השכן מהקומה השביעית, 2. לשחרר את אמא.

הסיפור הוא המשך ל-" השכן מהקומה השביעית, החוב הגדול " ולהבנת העלילה מומלץ לקרוא אותו תחילה.  

מען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם : "אמא'לה" הוא פנה לאמא שלי שעמדה והביטה ברצפה "הבת שלך נורא מזיעה, תרחצי אותה בבקשה לפני שהיא נכנסת למיטה שלי" והוא הדגיש את הנכנסת למיטה שלי כאילו הוא נהנה לראות את המבט המושפל על פניה של אמא…

אני חושבת שאמא שלי לא רחצה אותי מאז שהייתי בת שלוש או ארבע, עמדתי באמבטיה, עירומה, ואמא סיבנה אותי בכל הגוף. אלי, השכן מהקומה השביעית, עמד בצד והביט בנו, מחלק לה הוראות, "גם שם, בבית השחי" ציחקק וחיכה שתרחץ, "גם מתחת לציצים!" המשיך להדריך אותה "כן, גם שם, בין הרגליים…לא מספיק, עוד!" משך את ההתעללות שלו בה ולא הרפה עד שהיא סיבנה לי טוב טוב את הכוס, "כן ככה, יופי, עכשיו תנגבי אותה" הגיש לה מגבת רחצה גדולה ומפנקת "שלא תרטיב לי את המיטה" ציחקק.

"יופי" קבע כשהיא סיימה לנגב אותי, עמדתי עטופה במגבת ואלי משך אותי בידי לעברו, מחבק אותי, "תודה אמא'לה" הוא חייך לעברה "את יכולה ללכת" המשיך "ואל תשכחי שהערב אני בא לאכול אצלכן ארוחת ערב!"

אמא יצאה והיה מין רגע של מבוכה, לפחות אצלי, "אתה לא מתרחץ?" שאלתי וראיתי את המבט המופתע בעיניו, "אולי אתה רוצה שאני ארחץ אותך?" חייכתי לעברו.

רחצתי אותו, עירומה, "אם אני עירום גם את עירומה" צחק כשמשך את המגבת מעלי וזרק אותה בפינה, הוא עמד מתחת למים החמים ואני סבנתי אותו, הפעם ראיתי כבר מה מחכה לי, היה לו זיין גדול לשכן מקומה השביעית, הרבה יותר גדול מהחברים שהיו לי עד עכשיו, והזיין הזה נמתח עוד יותר כשסיבנתי אותו.

אלי היה חרמן, המגע הזה שלי העמיד לו עמוד חשמל גדול ומתוח בין רגליו והוא אפילו לא ניסה להתנגב, "בואי" משך אותי אחריו לחדר השינה שלו, דוחף אותי על הגב ונותן לי רגע להסתדר במרכז המיטה הגדולה, "תפתחי ת'רגלים" התיצב בין רגלי המפושקות ונשכב עלי, מועך אותי תחת גופו הגדול ומסדר את עצמו, מכוון בידו את זקפתו אל בין רגליי והרגשתי את קצה הזיין הנוקשה שלו מתדפק בשעריי "אני הולך לזיין אותך" לחש לי כשהוא משפשף את האיבר הנוקשה בין שפתי הכוס המגורות "אני הולך להכניס לך ת'זיין שלי" המשיך, מגרה אותי ומגרה את עצמו, "מבחינתי את בתולה עכשיו" הביט לתוך עיניי ולחץ, חודר מעט בין שפתי הכוס, "ואני הולך לפתוח אותך" חייך אלי.

מודה, הייתי מגורה, קודם העונש שלו עשה לי את זה, כאב מגרה כזה, ועכשיו המגע הזה של הזיין הנוקשה שלו בין שפתי הכוס הנפוחות מתאווה ואם נוסיף לזה את השלושה שבועות שהייתי בבסיס ואף אחד לא דאג שם לעונתי לא פלא שלא שלטתי בעצמי, "תכניס לי מניאק!" הפתעתי אותו בצעקה שלי "תכניס לי!"

"את רוצה אותי?"

"כן!"

"אז תבקשי יפה!"

הייתי לוהטת ולא היה לי כוח להתווכח איתו, "תכניס לי, בבקשה" אמרתי בשיא הנימוס, עוטפת אותו ברגלי הארוכות ולוחצת על ישבנו "תכניס לי בבקשה אדוני" הוספתי… והוא נענה לבקשתי!

מזל שהייתי רטובה, חטפתי כבר יותר מזיין אחד בחיי, גם ויברטורים ביקרו בגן השעשועים שלי, אבל כזה שטרונגול עוד לא חטפתי! הרגשתי איך הכוס שלי נמתח כשהוא הטביע בי את זקפתו הנוקשה, נועץ את עצמו לתוכי במכת אגן חזקה, חודר לתוכי ולא עוצר עד שאגנו נלחץ לאגני.

"כן" גנחתי בהנאה, כן ארוך של תאוות בשרים, "פתחת אותי!" ליטפתי לו את האגו והרגשתי איך הזיין שלו נמתח בתוכי, "אמא'לה הוא כל כך גדול" התנשפתי כשהוא התחיל לפמפם בתוכי, ישבנו עולה ויורד והזיין שלו משתפשף בין קירות נרתיקי העוטפים אותו, "כן תמשיך" עודדתי אותו כשהוא הגביר את הקצב "כן…" הרגשתי איך זה בא לי "כן  זה טוב, זה בא!!" גמרתי בסערה, מקבלת את עונתי בגדול, רואה איך הוא מחייך חיוך נצחון וממשיך לפמפם בי.

פתאום הוא יצא, "תסתובבי" הוא אחז בי וסובב אותי על הבטן ונעמד על ברכיו בין רגלי, "תרימי!" סימן לי כשהוא דוחף כרית גדולה תחת אגני "תתכונני!" הוא כיוון את הזיין המתוח בידו חזרה למקום ונשכב עלי, נועץ שוב את עמוד החשמל המתוח עמוק לכוס שלי, "תפתחי!" הוא לחש לי ואני פשקתי את פלחי ישבני בידי והרגשתי איך הוא דוחף את עצמו עוד קצת למעמקיי הכוס הרטוב "עכשיו אני אטחן אותך" הודיע בגאווה ואכן הוא טחן! מה טחן? כתש דק דק!

אני לא חושבת שיש לי תסמונת שטוקהולם! אני לא שבויה שמזדהה עם השובה שלה, עם השכן מקומה שבע, ואני לא מכחישה שהוא בעצם סחט אותי מינית, ניצל את החולשה של אמא שלי כדי להשיג ממני זיון קל, אבל אני שכבתי תחתיו ונהניתי, מה שהוא עשה לי חירמן אותי, העקצוצים האלה שהתפשטו בכל גופי נעמו לי ואני פשוט התמכרתי להם, התמכרתי והרגשתי שעוד אורגזמה חזקה עולה ומרעידה את תוכי ולא התביישתי, סיפרתי לו את זה במילים הכי גסות שחירמנו אותי עוד יותר ושידעתי שהן מחרמנות גם אותו.

פעם שלישית גמרתי יחד איתו, אלי שכב וזיין אותי, גונח בכל נעיצה, "כן" גנחנו שנינו ביחד, "כן זה טוב לזיין אותך" הוא לחש לי באוזן, דוחף ידים תחתיי וחופן את שדיי "כן, זה טוב לתקתק לך בכוס" המשיך, "כן, זה טוב!" נמתח ואני איתו, מרגישה את קירות נרתיקי המתכווצים סביב הזיין הנעוץ בתוכו, "כן, תן לי!" צעקתי בלי בושה "תן לי!!" הרגשתי איך זרמתו מציפה את הווגינה שלי ואיך אני גומרת יחד איתו.

"וואו" הוא שכב על הגב לצידי, מתנשף, "את זיון טוב!"

"יותר טוב משרל'ה?" חקרתי והייתה לי מטרה.

"כן" והכן שלו היה החלטי ונחרץ.

"אז תתן לי שתי שטרי חוב?"

אלי הסתכל בי, "סוחרת סוסים שכמותך" חייך אלי "את יודעת מה?…כן! אבל רק הפעם! ורק אם תתני לו נשיקה צרפתית!!" התרווח על הגב, פישק רגלים והצביע על הזיין המדולדל והרטוב שלו.

נישקתי אותו, את הזיין העטוף במיציו ומיציי, מרגישה את הטעם המלוח של זרמתו, מנשקת שוב ומלקקת בקצה הלשון את החריץ הדק שבראש העטרה שלו, "מספיק?"

"עוד אחד" ביקש בקול מתפנק אז נישקתי אותו שוב, נשיקה קולנית ורטובה.

"מספיק?"

"כן" חייך "טוב לעשות אתך עסקים" קם ופתח את דלת הארון וראיתי את הכספת שמאחוריה "כמו שסיכמנו, שני שטרות" הסתובב אלי אחרי שפתח והוציא מהכספת "קחי!" חזר למיטה ומסר לי "תתני לאמא'לה" חייך "ועכשיו רוצי לעזור לאמא, אני צריך לנוח לקראת הערב" סובב לי את הגב ורגע אחרי הוא כבר נחר.

במעלית הצצתי בשטרות שהוא נתן לי, סכום מכובד בדולרים, כשנכנסתי הביתה, מתגנבת בשקט, אמא היתה עסוקה במטבח ולא שמעה, הנחתי את השטרות במקום שהיא בטוח תראה כשהיא יוצאת מהמטבח והלכתי על קצות האצבעות לחדר שלי, התפשטתי במהירות, זורקת את הבגדים על הרצפה, וצללתי למיטה, מתכסה מעל הראש, מין סוג של בריחה שכזאת.

שכבתי ככה, בשכיבה עוברית על הצד, ברכי צמודות לשדים שלי ושחזרתי את מה שעברתי, המחשבה שבעצם הייתי מין זונה כזאת, מספקת שרותי מין תמורת כסף, או במקרה הזה שטרות החוב של אמא, ניקרה במוחי אבל מצד שני נהנתי, אם מתעלמים לרגע מהכסף הכרוך בזה הזיון עם השכן מקומה שבע היה הזיון הכי טוב שהיה לי בחיים וגם המשחק המקדים, כואב ומשפיל ככל שהיה, היה הרבה יותר מחרמן מאותם מזמוזים חפוזים עם הגברברים שהיו לי שכל מה שעניין אותם היה להכניס את הזיין שלהם הכי מהר לכוס שלי ולא חשוב אם אני עוד לא רטובה.

כשאמא נכנסה לחדר עשיתי את עצמי ישנה, מנסה לנשום לאט ולא לזוז, היא עמדה ליד המיטה ולא יכולתי לראות מה היא עושה, גם הייתי עם הגב אליה וגם השמיכה מכסה ומסתירה, אבל פתאום הרגשתי שהשמיכה מתרוממת ואמא נשכבת לצידי, נצמדת לגופי העירום, שדיה נלחצות לגבי, והרגשתי שגם היא עירומה, דוחפת אותי, מחבקת וחופנת ציצי בידה, דוחפת עם אגנה את ישבני ולוחשת לי "תעשי לי מקום"

שכבנו ככה כמה דקות, כפיות, שותקות, ידה של אמא מחבקת ולשה לי בעדינות את הציצי שבידה, מנשקת לי מדי פעם בעורף וממוללת את הפטמה בין אצבעותיה וזה היה נעים, אף פעם לא שכבתי ככה עם אמא!

"מה הוא עשה לך תינוקת שלי?" היא לחשה לי באוזן.

סיפרתי לה, סיפרתי והרגשתי שזה מחרמן אותי וכנראה גם אותה כי פתאום הרגשתי את הפטמות שלה דוקרות בגבי ואת אגנה משתפשף באיטיות בישבני.

"ואת כועסת עלי?" שאלה ושמעתי את הצער בקולה של אמא.

הסתובבתי אליה, מביטה הישר אל תוך עיניה, "לא" ונישקתי אותה על שפתיה, נשיקה תאוותנית, לא כזאת של אמא ובת "אני אוהבת אותך אמא" לחשתי ושוב נישקתי, נצמדת אליה והיא אלי, שדיי נמחצות אל שדיה, בטן נושקת לבטן וערוותנו נוגעות.

"גם אני" היא לחשה לי אחרי רגע ארוך, דוחפת אותי על הגב, "אני רוצה לפנק אותך" התחילה לנשק אותי לאורך הבטן, יורדת ואני יודעת לאן.

"אמא, לא" לחשתי לה, מנסה לעצור אותה אבל היא השתחררה והמשיכה, יורדת ונשכבת בין רגליי, "תפשקי אותם" הרימה לי ת'רגליים ואני הרמתי ומתחתי אותם, פותחת בפניה את הדרך אל גן המשחקים הפרטי שלי, "אמא, לא" מלמלתי שוב "הוא היה שם" אבל גם זה לא שכנע אותה והיא התחילה לפנק אותי, תוקעת את הלשון למעמקי הכוס שלי ומפנקת אותי כמו שרק אשה בשלה ומנוסה יודעת לפנק אשה.

פעמיים גמרתי לפני שהיא עלתה חזרה, שוכבת לידי ומחבקת אותי, עוצרת אותי מלרדת לה.

"הוא אהב את מה שעשית לו" היא לחשה לי.

"הוא אמר לך?"

"לא, אבל אף פעם הוא לא נתן שתים" ולמרות האור המועט ראיתי שהיא מסמיקה.

"אולי כי לא בקשתם?" חייכתי וסיפרתי לה איך ולמה הוא נתן לי שתים "אבל גם אצלי הוא אמר שזה חד-פעמי, שזה לא יקרה שוב" התנצלתי.

"אולי" היא מילמלה ונישקה אותי "רק שאצלי זה אחרת, אחרי שהוא מזיין אותי אני לא מקבלת שטר, רק אתן" היא הסבירה לי "אתן מחזירות לו את הקרן, אני היא זאת שמשלמת לו את הריבית" ושוב היא הסמיקה "אבל עכשיו, כשאתן שתים, אולי גם הריבית תרד"

כשהתעוררתי היה כבר חשוך, על יד המיטה אמא הניחה לי את מה שהיא רוצה שאלבש, הרבה שנים היא כבר לא עושה את זה, מאז מרד הנעורים שלי בכתה ט' כשהייתי עושה לה דווקא. הלכתי להתרחץ, חושבת אם גם הפעם אני אמרוד או לא ובסוף החלטתי שלא, שאני אלבש את מה שהיא שמה לי.

בחנתי את עצמי במראה, לבושה בחולצה לבנה שצללית החזיה נראתה מתחתיה, וחצאית מעטפת שחורה, קצרה אבל לא יותר מדי, שהחמיאו לי, נעולה נעלי עקב שהוסיפו לי עוד כמה סנטימטר, מרימה לרגע את שולי החצאית ובוחנת את משולש החוטיני הלבן שהסתיר בדיוק את מה שהוא צריך ולא יותר מזה.

כשיצאתי מהחדר גם הבנתי למה היא בחרה בבגדים האלה, שלושתנו הינו לבושות באותה תלבושת בדיוק, "אני צריכה שתעזרי לי" היא קיבלה את פני ושלחה אותי לסדר את השולחן לארוחה.

לבשל אמא שלי יודעת טוב, ביחוד כשהיא משתדלת והפעם היא השתדלה, היין שהשכן מקומה שביעית הביא, פטיט סירה של יקב ויתקין, היה משובח, ישבנו וצחקנו, מפטפטים, סיפרתי להם על הקורס שסיימתי, רק מה שמותר, לא סודות צבאיים, אמא סיפרה על לקוחה נודניקית שחפרה לה במוח יותר משעה ובסוף יצאה בלי לקנות כלום, והשכן התגלה כמספר בדיחות משובח, על כל מה שאמרנו היתה לו בדיחה ואפילו טובה! לא איזה בדיחת קרש בשקל.

אני נשארתי לעזור קצת לאמא לפנות ולהכין קפה ושרל'ה הלכה עם השכן לסלון. חשבתי שכשנבוא נמצא אותם באיזה מצב אינטימי, אולי הוא ימזמז אותה, אבל לא, הם היו עסוקים בויכוח נוקב אם העיפו את הלסבית מה"אח הגדול" רק בגלל שהיא לסבית, כמו שאחותי טענה בתוקף, או בגלל שהיא גסת רוח ושתלטנית כפיתית שחושבת את עצמה שופט עליון אבל לא מצליחה לראות את הגבנת הגדולה של עצמה כמו שהשכן מקומה שבע טען ואמא הצטרפה אליו.

למתבונן מהצד זה בטח נראה כמו אידיליה משפחתית או פגישת ערב שבת של קבוצת חברים עד שאלי, השכן מהקומה השביעית, התרווח בכורסה עם כוס הקפה ביד, חייך ואמר "אז מה אמא'לה…" ואני קפאתי במקומי, עד עכשיו הוא קרא לה בשמה הפרטי, רות, ולא אמא'לה כמו שהוא קרא לה כשהיינו בדירה שלו ואולי בכך, ובאוהל הגדול שפתאום שמתי לב שצמח במכנסיו, הוא אותת לנו שהגיע הזמן לעבור לתכל'ס, "במה נטפל עכשיו? בריבית או בקרן?"

ראיתי את אמא מסמיקה, אחרי מה שהיא הסבירה לי הוא לא היה צריך להסביר למה הוא מתכוון, אמא היתה הריבית ואנחנו הקרן ובעצם הוא נתן לה להחליט את מי הוא יזיין.

"בריבית!" השיבה אמא במהירות.

"לא! בקרן!" קפצתי.

"שאלתי את אמא'לה!" הוא שלח בי מבט נוזף, "מה את אומרת אמא'לה?" חייך אליה "בקרן? בריבית? ואולי גם וגם??" הציג לה אופציה מעניינת חדשה.

ראיתי את אמא מסמיקה ומתפתלת, לא נעים לה, מצד אחת היא רצתה לגונן עלינו ומצד שני הלוואה שלא מטפלים בקרן לא נגמרת, "נו אמא'לה, מה את אומרת? גם וגם?" אלי זרז אותה, מפעיל לחץ ומחייך.

היה לי ברור למה הוא מכוון. "גם וגם" קפצתי שוב, והפעם שרל'ה הצטרפה אלי, "כן, גם אני חושבת, גם וגם"

כנראה שאמא היתה צריכה את זה, שיבוא מאתנו, "גם וגם" היא השפילה מבט לרצפה ומלמלה.

אלי התרווח עוד יותר בכורסה, הבליטה במכנסיו התנוססה בגאון, "אוקיי אמא'לה, אני הולך לדפוק את שלושתכן ביחד" חייך כשהוא משפשף את ידיו בהנאה "אבל קודם…צריך להתפשט אז נתחיל אתך אמא'לה, בואי תעלי על השולחן" הצביע על שולחן הסלון הנמוך, "ותתפשטי, לאט, שיגרה אותי…בעצם שיגרה אותנו!"

אמא הורידה נעלים ועלתה על השולחן, הסתכלתי בה, אמא נראתה פיצוץ, לפחות עשר שנה פחות מגילה אם לא יותר, נראת יותר כמו אחותנו הגדולה מאשר אמא שלנו, היא הרימה ידים ושחררה את שיערה האסוף, מנדנדת את הראש ונותנת לתלתלים הג'ינג'יים שלה להתפזר על כתפיה, עוצמת עינים ומתנועעת בעדינות מצד לצד ונראה שהיא זזה לצלילי איזה שיר שהיא מזמזמת לעצמה בלב, מתחילה את הצגת הסטריפטיז הגדולה שלה.

כשאמא שלחה ידים והתחילה לפתוח את כפתורי החולצה שלה רעד לי משהו בבטן, לא נעים לראות את אמא שלך חושפת את עצמה ככה בטח לא מול גבר זר, מורידה לאט לאט את החולצה וזורקת הצידה, מציגה לראוה את החזה העסיסי שלה הנתמך בחזיה סקסית שבקושי מסתירה את הפטמות הכהות, פותחת את חצאית המעטפת ונותנת לה ליפול, נשארת גם היא עם חוטיני זעיר, בדיוק כמו זה שאני לבשתי, כזה שבקושי מסתיר את שפתי הכוס, ראיתי את אלי מזדקף קצת כשאמא הורידה את כתפיות החזיה ושלחה יד אחת לאחור, תומכת מקדימה ביד השניה שהחזיה לא תיפול פתחה במיומנות את שתי הקרסים, עמדה כך רגע, פותחת עיניים ומענטזת באגנה, וזרקה לעברו את החזיה שלה, חושפת את פטמותיה המזדקרות בראש השדיים הזקופים בגאון למרות גילה ולמרות שלא עברה שום ניתוח, רואה את הבליטה שהתרוממה עוד יותר במכנסיו ומחייכת "מחרמן?" שאלה ושלחה ידים אל החוטיני שלה, מסתובבת בזהירות על השולחן ומפנה לעברו את ישבנה, מתכופפת קדימה ברגליים ישרות כמו מתעמלת מיומנת ומתחילה להוריד מעליה את החוטיני שממילא לא הסתיר הרבה, מנענעת בישבן ומורידה, נותנת לו לראות את החריץ הורוד והמבריק המנצנץ בין שפתי הכוס הכהות שלה, מתכופפת עוד עד שידיה נוגעות בשולחן והחוטיני מונח על כפות רגליה, מתרוממת ומוציאה רגל אחת מהתחתונים, מסתובבת לעברו ובועטת אותם אליו והוא כאילו התכונן תופס אותם עם חיוך גדול על פניו, אוחז בהם ומריח והחיוך הופך אפילו גדול יותר וקם לעזור לאמא לרדת, מושיט יד כמו ג'נטלמן ומזמין אותה לשבת איתו, "אמא'לה, הצגה טובה" הושיב אותה על ברכיו "את מי נזמין עכשיו?"

שרל'ה קמה וניגשה למערכת, מחליפה דיסק, מכוונת וקולו של לאונרד כהן מילא את חלל החדר, שר את "כולם הרי יודעים (everybody know)" בקולו המשכר, בעטה את נעלי העקב שלה לפינת החדר ועלתה על השולחן, מתחילה להתנועע לצלילי השיר ולהתפשט.

כשלאונרד שר "…יותר מדי אנשים היית חייבת לפגוש בלי הבגדים…" שרל'ה זרקה עליו את החזיה שלה, מסתובבת כמו אמא שלי ומתכופפת, לא מספיק גמישה כמוה, הרגלים לא כל כך ישרות, אבל לא הרגלים היו מה שעניין את אלי באותו רגע, הכוס שנחשף בפניו במלוא תפארתו משך את תשומת ליבו וכשלאונרד שר "…כולם יודעים איך הדברים פועלים…"  שרל'ה העבירה את החוטיני שלה בין רגליה בתנועה שהזכירה סרט פורנוגרפי, מנענעת את אגנה ומחכה עד שלאונרד כהן יסיים לשיר ורק אז זרקה גם היא את החוטיני שלה לעברו, מחייכת איך שהוא מריח גם את שלה ומושיטה לי יד, "תמר, בואי, תחליפי אותי"

לאונרד כהן המשיך להתנגן במערכת ואני התפשטתי לצלילי השיר הבא, מתמכרת לקצב האיטי, לא שומעת בכלל את המילים, ומתחילה להוריד את החולצה, לאט, כמו אמא ושרל'ה לפני, עושה שינוי קל בסדר ומורידה את החזיה לפני שאני פותחת את החצאית, עומדת כך בשדיים חשופים, הפטמות שלי נראות כל כך כהות על רקע הלבן הבוהק של השדיים, ומתנועעת באיטיות כשאני פותחת את הקשר ונותנת לחצאית להחליק לאורך רגליי, מסתירה לרגע את משולש הבד הלבן שבקושי מכסה את ערוותי בשתי ידי, מין תנועה בישנית כזאת, ומסתובבת, מפנה לעברו את ישבני ומתכופפת, מסתכלת בו מבין רגלי ומנענעת בישבן בתנועות קלות ומגרות, מורידה קצת ומעלה, מורידה שוב במשיכה עד הברכים ומשאירה אותם לרגע שם ומעבירה אצבע בין רגלי, מפשקת את שפתי הכוס שלי ונוגעת לעצמי ברטוב.

התכופפתי עוד קצת, מורידה את התחתונים עד למטה, מוציאה רגל אחת ומשאירה אותם תלויים על השניה. לא התיישרתי רק פישקתי מעט את הרגלים, יודעת שהוא רואה לי ת'מנוש וזה חירמן אותי ברמות! אומרים שאפשר להרגיש מבט ואני הרגשתי, הרגשתי את העיניים הננעצות בי, העיניים של השכן מהקומה השביעית והעיניים של אמא שלי שיושבת על ברכיו, מבעד לרגלי גם ראיתי אותם, יד אחת שלו ממזמזת לה שד והשניה דחופה בין רגליה הסגורות סביב כף ידו, לא יכולתי להבחין אם הוא תקע לאמא אצבע לכוס או לא אבל מה שהיה ברור זה שהיא השתפשפה עליה בהנאה.

בסוף התיישרתי, מסתובבת ובועטת לעברו גם את החוטיני שלי, יודעת שהוא רטוב עוד מקודם, מלראות את הצגת הסטריפטיז של אמא ושל אחותי, ומחייכת אליו כשהוא מסניף אותם, מצמיד אותם לאפו ומריח בקול ו…נותן גם לאמא שלי להריח, מגיש לאפה ולוחש לה "תריחי אמא'לה, תריחי כמה חרמנית הבת שלך".

לא רק אני הייתי חרמנית, גם אלי, השכן מקומה השביעית, היה חרמן! עוד הסנפה אחת או שתים מהחוטיני שלי והוא קם, "אמא'לה, בנות, אני רוצה אתכן על השולחן! בדוגי! צ'יק-צ'ק…אחת ליד השניה" פקד עלינו כשהוא מתחיל להתפשט במהירות, "לא, לא ככה…ככה" סידר אותנו על פי רצונו "קצת יותר פישוק ברגלים" ציחקק כשהוא מתיישב ומוריד את מכנסיו.

לא ראיתי אותו, הוא היה מאחורינו, אבל לא היה ספק שהמראה שהוא רואה מחרמן, עמדנו ככה שלושתנו צמודות, אמא באמצע שרל'ה בצד אחד ואני בצד השני, הישבן שלנו מופנה לעברו והכוס גלוי, וכשאנחנו עומדות ככה על השולחן הכוס שלנו היה בדיוק בגובה הנכון כדי להשחיל אותנו ואלי גמר להתפשט ומייד נעמד מאחורי אמא, מכוון ביד את הזיין המתוח שלו אל הכוס הרטוב שלה, ורגע אחרי הרגשתי אותה זזה קצת קדימה וגונחת וידעתי שהוא תקע אותה, שהוא נעץ באמא את זקפתו והתחיל לפמפם.

בזווית העין ראיתי את ההבעה על פניה, נהנית אבל מנסה בכל כוחה שלא להראות לו את זה, ראיתי את שדיה רוקדים לקצב פעימותיו ואז הרגשתי את היד שלו על ישבני, מחפשת, יורדת והאצבע משחקת בין שפתי הכוס שלי, רגע מלטפת, אחר כך הוא הפסיק וכנראה הרטיב אותה בפיו כי כשהוא החזיר אותה הרגשתי שהיא רטובה ורגע אחרי היא כבר היתה נעוצה בתוכי, מזיין אותי עם האצבע, מזיין את אמא עם הזיין ואותנו, הבנות שלה, מפמפם עם האצבע.

אמא גנחה בהנאה, כנראה לא הצליחה יותר להתאפק, אבל אלי החליט כנראה להתעלל בה כי רגע לפני שהיא גמרה הוא פתאום יצא מתוכה, מוציא גם ממני את האצבע, ועבר לשרל'ה, מודיע לה "תתכונני" ובלי לחכות תוקע אותה.

שרל'ה לא שיחקה משחקים, היא גנחה בהנאה, "כן, זה טוב…תמשיך" היא הודיע לו בקול  ואלי דפק אותה בהנאה. כנראה שעכשיו הוא דפק את אמא באצבע כי היא המשיכה לגנוח, גניחות קטנות כאלה, ושדיה המשיכו להתנדנד, אמא היתה מגורה! הרגשתי את זה על פי תנועות הגוף שלה, מנסה להצמד חזק יותר אל האצבע שדופקת אותה, מנסה להכניס אותה יותר עמוק.

לשרל'ה השכן נתן לגמור, כולנו ידענו שהיא גומרת על פי צרחות ההנאה שלה, טופח על ישבנה, יוצא גם ממנה ונעמד מאחורי, אוחז במותני ומניח את זקפתו בפתח הכוס שלי, משפשף רגע, מודיע לי "תתכונני!" ותוקע, נועץ בי את זקפתו הרטובה במיציה של אמא ושרל'ה, מחליק בקלות למעמקי הווגינה שלי.

השכן מקומה השביעית זיין אותי! עמד מאחורי ותקע אותי בתנועות מהירות וחזקות, גוחן מעלי ותופס את שדיי שהתנדנדו, חופן אותם ולש בתאווה.

גמרתי פעם אחת ולא סיפרתי, לא רציתי שהוא יברח ממני כמו שעזב את שרל'ה, אבל בפעם השניה כבר גנחתי בקול, גניחות "כן" ארוכות ותאוותניות שלא השאירו ספק שאני מקבלת אורגזמה, הצמדתי את אחורי אל גופו, נותנת לו קונטרה והוא הגביר את הקצב וכמו שחשבתי, ברגע שצעקתי בקול "אני גומרת! הנה זה באה!!" הוא יצא ועבר לאמא, תוקע בה את הדבר האמיתי, את הזיין, ומחזיר לי את התחליף הזול, את האצבע שלו.

אם מודדים כושר של גבר בכמה זמן הוא מחזיק מעמד לפני שהוא גומר אז לשכן מקומה שבע יש הרבה כושר, הוא עשה בנו עוד סיבוב, נותן לכל אחת מאתנו לגמור לפחות עוד פעם אחת לפני שגם הוא השפריץ, גמר באמא, עמד מאחוריה ונמתח, לרגע הוא לא זז ואז צעק "כן!!" ארוך והשפריץ בה, מילא את נרתיקה של אמא בשפעת זרמתו החמה.

השכן מקומה שבע לא נתן לנו הרבה זמן להתאושש, "אמא'לה, את בואי איתי!" חייך "אני ואת נגמור את הלילה אצלי במיטה" הודיע לה כשהוא מתחיל להתלבש ואמא ממהרת אחריו, מתלבשת ומחלקת לנו הוראות ומקולה נשמע שהיא שמחה ללכת איתו.

נשארנו לבד, אחותי ואני, סידרנו את מה שאמא ביקשה, הכנסנו הכל למדיח, ניקינו עוד קצת והלכנו כל אחת לחדרה, שותקות.

נפגשנו במקלחת, לא תאמנו את זה אבל שתינו באנו להתרחץ, אני הקדמתי קצת וכששרל'ה נכנסה כבר עמדתי מתחת למים החמים והסתבנתי, לרגע שרל'ה ישבה בשקט על האסלה והביטה בי ואז היא קמה, הורידה את החלוק שלבשה ונכנסה, "בואי אני אסבן לך את הגב" חייכה אלי ואני הסתובבתי, נותנת לה לרחוץ אותי לא רק בגב!

שרל'ה מזמזה אותי והדליקה אותי מחדש, "עכשיו את" מסרה לי את הסבון והספוג ונתנה לי לרחוץ אותה ואני לא נשארתי חייבת, מזמזתי אותה חזרה.

"נפגש אצלך במיטה" היא לחשה לי בקול מחורמן כשהתנגבנו "אני רק מביאה משהו ובאה" הוסיפה.

חיכיתי לה במיטה, שוכבת עירומה מתחת לשמיכה הדקה, שרל'ה הגיעה עם דילדו ארוך וגמיש כמו שראיתי רק בסרטים הכחולים, היו לו שני ראשים לדילדו, אחד בכל קצה, "המניאק השאיר אותי ותאוותי בידי" היא צחקקה כשהיא מראה לי את הדילדו "אני בטוחה שגם אותך" המשיכה עם אותו חיוך ממזרי "אז בואי נתפנק ביחד!"

שרל'ה נשכבה במיטה, בהתחלה חשבתי של-69 אבל היא לא בזבזה זמן על שום משחק מקדים, אחותי ירדה עד שהכוס שלה ממש נגע בכוס שלי, קודם היא דחפה לעצמה צד אחד, גונחת בהנאה כשהוא ננעץ בתוכה, אחר כך היא כיוונה את הראש השני אל בין רגלי, דוחפת אותו עד שגם הוא ננעץ בווגינה שלי ואז התקרבה, נצמדה והחדירה אותו יותר עמוק עד ששפתי הכוס שלה השתפשפו בשפתי הכוס שלי "תכנסי לקצב" היא לחשה בקול מפתה והתחילה ללחוץ את עצמה לעברי והדילדו חדר עוד קצת, דוחפת ועוזבת, "עכשיו" לחשה לי, דוחפת אלי ואני דוחפת אליה, מרגישה איך הוא נכנס ובמיוחד את השפשוף הנעים שלו בשפתי הכוס שלי.

הזדיינו, שרל'ה אחותי ואני, גונחות בקול, בלי בושה, גומרות פעם אחר פעם, "הוא הפליק לך כבר פעם?" היא שאלה אותי פתאום.

"כן"

"חירמן אותך?"

"כן" הודיתי.

"אז נעשה תחרות גמירות" ציחקקה "הראשונה שתגיד שהיא לא יכולה יותר תשכב על הברכים ותחטוף חמש" הציעה תוך שהיא מבשרת על עוד גמירה שלה.

הסכמתי, דווקא מחרמן המשחק שלה, הסכמתי גם כי היה נדמה לי ששרל'ה עוד רגע נשברת ובא לי להפליק לה אבל בסוף אני הייתי זאת ששכבתי על הברכים שלה, שכבתי וחטפתי, אחותי לא ריחמה עלי, חמשה פליקים חזקים שצבעו לי את התחת באדום בוער, ואם זה לא מספיק היא השאירה לי את הדילדו תקוע כששכבתי וחטפתי ותאמינו לי זה אפילו יותר מחרמן, כל כך מחרמן שלמרות שהכרזתי שאני לא יכולה יותר גמרתי שוב!

כשהתעוררנו היה כבר כמעט צהריים אבל אמא עוד לא היתה בבית! ישבנו במטבח ושתינו מיץ גזר שסחטנו טרי כשהיא נכנסה, ניסינו לחקור אותה מה הוא עשה לה אבל אמא רק חייכה ושתקה, שומרת סוד.

"לא הספקתי לבשל כלום" אמא שינתה נושא והתחמקה באלגנטיות מעוד שאלה שלנו, "נצא לאכול או נזמין טייק-אוויי?"

נסענו עד מסעדת "כרמים" במושב סגולה והיה ברור שיש לאמא משהו טוב לחגוג, תמיד כשהיא רוצה לחגוג עם אוכל טוב היא לוקחת אותנו לשם למרות שזה כמעט חצי שעה נסיעה, הזמנתי את פילה הבקר ברוטב תאנים ויין אדום, המנה האהובה עלי שכמו תמיד לא אכזבה, מומלץ!, וקינחנו בקן קדאיף משותף לשלושתנו, לא צריך להגזים עם הקלוריות, ואספרסו קצר ומר בדיוק כמו שאני אוהבת מאספרסו.

"נו, עכשיו ספרי" האצנו באמא.

"אהה… בקרוב אני גומרת לשלם את החוב" היא היתה רצינית כזאת "אבל רק אם" היא נעצרה באמצע, חושבת, בוררת את המילים, "נעשה בדיוק מה שאלי רוצה!" והיא הסמיקה קצת "אז עוד פעם אולי פעמיים ו…זהו!" לגמה מהאספרסו שלה "אבל רק אם הוא יהיה מרוצה!" והפעם היא חייכה ולא הבנו למה.

את יום ראשון ביליתי ברביצה בים, מנצלת את הרגילה שלי כדי להשתזף גם מעבר למשולש הצבאי בצוואר.

בערב אכלנו ארוחת ערב שלושתנו, ארוחה ישראלית פשוטה עם חביתה וסלט ירקות קצוץ דק עם הרבה לימון ושמן, מפטפטות על הכל רק לא עליו, על השכן מקומה שבע, אמא סיפרה לנו עוד קצת על מעלליו של אבא, עוד דברים אפלים שלא ידענו עליו ושהיום אני מתפלא איך לא הרגשתי.

הרינגטון של סופרמן הקפיץ אותנו, את שלושתנו, אמא ענתה במהירות, כמו תמיד הרבה כן, וסגרה.

"הוא רוצה רק אותי ואת שרל'ה" הודיעה והפעם משום מה היא לא מהרה.

חיכיתי להן קצת, האמת שקצת נעלבתי שהוא לא רוצה אותי, יושבת ובוהה בטלויזיה באיזה שיעמומון ראליטי ולא מצליחה שלא להרדם מול המסך עד שבסוף הלכתי לישון, מתכרבלת לי באותה תנוחה עוברית האהובה עלי, דוחפת אגרוף בין רגליי ומתחככת בו עד שגמרתי ו…נרדמתי, תמיד השיטה הזאת עובדת, כדור השינה הטבעי שלי.

בבוקר אמא ושרל'ה כבר לא היו, זאת הלכה לעבודה וזאת לאוניברסיטה, אמא השאירה לי את כרטיס האשראי שלה עם פתק שאקנה לי משהו מפנק אבל אני התעלמתי, משאירה אותו על השולחן כאילו לא ראיתי והלכתי לים, שוכבת על מגבת גדולה שפרשתי על החול שכבר הספיק להתחמם, משתזפת ושוקעת בספר החדש של א. ב. יהושע, שוכחת מהכל…אין חופשה יותר טובה מזאת לנקות את הראש.

בערב ישבתי עם אמא בסלון ואכלנו פיצה שהיא הזמינה, שרל'ה לא היתה, הלכה לעבוד, ושתינו ישבנו בשקט, רואות חדשות, אוכלות ושותקות.

הרגשתי על אמא שמשהו מטריד אותה, היא הסתכלה בשעון כאילו היא מחכה למישהו, נועצת בי מבט חוקר ופתאום היא שאלה "תגידי תמר, הסקס שלנו עם אלי, זה מחרמן אותך?"

הופתעתי, האמת שקצת הסמקתי כשאמרתי לה "כן".

"וגם המשחק המוקדם?" היא המשיכה לחקור.

"העונש?" רציתי לוודא שהבנתי למה היא בדיוק מתכוונת.

"כן…אבל אני מעדיפה לראות בזה משחק מוקדם" היא צחקקה "אותי זה מדליק, ברמות…את יודעת" לחשה כאילו היא מספרת לי סוד "גם עם אבא היה לי סקס טוב, הרבה, אבל איתו זה יותר, אפילו ש…" לא המשיכה.

"גם אותי" לחשתי לה, מרגישה שרק מהדיבורים על זה אני נדלקת.

"באמת, לא בגלל שאני…" היא נתקעה שוב באמצע.

"לא אמא, באמת, אף פעם לא התחרמנתי כמו אז שהוא העניש אותי…סליחה, כשהוא שיחק איתי משחק מוקדם" צחקתי.

כאילו על פי תזמון מדוייק המישהו שאמא חיכתה לו הגיע, הרינגטון של סופרמן שהתנגן פתאום בחדר, אמא קפצה כאילו נשך אותה נחש וענתה.

"הוא קורא לנו!" הודיעה כשסגרה אבל פתאום היה לאמא זמן, היא הלכה קודם להתרחץ לפני שעלינו ומצאנו את הדלת של הפנטהאוז סגורה.

אמא דפקה בנימוס וגם הפעם הוא נתן לנו קצת להתייבש מול הדלת, לחכות לו, "אחרתן!" הוא פתח את הדלת לבוש רק בחלוק רחצה גדול הסגור בחגורה שקשורה למותניו "בואו!" המשיך בקול זועף והלכנו אחריו לסלון.

עמדנו מולו כמו אז, נזופות, "כמה אני צריך לחכות לכן?"

"זה בגללי, אני עכבתי אותה" אמרה אמא במהירות בלי להרים את העינים ומשום מה היה נדמה לי שהיא מחייכת.

"לא מעניין אותי! שתיכן יודעות שאני לא סובל אחורים ושתיכן אחרתן" עצר רגע, מביט בנו, "חמש! כל אחת!" והוא לא היה צריך להסביר מה.

"אבל זה בגללי" התעקשה אמא.

"שבע! כל אחת! ועוד ויכוח אחד זה עשר!" הודיע "אמא'לה, את רוצה להיות ראשונה?"

הפעם אמא שתקה, לא התווכחה, רק ניגשה אליו ונשכבה על ברכיו, אלי חייך כשהוא הרים את שולי השמלה שלבשה וחשף את ישבנה,  אחר כך משך והוריד את החוטיני שממילא לא הפריע עד ברכיה והחליק בידו על ישבנה, אמא פישקה את רגליה ככל שהחוטיני המתוח בין ברכיה אפשר לה, פותחת בפניו את הדרך ואלי ניצל את הפירצה וליטף באצבעו בין שפתי הכוס שלה.

רעד עבר בגופה של אמא כשהאצבע שלו החליקה שוב בתנועה ארוכה בין שפתי הכוס המגורות, חודרת פנימה וטובלת בעסיס הממלא אותו, רגע הוא עוד ליטף ואז הפליק, חזק, מטביע את חותם כף ידו על פלח ישבנה הלבן.

"אחת…זה בגלל שאחרתי!" אמא הכריזה ולא הצליחה שלא לגנוח כשהוא שוב מחליק באצבעו בין שפתי הכוס שלה…"שתים" הכריזה בקול כשהוא הפליק לה שוב "זה בגלל שאחרתי" לא שכחה להוסיף.

היתה לו שיטה לאלי, פליק ואחריו ליטף חרמני, ואמא אכן התחרמנה, שמעו את זה היטב בקולה, שמעו גם את הצליל כשהאצבע שלו שיחקה באותו נוזל שמילא את הכוס שלה.

אחרי חמישה פליקים אמא אמרה שחם לה וביקשה רשות להוריד את השמלה ואלי אמר שאם כבר היא קמה שתתפשט לגמרי אבל מהר, אין לו זמן.

אמא התפשטה! מהר!! ניצבת לרגע עירומה מולו ושוב נשכבה על רגליו, היה משהו מחרמן עוד יותר לראות אותה ככה עירומה לגמרי, השדיים הגדולים שלה לחוצות אל רגלו שביצבצה מבעד לחלוק שנפתח מעט, "זה לא היה מספיק מהר ואני מוסיף לך עוד אחת!" הוא הודיע לה והפליק שוב על הישבן החשוף "שש!" והיה נדמה לי שעוד רגע אמא גומרת "זה בגלל שלא התפשטתי מהר!"

אחרי המכה השביעית אמא גמרה, על באמת! "שבע…זה בגלל שאחרתי" הודיעה בקול כשהוא מפמפם באצבעו במהירות בכוס הרטוב שלה "כן!! תמשיך, בבקשה! אמא'לה אני גומרת!!" המשיכה, משפשפת את ערוותה ברגלו "כן, אני גומרת" התנשפה שוב "וואו" היא נרגעה קצת וחטפה את המכה השמינית והאחרונה.

הרגשתי שאני מגורה ורטובה שם למטה בין הרגלים, מראה כזה כבר מזמן לא ראיתי, זה לא משחק מקדים זה המשחק עצמו חשבתי לעצמי כשהוא הזמין אותי לשכב על ברכיו "אם את רוצה את יכולה קודם להתפשט" הוא הציע ואני קפצתי על המציאה.

שכבתי עירומה על ברכיו, מרגישה את ידו החוקרת בין רגלי ומסמיקה, יודעת בדיוק מה מצאה האצבע שלו שבדקה לי שמן, "אמא'לה בואי תרגישי" הוא הזמין אותה "בואי תראי כמה רטובה הבת שלך" ולא האמנתי כשהרגשתי את האצבע של אמא חודרת אל בין שפתי הכוס המגורות שלי ובודקת לי שמן ועוד יותר כשהיא ענתה לו "כן, רטובה כמו חתולה מיוחמת"

את המשחק המקדים שאמא קיבלה קיבלתי גם אני, אלי הפליק לי, אני ספרתי בקול והכרזתי שזה בגלל שאחרתי, אלי ליטף לי את הישבן ובמיוחד בין שפתי הכוס ושוב הפליק, שבע פעמים הוא הפליק לי, שבע פעמים הוא בדק לי שמן ובכל פעם מצא אותי יותר ויותר משומנת, יותר רטובה.

גם אלי התחרמן, אין לי ספק בכך, הרגשתי איך הזיין הגדול והנוקשה שלו נלחץ אל בטני, הרגשתי את זה בקול שלו כשאמר לי "בואי!" והוביל אותי אחרי המכה השביעית לחדר השינה שלו, אפילו לא טורח לבדוק שמן כמו שעשה לאמא כשסיים להפליק לה, "בואי גם את אמא'לה" הזמין גם אותה להצטרף "בואי תראי איך אני דופק את הבת שלך!" והיה איזה צליל התגרות בקולו.

בער לשכן מהקומה השביעית, לא נעים להודות אבל גם לי, רק הגענו והוא דחף אותי על המיטה, "תשכבי על הבטן!" פתח את החלוק והזקפה שלו התגלתה במלוא תפארתה "תסדרי לך כרית" ואמא גחנה לעזור לי, דוחפת לי כרית גדולה אל מתחת לאגן ומגביהה את אחורי, "תפשקי" אותת לי בידו על רגלי כשהוא ניצב עירום מאחורי, עולה על המיטה וניצב על ברכיו בין רגלי "אל תפחדי, לא בתחת!" נשכב אלי וכיוון בידו את הזיין המתוח למקום הנכון "את זה נעשה אחר כך!" ציחקק ונעץ בי את מלוא זקפתו באבחת אגן חזקה.

המשחק המקדים הוכיח את עצמו, הזיין הגדול והנוקשה החליק בקלות אל תוך הווגינה הרטובה שלי, חודר במלוא אורכו ומותח את הקירות המתהדקים סביב האיבר שפלש לתוכם, נועץ עוד, חזק! וחודר עוד קצת למעמקיי "אמא'לה אני מזיין את הבת שלך!" הודיע בקול והתחיל לפמפם בי.

אלי שכב עלי, מועך אותי תחת גופו הגדול, נשען על מרפקיו וישבנו עולה ויורד במהירות, "אמא'לה תסדרי לה את הידים כמו שאני אוהב" הוא פנה שוב לאמא והיא הדריכה אותי, עוזרת לי להניח את כפות ידי מאחורי העורף ולשלב את האצבעות, יש משהו בתנוחה הזאת שמגרה את הגברים, ואלי לא היה שונה מהכלל, שכבתי תחתיו והפקרתי את עצמי בידיו, מין כניעה כזאת שמשדרת אני שלךָ, תעשה בי כרצונך  ושלהפתעתי גירתה גם אותי כי הרגשתי את העקצוצים האלה המתפשטים בכל גופי ורגע אחרי גמרתי, מודיעה לו ולאמא בגניחות תאווה חזקות "כן, אני באה! אני גומרת!!"

אני חושבת שהוא חיכה לרגע הזה כי עוד לפני שנדמו הדי הגניחות שלי הוא לחש לי באוזן, מפיק חזק כדי שגם אמא תשמע, "תפתחי ת'תחת!" ויצא ממני, שולף את אברו המכוסה במיציי.

לרגע לא הבנתי , מהססת, אבל לאלי לא היה זמן, "תפתחי! תפשקי את הישבן שלך!" גער בי כשהוא מפליק על אחורי ומזרז אותי ואני שלחתי ידים ופשקתי את פלחי ישבני, פותחת חזק ומרגישה איך הוא מצמיד את זקפתו אל פי הטבעת שלי.

זה לא שהייתי בתולה בתחת, כבר ביקרו אותי שם פעם או פעמים, כבר היה לי הכבוד לארח שם זקפה גברית נוקשה וידעתי בדיוק מה יקרה לי ומה אני צריכה לעשות אבל אף פעם לא ביקר אותי שם שטרונגול גדול כל כך. פישקתי את פלחי ישבני, הכי חזק שיכולתי, והרגשתי את הלחץ שהוא מפעיל על הפתח המכווץ, ניסיתי להרפות, לתת לו לדוחף לי אבל לפי הטבעת שלי היו רצונות משלו והוא התנגד, אלי לחץ יותר חזק, מפעיל את כובד משקלו והחומה נפרצה! הזיין שלו פרץ את הדרך, סוחט גניחת כאב קצרה כשזרם של כאב חלף בכל גופי, שוכב בתוכי וכל הזיין נעוץ עמוק בתוך התחת שלי ולא זז, רק לוחש לי באוזן "אני בתחת שלך", מגלה לי את אמריקה כאילו שאני לא מרגישה ונותן לי להרגע, "אימא'לה, אני תקוע בתחת של הבת שלךְ" הוסיף אבל לא יכולתי לראות את התגובה של אמא.

כנראה שהוא הרגיש כשנרגעתי כי הוא התחיל לפמפם בי בתנועות קטנות ואיטיות, "אני מזיין אותךְ בתחת" הוא לחש לי באוזן והרגשתי את ההנאה בקולו "אמא'לה, אני טוחן את הבת שלך בתחת!" הוא הודיע בקול כשהוא מגביר את הקצב, הזיין שלו יוצא ונכנס בישבני בתנועות ארוכות וחזקות והרגשתי את השפשוף הצורב בפי הטבעת, "אמא'לה זה טוב!" הוא הכריז וכל גופו נמתח "אמא'לה אני משפריץ!" הרגשתי גם את הזיין שלו נמתח בתוך ישבני ורגע אחרי הוא הציף אותי בזרמתו החמה, ממלא את ישבני באותו נוזל שמנוני ריחני וחם "אמא'לה זה טוב!!" נמתח שוב, שלח עוד שפריץ שמנוני בישבני ונפל עלי, מועך אותי תחת גופו והזיין שלו עדיין תקוע אבל הרגשתי שהוא מתחיל להתרכך.

אלי לא ירד מעלי, עדיין שוכב עלי, מתנשף, "וואו, זה היה טוב" הוא לחש לי באוזן, "תמר" ואני נדרכתי! אף פעם הוא לא קרא לי בשם, "רק רציתי להגיד לך שזאת הפעם האחרונה שאני דופק אותך!" והוא התגלגל מעלי, שוכב לצידי על הגב, מחייך ומתנשף, "עכשיו את יכולה להתלבש וללכת, אמא'לה נשארת פה הלילה" הוסיף "נכון אמא'לה?" חייך אליה "בואי" סימן לה, מושיט לה יד והיא נשכבה מצידו השני, נצמדת אליו ומחבקת אותו.

לא שאלתי שאלות, קמתי והבטתי בהם, אמא שיחקה לו בזיין המדולדל והרטוב בידה, מלטפת אותו כאילו רוצה להעיר אותו מחדש, יצאתי לסלון, שם היו הבגדים שלי והתלבשתי, נגשתי לדלת לצאת אבל הסקרנות משכה אותי חזרה, הצצתי להם בלי שירגישו, נצמדת למשקוף ורואה אותו שוכב פרקדן על הגב, רגליו מפושקות ואמא מוצצת לו בהנאה!

אמא חזרה רק בבוקר, ניסיתי לחלוב ממנה מה קרה אבל ללא הצלחה. "אל תדאגו" זה כל מה שהיה לה להגיד לי ולאחותי שמסתבר שגם לה הוא אמר את זה בלילה שלפני "אל תדאגו, יהיה בסדר" היתה חוזרת על דבריה אבל לא מוסיפה מעבר לזה.

השבוע עבר במהירות, הייתי הרבה בים, השלמתי כמה סרטים שלא ראיתי עם יפית, חברה טובה שלי שמשרתת בקריה, לילה אחד ביליתי עם שרל'ה במיטה שלה, מנצלות שוב את שרותיו הטובים של מיסטר דילדו הכפול, בשאר הלילות סתם אוננתי לי להנאתי לפני השינה, מגלגלת מגבת ומניחה אותה תחת ערוותי ומשתפשפת עד שגומרת ונרדמת.

אלי עמד במילתו, זה לא שהוא לא צלצל לאמא, מזמין אותה אליו והיא עולה במהירות, אפילו במין שמחה!, אבל רק אותה הוא הזמין, לא אותנו, כמו שהבטיח.

ביום שישי בערב כשאמא הודיעה שאנחנו יוצאות לאכול ב"רוקח 73" ניסינו לעצור אותה, "אמא, זה יקר" ניסינו לשנות את החלטתה  "אמא, לא צריך דווקא בא לנו להזמין פיצה ולרבוץ מול הטלוויזיה" ניסינו לתת לה מוצא של כבוד, זה לא שחלילה לא רצינו, בסך הכל רוקח 73 היא מסעדה מעולה אבל במצבה הכלכלי הנוכחי של אמא יש לה דברים יותר חשובים להוציא עליהם את הכסף שהיא מרוויחה…לא עזר לנו, אמא התעקשה, אז נסענו.

ההפתעה הראשונה שלנו היתה כשהיא הזמינה מונית ולא נסענו באוטו שלה, "זה כדי שנוכל לשתות יין" היא הסבירה למרות שאף פעם קצת יין לא הפריע לה לנהוג.

ההפתעה השניה היתה כשהגענו, אלי, השכן מהקומה השביעית, ישב שם ולא סתם, מסתבר שהוא חיכה לנו! קם, מחייך, ונישק את אמא על שתי לחיה ואחר כך עזר לה לשבת לידו ואנחנו התיישבנו מולם.

מהר מאד הסתבר שאלי הוא זה שבעצם הזמין אותנו ושבכלל אמא לא משלמת, שתינו יין, מרלו כרם אודם רמת הגולן 2006, לא הכי יקר בתפריט אבל הומלץ על ידי המלצר ולא הצטערנו.

בתור מי שלא אוכלת דגים ופרות ים, סתם לא אוהבת לא קשור בכלל לדת, המבחר שלי היה מצומצם יחסית אבל אמא ושרל'ה חגגו ובשעה שאני אכלתי סלט מוצרלה טרייה כמנת פתיחה הן חגגו על אויסטרים וקלמרי.

למנה העיקרית בחרתי בפילה מניון, אמא ושרל'ה המשיכו עם הדגים, זאת בוחרת בסלמון והשניה בפילה דניס צלוי בגריל, אלי לעומתן הצטרף אלי, מזמין גם הוא פילה מניון ועוד בקבוק יין במקום זה שכבר הספקנו לגמור בלי להרגיש.

אלי כנראה תאם אתם מראש כי כשפינו לנו מהמנה העיקרית, עורכים את השולחן לקראת מבחר הקינוחים שהזמנו, הם התעכבו קצת. אלי מזג לנו שוב מהיין, "נרים כוסית לחיים" הוא הודיע בחגיגיות "לחיי אמא'לה" המשיך "שהצעתי לה נשואים והיא הסכימה!" אמר כאילו אין טבעי מכך, שלף בנון שלנטיות קופסה קטנה מהכיס ופתח אותה בפניה, בפנים היתה טבעת יהלום גדולה!

היינו המומות, שרל'ה ואני, אמא קרנה מאושר, מושיטה לו את האצבע והוא ענד לה את הטבעת, אחר כך הם התנשקו, נשיקה לוהטת על השפתיים, וכאילו על פי תזמון מדוייק הופיעו מלצרים עם עוגה וזיקוקים ובקבוק שמפניה ואני צבטתי את עצמי ברגל כדי להיות בטוחה שזה לא חלום.

חזרנו במונית, אחרי כל היין שגמרנו שם אין ספק שמונית היתה אכן הפתרון העדיף, שרל'ה ואני יצאנו מהמעלית בקומה הרביעית, לדירה שלנו, אבל אמא נשארה, מחייכת אלינו, מנופפת ביד ואומרת לנו "ביי" לפני שהדלת נסגרה והיא המשיכה באופן הכי טבעי לפנטהאוז של השכן מהקומה השביעית.

שרל'ה ואני גמרנו את הלילה ביחד במיטה הגדולה של אמא, שוכבות עם הסופר דילדו המחבר ביננו, צד אחד בתוכה וצד שני בתוכי, מפנקות את עצמנו בתנועות מתואמות ואיטיות, לוקחות את הזמן ולא ממהרות לגמור, שרל'ה היתה הראשונה שסיפרת לי מה לדעתה אלי ואמא עושים עכשיו "לדעתי הוא שוכב עליה מיסיונרית ומזיין אותה" והוסיפה תאור מפורט על רגליה המפושקות, על ישבנו העולה ויורד ועל הזיין הגדול שלו שמחליק בתוכה והיתה מין נימת געגוע כשהזכירה את הזיין הגדול שלו.

"לא" הצטרפתי גם אני למספרי הסיפורים "לדעתי הוא טוחן אותה מאחורה!" ותארתי לה איך לדעתי היא עומדת בפישוק ליד המיטה, מתכופפת קדימה ונשענת עם הידים על המזרון לא ליפול, ואיך שדיה של אמא מתנדנדים כשהוא אוחז במותניה וטוחן אותה בתאווה.

"מסכימה, מאחורה, אבל לא ליד המיטה אלא עומדת על המיטה!"  תיקנה אותי אחותי, "נכון שהיא עומדת בפישוק, אבל בדוגי, על המיטה וככה הוא נוגע לה יותר טוב בנקודת ה-G שלה" ציחקקה, "בטח היא צועק כן! זה טוב!! תקתק אותי!" חיקתה את הקול הדק של אמא "תגידי סיסטר, את חושבת שגם אנחנו יכולות ככה בדוגי על ארבע?" הפתיעה אותי.

האמת שלא ידעתי אז ניסינו, עומדות ככה ישבן נושק לישבן כשהדילדו נעוץ עמוק בתוכנו, מתנדנדות קדימה ואחורה, ביחד!, והאיבר הנוקשה משתפשף בין שפתי הכוס המגורות שלנו, בפוזה הזאת לא היינו צריכות הרבה בשביל להגיע לאורגזמה פראית, להוכיח לעצמנו שאכן גם אנחנו יכולות!!

יותר לא הזדיינו עם אלי, השכן מהקומה השביעית, לא לפני החתונה המפוארת שהם עשו ובטח לא אחרי, אבל עם אמא היה לנו עוד חשבון קטן לסגור וסגרנו אותו במסיבת הרווקות הפרטית שעשינו לה, רק שלושתנו עם הרבה יין וכשנכנס יין יוצא בדרך כלל סוד רק שאצל אמא הסוד לא יצא!

תאמנו את זה מראש, אחותי ואני, "אמא, אמת או חובה?" שאלנו כשכבר היינו מתודלקות טוב טוב.

"אמת?" חייכה אלינו, חושבת שהיא החכמה אבל בעצם נופלת לבור שכרינו לה.

"אמא'לה, האם אלי הציע לך נשואים לפני שהוא דפק אותנו בפעם האחרונה או אחרי?" שאלנו ביחד, כמו שתאמנו, שאלה שעד היום היא לא הסכימה לענות לנו עליה.

אמא הסמיקה, מהססת.

"אמא'לה תזכרי, אם את לא עונה יש עונש!" הזכרתי לה.

"עונש או משחק מקדים?" היא חייכה, כנראה שהבינה לאיפה בדיוק אנחנו מכוונות, "לא עונה!" השלימה בהתרסה.

שרל'ה היתה הראשונה שהשכיבה את אמא על הברכים שלה, בכל אופן היא הבכורה, מרימה לה את החצאית ומורידה את התחתונים עד הברכים, מלטפת לה את הישבן הלבן והמוצק, "רגע, אמא'לה לא חם לך?" היא שאלה פתאום את אמא וזאת לא היתה צריכה שיסבירו לה למה שרל'ה מתכוונת, אמא נעמדה, התפשטה במהירות ונשכבה שוב על ברכיה, הפעם עירומה ועם פישוק קצת יותר רחב.

חמישה פליקים העניקה לה שרל'ה, נותנת לה טיפול מלא, את כל החבילה אם אתם מבינים למה אני מתכוונת, לפני שהיא העבירה אותה לטיפול שלי.

רק מלראות את שרל'ה מטפלת בה הייתי חרמנית וכשאמא נשכבה על ברכי, התחת שלה חשוף מול עיני התחרמנתי עוד יותר, "אמא'לה" ליטפתי את ישבנה שסימני כף ידה של שרל'ה היו מוטבעים עליו באדום, "צ'אנס אחרון, את עונה?"

"לא"

הפלקתי לה, מכה חזקה ומצלצלת, פליק ראשון שלי על ישבנה של אמא אבל לא הפעם הראשונה שאני מענישה מישהו ככה, הענשתי כבר את אחותי באחד המשחקים שלנו, התאמנתי על ישבנה ועכשיו יישמתי את זה על התחת של אמא שלי.

"איי'לה, שש!" אמא ספרה בקול מתפנק, ממשיכה את הספירה שהתחילה על ברכיה של אחותי, "זה בגלל שאני לא מספרת!"

שוב ליטפתי, הפעם גם חדרתי אל בין רגליה ובדקתי לה שמן, העברתי אצבע חוקרת בין שפתי הכוס של אמא שלי וליטפתי את הפס הוורוד הרטוב, מרגישה עד כמה אמא רטובה ואת הרעד שעובר בגופה למגע האצבע החוקרת, דחפתי את כל האצבע פנימה, מפמפמת בה ובוחשת, מוציאה ושוב מפליקה…"שבע! זה בגלל שאני לא מספרת"

בצד ראיתי את שרל'ה מתפשטת, לא מחכה שאסיים, היא כרעה ליד אמא והתחילה להתנשק איתה, נשיקות תאוותניות, לא כאלה של אמא ובת וזה חירמן אותי עוד יותר אז הארכתי בבדיקות השמן, מזיינת במהירות את אמא עם האצבע עד שהיא גנחה בתשוקה, מודיעה "וואו, כן, אני גומרת!" וחוטפת פליק נוסף בישבנה שכבר מזמן לא לבן.

אחר כך עשינו לאמא הכרה עם מיסטר דילדו הכפול, קודם סולו, השכבנו אותה על הגב ופינקנו אותה עם אחד הצדדים שלו, היא שוכבת ברגלים פשוקות ואנחנו עושות את העבודה בשבילה, מזיינות אותה עם האיבר הגדול, אחר כך הראנו לה את תנוחת הדוגי המשותפת שלנו, קודם שרל'ה ואני הדגמנו לה איך עושים את זה ואחר כך היא עשתה את זה עם כל אחת מאתנו, מודיעה לנו בקול כשהיא גומרת ומוסיפה בסיפוק "אמא'לה, אף גבר עוד לא גרם לי לגמור ככה מעולם!"

סיימנו במעגל אינדיאני, 69 של שלישית חרמניות מגורות, הראש שלי בין רגליה של אמא שהראש שלה בין רגליה של שרל'ה שהראש שלה בין רגלי, משחקות עם הלשון במעמקי הכוס הרטוב של השניה, מוצאות את הדגדגן ומוצצות בתאווה, מתחרות ביננו מי מצליחה לגרום לשניה יותר אורגזמות מפנקות…

היום אנחנו גרות בפנטהאוז בקומה השביעית. שרל'ה ואני עדיין חולקות מדי פעם את מיסטר דילדו הכפול בלילה של זימה מפנקת בחדר שלה או שלי אבל עם אמא ואלי זה נגמר! סופית!! אחרי אותו לילה עם אמא לא עשינו את זה יותר, גם לא דיברנו אף פעם על מה שהיה, מין סוד משפחתי אפל כזה שלא מספרים לאף אחד…טוב, רק לכם…אבל בבקשה אל תגלו לאמא שסיפרתי!

אזהרה : סחיטה באיומים היא עבירה פלילית  ודינו של הסוחט הוא מאסר !

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן