המועמדת – חלק 2

לתאר ולשבח ולהלל ולפאר את הלשון של דנה. "יש לה לשון ארוכה חבל שאתה לא אישה, היא היתה מענגת גם אותך. היא פשוט קוסמת."

רונה מציגה שדיים מדהימים
השדיים של רונה

דנה ורונה

"שב, שב, לאן אתה ממהר, רק התחלנו את הערב" אמרה רונה בחיוך תוך שהיא מניחה את ידה הארוכה על ברכי. "הרי שנינו יודעים כמה אתה סקרן, אז שב, אל תפריע ותהנה. רק תזכור – אתה רק צופה." 

הבטתי בה. גבוהה ורזה. שיער קצר, ממש לא סקסית, רק עיניה הכחולות משדרות עוצמה שאי אפשר להתעלם ממנה. אבל עכשו, היא גירתה אותי נורא! חשתי את הזיקפה שלי נלחצת אל הרוכסן, ושלחתי יד בתנועה שחשבתי שהיא בלתי מובחנת כדי להסדיר את העניינים מתחת לרוכסן. רונה הבחינה. היא הביטה בי בקשיחות ואמרה בשקט ובטון מצווה: "אתה רק צופה, ברור?"

לא השבתי. נשענתי לאחור בכסא שלי והבטתי בנעשה. רונה ישבה בכסאה, שעונה לאחור, בפנים כמעט ללא הבעה, המשכנו לשוחח בעוד שדנה על בירכיה ליטפה ונישקה את רגליה של רונה.

"כן, אני הגבר שבין שנינו", ענתה בתשובה לשאלתי. "דנה היא לסבית מוחלטת מלידה, אני תמיד הייתי ביסקסואלית, אבל לאחרונה מאז שעברתי לגור עם דנה, אני נאמנה לה ורק לה"

הבטתי בה, פניה הצרים עם ההבעה הקשוחה, לא שידרו סקסיות, ובכל זאת, לא יכולתי שלא לרצות בה. הכוח שלה, העוצמה, השקט והשלווה שלה, הרטיטו אותי וחשבתי לעצמי שלו רצתה בי, הייתי נענה לה בלי להניד עפעף.

כאילו קראה את מחשבתי, אמרה לי: "אני יודעת שגברים נמשכים אלי כמו זבובים לריבה, ואני אוהבת לדעת את זה, אבל אני אוהבת את דנה ונאמנה לה". אמרה וחייכה אלי חיוך קצר שבעקבותיו חזרה הבעתה למבע הקשוח והכאילו אדיש שלה.

דנה לא חדלה מללטף ולעסות וללקק את הירכיים של רונה. לשונה החליקה על החלק הפנימי של הירכיים, לאט לאט היא הגיעה אל החיבור ולשונה החליקה תחת בגד הגוף של רונה תוך שהיא מרימה אותו קלות וחודרת מתחתיו. רונה לא זזה. ישבה שם שעונה על הכסא הרחב וידה האחת מחליקה על שיערה המתולתל והארוך של דנה בעוד עיניה מביטות בי. כאילו בוחנות את מחשבותי. קוראת את מאוויי הסמויים. דנה נכנסה עוד ועוד עם לשונה ורונה עדיין ללא תזוזה, מביטה בי ואומרת: "אין לך מושג כמה היא טובה עם הלשון שלה" וממשיכה לתאר ולשבח ולהלל ולפאר את הלשון של דנה. "יש לה לשון ארוכה חבל שאתה לא אישה, היא היתה מענגת גם אותך. היא פשוט קוסמת." 

דנה התקדמה ולאט לאט הפשיטה את רונה כשהיא חושפת גוף ארוך ארוך ושזוף. שום סימני בגד ים לא היו על גופה החלק מה שהצביע על שיזוף בעירום בלי שום ספק. רונה הניחה לדנה להפשיטה תוך שהיא מתרוממת כדי להקל עליה וחוזרת לתנוחה הנינוחה שלה על הכסא לידי. דנה כרעה כעת בין רגליה הפסוקות של רונה וכל פניה צמודות לשפתי הפות של רונה כשהיא מלקלקת בקול ובהנאה מרובה. ידיה ממשיכות ללטף את הירכיים והטוסיק הקטנטן של רונה. רונה המשיכה לקבל את הטיפול בשלווה סטואית מביטה לתוך עיני וממשיכה בשיחה כאילו דבר אינו קורה שם למטה.

"אתה מבין? שום גבר לא היה מעניק לי מה שדנה נותנת לי. אף ף גבר לא היה משקיע כל כך הרבה בלענג אותי ואותי בלבד" הסבירה בנחת

"לו רק ידעה" חשבתי לעצמי ובקושי רב נמנעתי מלגעת בעצמי. המראה היה כל כך מגרה שחשבתי שאני מתפוצץ. אבל ידעתי שרונה התכוונה למה שאמרה והמשכתי לשכב על הכסא הנוח מביט בעיניה הכחולות של רונה, בולע כל רגע מן המופע המרגש ובולם את כל תאוותי.

הצעה מגונה

"נו טוב, דווקא אני מכיר כמה גברים שהיו שמחים לכרוע כך בין רגלייך ולהעניק לך עינוגים ועילוסים שהו משנים את דעתך על גברים"  אמרתי

רונה לא ממש הקשיבה לי, היא הסירה את ידה הימנית מראשה של דנה ובשתי ידיה חפנה כעת את שדיה הזעירות כשהיא מעניקה לעצמה עיסוי אינטנסיבי ומקפידה להבליט את הפיטמות שלה. רק עתה הבנתי כמה ארוכות הן. אולי סנטימטר וחצי אורכן, דקיקות וכהות, זקורות כעת כמו זין קטנטן בין אצבעותיה הארוכות של  רונה. כל אותו זמן, לא הסירה את מבטה מעיני. היה ברור שהעובדה שאני מביט לתוך עיניה בזמן שהיא מקבלת את הטיפול של דנה, מטריפה אותה, אבל יכולת השליטה העצמית שלה היתה מדהימה.

היה שקט, ליל ירח מלא. הים הבהיק מולנו ורק קולות הלקיקה האינטנסיבית של דנה הפרו את השקט. רונה שתקה כעת. הביטה לתוך עיני, שתקה ולא זזה.

לפתע, בלי כל התראה, בלי הכנה, היא החלה לרעוד ולגנוח. קולות הגניחה שלה נשמעו בכל הרחוב. בניגוד עצום לשקט המדהים ששרר במרפסת עד לפני דקותיים, קולות הגניחה פילחו את חלל האויר ובתוך חמש דקות הסתיימו בגניחה אדירה ובעיקבותיה רעד שאיים להפיל את הכסא עליו ישבה. רונה גמרה בקרסצ'נדו שלא היה מבייש סרט פורנוגראפי מדרגה ג.

הבטתי בה בתדהמה. שום דבר לא הכין אותי לגמירה הקולנית הזו. לא אמרתי מילה. גם רונה שתקה. רק דנה המשיכה ללקק את הפות הרטוב ומצצה את הנוזלים בשקיקה קולנית. לא נראה היה שהיא מתכוונת להפסיק. להיפך, היא התרוממה, והסירה את חולצתה. שדיה הכבדים והגדולים שהשתחררו בבת אחת מן החולצה ההדוקה. השדיים שניחנו בשיזוף מושלם, ובפיטמות גדולות במרכז של עטרת גדולה וכהה שבולטת בצבעה החום כהה על רקע השיזוף התנדנדו באלגנטיות ובסקסיות. היא העיפה בי מבט תמה, כאילו אומרת: "מה, אתה עדיין כאן?" חייכה את החיוך השובה שלה, הניפה את שיערה הארוך לאחור וחזרה ללקק את הדגדגן של רונה כששדיה נמעכים על הירכיים של רונה. רונה מצידה, שעונה לאחור, מתנשמת בכבדות, כבר לא נינוחה ורגועה כמו קודם לכן, החזיקה יד אחת על ראשה של דנה, מלטפת אותה בעדינו, ידה השניה על כתפי. נטלתי את ידה הארוכה בידי והתחלתי לנשק את האצבעות הארוכות כשאני מלקק אותן ולשוני חומקת חולפת לה בין האצבעות. 

רונה, הפקירה את ידה בידי ונתנה לי ללקק ולמצוץ את אצבעותיה. יכולתי לחוש ברטט קל העובר בין אצבעותיה. ידעתי שזה מגרה אותה אבל לא העזתי להתקדם מעבר לכך. מצצתי את האצבעות הדקיקות העדינות והבטתי כיצד דנה מענגת אותה עוד ועוד ועוד. הזין שלי עמד תחת המכנסיים ההדוקות עד כדי כאב. ניסיתי לתמרן את ידה של רונה כלפי מטה, אבל היא לא איפשרה זאת, היא פשוט ישבה שעונה על הכיסא והתענגה על ידי דנה ועל ידי.

זה לא לקח הרבה זמן והרעד בגופה של רונה התגבר גניחותיה שבו להיות קולניות כמקודם ובתוך דקות אחדות היא הדיעה לשיא נוסף קולני אף יותר מקודמו. דנה התיישבה כורעת מול הכסא של רונה כמו כלבלב ליד בעליו. המתינה להוראות. ואלו אכן לא אחרו לבוא. בקול שקט אך בטון מצווה, פקדה עליה: "לכי תביאי את הערכה מן החדר." אמרה וידה עדיין עמוק בתוך ידי.

כעת שלחה גם את ידה הימנית הפנויה לעברי והעבירה אותה על חזי, מלטפת ומפנקת את חזי. תוך דקותיים, ידה היתה מתחת לחולצתי כשהיא מטפלת במיומנות בפיטמותי, מלטפת וצובטת במיומנות. בעוד פיה על אוזני, נושקת ומלקקת ומלחששת:  "נכון שנורא בא לך לזיין את דנה? נכון שהיא סקסית בטירוף? נכון שעומד לך הזיין ?"

 

Loading

דילוג לתוכן