אנה מריה וגליה

………לאט לאט אנה מריה הורידה את גליה על ברכיה, גליה התפשטה בשבילה, ליקקה את בהונות רגליה ואז ניגשה, ותוך כדי שאנה מריה פותחת את הגלימה שלה, שמתחתיה לא לבשה דבר, גליה התקרבה וליקקה את הכוס הקטן הורדרד והמתוק שלה. היא ליקקה ואנה מריה התפתלה סביבה. זה נמשך אולי שעה, עד שאנה מריה גמרה על פניה……………

 

גליה הכנועה
גליה ואנה מריה

 

אנה מריה וגליה

אנה מריה וגליה נכנסו לחדר, אם המינזר והאחות מרי הפעילו את הוידאו וצפו במתרחש. אנה מריה, הילדה, הלוליטה הדקיקה הכניסה את הטורפת לחדרה. זה נראה במבט ראשון כמו לא כוחות, למרות הרצועה, גליה היתה גדולה ממנה, חזקה, מנוסה ובטוחה בעצמה, אבל אנה מריה לא חששה ממנה. כמו מאלף חיות שמביט לאריה לתוך העיניים, כך אנה מריה הביטה אל גליה הישר אל תוך העיניים. וגליה נעשתה מפוייסת, רגועה וכנועה.
"מה יש בה, באנה מריה הזאת?" שאלה האחות מרי
"האמת, אין לי מושג, אולי היא מהפנטת אותם?"
לאט לאט אנה מריה הורידה את גליה על ברכיה, גליה התפשטה בשבילה, ליקקה את בהונות רגליה ואז ניגשה, ותוך כדי שאנה מריה פותחת את הגלימה שלה, שמתחתיה לא לבשה דבר, גליה התקרבה וליקקה את הכוס הקטן הורדרד והמתוק שלה. היא ליקקה ואנה מריה התפתלה סביבה. זה נמשך אולי שעה, עד שאנה מריה גמרה על פניה של גליה בהשפרצה עוצמתית.
אני הולכת לישון קצת, אמרה אנה מריה ונשכבה על המיטה, עירומה. גליה התיישבה ליד המיטה, וליטפה את גופה הדקיק והחלק של אנה מריה ובעוד אנה מריה נרדמת, גליה המשיכה לשבת וללטפה בעדינות, מכפות הרגליים ועד הצוואר המעודן.
"אני חושבת שגליה מוכנה להחזרה לג'ינה" אמרה אם המינזר
"ברור" ענתה האחות מרי שכבר לא יכלה לסבול את נוכחותה של הדיווה הפראית הזו במינזר. "בואי נחזיר אותה"
וההגמון? שאלה אם המינזר
"נמצא לו מישהי אחרת" ענתה האחות מרי

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן