מחווייתיו של קוקהולד נשוי – העבד –חלק שני ואחרון

מומלץ לקרוא את החלק הראשון: "מחווייתיו של קוקהולד נשוי – העבד –  חלק ראשון ".

יום אחד בלבד עבר לאחר המפגש שלי ושל אשתי עם אריק במלון והוא כבר שלח לי הודעה:

"לא סיימתי איתך כלב, אתה צריך עוד להיענש על מה שעשית שם. תגיע לשירותים של הפקולטה ל… באוניברסיטת…בקומת המרתף וחכה לי על הברכיים באחד התאים. מחר בשעה 19:00 בדיוק "ועכשיו תאשר ב'כן אדוני, אני לשירותך'".

התעלמתי כאילו ההודעה לא הגיעה מעולם. חששתי, רציתי, פחדתי וגם התגריתי. חשבתי המון על ההודעה אבל המשכתי להתעלם. אבל בכל פעם שנזכרתי בה עמד לי בטירוף.

לאחר יום נוסף, הגיעה הודעה נוספת: "העונש שתכננתי הוכפל, כלב". עמד לי בטירוף, המחשבות התרוצצו במשך כל היום. בערב, קראתי שוב את שתי ההודעות ולצערי הן הכילו את כל המילים המגרות הנכונות למישהו שאוהב שמשפילים אותו. עמד לי עוד יותר, ואנחנו יודעים איפה השכל נמצא כשהזין עומד.

בסוף הערב, כבר לא חשבתי באופן צלול יותר ועניתי כשאני מגורה כבר מאוד: "כן אדוני, אני לשירותך". המשפט הזה גזר עלי תקופה מאוד משפילה, כשבמהלכה התלבטתי הרבה פעמים אם עשיתי את הדבר הנכון.

אשתי לא ידעה כלום, אבל לא הרגשתי שזו בגידה. הסתמכתי על אישור שהיא נתנה לי לפני כ-15 שנה: "אתה יכול לקיים יחסים עם גבר אבל לא לפתח קשר רומנטי ולא לאורך זמן". אלו היו התנאים שלה ובהחלט עמדתי בהם.

הוא שלח לי שעה ותאריך חדשים לאותו המקום שציין. הגעתי מלא בחששות אבל עם זין קשה ביותר. הבנתי למה הוא בחר בשירותים האלו. כל התאים היו מאוד מרווחים. נכנסתי לתא שהריצפה שלו היתה היבשה ביותר, אבל עדיין רטובה משתן כמו כל שירותי גברים וירדתי על בירכיי. קיוויתי שבשעות מאוחרות אלו לא יגיעו עוד אנשים.

ואז הוא נכנס! הוא נכנס לתא ונעל אותו. מעולם לא הייתי בסיטואציה הזו לבד. אני בתא שירותים על הברכיים עם עוד גבר.

"תוריד לי את המכנסיים והתחתונים", הוא ציווה. הורדתי והזין הגדול שלא נגלה לעיניי והחל לעמוד.

"תמצוץ!" הוא ניגש ישר לעניין. קצת הופתעתי. זה לא ממש קשה להשיג מישהו שימצוץ לך. חשבתי שהוא יותר ישפיל ויעניש מאשר יכניס את הזין שלו לפה שלי. לאחר כמה מציצות גרוניות שלי הוא החל לזיין לי את הפה במרץ. תפס אותי בתנוחות הידועות גם בעורף וגם באוזניים זיין במרץ. לאחר כמה דקות הוא דחף אותי לכיוון קיר כאשר החלק האחורי של הראש שלי צמוד לקיר והחל לזיין לי את הפנים עם קונטרה של הקיר.

לבסוף הוא מילא לי את הפה בזרע חם (שוב שמחתי שהוא נבדק – איזו חכמה אשתי).

"תבלע מהר הכל ותשמיע קול בליעה". הרמתי ראש והסתכלתי עליו, בלעתי והשמעתי את הקול שביקש. מיד נחתה עלי סטירה מצלצלת: "שלא תעז להסתכל עלי, כלב". הרכנתי את הראש והיבטתי בבטן שלו בזמן שבלעתי עוד ועוד.

ואז, הוא הוציא את הזין וסחט אותו, ושתי טפות גדולות נחתו על הריצפה באיזור הרטוב של השירותים.

"לקק הכל, וגם מסביב כדי שנהיה בטוחים שהזרע שלי לא מתבזבז סתם, כלב". יש לי כניראה עסק עם עוד שרוט, חשבתי אבל כמובן צייתתי. ליקקתי את הריצפה המזוהמת. היו שם הרבה טעמים חשודים מלבד הזרע שעדיין היה חם קצת. ואז הוא הפתיע אותו. הוא הרים את המכנסיים שלו ואמר "מחר כאן בשעה שמונה" והלך.

הייתי מופתע מאוד. זה כל מה שהוא רוצה? עבד מציצה? יש מאות כאלו שמחפשים למצוץ בכל יום באינטרנט. אבל זו רק היתה הפגישה הראשונה. בפגישות הבאות הוא כבר הראה לי כמה הוא אוהב להשפיל, העניש אותי על כך שהוא נאלץ לשרת אותי מול אשתי, וכל זאת בנוסף למנת זרע, כמעט יומית, שנתן לי לבלוע.

הפגישה השנייה התקיימה באותו התא בדיוק. רק שהפעם הוא החל מיד להשתין מולי. הוא הקפיד להשתין גם על הריצפה וידעתי שכל מה שנחת על הריצפה יהיה בבטן שלי מאוחר יותר.

הוא עמד מולי וציווה להוריד לו את המכנסיים. הפעם הוא הסתובב והפנה לי את התחת השמן שלו ששוב נראה לי כמו שני מלונים גדולים.

"נקה את החור מבפנים ואל תפסיק לשנייה" ציווה. הפעם, התחת היה מלוכלך והיה עלי להתגבר על הריח הרע. הצלחתי והייתי גאה בעצמי. צחקתי לעצמי שזה לא משהו שאני יכול להתגאות בו בפני אחרים. ליקקתי וליקקתי והיה קשה לחדור פנימה עם הלשון כאשר שני פלחי התחת הבולטים שלו מחזיקים לי את הראש ומתכווצים עליו מידי פעם.

ואז הוא עשה את אחד העונשים המלחיצים. הוא תפס לי הראש בין פלחי התחת והסתובב מחוץ לתא. זה מאוד הלחיץ אותי שמישהו יכנס ויראה אותנו, מצד שני, לא ממש ניתן היה לזהות אותי כשהפנים שלי תקועות בתחת שלו.

"תתחנן שאחזור לתא ותראה לי שאתה מתאמץ להגיע עמוק". כך, הוא הילך לו בחדר בשירותים, כשהראש שלי תקוע בתחת שלו, וכשאני מילל ומתחנן שהתחת שלו ואני נחזור לתא הדיסקרטי יותר. כל זאת בזמן שאני מנסה ללקק את החלחולת שלו כמה שיותר עמוק. זה היה מחזה הזוי כשאני חושב על זה בדיעבד.

חזרנו לתא, ולאחר שממש הברקתי לו את החור מבפנים, הוא הסתובב גמר לי בגרון ועוד קצת בחוץ, וציווה עלי כצפוי ללקק את הטיפות שנחתו על הריצפה ואת השתן שהוא דאג לפזר מקודם על הרצפה. זה היה דוחה מאוד אבל משפיל ומגרה מאידך. לאחר שהלך הייתי חייב לאונן ולגמור וכך עשיתי.

נפגשנו עוד שלוש פעמים בימים הקרובים בהם קיבלתי מנת זרע בגרון ולאחר מיכן הוא היה מסתלק. ואז, באחת הפעמים, לפני שהגעתי הביתה אחרי עוד בליעה, הגיע וואטסאפ חדש וארוך מאריק:

"כלב, ביום שלישי אתה מגיע אלי הביתה בדיוק בשעה 10 בבוקר, לכתובת…  תיכנס לדירה עם המפתח שבארון החשמל. אלו המשימות: אתה מבריק לי את הבית (וכאן הוא המשיך עם פירוט ארוך של כל הנקיונות). בשעה 14:00 בדיוק אתה מתפשט ומחכה מכופף בצורת 'ר' עם התחת בולט לכיוון דלת הכניסה, על משענת של הספה בסלון".

ההודעה הזו היכתה בי מכמה סיבות: ראשית, זה היה נראה כאילו עברנו למסלול קבוע של עבד ואדון. לא תכננתי משהו קבוע כדי לא לעבור על ההבטחה שלי לאשתי שכל מגע עם גבר יהיה לכמה פגישות בלבד. תכננתי מקסימום למצוץ עוד פעמיים ולהתנתק. שנית, מעולם לא הייתי עבד נקיון של אף אחד ולא ידעתי איך להתייחס לזה. ולבסוף, לאחר שזיינו אותי (גיא בסיפור הקודם) בפעם הראשונה, הבטחתי לעצמי, לא עוד. זה כאב בטירוף והכאב נמשך כמה ימים טובים. לפי התנוחה הבנתי שאני אקבל זין בתחת שוב.

כל זה לא מנע ממני, ואני לא יודע להסביר את זה עד היום, לענות לאחר דקה אחת בלבד ב:"כן אדוני".

ביום שלישי, לא הגעתי לעבודה, אלא הלכתי לביתו של אריק. הברקתי לו את הבית שהיה מלוכלך ומבולגן וניראה שהיתה בו מסיבה בלילה הקודם. בשעה 14:00 נכנסתי לתנוחה שאריק תיאר. בזמן שחיכיתי (בערך 10 דקות) הרגשתי מובך מאוד, מובך כלפי עצמי – וזו הרגשה לא נעימה בכלל. רציתי לעוף משם אבל משהו (הרצון שלי לחוות עוד השפלה כנראה) השאיר אותי שם.

ב-14:10 בערך הדלת נפתחה ושמעתי צעדים ודיבורים. אוי ואבוי, חשבתי לעצמי. הוא הביא חבר. זה כנראה העונש הכפול שהוא דיבר עליו. מהיותי סמנכ"ל בכיר אני מכיר אנשי רבים ואני תמיד חושש שמישהו יכיר אותי. הם צחקו עלי ועל התחת שלי ועל כמה שאני כלב וזונה. ואז הרגשתי זין חודר במהירות  ובלי דיבורים, או התחשבות כלשהי, טוחן לי את התחת באכזריות ובהתעלמות מכל הצרחות שלי. ידעת שזה היה אריק. היא היה ענייני ובלי קשקושים מיותרים. זה היה כואב. הזין היה עבה ופילח את דרכו בתחת שלי בהרבה כאב. צרחתי, התחננתי ממש בעליבות ואפילו בכיתי מכאב ובתחנונים. כלום לא עזר. לאחר כמה דקות נגמר הסיוט והוא גמר בתוכי ויצא מבלי להגיד כלום.

ואז נכנס עוד זין. הפעם היה לו קונדום והוא היה דק יותר והרבה פחות כואב. אבל הוא היה גם הרבה יותר "דורשני" מאריק: "יאללה כלב, אני רוצה לשמוע נביחות". וכך, אני – סמנכ"ל בכיר שמנהל מאות אנשים, רכון על ספה של מישהו שהוא האדון שלי בשבועיים האחרונים, מקבל זין בתחת ונובח כמו כלב. תדמיינו את התמונה ותבינו כמה זה משפיל.

הוא אחז לי במותניים וממש צרח עלי: "תנבח, תנבח זבל" תוך כדי שהוא מכניס עמוק יותר ועמוק יותר.

"האו, האו, האו …" נבחתי במשך כמה דקות עד שגם הוא גמר בתוכי. הוא יצא ממני וזרק עלי את הקונדום המלא שלו.

הביקור בביתו של אריק לא נגמר: "טפל בקונדום זבל, אתה יודע איפה הפח כי הברקת לי את הבית כמו שפחה טובה. ואתה לא עושה כלום על הרגליים שלך. הכל על ארבע". ציווה עליי.

כשחזרתי לסלון שניהם היו עם תחתונים ורגליים על כסאות קטנים. נצטוויתי לעסות לשניהם את הרגליים. עיסויים עשיתי הרבה לאשתי וזה משהו שאני רגיל אליו, ולכן זה דווקא דיי הרגיע אותי. הרוגע שלי הופר כשהם התחילו לחבוט בפניי עם כפות הרגלים שלהם. חטפתי סטירות ממש מצלצלות לפנים ולראש מה שגרם להם הנאה מרובה.

"מי העבד עכשיו?" צרח עלי אריק. "מי הזונה של מי?" הוא המשיך תוך שהוא מוריד עלי את אחת הרגליים שלו ומייצר את אחת הסטירות החזקות יותר שהיו בסשן הזה. ממש קיבלתי סחרחורת ודמעות עלו בעיני.

""אני העבד והזונה שלך אדוני" עניתי בהכנעה.

סוף סוף זה נגמר. נצטוויתי להוריד לשניהם את התחתונים ולעלות במעלה הרגליים. כשהגעתי לאיברים שלהם, הלבשתי לחבר קונדום וסשן ארוך של מציצות לשניהם החל. הם התייחסו לראש שלי כמו לראש של בובה. העבירו אותו מזין לזין הכניסו לי את הביצים לפה בכח, חנקו אותי עם הזין בגרון וכל הזמן צחקקו וציוו עלי לנבוח. לנבוח כשהזין בפה או כשהביצים ממלאות לי את הפה וכו'. מידי פעם הם גם הרימו את הרגליים למעלה וציוו ללקק להם את החורים. הם אהבו במיוחד לרתק לי את הראש עם הרגליים שלהם כשאני עם הלשון בחור. הרגשתי מותש, עייף והייתי מאוד רוצה כבר לסיים.

ואז סוף סוף, שניהם גמרו לי בפה. "יש לך דקה לעוף מפה" אמר אריק וזה מה שקרה.

זהו. הייתי בחוץ לאחר אחת החוויות המיניות המשפילות ביותר שחוויתי לבד, ללא אשתי. אפשר להגיד שכל החוויות המטלטלות והמשמעותיות שחוויתי היו חוויות קוקהולד או התחילו בתור כאלו לפחות, ואילו כאן זו היתה חווית שליטה מינית. המחשבות עדיין לא היו מסודרות, ולא ידעתי מה אחשוב על זה ומה אספר לאשתי ביום מין הימים – ואם בכלל אספר. מה שכן ידעתי בבירור זה שאני לא מעוניין בעוד פגישה, בעוד ניקיונות בית ובעוד חברים של אריק שיטחנו אותי. מיציתי. כנראה הגעתי למקסימום שיכולתי להכיל.

כיביתי את הטלפון (זה היה הטלפון שאני ואשתי קנינו במיוחד לצרכים האלו כשהתחלנו את שרשרת חוויות ה"גיוון" שלנו). לא היתה לאריק דרך להשיג אותי יותר.

אבל אריק לא עזב את הראש לי. אני משתמש בזיכרונות מהסשנים איתו הרבה. למעשה אלו הזיכרונות שגורמים לי לגמור הכי מהר כשאני נזכר בהם. לפעמים, כשאני לבד, אני אפילו נובח בשקט לתוך השמיכה וגומר במהירות.

Loading

3 מחשבות על “מחווייתיו של קוקהולד נשוי – העבד –חלק שני ואחרון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן