פשוט התחלנו לדבר. סיפרתי לו שאני מנהלת מעבדה בחברת ביוטכנולוגיה, והוא סיפר לי שהוא בעלים של חברת נדל"ן גדולה. אני גרתי בתל אביב, והוא בהרצליה פיתוח. אני הייתי רווקה, והוא היה נשוי ואבא ל-2 בנות. אחת בצבא ואחת סטודנטית. לא רציתי לחשוף על עצמי יותר מידי פרטים אחרי מה שקרה בינינו אז ניסיתי לשנות נושא.

"אני מקווה שאשתך תהנה מהשמלה והכותנת… מניחה שלא תספר לה על מי שעזרה לך בבחירה…"

"כן, נראה לי שאשאיר את הזכרון המתוק הזה לעצמי… אבל נראה לי שהיא תאהב את מה שקניתי, ואני מקווה שלא איכפת לך שאני אומר, אבל אני בטוח שכשהיא תלבש אותם, אני אזכר באיך את נראית בהם, ומתחתיהם…", הוא אמר, ואז הניח את היד שלו על הרגל שלי בעדינות. לא הזזתי אותו.

כיוונתי אותו למכונית שלי והוא החנה את הרכב ממש ליד, ככה שהרכב שלו חנה בין המכונית שלי לקיר, והיתה לנו פרטיות.

"תודה על הטרמפ, מוטי. נהנתי איתך היום, מאוד", אמרתי, "והפתעתי אפילו את עצמי עם כל מה שקרה"

"האמת שהרבה זמן לא עמד לי ככה, מנאל, ולגמור לך על הציצים… אשתי בחיים לא תתן לי לעשות משהו כזה"

צחקתי, "מתחיל להיות קצת בוטה, הא, מוטי?", אמרתי ולקחתי עוד שלוק מהקפה שלי.

הוא התחיל ללטף לי את הרגל  ואמר, "האמת שאני לא יכול לדמיין סיטואציה יותר ארוטית ממה שקרה בינינו היום"

"כן, זה היה לא רע בכלל", אמרתי בקול רך.

באותו רגע הרים את היד מהרגל שלי, והתחיל ללטף לי את החזה מעל השמלה והחזיה. מייד שוב הרגשתי זרמים בכוס. לא יכלתי להגיד שהוא עובר את הגבול, אחרי שהוא כבר מישש לי את הציצים כשהם היו חשופים לגמרי, וראה אותי ערומה מכף רגל ועד ראש כשאני מאוננת מולו.

נתתי לו להמשיך אבל אמרתי "מוטי, נהנתי מאוד איתך, וזו היתה חוויה מרגשת בשביל שנינו אבל האמת שלא הסכמתי להצעה שלך להסיע אותי לרכב מתוך כוונה שנמשיך".

הוא לא הוריד את היד מהחזה שלי אבל הפסיק ללטף אותו. באותו רגע התחלתי להתחרט על מה שאמרתי, ועל זה שגרמתי לו להפסיק את הליטוף. רק המגע של היד שלו היה מחרמן כל כך.

"זה בסדר,מנאל, אין לי ציפיות, פשוט אני רוצה להנות ממך כל עוד אפשר"

הסתכלתי עליו והרבה מחשבות עברו לי בראש. הוא חייך אליי וחייכתי אליו בחזרה. למרות שהיינו בתוך חניון, ולמרות שרק הכרנו, הרגשתי בנוח, הרגשתי בטוחה איתו. הוא היה גבר אינטליגנטי ונתן לי כבוד לאורך כל מה שקרה בינינו עד אותו רגע. למרות שהוא היה מבוגר ממני, כן נמשכתי אליו. אני מודה שאם לא הייתי נמשכת אליו, לא הייתי עושה את כל מה שעשיתי. הסתכלנו אחד על השני בשקט, והוא חזר ללטף לי את החזה. לא עצרתי אותו. עצמתי עיניים והרגשתי שהוא מכניס את היד עכשיו מתחת לשמלה, מהצווארון שלה, ומנסה להכניס אותה מתחת לחזיה שלי.

"מוטי, תזכור שאנחנו באמצע חניון… מישהו יכול לבוא… אני מילא, אבל אתה גבר נשוי"

"אנחנו יושבים בין קיר, לבין המכונית שלך. מי יכול לבוא?"

"כן, מניחה שאתה צודק"

"אם את רוצה שאני אפסיק, אני אפסיק, אבל אין לך מה לדאוג שמישהו יבוא"

"לא, אני לא רוצה שתפסיק"

"אולי נוריד את זה ממך, יהיה יותר נוח נראה לי" הוא והחזיק בתחתית השמלה שלי.

נשמתי עמוק, ופשטתי את השמלה, נשארת רק בחזיה ותחתונים.

"יש לך חזה מושלם, מנאל"

"כן, כבר אמרת את זה נראה לי"

הוא ניסה למשוך למטה את שני גביעי החזיה, אבל החזיה של עביר גם ככה היתה קצת קטנה עליי ולוחצת, והוא לא הצליח. אז הוא ניסה לפתוח את הסוגר מאחורה, ושוב לא הצליח.

"הצילו!", הוא אמר בשקט.

"החילוץ בדרך!", צחקתי, ופתחתי לעצמי את הסוגר, נותנת לחזיה ליפול ממני. 

כשהוא התכופף והתחיל לחפון לי את השדיים ולמצוץ לי את הפטמות, גל של תשוקה שטף אותי. לא רק שאני בסיטואציה כזו עם גבר זר, אלא שאנחנו בתוך חניון ובכל זאת מישהו בטעות יכל לראות אותנו. הרגשתי כמו טינאייג'רית בדייט ראשון. ליטפתי את השיער שלו בזמן שהוא ליקק וטעם את השדיים שלי מכל כיוון.

לא ידעתי לאיפה כל זה הולך, אבל נהנתי בטירוף מהמגע שלו. החוטיני שלי כבר היה מאוד לח, והפטמות שלי הגיבו בהתאם. הציצים שלי מאוד רגישים, ואני כל כך אוהבת שנוגעים לי בהם, ומשחקים איתם, מוצצים אותם. אף פעם לא ימאס לי מזה.

אחרי כמה דקות הוא הוריד יד אחת לכיוון התחתונים, והניח אותה עליהם, והתחיל ללטף. התחלתי לגנוח עוד יותר, אבל אחרי כמה שניות תפסתי לו ביד והזזתי אותה. הוא לא התנגד, והתחיל ללטף לי את הבטן.

"דיי, מוטי… בוא לא נלך רחוק מידי. אתה לא מסתפק בציצים שלי?"

"אני אסתפק במה שתגידי לי, מנאל"

"אז בוא תשאר שם", אמרתי, והוא חזר לנשק ולשחק לי בשדיים.

"אני יכול לבלות שעות בין הציצים שלך"

"האמת שגם מבחינתי", אמרתי וצחקתי.

הייתי חרמנית בטירוף בשלב הזה. הייתי בשלה לסקס, רציתי להרגיש זין בתוך הכוס. רציתי אפילו למצוץ לו. המגע שלו בתחתונים שלי הטריף אותי, וכמעט נתתי לו להמשיך, אבל משהו עצר אותי. פחדתי ללכת רחוק מידי איתו. גם התחלתי להרגיש קצת אשמה על זה שהוא גבר נשוי, ואולי אני הורסת לו את הנישואים. החלטתי לשאול אותו, ולראות אם זה עוצר אותו.

"מוטי, מה עם אשתך? אני לא רוצה שתעשה משהו שאתה מצטער עליו"

הוא הרים את הראש שלו מהציצים שלי והסתכל עליי, "נראה לי שכבר מאוחר מידי לזה"

"אז אתה כבר מצטער על מה שקורה עכשיו?"

"כרגע אני לא חושב יותר מידי, ואני מציע שגם את אל תחשבי יותר מידי… את נהנת?", הוא שאל, ושוב הניח לי עד על הציצי.

"מאוד", אמרתי.

"חיים רק פעם אחת, לא? אשתי לא תדע כלום, והיא לא תפגע מזה"

"אתה בטוח?"

"אני בטוח"

היום אני מבינה שעמוק בפנים ידעתי שהוא מדבר בולשיט, אבל אותו רגע רק רציתי להשתכנע שזה בסדר.

"אז בסדר", אמרתי ופיסקתי את הרגליים.

הוא חייך וקירב את הפה שלו לפה שלי, ונתן לי נשיקה קטנה. אחר כך הוא התחיל לנשק אותי בצוואר, ובמקביל התחיל לשפשף לי את הכוס מעל התחתונים. פאק. נשיקות בצוואר זה אחד הדברים שהכי מרטיבים אותי, וביחד עם המגע שלו בכוס שלי… כבר הרגשתי שאני יכולה להגיע למצב שאני גומרת שוב פעם.

"חכה", אמרתי, הרמתי את הטוסיק והורדתי את התחתונים, "תמשיך מאותה נקודה"

הוא חייך אליי וחזר לנשק אותי בצוואר, רק שהפעם היד שלי כבר הביאה לי ביד ישירות על הכוס. הוא הכניס אצבע, ואז עוד אחת, והתחיל לזיין אותי עם האצבעות, ואז חזר למצוץ לי את הפטמה, והרגשתי שזה מגיע.

"אני גומרת, תמשיך, תמשיך"

הוא הגביר את הקצב של האצבעות שלו, ואז פשוט התחת שלי התרומם מאליו, כפות הרגלים התכווצו והרגשתי זרמים בכל הגוף. גמרתי במשך איזו חצי דקה עד שהגוף שלי נרגע, והוצאתי לו את היד מהכוס שלי.

"אוקיי, תן לי רגע… זה היה חזק אפילו יותר מקודם", אמרתי והתנשמתי.

"אני שמח שנהנת"

"נראה לי שהגיע הזמן שלך לזיין שרמוטה ערבייה, לא?"

"את לא שרמוטה, מנאל"

"טוב, מוטי, אתה יודע שיש דבר כזה מנומס מידי, כן? אני שרמוטה, ואין בזה שום דבר רע… אתה אוהב שרמוטות?", באמת נמאס לי קצת מהנימוס שלו. רציתי קצת יותר כוחנות ואגרסיביות, כמו שאני אוהבת. 

"מאוד אוהב שרמוטות", הוא אמר.

"אולי אם כל היהודים היו מתחילים לזיין יותר ערביות, ולא לפחד מאיתנו כל כך, היה פה כבר שלום, לא?", אמרתי בזמן שפתחתי לו את כפתור המכנסיים, ואז את הרוכסן, מתחילה ללטף את הזין שלו מעל התחתונים.

"רעיון לא רע", הוא אמר בעיניים עצומות.

"תרים קצת הטוסיק שאני אוכל להוריד לך את המכנסיים"

הוא פקח את עיניו בזמן שהוא הרים קצת את הטוסיק שלו מהכיסא. השתמשתי בשתי הידיים כדי להחליק את המכנסיים והתחתונים שלו כלפי מטה, וחשפתי את הזין הקשה שלו. 

"אתה יודע כמה התאפקתי קודם לא לגעת בו? יש לך זין ממש יפה וגדול", באמת היה לו ציוד מאוד גדול ויפה, חלק ורך, וזה גרם לי לרצות יותר להכניס אותו לגוף שלי.

תפסתי לו את הזין וליטפתי אותו קלות בזמן שהוא נמס בחזרה במושב.

איכשהו ידעתי שהוא לא יחזיק הרבה בזמן שליטפתי אותו וידעתי שאני יכולה לגרום לו לגמור רק מזה שהבאתי לו ביד. אבל הסתכלתי על הזין הקשה שלו וידעתי מה אני רוצה.

הוא פקח את עיניו שוב כשהסרתי את ידי ממנו וניסיתי לשנות תנוחה. בכל זאת, לא כל כך נוח ברכב. בתחילה זה נראה כאילו הוא נחרד מהאפשרות שאפסיק. הסתכלתי בעיניים שלו כל הזמן בזמן שהתחלתי להוריד את ראשי לכיוון הזין שלו. רק אז החרדה שלו התחלפה בשביעות רצון כשהוא הבין שאני עומדת למצוץ לו.

התחלתי בללקק את הראש של הזין שלו בזמן שחפנתי לו את הביצים. הסתכלתי אליו בחזרה וראיתי שהוא שוב עוצם את עיניו. הורדתי את ראשי שוב כדי להחליק את הראש מעבר לשפתיי, והכנסתי עוד ועוד מהזין שלו לפה שלי. אהבתי את התחושה שלו על הלשון שלי כשהכנסתי אותו עמוק יותר. אולי היו לי שני שליש מהזין שלו ממנו בפה כשהרמתי את מבטי והסתכלתי עליו.

"יש לך זין שעושה לי חשק למצוץ", אמרתי כשהוא פקח את עיניו והביט בי.

המשכתי לרדת לו, והוא ביד אחת מישש לי את הציצי שנמעך על הירכיים שלו, ואת היד השניה שלח והכניס לי אצבע לכוס. אהבתי את החום שמקרין מהזין שלו, כמה שהוא היה כל כך קשה אבל המרקם הרגיש כל כך רך על השפתיים והלשון שלי. הייתי עדינה ורכה לפעמים, ולפעמים לקחתי אותו יותר לעומק ומצצתי חזק יותר. ידעתי שהוא נהנה מזה. הרבה גברים אמרו לי שאני מוצצת מדהים, אבל גם ידעתי את זה בעצמי. האמת שהייתי טובה בזה, אולי בגלל שאני ממש אוהבת את זה, וההנאה שלו תרמה להנאה שלי.

"מאיפה את יודעת למצוץ טוב כל כך, מנאל?"

"שנים של אימונים", אמרתי בין לק ללק.

"את באמת שרמוטה, הא?"

"לגמרי. השרמוטה הערבייה שלך"

ידעתי שהמילים האלה יגרמו לו לגמור, והתחלתי לשאוב אותו עמוק. הרגשתי שהוא ממש קרוב, אז לא הופתעתי כשהוא נמתח והרגשתי את הירייה הראשונה של שפיך בפה. ליטפתי אותו חזק יותר כשהמשכתי למצוץ ולטעום את הזרע שלו, בולעת הכל.

הוא סיים להשפיך והתחלתי למצוץ אותו בעדינות רבה יותר, מרגישה אותו מתרכך לי בפה בזמן שאני יונקת אותו בעדינות.

אחרי זמן מה התרוממתי והתיישבתי ישר, והוא הוציא את האצבע שלו מהכוס שלי. הוא הביט בי, "זה היה פנטסטי, מנאל. לא ציפיתי לזה."

"אני יודעת. אם הייתי חושבת שאתה מצפה לזה, זה לא היה קורה."

"וואו, איזה יום… אבל לא זיינתי אותך בסוף", הוא אמר.

"אז לא יהיה שלום בין העמים עכשיו בגללך.. מה נעשה?", אמרתי.

"בעיה", הוא אמר בחיוך.

"אתה מסוגל עכשיו לזיין אותי אחרי שגמרת פעמיים בחצי שעה?", שאלתי.

"האמת שלא נראה לי… נצטרך לחכות קצת"

"סורי, לחכות אני לא יכולה יותר… פעם הבאה תחשוב לפני שאתה גומר"

"אז אולי רק… תתני לי את הטלפון שלך?", הוא שאל.

"נראה לי שעדיף שלא נתראה יותר, מוטי, בוא נהנה ממה שהיה לנו"

"בסדר גמור, את כנראה צודקת", הוא אמר. שנינו התחלנו להתלבש שוב. ערכנו שיחת חולין קטנה בזמן שעשינו את זה, אבל כשהגיע הזמן לעזוב, באמת לא ידענו הרבה אחד על השני ולא נשאר מה לומר באמת. הוא לא ניסה לשאול שוב לגבי הטלפון שלי או אם הוא יכול לראות אותי שוב ושמחתי על כך. לשנינו היה ברור שזה משהו חד פעמי. אחרי שכל היום התנשקנו רק שתי נשיקות קטנות על השפתיים, הוא קירב את ראשו אליי, עם פה פתוח. הפעם אפשרתי את זה, פתחתי את הפה שלי, הלשונות שלנו ליקקו זו את זו, והתנשקנו נשיקה ארוכה וחושנית.

"שמור על עצמך", אמרתי לפני שיצאתי מהמכונית שלו.

"גם את"

ועם טעם הזרע שלו שעדיין על לשוני, הסתיימה חוויית המציצנות והדוגמנות שלי לאותו יום.

התקשיתי להתרכז בזמן שנסעתי לדירה כיוון ששחזרתי בראש שלי את מה שקרה. היד שלי הייתה בתוך התחתונים כל הנסיעה. נכנסתי לדלת והתפשטתי תוך שניות. באותה מהירות טיפסתי למיטה, הוצאתי את הויברטור מהמגירה, ועינגתי את עצמי עד לאורגזמה אינטנסיבית בזמן שחשבתי על מוטי וכל מה שקרה בחנות והמכונית, ופינטזתי עליו מזיין אותי בדוגי בתא הלבשה. בערב סיפרתי הכל לעביר, ומייד אחר כך היא הלכה לחדר שלה לאונן. כן, בחברות שהיתה בינינו להגיד "אני הולכת לאונן קצת", היה כמו להגיד "אני הולכת להכין לעצמי קפה".

זו היתה אחת החוויות היותר חזקות שהיו לי בישראל, אפילו שהוא לא זיין אותי בסוף. זה לא שאני פתאום אתחיל לחשוף את עצמי לאנשים זרים באופן קבוע כתוצאה מהחוויה האקסהיבציוניסטית הזו. ידעתי שההרפתקאות הללו ימשיכו להיות אירועים נדירים, אבל בדיוק בגלל שזה נדיר וייחודי כל כך, אז זה הרבה יותר מרגש ומענג. אני עדיין מפנטזת על מוטי ותוהה מה יקרה אם במקרה אפגוש אותו שוב, ולמרות שלא התעוררו בעיות מהאירוע הזה שקרה הכי קרוב לבית, אני עדיין אהיה זהירה ואנסה להמנע מחוויות מסוכנות כל כך כאן בישראל. לא יכולה לחכות שיפתחו שוב את השמיים…

 

***הסוף***

כל פידבק יתקבל ממש בברכה…

Loading

18 מחשבות על “מנאל מטיילת – תל אביב”

  1. חשבתי יותר מדי על עצמי בשביל בעלי שעזב אותי לאישה אחרת. שניהם התרחקו ממני לא יכולתי יותר ליצור קשר עם בעלי ממש דאגתי ולא יכולתי לפתור את מצבי בעצמי, אז החלטתי לחפש באינטרנט שם מצאתי הרבה המלצות טובות על ד"ר איגבינוביה ויצרתי איתו קשר ו סיפר ​​לו מה קורה לי והוא אמר לי לא לבכות או לדאוג יותר. ד"ר איגבינוביה עזר לי בכישוף וודו שגרם לבעלי לחזור אלי ולהתחנן לרחמים, אז אנחנו שוב ביחד. אם יש לך בעיות בנישואין או במערכת היחסים שלך, האמן לי שד"ר איגבינוביה הוא האיש הטוב ביותר לבקש עזרה ווטסאפ +12162022709 Viber: +2349071864129 צור איתו קשר עוד היום בדוא"ל [email protected] תאמין לי רק שלושה ימים תראה את התוצאה. …….

    הגב
  2. היי,
    אני קורא את כול הסיפורים שלך וגם שלחתי לך מייל (עדיין ראיתי שענית),

    הכתיבה שלך מאוד כישרונית, הרבה מאוד זמן לא פגשתי בכותב\ת ברמה שלך.

    מעריך מאוד..

    הגב
  3. כותב את הסיפורים בצורה כזאת שאף קורא לא רוצה שיגמר הסיפור סיפורים מעולים כל סיפור זה הנאה בפני עצמה כאילו נלקח מבנק מטרות ותקיפה מדוייקת של היעד כל התיאורים והכל עושים את ההנאה לקרוא אותם

    הגב
  4. יואו אני חדשה פה באתר סך הכל שבועיים לא קראתי סיפור ברמה הזו זה מדויק עם כל פרט וואו אני בשוק מהרמה אני אשכרה קראתי כאילו זה מציאות… העלילה מושלמת זה סיפור שמורכב פריט פריט בצורה מושלמת אני גם כן באיזה קטע עכשיו והייתי שמחה מאוד ליעוץ שלך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן