הבית של ג'ינה – פרק 36

האחות ויקטוריה בכריעה מתחת לגלימה החלה ללקק ולמצוץ את הכוס המתוק והקטן של אנה מריה, קולות הליקוק והמציצה נשמעו היטב מחוץ לכלוב. למעשה, כדי להגיע היטב אל הכוס של אנה מריה, האחות ויקטוריה, הגבוהה, נאלצה להתיישב על ישבנה כשרגליה פשוקות ונשלחות קדימה.

 

פרק 36 רוברטו ושתי הנזירות
אז ככה היה מצב העניינים – ברברה הביאה את שתי הנשים החדשות אל הכלוב של רוברטו. היא קשרה אותן היטב לסורגי הכלוב מבחוץ ונכנסה לשחרר את האזיקים שחיברו בין רוברטו לגליה. רוברטו שחש הקלה ניכרת התיישב על הספה בפינת הכלוב. את גליה, שנראתה כבר כנועה לחלוטין, הוציאה ברברה והורתה לה להמתין לה בשקט ליד הכלוב. גליה כמובן צייתה.
ואז, הכניסה ברברה את שתי החדשות, האחות ויקטוריה והלוליטה הקטנה אנה מריה, אל הכלוב שבו שהה רוברטו.
"ומה איתי?" שאלה גליה.
"את באה איתי להמשך האילוף שלך, ג'ינה עוד לא מרוצה ממך"
גליה וברברה התעכבו ליד הכלוב, מביטות בסקרנות על המתרחש שם.
זה אכן היה מראה מסקרן. בעוד רוברטו והאחות ויקטוריה לבושים במדי הבית, הבגדים שג'ינה דורשת מן העבדים והשפחות שלה ללבוש, אנה מריה, הצעירה הדקיקה, לבושה עדיין בגלימת הנזירות האפורה שלה.
אנה מריה לא ביזבזה יותר מדי זמן, היא ניגשה אל הספה שעליה ישב רוברטו, נעצה בו את מבטה התמים והילדותי ואמרה לו בקול שקט ובוטח: "קום, רוברטו"
ורוברטו אכן קם. הוא עצמו לא הבין מדוע ציית בקלילות שכזו לנערה\אישה הקטנטונת בגלימת הנזירות שנכנסת כך לכלוב ופוקדת עליו.
אנה מריה שלחה את ידה אל השקיק שבו היה נתון הזין של רוברטו, כעת חצי קשוי. אותו שקיק מפורסם שכל עבדיה של ג'ינה לבשו בביתה. היא חפנה את הזין ועירסלה את כף ידה הקטנה מתחת לביצים הגדולות שלו.
"לא רע, אבל אתה יכול יותר בשבילי" אמרה באותו שקט שאפיין את כל מילותיה.
רוברטו חש כיצד זיקפתו מתעוררת מחדש ובתוך כמה דקות הזין שלו הארוך, שג'ינה טרחה כל כך כדי להביאו למימדים שמעולם לא חווה, הזדקר למימדיו המקסימאליים. כן, הלוליטה גרמה לו להזדקר ממש כפי שג'ינה לפניה עשתה זאת.
ברברה שהתבוננה מחוץ לכלוב הבחינה בתופעה המוזרה.
"את", פנתה לאחות ויקטוריה, הגבוהה והיפה, "על הברכיים"
גם האחות ויקטוריה צייתה לאנה מריה.
ברברה וגליה שצפו במתרחש בכלוב היו המומות.
אנה מריה הרימה את גלימתה והורתה לאחות ויקטוריה להיכנס מתחת לגלימה, והכל בתנועת אצבע קלילה. מתחת לגלימה, כמובן, לא לבשה הלוליטה דבר.
האחות ויקטוריה בכריעה מתחת לגלימה החלה ללקק ולמצוץ את הכוס המתוק והקטן של אנה מריה, קולות הליקוק והמציצה נשמעו היטב מחוץ לכלוב. למעשה, כדי להגיע היטב אל הכוס של אנה מריה, האחות ויקטוריה, הגבוהה, נאלצה להתיישב על ישבנה כשרגליה פשוקות ונשלחות קדימה.
בעוד האחות ויקטוריה מענגת את אנה מריה מתחת לגלימה, אנה מריה סימנה לרוברטו להתקרב. בידה האחת אחזה בשקיק המכיל את הזין הארוך של הגבר הגדול ולחצה אותו בכוח, את ידה השניה שלחה אל הישבן שלו, הכניסה את ידה מתחת למכנסים שלו ואצבעה הדקיקה והזריזה חדרה אל פי הטבעת שלו. רוברטו גנח בהנאה, האצבע של הלוליטה עינגה אותו עד מאוד והוא ממש התפתל וריקד סביב אצבעה.
אנה מריה, שהיתה יחפה, הניחה את רגלה הימנית על הפרפר הפרוש של האחות ויקטוריה ובאגודליה, העניקה לנזירה הגבוהה ששירתה אותה בנאמנות מתחת לגלימה, עיסוי לדגדגן האדום הכלוא בין שפתי הפרפר.
גליה וברברה הביטו בהשתאות במחזה. "מה יש בה באנה מריה שגורם לשני האנשים הגדלים והחזקים לציית לה?" שאלה ברברה
גליה ידעה ושתקה. למעשה היא חשה היטב שלו הלוליטה היתה ניגשת אליה ופוקדת עליה לעשות דבר מה, גם היא היתה מצייתת.
אנה מריה גמרה ברעד קל ושחררה את האחות ויקטוריה. היא שלחה את רוברטו לשבת על הספה כשזיקפתו בין ידיו (בתוך השקיק כמובן) והתיישבה לנוח על כורסא.
ברברה משכה את גליה אחריה. שתיהן, ברברה וגליה, מהורהרות ושקטות, עשו את דרכן אל החדר של ג'ינה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן