ירדנה – ניצול מיני? – חלק ראשון

חלק 1, חלק 2, חלק 3

לבני הבכור החייל אהובי בן תשע עשרה יש ענק יפיפה בין הרגליים . משהוא דומה מוכר ואהוב.

חשדתי כבר כשהוא נולד מי הוא אביו האמתי . לא הגרוש שלי בשום אופן לא הוא . המוהל כשחיתל אותו לקראת הברית צחק בקול גדול. למזלי רק הוא ואני היינו בחדר . 30 שנה אני רואה תינוקות התפקע מצחוק לתינוק הזה יש בולבול ושקית ביצים של ילד בן עשר .

זה היה בשנים שהיה קשה להשיג עבודה במשק הממותן . לא הרבה אחרי שהתארסתי . מצאתי עבודה במשרד קטן להשקעות כמזכירה . הבוס איש עדין מבוגר בשנות השישים שלו . במשכורת שלי כיסינו את המשכנתא .חיינו מהמשכורת הקטנה של בעלי.

כמה חודשים לאחר שהתחלתי לעבוד קרא לי למשרד הבוס הזקן .אני מבוגר ואני מוציא את עצמי לפנסיה הודיע לי .את המשרד ינהל משבוע הבא הבן שלי חיכיתי שיסיים את התמחותו . הוא יורש את המשרד אני מקווה שהוא ימשיך להעסיק אותך הייתי מרוצה ממך אמרתי לו את זה. האמיני לי המלצתי עליך בחום.

נכנסתי ללחץ הכרתי מעט את הבן השחצן שלו .לא החליף איתי מילה כשבא לעשות חפיפה עם אביו הזקן .לא ידעתי מה יהיה ההמשך .כל כך פחדתי אנחנו חייבים את המשכורת שלי אחרת ממש נרעב

לאחר שבוע התמקם הבן השחצן במשרד קרא לי לחדר שלו ובלי הרבה הקדמות התחיל .אבי המליץ עליך בחום …אבל אני זקוק ליותר מסתם ממזכירה רגילה, בעבודה שלך את מאד טובה. התרשמתי מעבודתך. בתקופה הקרובה לא יהיה לי זמן לפגישות ולחיזורים עם נשים אני אהיה תקוע במשרד להרבה זמן .

את כבר מבינה שאני זקוק למזכירה שתזדיין איתי . אני מבין שאת נשואה טריה וזה בטח לא בא אצלך בחשבון אז בואי ניפרד כידידים. למזכירה הבאה זה יהיה ברור מהתחלה שחלק מהעבודה שלה זה זיונים איתי .

לבן שחצן הגמד של הבוס פנים יפות מושכות. בלונדי ומתחיל לקריח אפילו שהוא רק בשנות העשרים וכמה שלו. גובה לא יותר מ 1.66 פחות בראש ממני בהיר לבנבן. אני שחומה מותניים צרות ואגן נשי רחב. טוסיק עגול .ושדיים עסיסיות מלאות בולטות בצורה מגרה . הוא זקוק למזכירה למשגלים ,עכשיו אני בידיים שלו שבויה במצב שלי .

אני סמוקה רועדת יושבת מולו בהלם .ואני מתחננת לפניו אני צריכה את העבודה את המשכורת רק חתמנו על משכנתא אנחנו בעלי ואני לקחנו אותה על סמך המשכורת שלי .בבקשה אני מתחננת .לקח לי חודשים למצא עבודה .. בבקשה..בבקשה. אני פורצת בבכי.

את בעלי הכירו לי .אנחנו מאותה השכונה .חיזור עדין שלו כבש אותי ונישאתי לו בגיל 19 לא מאהבה כי הגיע הזמן וההורים לחצו . הוא איש טוב ובעל נהדר. לא מגיע לו שאבגוד בו .אני ילדה תמימה מבית טוב שמרני .בעלי קיבל אותי בתולה לא היה לי אף אחד לפניו. ילדה של בית סגורה ,מסורה ,ומוגנת על ידי ההורים והאחים עד לחתונה

ספרתי לבעלי במילים שלי ואני לא בטוחה שהוא הבין .אמרתי שהבן דורש דברים "נוספים" למה שאני עושה במשרד .

במוסך קורעים לו את הצורה והוא אומר הוא לא מתלונן .שאני אחזיק עד שנצא לעצמאות כמו שהוא מתכנן . יום אחד אני לא נצטרך לעבוד בשביל אף אחד . סבלנות הוא מבקש .קחי הכל בסבלנות עד יעבור זעם.

למחרת הודעתי שאני ממשיכה (איזה ברירה היית לי) .אז מותק מתחילים הוא צוהל .יודע שלא היית לי שום אפשרות מולו. הוא מיד מסובב מכופף אותי על השולחן שלו ,מרים לי את השמלה מפשיל את התחתונים .אני יבשה מתוחה דמעות זולגות מעיניי מרחמת על מצבי .על השפלתי אני עוברת אונס מרצוני .הגמד מצמיד את הזין שלו לפתח מנסה לחדור דוחף חזק . מכאיב לי . אני מייללת בכאב .

אני יבשה החריץ שלי מכווץ נעול בפניו . הגמד יורד מפסק בידיו את הלחיים יורק לתוכו . אני חשה בנוזל בפתח הנרתיק זולג לאורך פס החריץ . הוא מעביר את אצבעותיו לאורכו מחדיר אצבע לתוכי מרטיב את הכניסה . מתמקם אחרי משתפשף מורח את הרוק בכיפת הזין שלו ונדחק לתוכי . אני מרגישה אותו חודר לתוכי .

הזין זוחל ..וזוחל לתוכי החור שלי נפער אני מכירה רק את הזין של בעלי לא כזה גדול . בתמימותי חשבתי לכל הגברים יש אותו דבר . אותו גודל

החדירה כמו שאני מרגישה מבעלי .היית צריכה להסתיים מזמן .הגמד עדיין זוחל לתוכי לעומקים שאני לא מכירה החור שלי נפתח . פתחתי יותר רחב את רגלי מתאימה אותם לגודלו. הידיים שלו אוחזות במותני .הגמד תוקע אותי בכל חדירה משמיע אוו .אוו. איזה כוס מתוק צר ובתולי ירדנה .אוו..אוו.. כמה זיינו אותך ירדנה כמה ?

רק בעלי אני אומרת בבכי . ועכשיו אתה אני עונה בדמעות.

ירדנה אוו..אוו.. את מקבלת מהיום העלה במשכורת אני מכפיל לך. לכוס כזה מגיע העלאה. אני צריך אותך לידי להרבה שנים ירדנה ..מה את אומרת ירדנה ? .

"תודה" אני עונה יודעת כמה ישמח בעלי ההעלאה במשכורת . יותר מאוחר בעלי המקורנן ישמח ויגיד אמרתי לך סבלנות.

חשבתי שאני אשאר אדישה שיעשה מה שהוא רוצה ויגמור. הגוף שלי בוגד בי .התנועות בתוך החריץ שלי. הזין הענק שממלא את כל החור הבתולי. מייחם אותי יותר מידי לנשואה טרייה כמוני. ( אז הייתי נשואה ארבעה חודשים בלבד). לקח לי זמן להבין שאני נענית לגמד המזיין דחפתי את האגן שלי אליו רציתי שלא יפסיק. השתגעתי. החור שלי ממולא בגבריות .בעוצמה לגמד יש זין מהאגדות פחדתי . "ידעתי שאתמכר לו עם הכניסה הראשונה שלו לתוכי" .

נעים לי לשכב עם בעלי .הוא הראשון שזיין אותי . אני אוהבת את התנועה שלו בתוכי. הזין של הגמד ממוטט את כל ההגנות שלי . מוכנעת .ורוצה עוד..ועוד..

בשלב מסויים אני אוחזת חזק בשולחן דוחפת את האגן שלי לאחור בחוזקה רוצה לחוש את הזין כל כולו חזק ,גברי , בתוך העומקים שלי .הראש שלי מונח על השולחן מריירת מפי רוק שמצטבר עם הדמעות שלי. נצמדת למפשעה שלו לוחצת חזק עד שאני מרגישה בשערות הנמעכות בטוסיק שלי את הביצים נצמדות אלי. משפשפת הלוך ושוב עליו .העיניים שלי מצועפות .כל הוויתי הנשית רוצה רק לחוש בזין הקסום הנע בתוכי.

בשלב הזה הגמד עוצר את התקיעות שלו לתוכי ."מנצח" נותן לי לעשות בשבילו את העבודה עכשיו אני דורשת אותו .נעה אליו לאחור בחוזקה .והוא רוצה שאדע את זה . שאדע שאני שפוטה שלו ,של הזין המטריף

הרטיבות שלי יורדת לאורך רגלי עד לעקבים . אני כמעט מתעלפת מהנאה .למדתי היום מה היא גמירה נשית אמיתית. כמה וכמה פעמים .אני לא מוגנת ואני לא חושבת על זה מוטרפת מתאווה הגמד אוחז בחוזקה במותני נדחק עד הסוף צועק את ההנאה שלו .זרמים של זרע ממלאים אותי ואני נותנת לגמד לשפוך את כולו לתוכי. החריץ שלי מתכווץ אליו גומרת שוב יחד איתו שוב.

הגמד לוקח קופסת טישו מהשולחן מגיש לי שאנקה את החריץ המקומט המיוסר שלי .יושב בכיסא תשוש לוקח ומנגב את הזין שלו מביט בי מחייך . חיוך ניצחון . פעם ראשונה אני מגניבה מבט רואה את הזין שזיין אותי. "ששדד את תעלת האהבה שלי". מנוולת שהתמסרה מרצונה בטרוף… בניגוד לגמד אני מתאהבת בזין שלו.

נוו ירדנה זה היה נורא ? הגמד שואל

"לא" אני מודה זה היה יותר מנעים לימדת אותי מה אני צריכה להרגיש באמת כשעושים מה שעשית . ועשית כמו שצריך .פעם ראשונה שאני יודעת בתוכי שגמרתי .

אז מהיום והלאה ירדנה אנחנו נסתדר נכון ?

מהיום לא תשמע ממני "לא" אני עונה … בתנאי

מה התנאי ירדנה מגחך הגמד ? אני הבוס חשבתי שאני קובע תנאים

"אז כאן אני הבוס" אני אומרת והתנאי שלי שאתה מזיין רק אותי .לא רוצה שתבקר אצל אחרות שלא תביא לי מחלות ובעלי יתחיל לשאול . שלא תהרוס את הנישואים שלי .

הגמד צוחק למי יש זמן לאחרות . אני אוהב את החור הצר הבתולי הלוהט שלך .מותק אני לא אפסיק לזיין אותך.. רק אותך מילה שלי ירדנה .

למחרת אני מגיעה למשרד בשעה 8.00 בבוקר. כל הלילה חשבתי על הזיון עם הגמד איך שגמרתי איתו .בעלי לא הבין את הרטיבות המוגברת את הייחום אליו .חשב שזה בגללו .

בחדר השני חשוך המסך של המחשב מרצד . הגמד רדום בכורסא שלו עבד כל הלילה .אני מתקרבת הזין שלו עומד עוד מעט קורע את המכנסיים. אני מעירה אותו "בבוקר טוב" . עומדת מבעד לשולחן לא רוצה שירגיש שאני מיוחמת חמה עליו . הגמד מתעורר היי בוקר טוב ירדנה .איזה לילה מוצלח היה לנו תפסתי את את השוק ברגעים מכריעים .

בואי מאמי תורידי התחתון את הולכת לשבת עלי .את הולכת להרגיש את זקפת הבוקר שלי הוא שולף את הזין שלו. ואני מורידה את התחתון מתקרבת "מודה" שמחה מהר אליו מתפשקת מעליו לוקחת את הזין ודוחפת אותו לתוכי .הייתי מיוחמת בלילה ובעלי לא סיפק שום סחורה. עכשיו אני יותר מודעת לעונג בזיון אמיתי מענג .

בעלי מסכים ומרוצה מהעלה ומהמצב של אישתו במשרד .הגמד מרוצה מהמצב שיצר .ואני מרוצה ומיוחמת לגמד ומחליטה לחגוג למצוץ ממנו את העינוגים שלי. אין לאף אחד טענות .

רק מלראות את הזין של הגמד הרטבתי .קיבל אותי חלקלקה רטובה ומיוחמת .איזה עונג לרדת לתוך המוט הנפלא שלו . אני כבר מאתמול מכורה עולה ויורדת עליו. אוחזת בעורפו . האיברים שלנו משמיעים קולות יניקה מטריפים. מתמרחת מסתובבת מעגלית על הזין החודר עמוק לתוכי מחדירה אותו הכי עמוק לתוכי .הגמד קולט שהשליטה שלו עלי סופית . הידים שלו מונחות על מותני .חיוך ממזרי על פניו .רואה איך אני משתוללת על הזין שלו מרצוני החופשי.

אני סוסתו המיוחמת ודוהרת על סוס הפוני שלי על איברו הקסום.

ירדנה הבעל שלך לא מזיין אותך מספיק טוב מה ?

לא כמוך אני לוחשת . רק אתך אני גומרת .הזין שלך משגע .

יורדת עמוק לתוך הזין שלו משפשפת את הדגדגן על שערות מפשעתו. אני אוכלת טורפת אותו כל המעצורים שלי נפרצו . אני רוצה שיזיין אותי , ושיזיין אותי חזק. לא סתם קבעתי לו שהוא רק שלי.. הגמד החמוד החרמן.

אחרי שבוע של זיונים יום יומיים עם הגמד .הוא קורה לי למשרד

תגידי ירדנה את ובעלך מתכננים להביא ילדים ?

כן אני אומרת אבל לא עכשיו עוד כמה שנים כשניסתדר יותר טוב.

ואיך אתם ניזהרים ? שוכבים עם קונדום אני עונה לפעמים הוא יוצא גומר בחוץ

ירדנה אני לא גומר בחוץ תמיד גמרתי לך בפנים . כן אני אומרת אבל אתה לא בעלי .

"ירדנה" הוא צועק את חושבת שרק בעלך יכול להכניס אותך להריון ? אני לא מאמין ..לא לימדו אותך כלום על זיונים ? כל זרע יכול להכניס אותך להריון הכוס שלך מריח זרע מתאים לו הזמן ואת בהריון .את באמת תמימה מטומטמת

מי ילמד אותי אצלנו לא מדברים על זה בכלל . אני מסמיקה

חששתי מזה את תמימה מידי. הזמנתי לך תור אצל רופאת נשים שמושקעת אצלינו הסברתי לה שאת תמימה ומטומטמת הגמד נותן לי כתובת לרוץ אליה כבר מיד . הלכתי לרופאה שהסבירה לי הכל בעדינות איך להישמר מהריון .התקינה לי מתקן בתוך הרחם . ותורים לבדיקות תקופתיות על חשבון המשרד. הבנתי שמהיום הראשון שלו בתוכי בשביל הגמד אני "הזונה הפרטית שלו"

אחרי שבוע קיבלתי מחזור .בבוקר הודעתי לגמד שלא יתקרב אלי . יופי הגמד שמח יצא בנס שאני לא בהריון עם כמויות הזרע שהוא שפך בתוכי.

עכשיו את לוקחת שבועיים חופש על חשבון המשרד ירדנה אני הולך לשפץ הכל כאן .המשרד נראה כמו בשנות הארבעים בושה איך הזקן תפקד כאן מזל שלא ברחו לנו לקוחות.

חזרתי אחרי שבועיים המשרד מהמם הגמד לקח מעצבת פנים .בנתה לנו משרד מודרני לבן הפינה שלי עם עציצים וילונות בחלונות .וכורסא שהגמד בחר לי המיוחד נוחה ועושה מסג'ים ברצפה שטיחים עבים רכים שאני אתהלך עליהם יחפה . פינת קפה עם מקרר קטן

המשרד של הגמד לובי מפואר. עם פינת ישיבה ,שולחן ענק עם מסכי מחשב ענקיים .הגמד כולו צוהל מראה לי את כל השיכלולים שהכניסו .

וההפתעה הגדולה.. מראה ענקית ליד הפינה בחדר שלו היא דלת כניסה לחדר אחר (הגמד רכש את המשרד הצמוד לחדר שלו שהיה פנוי שנים) ועשה בו חדר שינה. עם מיטה זוגית שידות ומקלחת עם אמבטיה . הגמד החמוד החרמן תכנן הכל למשגלים נוחים ביננו. על הצד הטוב והנעים ביותר השקיע הון . אני מודה הרגשתי מחמאה לנשיות שלי .הבנתי כמה הוא דלוק עלי.

בתוכי כבר קיבלתי את המצב שיש לי שני בעלים אחד לשעות היום ,ואחד לשעות הלילה . חיה עם את האחד.. ומכורה לשני .

אנחנו נועלים את המשרד הגמד מושך אותי לחדר השינה. לחגוג בזיון את המשרד החדש המיטה החדשה הסדינים ממשי המלטפים . אני מתפשטת מבגדי וכבר רטובה לגמד המסעיר הוא מתפשט הגוף שלו נמוך עם פופורציות נורמליות .. להוציא את הזין הענק המשתלשל ממנו הוא בכמה מספרים גדול עליו. כל מה שהוא היה צריך בגובה ירד לזין המטריף שלו.

הוא נשכב על גבו מלמד אותי לקחת בפה את הזין שלו למצוץ כמו סוכריה הוא מסביר לי .פעם ראשונה אני מכניסה זין לפה .חשבתי שידחה אותי שאגעל ממנו .האמת הרכות שלו נפלאה עונג להחזיק בפה זין גברי .הוא רך נעים מריח טוב הגמד תמיד מריח טוב ..נקי.

אני מתמסרת למציצה יורדת בלשוני לאורכו . מרטיבה אותו .הזין פועם יש לו חיות משלו מזדקף חזק עוצמתי .הורידים שלו בולטים מהדם הזורם. הכיפה שלו ענקית סמוקה יפיפייה . אני ממשיכה מוצצת את הביצים השעירות איזה רכות נפלאה באיבר הגברי .בשלב מסוים הוא עוצר אותי כל כך רציתי להמשיך .

הוא משכיב אותי על גבי יורד בין רגלי הכל חדש לי . הגמד מלמד אותי ואני מתמסרת לשיעורים שאני מקבלת ממנו . למדתי לסמוך עליו. יודעת שכל פעם הוא מעלה את הטירוף המיני שלי לגבהים חדשים . הוא מכניס את אפו לתוך הכוס המיוחם שלי משגע אותי בלשונו החודרת עמוק לתוך נרתיקי . אני מרימה את אגני אל פניו שיכניס את כל הראש פנימה אני צורחת מעונג . הגמד גאון בעינוגי אישה .

לבסוף עולה עלי מועך את השדיים שלי טורף את הפיטמות הזקורות הכואבות .אני כבר ממש צריכה אותו. מחזיקה בזין שלו דוחפת אותו לתוכי . סוגרת עליו עם הרגליים שלי מחזיקה בראשו מביטה אל תוך עיניו וגונחת באיום זיין אותי, עכשיו, חזק . ..לחשוב שבכיתי בפעם הראשונה איזה תמימות מטומטמת .

הגמד נע מעלי נכנס ויוצא הזין שלו נדחק בי בחוזקה . הרחם שלי מרטיבה מחליקה אותו . משדלת אותו להשביע את רעבונה המיוסר .

לבסוף הוא מכווץ אתת הטוסיק הקטן שלו .מזרים לתוכי נוזלים חמימים המשביעים את הבערה ברחם הרותחת מתאווה . הרגשת החמימות של הזרע הגברי בתוך הרחם שלי הם רגעי השיא של העונג שלי . אני מתכווצת על הזין בתוכי שומרת הכל בפנים. שפתי הכוס שלי מוצצים לתוכם את הכל המוט הזקוף ,הנוזלים . זה שלי המתנות הנוזליות שלו. בסוף תמיד מרגישה תחושת של "מנצחת" נשית מצצתי ממנו את כל גבריותו. אל תוך תוכי

הגמד החליט על שעות עבודה שונות מהיום .עובדים מ 8.00 בבוקר עד 14.00 לא עונים לטלפונים . סוגרים את המשרד נכנסים לחדר מזדיינים ונחים עד 16.00 השעה שאני הולכת הביתה . להוציא ימי המחזור שלי. שאז אנחנו עובדים רגיל. אם הלקוחות היו סופרים ימים. היו יודעים מתי אני מקבלת.

יש ימים שהגמד עסוק השוק דורש מעקב צמוד .אני לא מוותרת לו דורשת את שלי מכריחה אותו לזיין אותי אפילו חפוז .העיקר לקבל אותו בתוכי אני ממש מכורה לו . עם בעלי שיהיה בריא אני אף פעם לא גומרת כמו עם הגמד.

את כל ההוצאות נשיות שלי משלם הגמד יום אחד בשעות המנוחה והזיון אחרי משגל ארוך ומספק .הגמד נשען על היד מביט בי שכובה תשושה על הגב .סורק בעיניו את כל גופי. אני יודעת שהוא מוטרף עליו ."זונה מתוקה שלי" תעשי משהוא עם השיער שלך .

בחדר הוא קורא לי "הזונה המתוקה שלי" .מה שאני באמת .את יפיפה תטפחי את עצמך .

אין לנו יכולת להוציא על טיפוח "שודד כוסים שכמוך". אני עונה לו.

אז תגידי אני משלם על כל ההוצאות הנשיות שלך אני צריך אותך יפיפה זנותית ומושכת .ניגש שולף את כרטיס האשראי שלו .מעביר אותו כמו שמשלמים לאורך החריץ שלי ונותן לי ביד.

מה בדיוק אתה רוצה למשוך ממנו אני אומרת "שתית את כל הצוף בני פורמן " הגמד מתגלגל מצחוק .

יום אחד מגיע הזקן נכנס לחדר אני שומעת ויכוחים הגמד ואבא כועסים . הזקן העדין יוצא אומר לי שלום בעדינות שואל לשלומי ושלום בעלי . ואני רואה מבעד לעדינות שלו שהוא כועס.

הגמד יוצא מבקש כוס קפה מתיישב לידי נסער .אני מגישה לו שותקת מתוחה על מה הכעס הגמד מספר שההורים שלו כועסים שהוא לא מתחתן. רוצים לראות נכדים והם כבר לא צעירים כמה שהכירו לו הגמד החמוד דחה את כולן .

אני מבינה שהביאו לו נסיכות מפונקות מהסביבה הקרובה שלו ,עשירות ,כאלה שימצצו לו את הדם כמו שהוא אומר . הוא רוצה אישה כמוני תמימה, טובה ,אשת בית, שתחכה לו כשהוא חוזר מהעבודה ותשמור על הכוס שלה רק בשבילו. בטח לא מפונקת שתבלה את החיים עם חברות בבית-קפה .ותזדיין עם מאהב כמו שיש לכולן .

רוצה אחת כמוני . ממש כמוני אפילו יותר יפה אני אומרת . כן בטח אומר הגמד .

יש לי אחות "ליאת" צעירה ממני משתחררת עוד מעט מהצבא .אני לא יודעת אם אתה הטעם שלה . אבל ננסה ילך הרווחת אישה נפלאה ולא בגלל שהיא אחותי .היא הרבה יותר ממני סמוך עלי . רק תזהר זו לא אחת שתשכב איתך .תגע בה לפני נישואין אתה גמור . לא גידלו אותנו לפתוח רגליים לפני חתונה .לימדו אותנו ,בית, בעל ,ילדים, משפחה, זה העיקר בחיים.

הבעיה איך ההורים שלך יקבלו אותה .עם המעמד העשיר שלכם .לנו אין כלום כפי שאתה יודע הצלחת לזיין אותי בגלל כסף מי כמוך יודע את זה .

אל תגידי שאת מצטערת ירדנה צוחק הגמד . אני לא מצטערת בכלל "אני אפילו מודה לך" אתה העונג שלי חצוף קטן שכמוך .

אני פוגשת את ליאת אחותי מספרת לה על הגמד (לא קוראת לו הגמד …הבוס) מנסה לפתות אותה להכיר . (ואני יודעת ובטוחה שביום שהוא יכנס בין הרגליים שלה היא תתמכר כמוני) .היא מסמיקה לא מסרבת .אני מזמינה אותה כאילו לבקר אותי במשרד שם אעשה בינהם הכירות כשאני שומעת צלצול בדלת אני מכינה את הגמד .הוא טס לחדר מסתגר כאילו עסקים כרגיל .

ליאת נכנסת יושבת מולי מתפעלת מהמשרד המהודר . אני מכינה לה קפה משוחחות בניחותה עד שכאילו נכנס הגמד לבקש ממני משהוא. אני עושה הכרות בינהם .העיניים של הגמד נדלקות ליאת אחותי יפיפה עדינה כמו בובת חרסינה . הגמד לוחץ את ידה מזמין אותנו לקפה בפינת הישיבה בחדר שלו.

אני מתיישבת לידם משוחחים כמה רגעים אני קמה משאירה אותם לבד. למעלה משעתיים הגמד מחזיק אותה בדיבורים . בסוף ליאת יוצאת העניים שלה בורקות אני מקוה מתפללת לטוב אנחנו נפרדות בנשיקה ."גמד במשפחה שלי זה גמד איתי לעולמים". אני רועדת מלחשוב שיום אחד יעלם לי ולא יהיה מי שיכבה את האש השורפת בתוכי.

הגמד יוצא מהחדר מאושר הצליח לו החיזור . נוו אני שואלת ? אני לוקח אותה הלילה למסעדה ירדנה אני מאוהב . אחותך סוף הדרך שלי .הגמד תופס אותי ,מחבק ,מנשק ,מודה לי .

השעה 14.00 אני רומזת צריך לנוח .היום מגיע לי כמה וכמה זיונים . הגמד נועל את דלת המשרד אנחנו נכנסים לחדר התענוגות שנמצא אחרי המראה של "אליס מארץ הדפיקות" יודעת שישקיע בי הרבה הגמד המסעיר שלי..

בשעתיים הבאות הגמד מזיין אותי בטרוף המפגש שלו עם ליאת עשה לו משהוא .פעמיים זיין אותי מלפנים . ופעם מאחור כשאני על ארבע . נפלנו תשושים במיטה .

ירדנה תביאי את הבעל שלך לפגישה איתי אומר הגמד .

אתה השתגעת אני אומרת בקול

תסמכי עלי ירדנה אנחנו נהיה משפחה בקרוב אני מתחתן עם ליאת .לא יעזור לה כלום .ואני רוצה לדאוג לך את יקרה וחשובה לי . תביאי אותו כבר מחר בבוקר

למחרת בעלי לוקח חופש אנחנו יושבים מול הגמד במשרד שלו. בבטן שלי בחילות ממתח .הגמד ממזר, חכם, ובלתי צפוי .

תשמע "מר רצון" מאישתך אני מבין שאתה רוצה לפתוח מוסך זה החלום שלכם זה נכון ?

כן "מר לבנון" עונה בעלי בהרבה בכבוד לגמד (כן מר לבנון.. אם היה יודע כמה "המר לבנון" הנ"ל מזיין את אישתו היקרה . וכמה שהיא מכורה לזין המטריף שלו . ושמאחורי המראה שעל ידו "החדר שהוא טוחן אותה לרסיסים " אני חושבת לעצמי הוא היה מעביר עליו ועלי את מבצע לבנון השני)

יש לי עודפי כספים שחשבתי להשקיע בעסק מכניס כמו מוסך אני מציע שותפות. אני משקיע את הכסף. אתה את הניהול והעבודה במוסך .

אני מדבר על חצי חצי בשותפות מה אתה אומר בדקתי כלכלית מר רצון מוסכים מניבים יותר תשואה להשקעה מהשקעות אחרות היום בשוק. אל תתן לי תשובה היום תחשוב על זה .

אני מבינה מהשיחה שהגמד מעוניין להחזיק אותי אצלו "כפילגש" להרבה זמן .קשר עסקי עם בעלי יחזיק אותי קרוב אליו . אני מבינה שיש לו יותר מחיבה מינית אלי שהוא רואה בי יותר "מהזונה הפרטית שלו" . הסתכלתי עליו הבנתי שאני אוהבת את הגמד .יותר מאוחר אני אהרה ואלד לו את הילד הבכור שלי לא שעשיתי בכוונה .שכבתי לא מוגנת עם שניהם הזרע של הגמד תפס ראשון..

ליאת והגמד נפגשו התאהבו ונישאו הוריו העדינים קיבלו אותה בברכה . הגמד ואני המשכנו עם מנוחות הצהריים שלנו . בין 14.00 ל 16.00..גם כשהוא נשוי לאחותי .

 

Loading

2 מחשבות על “ירדנה – ניצול מיני? – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן