הטיטנים ואפרודיטה – חלק i' – סינגולריות

חלק א, חלק ב,ג, חלק ד, חלק ה, חלק ו', חלק ז + ח , חלק ט, חלק י + יא

מתוך ויקיפדיה: סינגולריות היא תהליך, נקודה בזמן או גבול דימיוני שבהם הגידול הכמותי הופך לאיכות חדשה ושונה, שלכאורה אינה נגזרת מתוך סך כל הפרטים שייצרו אותה.
כחודשיים וחצי לפני יום הולדתי ה-17 ביקש ממני ג' לפנות לרופאת נשים או רופאת משפחה ולבקש גלולות. הציפייה שלו היא שביום הולדתי ה-17 אהיה לאחר חודש של לקיחת גלולות סדירה.
הרופאה רצתה לוודא שאני לוקחת את הגלולות מהסיבות הנכונות "זה שהחבר שלך רוצה לשכב איתך, זה לא אומר שאת צריכה להסכים" אני "אבל אני רוצה". היא "את יודעת שגלולות חושפות אותך למחלות מין" אני "אני יודעת. קראתי". "תבקשי מהחבר שלך שישתמש בקונדום, תקפידי על היגיינה אחרי כל משגל ועוד פעם, רק אם בא לך ואת רוצה". אני "בא לי ואני רוצה והוא לא חבר שלי". לקחתי את המרשם, מותירה את הרופאה עם מבט מודאג.
עד יום הולדתי התמדנו בלמידה הדדית של הגוף. כפי שצפיתי, התמכרתי לריח הזרע שלו, שמעלה תשוקה גדולה ובחילה קלה. התמכרתי לדביקות על החזה על האצבעות, זולג מבטני התחתונה אל שפתי אברי. גם דיברנו. סיפרתי לו מה אני חשה, מה אני מרגישה, מה אני רוצה וג' סיפר לי מה אני מחוללת בגופו. מה הוא רוצה מה הוא מרגיש. שוחחנו על מדע, על ספרות, על היסטוריה. הוא לא סיפר לי על נעוריו. הוא לא סיפר לי על אשתו המנוחה. סיפרתי לו מה אני רואה בגופו המדלדל ומזדקן. סיפרתי לו על עוצמות הגרוי שהוא מעביר בי. שלשה ימים לפני יום הולדתי שאל אותי מה אני מעדיפה. את הצפוי או הפתעה. אצל ג', הרהרתי, גם הצפוי מפתיע. "אני רוצה הפתעה" אמרתי לו.
הגעתי, בדרך לשיעור העפתי מבט ביומן השיעורים שלו, שהיה מונח פתוח ליד הטלפון. אני הייתי השיעור האחרון לאותו יום.
היה שיעור מצויין. כאילו ניתקנו עצמנו ובאמת למדתי ממוקדת ומדויקת. "בואי" אמר לי בסוף השיעור. "בואי תשכבי על המיטה". "להתפשט?" אני שואלת. ג' בחיוך "יהיה יותר יעיל ונוח…". שוכבת על גבי, עירומה, חושבת לעצמי שאין אף בת גילי שאני מכירה שמתנת יום ההולדת שלה היא אובדן הבתולין בדרך הזו. מתבוננת בג' מתפשט. אני אומרת לו, בחיוך קטן "אתה יודע, הרופאה המליצה לי לדרוש מהחבר שלי לשים קונדום כדי לא להידבק במחלת מין". "אני לא חבר שלך, אני המורה שלך". "לא" אני לוחשת לו "אתה המורה והמאהב שלי. בו אלי מאהב שלי".
ג' גוהר על גופי, מנשק אותי, מלטף אותי. אני נוגעת בו, יודעת שזה לא ייעצר. ג' מביט בעיני "זה יכאב, אני אשתדל, אבל זה יכאב". "כאבי התבגרות" אני עונה. "אני מוכנה". "תסתובבי בבקשה על הבטן" ג' מניח כרית מתחתי, בשיפולי בטני. ישבני מורם באלכסון קל באוויר. ישבני הקטן, המעוגל. "ביקשת הפתעה" הוא אומר. ג' מעסה את ישבני ופנים ירכי עם שמן תינוקות. לאט בסבלנות מגרה אותי בהדרגה. מסביר לי להרפות את שרירי הישבן, להתרכז בהרפייה מנטלית לא רק פיזית. מעסה בעדינות את פי הטבעת שלי, אני מתרכזת בתחושת החלקלקות הנעימה, כמעט מנמנמת. מחדיר שמן עם אצבעו לפי הטבעת שלי. לחץ צורב מעט. הוא ממתין שהעווית בגבי התחתון וירכי תשקע. בלי מילים אני מהנהנת בראשי. הוא ממשיך. הכאב מתמתן. הגרוי והציפייה מתגברים. אני מרגישה את גופו עלי. מוחץ אותי. אברו קשה. ממש קשה מתחכך לכל אורכו בחריץ ישבני. מתחכך בפי הטבעת שלי. אשכיו פוגעים בשפתי הנרתיק שלי. "את תכווני" הוא אומר. שולחת יד לאחור, אוחזת באברו, נושמת עמוקות, כולאת את האוויר, מאזינה לקולו השקט ליד אוזני "כשתרגישי מוכנה ואל תשכחי להרפות את הגוף. אל תשכחי". אני מגששת עם ראש איבר המין שלו אל עבר פי הטבעת שלי. ממקמת אותו, פולטת בנשיפה ארוכה את האוויר, שואפת שוב, עמוק יותר ואומרת לו "תכניס". אברו מחליק לאט ממש לאט. הכאב תחילה מתון, הולך ומתגבר. תחושת מלאות, דחיפה, נוכחות, כאילו רוצה דווקא להתרוקן. לאט הוא שוקע עד שאני נאלצת לשחרר את ידי. אני נושמת לאט לאט. "אל תזוז" אני מבקשת, מתרגלת לנוכחות. "מה את מרגישה, על מה את חושבת?" ג' שואל. אני מהרהרת קצרות ואומרת לו "אני שמחה שזה אתה". "אני שמחה שאתה מזיין אותי". "כואב לי אבל זה הכי טוב שיש". הוא בוחן אותי במבט מהצד "מה הלאה" שואל. "עכשיו" אני עונה לו "עכשיו תזיין אותי בתחת". ג' מתחיל לנוע תחילה בתנועות קצרות אחר כך בתנועות ארוכות. נע בתוכי. אצבעי ירדת לדגדגן שלי. כואב לי. זה לא פשוט. הישבן שלי קטן, ממש. פי הטבעת שלי מורחב כפי שלא היה מעולם. אני יכולה לדמיין את זה. ג' דופק אותי ואני מנידה בחיוב בראשי. "להמשיך?" הוא שואל. "כן" אני עונה "תמשיך ואל תפסיק. תמשיך אפילו אם אבכה. זה יהיה בכי של שמחה. תמשיך לדפוק אותי ולהפוך אותי לאשה שלמה". את המשפט האחרון אני אומרת בלב. ג' מאיץ את תנועתו וגופי מתרגל והולך. אורגזמה ראשונה מגיעה וחולפת. אני ממוקדת בשילוב של הנוכחות בפי הטבעת שלי, הנוכחות הכואבת ומרוכזת בתנועת הבוכנה, התנועה שמענגת אותי. האורגזמה השנייה מתקרבת, אני מרגישה מידה של אי נוחות. "תגמור אני אומרת לו תגמור, גם אני אגמור" ג' נועץ אותי בתנועות פתאום אגרסיביות אני פולטת אנחות קצרות, לא רצוניות וכאשר הוא קופא על גבי אני גומרת שוב. ג' נחלץ מגופי באיטיות. נשכבת על הגב, עדיין תחושת הנוכחות בגופי. מתבוננת פנימה, אני בוחנת את עצמי. זהו, אינני בתולה יותר. איבר חדר אותי. זרע עמוק בתוך גופי. מושלם. "מה אמרת?" ג' עוקר אותי ממחשבותי. "אז עכשיו אתה גם קורא מחשבות" אני אומרת. "לא, את מלמלת משהו". "כן" אני עונה "אמרתי מושלם. היה מושלם".

Loading

3 מחשבות על “הטיטנים ואפרודיטה – חלק i' – סינגולריות”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן