הקוסמטיקאית – חלק 2

לחלק 1 של הסיפור
היא לא האמינה שנשיקת אישה תעשה לה את זה. ידיה של הקוסמטיקאית נעו כעת דרומה וחפנו את זוג שדיה הגדולים, מעסות אותם ומגששות לעבר הפיטמות, שאף הן גילו סימני גירוי בלתי צפויים. היא חשה כיצד הפיטמות מתקשות ומתארכות כתוצאה מן המגע הנשי הבלתי צפוי הזה

girl-1258739_640

מחדר ההמתנה היא יכלה לשמוע קול של גבר:  "היא מוכנה?"
"כן מותק, אתה יכול להיכנס" היא שמעה את הקוסמטיקאית עונה
צעדים נשמעו.
היא חשה בידיה של הקוסמטיקאית אוחזות בפניה, יכלה להרגיש אותה מאחוריה. כן, ללא ספק היא עמדה מאחורי ראשה, היא יכלה לחוש בבטנה הדקיקה נוגעת בראשה מאחור. הקוסמטיקאית רכנה כלפיה ולפני שהספיקה לאמר דבר, הדביקה את פיה לזה שלה, ממש נשיקה צרפתית, שפתיים לשפתיים ולשון חזקה ומהירה חודרת אל בין שפתותיה. שתי ידיה של הקוסמטיקאית אוחזות בלחייה ולשונה פשוט עושה שמות בתוך פיה. מעולם לא התנשקה עם אשה. זו היתה חוויה חדשה עבורה. היא לא ידעה מה לעשות ולמעשה, גם לא היה הרבה שיכלה לעשות. הקוסמטיקאית פשוט חדרה לתוך פיה ועשתה בו כרצונה. לשונה לא הפסיקה לנוע. ידיה ליטפו\אחזו בלחייה, התחושה הייתה מוזרה. היא לא הבינה מה קורה לה. היא חשה לחלוחית מציפה את תחתוניה. היא לא האמינה שנשיקת אישה תעשה לה את זה. ידיה של הקוסמטיקאית נעו כעת דרומה וחפנו את זוג שדיה הגדולים, מעסות אותם ומגששות לעבר הפיטמות, שאף הן גילו סימני גירוי בלתי צפויים. היא חשה כיצד הפיטמות מתקשות ומתארכות כתוצאה מן המגע הנשי הבלתי צפוי הזה, היא היתה המומה מן המגע הנעים והמגרה ויותר מכך, היא היתה הממה מן התגובה שלה עצמה. שהיא תתגרה ממגע נשי? הרי איננה בענייני נשים, ונשים כלל אינן מושכות אותה! המסז' הנעים בשדיה והלשון האונסת את תוך פיה לא חדלו לרגע ותחתוניה כבר היו רטובים לחלוטין.
היא ניסתה להסב את ראשה, אבל חשה שאין בה את כוח ההתנגדות הנדרש. למעשה, היא התמסרה לחלוטין לקוסמטיקאית שאנסה אותה ועשתה בה כרצונה. היא חשה כיצד היא הופכת לשיפחה של הקוסמטיקאית. היא חשבה חסרת אונים וידעה שגם לו הסירו ממנה את הכבלים האוזקים אותה למיטת הטיפולים, היא לא הייתה זזה ממקומה אפילו סנטימטר, היא היתה שם בשביל הקוסמטיקאית, היא הפכה לשבויה לכוח הפיתוי של הלשון המתפתלת שלה, של השפתיים החושניות שלה, שלא הירפו לרגע. היא התמסרה למגע המטריף של ידיה ורצתה עוד ועוד. אילו יכלה לדבר היתה אומרת לקוסמטיקאית: "זייני אותי" אבל לא היה ביכולתה לאמר מילה. תחושת חוסר האונים הזו, השליטה שהיתה לקוסמטיקאית עליה, הדהימה אותה. "ממתי אני אוהבת נשים" חלפה המחשבה במוחה.
בעודה מתמסרת כל כולה לכוחה של הקוסמטיקאית שהפכה לכל יכולה, ששלטה בכל רצונה ומאוויה, חשה כיצד זוג ידיים חזקות אוחז בירכיה, לא אלו לא היו ידיה הגמישות של הקוסמטיקאית, הן היו חזקות, גדולות וגסות מגע. לא היה לה ספק, אלו היו ידיים של גבר. מילה לא נשמעה בחדר. 
הידיים שאחזו בירכיה החלו לנוע מעלה ומטה הלוך ושוב, מלטפות את ירכיה. תשומת ליבה נחלקה כעת בין הקוסמטיקאית שעשתה שמות בליבידו שלה ובין זוג הידיים הגבריות שאיים לפרק אותה מלמטה. כוח ההתנגדות שלה נעלם מזמן. היא שכבה שם, נותנת לתענוגות הרגעיות לגבור על כל עכבה אפשרית. הידיים החזקות של הקוסמטיקאית לפתו את הפיטמות שלה בכוח והסבו לה הנאה עצומה ביחד עם תחושת כאב קלה. זוג הידיים הגבריות שאחז בירכיה גרם לה לרטיבות שבלי שום ספק הרטיב את תחתוניה הזעירים עד למצב של סחבת רצפה. 

 

לחלק 3 של הסיפור

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן