ריח חזק של שפיכה גברית

מאת אלפרדו

מירנדה פקחה אט-אט את עיניה, מניחה לשמש הבוקר של פלורידה, לשטוף את פניה מבעד לתריס הפתוח, חושבת לעצמה, יום ראשון היום, היא אהבה את ימי ראשון בשבוע, יום המנוחה אחרי בילוי ביום שבת, זה היה היום שהרשתה לעצמה לישון בו עד מאוחר, בעלה הלך לשחק גולף, הבית ריק, יום מושלם לעצלנות.
כאשר התרוממה ידה כדי להסיט את שיערה לאחור, קפאה, אצבעותיה מרגישות בנוזל יבש עליהן, נגעה בלחייה מצאה גם אותן מוכתמות, התרוממה, סוקרת את גופה, מגלה שלולית קטנה יבשה, בעמק שבין שדיה, עוד כתם על כתפה הימנית.
היא קמה ממיטתה, ' אלוהים אדירים, מה זה?, זו כבר הפעם השנייה, בפעם הקודמת, לפני כשבועיים, זה היה על ירכי וחשבתי שהתלכלכתי במטבח, לפני השינה, עלי לברר מה זה',
היא נכנסה לחדר האמבטיה שלה, מציצה בגופה במראה, גופה היה משהו שתמיד הייתה גאה בו, בגיל 42 , שדיה עדיין זקופים, בולטים בגאווה, פטמותיה, כפתור וורוד במרכז כל שד, מותניה דקות, יורדות לירכיים מדליקות וחטובות, גבה חלק, חטוב, בתחתיתו לחיי עכוזה, בולטים סקסיים.
"את חתיכה לא רעה", מחמיאה לעצמה , עיניה סרקו את גופה מבעד למראה, קולטות את שחיפשה, הגוש היבש ,של חומר בלתי מזוהה, ממש מעל צומת שדיה, האחר, שעל כתפה, גדול יותר.
העבירה אצבעה בין שדיה, קרבה אותה לאפה, מריחה, היא זיהתה, המומה, את הריח, ריח חזק של שפיכה גברית.
ההבנה גרמה, באופן מוזר, לפטמותיה להגיב, להתקשות ולהזדקר, חום התפשט בין ירכיה.
לפני שהבינה מה היא עושה, אצבעה החליקה בין שפתיה, מתענגת על טעם הזרע על לשונה, דגדגנה התנפח, הולם בתשוקה, היא משכה במהירות את האצבע, 'מה לעזאזל אני עושה?,' חשבה.
ברגע הראשון, היא חשדה בבעלה דן, 'אבל זה לא יכול להיות', חשבה, 'זה לא ממנו, הוא עבר ניתוח בערמונית לפני חמש שנים, ניתוח שאמנם הציל את חייו, אך הרס את כושרו המיני לתמיד, מאז, התחושה של זין זקוף מתוח, נעוץ עמוק בתוכי, הפכה לזיכרון רחוק', המשיכה לחשוב בליבה, 'אם לא דן, זה גבר אחר. לעזאזל, זה כנראה קייל, הבן שלי'.
בשנתיים האחרונות, הייתה מירנדה מודעת לשימוש שעושה בנה בתחתונים שלה, בפנטזיות האוננות שלו, אבל שיהיה לו אומץ לעמוד מעל גופה הישן, לאונן, להתיז את פורקנו עליה, כשבעלה, אביו, ישן לצדה, היא הייתה בהלם.
במשך היום, היא התבוננה בבנה המשוטט בבית, משנן את חומר הלימוד של שנתו האחרונה בקולג', משחק במשחקי הווידיאו שלו, מסמס, עם חבריו.
מוחה טרוד, מנסה לנתח, למצוא הוכחה שתאמת את חשדותיה, לפתע הבינה, 'כמובן, כל המקרים היו בין שבת לראשון, הלילה שבו למחרת, לא היו לקייל לימודים או עבודה, הוא דאג תמיד לשמור את ימי ראשון חופשיים, היום הפרטי שלו.
היא ניחשה שאת "הביקור", לא עשה באמצע הלילה, אלא יותר לקראת הבוקר כששנתה עמוקה יותר.
'ביום ראשון הבא, אטפל בזה', החליטה.
אכן, ביום שבת, כיוונה מירנדה, את השעון המעורר שבטלפון שלה, לשעה חמש לפנות בוקר, דואגת להפסיק את הצלצול, משאירה על רטט בלבד , החליקה אותו מתחת לכר, מתכננת להתעורר, מבלי להפריע לדן.
למחרת בבוקר היא התעוררה מהרטט שמתחת לאוזנה, הפסיקה אותו, כיסתה את עיניה בכף ידה, מציצה בין אצבעותיה, נשארה שוכבת במיטה בשקט, ממתינה.
אחרי יותר מחצי שעה, עיניה החלו נעצמות, חוזרות לתנומה ואז שמעה את זה, קולה של דלת חדר השינה הנפתחת.
היא פקחה את עיניה לסדקים, מציצה דרך אצבעותיה, מבחינה בבנה, חוצה במהירות את חדר השינה, נעמד לצדה, נדהמת לגלות שהוא עירום לגמרי.
עיניה סקרו את גופו, מבעד לחריצי עפעפיה, חולפים על חזהו המוצק, יורדים לבטנו השטוחה, נשימתה נעצרה, כשמבטה נפל על גבריותו.
'אלוהים', חשבה, 'מה זה, יש לו שם איבר מרשים, אולי 20 ס"מ'.
כאשר קייל כרך את ידו סביב הזין הגדול שלו, היא חשה רטט של לחות בין ירכיה, 'כמה נפלא יהיה, אם אוכל להכניס זין כזה לתוכי'.
'אידיוטית', חשבה, 'זה הבן שלך, נכון, הזין שלו נראה מושלם, אבל תפסיקי עם המחשבות האלה'.
לפני שהספיקה להגיב, הוא שלח את ידו אליה, מושך לאט את הסדין מעל פלג גופה העליון, חשף את שדיה, פטמותיה הזקורות, מבט של תשוקה, חלף על פניו.
עברו שנים מאז שגבר הביט בה ועכשיו מביט בה בנה, עם תשוקה מוזרה בפניו, היא חשה את הכוס שלה מוצף נוזלים, מטפטף על ירכיה, להבת אש בנרתיקה, עצמה את עיניה, מוצפת רגשות.
"הו, לעזאזל" קייל נהם חרישית.
עיניה של מירנדה נפקחו שוב לכדי חריצים, מתבוננת בבנה רועד, עיניו עצומות, מיד לאחר מכן, חבל עבה של שפיכה חם התפרץ מקצה הזין שלו, מתיז על שדיה הגלויים ועל כתפיה.
היא פערה את פיה לאמר משהו, אך לפני שהספיקה להוציא הגה, קייל נהם שוב, הזין שלו, נמתח, מאוחר מדי, הוא הפנה מעט את גופו, השמנת החמה ניתזה על פניה, אל בין שפתיה, הפעורות בתדהמה, אינסטינקטיבית פיה נסגר, זרעו של בנה, עשה דרכו לתוך גרונה.
הטעם החמוץ מילא את פיה, מירנדה הרגישה אש קורעת את חלציה, כל גופה נרעד, סופג אורגזמה חזקה יותר מכפי שזכרה שקיבלה מזה שנים.
עיניה של מירנדה התגלגלו לאחור, נוזליה שטפו מבין ירכיה, הרטיבו את הסדין שמתחתיה.
בלי לגעת, רק לראות את הזין של הבן שלה, לראות אותו מאונן ואת הזין ממלא אותה בזרימתו, מירנדה גמרה, לא … היא התפוצצה. התבוננה בקייל מסתובב, יוצא מחדר השינה, הפנתה את ראשה והביטה בבעלה, עדיין ישן ללא הפרעה, מרגישה את הנוזל הדביק החם על פניה, נוזל אל העמק שבין שדיה, 'בפעם הבאה, הוא לא ימצא אימא ישנה', החליטה.
במשך שני ימי השבת הבאים, מירנדה הפעילה את השעון המעורר והמתינה.
כלום, לא קול, שום דבר, ההורמונים שלה החלו להשתלט על התודעה הרציונלית שלה, היא החלה עוקבת בעיניה אחרי קייל, רואה אותו מגניב מבטים אל גופה, עיניה מבחינות בצינור העבה שהציץ בחזית המכנסיים הקצרים שלו.
רק אחרי שלושה שבועות, זה קרה שוב, החריקות השקטות של דלת חדר השינה, הצעדים הרכים, ואחר כך צללית בנה עומדת מעליה.
מירנדה התבוננה בתשומת לב רבה, כאשר בנה התחיל ללטף את הזין הקשוח שלו, החליק את הסדין לאט, חושף את השדיים שלה, 'הוא גבר שאוהב שדיים', חשבה לעצמה.
עיניו נעצמו, אצבעותיו הקיפו את זקפתו הגדולה, מעסות את הזין המתוח, טיפה של טרום שפיכה, הופיעה על עטרת הזין של קייל, 'די, אני לא יכולה להתאפק יותר', החליטה בליבה.
היא התגלגלה בעדינות על צדה, הורידה את רגליה לרצפה, ידה לפתה את הזין המתוח, מעל אצבעותיו, קירבה את ראשה אליו, קייל קפא, עיניו נפקחו בבהלה, הזין הנוקשה שלו עומד ניצב לגופו, מבחין בגופה של אמו מתרומם אליו, בשפתיה הנפערות אל מול הזין המתוח.
"הווו אימא ", לחש, מוחו אומר להתרחק, לברוח, אבל גופו נע, צעד כדי לקרב אליה את זקפתו.
הוא התבונן, אחוז התרגשות עצומה, בראשה של אמו הנע קדימה, מרגישה את חום פיה, כששפתיה נסגרות סביב הזין שלו.
"הו, אלוהים … אוי,… אימא" הוא מלמל.
מירנדה הביטה בו, שחררה את האיבר שבפיה, "שתוק", לחשה באפלת החדר, "תכניס הכול, אל תזוז ואל תוציא, גמור לי בפה".
מילותיה ננעצו במוחו של קייל, בדיוק כששאבה לגרונה את הזין, גופו רטט בתאווה בלתי נשלטת, שמע את אמו נחנקת ברכות, מנסה לדחוף את כל הזין שלו לתוך גרונה ההדוק, בוהה למטה, מתבונן בה, שעה שבלעה את מטהו הנוקשה.
"אוי אלוהים … אימא", קייל השתנק, תחושת שפתיה ולשונה מערפלות את הכרתו, מירנדה הרגישה את הזין שלו מתנפח בפיה , "הו, לעזאזל … זה טוב …" קייל המשיך להתנשף, הוא הרגיש את פיה החם מחליק עליו, חש את שפתיה מתהדקות על ראש הזין, יונקות אותו.
מירנדה הרגישה את הדופק שלו, לא עוצרת ואז, הפיצוץ הראשון של תותח הזרע העבה שלו לתוך הפה שלה, היא מוצצת בתאווה את הנוזל פנימה, בולעת ככל יכולתה, מתח שני עבה נורה מיד… ואז שלישי, 'אלוהים, מה יש לו שם', חשבה.
קייל נעץ מבטו באמו, שבלעה כל טיפת זרע, הוא התבונן בה כשהוציאה את הראש המטפטף מפיה, עברה עם לשונה לאורך הזין, גורפת את שארית זרעו החם אל פיה.
היא התרוממה, ניגשה אל הדלת, רומזת באצבעה לקייל לבוא אחריה.
הם יצאו למסדרון, מירנדה סגרה את הדלת, "עכשיו תחזור לחדרך", ציוותה, בעוד ידה מלטפת בעדינות את איברו המתרכך, "אחרי שאביך ייסע למגרש הגולף, תחזור לכאן ".
היא כבר החליטה, 'אני אשכב איתו, אני חייבת את הזין היפה הזה, בתוכי'.
קייל הסתובב, פנה לעבר חדרו, דבריה של אמו, שנאמרו בלחש, עצרו אותו, "אתה חוזר לפה, רק אחרי שהוא הולך למשחק הגולף שלו, הבנת.".
"כן,", הוא לחש בחזרה.
"כן מה?", מירנדה דחקה בו.
"כן … אני אחזור ", לחש קייל.
כשחזר אל חדרו, תהה קייל מה עומד לקרות בעוד כמה שעות, האם תניח לחלומו להפוך למציאות?, נשכב על מיטתו, השמש מאירה בהדרגה את חדרו, ממתין.
אחרי כמעט שעה שמע את אביו שהתעורר, מסתובב בבית, כעבור כמה דקות שמע גם את אמו, יורדת אל המטבח, הוא שמע את קולותיהם מפטפטים, אווירה רגילה נשמעת בבית. "אלוהים, "חשב הצעיר, "איך היא יכולה להתנהג כאילו כלום לא קרה"?, חושב על מה שעברו ביחד, הזין שלו מזדקף, ידו לוחצת עליו.
בבוקר, כאשר יצאה ממיטתה, הזיכרון של מה שעשתה עם קייל טרף את מוחה, מעורר רגשות בושה ואשמה, אך גם מציף אותה בתאווה לבנה ולזין המפואר שלו, 'איך יכולתי, איך העזתי, זה הבן שלי, אלוהים, אבל אני לא יכולה לעצור את עצמי, מה יהיה??'.
כששוחחה, במטבח, עם בעלה, עלו בזיכרונה פניו של קייל, התאווה והתשוקה שהביעו עיניו, האיבר הזקוף שלקחה לפיה, פורקנו שמילא את גרונה, מחשבותיה שלחו מכות חשמל לגופה, מרעידות את ערוותה, מרטיבות את נרתיקה הרעב, בנוזלים, כפי שלא הרגישה זמן רב מאוד.
מירנדה ניקתה את המטבח, כששמעה את מכוניתו של בעלה מתרחקת מהחניה, נוסעת במורד הרחוב, לעבר מגרש הגולף, לכאורה נראתה רגועה, האישה המושלמת, האימא הדואגת, אבל רק לכאורה, בתוכה התחוללה מלחמת רגשות עזה, היא סיימה את ענייניה במטבח, עלתה במדרגות בחזרה לחדר השינה שלה, עצרה לרגע מחוץ לדלת של קייל, ידה התרוממה להקיש, ולהודיע לו ש'הדרך', פנויה, התחרטה, ' לא, אם זה עומד לקרות, זה יגיע ממנו, אני אמרתי לו לחזור, אם הוא אכן יחזור ויכנס לחדר השינה, אני כנראה לא אגרש אותו', חשבה, כשפסעה לאורך המסדרון, נכנסת לחדר השינה..
קייל חיכה עוד חמש דקות, התרומם ממיטתו, פנה לעבר הדלת, עצר, 'ללבוש תחתוני בוקסר', שאל את עצמו, 'לא, זה מיותר, היא כבר ראתה אותי עירום, ראתה את הזין שלי, לעזאזל, הרי היא אחזה בו, היא מצצה אותו והיא הזמינה אותי'.
מירנדה ישבה על קצה מיטתה, נרגשת ומתוחה כנערה העומדת לאבד את בתוליה, ' האם הוא יגיע ולא ייבהל? אולי הוא העדיף אותי ישנה? האם אני באמת רוצה זאת? כל השאלות טרפו את מוחה, בעודה מצפה לכניסתו של קייל.
היא שמעה את דלת חדר השינה נפתחת, עיניה הורמו, מבטה לדלת, נשימתה נעתקה בגרונה, קייל, בנה, עמד בפתח, עירום, עיניה סרקו את גופו, קולטות את מראה עשרים הסנטימטרים של הזין הקשה, הזקוף, בולט מתחתית בטנו השטוחה, ממתין, משאיר להחלטתה את ההמשך, מירנדה התרוממה מישיבתה במיטה, כל גופה רועד מהתרגשות, ניגשה אליו, כל רגשות האשמה, כל הבושה, הכול נעלם, ידה נשלחה, לפתה את הזין הקשה, הפועם, תאווה ניכרת בעיניה, יודעת שגם הוא רוצה בה, חום פשט בחלציה, היא הרגישה את מיציה, נוזלים מתוך נרתיקה אל בין ירכיה.
"אלוהים אדירים, קייל", לחשה מירנדה, "אתה מבין שאתה עומד לזיין אותי?".
"כן ואני רוצה את זה", שמעה את קייל, "אין לך מושג, כמה אני רוצה ואת, את בטוחה שאת רוצה?".
"אני רוצה יותר ממך, שתעשה זאת", ענתה, היא הפילה את החלוק לרצפה, עירומה מתחת, שומעת אותו מתנשף, כשגופה נגלה לעיניו, "הבט בי, מעולם לא ראית אותי עירומה באור", אמרה, הסתובבה, חזרה למיטה, נשכבה על גבה, פיסקה את רגלי, מציגה בפניו את המקום הפרטי שלה, "אתה אוהב את מה שאתה רואה?" לחשה.
"זה הכוס הכי יפה בעולם ואני הולך לגרום לך שלא להצטער" ענה, עניו נעוצות בערוותה המטפטפת.
מראה התאווה הפראית כמעט, בעיניו, והנימה הישירה רק הדליקה את החום בין ירכיה המפושקות.
"תוכיח את זה", לחשה.
קייל ניגש אל קצה המיטה, מרגיש כאילו גופו שייך למישהו אחר, כל הווייתו התרכזה בגוף האישה העירומה השוכבת מולו, הזוהר בעיניה מראה את תשוקתה, שדיה המגרים, אמנם לא זקופים לגמרי כפי שהיו בנעוריה, אבל נפוחים ומלאים, שדיה של אישה אמיתית, שברכזן זוג פטמות זקורות וקשות.
הוא החליק על ברכיו ליד המיטה, עיניו ננעצות במפגש ירכיה, הוא ראה את נצנוץ הלחות על שפתיה הנפוחות, ניחוח תשוקתה מילא את נחיריו.
מירנדה נדהמה, קייל נשכב בין ירכיה הפשוקות, ראשו במפגש ירכיה, 'הו אלוהים … הוא לא מתכוון …הו אלוהים הפה שלו על…'.
קייל קבר את פניו בין ירכיה, המושק שלה עולה באפו, 'אני חייב לטעום אותה, זה חלום חיי', הוא סגר את שפתיו על שפתיה הנפוחות, העביר את לשונו על קפליה … מחפש את כפתור תענוגותיה, טועם את המיצים שלה, מצא את דגדגנה, העביר עליו את לשונו ומצץ אותו בכוח.
מירנדה שמעה צווחה נוקבת ממלאת את החדר, ואז הבינה שזאת היא שצרחה, אגנה התרומם מהמזרון, מקרב את הכוס המטפטף לפניו של קייל, ידיה אחזו בראשו, אצבעותיה מסתלסלות בשערו, לוחצת את לשונו עוד יותר לתוכה.
העונג רתח במוחה ובגופה כשבנה אכל את ערוותה, "אאגההההההה", זעקה מירנדה, "לכל הרוחות, ככןןןן, תאכל לי את הכוס, תעשה בו מה שאתה רוצה, אל תפסיק", קראה, "של תעז להפסיק."
קייל היה המום מתגובת אמו, מהשפה הנמוכה שבה השתמשה, הוא לא הפסיק , לשונו עולה ויורדת, מעלה ומטה, כל גופה רוטט, התענג על הטעם שלה, רצה עוד, הרבה יותר, קירב את פיו, לכד את הכפתור הקשה, מוצץ אותו, מטריף את אימו.
"הו, לעזאזל … הדגדגן שלי … אוי אלוהים … מצוץ אותו … אוי אלוהים שלי, ככןןןן", מלמלה שוב ושוב, "אצבעות … בבקשה … אצבעות … "התחננה.
קייל מילא את בקשתה, שתי אצבעות עבות נכנסו לתוך מעמקי הכוס הבוער שלה, הצמיד את אצבעותיו בתוכה, חש את מיציה זורמים על ידו, הוא חיפש באצבעותיו את המקום שקרא עליו באינטרנט, אותו אזור רגיש, החבוי בתוך הנרתיק הנשי, הוא הרגיש בבליטה מחוספסת קטנה, בחלק העליון של הכוס המתעוות שלה, קצות אצבעותיו לחצו וצבטו אותו.
מירנדה הרגישה כאילו פצצה התפוצצה בראשה ובנרתיקה באותו זמן, אורות צבעוניים התפוצצו מאחורי עיניה, כשגופה רועד על המיטה ללא שליטה,
"קיי. .ל" היא מלמלה, " הו לעזאזל, קייל, אני מתתהה".
מירנדה הרגישה את נוזליה נובעים מתוכה כמו ממעיין, מעולם לא חשה תענוג שכזה, כל גופה עלה באש, חוזרת אט אט לעצמה, עדיין רועדת, דחפה את פניו של קייל מבין ירכיה הרוטטות, "דיי, דיי, עצור", היא גנחה, גופה עדיין רועד בעקבות האורגזמה העוצמתית ביותר בחייה, ידיה חבקו את כתפיו של בנה, מושכת את גופו אל שלה, "בבקשה … צריכה אותך … בפנים" היא התחננה, הושיטה את ידה, כרכה אותה סביב איברו העבה, מניחה את הראש הנפוח בכניסה למערתה המטפטפת, "תעשה את זה, תכניס אותו פנימה", קראה מירנדה לבנה.
"לא, את אימא שלי, לא, זה אסור", אמר.
"לא מעניין אותי, אני חייבת אותך בתוכי", יבבה, הכרתה מעורפלת מרוב תשוקה.
קייל נענה, היטה את אגנו, דוחף ומשפד את אימו על הזין שלו.
"אהה, לעזאזל, לעזאזל, "צווחה מירנדה כשהרגישה את בנה ממלא אותה, עיניה התגלגלו וגופה התעוות באורגזמה שואגת שנייה.
קייל התרומם על זרועותיו, מירנדה ייבבה כשהרגישה את הזין העבה מתרחק ממנה, תחושה של ריקנות בבטנה, היא פערה את פיה כדי להגיב , אבל כל מה שיצא מגרונה, היה גרגור כשהרגישה את קייל דוחף את הזין העבה שלו בחזרה לתוכה, היא איבדה את עצמה בתוך שרשרת האורגזמות שחוותה, קייל לא עצר לרגע, מכניס את הזין למעמקי נרתיקה, מושך חזרה, עד שרק קצהו נשאר בתוכה ושוב חוזר ודוחף.
כשהרגישה שקוטרו הנוקשה של קייל מתנפח בתוכה, הבינה שהוא עומד להתפוצץ.
קייל הרגיש את פורקנו מתקרב, "אני הולך לגמור", זעק, מושך עצמו מתוכה.
מירנדה הרגישה שהוא מושך את מותניו, כאילו כדי לסגת מתוכה, רגליה התרוממו, עטפו את מותניו, לוחצות על אחוריו, ידיה חיבקו את גבו, "לא בחוץ!" צעקה, "אני רוצה את הכול בתוכי".
"הו אלוהים … ", גנח קייל, "אני הולך לגמור".
מירנדה, הידקה את ידיה ורגליה סביבו, "תעשה את זה, "לחשה. "תמלא אותי ".
ראשו של קייל התרומם, בהה בעיניה הבוערות של אמו, "אבל", לחש, "היריון".
"בבקשה … "התחננה, "לא איכפת לי, אני חייבת, אני אהיה האימא שלו, אהיה הזונה שלך, מה שתגיד … רק … למען השם, קייל … אל תצא".
"אז קבלי אותו".
"ככןןןן" זעקה מירנדה, חשה את השמנת החמה ממלאה את מערתה, "אני אוהבת … קייל…, תודה קייל "לחשה, גופה התמוטט אל המיטה.

                               סוף

Loading

2 מחשבות על “ריח חזק של שפיכה גברית”

  1. וואאוו , מהמם , מגרה …
    כתיבה יפה …
    מקווה שיש המשך …
    הם שכבו שוב ? היא נכנסה להיריון ממנו ?
    מסקרן ….

    הגב
  2. מעולה מעולה מעולה
    מת לקרוא עוד על הזוג המוזר הזה. או על נושא האומנות על אשה ישנה עם התעוררות.
    אולי יכולה להיות התעוררות של הגבר, הצטרפות שלו? או כעס?

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן