בועל אותי, מרביע אותי, עושה איתי אהבה

אף פעם לא היה לי קטע עם גבר. אבל ככל שאני חוקר את התחת, עם אצבעות ודילדו ומעסה רגיל ומעסה רוטט וחרוזים ופלאגים, ואני מגלה כמה אושר שלווה ועונג, כמה אור בחיים, מגיע מהזרמת אנרגיית החיים למקום הזה, צ'אקרת החיים, ככה אני מרגיש שאני צריך חדירה של זין אמיתי לשם. הדבר האמיתי זה המגע. לא עם סיליקון אלא עם בשר חי, משתוקק. העור הפנימי של חור התחת זקוק למגע, גוף בגוף. כמו גור חתולים שאמא שלו מלקקת אותו שם. כמו גורי אוגרים שמצטופפים. להרגיש מגע גוף בגוף. להרגיש שהוא לא בודד. שחם לו. שאין פחד וקור. אין יותר מגע ממשי, מלא, של גוף בגוף, בשר בבשר, מאשר זין והצד הפנימי של חור התחת. ככה אני מרגיש.

אני מכיר זוג הומואים. חננים, דוקטורנטים. הם לא מגדירים תפקידים אבל ברור שנתן הוא הגבר ואופיר האשה. נתן רזה, קצת שרירי, עור שלג. שכלתן. שערות דבש ונמשי דבש. אופיר עם עור שחום, למרות שהוא אשכנזי. שער שחור פחם. שפתיים עבות, גוף עגלגל גבוה ומלא. יש בו צד אמוציונלי. הם הסכימו לעשות לי טובה. ברור שרציתי את אופיר. והנה אופיר אצלי.

אתה יושב מולי. קשה לי לחשוב על לחבק או לנשק אותך. אני לא הומו. יש מבוכה.
אבל התחת שלי זקוק לחדירה, והיחיד שאני מכיר זה אתה.
זה קצת כמו כלה חרדית ששידכו לה ועכשיו בליל הכלולות אין להם מושג מה לעשות.
חשבתי שאופיר יוביל, אבל הנקבה הזה יושב מולי כמו גולם ונבוך.

אני ניגש, בלי לומר מילה. יושב על השטיח בין רגליך, אתה יושב על הכסא ומפשק רגליים. ואני פותח את כפתור המכנסיים שלך, בלי לומר מילה. אנחנו מכרים, מזמינים לארוחה לפעמים, שיחות על המצב, קורונה ובחירות רביעיות. לא כאלה חברים קרובים. חור התחת שלי והזין שלך הם בעולם בפני עצמו, כמו דגים מתחת למים. מנותק לגמרי מהעולם החברתי של מעל-החגורה. החור שלי השתוקק לזין, ואתה הסכמת.
אני מפשיל את המכנסיים. אתה מבושם שם. לא היה לך נעים שאריח אותך, אין בינינו קרבה אינטימית. אני שונא בושם, אבל לא בטוח שהייתי רוצה להריח יותר מדי. מקלחת היתה מספיקה.

אני מוריד את התחתונים. אף פעם לא בחנתי מקרוב זין. וואו כמה הזין שלך יפה. לא גדול מאוד, אבל בשרני. כבד. מעוצב להפליא. יש אנשים שהמקצוע שלהם דוגמן ידיים, נניח לקרם ידיים, או דוגמנית אוזניים, לעגילים. אתה היית יכול להיות דוגמן זין. או שאולי בכלל זין זה דבר יפיפה ואני לא ידעתי.
אף פעם לא הסתכלתי על זין במבט שרגיש ליופי. זה פשוט כל כך יפה. מגביר את פעימות הלב והנשימה.
היה ברור לי שלנשק גבר, בטח בפה, ללטף את הגוף שלו, להרגיש אליו אינטימיות, זה לא בטווח האפשרויות שלי. אני לא הומו. מטורף על נשים, לא חסר לי איתן כלום. הייתי מעדיף שטרנסית נשית עם שדיים גדולים ושיער גולש תחדור אלי עם הזין שלה (איפה מוצאים דבר מגניב כזה?). אבל כשאני המום מעוצמת היופי הזה, אני כבר פחות בטוח.

התקרבתי, בפניקה וסקרנות. הסתכלתי מקרוב קרוב. בפות אני מומחה, מכיר כל קפל אפשרי. כמו שהשב"כ מכיר את חברון, כל חלון. אבל זין זו ארץ חדשה.

עניין אותי החור שבקצה. הוא נראה כל כך קטן. אף פעם לא עלה על דעתי להכניס לשם משהו. מפחיד. רגיש מדי, בטח יכאב. אבל ראיתי תמונה של מעסה פרוסטטה שהוא צינור דק שמכניסים לחור הזין, וכשמגיע עמוק פנימה מנפחים. הרי עושים צנתור או קטטר בהכנסה לחור הזין. אולי זה כיף להחדיר לשם, כמו הכנסת דברים לחור התחת?
הרגשתי, אולי דמיינתי שהרגשתי, טיפת גירוי בצד הפנימי של צינור הזרע, כמו כוס שמבקש חדירה. היד שלי נשלחה למרות הפחד, ונגעה בשפיץ של הזין שלך. על החור. רק נחה שם. קצה אצבע אחת על החור. אחרי שנרגעתי מעכתי מעט את החור שלך.

אצלי לפחות, הרגישות של הזין היא במקום שהכיפה מתחברת לגזע. בקפל הזה. ובתנועות שמדמות כניסה ויציאה מכוס. לחיצה על ראש הכיפה בלבד, או העברת אצבע עליה, מגרות אבל לא ברמה של לגמור רק מזה.
כדי לא להיות משותק מהפניקה, הייתי צריך לשכוח הכל. לשכוח שזה אופיר שאני מכיר. שבכלל יש פה בן אדם. רק הזין לבדו. אם אדם נופל ממטוס באמצע הלילה, רק הזין לבדו יכול להציל אותו. דילדו חי. כל שאר המציאות נשכחה לגמרי. זה רק אני והגלשן שלי.

הכיפה היפנטה אותי. יש סרט עם אומה תורמן, שהיא אומרת שהזין של החבר שלה כזה יפה שבא לה לסרוג לו סוודר. אז לא הבנתי על מה מדברים. העברתי את האצבע על כיפת הזין מלמעלה, ליד החור. גררתי עליה את האצבע, מעכתי קצת בנקודות. כאילו חיפשתי נקודות כואבות כמו שמחפשים ברפלקסולוגיה. המגע של אצבעי בכיפה שלו היה דומה לרפלקסולוגיה. מדי פעם מעכתי ברוך את החור, והמשכתי לעשות מסאז' לכיפה.

הזקפה התחילה, ברבע כח. חפנתי את הזין בכל היד. כמו אפרוח. מעכתי מעט סביב כולו בכל כף היד ושיחררתי, ושוב ושוב, לאט וברוך. הייתי צמא להרגיש את ההזדקפות ההדרגתית כשהזין עטוף ולחוץ בתוך כף היד שלי, בתגובה למגע שלי. כמה התרגשתי מההזדקפות הזו בתוך ידי. אני כאילו לוחץ יד (לוחץ זין), והיד (הזין) משיבה לי לחיצה. משהו כזה אמיתי ופנימי ואינטימי. הזדקפות. התעוררות. ממה? מהמגע שלי? מהרוך שבו? זה עושה לו את זה?

כמה זה מרגש. הזין היפיפה הזדקף אלי, מתוך תשוקה למגע שלי. מתוק שלי! נשיקה!
לא העזתי להתנפל. הכנסתי רק את קצה הכיפה לפה. וינקתי כמו תינוק מפטמה. נוגע עם הלשון בשפיץ, איפה שהחור. כמו שבנשיקה צרפתית נוגעים עם הלשון בקצה הלשון השנייה. הלשון שלי והכיפה שלו התחילו להתמרח, להסתובב, כמו שתי לשונות בנשיקה צרפתית שמתחממת. ינקתי ומצצתי וחקרתי עם הלשון. בחיים לא אשחרר אותו מהפה שלי. כמה זה טוב.

  • אם תגמור עכשיו כמה זמן ייקח עד שתהיה לך זקפה שוב?
  • מקסימום שעתיים.

מתאים לי. היניקה התחילה לקבל קצב, נדנוד, נענוע, עירסול. וחוזק. וקצת יותר נכנס לפה. עד אמצע הגזע. השפתיים צמודות עליו, מחליקות על הזין מעלה מטה. הלשון צמודה אליו, נעה קצת בליקלוקים קטנים. כשהוא יוצא ממני אני יונק רק את קצה הכיפה, נואש, חזק. רוצה לשתות חלב. ואז הוא חודר לפה פנימה. מחליק. כבר לא כל כך לאט. מגיע לגרון. נכנס ויוצא. אני לא זוכר מי עשה את התנועות, עפתי לגמרי, הייתי מחוץ לגוף ומחוץ לשכל. במימד אחר. העולם שלי התחיל ונגמר במלאות הזו שיש לי בתוך הפה, בבשר הזה הקשה ורך בבת אחת, מלא דם, שממלא לי את הפה, שנע, שמאונן, נהנה, משפיך. תיכף. אין לי מושג כמה זמן זה נמשך. הוא אמר אני גומר, ואני המשכתי. ופתאום הפה שלי התמלא זרע. התבלבלתי, קצת בלעתי וקצת ירקתי, התפכחתי לרגע. הידקתי עליו את הפה ברוך. מוצץ חלש. מרגיש בתוך הפה שלי איך הזקפה יורדת. זה גם נפלא, כמו להרגיש אותה עולה. כל כך רציתי להיות עם עגילים, אודם, נעלי בד פרחוניות. להיות האשה של הזין הזה. אבל הוא הומו, מבחינתו הוא מעדיף אותי כגבר.

שעתיים. שלחתי אותו לנמנם. אחרי תה ועוגיות. התחושה שלי אליו השתנתה. הרגשתי כלפיו רוך. היה אכפת לי ממנו. שיהיה לו טוב. הייתי מכבס לו, אופה לו. אמרתי לו קח את הזמן, תודיע כשתהיה מוכן. אני רוצה אותך חזק.

כשאני מניח אשה בתנוחת זיון, אני פשוט מסדר אותה, ובינתיים נוגע וממזמז מכל הבא ליד. אם לא בוער מדי, שאז אני זורק ומתנפל.
הוא לא סידר אותי. אין בינינו אינטימיות כזו. – "איך אתה רוצה אותי."

הוא הסביר שהוא רוצה שאשכב בקצה המיטה, שוכב על הצד קצת לכיוון על הבטן. רגל אחת מכופפת ברך לכיוון הכתף. חצי כפיות חצי דוגי. התחת מורם, נשען על כרית. חשוף ומבקש.

  • "תכין אותי."
  • "בטח."
  • כשאני אהיה מוכן אגיד לך. אל תכנס קודם.

הרגשתי איך כל האזור מכווץ. בפחד היסטרי. סגור. הייתי זקוק לזמן, לשקוע לשם, להרגיע. להשתחרר. לאט לאט.
האצבעות שלך חכמות. אתה עובד מהגוף, לא מהשכל. מחליקות לי סביב החור, על השריר. הבאת איזה סיכוך מקצועי של הומואים, נפלא.
האצבעות שלך לא נודדות מהחור, אנחנו מתביישים, ובכל זאת אני מרגיש כאילו אתה נוגע לי גם בפרינאום, בביצים, בזין, בבטן, בירכיים הפנימיות, בגבעות התחת. הלחיים של התחת. מגע שלא ממהר, לא לוחץ. רק נוגע. טוב, מרגיע. אני מתחיל להשתחרר, להרפות. עוצר את המחשבות, שוקע לבשר. לתחת. לתקוות המגע והעונג.

אתה יודע שאתה עושה לי טוב, הרפייה וגם תחילת צמיחת תשוקה. ואתה ממשיך, בסבלנות מלאה. אתה מלך. אופיר, תעשה לי ילד!
אתה מרגיש שאפשר להתחיל להכניס אצבע, ואתה מכניס. בזהירות, מחכה לתגובה. ואני גונח.

  • עומד לך?
  • כן.
  • תיגע עם הקצה בכניסה, עוד אל תכנס.

ואני מרגיש את כיפת הזין שלך נלחצת חלש לפתח החור שלי. אני עף מהתרגשות. לא חשבתי שזה יהיה כל כך מרגש. חשבתי שתחדור, ותתחיל לנוע. כמו הדילדו, ורק כשאתגרה מהתנועה ארגיש שזה שונה מדילדו. אבל זה כל כך לא ככה. זה חוויה כל כך מטלטלת, עמוקה, מימד אחר, עולם אחר. תחושות שלא חלמתי שקיימות.
בן אדם מזיין אותי. בועל אותי. מרביע אותי. עושה איתי אהבה, נכנס לתוכי. ואני חשבתי שאני גבר, שאני עושה את זה לנשים. לא דמיינתי שזה יכול להעשות לי. מה קרה פה?
דגים עפים ציפורים שוחות, חוקי הטבע אובדי עצות. והלב.

כל האזור מתמלא עונג, האורגזמה מתחילה להיבנות, כמו השחר, האור החלבי הראשון, שרק מרמז על אור השמש המסנוור שמפציע בזריחה ובבת אחת מסלק כל שארית של לילה. עונג כל כך עמוק, המילה עונג קטנה כאן. כמו התחלת רעידת אדמה, כשעוד כמעט לא שמים לב שיש באדמה נהמה. מהתחת זה מתפשט לכל הגוף.
– "תכנס."
הייתי מוכן לומר אהובי וכמובן לא אמרתי.

לצערי הסיפור נגמר כאן. לא כל דבר אפשר לתאר במילים.

אני רוסי, אתאיסט מושבע. בועל נדה גויה ביום כיפור עם לעיסת חזיר בשמנת ואפילו לא מרגיש שזה אנטי או דווקא. סתם בסבבה. חינכו אותי שאין אלהים. המילה קדוש לא קיימת אצלי. אבל מה שהיה לי עם אופיר אני קורא לו קדוש. ולא בשביל לא לכבד את המילה. בן אדם זה קדוש, ושם הייתי הכי בן אדם.
הייתי סטרייט ונשארתי סטרייט. כלב זקן לא לומד טריקים חדשים. ובכל זאת אני כל יום מקריב מנחה לאלוהי ההומואים (בבית כנסת שלהם כנראה לא משתחווים קדימה כשאומרים את הברכה…)

Loading

5 מחשבות על “בועל אותי, מרביע אותי, עושה איתי אהבה”

  1. היי אני בא לי שגבר חזק עם כלי גדול יפנק אותי ולא להשאיר אותי באמצע (לא יגמור מהר)

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן