כשאחים מאבדים שליטה – חלק 2

לחלק הראשון של הסיפור

 

"אהה, באמת? לא יודעתי שאתה כזה תומר. ליאור, נראה לי הוא יותר בקטע של הזין שלך. אתה מרשה לו לק?" דנה הקניטה בצחקוק ותומר נתן לה פרצוף עצבני. "עכשיו אני מבינה למה הוא כל כך רצה שתוריד את המכנסיים." דנה הוסיפה בלגלוג וליאור צחקק. תומר הסתכל עליה, פניו מאדימות, ומיד תפס לה את הרגליים. הוא משך אותה על הספה, משכיב אותה, ופיסק את רגליה. הוא השיל מעליו את חלוצתו ומיד התכופף, מביא את פניו בין רגליה של אחותו. הוא הביט בה, ואז דחף את פיו לערוותה והחלק לנשק את שפתי הכוס שלה באינטנסיביות.

דנה גנחה בחושניות, בוהה בלשון של אחיה הגדול מחליקה בין רגליה הפשוקות. הוא הרים את עיניו אליה, מבט מורדני בהם, והחליק את כפות ידיו במעלה ירכיה הרכים. הוא נשק לשפתותיה העדינות, מעביר רטט מיני בגופה, ותר ברעב אחר הדגדגן שלה. דנה המשיכה לבהות בו, חום גופה עולה, וגנחה שנית כאשר אחיה החל ללקק את הדגדגן המגורה שלה. דנה המשיכה לצפות באחיה הגדול יורד לה, לא מצליחה להחליט אם להיגעל או להתמסר לעונג. הוא פיסק את שפתי הכוס הרטוב שלה ביד רועדת, ואחרי נשימה עמוקה דחף את לשונו עמוק לתוך מעמקיה האסורים לקול גניחה עמוקה.

ליאור בהה באחיו הגדול טורף בחושניות את הכוס של אחותו שהחלה לגנוח בקול. הוא איבד את עצמו במחזה הארוטי, עד שהרגיש יד חמה על הזין הזקור שלו. הוא הפנה את מבטו אל אחותו הגדולה וזו החלה לשפשף את איברו. הם הסתכלו זה על זו בחרמנות, דנה אוחזת בזין הארוך של אחיה, ולאט לאט הובילה אותו אליה, אל פיה.

"רצינית?" ליאור שאל בשוק, עיניו פעורות, ואחותו הנהנה. היא פתחה את פיה ולאחר היסוס אחיה הקטן השחיל את איברו פנימה. "פאק דנה!" ליאור גנח בהנאה בעודו צופה באיברו נעלם בין שפתיה הרכות של אחותו. היא אחזה בבסיס הזין שלו, והחלה להחליק את שפתיה לאורכו תוך כדי שהיא משפשפת.

דנה גנחה, גופה העירום בוער מאחיה הגדול המתענג על הכוס שלה. הוא החל לאט, חושש, נגעל מהמחשבה, אבל תוך זמן קצר התמסר למעשה האסור, דוחף את לשונו הערמומית עמוק בין רגליה. אחיה הקטן גנח גם הוא, צופה באחיו הגדול יורד לה בזמן שהיא החלה למצוץ לו את הזין העומד. היא אחזה בו בידה בזמן ששפתיה מחליקות לאורכו, והכניסה את איברו לתוך פיה החם והרטוב.

"את אשכרה מוצצת לו?" תומר קרא בתדהמה, מרים את פיו מהכוס של אחותו הקטנה. הוא היה בשוק לראות את אחותו מוצצת לאחיו, והרגיש את הזין שלו הולם מרוב חרמנות. הוא הסתכל בעיניים פעורות איך היא מחליקה את שפתיה קדימה ואחורה על הזין של אחיו הקטן בעוד גניחותיו גוברות.

"פאק דנה…" ליאור אמר בקול "…אני גומר!" הוא הודיע בלחץ, העונג ניכר על פניו, ולאחר שניה החל לגנוח בפרעות.

גופו של ליאור רעד, ועיניה של דנה נפערו בתדהמה. פחות מדקה של מציצה ואחיה הקטן החל להשפריץ את זרעו לתוך פיה בחוזקה, יורה אותו עמוק לתוך גרונה. הבעת גועל עלתה על פניה של דנה והיא מיהרה לסיר את שפתיה מאיברו הגומר של ליאור. שפריץ נוסף של שפיך חם עוד הספיק למלא את פיה בזמן שמשכה אותו החוצה, והיא ירקה אותו החוצה בגועל. "יא דוחה, מה אתה גומר לי בפה?" דנה צעקה על אחיה הקטן בעוד הזין העומד שלו ממשיך להשפריץ בקצב, יורה את זרעו על חולצתה. היא המשיכה לבהות באיברו המשפיך בשילוב של גועל וחרמנות, מקשיבה לגניחותיו, עד שהוא סיים את פורקנו והחל מתנשם בכבדות.

"וואי, מצטער." ליאור אמר בבושת פנים, מסמיק מהעובדה שהוא בקושי החזיק וגמר לאחותו בפה.

דנה התיישבה על הספה, מביטה באיברו הדועך של אחיה הקטן, ואז הביטה למטה בחולצתה. "איכס, וגם עכשיו כל החולצה שלי מלאה בשפיך." דנה אמרה בעצבנות, מסתכלת שוב על אחיה, ואז על חולצתה. היא החליקה את ידיה פנימה, ואז באטיות הסירה את החולצה מעליה, נזהרת שלא יימרח עליה השפיך של אחיה הקטן. היא לבשה חזייה שחורה מתחת, מחבקת יפה את שדיה הגדולים, וקיפלה את החולצה עם השפיך כלפי פנים, מניחה אותה על השולחן.

"לא מאמין שמצצת לליאור." תומר אמר בתדהמה לאחר שנעמד על רגליו. הזין שלו עדיין עומד מתוח בין רגליו ודנה בחנה אותו, נושכת את שפתה.

"טוב, הוא בכל זאת ירד לי. נראה לי פייר להחזיר." דנה אמרה בביישנות, עיניה עדיין על הזין של תומר.

"אז מה, גם אני ירדתי לך." תומר מצא את עצמו אומר, בוהה בשדיה הגדולים של אחותו הקטנה עטופים בחזייה השחורה.

"אתה רוצה שאני אמצוץ גם לך, זה מה שאתה בעצם אומר?" דנה שאלה בתוקפנות.

"מה? אה, לא." תומר מלמל, מאדים, אבל בינתיים אחותו הושיטה את ידה ותפסה את הזין העומד שלו.

"אני מוצצת לך אבל חבל עליך אם אתה גומר לי בפה." דנה אמרה ותומר פשוט קפא. היא משכה אותו אליה, תופסת אותו בזין, והחלה ללקק את הכיפה. תומר הסתכל, בשוק, וגנח בתדהמה לאחר שלקחה אותו לתוך פיה, מוצצת את הכיפה בתאווה.

"דנ…דנה, אולי תורידי את החזייה?…שלא תתלכלך?" תומר מלמל ודנה הרימה את עיניה אליו.

"אתה רוצה לראות את הציצים של אחותך חרמניקו?" דנה אמרה עם חיוך סוטה והניחה לזין של אחיה הגדול. היא הושיטה ידיים מאחורי גבה, משחררת את התופסן, והסירה את החזייה בעוד שני אחייה העירומים מביטים בה בתשוקה. שדיה היו גדולים ועגולים, פטמות וורודת וחמודות מעטרות כל אחת, ותומר וליאור הסתכלו עליהם מהופנטים. דנה הביטה בכל אחד מאחיה, ואז תפסה שוב את הזין של הגדול והמשיכה למצוץ לו ברצון.

גופו של תומר רעד מעונג אסור בעוד אחותו הקטנה ישבה על הספה עירומה כביום היולדה ומצצה את הזין הזקור שלו. הוא גנח בעוד היא מענגת אותה עם פיה, מחליקה את שפתיה המלאות לאורכו ומוצצת את איברו בהנאה. הוא בהה בגופה החטוב, עורה הבהיר, שערה החלק, והחזה השופע שלה. אחותו הקטנה הייתה פשוט שווה, והוא מצא את ידו נמשכת לחזה הגדול שלה.

דנה גנחה בקול קטן ומגרה כאשר אחיה הגדול החל לחפון את שדה השמאלית. פיה עדיין הקיף את איבר מינו, והיא גנחה שנית כאשר עיסה ברכות את השד. היא המשיכה למצוץ לו, נהנית מהתחושה המחרמנת של זין עומד בפה שלה, וזרם של הנאה עבר בגופה כאשר אחיה צבט את פטמתה הזקורה.

"או פאק!" דנה גנחה, מורידה את שפתיה מהזין של אחיה הגדול כשהוא ממשיך לשחק לה בציצים, חופן גם את השנייה בידו. הוא צבט את שתי פטמותיה הזקורות ודנה יללה בעונג מרטיט, שולחת יד בין רגליה.

הזין של ליאור החל להזדקף בשנית למראה גופה המהמם של אחותו הגדולה. אחיו הגדול שיחק בחזה המגרה שלה, והיא חדלה מלמצוץ לו, מתענגת על התחושה. עיניה נעצמו בעודה משחררת גניחה קולנית נוספת, וליאור קפץ כשקלט את ידה מחליקה בין רגילה. הוא הקיף את שולחן הקפה מצידו השני, וניגש לאחותו.

דנה פקחה את עיניו לאחר שזרם עונג קל הרטיט את גופה. היא הרימה את מבטה מעלה ואחיה נתן לה חיוך סוטה, עוזב את פטמותיה הרגישות. היא הידקה את אחיזתה על איברו ובדיוק החלה לקרב את פיה אליו כשהיא קולטת את ליאור מתקרב אליה. היא בחנה אותו בחשדנות, קולטת שהזין שלו שוב מתחיל לעמוד, וראתה אותו יורד על בירכיו לרגליה, ליד אחיו הגדול.

ליאור הניח את ידיו על ברכיה של דנה והיא בהתה בו בחרמנות הולכת וגוברת. הוא משך אותה לכיוונו על הספה, משכיב אותה על גבה כמעט, והחל לפסק את רגליה, מלקק את שפתיו. דנה מיד הבינה מה אחיה הקטן רוצה ושפתיה התחתונות רעדו מציפייה ללשונו החמה עליהם. הוא משך אותה למטה, משכיב אותה על הספה, ופיה התרחק מהזין של אחיה הגדול.

"רגע ליאור," דנה התנגדה בעוד אחיה הקטן מקרב את פיו לערוותה "אני לא יכולה עם תומר ככה." היא אמרה וליאור מיד עזב את רגליה. דנה בינתיים עזבה את איברו של אחיה הגדול, והחלה לזוז. היא הרימה את רגליה על הספה, הסתובבה, ונעמדה על ארבע. היא הושיטה יד לזין של אחיה הגדול, מושכת אותו אליה ופיסקה את ירכיה, נותנת לאחיה הקטן גישה. "עכשיו אתה יכול להמשיך." דנה אמרה, קולה נוטף זימה ועטפה את שפתיה סביב הזין של אחיה הגדול.

ליאור זז לצידה של הספה ובהה בעכוזה הקטן והעגלגל של אחותו. "פאק דנה, מי היה מאמין שלאחותי הגדולה יש כזה תחת מושלם." הוא אמר ואחז בפלחיה המגרים. הוא הסתכל עליה מאחור, על ירכיה הקמורות, התחת העגול שלה, ושפתיה הכוס הוורדים שלה מציצים בצורה מפתה בין רגליה. הזין שלו חזר להזדקר במלוא הדרו בין רגליו ובלי יכולת להתאפק עוד רגע נוסף, ליאור קבר את פניו בכוס המתוק של אחותו הגדולה.

"או כן ליאורי!" דנה גנחה בחושניות בעוד אחיה הקטן החל ללקק את הכוס המגורה שלה פעם נוספת. היא הוציאה את הזין של אחיה הגדול מפיה, ומיד לקחה אותו שוב פנימה לקולות עונג ממנו. בינתיים אחיה הקטן החליק את לשונו החוצה והחל חוקר את שפתי הפות השובב שלה, מלקק ומקניט בעוד גופה רועד מעונג. אחיה הקטן המשיך ללקק לה את המנוש, אחיו הגדול בוחן את עבודתו מהצד השני, ודנה הייתה חרמנית יותר מאי פעם.

"כן דנה, אוי זה כל כך טוב!" תומר גנח בעוד אחותו הקטנה מוצצת לו כמו זונה. זה היה הזוי, לעמוד עירום בסלון, אחותו מוצצת לו את הזין ברצון בעוד אחיו מלקק את הכוס הרטוב שלה. הוא התאפק לא לצחוק על אחיו הקטן על זה שהוא גמר אחריה דקה, אבל תומר היה הרבה יותר מנוסה, וידע להחזיק מעמד יפה מאוד בזמן שאחותו המשיכה להתענג על הזין שלו.

הזין של ליאור עמד בדום מתוח בזמן שהוא ליקק לאחותו עירומה את הכוס. הוא החליק את ידיו במורד התחת שלה והשתמש בשתי אצבעות לפסק את שפתי הטוטא שלה. הוא הביט בהתפעלות, ואז דחף את לשונו עמוק לתוכה, גורם לאחותו לגנוח מעונג על הזין של אחיהם הגדול. למרות שליאור כבר גמר פעם אחת, לראות אותה עירומה ומוצצת לאחיו הגדול היה כמו לקחת ויאגרה. הוא היה חרמן בצורה מפחידה תוך דקה, וחרמנותו רק גברה כל רגע שהוא המשיך ללקק את הכוס המדהים שלה.

דנה התרשמה מאוד מאחיה הגדול בזמן שהמשיכה למצוץ לו במרץ. הוא גנח והיה ברור שהוא נהנה מהמציצה, אבל לא נראה שהוא קרוב לגמור. דנה אמרה לעצמה שהיא חייבת לזיין יותר גברים בגיל של תומר, כאלה שידעו לגרום לה לגמור, לא כמו הסטודנטים החרמנים שהיא הייתה רגילה אליהם. זרם נוסף של עונג חלף בגופה בזמן שאחיה הקטן שלף את הלשון שלו מתוך הכוס שלה, ולקק את שפתותיה. היא עצמה את עיניה, מתענגת על ההרגשה, ואז פקחה אותם לאחר שאחיה הקטן הפסיק. דנה התמקדה בזין של אחיה הגדול, מוצצת לו, חדורת מטרה לגרום לו לגמור. היא הייתה בטוחה שאחיה הקטן עצר כדי לנשום, כשלפתע היא הרגישה אותו זז מאחוריה.

"ליאור, מה אתה עושה?" תומר צעק בבהלה על אחיו הקטן שטיפס על הספה ונעמד על ברכיו מאחורי אחותו. הוא תפס את מותניה בשתי ידיו, ודנה הפסיקה למצוץ לתומר וסובבה את ראשה.

"אני כל כך חרמן, אני חייב!" הוא אמר, תופס את איברו, והחליק אותו לאורך שפתי הכוס של אחותו הגדולה. "דנה אני יכול?" ליאור שאל, מבט מתחנן על פניו. דנה קפאה, גופה מסרב לזוז בעוד רטט של עונג זורם דרכה. היא הרגישה את קצה איברו של אחיה הקטן על שפתי הפות שלה ועצרה את נשימתה. ליאור חיכך את הזין שלו על שפתי הכוס שלה, מעלה את החרמנות שלה לרמה בלתי נסבלת, ודנה מצאה את עצמה מהנהנת בחוסר עונים תוך שהיא ממלמלת את הסכמתה.

"יא דפוק, זאת אחותך!" תומר צעק אבל ליאור לא שמע. הוא החדיר את קצה הזין שלו בין שפתי הכוס הוורוד של אחותו, וגנח. "ליאור חאלס, זה כבר מוגזם!" תומר אמר, ודנה הרגישה את הכוס שלה נפרץ בידי אחיה הקטן עוד קצת.

"או כן!" ליאור גנח, הכיפה שלו חודרת לכוס החם של אחותו בעוד אחיו בוהה בו בגועל ותדהמה. הוא החזיר את ידו למותניים של אחותו, ובעודו גונח החליק את הזין שלו לתוך הכוס החם שלה.

דנה יבבה מעונג מבחיל לתחושת אחיה הקטן חודר אל עומקה הקדוש. שפתיה ההדוקות נמתחו, ליבה הלם בחוזקה, ועונג מיני מחשמל הרעיד אותה בזמן שאחיה הקטן דחף את הזין שלו לנרתיק הרטוב שלה. היא עצמה את העיניים, גופה צמא לגופו, וגנחה לתחושת איברו חודר אליה, ממלא אותה, נכנס לתוכה עד שמפשעתו נצמדה לעכוזה.

תומר הסתכל על המתרחש בגועל, לא מאמין למראה עיניו. ללא ספק להיות עירום עם אחיו, לרדת לאחותו, ולתת לה למצוץ הוא מעשה סוטה, אבל זה, לראות את אחיו הקטן חודר לאחותו, זה היה רמה אחרת לגמרי. הוא בהה בהם, קפואים במקום, גופיהם העירומים צמודים באינטימיות מבחילה. הוא לא ידע מה להגיד, זה כבר היה מאוחר מידי, ולאחר מספר שניות שנראו כמו נצח, אחיו הקטן החל לזיין את אחותו. הוא הזיז את מותניו, שולף את איברו החשוף מהכוס של דנה, ולאחר שרק הכיפה נשארה בפנים דחף את עצמו פנימה וגנח בחייתיות.

"אווו!" דנה גנחה בקול, אחיה הקטן דוחף את הזין העומד שלו שוב לתוכה, משגע את גופה. היא ידעה שזה סוטה ומגעיל, אחיה הקטן מזיין אותה, אבל כל מה שחלף לה בראש באותו רגע זה העונג האלוהי שגופה חווה. ליאור שלף את הזין שלו וחדר לתוכה שוב, ודנה גנחה פעם נוספת. היא פקחה את עיניה העצומות, וכמעט הופתעה לגלות את הזין הזקור של אחיה הגדול מולה. היא הושיטה את ידה אליו, והוא קפץ. היא הרימה את מבטה למעלה אל תוך עיניו, והובילה את הזין שלו לתוך פיה.

"פאק דנה!" תומר גנח בהנאה לתחושת איברו מחליק חזרה לתוך פיה של אחותו הקטנה. לא משנה כמה זה הפריע לו לראות את אחיו הקטן דוחף את הזין שלו לתוכה, הוא לא הצליח להתעלם מהעונג של פיה מקיף את זקפתו. היא השאירה את עיניה עליו, לוקחת אותו בתוך פיה, ותומר גנח כאשר היא החלה מצוץ לו. "דנה, את לא נורמאלית." תומר אמר בין גניחות. "איך את נותנת לליאור לעשות את זה?" הוא שאל וילל לאחר שמצצה בחוזקה את איברו.

דנה החליקה את הזין העבה של אחיה הגדול מבין שפתיה וגנחה, אחיה הקטן מאיץ את תנועותיו, מזיין אותה חזק יותר. "אני יודעת, אבל זה פשוט מרגיש כל כך טוב!" הוא אמרה בין גניחות מלאות עונג.

"כן דנה! כן!" ליאור קרא בקול בעודו מזיין אותה בדוגי. "אני לא מאמין שאני מזיין את אחותי בגדולה. פאק, איזה כוס מדהים יש לך!" הוא גנח והמשיך לחדור אליה בעונג מסחרר, מחליק את הזין שלו הלוך ושוב בין שפתיה הוורודות.

"או מיי גוד, כן!" דנה גנחה בחושניות, מתמסרת לעונג האסור. גופה העירום נע ביחד עם תנועותיו של אחיה, ידיו אוחזות במותניה, רגליו מתחככות בירכיה, ושדיה הגדולים מתנדנדות תחתיה. "תומר?" היא לחשה בקול זימתי, יד עדיין על הזין שלו. "תומר, אתה רוצה גם לזיין אותי?" היא שאלה, גונחת בעדינות.

"מ….מה? את רצינית?" תומר אמר בקול רועד. זה כל הגעיל אותו מצד אחד, אבל מצד שני זה חרמן אותו כמו ששום דבר לא חרמן אותו כל חייו.

"כן, אני רוצה גם להרגיש את הזין של אחי הגדול בתוכי." היא אמרה בעודה גונחת חרישית. "אתה לא תאמין כמה הכוס שלי רטוב." היא הוסיפה ונתנה לו חיוך שובב, משחררת את הזין שלו. 

תומר בהה בה, קרוע בין מצפונו לחרמנותו המגעילה. הוא צפה בגופה המדהים תחתיו, מקשיב לגניחותיה העדינות, ונבהל לגלות כמה הוא רוצה לזיין אותה.

"או, ליאורי תפסיק." דנה אמרה לאחיה הקטן, גונחת. היא התיישרה על הברכיים, והסתובבה אל ליאור שבינתיים הפסיק לזוז והסתכל עליה בחוסר אונים. "אתה נהנית מספיק," היא אמרה, שולפת את הזין העומד של אחיה הקטן מתוך הכוס שלה "…תור תומר." היא אמרה ועיניו של ליאור נפערו בתדהמה, זזות בינה לבין תומר.

תומר לא מצא את המילים להתנגד בעוד אחותו העירומה החלה לזוז על הספה. היא התקרבה על הברכיים לצד שלו, מבט מיוחם על פניה, עד שנעמדה מולו. היא התיישבה, מתקדמת עד לקצה הספה, ונשענה אחורה. עיניה ננעלו על הזין העומד של אחיה הגדול, והיא החלה לפשק את רגליה. תומר בחן את אחותו הקטנה בתאווה, עיניו עוברות מפניה היפים, לחזה השופע שלה. הוא סקר את בטנה השטוחה, רגליה החטובות, וננעל הכוס הוורוד והסקסי שלה, חשוף בצורה כה מגרה בין רגליה המפושקות. הוא הביט בה, קולט מבט כמאט מתחנן על פניה, וידע שאין לו סיכוי. הוא רכן בין רגליה, ליבו הולם בחוזקו, אחז את איברו הזקוף וכיוון אותו אל שפתיה המפתות.

Loading

2 מחשבות על “כשאחים מאבדים שליטה – חלק 2”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן