מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גיא השרוט – הפגישה השלישית

מומלץ לקרוא את הפרק הראשון: מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גיא השרוט

על הפגישה השלישית עם גיא לא חשבתי שאכתוב. מיד לאחר שסיימנו שם, רציתי לשכוח אותה, והתלבטתי קשות אם לספר למישהו עליה או לכתוב עליה. היא היתה אינטנסיבית, כואבת והיו בה שתי קפיצות גדולות מידי עבורי ועבור אשתי.

טראומה.

כראיה לכך, אני יכול לספר לכם שעד היום, אשתי לא מוכנה לדבר על הפגישה הזו, וגם אני לא. שנינו גם לא מוכנים להיפגש עם אותו גיא המכונה 'השרוט', למרות שהוא ניסה כמה פעמים לארגן פגישה נוספת.

בפגישה הזו עם גיא, שהיתה גם האחרונה איתו, הוא הביא את אשתי למצבים שמעולם לא חשבתי שהיא תגיע אליהם. אשתי, שבבית היא הדומיננטית, ותמיד היא זו ששולטת עלי ולא להיפך, וזו היא שניסיונותיי הבודדים להתחלף ולשלוט עליה נענו בשלילה. והנה הוא הפך אותה לכנועה והביא אותה לכדי כך שהיא זחלה על ארבע לרגליו והתחננה שירשה לה ללקק לו את הביצים. המראה הזה עדיין מלווה אותי. וכן, זה משפיל ומגרה, אבל גם מעליב ומכעיס.

גם אני נאלצתי לעשות במפגש דברים שלא היו אפילו בתכנון הרחוק שלי: נחדרתי בברוטליות! ואפילו לא ביקשתי ולא התחננתי שיפסיק (מין כבוד מטופש שעוד נשאר בי קצת). בדיעבד אולי טעיתי. חדירה, כך הבנתי מאוחר יותר, היא משהו אחר לגמרי. היא לא משתווה למציצות שצוויתי לעשות, או לליקוק רגליים ואפילו לא לליקוק התחת של גיא שעשיתי כמה פעמים. בחדירה, מישהו מבלה בתוך הגוף שלך ויש לזה השפעה נפשית. חודשים אחרי החדירה עוד הרגשתי שאני שייך לו ושהשליטה שלו בי היא טבעית, הגיונית, נורמלית ונכונה, ולא עוד משחק זמני. לא חשבתי שארגיש איי פעם ככה אבל זה מה שחדירה, של מישהו ששולט בך, עושה לך כנראה.

הפגישה השלישית

בפגישה הקודמת, הוא הוריד אותי מדרגת בעל ומנהל בכיר לדרגת "מנקה-החור-תחת" שלו וכל זאת מול אשתי כמובן. אשתי טענה בפני שלא יוכל להפתיע אותנו בפגישה השלישית יותר מידי. כפי שכבר רמזתי הוא הפתיע גם הפתיע.

הוא נכנס לחדר המלון ושוב לא בזבז זמן. כאילו המשיך את הפגישה הקודמת מאותה הנקודה פחות או יותר, אבל הוא החמיר את היחס לאשתי.

"על הברכיים זונה" ציווה על אשתי, "תורידי לי את הבגדים, תלבישי לי קונדום ותתחילי למצוץ".

"ואתה" פנה אלי, "אתה יודע מה התפקיד שלך, אז תתחיל!" התחלחלתי מהאופן שבו הוא פנה אלי. לא האמנתי שכבר הגעתי איתו למצב שהוא רק רומז ולא מצווה ישירות, וגם שזה ברור שזה התפקיד שלי בחיים עכשיו. ההשפלה היתה גדולה, והערב רק התחיל.

ירדתי על הברכיים, תחבתי את הפנים שלי בין פלחי התחת שלו לתוך חריץ השערות והתחלתי ללקק את פנים החור. לאחר חמש דקות של התעלמות ממני והתייחסות לאשתי בלבד, מה שקצת שימח אותי, הוא צעק אלי: "אני תיכף גומר לאישתך בפה, ואתה תזכה להרגיש את הזרימה של השפיך שלי מתוך התחת. דחוף את הלשון שלך עמוק ותרגיש את הכל זורם לכיוון הפה של אשתך." בהתחלה לא הבנתי על מה הוא דיבר. אבל אז הבנתי שאני קרוב לערמונית ויכול להרגיש אותה מבצעת את תפקידה בגמירה שלו.

מאיפה הרעיון המטורף והזדוני הזה? חשבתי לעצמי. לא ידעתי שזה אפשרי בכלל אבל הלשון שלי באמת הצליחה להרגיש בקצה שלה מין זרם שלאחריו שמעתי אותו גונח. לא יאמן! מעניין מאיפה הוא ידע על זה, חשבתי לעצמי.

"צא ובוא לפה" הוא צעק עלי צעק. כשבאתי הוא פשוט דחף את הראש של אשתי לאחור בזלזול והלך ממנה. הוא רק רצה שצפה בו עושה את זה. רצה שאבין שאשתי היא כבר זבל בשבילו. הוא הסתובב כמו איזה מלך בחדר כששנינו על הברכיים ממתינים להוראות.

הוא נעצר ליד אשתי וציווה עליה שוב: "תורידי לי את הקונדום ותעמידי לי את הזין מהר. ואתה בוא לקק לי את הרגליים ותתחנן שאסלח לך על כל הפיטורים שעשית בעבר". הוא עדיין מתעסק בשטות הזאת של הפיטורין? שאלתי את עצמי. בשלב הזה עוד לא הבנתי כמה זה יעסיק אותו ואותי עוד הרבה בהמשך הערב.

הוא הניח לי על הצוואר כף רגל אחת, תנוחה שתמיד משדרת המון שליטה על הקורבן שמתחת. כל זאת בזמן שליקקתי את הרגל השנייה שלו והתחננתי לסליחתו. מידי פעם כשיכולתי להציץ ראיתי שאשתי בינתיים ליקקה קלות את הזין, שפשפה ואפילו מצצה ביצה אחת, כדי שהעסק יתחיל לעמוד. נעמד לו דיי מהר והוא שוב דחף את אשתי בבוז הצידה ותפס אותה בשיער תוך התעלמות מהכאב שלה. הוא גרר אותה בברוטליות למיטה השכיב אותה על המיטה.

"זוכרת שכשקבענו בפעם הראשונה ביקשת ממני הוכחות לזה שאני נקי?" הוא שאל לפתע.

"כן" ענתה אשתי.

"אז למה היינו עם קונדום עד עכשיו?" הוא שאל.

ואז החל לזיין אותה בכח ללא קונדום. מה?? הם דיברו על נקי או לא נקי? מתי? אשתי פעם דיברה איתי על כך שאם יום אחד מישהו יצטרף אלינו הוא יצטרך להוכיח שהוא נקי ולא סוחב כל מיני מחלות. לא הצלחתי להיזכר מתי היא סיפרה לי שהיא תבקש ממנו הוכחות, אם בכלל. הייתי על הברכיים וצפיתי בהכל, כשלפתע הוא קטע את מחשבותיי: "מישהו אמר לך להפסיק את מה שעשית מקודם כלב?" חיפשתי את כפות הרגליים שלו המשכתי ללקק ולהתחנן שיסלח לי בזמן שהוא בתוך אשתי.

"סוף סוף משהו ממני יהיה בתוך הגוף שלך לתמיד" אמר לאשתי.

"שומע, מנקה-חור-תחת שלי? הזרע שלי יספג באשתך ויהיה חלק ממנה".

"כן אדוני" עניתי והמשכתי בשלי, קצת בשוק מכל העניין הזה של ה'בלי קונדום'.

אשתי כבר היתה בטירוף מהזין שלו שנדחף לתוכה ומאוד התלהבה. זה הסקס שהיא הכי אוהבת. תנוחה מסיונרית עם גבר דומיננטי (ועדיף שרירי עם שיער ארוך – כמוהו). היא ממש התלהבה כבר והוא כבר היה בדרך לגמירה. "את לא גומרת לפני. את צריכה לקבל רשות" צעק עליה. הסיפור הזה פתח סשן משפיל שבו אשתי התחננה שיאשר לה לגמור. היא ממש בכתה (לדעתי עם דמעות) והבטיחה לו כל מיני דברים שקצת הפחידו אותי. היא הבטיחה שהיא תעשה כל מה שיגיד לה, שהיא שפחתו לעולמי עד, שהיא רכוש שלו וכו וכו. לבסוף הוא אישר לה והיא צרחה כמו שמעולם לא צרחה איתי. היא גמרה בהנאה גדולה מאוד.

הוא אפילו לא הספיקה להירגע, והוא שלף את הזין, שפשף מעליה וגמר לה על הפנים בבוז גדול.

הצצתי וראיתי את אשתי מושפלת כמו שמעולם לא ראיתי אותה, אבל גם השיא הזה עוד ישבר בהמשך הערב. הפנים שלה היו בין הברכיים שלו, כשהוא מעליה. היא היתה עם כמויות שפיך גדולות על הפנים, כאשר הזין הענק שלו שמוט לה על הפנים בזלזול. התפללתי שלא אצטרך ללקק את השפיך שלו מהפנים שלה (כמו שקורה בסרטי פורנו מידי פעם) ולמזלי הוא לא היה בקטע.

"אני יכולה ללכת להתקלח אדוני?" שאלה לפתע, ובקושי היה אפשר להבין כי הזין השמוט חסם לה חלק מהפה והפריע לה לדבר.

"תצטרכי להרוויח את זה" אמר לה בהחלטיות. "תזחלי על ארבע ותלקקי לי את הביצים. כשהן תהיינה מרוצות את תקבלי אישור". אמר, ולא הסתיר שהוא מאוד מרוצה מעצמו.

הוא קם והתחיל ללכת בחדר. אשתי, עדיין עם הזרע שלו על הפנים שלה, החלה לזחול על הרצפה מנסה להגיע לביצים שלו. הוא מצידו המשיך להתרחק מממנה. ואז הוא החל לצחוק עליה: "מה קורה? אני לא מרגיש ליקוק בביצים שלי".

"אני לא מצליחה אדוני". ענתה לו בכניעות שלא ראיתי מעולם.

"אז תתחנני לביצים" ענה וצחק.

בדקות הקרובות, הבטתי באשתי בזמן שניסתה להגיע לביצים של גיא וללקק אותן כשהוא מצידו הקפיד להתרחק ולהתעלם ממנה. מידי פעם הסתכלתי עליו וראיתי שהוא מביט בי. למשחק הסדיסטי הזה היתה סיבה ברורה: להראות לי לאיזה מצב נמוך הוא מסוגל להביא את אשתי. מבחינתו זה היה שווה אולי יותר מלהשפיל אותי.

לא יכולתי שלא לחשוב על הדרך שעשינו אני ואשתי. נזכרתי איך לפני זמן לא רב כל-כך, אשתי עמדה איתי מחוץ למועדון בו היה ה'גלורי הול' בפריז, והתלבטה קשות אם להיכנס אליו. נזכרתי גם איך היא היתה זקוקה לשכנועים רבים כדי להסכים לחוויה השנייה שלנו עם השמן ההוא. ועכשיו, הוא זוחלת לרגליו של גבר זר, עם הזרע שלו על הפנים שלה, ומתחננת שיתן לה ללקק לו את הביצים. לא היה לי קל לראות את זה.

לבסוף, הוא נעמד מולי בכוונה כדי שאצפה בה מלקקת לו את הביצים. וכך היה – היא ניצלה את ההזדמנות והסתערה על הביצים כמוצאת שלל רב וליקקה אותן כאילו היתה כלבה צמאה שמצאה כמה טיפות מים בודדות. הוא נתן לה ללקק תוך כדי שהוא מתסכל עליי ושוב מתעלם ממנה.

לאחר דקה הוא אמר: "עכשיו אתם שווים: אתה המלקק חור-תחת-שלי והיא המלקקת-ביצים-שלי".

"הביצים מאשרות לך להתקלח" אמר בזלזול והפליק לה עם הזין. "קחי את הזמן. יש לי עניין לא סגור עם המנקה-חור-תחת" אמר לה ושוב הרגשתי עלוב, אבל בעיקר מפוחד.

את הדקות הבאות, אתאר בקצרה. שכן אני לא מעוניין להיזכר בהן. טראומה, כבר אמרתי?

לאחר שאשתי נכנסה למקלחת החל הסשן הקשה. משם מה, ההיגיון שלי עבד בצורה מעוותת לחלוטין: מילת הקוד, שאני אשתי החלטנו עליה יכולה היתה להפסיק את הכל, אבל אם אשתי לא לידי אז לא ניתן להשתמש בה ולא ניתן להפסיק את הכל. עכשיו זה נשמע מטומטם, אבל כשהייתי שם, עירום על ארבע לרגליו זה היה ההיגיון, אחרת אין לי הסבר אחר לעובדה שהמשכתי לעשות מה שצוויתי לעשות.

"תתפשט לגמרי ורד בחזרה על ארבע" ציווה. הייתי לרגליו על ארבע מחכה לגזר הדין.

אח"כ הוא ציווה עלי להביא שתי כריות גדולות שהיו על הספה, וכיוון אותי כך שהייתי מכופף על הכריות שעל המיטה בצורת "ר" עם התחת אליו. הבנתי מהר מאוד מה הוא מתכנן והתחלתי לרעוד. מעולם לא נחדרתי. בבדיקות רקטליות תמיד סבלתי ושמחתי כשהן נגמרו במהרה. מה יהיה עכשיו?

"בבקשה לא" התחננתי, אבל הוא לא ענה.

"16 אנשים פיטרת הא? אז עכשיו תסבול 16 פעם". אמר בכעס. הוא לא סיים את המשפט והרגשתי ג'ל קר באיזור החור שלי. כמה שניות לאחר מיכן הרגשתי כניסה אלימה של הזין שלו.

זה היה כואב, ושורף יחד, אבל בעיקר תחושה של חוסר נוחות גדולה מאוד ורצון שזה יגמר. זה היה כ"כ ברור שמשהו שלא אמור להיות שם – נמצא שם. הוא היה בפנים והחל לצאת וחשבתי שזה יגמר כך. אבל השמחה שלי היתה מוקדמת היציאה היתה לצורך כניסה מחודשת ושוב ושוב. הבנתי שהוא מזיין אותי ושככה זה מרגיש. צרחתי מכאב.

לפתע הוא יצא. "תסתובב ותמצוץ" ציווה. הסתובבתי כאוב כולי, ירדתי על הברכיים ומצצתי בשמחה שכן למצוץ היה עכשיו הרבה פחות גרוע.

"תסתכל עלי!" ציווה, והרגשתי כמו אותן נשים בסרטי הפורנו שצועקים עליהן להסתכל למעלה בזמן שהן מוצצות. כן, הייתי כמוהן עכשיו וזה היה משפיל מאוד. מצצתי את הזין שהיה בטעם נוראי אחרי שבילה באחוריי.

הסתכלתי עליו, כפי שציווה ואז הוא אמר שוב בכעס: "זה היה עבור הראשון שפיטרת. תסתובב למיטה שוב ותביא את התחת". ואז הוא שוב נכנס בי באגרסיביות, צעק שאני זבל וזונה עלובה, מעך לי את הראש וסטר לי כמה פעמים על הראש. הזין הענק שלו קדח ושוב כאב לי מאוד ושוב צרחתי.

ואז הוא יצא: "בוא תמצוץ!" ושוב מצצתי. "זה היה עבור השני שפיטרת".

וכך זה המשיך. הוא נכנס בי מאחור, ונכנס לפה שלי מיד אח"כ.

זה היה נורא. לא פחות. אני זוכר שאמרתי לעצמי שלפחות אשתי לא רואה אותי במצב הזה ופיללתי שזה יגמר מהר. אבל 16 פעמים זה לא מהר בכלל.

למזלי, השרוט הזה גמר לפני הפעם ה-16. זה קרה בסיבוב החמישי.

בתחילת הסיבוב החמישי כשהוא בתוך התחת שלי הוא החל פתאום לצרוח: "כלב מסריח, תנבח". לא הספיקו לו ההשפלות כשהוא מבלה בתוכי משני כיוונים, לא הספיקו לו הסטירות שקיבלתי והקללות, עכשיו עוד רף חדש של השפלה. התעלמתי, והתגובה לא איחרה לבוא. הוא הוריד לי מכה חזקה על הראש שבסופה מעך אותו כלפי המיטה.

"האו האו" עניתי תוך כדי צעקות הכאב.

"תמשיך כלב!!" צרח בטירוף.

המשכתי, ואז..אשתי יצאה מהמקלחת.

"אוי…" הוא אמר בסדיזם מופגן "אשתך פה כלב". אשתי הביטה עלי מופתעת, והיה ברור שהיא מזהה את התנוחה ומבינה ישר מה קורה. היא ראתה אותי כאוב, מושפל וחסר אונים. אבל זה עוד לא היה הכי גרוע. הוא הוריד לי עוד מכה על הראש וצעק: "תראה לה איך אילפתי אותך לנבוח". בחרתי באותו הרגע לא לעשות כלום. הייתי קצת בהלם. נראה לי שבשלב הזה אפילו לא עמד לי מרוב בושה וכאב.

ואז שוב מכה: "תנבח כלב". נבחתי בשקט ובבושה רבה מול אשתי המופתעת.

הוא לא יכול היה עוד לעמוד בגירוי, והוא גמר לי בתחת לעיניה של אשתי כשהוא מחייך בהנאה של מנצח גדול. הדבר היחיד הטוב בזה היה שזה נגמר לפני שהוא השלים את כל שישה עשר הסיבובים שהוא תכנן לי.

למרות ההשפלה הגדולה מול אשתי, לא היה מאושר ממני. הוא יצא ממני, ואמר ביובש ובאגביות: "נמשיך בפעם הבאה". הוא התלבש והלך. ככה סתם, רגיל, כאילו כלום לא קרה.

זו היתה הפעם הראשונה שאני ואשתי לא דיברנו בסיום האירוע. שנינו התלבשנו ונסענו הביתה. בדרך החלפנו רק מילים שקשורות לדרך.

המחשבות, לעומת זאת, לא פסקו לרגע. באירועים הקודמים היה חשש שהחוויה שעברנו תפגע במרקם הנישואין שלנו (מה שלא קרה בסוף). במקרה הזה, בגלל חציית הגבולות הקשה שהיתה בו, היה לי ברור שמשהו יפגע, רק לא ידעתי מה.

אבל היה עוד משהו שונה בפעם הזו. הפעם חלק מהקלפים היו ביד שלי. ובקלפים האלו היו מראות של אשתי זוחלת על ארבע ומתחננת ללקק לגבר זר את הביצים, והיו ההבטחות שלה להיות השפחה שלו לתמיד ועוד כמה 'פנינים' ששחררה לאוויר. הפעם היינו כמעט שווים במידת ההשפלה אליה הגענו.

אחרי האירוע הזה, חשבתי שלא תהיינה יותר חוויות ושבגלל הטראומה היא תהיה האחרונה. צדקתי וטעיתי. לא שיתפנו יותר גבר נוסף – לא מאחורי קיר בגלורי הול ולא מול הגבר עצמו. אבל כן השתתפנו במסיבת סווינגרס שעליה אספר אולי בפעם הבאה.

לגבי הפגיעה בנישואין שלנו…אז אנחנו עדיין יחד ואוהבים מאוד. אני לא יודע מה עובר לה בראש באמת ומה היא חושבת עלי מאז. אבל אני כן יודע, שבפעמים שהיא שולטת עליי ואני לרגליה, אני רואה אותה לשבריר שנייה זוחלת לרגלי גבר זר, עם שפיך על הפנים, מנסה ללא הצלחה להגיע לביצים שלו עם הלשון…ואז אני גומר.

Loading

3 מחשבות על “מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גיא השרוט – הפגישה השלישית”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן