הטיטנים ואפרודיטה – חלק ד' – אבולוציה -1

חלק א, חלק ב,ג, חלק ד, חלק ה, חלק ו', חלק ז + ח , חלק ט, חלק י + יא

 

ההתחלה היתה איטית. בסוף שיעור, רטובה ודביקה החל "אחרי השיעור"…גם כאן היתה מטודה. בתחילה המוקד היה בי. המילה מוקד מדויקת לא רק בגלל שג' התרכז בי ובגופי אלא גם בגלל שהרגשתי שאני עולה על המוקד, בוערת. התרגולת הקבועה היתה ליטופים בכל גופי מבעירים אותי עד כדי עינוי. לעיתים 15-20 דקות לפעמים 2-4 דקות לא יכולתי לצפות אם העינוי המבורך הזה יהיה קצר, רחמני או ארוך ומייסר בייסורים מענגים של צמרמורת. דבר אחד ידעתי – ידיו הזקנות חוללו קסמים בגופי. דבר נוסף ידעתי והוא הפחיד אותי – אין לדעת אם יפרוק את המתח הבלתי נסבל או יישלח אותי בוכייה מעונג מתסכל, ללא פריקה ועם ההוראה הקבועה "אסור לך לאונן עד השיעור הבא". בדרך כלל הוא לא היה אכזרי ובסיום מסע הליטופים עזר לי לגמור או הורה לי לגמור בעצמי מול עיניו הבוחנות. על פי רוב איפשר אורגזמה אחת, חזקה ככל שהיתה, בלתי מספיקה לחלוטין. לעיתים היה מאפשר לי לגמור מספר פעמים, מותיר אותי מותשת גופנית ומרוקנת מרצונות ומחשבות חוץ מהרצון שידיו ימשיכו לגעת בי. ולפעמים, לפעמים היה מותיר אותי עורגת להרפייה, חסרת מנוח, מופרעת קשב ועל סף התקפי היפר וונטילציה. לא יאמן כיצד ערגה מינית הופכת לעינוי נפשי בן שלשה ימים. כיצד האורגזמה במקלחת לפני השיעור מיוחלת ומרתיעה בעוצמתה גם יחד. היו פעמים שוויתרתי על האוננות לפני השיעור. העמדתי את עצמי בנסיון. הפרה של הכללים. הוא ידע זאת ברגע שפתח את הדלת. לזכותו אומר שהבליג על הפרה זו. הוא היה בן אדם והבין שהארוטיקה מקדשת גם הפרות של כללים. שלשה חודשים התרכז בגופי. שלשה חודשים התבוננתי בידיו עם בהרות הזיקנה, לומדת כל שערה וקמט במסען על גופי. עירומה מולו, מתבוננת כיצד מתבונן ובוחן את גופי, מסובב אותי, עומדת מולו כמו נימפה העולה מן הים. כריות אצבעותיו מרפרפות על עורי בהתמדה, אינן מוותרות על אף חלקת עור משורשי שערות ראשי ועד אצבעות רגלי, מעל ומתחת לשדי, מחליקות על ישבני, נדחפות לערוותי, מרפרפות על פי הטבעת שלי ולאורך ירכי. לעיתים, מחוסר יכולת לעמוד בעונג הייתי קורסת ועוברת לשכיבה. מתבוננת בפניו הרחבות הכבדות נעות מעל גופי המתפתל ללא שליטה. שבוע אחרי שבוע התמכרתי לאיש הזקן הזה שהפך את גופי ליצירת אומנות ארוטית. בסוף החודש השלישי, הודיע לי שבשיעור הבא הוא ילקק אותי. לא הבנתי בדיוק למה הכוונה, אבל הבנתי שעולים מדרגה. הגיע היום, לאחר שלשה ימים של שינה טרופה עמוסה בחלומות אירוטיים וייחום מתמיד.
ג' ביקש ממני להתפשט. תמיד ביקש. לא ציווה ולא הורה. ביקש. אני חושבת שלא סיים את המשפט ועמדתי מולו עירומה פסוקת רגליים, כפות ידי מופנות כלפי חוץ, רועדות מעט ואני לוחשת אליו "מהר, בבקשה מהר, תלקק אותי, הבטחת, הבטחת לי". ג' מסתובב סביבי, בוחן בקפידה ובאיטיות מעריצה, את גופי, אני מרחיבה את הפיסוק של רגלי. מאוד מרחיבה.
"בבקשה, ב – ב- ק- ש – ה, ת – ל- ק – ק, א – ו- ת – י " !!! הפעם אני צועקת.
ג' שולח את ידיו חופן את גופי, מרים אותי, אני קלה, 45 ק"ג אז, ונושא אותי, בפעם הראשונה, מחדר הלימוד אל חדר השינה שלו. ידי נכרכות סביב צווארו, פני טמונות בשקע צווארו, לחיי חשה בזיפי הלחיים שלו. נושמת את ריחו וללא שליטה מלקקת את צווארו, את עורו המלוח. ג' מניח אותי על מיטתו. "אני על מיטתו". "אני על מיטתו". "אני על מיטתו", המחשבה נתקעת במוחי. ג' מתיישר, מביט בי מלמעלה ומסביר לי שכעת ילקק את כל גופי מהמצח ועפעפי ועד ציפורני רגלי. גופי החל לרעוד, תחושת קור מבחוץ על עורי הסומר ותחושת בעירה מבפנים.
לבוש לחלוטין החל ג' במסע לשונו ממצחי ועפעפי אל אפי ואוזני ולחיי וצידי צווארי ושקע הכתף, תחילה בצד ימין ואז בצד שמאל. כל פני רטובות וכאשר עלה מצד שמאל וסיים עם אוזני השמאלית גמרתי, בקול חנוק, בפעם הראשונה. ואז ג' נישק אותי. ואז גמרתי בפעם השנייה. מעט הנסיון שהיה לי לא הכין אותי לחושניות של לשונו הגדולה, העבה שנצמדה ללשוני, שמילאה את פי ברוק בריח וטעם של קפה. מסעה המתפתל, הכופה אותה על חלל פי, על הכניעה של לשוני הרכה, הגמישה המתחככת בלשונו מעל ומתחת ומהצדדים. לשונו שנוכחת בפי בתנועה מתמדת מכניעה אותי לחלוטין. זכרתי חודשים את מגע ידו בפעם הראשונה על ירכי. את הנשיקה הראשונה הזאת לא אשכח לעולם, כמו גם את שתי האורגזמות שחוללה בגופי. לא אדע כמה זמן נישק אותי. לאחר שתי אורגזמות שיחרר את פי והמשיך במסעו. פטמותי זכו לתשומת לב מענגת, מחזיק אותי על סף אורגזמה לא משחרר אותי, לא משחרר אותי, לא משחרר אותי. כאשר הרים ראשו משדי לשתות מעט מים, התבונן בי ואמר "את לא צריכה לסבול, תאונני ותגמרי". בהכרת תודה וחיוך אוננתי עם אצבעותי הדקות על פני דגדגני מתקרבת במהירות לעבר שיא נוסף, ישבני מורם באוויר ואז ג' עשה פעולה אחת מפתיעה. הוא צבט את שתי פטמותי. צבט חזק, אך לא באכזריות. חזק אך במידה. בבת אחת גופי זינק ממתח הדרגתי מתגבר והולך אל תוך אורגזמה, שאני רק יכולה לכנות אותה אורגזמת על מתמשכת, גורמת לגופי להתעוות ללא שליטה. ידו החמה על בטני, מרגיעה אותי. ג' המשיך במסע הסגידה לגופי. כאשר הגיע לערוותי הסביר לי שכנראה אחוש רצף אורגזמות. אל תפחדי, תזרמי איתן. אחת הפעמים הבודדות שג' לא הבין אותי. לא פחדתי, לא נרתעתי. השתוקקתי, ייחלתי. איזו תחושה להיות נסגדת כאלה צעירה. גופי זרם, החליק מאורגזמה לאורגזמה, כשלשונו נעה בין קפליי המזרימים את נוזל ייחומי, נעה על חריץ ישבני ולוקקת את פי הטבעת שלי. זורמת מאורגזמה לאורגזמה ובהדרגה שוקעת לנמנום כשלשונו משלימה את מסעה לאורך רגלי עד לאצבעות רגלי. את תחושת לשונו על אצבעות רגלי חוויתי מתוך חלום למחצה.
"קומי, התלמיד הבא בדרך" ג' מעיר אותי, מניח כוס מים קרים על השידה. "את צריכה להזדרז, ישנת כמעט שעה". שלש פעמים סגד לגופי בדרך זו ובכל פעם ספרתי 8-10 אורגזמות ובכל פעם מותשת, שקעתי בשינה.
התחננתי שיאפשר לי לגעת בו, ללקק אותו בחזרה. כן את גופו הכבד, השעיר הזקן. ידעתי שזה לחלוטין אחר ושונה מגופם של חברי בני גילי. לחלוטין ידעתי שגופם החלק והמבריק מזיעה בזמן משחק כדורגל או בבריכת השחייה, גמישים שטוחי בטן, הוא מתאים לגילי, אבל ידעתי בוודאות שבעוד שהם מתאימים, ג' הוא הגוף הנכון. רק ללקק את צווארו ולהתנשק היתיר לי. שלש פעמים, בהכרת תודה ותשוקה התחננתי שיתיר לי לראות אותו, לגעת בו לטעום אותו. שוכבת מולו, מאוננת וגומרת, מבקשת ומפצירה, צועקת וכועסת. ללא הואיל. וליד הדלת תמיד אומר "תזכרי, לא לאונן, רק לפני השיעור. תזכרי, תמיד עם חזייה ובלי תחתונים. להתראות".
בפעם הרביעית, בסוף השיעור, אני קמה, מתפשטת, עומדת, ממתינה שיישא אותי אל חדר השינה. ג' עומד מולי, מתבונן, בעיני בלבד, מתעלם משדי זקורי הפטמות ומבטני הנעים בתנועה גלית עם נשימותי הכבדות העמוקות. ג' אומר לי "היום תגעי בי. היום תראי אותי".

Loading

2 מחשבות על “הטיטנים ואפרודיטה – חלק ד' – אבולוציה -1”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן