משחקי תפקידים בעולם ה BDSM

נכתב על ידי Jo Pamper – פייסבוק

 

בקשר זוגי הרבה פעמים התאווה היא זה זאת ששולטת , ולפעמים קשה לחלוק את הרצונות הפנימיים שלנו עם הבן הזוג ולכן יש מגוון של שיטות משחררות ומעכבות את הפחד מהשיתוף , מה שגורם ליותר ויותר זוגות לשחק תפקיד מיני ולדמות אותו לדמות שונה בכך הוא יוכל להשתחרר מהאני שלו , אז בואו נראה במאמר הזה כמה דמויות שונים שיעזרו לנו לחקור את הפנטזיות המיוחדות מבלי להרגיש לא נעים או חשש מימה שהבן זוג יחשוב עליהם .
משחק תפקידים במערכת יחסים מינית זה לא דבר חדש, אבל זה בטוח דבר טוב. וככזה, יש רשימה אינסופית של תרחישים ומשחקים חושניים.
אתה יכול להכניס את עצמך לתוך מגוון דמויות . ככל שעולה הדמיון שלך ללא שום הגבלה או בעיה של מה שיחשבו עליך .
אז, לאחר שהחלטתם שהגיע זמן הפנטזיות וזמן המשחקי תפקידים התקשורת לכל העניין הזה היא המפתח להצלחה היות והפרטנר ירצה לדעת מה גורם לך להיות שוטרת או רופאה , או סתם תלמידה , ולכן אתה יכול להתחיל עם תפקידים מיניים באמצעות כמה תרחישים ולבנות את הסיפור של המשחק בכדי שיהיה יותר אמין .
אז בואו נראה כמה מהמשחקי תפקידים התואמים לעולם הbdsm .

החוקר

סוג משחק – חקירה פלילית
התסריט –השולט לוקח אותך לחדר אחר בבית לאחר שסידר אותו כמו חדר חקירה עם כל האלמנטים בכדי לשאול אותך כמה שאלות החוקר ישאיר אותך בחדר לבד ויצפה בך מהצד .את תחכי לן בחדר החקירות הריק ותזוזי באי נוחות השולט יגיע עם כוס קפה ויתחיל לשאול אותך שאלות נוקבות ומלחיצות . אבל לפי המשחק את לא תדברי רק תקשיבי לשולט לא משנה כמה הוא יהיה נוקשה איתך את לא מדברת ומשם הדברים מתקדמים לסשן אזיקים והשפלה …
עוד סצינה בסגנון חקירה בסיסית עשויה להתחיל עם "תפיסה" של השולט ולכפות בכוח את הנשלטת, אולי על ידי הפשטת הנשלטת וקשירתה לכסא או למיטה. לאחר מכן השולט מתחיל "לענות" את הנשלטת בכדי לקבל את המידע.
ה "עינויים יכולים להשתלב מהרעיונות המתוארים כאן –קשירות , הכאות, השפלות – "אונס" וכן הלאה. אם הנשלטת לא מוסרת את המידע, השולט יכול להמשיך ולהעמיק את החקירה, בהדרגה ולעבור לפעילות אינטנסיבית יותר ויותר, עד שהנשלטת תספר את המידע לשולט .
זה תרחיש מתאים ביותר לעולם הbdsm היות ויש בו את כל האלמנטים דינמיקה כוח, כפייה & מניפולציה – אזיקים.

המורה והתלמיד

סוג משחק – המורה שנדלק על התלמידה.
זהו התסריט הקלאסי במיוחד עבור מאסטר שמתחלף היות הרבה פעמים תלמידים נמשכים למורה.
התסריט המורה החדש של המכללה פשוט לא יכול לשלוט על סטודנטית אחת שמפתה אותו והוא לא מסרב במיוחד התלמידה תפתה את המורה תוך כדי השיעור ותעשה לו טיזיניג מטורף אם זה ללכת עם מחשופים או לגרום לו לאי נוחות ובכך הוא ירצה אותה ויעשו את הדבר האסור משחק זה בעיקר הוא פנטזיה ללא שום קשר לעולם הBDSM מה שכן אפשר למנף את זה ולהפוך את הפנטזיה לסשן חינוך אנגלי ואז זה מקבל משמעות אחרת לגמרי . שתשמור על הלהבות האלה של התשוקה.

המנקה הסקסית

סוג משחק – בעל הבית הסקסי והעשיר והמנקה המפתה .
התסריט המנקה שגרה בבית ובעל הבית שיושב בסלון והיא עוברת לידו עם תלבושת המנקה הסקסית ומפריעה לו בקריאת הספר , תפקיד המשרתת לעזור לשמור על הבית נקי כמובן שהמנקה רוצה כביכול להשיג את בעל הבית אז היא תתכופף לפניו שישבנה כלפיו ותגרום לו לאי נוחות זה הרבה יותר סקסי לראות את הבעל הבית מתאפק לא לגעת במנקה בתוך הבית שלו, והמדים של המנקה משאירים מעט לדמיון וגורמים לשלוט לחשוק במנקה … אז בעולם הbdsm המקביל זה למאסטר דום ושפחה .

השליח

מצפה חבילה: משלוח הביתה
כמה פעמים רציתם להיות עם השליח של פיצה, או הטכנאי של חברת הכבלים או מנקה הבריכה . הרבה פעמים נכנס לכם לבית שליח זר או טכנאי שגורמים לכם להרגיש אי נוחות מרוב שהם סקסיים ולכן אחד המשחקים היותר נפוצים זה השליח ובעלת הבית ופנטזיה כזאת יכולה להוביל לאירוע אירוטי בלתי צפוי המחשבה על סקס עם זר מושלם היא הפנטזיה החביבה על רוב האנשים
התסריט – השליח יגיע ויתקתק בדלת את לא הספקת ללבוש משהו ונשארת עם ההלבשה התחתונה שלך ואז את פותחת לו את הדלת ואת רואה את השליח החתיך והסקסי אז מזמינה אותו פנימה שאת הולכת והוא אחרייך והוא נועץ את עיניו בישבן עם החוטיני שלך שמשתקף מבעד לבייבי דו שלך שאת מסתובבת אליו את תופסת אותו בזמן הנעיצה והוא מוריד את הראש ממבוכה …ומשם זה הופך לסקס משובח לא לשכוח ללבוש הלבשה תחתונה מהמשובחת שלך והכי חשוב אל תשכחי לתת לשליח את הטיפ!

הטרמפיסט

קחי את משחק התפקידים שלך על הכביש המשלבת את ההתרגשות של סקס במכונית ואת הסקס המסוכן עם הטרמפיסט הזר.
חשוב לדבר עם הבן זוג על זה שלא יחשוב שזה קורה לך הרבה , ולכן תארגני מפגש באמצע הדרך שבוא תוכלי לפגוש איפשהו בין נקודת או בן צומת מסוימת ששם את תאספי את בן הזוג שלך את הטרמפיסט הנטוש שנמצא יכול להיות שאולי אין לו כסף לשלם לך עבור דלק, ולכן אחד הדברים שהוא יכול לשלם לך בהם זה סקס או רק משהו שאת רוצה אקט מסוים שישפיל אותו כמו רק שייתן לך אוראלי בלבד עד שתגמרי עליו ובכך הוא כביכול ישלם לך על הנסיעה . ויש עוד הרבה תסריטים תפעלי הדימיון שלך.

צוות רפואי של רופאים ואחיות

זה קלישאה קטנה ורחוקה מהמקור, אבל היי, זה מועדף, כי אף פעם לא יהיה זמן, כי אחיות סקסי והרופאים נועזים ואל לנו לשכוח שרוב הזמן הם יחד אז אפשר לתפוס כמה דקות של סקס בחדר אחיות או חדר רופאים כמו אוראלי חזק של האחות לרופא לפני כניסה לניתוח או עוד אפשרות של שליטה שהרופא מעל האחות ובכך לגרום לה להיות השפחה שלו ובכל כמה רגעים פנויים שיש להם במשמרת לתת לרופא סקס או כל דבר אחר שירצה מימנה כמו סקס חפוז כמו שרוב האנשים נוטים לעשות ורק לרופא יש את התרופה.
משחקי כוח הבוס & עוזר

הבוס הקשוח והמתמחה החדשה

אחד מכם הוא הבוס, והשני הוא המתמחה הנוסף שרוצה להתקדם בעבודה ותעשה את כל מה שצריך כולל פיתוי של הבוס שלה ובכך לגרום לה להתקדם ע"י פתיחת הרגלים שלה .
אלמנט הפיתוי והכוח בעולם שלנו דבר מאד נפוץ ומאד מפיל כי סקס ותפקידים הולכים יחד .

המאבטחת

התסריט: השולטת היא מאבטחת, והנשלט ביצע כמה הפרות – אולי הסגת גבול על רכוש מאובטח.
המאבטחת מעמתת את העבריין, ולוקחת את העבריין בחזרה לחדר הביטחון, שם העבריין נתון לחיפוש נוקשה ומשפיל. השומרת מסבירה שהמדיניות היא להודיע למשטרה ולהעמיד את העבריין על הסגת גבול פלילית, אך ניתן לבצע הסדרים אחרים; בנקודה זו, העבריין מבקש להימנע מלילה בכלא, ועושה מה שמורה המאבטחת.
בתור וריאציה, המאבטח נדרש על ידי מדיניות החברה כדי להקליט את החיפוש, כדי למנוע בעיות אחריות; לאחר שהשומר והסגת הגבול מגיעים להסכמתם, המאבטחת תצלם את המפגש בזמן התעללות בעבריין רק כדי להוסיף עוד ריגוש .

הפרס

בתרחיש זה, הנשלטת היא רקדנית במועדון "הכל הולך". כקידום מיוחד של המועדון , המועדון מבצע הגרלה והזוכה בהגרלה מקבל את הפרס בדמות חשפנית לערב, והחשפנית חייבת לאפשר לזוכה לעשות מה שהוא רוצה. המנצח מנצל את הפרס במלואו, תוך שימוש בחשפנית כצעצוע מיני; החשפנית חייבת להיות צייתנית לחלוטין ולאפשר לזוכה לעשות את מה שהזוכה רוצה, ללא התחשבות איך חשפנית מרגישה לגבי זה.
הסוחט .

העבר הסודי

הכניעה בעקבות סחיטה בתרחיש זה יש עבר סודי – דבר אפל ומביש שנעשה בעבר כאשר יידע בן הזוג על דבר זה בטוח שהבן זוג יחליט לסיים את הקשר לכן אסור לו לדעת על זה בשום פנים ואופן. אך מה קורה שיום אחד, אדם מתוך העבר האפל הזה מופיע על מפתן הנשלטת , עם תצלומים וקלטות וידאו ביד, מאיים לחשוף את הסוד הגדול של הנשלטת לבן זוגה.
הנשלטת תהיה נואשת, והסוחט ירצה שוחד בדמות טובות מיניות, המסחר בסקס עבור סודיות. הסחיטה עשויה לדרוש כל דרישות של הסוחט על הגופה של הנשלטת
האפשרות של הנשלטת היא לציית, או להיחשף.

החוטף והחטופה בת הערובה

תרחיש זה מחויב עם תכנון מראש; חייבים לארגן לילה במוטל ששם למעשה זהו מקום המסתור של החוטף.
בתרחיש זה, הנשלטת היא קורבן תמים, והשולט הוא פושע נואש. הנשלטת נחטפת ע"י החוטף ומוגדרת כבת ערובה החוטף משתמש בחטופה כקלף מיקוח כדי להימלט מהמשטרה, לא לאפשר לנשלטת זמן לברוח ונהיגה מהירה מדי עבור הנשלטת מכדי לברוח מהמכונית. החוטף נוסע למוטל מוזנח בקצה העיר, שם הוא מחליט לנצל את סיבוב האירועים על ידי אונס של הנשלטת בחדר במוטל.
לאחר מכן הוא משחרר אותה לבד בכדי לחזור הבייתה בכוחות עצמה .

השודד

זהו תרחיש תפקידים בסיסיים. השודד (שולט) פורץ לביתה של הנשלטת שהיא הנערה התמימה היא בבית לבד, השולט מנסה לתפוס אותה אבל היא נאבקת, אך כוחה לא חזק והיא חסרת אונים ולא באמת יכולה להתנגד . השולט מכופף אותה , קורע את בגדיה ומצמיד אותה לקיר. השולט מחזיק אותה בפרקי הידיים ותוך כדי לוחש לה באוזן מה הוא הולך לעשות לה. ואז, הוא חודר אליה בבת אחת עד לגמירה אח"כ קושר אותה והופך את הבית עד שמוצא את מה שהיא החביאה .
לאחר מכן הוא יכול להשתמש בה עד שימאס לו או עד שייצא .

הבילוי הזוגי

מקרה זה בוחן את הפסיכולוגיה של חילופי כוח. אחד מהצדדים מכם מסכים להיות הנשלט לערב; והשני הוא השולט, המאסטרו, זה שמילתו היא זאת שקובעת .
תסריט – החלטת לצאת לדייט או סרט אולי ארוחת ערב רשמית, ואולי סרט אחר כך. הצד הדומיננטי צריך לקבוע כמה כללים מראש; לדוגמה, הנשלטת אינה רשאית לדבר או לקיים כל מגע עם איש מלבדו. כך, למשל, כשהשולט מזמין את הארוחות במסעדה, הנשלטת אינו יכולה לומר למלצר מה להביא ורק השולט יזמי מהמלצר. הריגוש במשחק זה האנשים סביבך עשויים להבחין שמשהו קורה, והם לא יודעים בדיוק מה.
עם התקדמות הערב, השולט יכול למצוא כל מיני דרכים מתוחכמות כדי להקניט את הנשלטת.
אפשר לגרום לה ללכת לשירותים ולבקש מימנה להסיר את התחתונים שלה ולחזור לשולחן שהיא ללא התחתונים ולשים אותם על השולחן שככה כל באי המסעדה רואים .לאחר מיכן להגיד לה לחזור לשירותים ושתצלם לו את איבר מינה ולשלוח לו בהודעתSMS ולתת לה הוראות תוך כדי זה שהיא בשירותים ולאחר שהיא מוכנה יקום השולט ויכנס אליה לתא השירותים ויעשה שתתעורר ביסודיות.
עוד אפשרות זה לצאת לארוחה ואז להפתיע אותה עם צעצוע מין היא תצטרך ללבוש את הצעצוע מין כלשהו מתחת לבגדיה אפשר לדוגמה להביא לה ביצים סיניות רוטטות עם שלט שהשלט נמצא אצלך ואתה יכול להפעיל תוך כדי הארוחה ולגרום לה לאי נוחות בזמן הארוחה , אחרי שהיא כבר חמה הוא יכול ללחוש לה את מה שהוא יעשה לה כשיחזרו הביתה.
המפתח להנאה מסוג זה הוא לשמור על שקט; זה כיף גדול אם לאף אחד אחר אין מושג מה קורה. (לכניעה מתעוררת, זה ייראה כאילו זה ברור וכולם יודעים מה קורה – וזה חלק מהכיף!)

המדען המשוגע

במשחק הזה, השולט הוא המדען המטורף הרע, והנשלטת היא הקורבן הניסיוני חסר הישע שלו. המדען המטורף (שלמעשה יכול ללבוש כפפות גומי ושמלת מעבדה חד פעמית) קשור לנושא הבדיקות שלו עמוק בלב המעבדה שלו, והוא יכול לבצע בנשלטת כל מיני ניסויים הוא עשוי, למשל, לחקור אותה במקומות שונים באמצעות כל אחד של מספר מכשירי מעבדה מתאימים (ויברטורים , סאונד, מחטים , ווים, טובים לכך). אולי בזמן שהוא עושה את זה, הוא עלול לשים מצבטים על הפטמות שלה, כדי לראות איך הם מגיבים לכאב. אולי הוא ירצה להתנסות כדי לראות כמה זמן היא יכולה להיות מגורה ללא רשות להגיע לאורגזמה. הוא יכול להחזיק אותה שם לאורך שעות הלילה הארוכות, לערוך ניסויים אינסופיים כדי לגלות כמה פעמים היא יכולה להגיע לשיא, או עד כמה היא יכולה לקבל בדיקה, או עד כמה היא יכולה לחדור עמוק ….למעשה מה שנקרא סשן מדיקל .וסשן השהיה.

המפוצל באישיות

זה מתחיל כערב רומנטי בבית. זה יכול להיות ארוחת ערב עבור זוג , או קוקטיילים, או פשוט יין מול האח או הטלוויזיה . בכל מקרה, אחרי נשיקות, חיבוקים ומשחק מקדים לזמן מה, היא נעצרת ולא מוכנה ללכת רחוק יותר.
המשחק הוא שהוא משנה את זהותו ומתחיל להתנהג אליה באגרסיביות כמו לסטור לה, או לצבוט אותה, לקשור אותה ולמנוע מימנה לצעוק ע"י חסימת פיה עם התחתונים שלה . ואז לאנוס אותה בברוטליות כמובן שהכל בגדר משחק , עד לגמירה על פניה לאות זלזול שלו בה ולשחררה
ולאחר מכן להתנהג שוב כאדם הטוב והרגוע .
אז לאחר שראינו כמה דוגמאות מעניינות בוא נראה את התגובות שלכן לאיזה משחק הכי מתאים לכן לשחק …

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן