הנשים הבשלות של יוסי

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

קוראים לי יוסי, אולי אתם זוכרים אותי? סיפרתי לכם על הנקמה שלי באמא שלי! זוכרים? נקמתו של יוסי, הגיע לה, לאמא שלי, זנחה אותי בגיל שנה בשביל גבר עשיר, בשביל כסף! ואתם יודעים איך קוראים לאשה שעושה סקס בשביל כסף? זונה! זהו, אמא שלי זונה אז זיינתי אותה, בחינם כמובן, גמרתי לה בכל חור אפשרי רק ש…מאותו מפגש שלנו נשארה לי שריטה, פתאום נהייה לי דוֹדָה לנשים בשלות, פתאום דווקא נשים בשלות, מילפיות כאלה, עשו לי את זה, נשים בגיל של אמא שלי או אפילו קצת יותר, נשים מטופחות ושמורות במצב טוב, רצוי עשירות, רצוי עוד יותר נשואות, כאלה שהבעל שלהן לא עושה להן את זה יותר או אולי בוגד בהן והן רוצות להחזיר לו אבל מה שחשוב זה שיש להן מה להפסיד אם יגלו את הקשר!

בהתחלה רק טיילתי במרשתת ושם, ברחבי האינטרנט, מצאתי בלי סוף סיפורים ובעיקר סרטים באתרי הפורנו על נשים כאלה, M.I.L.F-יות, mother's I'd like to fuck, שעליהם אוננתי אבל לא העזתי לממש עד שערב אחד, אחרי כמה בירות עם פיני, החבר ההומו שלי, סיפרתי לו ו…"מה הבעיה?" הוא פרץ בצחוק מתגלגל שכדי שלא להעלב קישרתי אותו לכמות הבירות ששתינו, "אח שלי גיבור," הוא התחיל באותו חיקוי מבטא של שומר רוסי בקניון, "אתה רק מבקש ופיני מסדר לךָ דג כזה, בעצם למה מסדר דג אחד? נותן לך חכה, מלמד אותך לדוג דגים כאלה!" וכמו שהוא אמר את זה ידעתי שזה כבר יעלה לי.

את פיני אני מכיר מילדות, גדלנו ביחד במרמורק, פיני היה הרוסי היחיד בכיתה שלי, כיתה מלאה תימנים, ו…פיני תמיד היה קצת שונה מאתנו ולא רק בגלל צבע העור והאוכל שהיה מביא כי פיני הוא גיי, לסבי כמו שהוא אוהב לקרוא לעצמו כי הכי הוא אוהב כשמשחילים אותו מאחור, רצוי גם קודם קצת לנייש אותו.

היינו חברים טובים גם אחרי שהוא יצא מהארון, ו…בסוף השמינית שכבנו בפעם הראשונה, "אם לא תנסה איך תדע?" הוא פיתה אותי אז וניסיתי, ניסיתי אבל זה לא בדיוק התאים לי, בטעם שלי אני סטרייט גמור, טוב, מסתבר שלא ממש סטרייט גמור, סטרייט שמדי פעם, כשפיני מבקש יפה או כמו באותם פעמים שאני צריך ממנו טובה (כי אם יש משהו שפיני מקפיד עליו, בין חברים ובמקצוע שלו, איש יחסי ציבור של אמנים ידועים, זה שאין מתנות חינם!), אני תוקע אותו מאחור ו/או נותן לו למצוץ לי, אבל רק איתו אני עושה את זה! לא עם אף גבר אחר, ורק אני דופק אותו, מבחינתו של פיני הפה ופי הטבעת שלי הם שטח צבאי סגור!

עוד באותו ערב דפקתי את פיני בשרותים של הבר. פיני היה מְבֻיָּץ, ככה הוא קורא לזה כשהוא מחורמן בטרוף ומת לחטוף מאחור וכזה הוא פיני, לא אוהב לדחות סיפוקים, אז "שילמתי" לו מראש, התגנבנו לתא הנכים, זה הגדול יותר, קודם הושבתי אותו על האסלה ונתתי לו למצוץ לי, להעמיד עוד יותר את מה שממילא עמד כי מבחינת פיני כמה שיותר גדול, כמה שיקרע לו יותר את התחת, ככה זה יותר טוב.

"זהו, על כזה בדיוק חלמתי" פיני הפסיק למצוץ לי, קם והסתובב אלי עם הגב, נעמד עם ברכיו על מושב האסלה, השעין את מצחו על מכסה הניאגרה, שלח את שתי ידיו לאחור ופישק את פלחי ישבנו המוצק, "בוא גבר, בוא תכניס לי" הוא לחש בתשוקה, "בוא תכניס לי ת'זרג שלך" הוא ציחקק, פיני מת על המילה הזאת, זרג, "בוא תן לפיני את מה שפיני כל כך משתוקק לו…וואו!! פאק!" וה-'וואו פאק' היה וואו פאק של הפתעה וכאב כשבמכת אגן חזקה נעצתי בו את זקפתי הגדולה והנוקשה כפלדה.

"לצאת?" שאלתי בציניות.

"לא! חסר לךָ!" כמו תמיד הוא ענה לי בקול מבוהל, כל פעם אני עושה לו את זה ועדיין הוא לא למד, "לא, תמשיך, אני מְבוּיֶּצֶת" כן, ככזה הוא פיני, כשהוא חוטף מאחור הוא מדבר על עצמו בלשון נקבה, "תטחן לי ת'תחת!" הוא ביקש ואני, כמו תמיד, עשיתי את זה, טחנתי, אחזתי חזק במותניו ופמפמתי אותו מהר וחזק, מושך כמעט עד הסוף ודוחף חזק חזרה בנעיצה המרעידה את גופו וסוחטת ממנו גניחת הנאה חנוקה, לא נעים שמישהו במקרה ישמע, מפמפם ומרגיש את החום הנוצר בחיכוך הזרג, כמו שפיני אוהב לקרוא לו, עם פי הטבעת המתוח סביבו, "כן, עוד, פיני רוצָה עוד" הוא לחש במין תאווה בלתי נשלטת, "כן," הוא פתח בשתי ידיו חזק את התחת, "כן, פיני מתה על המטריה שפתחת לה שם, כן, הנה, עכשיו!" והרחתי ריח של זרע טרי כשפיני גמר, השפריץ על מכסה האסלה.

עוד כמה פימפומים וגם אני גמרתי, לא לפני שתי השאלות שהפכו כבר למסורת, "מה אתה?" לחשתי לו באוזן.

"החרוז שלךָ" הוא ענה במהירות, מתנשף, מאז אותו מפגש עם דקלה, אחותי החורגת, גם לעצמו הוא קורא חרוז.

"לוקח גלולות?"

"כן, ברור, תגמור לי בפנים" הוא הזדעק.

"אז קח!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שיכולתי בתוך ישבנו, "קח!" יריתי מטח ראשון של זרע חמים וסמיך, עוצר לרגע, דוחף שוב, חזק, ושוב יורה, עוד מטח וישר אחריו עוד אחד, מרוקן את כל ארגז הפעולה המלא שלי במעמקי ישבנו הדואב.

לא אחת, שלוש.

בדיוק כמו פיני גם אני לא אוהב לדחות סיפוקים, מי אוהב? בטח ובטח אחרי שכבר שילמתי עבורם:) אז קבענו ליום שלישי הקרוב, פעמיים כי טוב.

בדרך פיני העביר לי את כל התורה על רגל אחת, מסביר ומנמק. לבר שפיני הוביל אותי אליו הוא עצמו לא נכנס, "מכירים אותי שם וזה רק יכול להרוס לךָ" פיני הסביר לי אז נכנסתי לבד ופעלתי בדיוק על פי ההנחיות שלו, התיישבתי על הבר שהיה פנוי ברובו והזמנתי בירה, יושב כאילו מהורהר, מכרסם מהבייגלה הקטנים שהוגשו עם הבירה אבל בעצם בוהה דרך המראה שעל הקיר מולי ביושבים בשולחנות, בוחן ומנסה להעריך עם מי יש לי סיכוי.

ההנחיות של פיני היו ברורות, "אתה לא יוזם, תן להן לעשות את המהלך הראשון" ו…"בכוס בירה הראשונה כלום לא יקרה, גם הן בוחנות אותך, האם סתם היית צמא? אולי מחכה למישהי או שבאמת הגעת לכאן כדי שיקטפו אותךָ".

שתיתי לאט, עוד הנחיה של פיני, שתי נשים שישבו לבדן, שותות יין לבן, משכו את תשומת ליבי, מדי פעם מביטות לעברי ומתלחששות, שתיהן עונות בדיוק על הגדרת המילפית שלי ועם שתיהן הייתי שמח להכנס למיטה אבל בדיוק כמו שפיני אמר, כלום לא קרה.

הזמנתי עוד כוס ושוב שתיתי לאט, באיזה מקום גם נדרכתי, על פי פיני עכשיו זה צריך לקרות. המשכתי לעקוב אחרי שתי המילפיות וכנראה שהייתי מרוכז בהן כי פתאום שמעתי מישהי מתיישבת על הכסא לצידי.

זיהיתי אותה מייד, היא ישבה עם עוד שתי נשים ושתו יין באחד השולחנות, מדברות ומצחקקות, נכון שגם הן ענו להגדרת המילפית שלי אבל אתם יודעים, הן היו שלוש ולא חישבתי אותן כאופציה.

"לבד?" היא שאלה בלי להביט לעברי, שותה מכוס היין שהביאה.

"לבד".

"מחכה למישהי?"

"לא".

"רות" היא הסתובבה לעברי, חייכה והציגה את עצמה.

"יוסי" עניתי וחייכתי חזרה.

"אנחנו רוצות לשחק פוקר וחסרה לנו יד רביעית, מעוניין?" היא עברה לתכל'ס והרגשתי איך הלב שלי דופק במהירות.

"תלוי" זכרתי את ההנחיה החד-משמעית של פיני, "אח שלי גיבור, עם מה שיש לך להציע אל תמכור את עצמך בקלות", "איזה פוקר?" הקשתי.

"אפשר לבדוק?" היא ענתה בשאלה משלה ומזל שפיני הכין אותי לזה וידעתי למה היא מתכוונת אחרת הייתי מתפלץ כשהיא שלחה יד אל בין רגליי ומיששה לי את החבילה החבויה במכנסיי, את הזין שכבר עמד ברגע שנכנסתי בדלת הבר רק מהמחשבה שהערב אני הולך לדפוק מילפית, "מתאים לנו" היא חייכה לעברי, חיוך של הערכה על מה שגילתה שם, "סטריפ-פוקר" והיא העבירה את לשונה על שפתיה בתנועה מפתה, "המנצחת בסוף קובעת את הכללים להמשך הערב, אתה יודע, הפינוקים שהיא רוצה שיפנקו אותה ורק שתדע," היא חייכה לעברי ולחשה, "אנחנו הולכות עד הסוף" היא עשתה בידה תנועת יד גסה שלא השאירה ספק למה היא מתכוונת בללכת עד הסוף.

"ואם זה יהיה מנצח?" הקשיתי.

"סֶם-סֶם (same-same), אז המנצח קובע את הכללים, אבל הוא חייב לעשות את זה עם כולנו, כל מי שהפסידה!" היא לחשה בקול מתגרה, "לא באותה תנוחה כמובן, מותר לגוון" ושוב ליקקה את שפתיה באותה תנועת לשון מפתה.

הסכמתי, מי לא היה מסכים במקומי? היה ברור לי שהערב אני מזיין ובאיזה תנוחה זה יקרה זה כבר פחות משנה לי אז הלכתי איתה אל השולחן שלהן, "בנות, תכירו" "זה יוסי, היד הרביעית לפוקר שלנו, היא הציגה אותי והרגשתי איך המבטים שלהן חורכים בתאווה את החבילה שבלטה במכנסיי, "ואלה ורד," היא הצביעה את אחת שנראתה לי המבוגרת בינן, בלונדינית עם חזה שופע, "וזאת איריס" הציגה את השניה, "בבית שלה הולכים לשחק".

נסענו באוטו של רות, אודי6 חדשה, לבנה ומאובזרת. כבר בדרך למדתי שהן חברות טובות עוד מהצבא, שהבעל של איריס נמצא בנסיעת עסקים בדרום קוריאה ושלדעתה, למרות שהוא אף פעם לא הודה בכך, בתום הארוחה שהמארחים שלו הזמינו אותו הם סידרו לו גם איזו קוריאנית צעירה שתגיע לחדר שלו במלון ותחמם לו את המיטה:) ומאחר והילדים כבר עזבו את הבית הן החליטו לעשות ערב בנות ואם כבר ערב בנות אז למה לא ללכת עד הסוף? וכאן בדיוק הן החליטו להכניס אותי לתמונה.

"נעלים וגרביים לא במשחק" ורד ציחקקה כשנכנסנו לוילה של איריס באחת משכונות היוקרה וחלצה את נעלי העקב שלה ובלי בושה הורידה את הגרביונים שלה, נותנת לי הזדמנות לראות את תחתוני התחרה השחורים שלבשה, ושתי האחרות אחריה אז גם אני חלצתי, נשאר יחף כמוהן, "נשחק הכי פשוט," ורד המשיכה כשהתישבנו סביב שולחן הזכוכית השקוף שאיריס הורידה במהירות את המפה שהייתה פרוסה עליו, "מחלקים חמישה קלפים, מותר להחליף עד שלושה, מורידים והיד החזקה מנצחת והשאר מורידים בגד אחד. מי שנשאר בלי בגדים יוצא מהמשחק אבל נשאר לשבת ופותח רגליים, אתם יודעים, לא סתם איריס הורידה את המפה," וכולן ציחקקו, מביטות בי לראות איך אגיב אבל אני רק חייכתי ושתקתי, "ובסוף המנצחת במשחק בוחרת מה היא רוצה מכל אחד מהמפסידים, מה היא רוצה שהוא יעשה ובעיקר איך היא רוצה שהוא "יפנק" אותה" והיא ליוותה את ה-יפנק בתנועת מרכאות כפולות באצבעות ידיה וכולן ציחקקו ושוב כל המבטים הופנו אלי וגם הפעם אני שמרתי על ארשת פנים אדישה.

חפיסת הקלפים שהייתה מונחת על השולחן הבהירה לי שהן תכננו את זה מראש. איריס, בעלת הבית, חילקה ראשונה. הייתה דממה סביב השולחן כל אחד שקוע בקלפיו. קיבלתי זוגיים, ביקשתי להחליף את הקלף החמישי, אולי אזכה בפול-האוז, אבל המצב לא השתפר. השלישיה של רות ניצחה את הזוגיים שלי כמו גם הזוג של ורד ובליל הקלפים חסרי הקשר של איריס.

"היד החלשה מתחילה," איריס נעמדה והתחילה לפתוח במהירות את כפתוריי החולצה שלבשה והורידה אותה, חושפת את החזיה הלבנה שלה שהפטמות הכהות בלטו מבעד לבד הדק, וזרקה אותה למרכז השולחן, "עכשיו את" היא חייכה לעבר ורד וזאת קמה ופשטה במהירות את החולצה, מחייכת וזורקת אותה למרכז השולחן, מגלה את החזיה השחורה שבקושי הצליחה להכיל את החזה השופע שלה.

כל המבטים הופנו אלי. קמתי ופשטתי את חולצת הפולו שלי וצרפתי אותה לחולצות שבמרכז השולחן וראיתי את המבטים החומדים שהן שולחות אל הבטן החלקה שלי, נכון, לא ריבועים כמו לאותם דוגמנים בפרסומות אבל עדיין שטוחה ושרירית.

שתי תובנות חלפו במוחי כשהתיישבתי, מהמהירות שבה הן פשטו את החולצה הבנתי שגם הן ממהרות להגיע לרגע השיא, לזיון שיבוא בסוף המשחק, ושאכלתי אותה, שאני בעמדת נחיתות כי להן יש עלי יתרון של חזייה, פריט נוסף שאפשר להוריד לפני שמפסידים את המשחק אבל לא התלוננתי ו…אלילת הפוקר השיבה לי על כך כגמולי ובמשחק הבא ניצחתי!

ורד, היד החלשה באותו משחקון, הורידה את החצאית שלה והניחה אותה מעל ערימת החולצות, מגלה את תחתוני התחרה השחורים ומבעד לזכוכית השולחן יכולתי להבחין בכתם הרטוב שבמפשעתה. רות אחריה הורידה את החולצה וצרפה לערימת הבגדים שעל השולחן ואיריס השלימה והורידה גם היא את החצאית ונשארה רק בחזיה וחוטיני לבן.

אלילת הפוקר כנראה החליטה להמשיך לחייך אלי כי גם בתור הבא ניצחתי, הפול-האוז שלי ניצח את השלישיה של רות והזוגיים של איריס וורד. עכשיו כבר התחיל להיות מעניין כשבלי להסס ורד, בעלת היד החלשה ביותר במשחקון, הורידה את החזיה ונתנה לי לראות את החזה השופע שלה במלוא הדרו ואם זה לא מספיק היא כאילו בדרך אגב, כאילו מסדרת או אולי מאווררת אותם, הקפיצה את השדיים הגדולים בידיה ואצלי מה שעמד כבר קודם נמתח עוד יותר.

איריס אחריה הורידה את החזיה וחשפה בפנינו את שדיה, לא גדולים כמו אלה של ורד אבל מספיק עסיסיים כדי להעניק לזין שלי עוד מתיחה קטנה, הורידה והניחה אותה במרכז השולחן כמו ורד לפניה ורות השלימה והורידה את החצאית שלה, נשארת עם תחתוני ביקיני וחזיה ורודים.

היה לי ברור שאחרי המשחק הזה מישהי הולכת להשאר עירומה וכאילו הן קראו את המחשבות שלי, שהבגדים במרכז השולחן יסתירו, רות ציחקקה והכריזה "למשחקון הבא אנחנו צריכות שולחן נקי" והיא ואיריס דחפו והפילו את עֲרֵימַת הבגדים לרצפה.

שוב חילקו, קיבלתי 5 קלפים בלי קשר, שמרתי על האס והמלך והחלפתי שלושה קלפים, קיבלתי 5 קלפים חדשים בלי קשר, יד גרועה שאי אפשר לנצח איתה, בטח כשאיריס מציגה רביעיית נסיכים מנצחת.

כל המבטים הופנו אלי, הפעם אני הייתי היד החלשה, אני חושב שהסמקתי כשקמתי והתחלתי לפתוח את חגורת מכנסי הג'ינס שלי ולהוריד אותם, שמרתי על פני פוקר אבל בלב חייכתי לעצמי, ידעתי שיש לי מה להציע ואכן העיניים של שלושתן נפערו לרווחה כשהמכנסיים ירדו מעט והאוהל המתוח בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי התגלה במלוא הדרו, אוהל גדול שרק תורן גדול, נוקשה ומתוח יכול להרים אותו, ואחרי שהורדתי את המכנסיים לגמרי וזרקתי אותם לעֲרֵימַת הבגדים שעל הרצפה עשיתי כמעשה ורד וכאילו בלי משים סידרתי ת'זין בתוך התחתונים ונתתי לראשו המתוח להציץ לשניה וראיתי אותן מצחקקות ומחייכות חיוך זימתי חומד האחת לשניה וממשיכות להביט בו גם אחרי שהתיישבתי מבעד לזכוכית השולחן השקופה.

רות לא חיכתה וברגע שהתיישבתי היא שלחה את ידיה לאחור, פתחה את קרסי החזיה, משכה והורידה אותה, חושפת את הפירסינג הנעוץ בפטמות שדיה, שדיים לא קטנים אבל גם לא גדולים כמו לורד ואיריס אבל זקופים משלהם ונשארה לשבת בתחתוני הביקיני הוורודים בלבד..

הגיע הרגע הגדול, ורד נעמדה ופשטה את תחתוני התחרה השחורים, מסרה אותם לאיריס ונשארה לעמוד, "תלמד, זאת המסורת אצלנו," איריס ציחקקה והסבירה לי למראה המבט התוהה על פניי "את התחתונים מוסרים למי שדאג להוריד לךָ אותם, האישור שמותר למי שמחזיק בהם לעשות בה כרצונו", "ולא מתישבים חזרה עד שהיא מרשה לך" ורד הצטרפה והסבירה למה היא נשארה לעמוד.

"שבי" איריס חייכה אליה "ואל תשכחי לפתוח רגליים!" וזאת התיישבה ופתחה רחב את רגליה והצליח לי, ורד ישבה בדיוק מולי ויכולתי לראות בקלות את הפס הוורוד המבריק בין שפתי הכוס הכהות שלה ו…אתם כבר יודעים, האוהל בתחתוני הבוקסר שלי התרומם עוד יותר.

זהו, משחקון אחרון, נשארנו שלושה ושלושתנו באותו מצב, רק עם התחתונים, אחד מביננו יהיה המנצח הגדול ושנים יצטרכו לעבור את אותו טקס השפלה שורד עברה רק לפני רגע. איריס חילקה, הייתה דממה בחדר, נשברת רק כשאנחנו מודיעים כמה קלפים להחליף. קיבלתי זוגיים אס ונסיך, החלפתי את הקלף הבודד והצליח לי, נסיך נוסף הצטרף לשנים שכבר היו לי ביד. איריס פתחה ראשונה והציגה שלישיית מלכות. רות, עם חיוך נצחון על פניה, הניחה על השולחן צבע (flush), חמישה קלפים מאותה סדרה שזה מנצח את השלישיה של ורד. המבטים הופנו אליי ואני, השפלתי ת'ראש ועם מבט מבוייש מעושה על פניי, הנחתי את הפול-האוז שלי ואז …"יש!" חייכתי לעברן ועשיתי תנועת נצחון עם היד, "ניצחתי!".

לרגע הייתה דממה, ראיתי את ההפתעה על פניה של רות שעם יד כמו שלה כבר הייתה בטוחה שהיא מנצחת, ואז איריס נעמדה, הורידה את תחתוני התחרה השחורים שלה ומסרה לי אותם והמבט שלי ננעץ בערוותה החלקה, בלי אף שערה, וקעקוע הדובדבן שנחשף, אדום ובּוֹלֵט על רקע העור הלבן, "וגם זה שלךָ" היא הפתיעה אותי ומסרה לי את התחתונים של ורד, "נצחון עליי הוא נצחון גם עליה, לוזרית לא יכולה לשמור תחתונים והיא מוסרת אותם למנצח שלה", "האישור שאתה יכול לבקר בתותה שלה, בדיוק כמו האישורים שאנחנו מוסרות לךָ" רות ציחקקה והוסיפה, "ולא רק בתותה," גם איריס התערבה, "בכל מקום שתבחר, גם שם, אתה יודע, בדלת האחורית שלנו" ולדעתי היא ניסתה לרמוז לי משהו.

רגע עוד נתתי לאיריס לעמוד ככה, כאילו חושב אבל בעצם נהנה ממראה שפתי הכוס הכהים והפס הוורוד הנוצץ שבינם, מחייך למראה הטיפה שהחליקה לאורך הירך הפנימי, הסימן הבדוק שהיא מגורה, מיוחמת, ואז "אוקיי, הבנתי, שבי" חייכתי אליה "ואל תשכחי לפתוח רגליים!" הוספתי בקול נוזף ברגע שהיא התיישבה והיא הסמיקה ופישקה, נותנת לי להמשיך להנות דרך שולחן הזכוכית השקוף ממראה גן-השעשועים שבין רגליה, זה שבקרוב אשחק בו.

איריס ישבה ורות קמה, "מפסידה צריכה לעשות מה שמפסידה צריכה לעשות" היא מילמלה כאילו לעצמה תוך שהיא נעמדת והסמיקה כשהורידה את התחתונים הוורודים שלה והגישה לי אותם, חושפת את שפתי הכוס הכהות, נפוחות ופרושות ככנפי פרפר, הבולטות על רקע הערווה הלבנה והמגולחת למשעי.

פרסתי את התחתונים שלה ליד אלה של ורד ואיריס, דואג שלא יסתירו לי חלילה את הנוף, "אוקיי, שבי" הבטתי ברות, "ואל תשכחי לפתוח רגליים!" הוספתי עם חיוך סוֹנֵט על פניי.

שלוש נשים בשלות ישבו לפניי, שלוש נשים עירומות שנשיותם חשופה בפניי. "בנות," ציחקקתי, "אתן מרשות לי לקרוא לכן בנות?" שאלתי בקול מִתַּמֵּם, "כשרות הזמינה אותי היא אמרה לי שהמנצח בסוף קובע את הכללים להמשך הערב, איך הוא רוצה להתפנק על המפסידות ושאתן מוכנות ללכת עד הסוף" ועשיתי בידי את אותה תנועת יד גסה שהיא עשתה, "זאת אומרת שאני יכול לדפוק אתכן איך שאני רוצה, איפה שאני רוצה וכמה שאני רוצה, אני צודק?".

ראיתי אותן מביטות אחת בשניה ומחייכות. "זה נכון" איריס ענתה בשמן, "אבל גם אמרתי שהוא חייב לעשות את זה עם כולנו, כל מי שהפסידה!" רות הוסיפה מייד, "נכון?" היא פנתה אלי.

"כן, זוכר, ולא באותה תנוחה כמובן, מותר לי לגוון" השלמתי עם חיוך על פניי, "ומאחר ואתן חברות כל כך טובות אז יש לי עוד כלל אחד בשבילכן, כל מי שאגמור בתוכה תכין אותי מחדש לבאה אחריה" ציחקקתי, "יש פה מישהי שמאלית?" הפתעתי אותן.

ראיתי תמיהה על פניהן, שוב הן החליפו מבטים, מסמנות אחת לשניה 'לא' עם הראש, "לא" ורד ענתה לבסוף, מסכמת.

"יופי, בשביל מה שאני רוצה אתכן אני צריך שתהיו משומנות שם בתותה אז בנות, יד ימין בין הרגליים, לדחוף אצבע ולהתחיל לאונן!", ולקח להם רגע לעכל, מביטות אחת בשניה, כל אחת מחכה שהאחרת תתחיל, ו… "מפסידות צריכות לעשות מה שמפסידות צריכות לעשות" רות חזרה שוב על המשפט שלה, הפעם ברבים, שלחה את יד ימין אל בין רגליה, דחפה לעצמה את האצבע לכוס והתחילה לאונן ומייד הן הצטרפו אחריה, מסמיקות ומאוננות, "לפתוח רגליים! חזק! אני רוצה לראות" גערתי בהן כשהרגליים שלהן התחילו להסגר סביב היד המאוננת, "ואני רוצה לשמוע אתכן גומרות! ובלי לזייף!!"

שלוש נשים בשלות ישבו לפניי, שלוש נשים עירומות שישבו מולי עם רגלים פתוחות ואוננו, אם תרצו עשו ביד:) אבל זה עדיין לא הספיק לי, "בנות, לא יפה, יד שמאל מקנאה אז קדימה, תתחילו לשחק לכן איתה בציצים, לְמוֹלֵל לכן ת'פטמות!" הוספתי, מביט בהן ומרגיש איך הזין שלי נמתח יותר ויותר וכשהן התחילו להתנשף בכבדות, דוהרות אל עבר השיא שלהן, ידעתי שהגיע הזמן להתחיל ונעמדתי, "בנות, מבטים לכאן! לא להפסיק לאונן!" הצבעתי על הבליטה הגדולה בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי, "זה הפרס שמחכה לכן" הורדתי במשיכה את התחתונים שלי והצגתי בפניהן את ארז הלבנון הגדול והמתוח שהתרומם בגאון בין רגליי.

תכננתי שהראשונה שתגמור תהייה גם הראשונה שאדפוק אבל הייתי חרמן מדי ושיניתי תוכניות, "בעלת הבית, קומי" חייכתי לעבר איריס וניגשתי אליה, "תתכופפי אל השולחן" הצבעתי על שולחן שלפניה והיא ידעה בדיוק מה אני רוצה ממנה, פישקה רחב רגליים ונשענה עם החזה על זכוכית השולחן, מבליטה את ישבנה לאחור, "בנות, אתן יכולות להציץ" ציחקקתי, "אבל לא להפסיק לאונן!" גערתי ברות וורד, "תשמרו על התותה שלכם חם ומוכן בשבילי" ובלי לחכות בעלתי את איריס, במכת אגן חזקה דחפתי לה את כל הזין עמוק לכוס הבוער שלה ו…"אימא'לה, הוא ענק השטרונגול שתקעו לי! פאק! בנות, לכזה זין בדיוק התפללתי! בנות, בקרוב אצלכן, אלוהים, הנה, אני גומרת!!" היא צווחה באקסטזה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה אבל אני הייתי עסוק בשלי, אחזתי חזק במותניה וזיינתי אותה בהנאה.

יש לה כוס צר לאיריס, אני אוהב כוס צר ביחוד שהוא משומן היטב ושלה היה משומן כראוי, עסיס תאוותה השמנוני מילא את הנרתיק ואני חגגתי בתוכו, מפמפם ומרגיש את קירות נרתיקה עוטפים את הזין הכותש בתוכם בחיבוק אוהב, פועמים סביבו, מתהדקים ומרפים בקצב נשימתה המהירה.

הבטתי בורד ורות הבוהות בנו במין מבט חרמני ומתאווה, סמוקות לחיים והפטמות שלהן מזדקרות זקופות ונוקשות בראש שדיהן הגדולים. מבעד לזכוכית השולחן השקופה ראיתי אותן מאוננות במרץ, האצבע שלהן, היוצאת ונכנסת לכוס בתנועות מהירות, משמיע קול פִּכְפּוּךְ וטיפות מעסיס תאוותן המחליקות ונושרות מבשרות לי שגם הן רטובות שם, מוכנות לכבודי.

ראשה של איריס המונח על השולחן היה מופנה לעבר רות אז "תני לה לטעום את האצבע שלךְ" פיניתי לרות, "את יודעת, זאת שהייתה שם בתותה" ציחקקתי וזאת שלפה אצבע עטופה באותו צוף נשי שלה ונתנה לה לטעום, דוחפת לה את האצבע לפה ולהפתעתי איריס מצצה אותה בתאווה והרגשתי איך הכיווצים בנרתיק הולכים ומתגברים עוד יותר, "כן," היא מילמלה, מתנשפת, "כן, הנה זה בא," היא המשיכה בקול, "כן! פאק! חזק! כן, תכניס לי," היא המשיכה באותן גניחות תאוותניות שלה, "כן, תכניס לי חזק! כן, תטחן לי ת'צורה" והיה ברור שהיא שוב גומרת ורות, ביוזמה פרטית משלה, דחפה שוב את האצבע לכוס, פמפמה ושוב דחפה לה את האצבע לפה עם מנת צוף טרייה וזה בדיוק מה שאיריס הייתה צריכה בשביל שוב לגמור.

היא גמרה אבל אני לא, אחזתי חזק במותניה וטחנתי אותה, אין מילה יותר טובה לתאר את הפמפום המהיר והחזק, ידעתי שלא נשאר לי הרבה זמן לפני שגם אני גומר ורציתי לתת לה גם את הגמירה השלישית, "תחזרי לאונן!" פקדתי על רות, "ואת תפני את הראש לורד" טפחתי על פלח ישבנה של איריס, "ועכשיו את," פניתי לורד, "תני לה לטעום מהצוף שלךְ!" והצליח לי, "פאק! תגמור לי בפנים!" איריס צרחה באקסטזה והיה ברור שהיא בדרך לשיא חדש, "תגמור לי בפנים! אל תברח!" היא המשיכה, מתנשפת בכבדות, "פאק, תני לי, תן לי, תשקה לי ת'תותה, בבקשה" היא התחננה ואני נתתי, "קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שיכולתי וקפאתי בתוכה, "קחי!" דחפתי עוד קצת ויריתי מטח ראשון בתוכה, "קחי!" לקחתי אוויר, נעצתי ת'זין חזק לתוכה ויריתי מטען זרעונים שני במעמקי הכוס הגועש שלה ומייד אחריו עוד כמה וככה נשארתי בלי לזוז בתוכה, מרוקן את ארגז הפעולה עד שהזין התדלדל והחליק.

התיישבתי חזרה בכסא, מפשק רגליים ומביט ברות שיושבת מולי וגומרת, העיניים שלה עצומות, פניה סמוקים, האצבע שלה מפמפמת במהירות בכוס הרטוב וגרגורי הנאה זימתיים יוצאים מגרונה. "בואי" הזמנתי את איריס שעוד לא ממש התאוששה, "בואי, חברות שלך מחכות, בואי תכיני אותו מחדש בשבילם" ציחקקתי והצבעתי על הזין השמוט בין רגליי, עטוף בקוקטייל מיציי תאוותנו המשותפת, ואיריס ירדה על ברכיה ונכנסה אל מתחת לזכוכית השולחן השקופה ובלי הרבה הכנות מוקדמות התחילה למצוץ לי.

זה מה שציפיתי מנשים בשלות, שהן ידעו למצוץ, ואיריס הוכיחה לי שזה אכן כך. ראו שיש לה נסיון, היא ליקקה ומצצה, הניעה את הראש קדימה ואחורה, מכניסה את כל הזין עמוק לגרון, והחליקה עם שפתיה לאורך הזין, משפשפת אותו ומתופפת בעדינות עם השיניים ואם זה לא מספיק היא גם שיחקה עם היד בביצים ותאמינו לי, מציצה איכותית כזאת בצרוף שתי נשים מיוחמות המאוננות מול העיניים הם ערובה להצלחה ואם זה לא הספיק גם ורד הצטרפה לרות וגמרה בתרועה ואכן לא הייתי צריך יותר כדי שארז הלבנון שלי יזדקף וימתח מחדש, יזדקר בגאון בין רגליי, זין גדול ונוקשה המוכן להתחיל בפינוק הבאה.

קודם הושבתי את איריס חזרה בכסא שלה עם רגליים פתוחות והאצבע מפמפמת בכוס, כדי לשמור על התותה שלה חם במקרה שארצה לחזור אליו שוב, ורק אז נעמדתי והזמנתי את רות, "בואי" סימנתי לה לבוא אחרי אל השטיח, "אמרנו שלא חייבים באותה תנוחה, נכון?" חייכתי אליה וסידרתי שתי כריות, האחת על השניה, במרכזו, "תשכבי, על הבטן" סימנתי לה על הכריות וגם היא, מנוסה, לא הייתה צריכה הסברים ונשכבה כשהכריות תחת ערוותה וישבנה מורם, מפשקת רגליים, "בנות, תסובבו ת'כסא שתראו" פניתי לאיריס וורד, "רגליים פתוחות ולא להפסיק לאונן!" גערתי בהם למרות שלא ממש היה צורך, נראה לי שגם אותן הישיבה הזאת מחרמנת, סובבתי מעט את רות כדי שכשאני אשכב עליה אוכל להמשיך להציץ לבנות וירדתי על ברכיי בין רגליה, נשכבתי עליה, סידרתי עם היד את הזין שיעמוד במקום הנכון ו…בעלתי אותה, לאט, מכניס לה אותו מילימטר אחר מילימטר ו…"פאק! תן לי אותו" היא צווחה מיוחמת, "פאק! אימא'לה, מה זה? זה לא אמיתי!" היא שוב צרחה כשבמכת אגן חזקה קברתי את כל הזין עמוק בכוס הבוער שלה ושכבתי עליה, לא זז, מוחץ את גופה ונותן לה להתרגל לפולש שחדר.

"אימא'לה, איריס, צדקתְ, זה ענק השטרונגול שדחפו לי!" היא צווחה כשהתחלתי לפמפם בתוכה, לאט, יוצא כמעט עד הסוף ותוקע חזק חזרה, "כן, תמשיך, חזק" היא התנשפה, "בנות, מודה, שטרונגול כזה גדול כבר הרבה זמן לא חטפתי".

"צודקת, יותר גדול מזה של בעלךְ" איריס ציחקקה.

"מי שמדברת, הרבה יותר גדול גם מהבוטן של בעלךְ" רות לא נשארה חייבת, "תאמיני לי, אני יודעת, מניסיון" ולרגע חששתי שתפרוץ פה מלחמה אבל איריס רק צחקה ונראה לי שגם לה יש נסיון עם הבעל של רות, מי יודע? אולי שיחקו סטריפ-פוקר ביחד ואולי סתם החליפו זוגות?

הגניחות של רות הלכו והתגברו, בליל הברות שכולו חרמנות וזימה. הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה וכל גופה צעק 'אני גומרת' ולא רק גופה, "אימא'לה, זה בא לי! כן, תקע לי אותו, תכניס לי! חזק!" היא עודדה אותי להמשיך באותן נעיצות פראיות, "כן, בנות, אני לא מאמינה, הנה זה בא לי!" הרגשתי איך היא נמתחת, "עכשיו, זה בא לי! הנה! ע-כ-ש-י-ו-!-!" היא גמרה בסערה וכל גופה רפה באחת, "אימא'לה, עוד, אתה לא מפסיק, אתה ממשיך, נכון?" היא התנשפה.

"תפתחי את התחת" לחשי לה והיא שלחה את ידיה ופישקה את פלחי ישבנה. פישקתי חזק את רגליה ברגליי ותקעתי את עצמי עוד יותר עמוק לתוכה, טריק שאחת האקסיות שלי לימדה אותי, תקעתי ופמפמתי, מהר וחזק, שומע את פכפוך מיצי הכוס בכל פעם שהעלי שלי כותש בתוכה ואת רעש מכות האגן החובטים בפלחי ישבנה, "כן, ככה, בדיוק ככה, ת'טחן אותי, יותר חזק" היא איתגרה אותי ואני הגברתי את הקצב, מרגיש איך היא מטפסת במעלה אורגזמה נוספת, טסה לעוד שיא ו…גומרת בסערה, גומרת ומבקשת עוד ואני מחייך וממשיך כי הרי אין ליטוף חזק יותר לאגו של גבר מאשה שגומרת תחתיו.

שתי גמירות נוספות הענקתי לרות לפני שגם אני גמרתי, הרגשתי איך השפיך מתחיל לטפס במעלה הזין המתוח, סגרתי את רגליה ברגליי, מכווץ עוד יותר את הכוס סביב הזיין, זיינתי מהר, כמו שפן, ואז נעצתי את עצמי הכי עמוק שאפשר וגמרתי, רוקנתי את כל ארגז הפעולה שלי ומלאתי את הכוס של רות בשפעת זירמתי החמימה.

התגלגלתי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה, רגע ארוך שכבנו ככה, מתנשפים, כשברקע אני שומע את ורד ואיריס גונחות ומאוננות במרץ כי אין כמו לראות בשדור חי זיון כזה מול העיניים כדי להקפיץ את החרמנות לרמות שיא.

"חברה שלךְ מיוחמת" ציחקקתי ועזרתי לרות לקום רק כדי להוריד אותה אל מתחת לשולחן הזכוכית כדי להעמיד לי מחדש והיא עשתה את זה כמו גדולה, מוכיחה לי שוב שאשה בשלה ומנוסה יודעת למצוץ, מלקקת, מוצצת, משחקת בביצים, בקיצור כל מה שצריך כדי להעמיד את ארז הלבנון שלי מחדש והוא נענה לה, נמתח והתקשה, התרומם בגאון בין רגליי מוכן להתחיל בפינוק השלישית.

גם הפעם, לפני שעברתי לורד, הושבתי את רות חזרה בכסא שלה עם רגליים פתוחות והאצבע מפמפמת בכוס, זוכרים? לשמור על התותה שלה חם במקרה שארצה לחזור אליו, ורק אז נעמדתי והזמנתי את ורד, "בואי" סימנתי לה על השולחן, "תעלי ותשכבי על הגב!".

נעמדתי בין רגליה , אחזתי ברגליה והנחתי את שוקיה עם כתפיי, סידרתי אותה כשישבנה נושק לשפת השולחן וראש הזיין שלי נלחץ אל בין שפתי הכוס שכאילו נפתחו לכבודו, חיבקתי את ירכיה, משכתי אותה עוד מעט לעברי ובעלתי אותה, עשיתי לה בדיוק את מה שעשיתי לרות, דחפתי את עצמי באיטיות לתוכה, מכניס לה אותו מילימטר אחר מילימטר ו…"מניאק! תכניס לי!" היא צרחה באקסטזה, "תכניס לי אותו, תתקע לי ת'זין הגדול שלךָ", "פאק!" היא צרחה בקול חרמני שטוף זימה כשנעצתי אותו בתוכה במכת אגן חזקה, "צדקתם, הוא ענק! הוא יותר גדול מזה של הבעלים שלכן!" היא התנשפה, "כן, תכניס לי, תתקע לי עמוק, פאק, אני לא מאמינה, הנה, הנה זה בא לי, הנה! כן!! בנות, עכשיו, הנה! אני ג-ו-מ-ר-ת-!-!" היא גמרה אפילו עוד לפני שהתחלתי לפמפם אותה.

"זהו? מספיק לך?" הִתְגָּרֵיתִי בה.

"לא!" היא צרחה מבוהלת, "חסר לךָ!" המשיכה באותו קול מיוחם בטרוף, "עוד! הרבה עוד, זיין לי ת'אִימ-אימא-שלי" היא המשיכה, מתנשפת, "כן, עוד, רוצה כמו להן, רוצה שתגמור לי בפנים, רוצה שתכבה לי ת'שרפה שם בין הרגליים".

התחלתי לפמפם אותה, לזיין אותה בתנועות ארוכות ואיטיות, מוציא כמעט עד הסוף, מרגיש איך היא נדרכת ותוקע חזק, עד הסוף, עד העצם.

נהניתי, ורד התגלתה כזיון הכי טוב מבין השלוש אבל לא אמרתי לה את זה כי לא ידעתי איך הן יגיבו, לא נעים לסכסך בין חברות כל כך טובות, היה משהו בחיכוך של העור המתוח בשפתי הכוס ובין קירות הנרתיק ההדוקות שהפך את הזיון לכל כך מהנה, אולי זה בגלל הגודל של הזין שלי, אולי בגלל הנרתיק הצר שלה, אולי בגלל שהיא הייתה כל כך משומנת שם בפנים, לא פלא אחרי שהיא אוננה כל כך הרבה, אולי כי שדיה הענקיים עם הפטמות הגדולות והנוקשות שהיו מונחות לפני, רוטטים בכל נעיצה שלי, פשוט הזמינו אותי להשתעשע בהם וזה בדיוק מה שעשיתי, לשתי אותם ומוללתי את הפטמות בין אצבעותיי, ואולי בכלל השילוב של כולם אבל מה זה חשוב, אני נהניתי והיא לא פחות, כנראה שלחצתי לה בדיוק בנקודות הנכונות ועל כך העידו שורת הסופרלטיבים שהיא הרעיפה עלי, מספרת לחברות שלה במילים הכי גסות שאפשר איזה פינוק אני נותן לה בכלל ולתותה והבזזים שלה בפרט (ובזזים הייתה המילה שהיא השתמשה לשדיים), ורצף הגמירות שהיא בישרה עליהם, מעולם לא שכבתי עם אשה שגמרה כל כך הרבה וזה בלי לספור את אותן הגמירות שהיו לה כשהיא אוננה.

לכל דבר טוב יש סוף וגם לזיון הזה הוא הגיע ועוד איזה סוף, ביחד! שיא משותף, שתי אורגזמות פראיות שהתלכדו לאחת, אורגזמה חזקה, מטלטלת, כזאת שהשאירה את שנינו חסרי נשימה, אני עם עוד ארגז פעולה מרוקן והיא עם כוס מלא באותו נקטר גברי חמים וריחני שלי.

"אמרת שאת רוצה כמו להן" עדיין התנשפתי כשהתיישבתי חזרה על הכסא שלי, "אז בואי, כנסי ותעמידי אותו מחדש כמו שהן העמידו" חייכתי אליה והיא, עם חיוך של חתולה ששתתה סיר שמנת, נכנסה אל מתחת לשולחן והתחילה למצוץ לי וגם היא הוכיחה לי שצדקתי, שאשה בשלה ומנוסה יודעת מה צריך לעשות כדי להעמיד מחדש, וגם היא, כמו שתי חברותיה, הצליחה להזקיף מחדש את ארז הלבנון שלי.

גם אותה החזרתי לשבת על הכסא שלה עם רגליים פתוחות לרווחה, לא הקפדתי על הלאונן, לשלושתן התותה הייתה משומנת היטב. "בנות," חייכתי אליהן, "זוכרות, מותר לי לדפוק אתכן איך שאני רוצה, איפה שאני רוצה," הדגשתי, "וכמה שאני רוצה אז מה שבא לי עכשיו זה לדפוק מישהי בתחת, מי רוצָה?"

אני מת על התנוחה הזאת, אני חושב שהתחת של פיני תרם לזה, קיוויתי שלפחות אחת תסכים, לא כל הבנות אוהבות שיכנסו בדלת האחורית שלהם שלהן ושמעתי כבר הרבה תרוצים יצירתיים בחיי למה לא, אבל הפעם זה לא היה המצב, "אני" התפרצה רות, "גם אני" הצטרפה איריס, "ואני" השלימה ורד ו…ידעתי שאין שום סיכוי לתת לכל אחת מהן פינוק בנפרד, שש פעמים בערב אפילו שחקן פורנו מיומן לא בטוח שיצליח ואני לא כזה, אז החלטתי על אקט קבוצתי, "בנות," חייכתי אליהן, "קומו ותתכופפו אל השולחן" קמתי וחיכיתי שהן יסתדרו, "ידים לאחור! לפתוח ת'תחת!" הוספתי בקול משועשע, "שלושתכן תחטפו," התחלתי להסביר כשאני נצמד לרות מאחור, "אבל רק אחת תזכה בדובדבן" ציחקקתי, "במקום שמן סיכה" נעצתי את זקפתי חזרה לכוס המוצף שלה, טובל ומשמן באותו נוזל סיכה נשי טבעי ו…"תפתחי חזק!" הפלקתי על ישבנה ובתנועה מהירה משכתי ת'זין מהכוס ונעצתי אותו בתחת, לרגע נחסמתי אבל עוד לחיצה חזקה והחומה נפרצה וכל הזין שלי היה תקוע עמוק בישבנה ו…קפאתי.

"פאק!" היא חרקה שיניים, אין ספק שלחטוף זין כזה בתחת בבת אחת זה כואב, "פאק!" היא התנשפה בכבדות, "אימא'לה, מה דחפת לי שם? חדק של פיל?" היא ניסתה להתלוצץ אבל שמעו את הכאב בקולה, "כן, עכשיו, תדפוק לי ת'תחת" היא לחשה אחרי רגע בקול מיוחם, "כן, זיין לי ת'צורה" ואני התחלתי לזיין לה את התחת.

אני מת על הלחץ הזה של פי הטבעת ההדוק סביב הזין שלי, על השפשוף שיוצר מין חום נעים שכזה, נעים לי אבל לה זה יצרוב אחר כך עוד אחרי שאני אגמור ואצא, עוד כמה פמפומים כאלה שסחטו ממנה גניחת הנאה קולנית ו…"לא! למה?!?" היא צווחה באקסטזה כששלפתי את עצמי מתוכה.

"מצטער, צריך שיספיק לכולכן" טפחתי בחיבה על ישבנה החשוף של רות, "אם ישאר תקבלי עוד" ציחקקתי ונצמדתי לישבנה של ורד שניצבה לימינה והיא, כמו אוטומט, פישקה עוד יותר את פלחי ישבנה, "קצת שמן סיכה" שוב ציחקקתי כשטבלתי את הזין הזקור בכוס המלא באותו קוקטייל תאווה שמנוני של שנינו, "ועכשיו המנה העיקרית" הצמדתי את ראש הזין הנוקשה אל פי הטבעת המכווץ שלה ובמכת אגן חזקה בעלתי את התחת שלה.

"וואו!" היא התנשפה, חורק שיניים, "גדול השטרונגול שתקעתי לי שם" המשיכה באותן נשיפות כלב, מִתְרַגֶּלֶתְ לפולש שחדר לישבנה, "וואו, אימא'לה, אני מתה על מה שדחפת לי" היא המשיכה בקול מיוחם כשהתחלתי לפמפם לה בתחת, מרגיש את הלחץ והחום המענג סביב הזין המשתפשף בפי הטבעת המתוח סביבו, "אימא'לה, זה בא לי, הנה, עכשיו" היא הפתיעה וראיתי את הרעד העובר בגופה, "בנות, אני לא מאמינה, אני גומרת! כן, הנה, השפרצתי! גמרתי!… פאק! לא-א-א-!-!" היא הזדעקה אוטומטית כשיצאתי ועברתי לאיריס, "אחותי, תתכונני, זה לא הבוטן של בעלך וגם לא הקטן של בעלי," רות ציחקקה לעברה, "אחותי, זאת ליגה אחרת, הוא הולך לקרוע אותךְ".

גם איריס פישקה חזק את פלחי ישבנה לכבודי. גם אצלה שימנתי קודם את הזין בכוס שלה וגם אצלה פי הטבעת הצליח לחסום אותי לרגע אבל נעיצה חזקה והוא נכנע, נמתח ונפתח בפני, ו…"פאק!" היא צרחה בכאב כשכל הזין נקבר בישבנה.

"לצאת?" שאלתי בדאגה.

"לא!" היא התנשפה, "לא, רגע" והפעם היא כבר הייתה יותר רגוע, "צדקת, זה ליגה אחרת", היא חייכה לעבר ורד, "זהו, עכשיו, כן, אהבתי את מה שתקעת לי שם" וזה היה הסימן בשבילי להתחיל לפמפם.

גם לאיריס הצלחתי להעניק אורגזמה מפנקת ואז חזרתי שוב לרות. הצליח לי באותו יום, אני לא יודע מאיפה מצאתי את הכוחות האלה אבל ביקרתי שוב בישבנים של שלושתם לפני שגם אני גמרתי בישבנה של איריס.

בזמן שאנחנו התלבשנו איריס הכינה אספרסו עם עוגית לוטוס לקינוח. הם הודו לי על ערב פוקר מופלא ואמרו שלא ישכחו אותו הרבה זמן. איריס עוד ארזה לי את התחתונים שלהן שהרווחתי בשקית קרטון קטנה ולא עזרו דיבורים שלי שלא צריך, "תשמור למזכרת" היא חייכה לעברי, "לא כל יום ייצא לךָ לחגוג על שלוש נשים כמונו" הוסיפה כשהיא מלווה את ה-לחגוג באותה תנועת יד גסה.

ורד הקפיצה אותי בפיג'ו האדומה שלה לרכב שלי שנשאר ליד הבר. נסענו בשקט, לא מדברים. ברקע התנגן מאיר אריאל, שר על נשל הנחש ורק קולו הנשי של הוויז (WAZE) המודיע "בעוד 400 מטר פְּנִי ימינה" קוטע אותו מדי פעם.

"היה טוב, נהניתי" ורד קטעה את השתיקה שלנו כשכבר כמעט הגענו.

"גם אני" חייכתי לעברה, "ויש לי מזכרת" הצבעתי על שקית הקרטון הקטנה עם שלושת התחתונים שלהן בפנים.

"אני יכולה לבקש ממךָ משהו" היא המשיכה.

"תנסי" לא התחייבתי.

"אפשר לקבל את מספר הפלאפון שלךָ?"

"בשביל?"

"אתה יודע, אם פעם, כשבעלי יהיה בחו"ל, יבוא לי איזה קפה ומאפה עם מישהו" היא ציחקקה, "רק שנינו, אתה יודע, אחד על אחת" והיא הדגישה במיוחד את ה-על אחת.

היא נהגה אז שלחתי לה את המספר במסרון, "אבל רק אם יתאים לי" התניתי.

"ברור, ותסכים שאני אעביר את זה גם לרות ואיריס?" שאלה כשבדיוק עצרנו ליד הרכב שלי, "הן ביקשו ממני לבקש ממך".

"לקפה ומאפה?" התחכמתי.

"גם, וגם לאחד על אחת" היא צחקה.

"תתני".

לחלק הבא >>>>

Loading

3 מחשבות על “הנשים הבשלות של יוסי”

  1. מתי תפרסם את ההמשך לארוחת ליל שבת משפחתית?

    ואם אפשר יותר מין קבוצתי כמו בסיפור הזה שהוא מעולה גם כן.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן