מודעה באתר היכרויות

גילאים: 40-50
עישון: לא משנה
צבע עיניים: לא משנה
אזור מגורים: דרום
זה גיל בשל, את כבר מודעת לגוף שלך. כבר הכרת את המחסומים, רגשי האשמה, הדחייה הפנימית שלך מעצמך. אם לא, אז אולי את לא תתאימי לי.
אני רוצה אותך אשה מינית, שכבר יודעת לשתות את העונג לתוך עצמה, לטעום אותו כמו שצריך, לאט לאט. כמו חתול שמלקק שמנת. לקחת את הטעם פנימה עד כמה שאפשר. לא לרוץ לאורגזמה, לא להתחשב במי שאיתך, לא לנסות לרצות אף אחד, לא להתאים את עצמך לשום תבנית או תדמית. להשתחרר, לדעת מה הגוף שלך מבקש, ולקחת את זה אלייך. לרצות לחקור את הגוף עוד ועוד.
למשל להכיר את התחושה של מגע שפתיים ולשון על תנוך האוזן, על מאחרי האוזן, על הצוואר. אולי יש לך כבר קמטים בצוואר, אני אנשק בחושניות גם את הקמטים שלך. גוף מקומט הוא גם גוף חי, ורוטט, צמא לעונג.
אולי בעורף שלך יש כבר כתמי פיגמנט. נוקשות, סחיבה של משא השנים, האחריות. גידלת ילדים, שלחת אותם לעולם. דאגת ועדיין את דואגת. ואני עם הלשון על העורף שלך, מנשק ומרפרף, מחפש שם את המקומות שפתוחים לקבל מגע, רוך, חושניות. בעורף זה אני עם הגוף שלך. כל המחשבות, הרגשות, העולם הפנימי, לא נמצאים שם. יש שם את הגוף שלך. כמו שיש בגב, בישבן, בפי הטבעת.
את פי הטבעת שלך גם ארגיע. אחליק עליו באצבעי עם וזלין, על כל קפל קטן מתוק שעוטר את הכניסה פנימה. מסתכל היטב על היופי הזה. מצמיד את שפתי לאותם קפלים קטנטנים, לשריר הטבעתי של פי הטבעת, בנשיקה צרפתית צמודה לחה וחוקרת, ממששת, מענגת. אולי את מכווצת שם, אבל את רוצה. אם את לא רוצה אולי לא נתאים. אני מפרסם את המודעה רק אלייך, מי שאת ואני כמו סיר ומכסה. רוצים לשקוע להתעמק במגע של גוף בגוף, עינוג גוף את הגוף. בכל ריס וציפורן, בכל שערה בבשר החשוף.
אנשק אותך על עינייך העצומות, על הגבות שלך, ארגיע את הכיווץ שבהן. על הרקות והמצח. בין העיניים. פי ופיך ייצמדו, ילמדו, יהיו לאחד.
הלשון שלי תיכנס בעדינות קצת פנימה לפי הטבעת שלך. להרגיש את שריר הטבעת מצידו הפנימי. לגעת בכיווץ שלו, בכח שיש בו לדחות החוצה את מי שרוצה לגעת. הלשון לא תידחף בכח פנימה, רק תלקק, תנסה לגרום לתחושת עונג בלי לחץ, בלי הפעלת כח לכיוון החדירה. בסבלנות, בטעימת העונג של הרגע הזה.
יש אלף אופנים שונים של מגע בפטמות. אנחנו לא מכירים את כולם. אבל לאט לאט נלמד. יש מגע קליל מאוד על ראש הפטמה, יש על צד הפטמה. יש על המקום בו הפטמה מתחברת לשד. נגיעה קלה או החלקה או עיסוי או לישה. בתנועות ארוכות איטיות או בתנועות מהירות מרפרפות, כמו תנועת כנפי צופית. יש כמו צביטה בשתי אצבעות, חלשה או חזקה, מושכת או לא מושכת, או מועכת פנימה. יש צביטה עם סיבוב קל, הכל בעדינות רבה. בהקשבה. שעות על שעות אניח ראשי על החזה שלך, ונלמד את המגע.  ומה כל מגע עושה. להיכן העונג נשלח, מה הוא מעורר, איך הוא מתחבר לכל מה שקורה בין הרגליים. איפה בכל האיזורים שם הוא נקלט. וגם את תגעי לי בפטמות, שעות רבות. גם שלי רגישות ומענגות. כבר הגעתי לאורגזמה רק מנגיע השלי עצמי בפטמות שלי. למדתי להיות שם, לפתוח את הערוץ הזה של מגע ועונג.
אני אשמח אם תהיי מלאה, מבחינתי שמנה זו מילה קסומה ויפיפיה שמבטיחה עולמות של עונג, אבל היא כבר נחשבת כמילה לא מכבדת, אז אומר מלאה. או גבוהה. והכי טוב גם וגם. אני רוצה נוכחות מורגשת של הגוף שלך. משקל מורגש של הגוף שלך. אורך מורגש של הגב והבטן שלך. הרבה גב. לנשק את כל הגב, כל סנטימטר שבו. בגב זה גוף סתום, אילם, רק גוף. כל מה שלא רוצים לדעת זורקים לשם. לכן יש כל כך הרבה מתח בגב. כיווץ. והכיווץ הזה משתוקק למגע מרגיע, מנשק, שלא בא לדרוש שום דבר, רק להיות במגע, ביחד, בקרבה. והמגע פותח, פותח השתוקקות זנוחה, שהולכת ומגלה את עצמה. בכל מקום בגב שלך ארפרף, אנשק, אלקק, אמעך, אעסה, אכניס חום, ותשוקה. בכל פינה בגב שלך מסתתר מתחת לעור דגדגן קטן, ואני אגלה אותו, אגע בו. כשאחדור לפי הטבעת שלך אזיין לך את כל הגב, לכל ארכו. עד המוח.
ויש גם את הצדדים של הגוף, מבית השחי, למתניים, לצידי האגן. תרימי את היד ואלקק לך את בית השחי, וזה לא ידגדג, כי אגרה אותו מינית, אצמד אליו, ליופיו, אהיה קרוב אליו מאוד, רק מגע שיש בו מן הזר מדגדג. צידי השדיים. ובידיים יש כתפיים, זרועות, וכפות ידיים. החלק של היד שמעט מתחת לכתפיים שלך, היכן שמסתיים שריר הכתף ומתחיל שריר הזרוע, הוא קצת קריר, אני מזהה שם קצת חולשה. האצבעות שלי ממששות אותך שם, מדברות עם מה שבפנים, מכניסות חמימות.
את שוכבת על הבטן. אני מאחרייך רואה את השיער שלך. מקווה שנתת לו להתארך. האצבעות מסרקות את השיער, מעסות את הקרקפת. העורף שלך, השכמות והכתפיים שלך, ומשם הגב שלך הארוך, עד הגב התחתון. כמה גוף, איזה יופי, כמה תשוקה. והישבן. אני אעסה לך את הישבן שעות, כל פינה בו, כל שריר. לשחרר אותו. אחליק ברפרוף על החריץ. על הקפל של חיבור הרגליים עם המפשעה. יש לך שיער נעים שם. רך. סמיך אבל לא מדי.
אני יונק את הדגדגן שלך, מחליק בלשון לכיוון הפתח של הפות וחוזר לדגדגן. מוציא את הלשון החוצה לכל אורכה, ומחליק אותה מהדגדגן לתוך הפות לאורך הדרך ומוציא ושוב מחליק פנימה. יונק את הדגדגן, כמו תינוק, יונק מהשדיים שלך כמו תינוק וחוזר לינוק מהדגדגן. מלקק אותו בעדינות, מחליק עליו. הפות הרטוב והפתוח שלך נפתח עוד, מבקש.  אני יורד גם לאזור שבין הפות לפי הטבעת, הפרינאום, מלקק ומעסה אותו. סודותייך הכי כמוסים שם בתוכו. מסתכל על הפרינאום שלך, מתפעל, כמה יפה. מלקק לך את פי הטבעת, יותר במהירות וחוזק, זוקר את הלשון ובועל איתה את פי הטבעת שלך, בתנועות חזקות ומהירות. את מתחילה להאנק. דילגתי על החלק בו את נוגעת בגוף שלי. זה החלק שלך, במודעה שלך את תכתבי אותו. איך את מנגנת על הגוף שלי כמו מוזיקאית על כלי מכוון. יודעת מה את עושה, פורטת על מיתרים, מהדהדת נימים חבויות, משחררת להבות, תשוקה ועונג.
כן, זו מודעה. את לא מכירה אותי. יש לי כרס בולטת, הכלי שלי לא ענק בכלל, הזקפה לא קשה כמו אבן. החזה והכתפיים שלי נשיים, עגלגלים, לא אתלטיים.
אבל כשכבר אי אפשר אז אי אפשר. טענו זה את זה במשך שעות של מישושים וליקוקים ונישוקים ועיסויים בכל כך הרבה אנרגיה מינית. עוד לא סיפרתי לך על המסאז' היוני שאעשה לך. זה מסאז' של טנטרה באיבר המין הנשי. מחפש מסביבו וגם בתוכו את כל מה שמכווץ ומתוח, נכנס לעומק הרקמות, משחרר, נוגע, מגיע למה שחבוי, קורא את הגוף לעמקו. נוגע בכל החיבורים שבין המפשעה לרגליים, כל המתחים שיש שם, הרגשות המסתתרים שם. פותח את הרגליים לצדדים, בעדינות אבל במתיחה של מה שמכווץ. זה מזרים אנרגיה מינית עשירה, רעננה, חדשה. ואת גם תעשי לי מסאז' לינגם, מסאז' טנטרה באיבר הגברי. להגיע לעומק הרקמה, למצוא את המקומות שבהם הוא מפחד, חלש, חסום. בכל מיני אזורים במעלה הגובה שלו, מהבסיס עד הכיפה היפה שבקצה. מההיקף בחוץ עד האמצע, בצינור השתן והזרע. בכל לגעת. לעסות.
וכבר אי אפשר, האנרגיה המינית פורצת, הזקפה של האיבר הקטן העדין והבלתי מזיק, הילדותי, מתמלאת, והוא בועל, מתחיל עדין אבל מהר מתגבר, נעשה חזק, מלא וגדוש, זקוף וטעון. מזיין אותך חזק, מפרק לך את הצורה, מהבסיס שלו עד הכיפה שבקצה הכל ביחד בבת אחת מתמלא כח, עוצמה, מתפקע מרוב תשוקה, בועל ובועל, חזק. בשלב מסויים את כבר לא אשה שלמה בשבילי, את רק כוס. אני מחזיק לך בתחת, מרים קצת את האגן שלך, ומזיין את האגן כאילו הוא נפרד ממך, את החור, בכח. הופך אותך ומזיין אותך מאחורה. את הכוס שלך. ואת חור התחת. את נוהמת כמו חתולה מיוחמת.
זו רק מודעה. אני מחפש אותך, האשה, לקשר של ידידות רומנטית. פעמים בשבוע. תבואי אלי או שאבוא אלייך. נשתה קפה, נדבר קצת, ונזדיין כמו ארנבים.
אולי אם תרצי מדי פעם נשלח מייל, תספרי לי על זיון שלך עם בעלך, אם יש לך, או עם מישהו. על פנטזיה, אוננות, או משהו. אולי נשתף סרטון פורנו שמצא חן. נרכל עליו קצת. אולי אפילו נצא לטייל קצת במקום יפה עם פריחה או נוף. אולי במסתור עצים תתכופפי על איזו גדר אבן ואתקע אותך מאחורה מהר. נהיה שקטים, שהמטיילים האחרים לא ישמעו. אולי נראה סרט והיד שלי תישלח אל בין הרגליים שלך ותארגן לך אורגזמה קטנה ושקטה. אולי תמצצי לי. כל מיני דברים של ידידות בינינו. הרי במודעה הגדרתי את מה שאני מחפש "ידידות רומנטית", כלומר לא רק רומנטית אלא גם ידידות. כל מיני מחוות קטנות להביע ידידות, להראות שחושבים זה על זה, שרוצים לעשות טוב זה לזה, זין ידיד לכוס, וכוס ידיד לזין. כמו להביא פרח. שכחתי לכתוב לך שאני מת להרגיש את העונג שהשפתיים שלך שואבות מהזין שלי. אני רוצה שתמצצי לי לא בשביל לענג אותי, אלא בשביל לענג את עצמך. כמו שאני מוצץ לך, או יונק את שדייך, כדי לספק את יצר המציצה והיניקה שלי. השפתיים צמאות לזה. כמו שפתיים של תינוק שצמאות לשד.  כמו שפתיים של בודד שצמאות לנשיקה. למצוץ, כמה השפתיים רוצות למצוץ, למצוץ משהו בולט שמלא תשוקה, שיודע ורוצה להימצץ. כמה עונג מתמלא כל הפה. הלשון, ביניקה. איזה כיף זה לינוק. אני רוצה להרגיש איך את נשאבת לעונג של לינוק את הזין שלי ושוכחת את כל העולם. מוצצת ומוצצת, שואבת הכל פנימה, לתוכך. לא רוצה להפסיק לעולם. מתאכזבת כשנוזל הזרע שלי נשפך מזוויות פיך, מסתכלת עלי במבט מסטול ששואל למה זה נגמר?
יש לך שדיים כבדים. שכבר הניקו ילדים. את לא מתביישת לספר לי איך ההנקה גרמה לך גירוי מיני. שלפעמים גם גמרת. אני עכשיו היונק ממך. עוד ועוד. חולה לך על השדיים. ואת יודעת את זה, את באה אלי עם מחשוף משגע, עם פטמות שבולטות דרך החולצה הגמישה הדקה. אני עובר משם לינוק את הדגדגן שלך כשאני מגיש את הזין שלי לפיך. ואת יודעת כמה אני חולה על הדגדגן שלך. כמה השפתיים שלי צמאות אליו. אני יכול סתם באמצע שאנחנו מדברים על כוס קפה, לכרוע על הרצפה ולהתחיל להתנשק עם הדגדגן שלך, נשיקות נמרחות, חודרות, חוקרות, שגורמות לאנקות עונג.
כשאת עומדת, שוטפת כלים, אני מפשיל את מכנסייך וחודר לדגדגן שלך עם הלשון שלי, היניקה שלי, ואת ממשיכה לשטוף ומנסה להסתיר את האנקות.
ועל המיטה, כל אחד מאיתנו שקוע במציצה וליקוק של השני, בתנוחת 69, ובספיגת העונג של מה שהשני עושה לו, ספיגה היטב פנימה. אני מרגיש את השפתיים שלך סביב הזין שלי, יונקות, מחליקות מעלה ומטה, לוחצות, מרפות, הלשון מלקקת, יורדת לבסיס, עוטפת אותו מכל צדדיו. ואת העונג הזה שאני סופג אני מוציא מהשפתיים שלי אל הדגדגן שלך. יונק, מענג, מרגיש את הרטט שלך, את הפעימות, את הדם הזורם, את השפתיים המתנפחות, את הגודש שהולך ומתמלא. ואת את כל זה אני משדר לכוס שלך, מוצץ את שפתיו, מעסה את כולו בלשוני, כל קפליו ופינותיו וסתריו. ביחד אנחנו מתמלאים בתשוקה, שמתפוצץ אחר כך בבעילה החזקה. בתנועות המהירות, בצעקות.
ולפעמים אם יש קצת פס גלוי בין החולצה שלך למכנסיים, היד שלי שם. אם המכנסיים דקות ואת מתכופפת, אולי פתאום יד תאחז בפלח לחי הישבן הגדול האימהי שלך, אצבע תישלח לסדק פנימה. כל עוד בסדק פנימה, זין לתחת הומיה. אם פטמה תקרוץ לי דרך האריג, פטמה בולטת מהשד הנופל המזדקן שלך, אולי יד אוהבת תונח עליה. את צעצוע המין שלי, חתולה שלי. ואני שלך. אני מחכה להודעה שלך, תספרי לי מה תעשי בי, איך תשתמשי בי, איך תנצלי אותי, איך תחפצני אותי, להיות הצעצוע שלך, האובייקט המיני לפנטזיות שלך. איך פתאום יבוא לך שהזין שלי יענג לך את הפה. תשימי לי אגודל של הרגל בפה למציצה, תושיטי כף רגל לרפלקסולוגיה, עיסוי כף רגל שעולה במעלה הרגל למעלה, כל חלק של הרגל, הקרסול, השוק, הברך, מאחרי הברך, המקום הרך שמאחרי הברך שיודע לקבל עינוג מרפרף, הירכים מקדימה ואחורה, עיסוי לשרירים, ולצד הפנימי של הירכיים ומשם הלאה צפונה למעלה במעלה ההר. נעפיל קדימה אל ראש ההר קדימה, נבנה חומה ומגדל. אני אעשה לך מה שטרומפלדור עשה למולדת. הרגליים שלך מורמות למעלה למעלה נשענות על גופי כשאת שוכבת על הגב ואני בוטש בתוכך, יותר ויותר, שוכח הכל. שמנמונת שלי, איך אני אנענע אותך, אזיין אותך שהשדיים הנופלים שלך ירקדו, שהמשמנים שלך ירטטו, שהגוף הנשי שלך יהיה גלים גלים, מתנועע על המיטה למעלה ולמטה, מהזין שלי שמוטח בכח לתוך בנענועים קצביים, כמו גלי הים. יוצא לגמרי ושוב חודר עד הסוף, בתנועה גלית של גלים שמתנפצים אל החוף, חוזרים, ושוב מסתערים, עד ההתפוצצות של עונג מטריף, שיוצא בצעקות.  מנוחה, נמנום, ושוב האצבעות נשלחות כמו מאליהן, מטיילות, מחפשות.
אני רוצה שתרכבי עלי. לראות את האגן שלך עולה ויורד על הזין שלי, איך את מזיינת אותי, יודעת מה את רוצה, קשובה לעונג שלך, לבקשה של הכוס שלך, לקצב שלו, לתנועות שלו, שולטת באגן, עולה ויורדת, בקצב שלך, מזיינת, מתענגת, מביאה את עצמך לאורגזמה. ואני כמו דילדו דבוק לרצפה. ואת אחרי אורגזמה רוצה עוד אחת, ואני ממלא את חור התחת שלך במסכך, ואת רוכבת עלי עם חור התחת שלך, בקצב שלך, מזיינת, מענגת את עצמך, משתמשת בי כמו בדילדו, ואני מרגיש את התשוקה שלך, כמה זה טוב. את גומרת ואני משכיב אותך על הבטן, את מרימה את התחת, מכופפת את הברכיים, מגישה לי אותו. חור התחת שלך לפני, אני מסתכל עליו, על היופי המטריף שלו, ואני לוקח. חודר, מזיין. מתפרק בצרחות בתוך החור שלך. שופך לתוכו זרע. שופך לך על הפנים ואת מתה לבלוע, מורחת, שופך לך על הגוף, הגוף שלך שכבר לא מוצק, רך, נופל, רוטט, מלא צלוליט, כמו ג'לי, מתחיל להתקמט, ואני שופך עליו נוזל זרע לבן, חם, מלכלך אותו, ואת רוצה להתלכלך. את מדברת דיבורים מלוכלכים. סבתא מלכולכת, סבתא זונה, מזדיינת, אוכלת בתחת. את אומרת אני הזונה שלך, תזיין אותי, תפרק לי את הצורה, תטחן אותי. תזיין אותי. תשפיך עלי, תטחן לי את התחת. ואני מזיין. טוחן. מפרק. משפיך.
יש לך משפחה. שלושה בנים ובת, שני נכדים. את הזדיינת כדי לעשות אותם, הם היו תינוקות שמצצו לך את הפטמות, נגעו לך בשדיים. בעלך חדר לתוך הכוס שלך והזריע שם, ואת קלטת ונכנסת להריון. ילדת ארבע פעמים מהכוס הזה שלך. הוא כוס שכבר למד דברים על החיים, ידע כאב של לידות, התרחב. היה מימוש של נשיות ומשפחתיות. כעת הוא מימוש של הנשיות שלך לבדך, בעצמך, רק את, לא לצורך שום דבר אחר. את מזדיינת ותיקה, משופשפת, יודעת את המלאכה. כל הדבר המשפחתי הזה, של התרבות, לידות, עכשיו הוא שלי. אני עכשיו עושה בו כרצוני, משחק איתו, מגלה את הגבולות שלו, את כל סתרי האינסטלציה שלו, כל צינור נשכח, עד איפה אפשר להטריף אותו. הוא היה כלי שימושי ועכשיו הוא כלי משחק. ואני נהנה לשחק במה שהיה פעם מקדש של משפחתיות והבאת ילדים, של נשיות משפחתית. הנשיות הזו עדיין מריחה מתוך הכוס שלך, היא עדיין ציור שמוטבע בנפש שלך. אם באמצע זיון יש לך טלפון מאחד הילדים שלך את שוכחת הכל ועונה לו בדאגה אמהית חסרת גבול. הילד בצד השני של הקו ששומע אמא דואגת וחמה ומתעניינת, לא יודע באמצע מה היא עכשיו, איך היא נראית, מה מרוח עליה, מה הריח שלה, כמה זרע נוזל לה מהכוס ומחור התחת, מה היה לפני רגע בתוך הפה המוצץ שלה, כמה זרע היא בלעה לפני רגע. איזה מבט מסטול יש לה, סוטול של התמכרות לסקס שלא נגמר. את עדיין אמא, אשת איש או גרושה. אולי אלמנה. זה מקסים. את האמהות הזו אני עכשיו מזיין והופך לזימה של עונג לגמרי אגואיסטי, שלך ושלי. האמהיות שלך נעשית חתולית, אמא שהיא חתולת מין.
אני רוצה אותך אחרי גיל הבלות, כשכבר אין לך מחזור. נעשה בדיקות ואז לא נצטרך קונדום. אני רוצה את החיכוך שלך על העור החשוף. מצידי את יכולה להיות עם סוכרת, כאבי גב או ברכיים, אפילו חולת סרטן. אזיין לך את כל המחלות. אולי בעלך המנוח מסתכל עלינו מהתמונה שבחדרך. זכרונו לברכה. איש יקר היה. אבל איתי את גונחת כמו שהוא לא חלם שאת יכולה. את מזיעה, מריירת, מסריחה. מקיאה, משתינה, מחרבנת, מלקקת את הרצפה, אוכלת חרא שיוצא לי מהתחת, המעיים שלך נשפכות החוצה עם כל החרא, מרוב עוויתות שהאורגזמות הלא פוסקות גורמות לך, שמשבשות לך את המוח. מיבבת ומחרחרת כמו חזירה שחוטה. כולך חור תחת וכוס אחד גדול. ספוגה זרע בכל נקבובית, בכל תא.
האתר ביקש ממני להגדיר בכמה מילים את האשה שאני מחפש. אולי כבר לא יהיה מקום בטופס של האתר להגדרה שלי. אגב אם יש לך בעל חי או גרוש או ידיד כלשהו שרוצה להחדיר לי לתחת זין מתוח גם אשמח. אם הוא רוצה להחדיר לך לכוס כשאני טוחן לך את התחת גם אשמח. רק שיהיה נחמד ואסתטי. ביי אהובתי, אם את קוראת את המודעה שלי ובא לך לאונן עליה, אז אולי אנחנו מתאימים. צרי קשר.

Loading

6 מחשבות על “מודעה באתר היכרויות”

  1. בתפוז יש שם משתמש קוסובסקי, ויש לו גם בלוג.
    אם מישהי מעוניינת להתכתב באופן פרטי, אפשר דרך שם

    הגב
  2. זה אני, קוסובסקי (:
    בתפוז יש שם משתמש קוסובסקי, ויש לו שם בלוג.
    אם מישהי מעוניינת להתכתב באופן פרטי, אפשר דרך שם

    הגב
  3. כתיבה מיוחדת
    ממש מזדהה עם התחושות
    ריגשת וחירמנת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן