הבית של ג'ינה – פרק 35

ויקטוריה מעולם לא חשקה בנשים, תמיד אהבה גברים אבל ברגע זה היא חשה שאין דבר בעולם שהיא רוצה יותר, מלהיות השיפחה של ג'ינה. היא חשה גירוי בלתי ניתן לריסון. הכוס שלה נרטב כאילו גבר ליקק אותו זה עתה ליקוק ארוך וממושך. היא הביטה בג'ינה. והיא רצתה בה כל כך.

 

 

פרק 35 האחות ויקטוריה ואנה מריה נבחנות

"תתפשטו" הורתה ג'ינה, האחות ויקטוריה מיהרה להסיר את גלימתה האפורה, וג'ינה בחנה אותה. גבוהה, כ 1.75 מטר, שיער שחור וחלק עד גובה הכתפיים, זוג עיני שקד גדולות ושחורות. כל כך שחורות שדבר לא נראה דרכן. ואת זוג העיניים מעטר זוג משקפיים עבות מסגרת, המקנות לה מראה של חננה ללא תקנה, ולא של נזירה חסודה. נראית כבת 30. גוף חטוב עם שדיים בינוניים ויפים.
"גוף מושלם" ציינה ג'ינה. "ליבשי את זה" הורתה לה והשליכה לעברה את התילבושת של הבית: חולצת לייקרה אדומה, עם מחשוף עמוק, ללא חזיה ומכנסיים הדוקים שבמרכזם, ממש מול המפשעה, חריץ פתוח שמגלה את הכוס המתוק של ויקטוריה.
ברברה נכנסה לחדר. "שתי", אמרה והגישה לויקטוריה את משקה הבית – כוס משקה בצבע בהיר עם טעם של לימונדה. ויקטוריה, לגמה את כל הכוס ולאט לאט חשה שכוח הרצון שלה הולך ונעלם. כל מה שהתחשק לה באותו רגע היה לשרת את ג'ינה. ויקטוריה מעולם לא חשקה בנשים, תמיד אהבה גברים אבל ברגע זה היא חשה שאין דבר בעולם שהיא רוצה יותר, מלהיות השיפחה של ג'ינה. היא חשה גירוי בלתי ניתן לריסון. הכוס שלה נרטב כאילו גבר ליקק אותו זה עתה ליקוק ארוך וממושך. היא הביטה בג'ינה. והיא רצתה בה כל כך.
ברברה שלפה אביזר קטן, מעין מצבטיים מוזהבים. את המצבטיים הלבישה בזריזות על הדגדגן הבולט של ויקטוריה, המצבטיים אחזו בדגדגן כך שלא יכול היה להתכווץ בחזרה אל תוך הנדן שלו. ואז, כשהדגדגן אחוז בחוזקה, קיפלה לצדדים זוג שולי זהב שנראו כמו ידיות המצבטיים אבל לאחר הקיפול נראו כמו זוג כנפי פרפר מזהב. וכך, כשפרפר מזהב מוצמד אל הדגדגן שבולט מבין כנפיו, ויקטוריה עמדה שם והמתינה לבאות.
"ועכשיו את" פנתה אל אנה מריה שנותרה לבושה בגלימת הנזירות האפורה שלה.
אנה מריה לא זזה.
ברברה ניגשה אל אנה מריה והושיטה לה את משקה הבית. אנה מריה הדפה את הכוס ושפכה את תוכנה על הריצפה. ג'ינה הביטה בצעירה המרדנית בחיוך.
"אני אוהבת מרדניות כמוך, את תהיה זונה נפלאה. את תשרתי את כל דיירי הבית גברים ונשים ואז נראה איך את מסרבת" אמרה והושיטה את ידה. ברברה הושיטה לה שוט הצלפה ארוך מעור שחור.
ברברה ניגשה עם כוס משקה חדשה. "מוטב שתישתי לפני שג'ינה תצליף בך."
אנה מריה הקטנה והדקיקה לא זזה.
ג'ינה כבר הניפה את השוט ועמדה להצליף באנה מריה כשלפתע עלתה בראשה מחשבה:
"תכניסי את שתיהן, אנה מריה והאחות ויקטוריה לכלוב אחד יחד עם רוברטו. נראה מה ייקרה"
"להפריד את רוברטו מגליה?" שאלה ברברה
"ברור, נראה איך הוא מסתדר עם שתי הצעירות הללו."
ברברה מיהרה וקשרה קולרים לצוואריהן של אנה מריה והאחות ויקטוריה, חיברה לקולרים רצועות ויצאה עימן מן החדר של ג'ינה

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן