אורה מאחורה :המשחק    

   הספור הנו המשך לסיפור "אורה מאחורה" שפורסם באתר זה

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

רמי (פעם ירחמיאל): מגוונים.

שכבתי על הצד והבטתי באורה, זאת שרק לפני רגע תקעתי לה שוב מאחורה, שוכבת על המיטה, עירומה, מתנשפת ושדיה הגדולים עולים ויורדים, החיוך הרגיל מרוח על פניה, חיוך של מי שקיבלה את עונתה המתובל בקצת כאב, כזה של מי שתקעו לו בתחת וברוך השם יש לי מה לתקוע 🙂 .

אני ואורה הפכנו ליזיזים, גילינו שהסקס ביננו מהנה והחלטנו להמשיך אותו בלי מחויבות ועם תנאי אחד ברור וידוע, בלי נשיקות! נשיקות זה כבר מחויבות ושנינו חיפשנו רק סיפוק יצרים ואת זה ידענו להעניק אחד לשני בשפע, זוכרים? סיפרתי לכם את זה, גם הבטחתי שאם יהיה משהו מעניין באמת אני אספר גם אותו אז הבטחות צריך לקיים וכזה אני, מקיים!

אורה ואני שונים זה מזה, אני ראלי-מעשי והיא הומנית-רוחנית, אבל גילינו גם שלשנינו יש מכנה משותף, האהבה לסקס, סקס לצורך סיפוק היצרים, וברוך השם לשנינו היו יצרים בריאים ובשפע, והרצון למתוח גבולות, להתנסות עוד ועוד.

יש לה, לאורה, ספר של 101 תנוחות ואת כולן כבר ניסינו, חלקן אפילו יותר מפעם אחת, וההתאמה ביננו הייתה מצויינת אז אתם בטח שואלים אם זה היה כל כך טוב למה נשארנו יזיזים ולא עלינו שלב? התשובה היא פשוטה, שנינו גם אהבנו לגוון, אורה ידעה שאני מזיין אחרות ואני ידעתי שהיא עושה את זה עם אחרים ולא רק אחרים גם עם אחרות כי כזאת היא אורה, דו-מינית, אוהבת לטעום משני המינים, ו…הצעד הבא היה להוסיף סיפורים, היינו מספרים על ה-"גיוונים" שלנו אחד לשני, הייתי שוכב בין רגליה המורמות והמפושקות ומזיין אותה בתאווה כשהיא לוחשת לי באוזן ומספרת בפרטי פרטים איך איזה גברבר שתפסה באיזה בר זיין אותה, או שהיא שוכבת על הבטן ואני טוחן את ישבנה, התנוחה שהיא כל כך אוהבת כי לא סתם קוראים לה אורה מאחורה, ומספר לה איך השחלתי בשרותים של המכון כושר איזו אישה נשואה ובעיקר רעבה לזיין טוב שבעלה כבר מזמן לא העניק לה את עונתה ואין ספק שזה העניק הרבה פלפל לחיי המין המתקדמים שלנו.

אחרי הסיפורים התקדמנו לשלישיה, היא מביאה חברה ואני דופק את שתיהן או איזה גברבר שמצטרף ויחד אנחנו טוחנים את אורה בשני החורים ביחד אבל אז קרה משהו שהשפיע על היחסים של אורה ושלי, כמו גם על המיניות שלי, אורה גילתה שהספור שלנו התפרסם באתר, לך תנחש שגם היא, כמוני, קוראת באדיקות את אותם סיפורים כחולים .

היא לא הגיבה מייד, תכננה את צעדיה וחיכתה לרגע הנכון, ובאחת הפעמים שישבנו ב'רולדין' ושתינו קפה עם עוגת נפוליון שחיתותית, טקס כמעט קבוע לפני שאנחנו נוסעים אלי ללילה של סקס מהנה, היא פתאום אמרה לי בקול שלו, רגוע אבל תקיף, "אני כועסת! היית צריך לבקש ממני רשות!"

"רשות למה?" לא הבנתי.

"רשות לספר את הספור שלנו"

"אופס, מצטער" ציחקקתי, בטוח שהיא לא באמת כועסת, "צודקת, אבל תודי, איזה סיפור זה יצא?" ניסיתי להסיח את דעתה.

"הסיפור נהדר, התחרמנתי" היא חייכה אלי, חיוך מרגיע כזה, "אבל תצטרך לפצות אותי!" והחיוך הפך באחת לפרצוף רציני.

"לפצות? על מה לפצות?"

"על זה שפרסמת ללא הסכמתי!" היא ענתה בפנים חתומות.

"אוקיי, לפצות, כמה את רוצה כפיצוי?" ציחקקתי ובתנועה תאטרלית הושטתי את היד לארנק.

"לא כמה, מה"

"אוקיי, מה את רוצה כפיצוי?"

"שהלילה אני אלבש את המכנסיים ואתה תלבש את השמלה!" היא אמרה בשיא הרצינות, "הלילה אתה תהיה המזרון שלי אז עכשיו שלם וניסע אליך, אני חרמנית".

חשבתי שהיא צוחקת אבל כשהגענו הביתה הסתבר לי שהיא הייתה רצינית ויותר מזה שהיא התכוננה לרגע הזה, "תתפשט ותלבש!" היא שלפה מהתיק שלה שמלה שהביאה וזרקה לעברי.

"את צוחקת?" ניסיתי.

"אני נראת לך צוחקת" היא ענתה בפרצוף רציני, "תתפשט ותלבש!"

זרמתי איתה, זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו משחקים במשחקי תפקידים ויש לה ראש טוב לזה כי תמיד נהניתי, התפשטתי, "עירום!" היא גערה בי כשנסיתי ללבוש את השמלה בלי להוריד את התחתונים אז הורדתי אותם ולבשתי, השמלה שלה הייתה קצרה ובקושי הסתירה את מבושיי, רחבה מספיק וללא שרוולים כך שהצלחתי עם הכתפיות אבל לא ממש הצלחתי לסגור את הרוכסן מאחור כך שנשאר לי מחשוף כמעט עד התחת.

"יופי" היא ציחקקה והתחילה להתפשט, "אתה נראה מצויין, עכשיו תביא לי מהארון את מכנסיי הפשתן שלך!".

את השוק הראשון באותו ערב קיבלתי כשחזרתי עם המכנסיים ביד, אורה עמדה עירומה, הפטמות שבראש שדיה הגדולים כהות ונוקשות, מגלים לי עד כמה היא מגורה, אבל מה שבאמת משך את עיניי היה הסטראפאון הקשור ומוצמד לערוותה כשתותב שחור לא גדול מזדקר בגאון, "אהה… מה זה?" גמגמתי כשמסרתי לה את המכנסיים והצבעתי על התותב הבולט.

"סטראפאון" היא ענתה בשלווה כאילו אין טבעי מזה, "אמרתי לך, אני זאת שלובשת את המכנסיים הערב" היא חייכה לעברי ולבשה במהירות את המכנסיים שהבאתי, משאירה את החנות פתוחה ומוציאה דרכה את התותב, "ואני הולכת לזיין אותך!" היא נעמדה בפישוק, "אבל קודם בוא תמצוץ לי" והצביעה על התותב הבולט באותה תנועה ואפילו באותה נימה שאני תמיד מזמין אותה למצוץ לי.

לשניה היססתי, את המשחק הזה לא שיחקנו אף פעם, אבל אז החלטתי להמשיך לזרום, באיזה מקום זה חירמן אותי והרגשתי איך נעמד לי, ירדתי על הברכיים לפניה ובפעם הראשונה בחיי הכנסתי זיין לפה, טוב לא זיין אמיתי, זיין מפלסטיק, מכניס ומתחיל למצוץ, כאילו זה הדבר האמיתי והמחשבה 'אז ככה היא מרגישה כשהיא מוצצת לי' העלתה חיוך על פני.

אורה לא הסתפקה בסתם מציצה, היא אחזה בידיה בראשי והתחילה לזיין לי ת'פה, מניעה את אגנה קדימה ואחורה והתותב חודר עמוק לגרוני, תוקעת ואוחזת עד שאני כמעט נחנק ומוציאה, בדיוק כמו שאני אוהב לעשות לה.

"אני מזיינת אותך" היא לחשה לי, לחישה לאת תאווה, "אני דופקת לך ת'פה" היא המשיכה, תוקעת, מחכה ומוציאה, "אני מתה על זיון אורלי" היא ציחקקה, "אתה אוהב זיון אורלי?"

מלמלתי משהו, מין "כן" מהוסס אבל ממילא עם פה מלא לא מבינים, ומצמצתי בשפתיים, כמו שאורה עושה כשהיא מוצצת לי.

"זהו, עומד לי" היא ציחקקה ושלפה את התותב מפי, "לך תביא את הג'ל" היא חייכה, "אנחנו הרי לא רוצים שיכאב לך".

עד היום אני לא מבין למה הסכמתי אבל כמו אוטומט הלכתי לחדר המיטות והבאתי את בקבוק ג'ל הסיכה שמוכן תמיד על השידה. אחר כך היא כופפה אותי על השולחן אוכל הגדול, הרימה את שולי השמלה והניחה על הגב, חושפת את התחת שלי, "תפתח את התחת" היא סיננה בין שיניה ואני נשענתי על החזה והבטן ושלחתי ידים לאחור, פישקתי חזק את פלחי ישבני והרגשתי איך היא מזלפת כמות נדיבה של הג'ל השמנוני והקר אל פי הטבעת שלי ומתחילה לעסות לי אותו, כמו שאני עושה לה תמיד ו…אופס, הרגשתי איך האצבע שלה חודרת לישבני ומעסה ומותחת.

"תתכונן" היא נצמדה אלי מאחור והרגשתי איך היא מכוונת את הקצה הנוקשה אל הפתח הצר, "תתכונן, אני הולכת לפתוח אותך" היא ציחקקה ו…וואו! הרגשתי זרם כאב משתולל בגופי וכאילו פי הטבעת נקרע כשכל התותב ננעץ עמוק בישבני וברגע אחד בתולי-ישבני נקטפו, "זהו, פתחתי אותך!" היא קפאה בתוכי, לא זזה, ונתנה לי להתרגל לפולש שחדר, "כן, ככה מרגישים כשחוטפים מאחור" היא ציחקקה, "אבל תכף זה יעבור…מניסיון J "

אורה התחילה לזיין אותי, לאט, דוחפת עד הסוף ומושכת חזרה, מגבירה את הקצב. האמת שהכאב התחיל להעלם, כאילו פי הטבעת נמתח והתאים את עצמו ובמקומו הרגשתי מין חום שהתחיל בשפשוף בפתח המתוח והתפשט כגלים בגופי.

אורה זיינה אותי, נהנית, ולהפתעתי גם אני נהניתי. אולי בגלל כמות הג'ל והעיסוי המוקדם הכאב הראשוני הלך ונעלם והשפשוף הפך נעים למרות שידעתי שאחרי זה יכאב לי או אולי יצרוב זאת המילה היותר נכונה.

הקצב שלה הלך והתגבר, כנ"ל הגניחות וההתנשפויות, אורה דהרה אל עבר האורגזמה שלה, אולי בגלל הידיעה שהיא זאת שפתחה אותי, "כן, הנה! הנה זה בא!" היא הודיעה בקול ואצלי הגבר-גבר נמתח, "כן, הנה! זה מתקרב" היא המשיכה, "וואו, כמה זה טוב לזיין אותך" היא ציחקקה-מתנשפת, "כן, פאק! הנה! הנה!! עכשיו! אני משפריצה!" היא הודיעה ורגע אחרי שלפה את עצמה מתוכי והתיישבה על הכסא, מתנשפת בכבדות רק שאני כבר הייתי כל קרוב לשיא שלי ונשארתי ותאוותי בידי, "מה?" היא צחקה עדיין מתנשפת, "לא גמרתָ?" המשיכה באותו קול מלגלג, "אז תאונן! כמוני" החזרה לי, זה מה שאני תמיד אומר לה כשאני גומר והזיין שלי מתרפס ומחליק מתוכה והיא עדיין לא קיבלה את עונתה, "כן, תאונן, תשפשף" חזרה שוב, מלגלגת, ואני, חרמן בטרוף, נעמדתי, נשענתי עם ישבני על השולחן ו…עשיתי ביד!

מה אני אגיד לכם, בכלל לא נורא, דווקא נהניתי, התחרמנתי בטרוף כשהיא זיינה אותי. נכון, אני יודע שישרוף לי שם, הרגשתי איך זה נבנה, אבל היה שווה, מודה.

"נו?" אורה הושיטה לי כוס יין לבן קר שמזגה לנו, "איך זה להיות שמלה?" היא ציחקקה.

"לא נורא"

"רק לא נורא?" היא צחקה.

"האמת, התחרמנתי" הודיתי.

"אז בוא" היא חייכה לעברי, "הלילה אתה השמלה שלי ושוב בא לי עליך" היא שפשפה את  התותב  בתנועת יד גסה, כאילו מעמידה אותו למרות שהוא רק תותב שלא הופך לרופס כמו זיין אמיתי, "בוא למיטה, כוסית שלי, בוא נדפוק אותך קצת".

"לא! אל תוריד את השמלה, זה מחרמן אותי" היא עצרה אותי כשהגענו לחדר השינה "עכשיו תעמוד בדוגי" הצביעה על מרכז המיטה, חיכתה שאעמוד כמו שהיא רוצה, מרחה שוב כמות נדיבה מהג'ל ורגע אחרי היא כבר הייתה תקועה עמוק בישבני וטחנה אותי.

באופן מפתיע הפעם כשהיא נעצה את התותב המוצק פחות כאב לי אבל החיכוך רק הגביר את הצריבה בפי הטבעת. אורה זיינה אותי בתחת ואצלי הגבר-גבר התחיל להתרומם, התחרמנתי, שוב שמעתי אותה מתחילה להתנשף, לא רק אני התחרמנתי גם היא התגרתה בטרוף ושנינו דהרנו אל עבר האורגזמות שלנו ו…גמרתי! השפרצתי! ריח כבד של שפיך גברי טרי מילא את חלל החדר אבל אורה המשיכה, היא עדיין לא גמרה, אחזה חזק במותניי והגבירה את הקצב ו…"כן!" היא נעצה את עצמה חזק לתוך ישבני, "כן!! כן! קח!!!" היא צווחה באקסטזה, "כן! הנה! קח!!" וקפאה לשניה במקומה ורק אז היא שלפה את עצמה ונשכבה על הגב, מחייכת באושר, "זיינתי אותך" היא התנשפה וגם אני נשכבתי לצידה, מתנשף לא פחות ממנה.

היא זיינה אותי גם פעם שלישית לפני שנרדמנו, טוב אין לה בעיה להעמיד אותו מחדש. אורה שכבה עלי והרגשי את שדיה הגדולים נמחצים אל הגב שלי כשהיא זיינה אותי במרץ וגם הפעם גמרתי, מלכלך את הסדין בשפיך שלי לפני שגם היא גמרה והלכנו לישון, כפיות.

בבוקר היא מצצה לי, מין פיצוי על כל מה שעשתה לי בלילה, וכשעמד לי היא נשכבה על הגב ופתחה רגליים והפעם אני זה שזיין אותה ועשיתי את זה כל כך טוב שהיא גמרה פעמיים לפני שגם אני גמרתי.

אחרי שהודיתי שנהניתי מהזיון שהיא זיינה אותי היא סידרה לי לעשות את זה גם עם גבר. בהתחלה התנגדתי, אני לא הומו, אבל היא שכנעה אותי לנסות, "עם הדבר האמיתי אתה תהנה עוד יותר" היא שכנעה אותי, "תזרום, אל תהיה כזה מרובע, אני לא עושה את זה עם נשים? הגבר המודרני הוא דו-מיני, אוהב לטעום מכאן ומכאן" היא המשיכה במסע השכנוע שלה ובסוף השתכנעתי לנסות והיא סידרה לי גברבר.

קודם הוא נתן לי לתקוע אותו, שוכב על כרית במרכז המיטה כשהישבן המוצק שלו בולט ומזמין. השחלתי אותו ו…מודה, אהבתי את זה, במיוחד כשאורה ישבה בצד וצפתה  מעירה הערות ומדליקה אותי עוד יותר.

אחר כך התחלפנו בתפקידים והפעם הוא השחיל אותי, אותה תנוחה בדיוק, הכרית הגדולה מתחתיי, הישבן מורם, הרגליים מפושקות והוא שוכב מעליי וטוחן אותי ו…אורה צדקה, הדבר האמיתי הרבי יותר מהנה ונכון, זה כאב כשהוא חדר וזה צרב אחר כך כשהלכתי וישבתי אבל אין ספק שזה היה שווה, פעמיים גמרתי על הכרית לפני שהוא גמר בישבני ומילא אותו באותו נקטר חמים, עוד חוויה שלא חוויתי עד עכשיו.

כשההומופוביה שלי נעלמה ולא הייתה לי בעיה לעשות את זה גם עם גברים הדרך הייתה קצרה למשחקי קבוצה, משחקי סקס כמובן, כאלה שמחליפים בהם זוגות ויותר כי כמו שאמרתי, שנינו אוהבים לגוון ו…זהו, עכשיו אורה ואני חוזרים מערב סטריפ-פוקר שטוף זימה בוילה מפוארת בסביון, משהו ששווה לספר לכם עליו, רק שבאותו לילה שפיציתי אותה היא דרשה גם שאם אני שוב אספר, כמו שהבטחתי, היא תשתתף אז…"אורה" חייכתי אליה, "במיטה את תותח אז בואי נראה מה את שווה בסיפור"

אורה: סטריפ-פוקר.

קוראים לי אורה אבל אתם בטח מכירים אותי כ-'אורה מאחורה' והערב חגגתי במשחק סטריפ-פוקר עם הרבה סקס מענג, משהו ששווה לספר אותו וכפיצוי נוסף לזה שרמי סיפר לכם עלינו הוא הסכים שהפעם גם אני אשתתף אז אני מנסה, מקווה שאהיה טובה לפחות כמו רמי ומי יודע? אולי אפילו יותר.

אתחיל בקצת נתונים טכניים על המשחק שלנו: יש הרבה גרסאות של סטריפ-פוקר, יש שמשחקים פוקר עם חמישה קלפים ויש טקסס-הולדם, אנחנו משחקים טקסס-הולדם, יש שמשחקים בלי הימורים, בכל תור המפסיד מוריד בגד, ויש שקונים עם בגדים את הז'יטונים ומהמרים, אנחנו משחקים עם ז'יטונים ומורידים בגדים רק כשרוצים לקנות עוד ז'יטונים, יש כאלה שכשנגמרים הבגדים משלמים במשימות: הפסדתְ, אין לךְ בגד לשלם אז תמצצי לי או תשכבי ותפתחי רגליים, אנחנו משחקים אחרת, נגמר לך הרכוש, בגדים וז'יטונים, אתה יוצא מהמשחק, יושב עירום על כסא גבוהה עם שלט "נמכר" או "נמכרה" תלוי עליך ורגליים פתוחות! חובה! ומחכה לסוף המשחק שאז יתחיל האקשן האמיתי, הסקס.

בחוקים שלנו את הז'יטונים קונים מהקופה, מוכרים פריט לבוש ומקבלים בתמורה מהקופה ז'יטונים. לכל פריט לבוש יש מחיר קבוע, החולצה היא הכי זולה, המכנסיים והחצאית שווים קצת יותר, שמלה שווה כמו חולצה וחצאית יחד, חזיה וגופיה שווים יותר מחצאית והכי שווים התחתונים, כמו שתי חזיות! רק שעם תחתונים לא קונים ז'יטונים מהקופה, עם תחתונים קונים ז'יטונים מאחד המשתתפים האחרים, את בוחרת למי למכור, בתנאי שהוא רוצה ויש לו מספיק ז'יטונים כדי לקנות אבל! תחתונים הם רכוש ומותר למכור אותם גם אחד לשני, קניתי תחתונים ואני צריכה ז'יטונים? מותר לי להציע את התחתונים שקניתי למרבה במחיר או בסוף המשחק לעשות החלפות בתחתונים של מישהו שבא לי עליו עוד יותר כי כמו באגדת סינדרלה בחצות בדיוק יצלצל השעון, ואנחנו מקפידים לשים שעון מעורר שיצלצל, יסתיים קטע הקלפים במשחק ויתחיל קטע הסקס ובעל התחתונים שאני מחזיקה בהם יהיה השפוט שלי עד שמונה בבוקר, יעשה כל מה שאדרוש ממנו, אקטים מיניים כמובן כי בשביל זה באנו, ארצה אקח אותו לחדר פרטי וארצה אעשה אותו לפני כולם, ארצה הוא ימצוץ לי ואם אדרוש הוא יאונן מול עיניי, אבקש והיא תפתח רגליים ואתבע והוא או היא יפתחו את התחת וכן גם גבר יכול לזכות בגבר ואשה באשה ואפשר גם לזכות ביותר מאחד, תלוי עד כמה הצליח לך במשחק.

בעלי הבית קיבלו את פנינו, זוג מבוגר יחסית. הגבר כבר עשה אותי בעבר, שיחקנו והוא קנה את התחתונים שלי ולילה שלם הוא טחן אותי בכל חור אפשרי ואפילו יותר מפעם אחת אבל מה שטוב בו הוא שהוא מזן המתחשבים, דאג לא רק לעצמו אלא גם לי ולעונתי ובאותו לילה גמרתי בלי סוף אז נכון שאני רוצה לנצח אבל אם להפסיד אז להפסיד לו.

גם עם אשתו כבר שכבתי, במשחק אחר, התחתונים של שתינו היו אצל אותו גבר שהוריד אותנו ל-69 מול עיניו כדי להעמיד לו מחדש ושדרש שארד לה בזמן שהוא דופק אותי בדוגי וכמובן שאחר כך היא ליקקה לי כשהוא זיין אותה.

ההפתעה חיכתה לי כשנכנסנו לסלון הגדול, יובל, הגרוש שלי, ישב שם ליד הארוסה שלו ואני יודעת שהם התארסו כי אומנם נפרדנו אבל בפייסבוק אנחנו עדיין חברים וראיתי את הסרטון שהוא הציע לה והיא הסכימה.

זה קצת מביך, בכל אופן הוא הגרוש שלי, אבל יובל הוא בעצם זה שהכניס אותי לסצנה, הוא שהכיר לי את המשחק ומה אם במקרה אני אצטרך להזדיין איתו שוב? אבל מייד נרגעתי, אם יש משהו שיובל לא טוב בו זה פוקר, יובל משחק למרות שהוא יודע שיפסיד כי זה הפטיש שלו, שמישהו יקנה את התחתונים שלו (ורצוי מישהי אבל גם גבר הולך) וישלוט בו, יַשְׁפִיט אותו (ורצוי גם בפומבי) בדיוק הפוך מדמות המאצ'ו-הגברי שהוא משדר ביום-יום, זאת עם חולצת הטריקו הצמודה המבליטה את השרירים המפותחים והמבט הקשוח.

יובל הוא זה שהכניס אותי לסצנה אבל רמי הוא זה שבאמת לימד אותי לשחק פוקר, מסתבר שהוא אלוף בזה והוא לימד אותי הרבה טריקים ככה שמבשר תותחים, כמו יובל, אני מקווה להפתיע אותם היום ואולי אפילו לזכות בתחתונים של מישהו, מי יודע? אולי.

הארוסה של יובל זה כבר דבר אחר, ראיתי אותה בטלוויזיה באחת מתוכניות הראליטי שבהן את צריכה להיות יפה וסתומה, כזאת שלא יודעת לענות על שאלה פשוטה כמו 'כמה ימים נמשכה מלחמת ששת הימים?', אבל אף פעם עוד לא פגשתי אותה באיזה ערב כזה. קוראים לה מלי (בטח פעם הייתה מלכה), היא צעירה מאד, 18 וחצי או מקסימום 19, ויותר מזה היא יפה (למות מקנאה כמה שהיא יפה) גוף משגע, רגליים ארוכות, פנים של בובה ושיער שטני חלק והכי חשוב שדיים ענקים, לדעתי DD, כי שני דברים יובל מחפש באשה, שדיים גדולים (שזה יש גם לי), אש במיטה (כזאת גם אני) ואולי בסוף התגרשנו בגלל שלי יש גם הרבה שכל ואת זה הוא ממש לא מחפש.

גם הזוג האחרון הגיע, עוד הפתעה, אשה ואשה! הראשונה שחקנית תאטרון וטלוויזיה מוכרת והשניה ציירת,  הזוגיות שלהן מספקת הרבה תוכן למדורי הרכילות אבל פעם כבר שיחקתי איתן, לא ששכבנו (לצערי, שמעתי עליהן ביקורות טובות J ) אבל משם אני יודעת שהן לא בוחלות גם בגברים.

הן הגיעו והתחלנו במשחק, התיישבנו סביב שולחן זכוכית עגול וגדול רק שבניגוד לסרטים פה לא הייתה פרושה מפה ירוקה, פה הזכוכית השקופה הייתה חשופה ויכולנו לראות דרכה מה קורה גם מתחת לשולחן ומניסיון עוד מעט יהיה הרבה מה לראות J .

פעולה ראשונה זה לקנות כמות ראשונה של ז'יטונים, אסימונים בעברית כמו שהציירת תיקנה אותנו, החולצות ירדו במהירות ורק המארחת ואני שהיינו עם שמלה הורדנו אותן ונשארנו רק בתחתונים וחזיה. אני לא יודעת למה בעלת הבית באה עם שמלה אבל אני לא סתם באתי איתה, זה אחד הטריקים שרמי לימד אותי, "לגברים," הוא הסביר לי, "כשהזיין עומד השכל בתחת, וכשהשכל בתחת עושים שטויות ובפוקר שטויות זה מתכון לטעות שתוביל להפסד וכשהם מפסידים את מנצחת אז…" והוא לא סיים רק חייך, אני מספיק חכמה כדי להבין לבד את ההמשך ולכן גם לבשתי חזיה זנותית, כזאת שבקושי מצליחה לשמור בתוכה את שדיי הגדולים וחוטיני זעיר שמוסיף לחרמנות הגברית ואכן הרבה עיניים ננעצו בי, ולא רק עיניים גבריות, ומבעד לזכוכית השולחן השקופה ראיתי את האוהלים שצמחו לגברים במכנסיים.

התחלנו לשחק, "שילמנו" כניסה וקיבלנו את שני הקלפים האישיים, שוב הימרנו, כמו תמיד במשחקון הראשון מינימום, מתחילים בזהירות, והמחלק פתח שלושה קלפים ראשונים, לא היה לי כלום ועל פי העצה מרמי יצאתי מהמשחק והבטתי בשאר, מתרכזת ולומדת אותם, את הבעות הפנים שלהם, עוד טיפ מרמי, שוב הם הימרו והמחלק פתח קלף נוסף, עוד שנים פרשו והשאר הימרו שוב, המחלק פתח קלף חמישי, עוד הימורים, מנסים לשדר בטחון אבל לא כולם מסוגלים לפני-פוקר ו…נצחון ראשון של רמי!

המשכנו לשחק ובגדים המשיכו לרדת, שיחקתי זהיר ועם הטיפים שרמי נתן לי אפילו ניצחתי, מהר מאד התברר שרמי ובעל הבית הולכים לנצח בגדול ויובל וארוסתו יחד עם השחקנית הם בשר התותחים הערב, אני והציירת התרכזנו בעיקר בלא לאבד את התחתונים שלנו.

ארוסתו של יובל הייתה הראשונה שמכרה את התחתונים שלה ולמי? לציירת, יושבת עם רגליים צמודות אבל מבעד לזכוכית השולחן בהקה ערוותה הלבנה והחלקה, בלי אף זיף שערה. בתור הבא גם יובל והשחקנית נאלצו למכור את התחתונים שלהם, השחקנית לבעל הבית ויובל לרמי! מעניין מה הוא חשב לעצמו? אולי שרמי יוותר לו? אבל מה שמשך את עיניי היה הזיין של יובל, הגרוש שלי, שנשקף מבעד לזכוכית השולחן השקופה, עומד זקור בין רגליו ולרגע התגעגעתי, הרבה רגעים קסומים הזיין הזה העניק לי.

מלי, ארוסתו של יובל הייתה גם הראשונה שנשארה עירומה ובלי רכוש. הושיבו אותה על אחד הכסאות הגבוהים, תלו על צווארה את השלט "נמכרה" וככה, כשרגליה פשוקות והחריץ הוורוד מבריק בין רגליה היא ישבה וצפתה בהמשך המשחק.

המשחק התקדם, אני נאלצתי למכור גם את החזיה שלי ולחשוף את שדיי הגדולים במלוא תפארתם אבל הקטע המעניין יותר באותו משחקון היה שהציירת נאלצה למכור את התחתונים שקנתה ממלי, הארוסה של יובל, לרמי שהציע קצת יותר מבעל הבית (ורק אחר כך הבנתי שבעל הבית כבר חגג על מלי בערב משחקים קודם) ולרגע פרצוף הפוקר-פייס של רמי התחלף במבט להוט, היה ברור שהוא כבר מת לדפוק אותה.

השעון התקדם במהירות. גם יובל והשחקנית ישבו על כסא גבוה עם שלט "נמכר" ורגליים פתוחות ושוב התבוננתי במה שלא ראיתי כבר הרבה זמן, בזקפה המתוחה של הגרוש שלי, יובל היה מגורה ובעצם כולנו היינו מגורים בטרוף.

גם בעלת הבית מכרה את התחתונים שלה, לרמי! מעניין שהיא אפילו לא ניסתה למכור אותם לבעלה אבל בעצם הרי בשביל זה התכנסנו, לא? לגוון, את בעלה יש לה כל יום, בשביל שבעלה יזיין אותה היא לא צריכה משחק סטריפ-פוקר ובמחשבה נוספת גם אני לא הייתי מוכרת לרמי אם הייתי נאלצת אבל לשמחתי אני לא נדרשתי, לפחות לא עדיין.

שעת חצות התקרבה. ניצחתי עוד משחקון ולדעתי רמי היה יכול לנצח והוא פרש בלי לגלות את הקלפים שלו ופשוט נתן לי לצבור מספיק אסימונים שלא אצטרך למכור את התחתונים שלי כי זה מה שהיה קורה אם לא הייתי זוכה, לעומתי בעלת הבית לא קיבלה עזרה מהבעל שלה וגם היא הצטרפה ליושבים על הכסא הגבוה עם שלט "נמכרה" ורגליים פתוחות, מציגה לכולם את שפתי הכוס הכהות והנפוחות והחריץ המנצנץ שכבר מחכה שיבואו בשעריו.

ברבע לחצות גם הציירת מכרה את התחתונים שלה, כל כך אכזרי אבל נגמרו לה הז'יטונים ולמרות הזמן הקצר שנשאר היא חייבת למכור את התחתונים שלה כדי להמשיך לשחק, כי אלה חוקי המשחק שלנו, והיא מכרה אותם לבעל הבית, ובחמישה לחצות זכיתי לעוד נצחון עם קופה רצינית ובז'יטונים שצברתי רמי הציע לי לקנות ממנו את התחתונים של יובל ו…קניתי, איך לא? רמי דאג שיהיה לי שפוט משלי ועוד איזה שפוט, הגרוש שלי שישב והסמיק כמו עגבניה, אני בטוחה שבכל התסריטים שעברו בראשו לפני המשחק הוא לא ציפה שכזה דבר יקרה לו.

לא הספקנו לחלק שוב והשעון צלצל, חצות ומשחק הקלפים נגמר, חיוך נצחון גדול התפשט על פני, לא רק זה שנשארתי עם התחתונים שלי (שזה כמעט לא קרה לי במשחקים הקודמים) אני גם בעלת התחתונים של האקס שלי והערב אני הולכת לחגוג.

גם הציירת התישבה בכסא גבוהה, בעל הבית תלה על צווארה את השלט "נמכרה" והיא פתחה רגליים כי זה החוק, אם אין לה מספיק ז'יטונים לקנות חזרה את התחתונים שלךְ, ולציירת לא היה, היא נמכרה למי שמחזיק בהם.

זהו, המשחק המקדים הסתיים עם שלושה מנצחים (ואני ביניהם) היושבים סביב השולחן וחמישה מפסידים שיושבים על כסאות המפסידים, מציגים לנו את מרכולתם ומחכים שנתחיל לבצע בהם את זממנו ואני בכוונה לא אומרת להתעלל כי אף אחד לא הולך להכאיב כאן, אצלנו אין עונשים וקשירות, יושבים ומחכים שנתחיל במשחק שלשמו באמת התכנסנו, סקס, סקס ועוד סקס, עד-דלא-ידע של זימה ונאפופים.

במשחק הפוקר יש חוקים, במשחק הזיונים יש מסורת ועל פי המסורת מתחילים עם שמפניה למנצחים ומציצה קבוצתית. קודם גם אנחנו התפשטנו, אני רק תחתונים (עם כתם רטיבות שהעיד עד כמה אני רטובה שם) אבל לרמי הייתה חסרה רק החולצה שהוריד כדי לקנות את הז'יטונים הראשונים.

חזרנו לשבת סביב השולחן ובעל הבית מזג לנו שמפניה מבקבוק שחיכה בדלי קרח מתחילת הערב אבל עוד לפני ששתינו הוא הזמין את המפסידים למלא את חלקם במסורת והם נכנסו אל מתחת לשולחן הזכוכית, הציירת והשחקנית אל בין רגליו של בעל הבית, נועה, בעלת הבית, ומלי, ארוסתו של יובל הגרוש שלי, אל בין רגליו של רמי ויובל התמקם בין רגליי המפושקות ו…"לחיים" השקנו כוסית והם התחילו למצוץ לנו!

לחלק שני >>>.

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן