נשלט בכוח הקסם של לוליטה – חלק 2

חפנה את זוג השדיים המושלמים שלה, הפנתה אותם מולי כמו זוג פנסים ויכולתי לחוש כיצד כוח הרצון שלי עוזב אותי, כאילו היא היפנטה אתי לציית ולשרת אותה. היא לא אמרה דבר, רק הפנתה את זוג השדיים המתוקים שלה והניחה פיטמה אחת בין שפתי. ליקקתי ומצצתי בעדינות, היא החליקה את הפיטמה מבין שפתי והעבירה את הפיטמה השנייה אל ביניהן

 

חלק 2
מורידה את החצאית הקצרצרה שהיא לובשת מתחת לגלימה. אין כלום מתחתיה, רק הכוס ההדוק, המדוייק, הנקי מכל רבב שלה, והיא רוכנת קלות ממש מעל פי.
"אתה יודע מה עליך לעשות" היא אומרת
ואני יודע היטב. אני מלקק ומחדיר את לשוני בזהירות. הכוס הקטנטן והמתוק שלה, לא בנוי לתנועות מהירות וגסות. הוא צר והדוק. לאט לאט היא נרטבת ואני יכול להכניס את לשוני מעט יותר. לוליטה לקחה את הזמן שלה, היא התמסרה לפינוק שהענקתי לה ויכולתי לחוש כיצד היא נרטבת לאט לאט והשפתיים הדקיקות והעדינות שלה משתפלות לצדדים, פותחות את שערי גן העדן ללשונה המרצדת מצד לצד וחודרת פנימה עוד ועוד. משהעמיקה חדור נגעו שפתי בשפתיה ויכולתי למצוץ ולשאוף את הכוס הצעיר שלה פנימה, כשמתיקותו של לשד האלילות שלה מרטיב את חיכי. לא הפסקתי לרגע, השתדלתי לנשום נשימות קלות כדי שלא הפריע לשירות שהענקתי לה. היא התחילה לנוע מהר יותר, תוך שהיא עולה ויורדת מעל הפה הפעור שלי. חשתי ברטט הקל שלה ההולך ומתגבר עד שהיא החלה לטפטף לתוכי טיפות מן הנוזל המתקתק שלה והתרוממה.
שוב התרוממתי כשאני אוחז בזין הקשוי כל כך. כמה שרציתי אותה, את הלוליטה המלכותית שלי.
"תני לי לזיין אותך, תראי כמה שהוא קשה בשבילך"
ולוליטה? היא חפנה את זוג השדיים המושלמים שלה, הפנתה אותם מולי כמו זוג פנסים ויכולתי לחוש כיצד כוח הרצון שלי עוזב אותי, כאילו היא היפנטה אתי לציית ולשרת אותה. היא לא אמרה דבר, רק הפנתה את זוג השדיים המתוקים שלה והניחה פיטמה אחת בין שפתי. ליקקתי ומצצתי בעדינות, היא החליקה את הפיטמה מבין שפתי והעבירה את הפיטמה השנייה אל ביניהן. זה נמשך שניות ספורות. הקסם שלה הוריד אותי למקום הנכון. כמו כישוף. אני לא אמרתי דבר וחזרתי לכרוע מולה. הוכנעתי בקוח הקסם שלה. בלי מילים, בלי להכאיב, בלי לאיים בלי שוטים ובלי אזיקים הפכה אותי הלוליטה לעבד המוחלט שלה.
כורע על השטיח המתנתי בהכנעה להוראה הבאה.
וההוראה מגיעה – "קום"
קמתי
אני רוצה לראות אותך מאונן היא אומרת בעודה מתלבשת. לובשת את החצאית הקצרצרה וחולצת טריקו פשוטה שחורה, עם מחשוף שמגלה את השדיים האלוהיים שלה עד גבול הפיטמות.
אני עומד, מביט בשדיים האחוזים כל כך יפה בתוך החולצה. מהופנט מהיופי של הקימורים הזקופים הניבטים אלי מעל למחשוף. כן, אני רוצה בה כל כך ואני יודע שרק היא יודעת מה עומד לקרות.

היא מחייכת ומורה:
"לאט לאט, אני לא רוצה שתיגמור"
אני נזהר שלא להפר את הפקודה. היא מביטה בי ומסיימת להתלבש.
"מחר אחזור לתת לך עוד שיעור, עד אז, אסור לך לגמור, ברור?"
"כן לוליטה" עניתי תוך שהיא לובשת את הגלימה ונעלמת אל מחוץ לחדרי

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן