יומני היקר : הון-שלטון – חלק שני

זהו ההמשך ל"יומני היקר : הון שלטון – חלק ראשון" ומומלץ לקרוא אותו תחילה

עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

************************************************

לבשנו את קסדות הבטיחות ויצאנו לדרך. נכנסנו למעמקי החורשה, הולכות במהירות, כמעט רצות. למרות שהיה אור ירח מלא וראינו היטב את הדרך אחזנו ידיים, מצחקקות, "עשית את זה פעם?" אשת השר לחשה לי.

"כן, ואת?".

"לא, אהה…אהבת את מה שעשו לך?"

"כן" עניתי וראיתי את רות מחייכת, מה אני אגיד לה, שמשלמים לי על זה?

במרכז החורשה התפצלנו, רות נשארה במרכז ואנחנו פנינו שמאלה וימינה, התרחקנו אחת מהשניה אבל שמרנו על קשר עין. לא היה לי שעון ולא יכולתי לדעת אם עברו כבר חמש הדקות אבל כשמרחוק שמעתי את הכלבים מתחילים לנבוח התחבאתי מאחורי אחד העצים, מקשיבה לקולות הכלבים המתקרבים לאט, מישהו כנראה לא נתן להם לרוץ, והרגשתי איך הלב שלי דופק במהירות.

הנביחות שהתקרבו עצרו פתאום. הצצתי בזהירות ומרחוק, בין העצים, ראיתי את הצידים שלנו.

באור הירח המלא יכולתי לראות אותם בבירור, עומדים זה לצד זה וכל אחד מהם מחזיק כלב ביד אחת ואת הרובה בשניה. השר משך ברצועה של אחד הכלבים ודב נתן לכלב להריח משהו, לא ראיתי מה אבל נחשתי שזה אחד מזוגות התחתונים שמסרנו לו, השר שיחרר את הכלב והוא התחיל לרוץ לאורך המסלול שהלכנו בו קודם וכשהכלב הגיע לנקודה שהתפצלנו הוא עצר לשניה, ריחרח ופנה ימינה לעבר המחבוא של אשת השר.

קצת לפני העץ שמאחוריו היא הסתתרה הכלב נעצר ולא התקדם, נבח בחוזקה וקשקש בזנב כאילו מודיע לאדוניו שהנה הוא מצא אותה. השר ודב התקדמו במהירות, ראיתי אותם מכוונים את רובי הצבע שלהם לעברה וכנראה שגם היא ראתה כי היא פתאום התחילה לרוץ לעבר עץ אחר אבל אז שמעתי את ה-"פּוּפְ" המוכר כשכדור הצבע יוצא, השר הוא זה שירה לעבר אשתו, שמעתי את הטפיחה כשכדור הצבע פגע בה, ראיתי את כתם הצבע האדום שהוטבע על ה"פרווה" שלה, באור הירח היא נראה עירומה עם הסרבל בצבע העור, אשת השר נעמדה במקום ולא זזה, כנראה זה הפתיע אותה, ואז נשמע ה-"פּוּפְ" השני ועוד כתם צבע, הפעם כחול מהרובה של דב, נמרח על ה"פרווה" שלה והפעם היא התעשתה, נשכבה על הקרקע ולא זזה, שמעתי את דב מצווה "תשמור!" על הכלב וזה רץ ונעמד מעליה, עומד כשגופה בין רגליו ומלקק את קסדת הבטיחות שלה.

דב מסר לשר את רצועת הכלב השני ונתן לכלב להריח עוד זוג תחתונים. "תמצא אותו" שמעתי את דב מצווה והשר שחרר את הרצועה האוחזת והכלב התחיל לרוץ ולרחרח.

קודם הכלב חזר לנקודה שבה התפצלנו, רגע הוא עמד ורחרח שם ואז פנה לכיוון רות. הוא לא היה צריך להתקדם הרבה לפני שעצר, נבח בחוזקה וקשקש בזנב. השר ודב התקדמו לעברה רק שרות החליטה להקשות עליהם קצת וברגע שהשר רצה לירות בה היא רצה במהירות ועברה להסתתר מאחורי עץ אחר והכדור שירה פיספס אותה, גם הכדור של אבא שלה פיספס וכמו שאני מכירה אותו הוא עשה את זה בכוונה כדי לתת לשר את ההרגשה שהוא זה שצד אותה, ביריה הבאה השר כבר פגע בה, לא פלא כי היא עמדה גלויה ולא זזה, עשתה הצגה כמו שאני עשיתי אז, נפילה איטית של מערבון סוג ז', ונשכבה על הגב ובדיוק כמו אצל אשת השר דב ציווה "תשמור!" על הכלב וזה רץ ונעמד מעליה, עומד כשגופה בין רגליו ומלקק את קסדת הבטיחות שלה רק שאצלה הם ניגשו אליה, שמעתי את דב אומר "תוודא הריגה" והשר כיוון את הרובה אל הקסדה שלה, שמעתי את ה-"פּוּפְ" וכתם אדום כיסה את הקסדה.

לרגע הם עמדו, כנראה שדב אמר לכלב משהו כי הוא נבח בשמחה וראתי אותו יורד קצת למטה ואז דחף את ראשו בין רגליה ולא ראיתי מה הוא עושה שם אבל אחרי רגע ארוך דב אמר לו "די!" תקיף, הכלב ילל כמו ילד שלקחו לו סוכריה, ודב גחן לעברו ונתן לו להריח את זוג התחתונים השלישי, את החוטיני שלי.

ראיתי את הכלב מרחרח אחר כך נדרך והמתין לפקודה. "תמצא אותה!" שמעתי אותו פוקד והכלב יצא לחפש והוא לא היה צריך הרבה כדי לעמוד מול העץ שמאחוריו התחבאתי ולנבוח בקול.

החלטתי שגם אני מתנהגת כמו רות, לא עומדת ומחכה אלא מנסה לברוח למרות שידעתי שאין לי סיכוי אבל היי, בשביל הכסף שהם משלמים לי הם צריכים להרגיש שהם צדו חיה פראית ולא סתם ברווז במטווח.

ראיתי את השר מכוון והתחלתי לרוץ בזיג-זג אל עבר העץ הבא, שמעתי את ה-"פּוּפְ", את הכדור שורק לידי וראיתי את כתם הצבע שנמרח על העץ שלפניי, המשכתי לרוץ, עוד "פּוּפְ" והפעם הרגשתי את הפגיעה ברגל והמשכתי במשחק, המשכתי לברוח אבל בצליעה איטית והפכתי למטרה קלה, הפעם הייתי ברווז במטווח וכשהכדור הבא פגע לי בגב נשכבתי על הקרקע, על הגב, הבטתי בצמרות העצים שמעלי ורגע אחרי כבר הכלב היה מעלי, עומד כשגופי בין רגליו ומלקק את קסדת הבטיחות שלי וכן, גם לי עשו וידוי הריגה, השר כיוון את הרובה וירה בקסדה שלי והצבע שנמרח על מגן העיניים קצת הסתיר לי אבל אז שמעתי את דב אומר לכלב "כלב טוב, פרס!", הכלב נבח בשמחה וירד מעט לעבר רגליי, הניח את חוטמו היישר אל עבר הכּוּס שלי, ריחרח, נבח שוב בשמחה והעביר את הלשון שלו לאורך הכּוּס.

הרגשתי את הלחץ של הלשון על בד הסרבל הדק המתוח על שפתי הכּוּס הרגישות שלי כשהכלב ליקק לי אותו, הרגשתי גם את הרטיבות הנמרחת ואת הזרמים היוצאים מהשפתיים המגורות ומתפשטים בכל גופי כשהוא שב וליקק מקצהו התחתון של החריץ ועד לקצה העליון וכן, יומני היקר, לא חשבתי שזה יקרה אבל היה משהו באיך שהוא ליקק לי שגירה אותי! דב נתן לכלב ללקק עוד כמה ליקוקים תאוותניים כאלה לפני שאמר לו "רגלי!" והכלב זז מעליי.

דב גחן מעלי והסיר את הקסדה שלי, עכשיו כשלא יורים בי יותר אין בה צורך, אחר כך הוא תפס בסרבל שלי, הרים אותי בקלות והעמיד אותי, "ידים למעלה!" הוא דחף את קנה הרובה אל גבי ואני הרמתי ידים גבוה באוויר, "תתחילי ללכת!" הוא לחץ עם קנה הרובה התחיל להוביל אותי לעבר רות.

זהו, מצעד ההשפלה שלי התחיל, אני חושבת שרות קראה לזה ככה בהשפעת "משחקי הכס", אומנם שם מובילים את סרסיי עירומה ברחובות וכאן אנחנו לבושות באותו סרבל צמוד אבל באור הירח זה נראה שאני עירומה במיוחד כשהסרבל נצמד כל כך שהצליחו לראות כל פרט בגופי ואומנם שם הלכה לידה מישהי וצעקה "בושה" אבל פה, במקום, אני הולכת עם ידים מורמות.

בדרך הם דיברו בינם, כאילו אני לא נמצאת, כאילו אני לא שומעת, והשר סיפר לדב על הפֶטיש שלו, מה הוא אוהב לראות שעושים לאשתו וכמה מחרמן את שניהם כשאומרים לה גסויות בזמן שדופקים אותה ואם לא הייתי שומעת את זה במו אוזני לא הייתי מאמינה שבעל ידבר כך על אשתו.

ברות טיפל השר, איך לא? הוא הוריד לה את הקסדה, הרים והעמיד אותה נעץ בגבה את קנה הרובה שלו ודרש שתרים ידיים וגם מצעד ההשפלה שלה יצא לדרך כששתינו מובלות לעבר אשת השר.

בדרך הם המשיכו לדבר ושמעתי את השר אומר לדב שאשתו דרשה שיתנו לה את אותו יחס בדיוק כמו לשתינו ואכן כשהגענו אליה דב ניגש אליה, כיוון את רובה הצבע ווידא הריגה כשירה לה כדור צבע בקסדה, אחר כך הוא ליטף את ראשו של הכלב שעמד מעליה ואמר לו בקול שנשמע לי קצת משועשע "כלב טוב, פרס!" והכלב עשה בדיוק מה שהכלב השני עשה לנו, נבח בשמחה, ירד מעט, דחף את חוטמו אל בין רגליה, והיא פישקה אותם עוד יותר בתנוחה מזמינה, והתחיל ללקק לה.

"רגלי!" דב עצר את הכלב אחרי כמה ליקוקים, חיכה שהכלב יזוז והוריד לה את הקסדה. הבטתי בה, מחייכת, ולא יכולתי שלא לראות את המבט על פניה, מבט של אשה מסופקת, לדעתי מהליקוקים של הכלב היא גמרה!

"ידיים למעלה!" דב אחז בסרבל שלה מאחור ופשוט הרים והעמיד אותה על הרגלים ואשת השר המכובדת הרימה ידיים. "קדימה!" הוא נעץ את קנה הרובה בגבה והמשכנו במצעד ההשפלה שלנו לעבר הבקתה, שלושתנו, הולכות בטור, רות ראשונה, אני השניה ואשת השר השלישית, אולי כדי שתראה אותנו, צועדות, הכלבים מתרוצצים סביבנו ונובחים בשמחה ומדי פעם דב והשר דואגים לנעוץ את קנה הרובה בגבנו בדרישה שנזדרז וכמו שהשר ביקש דב דאג שאשת השר לא תהיה מקופחת גם בזה.

 

האור בבקתה קצת סִנוור כשנכנסנו ולקח לי רגע להתרגל אליו. "על הברכיים!" הם הורידו אותנו אל מול המנוף התלוי ולרגע המשחק עצר וככה, כשאנחנו על הברכיים, הם נתנו לנו בקבוקי מים לשתות.

"ידיים על העורף!" דב פקד כשסיימנו לשתות, "מרפקים משוכים לאחור!" השר הוסיף כששילבנו את כפות ידינו על העורף ועבר "לעזור" לנו להבליט את החזה.

"תתכבד, תבחר" דב חייך אל השר והצביע עלינו, "את מי תבחר להפשיט ראשונה?".

התאפקתי לא לחייך, היה לי ברור במי הוא יבחר, כל הערב הוא חם על רות ולדעתי הוא רק חיכה לרגע הזה למרות שהוא כבר ראה אותה עירומה אבל השר הפתיע, "אותה!" הוא הצביע עלי, "ואותה אני שומר לקינוח" הוא הצביע על רות ולדעתי הוא אמר את זה כדי להבטיח שאבא שלה לא יבחר בה למרות שברור שדב יבחר באשתו.

השר לקח אזיקים עשויים מחגורות עור רחב, "ידיים!" הוא נעמד מולי ואני הושטתי לו את הידים. השר ענד לי את החגורות על פרקי הידיים וחיבר בין שתיהן עם שרשרת קצרה, "בואי!" הוא משך אותי אל עבר המנוף, תפס בוו את השרשרת המחברת בין חגורות העור, לחץ על המתג החשמלי והמנוף התחיל להרים את ידיי.

הידיים שלי הורמו ונמתחו כלפי מעלה, כבר עמדתי על קצות אצבעותיי כשהוא עצר ונעמד מולי, מחייך ושולף את סכין הציידים הצמודה לחגורתו.

רעד עבר בגופי כשהשר תפס בצווארון הסרבל ומשך אותו בחוזקה, מרחיק אותו מגופי, החדיר את להב הסכין אל המרווח שנוצר והתחיל לחתוך. הסכין הייתה חדה מאד והבד נחתך בקלות, נלחצתי ועצמתי עיניים כשהסכין התקרבה אל העמק שבין שדיי, השר לא עצר והרגשתי איך שדיי משתחררים, לרגע הוא עצר, שחרר וחשף את שדיי, לא מפספס הזדמנות למזמז אותם קצת, ושוב מתח את הבד והמשיך לחתוך.

כשהוא התקרב אל הכּוּס שוב נלחצתי, לרגע הוא עצר החזיר את הסכין לנדן ושוב הוא הפעיל את המנוף. כשהייתי תלויה באוויר וערוותי מוצגת ממש מול עיניו הוא שוב שלף את הסכין מהנדן והמשיך לחתוך לאורך המכנס הימני של הסרבל וככל שהוא ירד הכוס שלי הלך ונחשף בפניהם.

ראיתי את רות ואשת השר מביטות בי. היה משהו מהופנט במבטה של אשת השר ואיך שהיא שפשפה את ירכיה זו בזו שלא השאיר ספק שכל המראה הזה מחרמן אותה. השר גמר לחתוך את המכנס והסרבל נפתח לגמרי, עוד חיתוך מהיר (אבל יאמר לזכותו שזהיר) וגם המכנס השני נחתך ועכשיו בד הסרבל נשאר תלוי על ידי וגם בזה השר טיפל, חתך לאורך השרוולים הארוכים, מהצווארון ועד כף היד, והסרבל הקרוע נפל לרצפה ונשארתי עירומה, תלויה בידיי ומוצגת לראווה אבל בזה השר לא סיים, הוא החזיר אתת הסכין לנדן והתחיל למזמז אותי, כן, ככה מול עיניה של אשתו הבוחנת, לש את שדיי, השתעשע לי בפטמות הרגישות ובלי בושה תקע לי אצבע לכוס, מחייך לעברו של דב ומצחקק "אני בודק לה שמן".

כמה דקות הוא השתעשע בי ככה, אפילו אילץ אותי לטעום את הטעם של מיץ הכּוּס שלי שציפה את אותה אצבע חוקרת, ורק אז הוריד אותי מהמנוף. הוביל אותי חזרה והוריד אותי על ברכיי ליד רות, "כפות ידיים על העורף!" הוא שחרר את השרשרת שחיברה את שתי ידיי וחיבר אותה חזרה כששילבתי את אצבעותיי על העורף, "עכשיו תורךָ" הוא חייך לעבר דב והתיישב על הכיסא להסתכל.

 

אצל דב כבר לא היו הפתעות. "ידיים!" הוא ניגש לאשתו של השר עם סט אזיקים כמו שלי וענד לה אותם, "בואי!" הוא הוביל אותה למנוף והרים אותה באוויר עד שעמדה על קצות אצבעותיה.

"תתכונני" הוא שלף את הסכין, מחייך, תפס בבד המכסה את הפטמה ומשך אותו, מותח את הבד הצמוד ויוצר אוהל גדול מעל השד, ובתנועה מהירה חתך את הבד והסרבל נצמד חזרה כשכל השד הגדול הציץ דרך החור העגול שנוצר, עוד משיכה של הבד שמעל השד השני, עוד חיתוך אומנותי וגם השד השני נחשף לעין כל וככה, כשהם מציצים מבעד לסרבל הצמוד הם נראו אפילו יותר גדולים מאז שראיתי אותה עירומה.

לרגע דב עצר, משחק בשדיה החשופים וצובט לה בפטמות הנוקשות, ובעוד תנועה מהירה הוא הפתיע אותה וחפן את הבד שמכסה את ערוותה, משך והרחיק מהגוף וחתך וגם הכוס של אשת השר התגלה, שפתיים בשרניות וכהות שפס וורוד בוהק ורטוב מפריד בינם וככה, כשהפרטיים שלה מוצגים לראווה מאותם חורים שבסרבל, הוא הרים אותה ותלה אותה בידיה באוויר.

דב לא הסתפק בזה, הוא ניגש לשר ולחש לו משהו באוזן וזה חייך בסיפוק וענה "כן" נלהב. דב פתח את הארון שעמד בצד ושלל אמצעי קשירה התגלה בתוכו, מזכיר לי פתאום את אותו חדר אדום ב-"חמישים גוונים של אפור".

דב שלף מתוכו מוט מתכוונן לפישוק רגליים שאזיקי עור מחוברים משני צידיו והצמיד אותם לפרקי כפות רגליה של אשת השר, פתח את המוט ופישק עוד יותר את רגליה ורק אז ניגש להשלים את מלאכת ההפשטה.

ראיתי את האוהל המתוח במכנסיו של השר, עולה וצומח ככל שדב מפשיט את אשתו. "מה אתה אומר? צריך לבדוק לה שמן?" דב חייך לעבר השר.

רציתי להגיד לו שאין צורך, שרואים עליה שהיא ממש דולפת ושטיפות ממיץ הכוס שלה נוזלות לאורך הירך הפנימי אבל שתקתי, זכרתי מה השר אמר לו, שהיא ביקשה שלא יעשו לה הנחות אז לא רק שלא עושים לה הנחות היא מקבלת גם אקסטרה ונראה שהיא אוהבת את זה.

"ברור" השר ענה לו בקול חסר סבלנות שלא השאיר ספק שהוא משתוקק כבר לראות איך תוקעים לאשתו אצבע, ודב, בתנועת יד חזקה דחף את ידו בין רגליה המפושקות, נעץ את האמה שלו עמוק לכּוּס שלה והתחיל לפמפם.

דב עשה לה ביד וגניחות ההנאה שלה לא אחרו לבוא. כשהיא תלויה באוויר עירומה עם רגלים מפושקות שהיא לא יכולה לסגור, אצבע מפמפמת במהירות בכּוּס ועם כף היד השניה דב שיחק לה בפטמות הכל כך נוקשות, וכשהיא ראתה את בעלה יושב, מסתכל ומתייחם לא פלא שאשת השר לא הייתה צריכה הרבה זמן כדי לגמור.

ראו שאשת השר נהנית מהטיפול האישי שמוענק לה אבל אין ספק שבאותה המידה היא הרגישה מושפלת, כל אחת הייתה מרגישה מושפלת במצבה ובעצם זאת הרי כל המטרה של המשחק הזה, להשפיל אותנו, ה"חיות" שנצודו! ראיתי איך היא נושכת שפתיים ומנסה להתאפק אבל בבת אחת הכל התפרץ "כן! הנה!!" היא צווחה בקול וניסתה לסגור רגליים ללא הצלחה, "כן! עכשיו! הנה! אני גומרת!!" היא צרחה בקול היסטרי, "כן! גמרתי! תמשיך! אני רוצה עוד!" היא התנשפה בכבדות, "פאק! למה? למה??" היא שאלה בקול בכייני כשדב שלף את האצבע.

"אני אוהב שאת רוצה" דב חייך אליה ושחרר מעט את הפישוק אבל לא את המוט המחובר בין רגליה, "אני רוצה שכשיבוא לי את תהיי כל כך מיוחמת שתתחנני שאני אדפוק אותך" הוא הוסיף והתחיל להוריד אותה.

כשאת הולכת עם מוט שמחבר בין רגלייך זה קשה ודב עזר לה לדדות לעבר המקום הפנוי לידי שם שחרר את השרשרת שבין ידיה, משך אותם אל מאחורי ראשה וחיבר אותה חזרה כשידיה שלובות על עורפה. "מרפקים!" הוא נהם לעברה ומתח את מרפקיה לאחור והבליט את שדיה, "עומד לך" הוא ציחקק וצבט אותה חזק בפטמות ו…"פאק! אימא'לה, כן!!" אשת השר צווחתה ולדעתי היא שוב גמרה.

 

ברגע שדב גמר עם אשתו של השר הגיעה תורה של רות. השר קם מהכסא שישב עליו, לקח זוג האזיקים השלישי וניגש לרות. ראיתי שעומד לו כמו טיל, אין ספק שמה שדב עשה לאשתו גירה אותו ברמות, ראיתי גם את הניצוץ בעיניו והחיוך הזימתי על שפתיו ופתאום הבנתי למה הוא ביקש שרות תשתתף, את כל מה שדב עשה ויעשה לאשתו הוא הולך לעשות לבת של דב ואולי אפילו יותר.

"ידיים!" הוא פקד על רות וענד לה את האזיקים, "בואי!" הוא הוביל אותה אחריו למנוף, חיבר את הוו לשרשרת שבין הידיים והרים אותה באוויר עד שעמדה על קצות אצבעותיה ושלף את סכין הצייד שלו.

לא הופתעתי כשהשר תפס בבד המכסה את הפטמה של רות ומשך אותו, מרחיק אותו מהגוף ובתנועה זהירה חתך אותו מסביב עד שהחתיכה שחתך מהסרבל נשארה בידו והסרבל נצמד חזרה לגופה והציצי שלה הציץ מבעד לחור שנפער ב"פרווה", ציצי קטן וזקוף כשעיגול העטרה הכהה בולט על רקע משולש השזוף הלבן והפטמה שבמרכזו מזדקרת נוקשה ומתוחה ולא פלא שהוא תפס וצבט אותו, מי יכול להשאר אדיש מול ציצי מדליק שכזה.

גם השד השני קיבל טיפול דומה, הבד נחתך בזהירות והציצי השני התפרץ מבעד לחור שנפער ב"פרווה" וגם לו השר העניק את אותה צביטה מחרמנת שהזקירה עוד יותר את הפטמה הנוקשה.

בחלק התחתון השר היה קצת יותר יצירתי, הוא הסיר רצועה רחבה מה"פרווה" שלה שהתחיל בפופיק, ירד אל בין רגליה ועלה חזרה עד הקצה העליון של התחת, חושף את הכוס שלה ואת פלחי ישבנה המוצקים ומשאיר אותה תלויה על הוו כשכל אברי נשיותה הפרטיים מוצגים לראווה לעין כל.

לרגע הוא עצר ככה, הביט בה במבט חומד ולחץ על המתג שהרים את וו המנוף עוד יותר, משאיר אותה תלויה באוויר, מותחת רגליים ומנסה לשווא להגיע ולעמוד על הרצפה.

לא נדהמתי כשהשר ניגש לארון הפתוח של אמצעי הקשירה והוציא מוט מתכוון נוסף לפישוק רגליים, הצמיד אותו לפרקי רגליה של רות וכמו שאביה עשה קודם לאשתו השר משך ופתח את המוט עוד יותר, מפשק חזק את רגליה של רות, ורק אז התחיל לחתוך ולקרוע מעליה את שאריות הסרבל או איך שהוא קרא לזה: סיים להפשיט ממנה את ה"פרווה".

לא התפלאתי כשהשר פנה לדב ושאל "מה אתה אומר ידידי, נבדוק לבת שלך שמן?" אבל כן הופתעתי מהסגנון וראיתי על פניו של דב שבאיזה מקום זה כואב לו, בשביל מה להזכיר שזאת הבת שלו? מה, הוא לא יודע? אבל כנראה שככה זה אצל הפוליטיקאים, אוהבים לעקוץ ואולי גם דב התרגל וכמו שרות אמרה לכל דבר יש מחיר ובשביל הכל כך הרבה מיליונים שהוא הולך להרוויח הוא מוכן להעקץ קצת כי מייד ראיתי שהוא מתעשת, מחייך אל השר ואומר "ברור, אנחנו לא רוצים לגלות שהבוכנה נתפסה בצילינדר כי היה חסר בו שמן" וכדי שיהיה ברור לאיזה בוכנה וצילינדר הוא מתכוון הוא פמפם עם האמה של כף יד אחת בתוך כף היד השניה שעטפה אותה.

ברגע שדב גמר לדבר השר דחף לרות את האצבע לכּוּס והתחיל לפמפם אותה. לא לקח לרות הרבה לפני שהיא התחילה לגנוח ולגרגר בהנאה, גרגורים גרוניים וגניחות תאוותניות חזקות. אשה יודעת מתי אשה אחרת מזייפת אבל גבר לא, אני מומחית בזה, לזייף ולזהות זיוף, ורות זייפה, זה היה לי ברור למרות שרות הייתה זיפנית מעולה. ציפיתי שאשתו תגיד משהו אבל לא! היא הביטה במה שבעלה עושה במבט מרותק, אני לא יודעת אם היא קלטה שזה זיוף או לא, אבל בלי כל ספק היא התגרתה ברמות מלראות מה בעלה עושה.

רות לא חיכתה הרבה לפני שזייפה אורגזמה, השר נתן לה לגמור והמשיך והיא, אחרי עוד רגע או שנים, זייפה שוב גמירה קולנית, צורחת בקול ומודיעה לכולם כמה טוב הוא עושה לה ו…"פאק! לא! בבקשה, תמשיך!" היא זייפה בקול מתבכיין והשר, כשחיוך ניצחון גדול על פניו "אהבת להרגיש את האצבע שלי, אהה" הוא חייך אליה בגאווה, "חכי כשתרגישי את הדבר האמיתי" ומיד הוסיף את מה שאבא שלה אמר לאשתו, "אני רוצה שכשיבוא לי את תהיי כל כך מיוחמת שתתחנני שאני אזיין אותך" וסגר מעט את המרווח במפשק הרגליים והתחיל להוריד אותה.

 

השר ודב מזגו לעצמם עוד כוס שמפניה, עמדו וחייכו בהנאה כשהביטו בשלושתנו הכורעות על הברכיים מולם עם ידים כבולות מאחורי העורף.

חשבתי שהם ויתרו לי על מפשק הרגליים אבל לא, ברגע שהשר סיים את השמפניה שלו הוא הוציא מהארון מוט שלישי והוא ודב חיברו לי אותו ועכשיו גם אני הייתי כמו כולן, טוב, מה לעשות? אם אשת השר ביקשה בלי הנחות גם אני לא יכולה לצפות לוויתורים.

 

לרגע הם התלחששו בינם ואז התחילו להתפשט, ככה מולנו, מורידים פריט אחר פריט ומניחים על כיסא שעמד בצד. דב היה הראשון שנשאר עירום, את השטרונגול המפואר של דב חטפתי כבר בכל חור בגוף שלי ואני מכירה אותו היטב וגם עכשיו הוא ניצב גדול וגאה כמו תמיד, מוכן לפעולה, אז המבט שלי התמקד בשר.

ברגע שהשר הוריד את התחתונים הבטתי ברות והיא בי וניסינו שלא לחייך, בטח ובטח שלא לצחוק, היה לו זיין קטן, אומנם זקור ונוקשה אבל עדיין קטן, בטח ליד זה של דב והמחשבה שלא פלא שאשתו מחפשת בשדות זרים חלפה פתאום בראשי.

"מה אתה אומר, נאנוס אותן?" השר חייך לעבר דב.

"בשביל זה צדנו אותן, לא?" דב ענה, "מה אתה אומר? בא לי על זאת" דב ניגש לאשת השר, שיחרר את השרשרת שבין רצועות הידים, העביר את ידיה אל מעבר לגב ואזק אותה חזרה, "ברשותך" הוא חייך אל השר הרים את אשתו והוביל אותה אל עבר השולחן העגול, מדדה ככל שהמוט המחבר את רגליה מרשה לה וכופף אותה על השולחן, רגליה עומדות על הרצפה, ידיה קשורות לאחור והיא נשענת עם שדיה על לוח השולחן.

"ברשותך" השר לא נשאר חייב וניגש לרות, אוזק את ידיה מאחורי הגב ומוביל גם אותה לשולחן ומכופף אותה מול אשתו ומייד ניגש אלי, כפת את ידי מאחור והוביל אותי לשולחן בצמוד לרות, צמוד עד כמה שהרגליים המפושקות שלנו איפשרו, ועכשיו הבנתי עד כמה קשה ללכת עם הברזל הזה המחבר בין הרגליים.

 

יומני היקר, זה שאני מנגנת כינור שני אצל השר, שהמועדפת עליו היא רות, הבנתי כבר מזמן וזה לא באמת הזיז לי, ידעתי בדיוק למה אני פה וידעתי גם למה אני עושה את זה ונכון, אני לא עושה את זה בשביל מיליונים כמו רות אבל הסכום שדב ישלם לי גם הוא מכובד וזה בעצם המקצוע שלי כרגע, זונה, כזאת שפותחת רגלים תמורת כסף, הרבה כסף, וזה בדיוק מה שאני עושה עכשיו וכדאי לי שהשר יהנה כי גם הבונוס חשוב לי.

דב חיכה שהשר יתחיל והוא לא היה צריך לחכות הרבה, השר נצמד לרות מאחור, כיוון בידו ובאבחת אגן חזקה דחף את כל הזיין שלו לכוס הפתוח של רות ו…"וואו! איזה זיין!" רות גנחה בקול מתרגש, "וואו, כן, זיין אותי!" ולא הייתי צריכה את הקריצה שהיא קרצה לעברי כדי לדעת שהיא מזייפת.

"וואו!" שמעתי את אשת השר גונחת בקול והבטתי לעברם, "וואו, הוא כל כך גדול!" היא התנשפה בקול וידעתי על מה היא מדברת, לחטוף את כל השטרונגול הגדול של דב בנעיצה אחת חזקה זה לא משימה קלה אבל להרגיש אותו מפמפם בתוכך הופך את הזיון למשהו מאד מענג וזה בדיוק מה שקרה לאשת השר, הגניחות שלה הלכו והתגברו וראיתי על פניה עד כמה היא נהנית.

גניחות הנאה קולניות מילאו את חלל החדר, לא רק אלה של אשת השר ורות גם השר ודב תרמו את חלקם. הרגשתי את היד של השר מלטפת את ישבני ועם הרגליים המפושקות שלי לא הייתה לו בעיה למצוא את הכּוּס הרטוב שלי, בכל אופן כל המראה והקולות האלה מחרמנים, לדחוף לי את האמה, האצבע הארוכה מבין האצבעות, ולהתחיל לזיין אותי איתה.

 

הצטרפתי למשחק וגנחתי בהנאה, מזייפת כמובן, והרגשתי איך השר מגביר את הקצב. "טוב, בוא נטפל קצת גם בשניה, שלא תרגיש מקופחת" השר ציחקק בקול אחרי רגע ורות, שהתגלתה לא רק כזיפנית מעולה אלא גם כשחקנית מצויינת, צרחה בקול מתחנחן "לא, אל תצא, תמשיך, אני מתה על הזיין שלך".

"שמעת" הוא חייך לעבר דב, "הבת שלך מתה על הזיין שלי. אל תדאגי" הוא פנה לרות, "אני עוד אחזור, תשמרי על המנוש שלך חם" ושמעתי את הגאווה בקולו ובתנועה מהירה הוא שלף את עצמו מרות, נעמד מאחורי, אחז במותני ונעץ את חרבו השלופה למעמקי הכוס שלי ואולי חרב זאת קצת הגזמה, בוא נגיד פגיון .

"וואו, אימא'לה" גנחתי בקול מופתע ומתלהב כאילו חטפתי כרגע את הזיין הענק של אחד מכוכבי הפורנו האפרו-אמריקניים שעד היום ראיתי רק בסרטים, מזייפת כמובן, כרגע לא חשוב מה אני מרגישה, כרגע מה שחשוב זה שהשר יהיה מרוצה ואכן הרגשתי איך הוא מתרגש, איך הוא אוחז חזק במותני ודופק אותי בתנועות חזקות רק שקשה להגיע לאורגזמה עם זיין קטן כזה שמשתפשף בין שפתי הכּוּס אפילו שהייתי מגורה, אז בינתיים זייפתי, מגרגרת כחתולה מיוחמת ומעודדת אותו להמשיך.

יש פֶטישים שאני לא מבינה, בעל שמתחרמן מזה שהוא רואה איך גבר זר דופק את אשתו הוא אחד מהם אבל היה לי ברור שהמראה הזה, של דב שטוחן את אשתו והיא מתנשפת בהנאה ומעניקה לו מחמאות, חירמן אותו בטרוף והוא טחן אותי בתנועות ארוכות וחזקות, מפמפם בי במהירות ושובר לי את הסטיגמה שהייתה לי שמי שיש לו זיין קטן גם גומר מהר, זה לא, השר לא עשה סימנים שהוא הולך לגמור ו…אולי כן?

"אני חוזר לדפוק את הבת שלך" הוא נהם במין ארסיות כזאת לעבר דב וצעקות המחאה (המזויפות) שלי לא עזרו, הוא שלף את עצמו מתוכי, חזר במהירות לעמוד מאחורי רות והשחיל אותה, תקע והתחיל לפמפם באותן תנועות חזקות ומהירות, הוא דופק וגונח בקול והיא כמובן מזייפת ולא סתם, מזייפת אורגזמה!

 

"זיון טוב הכוסית הזאת" דב נהם בתאווה והפליק לאשת השר על הישבן וברגע הראשון נדהמתי אבל אז נזכרתי מה השר סיפר לו בדרך, שהיא אוהבת שאומרים לה גסויות, "מזרון משובח" וראיתי ברק בעיניה של אשת השר, "מזרון משובח עם חור שתוקעים בו" דב המשיך ולא רק אשת השר התחרמנה, להפתעתי גם השר, מגביר את הקצב וטוחן את רות וזאת צועקת כאילו האורגזמה השניה שלה כבר בדרך.

רות זייפה אבל אשת השר גמרה באמת, צועקת בקול ומספרת לבעלה עד כמה היא נהנית, גמירה אחת חזקה ומייד אחריה עוד אחת, חזקה עוד יותר, "כן, זיין אותי! תביא לי, תשקה לי ת'כּוּס! תשפריץ לי בפנים!" היא התנשפה כמו שרק אשה מיוחמת יודעת ודב המשיך במשחק.

"את אוהבת את הזיין שאת חוטפת?" הוא לחש לה וחייך, "את רוצה עוד" והוא עשה תנועה כאילו הוא מושך את עצמו מתוכה.

"כן! תמשיך!" היא צווחה באקסטזה, "תמשיך, כן! אני אוהבת! אני מתה על מה שאתה תוקע לי!"

"אז תספרי לבעלך!"

"אבל…לא!!" היא צווחה כששוב הוא עשה סימן שהוא יוצא מתוכה, "לא! תמשיך! אני אוהבת! ארז," היא הביטה אל בעלה, "אני מתה על הזיין שהוא תוקע לי! ארז, אני מזרון עם חור! ארז, אני אוהבת להיות המזרון שלו, המזרון עם חור שהוא תוקע, ארז!…כן!!!"והיא נמתחה כולה כשדב ירה בתוכה את המטח הראשון של זרמתו החמימה, "כן! עוד!" היא התנשפה, "ארז! הוא משקה אותי!!" היא גמרה בפעם השלישית לפחות אבל לא רק היא, גם בעלה תקע חזק את רות והשפריץ בתוכה.

 

אחר כך הם שחררו אותנו, לא לפני שהודיעו שעוד לא גמרנו ויהיה לפחות עוד סיבוב אחד. ישבנו עירומים סביב השולחן, שתינו שמפניה ורודה מבקבוק חדש שרות פתחה כדי להודות לגברים על הזיון המופלא שהם העניקו לנו ולא יכולתי לפספס את הקריצה שרות קרצה לי כשאמרה את זה.

ישבנו ודיברנו, קצת פִּיקַנְטֶרְיָה על אשת שר ידוע בעיקר אשת השר שלא יכלה להרגע והמשיכה לספר לבעלה בפרטי פרטים מה דב עשה לה ואיך היא הרגישה, כאילו הוא לא ראה , אבל היה משהו טוב בסיפורים האלה שלה, הם חירמנו ת'גברים מחדש, ולהודות על האמת לא רק אותם, גם אותי.

"מה שצריך עכשיו כדי להחזיר אותו לכשירות זה מציצה טובה" דב פנה אל השר והצביע על הזיין שלו, "מה אתה אומר?".

"הוצאת לי את המילים מהפה" השר חייך, "זה בדיוק מה שאני צריך כדי לקנח באיזה חשבן צעיר" הוא גיחך, "ריקי," הוא פנה לאשתו, "מה את אומרת? תעזרי קצת למארח שלנו?" הוא הצליח להפתיע אותי אבל לא אותה, נראה שזאת לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה כי אשת השר חייכה לעברו, גלשה אל מתחת לשולחן והתחילה למצוץ לדב.

"בנות," דב פנה אלינו, מחייך ואני לא יודעת אם מהרעיון או מהמציצה שאשת השר מעניקה לו.

"בטיפול!" רות לא נתנה לו לסיים את המשפט, "בואי," היא חייכה לעברי, "יש לנו אורח לפנק" המשיכה במין קול משועשע ושתינו הצטרפנו אל אשת השר מתחת לשולחן וביחד התחלנו למצוץ לו.

בעצם אני זאת שמצצה לו, היא רק שיחקה לו בביצים, ומדי פעם הייתי מוציאה ומכניסה שוב את הזיין, כאילו אנחנו מתחלפות, ככה זה שהבת זוג שלך היא אשת הבוס.

די מהר עמד לו והוא רצה להגיע לאקשן האמיתי, לְמָה שהוא תכנן לנו לקינוח, להכנס לביקור בדלת האחורית שלנו. לא התרגשתי, זיין כמו שלו זאת לא בעיה אפילו אם הוא לא ימרח לי שם ג'ל סיכה אבל המחשבה על מה שאשתו הולכת לחטוף מאחור העלתה חיוך על שפתיי, זיין גדול כמו של דב לא מומלץ לחטוף בלי שימון מתאים וכרגע אף אחד לא דיבר על זה.

 

"בנות," השר משך את הכסא לאחור, "בואו!" הוא הצביע על אחד משני המזרונים שניצבו זה מול זה בצד החדר, "על ארבע! אחת ליד השניה ותגביהו ישבנים!" היא העמיד אותנו בתנוחה שבה רצה שנעמוד, צמודות זו אל זו כשהישבנים מונפים בתנוחה מזמינה והוא ירד על ברכיו מאחורינו ונצמד לרות.

"בואי!" שמעתי את דב מזמין את אשת השר, "תעמדי מולם! כמוהם!" וראיתי אותה יורדת על ארבע מולנו, מורידה מעט את הראש ומגביהה את התחת, עומדת ומחכה שהוא יבוא ויצמד אליה מאחור.

במקום ג'ל סיכה הם תקעו את זקפתם אל הכּוּס, משמנים אותו באותו נוזל סיכה טבעי שלנו, הרגשתי את רות אוחזת בידי ואז היא לחצה בחוזקה כשהשר דחף את עצמו לתוך ישבנה ו…"וואו" שמעתי אותה מתנשפת אבל המבט שלי היה מופנה אל אשת השר, אני חושבת כשחייכתי כשדב כיוון את זקפתו הנוקשה אל הפתח הקטן, ראיתי אותו מתכונן ו…"שמע ישראל!" אשת השר צעקה כשכל הזיין הגדול שלו ננעץ בחוזקה אל תוך פי הטבעת שלה, "פאק! אימא'לה!" היא צווחה ושמעו שכואב לה.

"להוציא?" דב שאל ושמעתי את החשש בקולו.

"לא! אל תוציא! לא!!" אשת השר הייתה באקסטזה, "ארז, תראה! הוא תקע לי בתחת!" היא המשיכה באותן צווחות הסטריות שלה, "ארז, הוא ענק! הוא קורע אותי! ארז, אני מתה על הזיין הזה, כזה בדיוק רציתי!" היא התנשפה בכבדות, "אימא'לה הנה, אני גומרת, אני גומרת, אימא'לה, ג-מ-ר-ת-י-!-!" ואת ה-גמרתי היא משכה בצרחה ארוכה, "תמשיך! כן, תמשיך" והפעם היא דיברה אל דב שהתחיל לפמפם אותה, "כן, אימא'לה אני כל כך אוהבת לחטוף מאחור!" ואחרי כזאת השתפכות כל מה שנותר לרות זה להתחיל לזייף והיא עשתה את זה בגדול.

האצבע של השר הייתה בתחת שלי. מפמפמת, בדיוק כמו לפני שהוא זיין אותי. הוא לא שהה הרבה בישבנה של רות, אולי כי היא זייפה גמירה שהפכה אותו מאושר, אבל עכשיו אני הייתי היעד המועדף עליו. נשכתי שפתיים כשהוא ניצמד אלי מאחור וזייפתי אנחת הנאה קולנית שהוא חדר לתוכי, מתחיל לפמפם במרץ את ישבני וגוחן מעליי, מזיין ומשחק לי בציצים, ממולל את הפטמות הנוקשות בין אצבעותיו ולוחץ ואני עליתי עוד רמה בזיוף שלי, מודיעה לו בקול כמה טוב הוא עושה לי ומזייפת גמירה קולנית לא פחות טובה מזאת של רות אבל אצלי הוא המשיך.

שמעתי את אשת השר גומרת שוב ועניתי לה בגמירה (מזוייפת) שלי לפני שהשר גמר בתרועה, מודיע בקול לכולם ובמיוחד לאשתו, "ריקי, אני דופק אותה בתחת! ריקי, אני חוגג בתחת שלה! ריקי, הנה, אני משפריץ! אני ממלא לה ת'תחת!" והרגשתי את השפיך החם שלו ממלא את ישבני ואחריו הזיין שלו התכווץ והחליק מתוכי.

השר גמר אבל המשיך לעמוד על ברכיו ולהביט איך דב טוחן את התחת של אשתו. צרחות ההנאה של אשת השר התגברו כשגם דב התחיל לשחק לה בציצים ומניסיון הוא יודע לעשות את זה בצורה מעולה. עוד רגע של זיון כזה וגם השיא של דב הגיע, הוא אחז חזק במותניה, נעץ את עצמו הכי עמוק שיכול ו…"קחי!" הוא צרח בקול מלא הנאה, "קחי!" הוא חזר שוב וראיתי על פניו שהוא גומר, שהוא ממלא גם ישבנה של אשת השר בשפעת זרמתו החמימה.

 

אחר כך כולנו התלבשנו ושוב רות פתחה בקבוק שמפניה נוסף יחד עם הקינוחים שהקייטרינג השאיר לנו. ראיתי את אשת השר מסתודדת עם דב וברגע מסויים שניהם הביטו לעברי, אחר כך השר הצטרף והם הסתודדו שלושתם ושוב הם הביטו לעברי, או אולי בכלל לכיוון רות שעמדה לידי, אבל בשני המקרים לא שמעתי על מה הם דיברו.

לרגע דב הסתודד עם רות ואז ניגש ונפרד ממני אישית כשהוא תוחב לידי מעטפה שמנה שאותה מהרתי לדחוף לתיק בלי לספור. אחר כך נפרדנו, פרידה קורקטית והתאפקתי לא לצחוק כשראיתי איך אשת השר הולכת, אותה הליכת ברווז של מי שפתחו לה ת'תחת ואין לי ספק שאחרי השטרונגול שדב דחף לה שם יקח לה יום או יומיים להתאושש.

 

ברגע שהם יצאו רות טלפנה למונית והזמינה אותה לאסוף אותנו וברגע ששמענו את האוטו שלהם נוסע רות ואני, כאילו בתזמון מתואם, הבטנו האחת בשניה ו…"ראית איזה קטן הקטן שלו?" רות פרצה בצחוק וסימנה באצבעותיה עד כמה קטן, "ו…מניאקית, זייפת!".

"אפשר לחשוב שאת לא" הצטרפתי לצחוק שלה, "ואשתו, ראית אותה?".

"נימפומנית" רות שוב צחקה, "ראית איך היא התלהבה לחטוף מאחור?"

"ראית איך היא הלכה" עניתי וצחקתי כשאני מחקה את הליכת הברווז שלה.

"בקרוב תפגשי אותה שוב" רות חייכה אלי, "אבא אמר שהיא רוצה לאכול לך ת'פוסי" היא הביטה בי מחייכת, "כדאי לך, היא טובה בזה, מניסיון אבל עכשיו יש לנו זמן עד שהמונית תגיע ובא לי שתאכלי לי ת'פוסי" היא הדגישה במיוחד את ה-לי ובלי לחכות פשטה את התחתונים שלה, הרימה את החצאית והתיישבה על הכסא ברגליים פשוקות ואני ירדתי על ברכי לפניה ומצצתי לה, מציצה טובה, כזאת שהדהירה אותה במהירות במעלה האורגזמה ועשיתי את זה לא בגלל שאבא שלה משלם לי, עשיתי את זה כי בא לי משהו טוב לקינוח, בא לי על הפוסי שלה.

 

אפילוג

רות צדקה, ביום חמישי אבא שלה הזמין אותי שוב. נפגשנו באחת מהמסעדות הכשרות בעזריאלי. הפעם ישבנו בחדר פרטי, אומנם היינו רק שנינו אבל השולחן היה ערוך לארבעה ועד שהזוג הנוסף יגיע שתינו מרטיני, הבטנו בנוף ודב התעניין לגבי העסקים שלי, מוזר, הוא אף פעם לא דיבר איתי על העסקים שלי ובכלל לקרוא עסקים למה שאני עושה הופך את זה ליותר מכובד.

השר ואשתו הגיעו באיחור אופנתי, אחרת איך ידעו שהם חשובים? מלצר ניגש וקיבל את ההזמנה שלנו ועד שהמנות יגיעו שתינו יין לבן קר.

בזמן שאכלנו השר ודב דיברו על הבחירות בארצות הברית, האם זה טוב ליהודים או אולי דווקא גרוע? ניסיתי לנהל שיחה עם אשת השר אבל היא העדיפה ל-"התרכז באוכל המשובח" אז שתקתי למרות שראיתי אותה בוחנת אותי במבט מתאווה כי ככה דב הסביר לי לפני שהם הגיעו, שאני אתן לה להתקדם בקצב שלה.

אחרי המנה העיקרית ועוד לפני הקינוח השר הביט פתאום בפלאפון שלו, למרות שלא שמעתי אותו מצפצף, והודיע שהוא מצטער והוא חייב ללכת לפגישה חשובה ו-"ריקי, את תשארי" הוא פנה לאשתו, "חבל לפספס כזה קינוח טעים" הוא חייך לעברה ודב מיהר והודיע שהוא, השר, לא צריך לדאוג והוא, דב, ידאג אישית שהיא תגיע הביתה.

אני עליתי ראשונה לסוויטה בקומה ה-23 שדב שכר, להתכונן. ידעתי בדיוק מה הוא מצפה ממני, התפשטתי במהירות, עשיתי מקלחת מהירה ומרעננת, רחצתי טוב טוב את הפרטיים שלי, והתיישבתי לחכות על המיטה הגדולה.

דב הגיע שני, פשט את הז'קט והוריד את החליפה, מזג לעצמו וויסקי ווידא שאני מוכנה, הושיב אותי בדיוק כמו שרצה, יושבת ונשענת על גב המיטה, רגליי מפושקות כשכפות רגליי על הסדין והברכיים מורמות באוויר והכּוּס שלי חשוף וגלוי, מזמין שיטפלו בו.

אין ספק שהצלחתי לחרמן את דב כי ראיתי שעומד לו, אוהל גדול בלט במכנסיי חליפת העסקים שלבש והייתי בטוחה שהוא יתנפל עלי אבל דפיקה בדלת בישרה את בואה של אשת השר, דב פתח לה את הדלת והיא נכנסה במהירות, כאילו חוששת שמישהו יראה אותה נכנסת לחדר של גבר זר.

"בתיאבון, הארוחה שלך מוכנה" דב חייך אל אשת השר שהתחילה לפשוט במהירות את השמלה שלה. חשבתי שדב יעזוב אבל להפתעתי לא רק שהוא לא עזב הוא אפילו התחיל לפשוט את החולצה שלו ואחריה את המכנסיים.

אשת השר הורידה גם את החזיה והתחתונים שלה וכשהיא עירומה עלתה על המיטה לפני ונעמדה על ארבע בין רגליי המפושקות כשראשה מעל ערוותי החשופה בפניה, לרגע היא עמדה ככה, מביטה לי בכּוּס ומחכה, כנראה שהם תאמו את הכל מראש, אולי אחרי שעליתי לחדר, כי ברגע שדב הוריד גם את התחתונים ונצמד אליה מאחור כשהזקפה המפוארת שלו ניצבת מתוחה ובולטת בין רגליו, היא הורידה את ראשה והתחילה ללקק לי.

זה שאשת השר הולכת לאכול לי ת'פוסי ידעתי מראש אבל זה שבאותו זמן בדיוק דב הולך לזיין אותה היה הפתעה גמורה בשבילי אבל לקח לי רגע להתעשת ולהתחיל להנות מהפינוק שאשת השר העניקה לי.

מסתבר שאשת השר מקצוענית בליקוק ואכילת כּוּסים, היא ידעה בדיוק מה היא צריכה לעשות, איפה ללקק, איפה לשחק עם הלשון ואיפה למצוץ, ואם נצרף אל הפינוק הזה גם את הלחץ של שפתיה על שפתי הכּוּס הכל כך מגורות שלי בכל פעם שדב נעץ את עצמו בחוזקה לתוכה לא הפתיעה אותי שהגעתי לשיא במהירות, שפיצוץ הרעיד את גופי וזיקוקים הבזיקו מול עיניי.

דב טחן את אשת השר, זיין אותה בתנועות חזקות ומהירות והרגשתי איך היא גומרת, יותר מפעם אחת ובכל פעם כזאת המציצות שלה הלכו והתגברו, ממש ינקה את הצוף שמילא את הכּוּס שלי במין תאווה בלתי נשלטת.

גנחתי בקול, לא זייפתי! אורגזמה שניה נבנתה בתוכי, הולכת ומתעצמת כמו כדור שלג גדול עד הפיצוץ השני, אשת השר ינקה בתאווה, מלקקת, דוחפת עמוק את הלשון, מוצצת וגונחת בקול, גניחות הנאה קולניות של מי ששוב מקבלת את עונתה בגדול, הכי גדול, ואז בא השיא, גם דב הצטרף לגומרים, אוחז חזק במותניה, נצמד חזק לאחוריה ויורה בתוכה את מטענו החמים והסמיך.

"הבת שלך צדקה, היא באמת מעדן, היה שווה" אשת השר אמרה לדב כשהיא מתלבשת, מתעלמת ממני, כאילו אני לא שם.

"שמח תמיד לעזור" דב חייך אליה חזרה והתחיל להתלבש בעצמו.

"חכי לי פה, אני רק מלווה אותה ללימוזינה ותכף חוזר" דב אמר לי כששניהם היו לבושים ומוכנים ללכת ואז, כשאשת השר כבר עמדה ליד הדלת היא חזרה פתאום ניגשה עלי ונישקה אותי על השפתיים, "תודה" היא חייכה אלי, "נהניתי לאכול ת'פוסי שלך" הסתובבה ויצאה ודב אחריה.

 

דב חזר אחרי כרבע שעה, לא יודע איך הוא הספיק אבל שוב עמד לו! הוא השכיב אותי על המיטה וזיין אותי בתנוחה המיסיונרית, התנוחה הכי בנלית, שכב בין רגליי וטחן אותי, נתן לי שתי גמירות אדירות לפני שגם הוא גמר.

אותו לילה ישנתי כפיות עם דב במיטה, היה נדמה לי שהוא לוחש "אני אוהב אותך" אבל בטח חלמתי, זה לא יתכן, אני רק זונה ששוכבת איתו בשביל כסף, נכון יומני היקר?

 

בבוקר, לפני שירדנו לאכול ארוחת בוקר, מצצתי לו ועשינו את זה שוב, איך הרולד רובינס כתב? יום שמתחיל בזיון לא יכול להיות כולו רע.

 

למען הסר ספק : הכותב אינו תומך או מעודד זנות!!

Loading

מחשבה 1 על “יומני היקר : הון-שלטון – חלק שני”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן