זין נעול בכלוב – הצד המנטאלי

ה זה אומר זין נעול?

מניעת גמירה או נעילת זין יא פעילות מתחום ה-BDSM שבו איבר המין של גבר נשמר בתוך מכשיר שנועד למנוע ממנו להגיע לזקפה, לחוות אורגזמה ואף לגעת באיבר המין לזמן קצר או ארוך. יש עשרות סגנונות של מכשירים ממתכת, פלסטיק, סיליקון, גומי או עור. המכשירים מעוצבים לשימוש ארוך טווח או שימוש לטווח קצר. רובם בעלי אפשרות נעילה נעילה ובמקרים קיצוניים הם עשויים להיות קבועים. חלק מהמכשירים נועדו פשוט למנוע, זקפה ואורגזמה בזמן שאחרים יכולים להיות מעוצבים כדי לגרום לכאב בעת ניסיונות זקפה. יש מיוחדים המיועדים לעבודה עם חשמל למשחקי כאב נוספים ויש כאילו המתחברים לפירסינג בקצה הפין כדי להבטיח חוסר אפשרות להסיר את הכלוב ללא המפתח המתאים.

יחד עם מספר רב של מכשירים, ניתם גם למצוא שפע של דרכים וסגנונות שבהם זוגות ויחידים משתמשים בחגורת הצניעות הגברית. לחלקם זה משחק קצר טווח, לאחרים זה סגנון חיים. כמו בכל תחום אחר אין צורה אחת נכונה וכל דינמיקה היא שונה.

כלוב זין + מועך ביצים + סאונד
3 ב 1 ! כלובון, אזיק בייצים וסאונד

מי משתתף במשחקי מניעה?

בעוד חגורת הצניעות הנשית מוכרת וידועה לאורך ההיסטוריה נראה שבעידן המודרני דווקא זו הגברית תופסת יותר מקום וסגנון בחיים ואו המשחק של נעילת המיניות הדברים מוכרים יותר. ישנם חובבי צניעות שממכוון סיבות נועלים את עצמם בן הזוג ללא התוספת של דינמיקה של שליטה ומשחקי כוח. אולם מירב הגברים והנשים העוסקים בכך עושים זאת כחלק מהעדפה מינית או מערכת יחסים המערבת שליטה.

נשים

משיכה של נשים לנושא המניעה היא לא חד משמעית ונראה שכל אחת בוחרת לה צד. נעילת זין היא בעיקרה קטע גברי וככלל, יש יותר גברים המעוניינים להיות כל הזמן במכשיר צניעות מאשר יש נשים המעוניינות לשמור בגברים נעולים במכשיר צניעות. למרות שקל לתאר את ההבדל כההבדל המוכר במספרים בין גברים כנועים לנשים דומיננטיות, בקרב שולטות, השקפות על צניעות נוטות במידה רבה לכיוון הנגד, הן בהחלט רוצות את הנשלטים שלהן משוחררים ונגישים.

טיפוסים מסויימים של דומיננטיות נוטות לעתים לגישת הנעילה הכפויה. היותר סאדיסטיות מהשולטות דורשות את עניין הנעילה ושליטה על החופש המיני של הנשלט תוך כידי יצירת תחושות הולכות וגוברות של תסכול מיני וסבל פיזי (ביצים כחולות). כפיית הסמכות מעוררת עבורן וההעובדה שהנשלט שלהן הלכה למעשה סובל מעוררת ומענגת אותן. שולטות עדינות יותר יתחברו לצד הגירוי והמניעה. היכולת להשאיר את הגבר שלהן בקצה גבולות הגירוי אך ללא יכול לפרוק את עצמו תיתן להן את הרגשת השליטה אותה הן מחפשות.

רוב השולטות דווקא נוטות להתנגד. הטענה העיקרית הינה אהבתן למין רגיל בנוסף למין כוחני ו BDSM ונעילת בן הזוג עושה אותו בעצם מיותר והן לא רואות יתרונות בנושא. מבחינן אם הן אומרות לכנוע שלהן שאסור לו לגעת בעצמו או להגיע לאורגזמה, הן מצפה ממנו לבצע את זה מרצונו. אם הוא צריך כלובון כדי למנוע ממנו לעשות את זה, הוא כנראה לא מתאים להן. לעיתים הדבר אף מגיע להתנגשות של שליטה מלמטה. הגברים מתעקשים על נעילה וכלובון אך השולטות, כפי שהוסבר, פחות בעניין.

מהנסיון שלנו על הגברים המעוניינים לעסוק בתחום זה לשכנע ולהוכיח את תרומת הנעילה דווקא מהנקודה הרכשית והכנועה. נשים יתחברו לנושא דווקא משם ולא מהצעצוע הפיזי המעטר את הזין המיותר. האינטילגנציה הרגשית הנשית הגבוהה תדע לעשות את הקישור הנכון ולהוביל אתכם למסלול בו שניכם תקבלו את מה שאתם מחפשים.

בחינה של החומרים המסתובבים ברחבי האינטרנט על התחום מספרת סיפור מאוד ברור על מעוות :

  • הזכר מתמודד עם בת זוג וונילית או אוננות כפייתית (לעיתים קרובות מוזכרת התמכרות לפורנו) – בעיות בזוגיות, מין לא מספק או לא קיים
  • הוא מספר לה על הרעיון – היא מוכנה לבחון ולנסות
  • נקבע מודל שהוא מספק אותה וכך מרוויח את האורגזמות שלו. בדרך כלל זה נגמר פה
  • אילו המראים טיפה יותר רצינות ממשיכים ועוסקים במיקוד את האנרגיות המיניות שלו באישה.  איך הוא יגביר את התחשבותו וצייתנותו, ובתמורה, יגרום לה להיות מאושרת יותר איתו.

תשובה זו משמשת לעתים קרובות כאשר מנסים למכור את הרעיון של צניעות לשותף שאולי לא יהיה מעוניין בו. אם היא תנעל אותו, הוא יעשה אותה מאושרת יותר.

גברים

אם נדלג על כל הדיבורים נשאר עם תשובה אחת – להיות נעולים גורם לגברים להרגיש כנועים, להרגיש חסרי שליטה ובעיקר לתת לעצמם ערך בכך שהם עושים את זה עבור מישהו או משהו.

בעיקרון, חגורת הצניעות מפעילה המרחב הנפשי הכנוע שלהם.

אמנם זה אולי לא נראה כמו עניין גדול לאלה יודעים להגיע למצב הכנוע ללא עזרים או בעזרת כלים אחרים אך לנעילה מספר מאפיינים מיוחדים:

  • לחוות את מצב הכניעות לאורך זמן. רוב הנשלטים מכיעים למצב זה באמצעות פנטזיה או פעילית מינית כלשהי ומאבדים אותו רכע לאחר שיא הפנטזיה. נעילה בכלובון מאפשרת להרחיב את תחום החוויה כמעט באופן בלתי מוגבל
  • ההזדמנות להרגיש חוסר אונים אמיתי. כאשר המפתח נמצא אצל השולטת (או בקוביית קרח או בכספת עם טיימר) השליטה הלכה למעשה לא נמצאת בידיים שלהם.
  • ההזדמנות באמת להרגיש את אובדן זכויות, הנאה וחופש. מהרגע הראשון המצב ברור והבונוס הינו שככל שעובר הזמן השליטה רק מתעצמת ככול שהצורך לגעת ולפרוק מתעצם

נראה לי שזו בעצם הסיבה העיקרית בגללה גברים כך כך אובססיביים לכלובונים ונעילות. מעט מאוד גברים יזכו לחוות כניעות אמיתי במהלך חייהם בגלל מגוון סיבות , חגורת הצניעות מאפשרת להם בין אם לבד ובין אם בשיתוף להרגיש את מושא הפנטזיות שלהם ולו רק לכמה שעות.

עבור עלו שכן זוכים לשרת שולט או שולטת המניעה מאפשר להעצים את הרגשות ונותנת להם כלי נוסף באמצעותו הם יכולים להעניק מעצמם. הרגשות הללו יועצמו עפילו יותר בשני מקרים. הראשאון הינו המקרה הו הנשלט איננו רוצה להינעל והמקרה השני הינו של מאזוכיסטים מנטליים אשר להם מתאים הכלובון כ…. כלובון לזין. האביזר הפיזי עם השפעה שהיא בעיקר מנטלית, בדיוק מתאים.

סיכום מופשט של כחלק זה הוא שחוגורות הצניעות למיניהן מאפשרות מעבר בין כניעות מנטאלית לכניעות וכליאה מוחשיים. ראיות מוחשיות לאובדן השליטה. בעוד נשלט נוטה להיסחף אל תוך הכניעות ולגלוש החוצה ממנה, כל תנועה, כישה לשירותים ובטח ובטח ניסיון זקפה יחזירו אותו למקום הנכון ובלית ברירה.

עוד שאלות ותשובות בנושא חגורת צניעות

Loading

דילוג לתוכן