ירדנה – ניצול מיני? – חלק שלישי

חלק 1, חלק 2, חלק 3

נעמי נחה בזרועותיי  מסופקת  ועייפה . לא יכולה להתאפק מעתירה על הבת שלי נשיקות מטרידות שוב ושוב .אמא מתפנקת נעמי די..היא האהבה. הגאווה שלי .. הנשיקות הבלתי נפסקות משגעות אותה .

 את באמת לא נמשכת לבנים נסיכה שלי ? אני מודאגת . לראות אותך בתהלוכות של ההומואים והלסביות בעתיד  .אבא יתאבד   ,ואני אנה אני באה ?

חחחחח הצחוק המתגלגל של נעמי מזכיר את  פעמוני הצחוק של  ליאת .

המשיכה שלי תמיד היית רק לך .אלף פעם רציתי לרדת לנשק את המשולש היפיפה שלך. להדק את הגוף שלך אלי. לאכול את הפטמות המטריפות .תמיד כשהתקלחת הייתי נכנסת כאילו יש לי משהוא חשוב לומר.

נעמי בלילות זוחלת למיטתי שוכבות צמודות .לא תמיד מתמכרות לתאוות בשרים .רק לחוש את החמימות שלנו יחד . הרבה  פעמים אני לא מתאפקת יורדת שותה את הבת שלי .מכורה לצוף האביבי שלה לחמימות של הכוס הבתולי .נעמי עדיין בתולה .אני חשה בלשוני את הקרום המושלם .

גם נעמי התגייסה נשארתי עם התאומות הקטנות . שמוציאות אותי מדעתי בתזזיות שלהן . מצפה לילדים בסוף שבוע מתפללת שיגיעו מהצבא .הבית מרגיש ריק בלעדיהם . גם העוזרת הענקית מאפריקה כושית שחורה כמו פחם שיניים לבנות יפיפייה הריונית . שאלתי אותה כשתלד אם היא מכינה מחליפה עד שתחזור אנחנו מדברות בידיים כמו אילמות ולא תמיד אני מבינה אותה. היא חכמה מבינה מיד מה אני דורשת ממנה

האמת ריחמתי עליה בחודשי ההיריון האחרונים .השתדלתי לא להקשות עליה .עד שיום אחד הופיעה עם נער גבוה שחום מאד יפה כמוה שיניים צחורות צוחקות . מצביעה עליו ואומרת .חליף  או  חליף שלי .יופי אני אומרת מצביעה על ביטנה הטופחת  ועליו והם מתפוצצים בצחוק .התברר שהוא המחליף והמאהב שלה רצתה לשמור על מקום העבודה. מי כמוני מבינה אותה .

סמאדו המאהב שלה ,  הרבה יותר צעיר ממנה . יעיל וחרוץ כמוה, אפילו יותר הוא גברי,חזק  דרשתי ממנו הרבה יותר . אני לא כלבה הייתי עובדת זוטרה פעם יודעת מה מרגישים . אני מושיבה אותו לאכול איתי בצהריים . עושה לו קפה מידי פעם  הוא לפחות דובר עברית מגומגמת אבל מובנת .

נראה שסמאדו עם הזמן  התבלבל בין היחס שלי החם  למה שהוא חשב שאני רוצה . יושב בכיסא במטבח אני מוזגת לצלחות שלנו אוכל . אוחז במותני גורר אותי מושיב אותי עליו . הזין שלו עומד חזק נכנס בין הלחיים של הטוסיק שלי שמודד אותו מניסיון הוא ממש ענק . אני מתנועעת קמה מעליו בכעס מה זה צריך להיות אני סמוקה מכעס .לקחו אותי פעם בכוח אמנם התמכרתי אבל אני שונאת את זה .

סמאדו לא יכול להסמיק הוא שחום לגמרי . ראיתי את הבלבול בעיניים שלו הפחד . בטח העוזרת ילדה והוא רותח לזיון . מזגתי אוכל רק לו יוצאת מהמטבח  כועסת. הבנתי אותו גם הוא חסר כמוני .הכעס שלי עליו היה על "הכמעט אונס" .הוא קם הלך לסיים את ניקוי התריסים והחלונות של המרפסת . ללא מילה הלך הביתה. הצלחת שלו עדיין מלאה .לא נגע באוכל .

בפעם הבאה שהוא הגיע העיניים שלו מפוחדות .משפיל מבט כשאני מביטה בו .היה כדאי לי להרגיע אותו הוא והעוזרת אלופים בניקיון בית חבל להפסיד אותם .

סמאדו שב אני פוקדת עליו . הוא מתיישב מתכונן לפיטורין . לא לוקחים אשה בכוח סמאדו כאן לא אפריקה אם אני רוצה אני אגיד לך סמאדו . כן ?  כן סורי אומר בלחש בטח שמח שיצא מזה בקלות.

שוב חזרנו להיות חברים מדברים וצוחקים תוך כדי עבודה .  המצב נרגע סמאדו תופס אומץ יום אחד בצחוק גדול עם שיניים צוחקות שואל.  מאדאם ידננה מתי אני יודע אשה ישראל רוצה אותי כן ?

אני לא יודעת מתי אשה ישראל אומרת כן . אבל אני ידננה אקח את היד שלך ללכת למיטה סמאדו חם חרמן שכמוך . את זה הוא מבין ומתגלגל בצחוק .

סמאדו גבוה גוף שרירי חטוב ישבן  חזק שרירי  כזה שתענוג להחזיק לדחוף אותו לתוכך , הוא גם יפה בעיניי,  לא חשבתי לקחת אותו למיטה שלי.  פחדתי שמעתי על מחלות אפריקאיות שהוא יכול להדביק אותי. את העוזרת קיבלתי לעבודה אחרי שעברה בדיקות רפואיות מקיפות שילמתי על כולם. הגיע הזמן חשבתי לשלוח גם אותו . לבסוף התברר גם הוא נקי ממחלות מפחידות.

אני לא רגועה כשגבר הרבה זמן לא נמצא בתוכי . (עם אשה זה נפלא להיות זה הכי מענג).התוך שלי בוער כשזין לא מבקר בתוכו מטייל ומזמר לו שירי דרך ערש וזימה . זה מאז ההתמכרותי  המינית  לגמד יימח שמו  זה הוא שפרץ לי את כל המעצורים עם החדירה הראשונה לתוכי .בגללו אני "חולת מין " ושיהיה בריא כי אני אוהבת את זה.

בסוף אחרי שנחומי הרבה זמן לא הגיע .  "אני אשה ישראל אומרת כן"  לוקחת את היד של סמאדו גוררת למיטה .אני משלמת לו טוב . טוב מאד אפילו והוא צריך לספק את כל רצונותיי גם המיניים "שילך לעזאזל" הוא הגבר היחיד מסביבי עד שנחומי יגיע .

בחדר אני מפשיטה את סמאדו מהטי שרט . גוף שחור מבהיק הכי גברי שפגשתי מימי .לסמאדו אין טיפת שומן הכל שריר חזק בולט . מפשיל את מכנסיו ותחתוניו כשאני מביטה בו ישובה כל קצה המיטה .זין שחור ענק משתלשל ממפשעתו השעירה מקורזלת  מאד .וריד ענק בולט מאד נמשך לכל לאורכו .

סמאדו לא נימול אני לא רואה את הכיפה של הזין המפואר .סמאדו עומד לפני עירום .תסתובב אני פוקדת סמאדו מסתובב . לא טעיתי הישבן שלו שרירי גברי תענוג לעיניים .הוא מסתובב אלי שוב  אני רומזת לו להתקרב אלי . יותר  מאוחר אני אקלוט שלסמאדו  נשמה של משרת . עכשיו הוא נענה לכל פקודה  או רמז שהוא מקבל ממני .עומד מולי קרוב מחכה לרצון לרמז הבא שלי.

לקחתי את הזין שלו בידי מפשילה לאחור את העורלה מגלה את הכיפה הענקית הלבנבנה להפתעתי .בראש הזין חור ענק פתוח . הכנסתי את הכיפה לפי מוצצת קלות דוחפת את קצה הלשון לחור הקטן הפעור . המוט מזדקף בידי למלוא אורכו ארוך מתוח  מעוגל קלות כלפי למעלה כמו קשת .שחור מבריק יפייפה .

אוננתי לזין מחזיקה במוט הלוך ושוב .זה כל כך שונה  לאונן לזין כזה . עודף העור של העורלה מכסה ומגלה את הכיפה בלי שהיד תיגע בכיפה .בטח לוקח הרבה זמן לגמור עם כיסוי הזה . אני מתפעלת יותר ממיוחמת מגלה סוג שונה של זין גברי .לא נימול

פשטתי את בגדי נשכבתי לרוחב המיטה .קיפלתי את רגלי מפשקת אותם לסמאדו .סמאדו ירד על ברכיו. באצבעותיו מפסק את שפתי הכוס שלי תוחב את לשונו עמוק לתוכי . מוצץ ,ומלקק , מייחם אותי .אני צובטת את פטמותי המיוסרת נאנחת בקול .אני חשה בלשון השלוחה בתוכי והשפתיים ענקיות תוך כדי סוגרות על הדגדגן מוצצות הכל בעוצמה . גמרתי לתוך פיו הפתוח. סמאדו לוגם  את כל מה שאני מגירה מתוכי .

הורדתי את רגלי מתיקה את ראשו התחוב בין רגלי כמעט בכוח . מצא חן בעיניו החריץ שלי .רצה להמשיך ללגום לענג אותי .לא הספיק מה ששתה . עליתי למיטה על ארבע מבליטה לסמאדו את ישבני הכוס השעיר שלי להמשך טיפול . סמאדו מתמקם מאחורי משפשף את איברו לאורך החריץ שלי . ונדחק לתוכי משחיל את כל הזין עד קצה הרחם .

אם תעלת האהבה שלי ידעה לזמר היינו שומעים יחד  שירה "אופראית כנסיאתית ווקאלית".

הייתי כל כך מלאה בגבריות חזקה . שכל כך כמהתי לה . רטט ברחם שלי מתגבר .סמאדו מזיין אותי בעדנה .נכנס ויוצא לאט . הייחום שלי גובר עם התנועות  ואני מכוונת את סמאדו למה שאני צריכה ורוצה  .

יותר עמוק  סמאדו אני לוחשת וסמאדו נדחק כל כולו לתוכי עד שאני מרגישה את הביצים בישבני. יותר מהר … עכשיו לאט…הפקודות שלי מתמלאות במלואם עד הפסיק האחרון . סמאדו תצא תשתה אותי פיו נצמד יונק מלקק את חריצי את ירכי עד שאני מפסיקה אותו . עכשיו תיכנס סמאדו ותזיין חזק.

הדרישות המיניות שלי המתמלאות במלואם מטריפות אותי.  אני גומרת חזק ואלים צורחת בקול מהנאה כמה וכמה פעמים . לבסוף אני תשושה  תגמור סמאדו תגמור .בפנים ידננה ?  כן "ימח שימך" אני צועקת . סמאדו אוחז חזק במותני  מטיס לתוכי את הזרע שלו .אני צריכה את הזרע החם בתוכי להרגיע סופית את הרחם להשביע את רעבונה הבלתי נגמר.

 אני נשכבת על גבי מפשקת את רגלי . פוקדת על סמאדו לשתות הכל  "שיהיה נקי" אני אומרת בקול  את זה הוא מבין הכי טוב . זה מה שהוא שומע כשהוא מנקה את הבית .

ביום חמישי בצהריים  מגיעה נעמי החיילת הכי יפה בצה"ל ,וזו לא מליצה . זה מה שהיא בעיני .אנחנו מתחבקות  ומתנשקות .עד שהיא צועקת לי די אמא אני טורפת אותה . יושבים במטבח אני מפטמת אותה באוכל שהיא הכי אוהבת .מספרת לי על הצבא ומה עובר עליה אני ואני מדווחת מספרת לה חדשות מהבית.

סמאדו שניקה את המקלחת יוצא . פעם ראשונה נעמי והוא מתראים ואני עושה לה הכירות איתו מספרת שהעוזרת ההריונית ילדה וסמאדו הוא האב המאהב שלה. שולחת אותו לחדר של נעמי לנקות להכין אותו

בהכירה אותי היא נותנת בי את המבט השואל . אני מוצאת את עצמי מתנצלת בפניה מה אני יכולה לעשות נחומי מרותק.  לא ראיתי אותו למעלה מחודש וחצי. והריתוק ימשך עוד שבועיים .רחמנות עלי אני מבקשת  סיפרתי לה שהיום בבוקר לא יכולתי להתאפק יותר. וזה היה פעם ראשונה .תארתי מה היה  ועל הנשמת המשרת העבד שלו . הצחוק המצלצל הנפלא שלה שוב מאיר את הבית

עכשיו אני נותנת בה את המבט השואל שלי .היא יודעת כמה אני רוצה שתבעל כבר על ידי גבר וכמה אני מודאגת ממנה .

ממממההה  איתו היא לוחשת ?  למה לא אני לוחשת חזרה ? זה גבר שאת יכולה לעשות איתו מה שאת רוצה . הוא ישמע לכל פקודה שלך . ובצבא לימדו אותך לתת פקודות . אני משלמת לו טוב ,טוב מאד לעבודה שאני דורשת ממנו

קחי אותו "כמכשיר לבדיקת התקינות המינית שלך" .

חחחחחחחח  שוב הצחוק המצלצל המתגלגל שאני כל כך אוהבת .

לבסוף נעמי קמה לחדר שלה אני לא יודעת אם היא תעשה את זה מרצונה או שהיא רוצה לשמח אותי . ראיתי בעיניה מבט שאני מכירה כשהיא מחליטה משהוא סופית.

נשארתי במטבח נתתי זמן לנעמי מתפללת שסוף סוף תשתגל . "אני צריכה את הנכדים שלי ממנה" . המתח הרג אותי  אחרי עשרים דקות הלכתי בשקט לחדר .מצמידה את אזני לדלת .שומעת מילמולים פתחתי לאט מציצה .

נעמי מפושקת שוכבת על גבה סמאדו מעליה בדיוק אוחז באיברו מכוון לתוכה .נכנס משחיל את איברו לתוכה .הבדל הצבעים של איברו השחור המבהיק והשפתיים הוורודות שלה הקולטות אותו מייחם אותי .אני שומעת את הצווחה הקטנה של כאב סמאדו ביתק את בתוליה סוף סוף .

נעמי מתפתלת בכאב .דוחפת אותו לאחור עם ידיה המונחות על כתפיו .סמאדו ממשיך לנוע בתוכה נעמי חשה בגבר לראשונה בתוכה .אני מתפללת שהיא תתמכר כמוני לזכר הבועל .  לאט לאט הכאב מתחלף בהנאה נעמי נאנחת בעונג .ידיה כבר עוטפות את סמאדו אליה חזק .שלו יברח מתוכה מרימה את האגן חווה אורגזמה ראשונה עם גבר זכר הדוהר בתוכה . עוד כמה וכמה פעמים היא מרימה את אגנה אליו גומרת וגומרת .

נראה שהיא הזהירה אותו קודם סמאדו יוצא מתוכה .אוחז באיברו שופך את זרעו בחוץ על ביטנה .אני בורחת חוזרת למטבח . להפתעתי הם נשארים בחדר שעות סמאדו ממשיך לשגל את נעמי ואני צוהלת . בסוף סמאדו יוצא תשוש מרוקן .נעמי רצה למקלחת שוטפת את גופה . אני משלמת לסמאדו הגיע זמן התשלום .כשיפתח את המעטפה ימצא סכום משולש על המאמצים שלו.

נעמי חוזרת אלי למטבח זוהרת .אנחנו מביטות אחת בשניה מתפוצצות מצחוק משחרר .כל אחת מסיבותיה. איך היה נסיכה אני שואלת ? חלום ..כאב בהתחלה אבל ציפיתי לזה ..אחר כך אאאוווו איזה מטומטמת אני אני חושבת מה הפסדתי שנים אני רוצה להרביץ לעצמי .

עכשיו אני מודאגת אני אומרת צריך להגן עליך עד החתונה . אני מקווה שסאמדו לא עיבר אותך.אני עושה את עצמי לא יודעת מה קרה בחדר במשגל הראשון .

אמא הוא גמר בחוץ שלוש פעמים . היא עונה אני לא מטומטמת עד הסוף את יודעת .

 לקחתי אותה התקנתי  לה הגנה  כבת שלי יורשת הגנים שלי ידעתי שתאבד גבולות .אחרי הזיונים המוצלחים והמספקים עם סמאדו.

כשנעמי חוזרת הביתה לחופשת סוף שבוע דבר ראשון שואלת אם סמאדו נמצא .היא מצלצלת לומר לי מתי היא באה . להחזיק אותו כשהיא מגיעה . אין מאושר מסאמדו כשהיא באה .הם טסים לחדר סמאדו מזניח את תפקידו המנוול כשהיא נמצאת . אני שומעת את צווחות ההנאה שלהם הכפולה .היום היא מאפשרת לו לגמור בתוכה לשמחת שניהם . משוגעת על החום המתפשט בתוכה כשהוא גומר . ויש לו כמויות מי כמוני יודעת

נעמי אני מזהירה אותה את לא מתאהבת בו . מה פתאום הוא "מכשיר העינוגים שלי" רחוק מזה

ליאת שנים מוטרדת מבנה הבכור מיכאל "מיקי"  .יש לה עוד שלושה בנים עם הגמד ..הילד מופנם קשה לו להיפתח חכם ויפה כמו אביו ,עם האיכויות של ליאת . תדברי איתו היא מתחננת איתי ועם אביו הוא מסוגר . יצא עם בנות בתיכון לא החזיק עם אף אחת יותר מכמה שבועות .לפעמים נשאר חודשים לבד לא שזה מטריד אותו .

הזמנתי את מיקי לאכול מאכל שאני אלופה בו והוא חולה עליו .סיבה טובה לשבת לשיחה דודה, אחיין . הוא כמעט בגיל של נעמי שלי חודש הבדל ביניהם . יום שישי בצהריים מגיע מהצבא. מנשק את דודה ירדנה מתיישב במטבח מושכת אותו לספר מה עובר עליו בצבא .אחלה הוא אומר נמצא ביחידה של מחשוב טוב לו אחלה מבסוט .

מיקי מתיישב טורף את הדג המתובל החריף  מתכון סודי שלי .   מיקי אתה יודע שאמא מודאגת מה קורה איתך ?   למה חתיך כמוך לבד ?  אתה לו פייגל'ה  אני מקווה ? אני פותחת ישירות כרגיל

דודה אני מחכה לנשמה התאומה שלי .זו האמת אני גבר לאישה אחת שמטריפה אותי שנים  . ממש לא הומו מבטיח אומר מיקי.

נעמי בחדר הכנתי אותה למפגש עם מיקי . החלטנו לזעזע אותו להוציא אותו מדעתו עד שיפתח נבדוק מה עובר עליו בסופו של דבר הגנים של הגמד האהוב ואחותי  זורמים בו .

נעמי יוצאת מהחדר חולצה טי שרט ללא חזייה. שדיה היפיפיים מרקדים, הפטמות זקופות. מכנסונים קצרים מחמיאים לרגליה החטובות . מתחבקת מתנשקת עם מיקי .הם חברים לתיכון מאותה כיתה .

אמא שמעתי אתכם מיקי לא הומו תמיד ידעתי שלא . בגיל 15 התארחנו אצלם באתי לחדר שלו להגיד שלום הוא עם הגב אלי תמונה של "פצצה מתקתקת" במסך והיד שלו מלטפת את העמוד שלו המוסתר. סגרתי לאט שלא ירגיש. ( מיקי מסמיק מחזיק את פניו בידיו מכסה אותם )  מיקי הוא "חנון" אמא . האמת הוא לא סתם "חנון" הוא המלך שלהם . כל הבנות השתגעו עליו .בסוף יצא לו שם של הומו מוסווה .נפרד בלי לגעת באף אחת .

אז מה עושים נעמי אני אומרת איך מוציאים אותו "מאהבת חייו המתוקה " היד הימנית הצמודה שלו ?

חחחחחחח כמה שאני אוהבת להצחיק את נעמי . חולה על הצחוק שלה .

צריך להביא לו את "הפצצה" מהמסך של המחשב אמא רק היא תרגיע אותו נכון מיקי מקניטה נעמי ?

מיקי מביט בנעמי במבט מבשק רחמים ובי אם היה יכול היה קובר את עצמו ברצפה מבושה. הפנים שלו אדומות כמו  עגבניה בשלה  לשקשוקה .

את מכירה את "הפצצה המתקתקת" מהמסך נעמי ? אני שואלת יודעת מי         בטח עונה נעמי …..זו אני .

זה כל הסיפור מיקי ? אתה מאוהב בנעמי שלי כפרה עליך ? למה לא אמרת ? חיכית שהיא תיזום ? .אני מבטיחה זה היה קורה עם הגעת המשיח . גם היא לא בדיוק היית נורמאלית בתקופה הזו .

אבל אנחנו לא נחכה לו  למשיח נכון נעמי אני אומרת .אני יוצאת להביא את הקטנות אני קמה .

 נעמי אוחזת בידו של מיקי מקימה גוררת אותו לחדר שלה .

איך שנכנסו צלצלתי לליאת . סיפרתי  לה בקיצור הם בחדר אני לוחשת .הבן שלך מאוהב בנעמי זה כל הסיפור .בכל בסדר איתו .  ליאת נרגעת כפרה על הילדה שלך אני יוצאת  קונה לה מתנה ענקית .

אני מציצה בהם סגרו החדר ונעלו . אבל אני חכמה משניהם . התקנתי מצלמות בתיקרות  של כל חדר למקרה של פריצה .ואו מי יודע מה .

נעמי אוחזת את מיקי בפניו נושקת לו חובקת אותו . מכניסה אותו לאוירה מינית .מיקי נושק לה בלהט יורד על ברכיו מצמיד את פיו למפשעתה נושק לה .אוחז חזק במותניה מצמיד אותה אליו .

נעמי מביטה אליו מלמעלה גבותיה מתרוממות בתמיהה  מרימה אותו אליה . מלקקת את דמעותיו .שומעים את מיקי לוחש . חולה עליך נעמי ..חולה עליך אוהב אותך עד מוות .

הם מתנשקים בטרוף ,האהבה שלו מדברת חזק אליה .ניראה שלא היית מודעת בכלל .חשבה שהוא רוצה לשכב איתה כמו כולם . לא אהבה כואבת, בוערת כזו.    הנשמה התאומה של מיקי תמיד הייתה נעמי .

מתפשטים לאט סורקים זה את זו . בתמונות רואים שזה לא מפגש של תאווה . משהוא אחר שאני לא מכירה שאף פעם לא היה לי . אף פעם עיניים שלי לא שוחחו כמו עינייהם .

 נצמדים שוב מתנשקים מחובקים. מיקי סורק את שערה בעדנה . בעיניים מעריצות  מניח אותן אחרי אוזניה . כל פניה גלויים לפניו .נושק לעיניה .פיה. אפה. מעריץ כל תו בפניה . נעמי מתמסרת עיניה עצומות .טיפות עומדות חמות זולגות ריסיה מנצנצים רטובים. יודעת שמיקי  לא רק רוצה לחדור לתוכה .לזין אותה כמו כולם מיקי אוהב.אוהב אוהב אותה באמת. מתברר לה לאט שאהבתה לבן דודה היא אולי אהבת האמת שלה .ואולי מתמסרת לאהבה שלו המיוסרת . הוא יונק שותה את דימעותיה .

הם נשכבים במיטה חבוקים . נרגעתי מיקי הבן של האבא הגמד שלו . לנעמי יהיו הרבה לילות של עונג אמיתי,מספק .אם זה ימשך כפי שאני בטוחה .

כיביתי את המצלמה האינטימיות שלהם שונה . הרגשתי חילול קודש להציץ עליהם . נעמי ומיקי נשארו כל השישי שבת בחדר .מתודעים אוהבים מתחברים . את האוכל הגשתי להם במגש דופקת בדלת מניחה הדלת נפתחת המגש נעלם מוחזר ריק .ליאת הגיעה בשבת בבוקר מודאגת . מיקי לא חזר הביתה .סיפרתי לה שאין לי האומץ להפריע . צחקנו מאושר

ביום ראשון יצאו בבוקר מהחדר ממהרים לחזור לצבא .מיקי נשק לנעמי טורף אותה לא פחות ממני .ידיה פניה ,מניח את ראשו בצוורה נושם אותה שוב ושוב . ויצא הביתה לקחת ציוד .

נעמי ואני ישבנו במטבח אני מביטה בגאוה בבת היפייפיה שלי . נעמי אוחזת בפניה דומעת אני לא מאמינה כמה כאב יכול להיות באהבה אמא . אני כבר מתגעגעת  .

Loading

מחשבה 1 על “ירדנה – ניצול מיני? – חלק שלישי”

  1. כבר היו לל סיפורים יותר טובים.
    אין תשוקה , אין רגש.

    סיפור חלש

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן