מחווייתיו של קוקהולד נשוי – העבד –חלק ראשון

חלפה שנה בערך מאז החוויה האחרונה שחווינו אני ואשתי במסיבת הסווינגרס (מומלץ לקרוא את הסיפורים הקודמים של "מחוויותיו של קוקהולד נשוי").

היתה הפסקה טובה אבל לאט לאט כבר התחלתי בשיחות על החוויה הבאה. כבר רציתי משהו חדש. היה ברור שמכיוון שהחוויה ההיא יצאה משליטה לגמרי, לא יהיה סיכוי לעשות משהו דומה. אשתי גם רמזה בעדינות שהיא מיצתה את הרעיון של לראות אותי מושפל על ידי גבר אחר.

לאחר כמה שיחות, צץ לי רעיון מבריק. ניקח עבד שישרת את אשתי. זה יגרה אותי מאוד והוא לא ישלוט בי. אשתי חשבה על הרעיון והסכימה בתנאי שגם אני אשלוט בו. "ככה העניינים לא יצאו משליטה כמו בפעמים הקודמות, כי שנינו נחליט מה קורה, מתי קורה ואיך קורה" היא אמרה בצדק.

אשתי, חשוב להבין, יודעת לשלוט ואוהבת לשלוט כשהיא ב"מוד" הנכון. הרבה פעמים היא ממש לא בקטע אבל לעיתים רחוקות היא נכנסת לזה ויכולה לצוות עלי, ולהתעלם מהסבל שלי כשאני משרת אותה. על ה"מוד" הזה בניתי כשהצעתי לאתר לנו עבד.

מצאתי עבד מאוד מהר. הוא היה בן 35, רווק. שמו אריק. הוא חשף באתר תמונות עירום ללא פנים ונראה בעל גוף נחמד. היה לו תחת בולט קצת יותר מידי. התחת היה שמן אך לא לרוחב, אלא בציר השני – לכיוון המתרחק מהגב. הוא נראה כמו שני מלונים או אבטיחים שנחים להם אחד ליד שני. אני זוכר שחשבתי שאם הייתי הומו אז מצד אחד היית סולד מהצורה הכללית של הגוף שלו בגלל זה, אבל מצד שני הייתי מת לטחון את התחת הזה. חוץ מזה היו לו בשאר הגוף הרבה שרירים במקומות הנכונים. קבענו איתו במלון דירות כך שנוכל להשפיל אותו בדירה גדולה ושיוכל לשרת אותנו בכל מיני צורות.

הוא דפק בדלת, ומיד כשפתחנו, ירד על ארבע, כפי שאמרתי לו לעשות בהתכתבות המקדימה. הפנים שלו לא היו יפות אבל זה לא הפריע לאף אחד מאיתנו. הוא זחל על ארבע לכיוון רגליה של אשתי וכבר התחלתי להתגרות בטירוף. אשתי אוהבת מאוד מסאז' ברגליים ומיד היא ציוותה עליו לעסות אותם. בפעם הראשונה ראיתי את אשתי מקבלת מסאז' מגבר אר וזה היה נהדר. ציוויתי עליו להתפשט, התחת הבולט שלו נראה מרשים עוד יותר עכשיו. הצצתי כדי לראות אם אשתי בוחנת את גופו העירום השרירי אבל היא לא התרשמה. הוא היה בקטגוריית "עבד" בשבילה. התחלתי להשפיל אותו גם אני על-ידי תיזוזים הלוך ושוב למטבח שיביא לי בירה, יחזיר אותו ויביא שוב, ויחזיר וכך שוב ושוב. סדיזם קליל שמגרה מאוד. אשתי צחקקה מהצד ושנינו נהנינו מאוד מההתעללות הקטנה שלי בו.

אבל היה בו משהו מטריד שבאותו הזמן לא יכולתי להגיד מהו, אלא רק בדיעבד. התחושה הלא טובה שלי שלי נבעה מכך שהוא הביט בי בעיניים במבט שנראה כועס בכל פעם שציוויתי עליו. לעומת זאת, כשאשתי ציוותה עליו, הוא מיד ביצע בשמחה וללא מבטים מוזרים. לא ייחסתי לזה חשיבות רבה כיוון שזכרתי שתיאמתי איתו מראש שגם אני אשלוט עליו. הוא התחנן ללקק את הרגליים של אשתי אבל מכיוון שאשתי לא אוהבת רוק על הרגליים שלה הוא קיבל את הרגליים שלי במקום. דחפתי את הרגליים שלי לפה שלו בכח אבל נראה היה שהוא לא ליקק אותן בשמחה. לאחר כמה סטירות עם הרגל ממני הוא כבר ליקק גם בין האצבעות. ושוב עם מבטים מוזרים לכיווני.

אשתי, עברה לשלב הבא, שאותו היא תיאמה איתי מראש, וציוותה עליו לעשות לה ביד מולי. זה הסתיים בגמירה חזקה שלה – בצעקות ממש. אני עשיתי ביד והשפרצתי לו על הפנים המכוערות שלו. בסוף בעטתי בו לכיוון הדלת וציוויתי עליו לעוף בתוך דקה. הוא בקושי הספיק להתלבש ויצא מהחדר. אני ואשתי צחקקנו לנו עוד כמה דקות בצחוק סדיסטי, וסיכמנו שהיה מאוד מוצלח לשנינו. הוכחתי לעצמי שאני נהנה גם להשפיל ולא רק להיות מושפל. איזה כיף. יצאתי גבר גבר.

אחרי כמה ימים שלחנו לו וואטסאפ מלא בציוויים, כגון להגיע לחדר המלון, להיכנס על ארבע, להתפשט, לזחול אל הרגליים שלנו כשהלשון כל הזמן על הריצפה ועוד כמה ציוויים משפילים. זה היה נחמד להמציא יחד ההשפלות. הוא הגיע וביצע אחד לאחד כל מה שציווינו מראש. בעיקר היה נחמד לראות אותו זוחל על ארבע עם הלשון על הריצפה עד לרגליים שלנו. מגרה מאוד.

אבל אז…הכל השתנה.

אשתי לא הספיקה להתקלח בבית ואמרה שהיא הולכת למקלחת לכמה דקות. "תשפיל אותו טוב, הא?" אמרה, צחקה והלכה.

ישבתי לי על הספה בכיף, וכשהוא על ארבע, לרגליי, ציוויתי עליו: "תנבח קצת, כלב" והרמתי את הרגליים כדי להניח אותם על הגב שלו.

אבל לא הספקתי להניח אותם. הוא התרומם לפתע, עמד והסתכל עלי בצורה מוזרה ולא אמר מילה.

גם אני הסתכלתי עליו ולאחר שלוש שניות אמרתי לו בנחרצות "רד מיד על ארבע כלב!".

הוא לא זז. ואז אמר:

"תקשיב אפס מאופס, הסיפור הזה נגמר, באתי לשרת את אשתך ולא אותך. אז עד שהיא יוצא מהמקלחת, את זה שיורד על ארבע ומתנצל על כל מה שעשית לי".

עדייו הסתכלתי עליו, לא יודע מה לעשות ואם זו בדיחה מוזרה שלו.

"רק על ארבע וללקק לי את הרגליים., מיד!!!" הוא צרח שוב.

הייתי בהלם. מה העבד החצוף הזה חושב שהוא עושה.

מצד שני, בהיותי אוהב השפלות, כשמצווים עלי אני נוטה לציית. מחשבות רבות רצו לי בראש והכל מהר מאוד.

"אני מחכה זבל" אמר שוב כשאני עדיין במחשבותיי. "מה? לא… דיברנו… על זה." גמגמתי.

הרגליים שלי מחכות!!" אמר בשקט מקפיא ומפחיד ומיד אח"כ נחתה עלי סטירה מצלצלת על הלחי. כל המחשבות, על מה יהיה כשאשתי תצא מהמקלחת לא עזרו והזין העומד שלי הכתיב לי מה לעשות. לא האמנתי אבל הגוף שלי פשוט זרק את עצמו לרגליו והתחלתי ללקק לו את כפות הרגליים. בדיעבד הבנתי את שתי הטעויות שעשיתי ושהובילו למצב הזה:

"סיפרת לי שאתה משרת את אישתך קצת אבל לא ידעתי שאתה כזה כלב" הוא אמר וצחק. זו היתה הטעות הראשונה שלי – נפתחתי אליו קצת יותר מידי בשיחה הראשונה שלנו בטלפון.

"מזל שאני מתחלף ויודע גם לנצל כלבים כמוך לצרכיי". ואז הבנתי את הטעות השנייה. היה כתוב בפרופיל שלו שהוא מתחלף אבל התעלמתי מזה איכשהו.

"כדאי לך להתחנן שאסלח לך על כל מה שעשית לי בפגישה הקודמת". הייתי קצת המום מהציווי הזה, שכן ממש התעללתי בו בפעם הקודמת.

"אני ממש מצטער אדוני, אנא סלח לי זה לא יקרה יותר" אמרתי. "נראה לך שזה מספיק, כלב? אתה תשלם על זה בריבית." ועד משהו – כשאשתך יוצאת אני לא רוצה לשמוע ממך אף פקודה. ברור? מעכשיו, אני אמנם עבד של אישתך, אבל אתה כלב שלי". המחשבות רצו לי בראש במהירות. שוב הסתבכתי. הכל יכול היה להיות פשוט אם היינו מביאים עבד רק לאשתי וזהו.

"כן אדוני" עניתי בהכנעה. אז הוא ציווה עלי להתפשט , להישאר עם תחתונים כי "לא בא לי לראות את הזין הקטן שלך" אמר כדי לפגוע וצדק. "שכב על הגב כלב".

ואז הוא התיישב לי על הפנים. זו היתה אחת התנוחות המשפילות שאני מכיר. הכרתי את התנוחה הזו מסרטי פורנו שעסקו בהשפלות, ועכשיו אני הייתי אחד המשתתפים בה – זה שמושפל בה. שכבתי עירום על הגב, הוא, ישב לי על הפנים כאשר הגב שלו לכיוון הרגליים שלי. אבל יותר חשוב מזה, החור של התחת שלו מול הפה שלי, הביצים מונחות על הנחיריים שלי וכמעט סותמות אותם. והזין נח לו על העין הימנית שלי. הזין שלו אפילו לא עמד אלא סתם שכב על הפנים שלי בזלזול, כמעט בהתעלמות. בקושי נשמתי דרך חריץ אוויר שבין שתי הביצים הענקיות שלו, וניסיתי להבין איך הגעתי למצב הזה. הרי כמה דקות קודם הוא היה על ארבע לרגליי. הוא עצמו, הסתכל עלי בזלזול מלמעלה, חייך ושאל: "מי עבד עכשיו?"

אני, אדוני!" עניתי לתוך החור תחת שלו. היה קשה נשום  ונשמתי אוויר מסריח שהסתובב לו בין שני פלחי התחת הגדול שלו והביצים. פלחי התחת ממש עטפו אותי וכמעט נגעו לי באוזניים. הלסת שלי ממש שקעה בתוך התחת שלו.

לפתע שמעתי אותו מצווה: "נקה את החור מפנים עבד". לא היו לי הרבה ברירות, הכנסתי את הלשון וניקיתי במרץ כפי שצוויתי לעשות. זה היה משפיל ומגרה כאחד. שמחתי שאשתי דרשה ממנו להוכיח לנו שהוא נקי ובריא. ככה למרות שאני פחדן גדול ליקקתי לו את התחת במרץ וחשבתי שאם אאלץ גם למצוץ, לא תהיה בעיה גם עם זה. ליקקתי וליקקתי עד שאשתי יצאה. היא התקרבה אלינו והסתכלה עלי במבט מופתע.

"מה קורה כאן?" שאלה.

"הבעל שלך מלקק לי את התחת ועכשיו הוא הכלב שלי, גבירתי". ענה אריק. העובדה שבסוף התשובה הוא הוסיף ת ה"גבירתי" הפכה את כל הסיטואציה למוזרה ביותר.

אשתי חיפשה את המבט שלי כשהיא דיי בשוק ושאלה" איך שוב הגענו לזה שאתה מושפל שוב? הרי כל הרעיון היה שנימנע מזה. לא?"

"רגלי! עבד" אמרה אשתי לאריק לפתע בטון מצווה. הוא קם ממני המהירות ירד על ארבע והתמקם לרגליה של אשתי. קמתי קצת מובך, ישבתי על הספה ליד אשתי בזמן שהוא מעסה את הרגליים שלה ולא העזתי לצוות עליו כלום.

"אז מה קרה כאן? שוב היא שאלה אותי.

"נדבר בבית" עניתי בקצרה.

"אז מה עכשיו הוא רק שלי ולא נוכל להשפיל אותו יחד? קצת מוזר כל הסיפור, לא?" הקשתה עלי. ואז אריק הסתכל עלי שוב באותו מבט שאומר 'שלא תעז להתעסק איתי'.

"כן, אני מצטער שכך יצא" עניתי.

פתאום היא החלה לתת לו סטירות עם הרגל ועשתה את זה בכעס. כניראה כעסה שהכל התקלקל והוציאה את זה עליו. "בעלי לא עבד שלך, כלב, וגם לא יהיה. ברור?" צעקה.

כן גבירתי. מצטער" אמר.

"בקש סליחה מבעלי ונשק לו את הרגליים עד שיסלח לך" המשיכה. היא היתה ממש בטירוף. מידי פעם היה קופץ לה הפיוז וזה קרה עכשיו. כשזה היה קורה היא ממש לא היתה נעימה. לא קינאתי בו. הוא שוב הסתכל עלי באותו המבט וידעתי שעוד אצטער על המהלך הזה של אשתי. אבל גם ידעתי שאחרי המפגש הזה כנראה שלא אראה אותו יותר. הוא התקרב לרגליים שלי ונישק אותם כפי שצווה לעשות על-ידי אשתי הכועסת.

"אנא סלח לי אדוני". ביקש בקול חלוש. חשבתי לעצמי שיש מצב שגם אני יכול להיקרא "מתחלף" כי דיי נהניתי שוב להשפיל אותו. חזרתי לעניינים ונתתי לו ללקק עוד ועוד, ציוויתי עליו להכניס לשון בין האצבעות אפילו. הוא כבר נתן לי את המבט פעמיים אבל, שוב, ידעתי שיש סיכוי גדול שלא נרצה להיפגש עם האריק הזה יותר. לבסוף, "סלחתי" לו ונראה שאשתי גם נרגעה כנראה בשל העובדה שהכל חזר לתוכנית המקורית ושחזרנו שנינו לשלוט עליו. צחקקנו, ואשתי נתנה לו שתי דקות להתלבש ולעוף מהדירה. יש לה את זה.

בבית, סיפרתי לה שהוא "מתחלף" ואוהב גם לשלוט. שהוא ציווה עלי ובגלל שהייתי מגורה צייתתי. היא הבינה לבסוף אבל לא היתה מרוצה. "טוב, אני לא רוצה לראות את הדוחה הזה יותר" אמרה. הסכמתי איתה וסיימנו את הערב.

אבל מבחינת אריק זה לא נגמר. כניראה הוא הרגיש שהיה לו חשבון פתוח איתי. על כך אספר בפרק הבא.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן