לפעמים בא לי זין

סיפור סקס מאת דנה

לפעמים בא לי זין או שיותר נכון לומר שלפעמים באה לי איזו הרפתקה קטנה. ככה סתם זין יש לי חופשי עם החוקי, זין של התנוחה המסיונרית, זין של דוגי כשבא לנו להיות שובבים וזין של מציצה ביום הולדת. זין יום יומי שלא לומר משעמם.

אז כשבא לי זין אני נכנסת לאתר שם תמיד מחכות לי הודעות של חרמנים נשואים שמחפשים כל דבר. מה שלא אציע הם יקבלו בשמחה ויגידו תודה. אני לובשת את "משקפי הרדידות" שלי ומתחילה לסנן את המועמדים. אני רעה וחותכת! זה לובש חולצה מכוערת, זה נשמע לי סמרטוט, זה גר במקום שאני לא אוהבת ועוד כל מיני תנאים עלובים ולא רלוונטיים עד שבסוף נותרים לי שלושה או ארבעה מועמדים. לאו דווקא חתיכים – מצויידים – עשירים – מצחיקים אלא סתם כמה שעברו את הסינון באותו יום.

המועמדים הנותרים מקבלים הודעה בסגנון "ראיתי את הפרופיל שלך ואהבתי. בא לי למצוץ היום. אם מתאים לך להגיע לאזור XXXXX בשעתיים הקרובות תחזור אלי בבקשה". מבטיחה לכם שכרטיס ההיכרות שלי באתר מכיל תמונות שלא משתמעות לשתי פנים וכל זכר ממוצע יעשה מאמצי על כדי לבטל כל מה שיש לו במיידי ולהתארגן כדי להגיע.

לאחר שהם חוזרים אלי הם מקבלים כתובת של חניון גדול הנמצא במרחק שתי דקות הליכה מביתי ומוזמנים בתזמון של רבע שעה אחד מהשני לחנות בקומה 3- שבדרך כלל נטושה לחלוטין בשעות אילו. בממוצע חצי מגיעים והחצי השני מתנצל ומתחנן להזדמנות נוספת. אין הזדמנות נוספת… אלא אם שוב פעם בא לי זין.

אז סיימנו עם הלוגיסטיקה ועכשיו הזמן לתת לראש שלי להתפרע עם רעיונות. אני אצעד עם נעלי עקב, לבוש נועז וחושפני לרכב של גבר זר אכנס ואתן לו את המציצה של החיים שלו. מבטי החוסר אמונה בהתחלה הם הבונוס הראשון, בראש בטח עובר להם "איך זה יכול להיות שהכוסית המדהימה הזו רוצה למצוץ לי?", אני מקבלת את בונס המבט המופתע גם בסוף, לאחר שאני בולעת ופשוט קמה ומסתלקת.

אבל זה הרגיל, מה עוד בא לי היום?

פעם אחת באתי עם כפפת גומי וביקשתי להחדיר להם אצבע לישבן בזמן המציצה. הראשון סרב, עדיין מצצתי לו. השני הסכים בהתלהבות, הוא היה מנוסה בעניין ואמר שזה משפר את המציצה במליון אחוז. היה מדליק. הספקתי לדחוף לו אצבע אחת, אצבע שניה ושרק התחלתי עם השלישית הוא התפוצץ לי בפה. אפקט הסרת כפפת הגומי הוסיף לדרמטיות של העזיבה שלי. היה מדליק.

בפעם אחרת הגיעו שלושה. החלטתי שהיום אני רוצה להיות זונה ולקבל תשלום על המציצה. לאחר שבלעתי בהפגנתיות אמרתי לכל אחד מהם שהיום בא לי להרגיש זונה אמיתית ואשמח אם ידחוף לי שטר של 50 שקלים לחזיה. המבטים שלהם נעו בין הפתעה לכעס אבל נראה לי שבעיקר הבכתי אותם שניים פשוט שלימו בלי לומר מילה והשלישי החזיר לעצמו קצת מהכבוד העצמי כשאמר "קחי יא זונה". עשה לי את היום 🙂

אבל אל תראו את זה ככה, יש גם אתגרים.

בתיאוריה אני אמורה לפתוח את המכנסיים ןמתוכן יקפוץ זין ענק וקשיח. זו אכן התיאוריה וברוב המקרים הזרגים איתם אני נפגשת אכן קשיחים ברמה כזו או אחרת. לגבי הגודל יש מכל המינים והצבעים, אני מודדת לפי ידיים. האם אני זקוקה ליד אחת כדי לכסות את כלי העבודה? לשתיים? האם הרוחב מאפשר לי להקיף אותו? אני לא מפונקת ומבחינתי אפילו יד אחת זה בסדר. פחות מזה (כלומר מאוננת אותו עם שתי אצבעות…) והוא כבר שייך לגזע הקטנטנים. זין רופס + גזע הקטנטנים זה אסון! זה כמו להכניס רגל קרושה לפה או איזה חתיכת עור נפולה. ממש לא לעניין. אם אחד כזה מפתיע אותי אני טורחת להרים את הראש ולהביט בפניו בזמן שאני מרפרפת על הבוטן העלוב. אני לגמרי לא סאדיסטית, ממש להיפך, אך במקרה של הקטנטנים הלא עומדים אני טורחת לתת בו את המבט ולראות אותו מסמיק במבוכה.

להשתנק על זין זה כיף חיים. להרגיש אותו נדחף בכוח עמוק לתוך הגרון ולהפוך להיות כלי שמעדיף את עונג הזין על חיי שלי זה מקום נפלא להיות בו. להשתנק מזין בגלל ריח גוף זה כמו לחטוף סטירה איומה בפנים. לא סטירה מהסוג הטוב (זו שמגיעה עם יד שניה על הצוואר וזין תקוע עמוק בתוכי) אלא אחת שמשאירה אותך בהלם ודורשת ממך לגייס את כל משאבי המופקרת שלך כדי לצלול לתוך המפשעה הריחנית. על הבעיה הזו עליתי עוד לפני הפעם הראשונה וניגשתי לבר ההומו שלי כדי לקבל קצת טיפים וטריקים. הוא מאלה שאוהבים ריח גוף של גברים מזיעים וחשבתי שיוכל לעזור לי. הוא ניסה להסביר לי על גבריות ועבודה פיזית ואינסטיקטים טבעיים אבל שום דבר לא הצליח באמת לעזור לי, סיכמנו את השיחה בזה שבוא סוטה וזהו.

אז מה בא לי היום?

עדיין לא החלטתי.

רעיונות? מועמדים?

 

Loading

מחשבה 1 על “לפעמים בא לי זין”

  1. בפעם האחרונה שהייתי בחניון , החרמנית קראה בעצמה את הגבריות כדי שהלשון תוכל לענג אותה
    פרפרוני

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן