טובות בין אחים – חלק ד'

טובות בין אחים – חלק ד'

מאת קיוטו

לחלק א' של הסיפור, לחלק ב', חלק ג'

יוני התעורר ביום שני בבוקר מלא אנרגיות להמשך הרגילה. הוא התמתח, שחרר פיהוק וקם על הרגליים. הוא היה לבוש רק בבוקסרים צמודים ועשה את דרכו לשירותים. הוא פתח את דלת חדר השינה, יצא יחף אל המסדרון והתקדם לכיוון השירותים. בדיוק באותו הזמן מאי יצאה מחדר השינה שלה, לבושה בבגדי שינה, מבט ישנוני על פניה ועשתה גם היא את דרכה לשירותים.

"בוקר טוב." יוני אמר לאחותו.

"בוקר טוב." מאי ענתה בקול ישנוני. היא הגיעה לשירותים קודם ושמה יד על הידית.

"את נכנסת להתקלח?" יוני שאל ומאי הנהנה. "אני יכול להיכנס קודם? אני רק צריך לצחצח שיניים ושירותים זריז." יוני אומר.

"טוב, אבל ממש זריז. אני צריכה לצאת עוד מעט." מאי אמרה ויוני הנהן.

"בעצם, את יכולה להיכנס גם אם בא לך." יוני אמר בקלילות.

"מה כאילו להיכנס למקלחת בזמן שאתה שם?" מאי שאלה מופתעת.

"כן, זה לא ביג דיל. אתמול הייתי עם הלשון שלי…את יודעת איפה, נראה לי אחרי זה לראות אותך מתקלחת ושתראי אותי משתין זה בקטנה." יוני אמר עם חיוך מתלוצץ.

"איכס יוני!" מאי אמרה בטון נגעל, פתחה את הדלת ונכנסה. "למה אתה חייב להגיד את זה בצורה כל כך מגעילה?" מאי שאלה.

"אני סתם צוחק אבל זה באמת בקטנה." יוני אמר.

"אתה צודק אבל אתה לא חייב להציג את זה ככה." מאי אמרה. "נו, אתה נכנס?" היא שאלה אותו, משאירה את הדלת פתוחה ויוני הנהן. הוא נכנס לחדר המקלחת וסגר את הדלת מאחוריו בזמן שמאי הורידה את החולצה שלה וחשפה את השדיים המושלמים שלה. יוני התקדם לכיוון האסלה ומאי הורידה את המכנסיים והתחתונים, חושפת את הפות הוורוד שלה, ואז הושיטה יד למקלחת והפעילה את המים, נותנת להם להתחמם.

יוני נעמד מול האסלה והרים את הקרש. הוא שלף את הזין החצי עומד שלו והתחיל להשתין. הוא עמד עם הצד לכיוון מאי והיא יכלה בבירור לראות אותו. "תגידי שניה, עכשיו ברצינות," יוני התחיל להגיד והפנה מבט לאחותו. היא עמדה שם עירומה לגמרי ועיניו סרקו את גופה הסקסי. למרות שזאת הייתה אחותו הזין שלו הזדקף למראה הכוס החשוף והציצים שלה, וכשהוא הרים את עיניו לעיניה הוא קלט אותה בוחנות את הזין שלו. "את בסדר עם מה שקרה אתמול?" יוני שאל את מאי ועיניה עברו מהזין שלו לפנים שלו. היא הבינה שיוני שם לב והסמיקה קלות.

"האמת שלא ממש. אני לא מאמינה שהסכמתי לזה. זה היה מה זה מביך." מאי אמרה לאחיה שבינתיים סיים להשתין וניער את הזין שלו. העיניים שלה ישר התמגנטו חזרה לזין היפה שלו והיא הסתכלה איך הוא מחזיר אותו לתחתונים לפני שהחזירה את מבטה אליו.

"למה לך זה היה מביך?" יוני שאל.

"למה לי זה היה מביך? כי פאקינג נתתי לך לרדת לי ועוד גמרתי מזה." מאי אמרה בתוקפנות. "לא מביך?" מאי שאלה. היא פתחה את הדלת של המקלחת והושיטה יד לבדוק אם המים כבר חמים.

"וואלה צודקת, קצת מביך." יוני אמר, בוהה בגוף העירום של אחותו. היא הנהנה בראשה בהסכמה ואז פתחה את דלת המקלחת. היא הסתובבה, מפנה ליוני את התחת הקטן והמוצק שלה ואז נכנסה למקלחת. "אבל לא מביך כמו מה שקרה לי ביום שישי, שבטעות גמרתי לך בפה." יוני אמר בעוד הוא בוחן את קווי המתאר של מאי דרך הזכוכית החלבית של המקלחון. הזין שלו כבר עמד לגמרי מהסיטואציה ויצר בליטה גדולה בבוקסר, ויוני הסתובב לכיור ומחץ את איברו קלות מבעד לבד.

"לא יודעת, יש מצב, אבל לא נראתה כל כך נבוך שזה קרה." מאי אמרה לאחיה. היא ראתה אותו מסתובב ושמעה אותו פותח את הברז לצחצח שיניים. היא נצלה את ההזדמנות לשפשף בזריזות את הכוס הרטוב שלה, מחרישה גניחה.

"כן, זה היה כי הייתי קצת שיכור." יוני אמר תוך כדי צחצוח שיניים. "הייתי בדיוק מספיק שיכור כדי לא להיות נבוך אבל תאמיני לי, הרגשתי ממש נבוך יום אחרי." יוני הודה והמשיך לצחצח שיניים. "אהה כן, וזה שראית אותי שוכב עם חברה שלך בפעם הראשונה ואז שוב אתמול. את חושבת שזה לא היה מביך?" יוני הוסיף.

"לא חשבתי על זה. נראית ממש רגוע." מאי אמרה והפסיקה לגעת בעצמה. יוני בדיוק סיים לצחצח שיניים והסתובב, והיא התכופפה לסבון.

"ניסית להתעלם ממך ולהתמקד בעדי אבל זה עדיין היה לי מביך. נראה לי שבין שנינו לי יש הרבה יותר סיבות להיות מובך." יוני אמר והסתכל על מאי מבעד למקלחון.

"כשאתה מציג את זה ככה, יש מצב שאתה צודק." מאי אמרה ובאמת המבוכה שלה מאתמול הרגישה פתאום הרבה פחות משמעותית.

"למרות שאם זה אומר שאני מזיין את עדי לא איכפת לי להיות מובך." יוני הוסיף בטון מתלוצץ.

"איכס יוני!" מאי אמרה שוב ויוני צחק.

"סתם, צוחקים. תגידי, את נפגשת עם עדי היום?" הוא שאל.

"כן. למה?" מאי שאלה מתוך המקלחת.

"תגידי לה שלא תקבע תוכניות ליום רביעי ושאני אדבר איתה כבר." יוני אמר ומאי הסכימה. "טוב סיס, יאללה ביי." יוני אמר ועם זה יצא מחדר המקלחת והשאיר את מאי.

 

יוני אכל ארוחת בוקר זריזה ואחריה הלך לים עם חברים. הוא חזר אחרי הצהריים הביתה להתקלח ולהתארגן ויצא שוב. הם נפגשו כל החבר'ה באחד הבתים, תדלקו קצת, אכלו פיצות, ויצאו למועדון להתפרק. הם שתו ורקדו, התחילו עם בנות, עשו שטויות וסיימו את הלילה שיכורים לגמרי. יוני ועוד כמה חברים חזרו אחרי היציאה לבית של החבר ונשפכו שם.

למחרת כולם קמו רק לקראת הצהריים עם דרגות שונות של האנגאובר והחלו להתאושש מהלילה הפרוע. הם אכלו ארוחות בוקר מאוחרת, שתו קפה, הרבה מים, והתפזרו כל אחד לביתו. יוני קם בבוקר במצב טוב יחסית ועד שהוא הגיע הביתה הוא הרגיש מצוין. הבית היה ריק ואחרי מקלחת ארוכה וחמה הוא הרים טלפון לעדי.

"היי יפה. מה קורה?" יוני אמר.

"בסדר, מה איתך?" עדי שאלה חזרה.

"אין תלונות. אתמול יצאתי עם החבר'ה מהצבא למועדון, היה ממש כיף, ורק עכשיו חזרתי הביתה." יוני אמר לה. "מה איתך?" יוני שאל.

"סתם, בבית. התחלתי קצת לעבור על החומר לבגרות שבוע הבא. אני עוד מעט נפגשת עם חברות." עדי סיפרה ליוני.

"מגניב. תגידי, מאי אמרה לך לגבי מחר?" יוני שאל.

"היא אמרה לי רק שאמרת שאני לא אקבע תוכניות למחר." עדי אמרה.

"יופי, אז את פנויה?" יוני שאל.

"בגדול כן. רציתי להספיק ללמוד קצת." עדי אמרה.

"חנונית!" יוני אמר בטון מלגלג ועדי התחילה לצחוק.

"אם אני חנונית מה זה אומר עליך?" עדי שאלה בצחקוק ויוני גם צחק. "נגיד שאני פנויה מחר. למה?"

"רציתי שנצא בבוקר לאיזה טיול קטן. מתאים לך?" יוני שאל.

"טיול? אני פחות בקטע של טיולים. לאן רצית?" עדי שאלה.

"יש לי הרגשה שאת הטיול הזה את תאהבי. חבר מהצבא סיפר לי על איזה מעיין סודי בהרי ירושלים. זה לא הרבה הליכה וחשבתי שנלך להסתלבט שם קצת. את יודעת, פק"ל קפה, שקשוקה, קצת להשתכשך במעיין. מה את אומרת?" יוני שאל.

"האמת, נשמע כיף." עדי אמרה.

"תענוג, אז קבענו? אני רוצה לצאת על הבוקר." יוני שאל.

"כן." עדי ענתה ישר. "אני יכולה להזמין גם את מאי?" עדי שאלה.

"את רצינית?" יוני שאל, קצת מאוכזב. "רציתי שזה יהיה רק שנינו. קיוויתי שלא יהיו עוד אנשים בסביבה ונוכל קצת…להשתעשע." יוני אמר.

"בסדר, גם אם מאי שם אפשר." עדי אמרה ישר.

"כן אבל זה תמיד מביך ומוזר שהיא שם איתנו." יוני אמר. הוא חיכה לתשובה מעדי אבל היא לא ענתה. "את לא חושבת?" הוא שאל אחרי רגע.

עדי היססה לרגע, לא יודעת אם להגיד או לא. "לא…לא ממש." עדי אמרה בקול מהוסס.

"מזטומרת?" יוני שאל, מופתע.

"אתה מבטיח לא להגיד למאי?" עדי שאלה.

"מבטיח." יוני ענה מיד.

עדי לקחה נשימה עמוקה, מרגישה את הסומק עולה ללחיה. "זה ממש מדליק אותי שאנחנו עושים סקס ליד מאי ושהיא מסכלת עלינו." עדי אמרה במבוכה.

"וואו, באמת?" יוני שאל בתדהמה. היא אמרה לו שהיא ממש נדלקה מלראות אותו גומר לאחותו בפה אבל לא ידע שגם הדליק אותה שהיא רואה אותם מזדיינים.

"כן. ביום ראשון, הסיבה שגמרתי כל כך חזק ששכבנו זה כי מאי הייתה שם והסתכלה." עדי הסבירה במבוכה. "וכמובן שחוץ מזה היא חברה הכי טובה שלי ואני אוהבת לבלות איתה זמן ורוצה שהיא תבוא." עדי ישר המשיכה, שיוני לא יתמקד על מה שהיא אמרה. זה הביך אותה והיא קיוותה שהוא לא יתייחס לזה.

"אהה, סבבה. אז אם ככה מאי מוזמנת גם." יוני אמר תוך כדי שהוא עיכל את מה שעדי אמרה לו. הוא הופתע איך עדי הבתולה הפכה להיות כזאת קינקית בזמן כזה קצר וזה הדליק אותו. הוא גם חשב שוב על אחותו, על השיחה שהייתי להם אתמול במקלחת, על איך זה הרגיש שהיא צפתה בו עם עדי, ולמרות הרתיע הראשונית שלו, חרמן אותו לחשוב שהיא תראה אותו מזיין את עדי שוב.

"יופי. אני אשאל אותה אם היא רוצה לבוא." עדי אמרה בשמחה. "אהה תגיד, להביא…?" עדי התחלה.

"להביא מה?" יוני שאל. בדיוק היה רעש ברקע והוא לא שמע מה עדי אמרה. המוח שלו התחיל לרוץ עם כל מיני רעיונות כחולים.

"נעליים…להביא נעליים?" עדי שאלה ויוני גיחך לעצמו.

"לא, תביאי סנדלים, יספיקו. זה לא אמור להיות הרבה הליכה." יוני אמר.

"טובוש. אז נפגש מחר." עדי אמרה.

"אחלה. ביי יפה." יוני אמר וניתק.

יוני ראה קצת טלוויזיה ואז התחיל לארגן דברים למחר. הוא הוציא את הפק"ל קפה מאחד הארונות וגילה שנגמר הגז של הגזיה. הוא מילא אותו בקפה טרי ותה, וקפץ לעשות קניות. הוא קנה בלון גז חדש, עגבניות לשקשוקה, כמה בירות, ועוגיות. כשהוא חזר הביתה לקראת ערב כולם כבר היו.

מאי נכנסה למטבח בזמן שאחיה הגדול סידר את התיק וכל מה שצריך למחר. "היי." היא אמרה בקלילות ומלאה את בקבוק המים שלה. "אני באה אתכם מחר." היא הודיעה ליוני והוא נעצר, התרומם, והתסכל על אחותו.

"סבבה, בכיף." יוני אמר עם חיוך. הוא הביט לכיוון הסלון לוודא שהוריו לא שומעים והנמיך את קולו. "רק מוודא שאת יודעת מה אני ועדי מתכננים לעשות שם חלק מהזמן." יוני אמר בצורה מרומזת.

"אל תדאג, אני לא אפריע. אני באה למעיין ולשקשוקה. אתם מוזמנים לתפוס לכם פינה בצד לכל החוואו שוואו ומעשים טובים שלכם." מאי אמרה עם חיוך משועשע. "אני בינתיים אשתזף לי בשקט." היא הוסיפה.

"מפגרת." יוני אמר בחיבה, חיוך משועשע מתגנב גם לפניו. "להביא לך גם בירה?" הוא שאל, מצביע על שקית הקניות."

"ברור אחי." מאי ענתה, מרוצה, ויוני צחק ולקח עוד בירה מהשקית.

 

יוני קם למחרת בבוקר להוט. הוא זרק על עצמו זוג מכנסיים קצרים, חולצת צבא, ונעל סנדלי שורש. הוא שטף פנים, צחצח שיניים, והמשיך למטבח שם מאי ישבה עם כוס קפה ופלאפון. אחותו לבשה חולצת בטן לבנה, רצועת בגד הים שלה מבצבצת, מכנסון קצרצר בצבע וורוד וסנדלי שורש. השיער הבהיר שלה היה אסוף לקוקו גבוה וזוג משקפי שמש נחו על ראשה.

"בוקר טוב." מאי אמרה לאחיה עם חיוך רחב.

"בוקר טוב." יוני ענה והסתובב במטבח, שם את הדברים האחרונים בתיק. כשהוא סיים הוא לקח חטיף אנרגיה, נשען על השיש ואכל אותו, בוהה באחותו הקטנה. היא לגמה את הקפה, מסתכלת בטלפון כשהוא בדיוק התחיל צפצף. היא ענתה, החליפה כמה מילים, ואז ניתקה והרימה את מבטה אליו.

"בוא, עדי בחוץ." מאי הודיעה ויוני הנהן.

"למה היא התקשרה אליך ולא אלי?" יוני שאל ואסף את התיק שלו בדרך החוצה.

"כי היא לא באמת רוצה שתבוא אבל לא נעים לה להגיד לך." מאי אמרה בטון מקניט ויוני גיחך. "או כי יש לה אותי בחיוג מהיר באוטו." היא הוסיפה בזמן ששניהם יצאו ונעלו את הבית אחריהם.

"השני נראה לי יותר סביר." יוני אמר, מעמיס מחצלת מתחת ליד ושניהם התקדמו לרחוב.

עדי יצאה מהאוטו וחייכה לשני האחים. היא לבשה גופייה דהויה בצבע תכלת ומכנסוני ג'ינס קצרצרים. היא נעלה סנדלים חומות והרכיבה משקפי שמש גדולות. "היי." היא אמרה עם חיוך גדול והלכה לעזור ליוני לפתוח את תא המטען.

"היי." יוני אמר בעליזות ורכן לנשיקה מתוקה. הוא שם את הדברים בתא במטען בזמן שהבנות אמרו שלום, ואז הסתובב לעדי. "את רוצה שאני אנהג?" יוני הציע.

"לא, אני סבבה עם לנהוג." עדי אמרה. "רק תכוון אותי." היא הוסיפה ויוני הנהן. מאי נדחפה למושב האחורי בעוד הוא תפס את המקום שליד הנהגת. עדי התמקמה על ההגה והם יצאו לדרך.

הכבישים כבר הספיקו להתרוקן מהעומסים של הבוקר והשלושה מהר מאוד מצאו את עצמם בדרכים המפותלות של הרי ירושלים. יוני ניווט במיומנות, מסתכל על המפה וההנחיות המפורטות שחבר שלו שלח לו. בשלב מסוים יוני הנחה את עדי לפנות ימינה לדרך עפר מיוערת. עדי קצת חששה אבל יוני הרגיע אותה שמדובר בדרך טובה. הוא כיוון אותה בדרך עוד רבע שעה, מנחה אותה לקחת עוד כמה פניות לדרכי אפר מתפצלות עד שהוא הכריז שהם הגיעו ועדי החנתה. השלושה יצאו מהאוטו והתמתחו. יוני הוציא את הדברים מתא המטען ואז שלף את הפלאפון. הוא הסתכל מסביב, מוודא שהוא במקום הנכון והנהן לעצמו.

"אני לא רואה שום מעיין סודי." מאי אמרה בטון מרגיז.

"מה חשבת שזה יהיה על הדרך? יש איזה עשר דקות רבע שעה הליכה." הוא הסביר. "יאללה זזנו?" הוא שאל, הרים את התיק ויצא לדרך, הבנות בעקבותיו, כל אחת עם תיק קטן זרוק על כתף.

זה היה יום חמים אבל הבריזה של הרי ירושלים לטפה אותם בדרכם. הם הלכו ביער, ללא שביל מוגדר, בשיפוע עולה. הם דיברו וצחקו, מדסקסים כל מיני דברים, חלקם מעניינים יותר וחלקם פחות. לאחר עשרים דקות של הליכה הם הגיעו לאיזור שטוח עם הרבה צמחיה. צד אחד היה פתוח לנוף ההרים וקיר אבן נמוך חסם את הצד השני, יוצר מצוק מעליהם. לא הייתה נפש חיה בסביבה וגם לא כביש או יישוב שניתן לראות. נדמה שהם ממש באמצע שום מקום.

"הגענו!" יוני הכריז בעוד שתי הבנות מסתכלות אליו בשוק.

"לאן בדיוק הגענו?" מאי שאלה בבוז. "הבטחת לנו מעיין." היא הוסיפה.

"נכון, וזה בדיוק מה שתקבלו." יוני אמר וצעד לכיוון תחתית המצוק עם שתי הבנות מאחוריו. צמוד לקיר צמח עץ תאנה גדול, ממש מתוך האבן ויוני התקדם אליו. הם עברו בין כמה שיחים גבוהים, מגיעים לתחתית המצוק ואז יוני נעצר והסתובב לבנות. "בבקשה." הוא אמר עם חיוך גדול ושתי הבנות הסתכלו המומות.

מאי ועדי התסכלו על בריכת המים הצלולה ואז אחת על השנייה וחייכו. המעיין היה בריכת מים צלולה וקטנה בגודל שלוש על שתי מטר. תעלה קטנה של מים זורמים יצאה מקיר המצוק ונשפכה לתוך הבריכה המלאה, ועוד תעלת מים קטנה נקזה את מי המעיין אל השיחים שהיו צמודים אליו. עץ תאנה גדול צמח מעל המעיין, מצל את רובו, והסתיר אותו מהכיוון שממנו השלושה הגיעו.

"איזה מקום מטורף." עדי אמרה, מסתכלת שוב מסביב, מהמעיין, לעץ התאנה, המצוק מעליהם ולאחו הירוק מסביב.

"איך חבר שלך מצא את זה?" מאי שאלה.

"הוא אמר שלדודים שלו הייתה חווה לא רחוק מפה." יוני אמר והניח את הדברים. "הם גילו את המקום שהם הסתובבו פה עם הכבשים או משהו כזה." יוני הסביר.

"ויש סיכוי שהם יביאו לפה עכשיו?" מאי שאלה את יוני.

"לא." הוא אמר, מניד בראש. "הם עברו לפורטוגל לפני כמה שנים. כבר אין להם את החווה." יוני הסביר תוך כדי שהוא פורס את המחצלת ליד המעיין. "אז מה אומרות, קודם מים או קודם קפה?" יוני שאל עם חיוך מרוצה.

"קפה!" עדי ישר ענתה ויוני הנהן. הוא פתח את התיק שהוא הביא, הוציא את הערכת קפה ובקבוק מים, והניח אותם על המחצלת.

"קחי, שימי במים שיתקררו." יוני אמר לעדי, מושיט לה שלושה בקבוקי גולדסטאר ועדי לקחה אותם ובעדינות החליקה אותם לתוך המעיין.

הבנות הוציאו כל אחת מגבת גדולה מהתיקים שהן הביאו ופרסו אותן על המחצלת בזמן שיוני העמיד קפה. הוא הסתכל על עדי ומאי נשכבות לידו ואז חזר לקפה. הוא חיכה שהקפה ירתח, הוסיף סוכר, ומזג שלוש כוסות קפה מהבילות. הוא חילק לבנות ואז הוציא חבילת עוגיות מהתיק ופתח אותה. הוא שם אותה במרכז המחצלת, לקח עוגייה לעצמו ואז התיישב בנחת ונאנח, לוקח לגימה ראשונה מהקפה.

"איזה מקום מדהים." יוני אמר, מרוצה מעצמו, ולקח ביס מהעוגייה.

"וואי, לגמרי." עדי הסכימה, לוגמת גם היא מהקפה שלה.

השלושה ישבו על המחצלת, שתו את הקפה בהנאה ונתנו לשמש הבוקר החמה ללטף את עורם. זה היה יום יפה, ובריזה קלילה וחמימה נשבה בין העצים. מאי ועדי סיימו את הקפה ונשכבו על המחצלת, מסתכלות למעלה אל השמיים התכולים בעוד יוני מזג לעצמו עוד כוס. הוא שתה אותה לאט, מתענג עליה, וחטף מבטים לשתי הבנות היפות ששכבו לידו.

"טוב, למים?" יוני שאל תוך כדי שהוא מסדר קצת, לוקח את הכוסות של הבנות ושם בצד.

"כן, יאללה." מאי אמרה והתרוממה לישיבה לאט. עדי נאנחה לידה אבל התרוממה לישיבה גם. הן הסתכלו אחת על השנייה וקמו על הרגליים. יוני הביא שטיפה זריזה לכוסות ונעמד גם הוא ליד הבנות שבדיוק התחילו להוריד את הבגדים.

יוני לא יכל שלא להסתכל איך עדי ואחותו מורידות את החולצות שלהן וחושפות את החלקים העליונים של הביקיני שלהם. של עדי היה אדום וקצת קטן עליה, מחבק את השדיים המלאים והשחומים שלה, ושל מאי היה מורכב משני משולשים שחורים קטנים וחשף הרבה מהציצים החמודים שלה. יוני הביט בשתיים וישר הוריד את החולצה שלו, בדיוק בזמן לראות אותן מורידות את המכנסיים וחושפות חלקים תחתונים תואמים. של עדי היה בסגנון תחתונים אדומים סקסיים, ושל מאי היה שני משולשים שחורים שקשורים בצד עם חוט. הבנות נראו טוב, שתיהן לא מתביישות בגופם הסקסי, ויוני התפעל מהמראה של גופה הקמור של עדי וגופה הדקיק וחטוב של אחותו. הוא בהה בהם מספר רגעים ואז הוריד את המכנסיים שלו, חושף את הבוקסר הרחב שהוא לבש.

"אז מה, נכנסים עירומים?" עדי שאלה עם חיוך מבויש אך ערמומי.

"את רצינית?" מאי שאלה.

"כן. נראה לי מה זה כיף." עדי ענתה.

"מה אם מישהו יגיע?" מאי שאלה. פחות היה איכפת לה מהקטע של העירום ליד עדי ואחיה.

"לא נראה שיש סיכוי שמישהו יגיע לפה." עדי ניסתה להרגיע אותה.

"וגם אם כן, אני בטוח שהוא לא יתלונן על זה שאתן עירומות." יוני הוסיף בצחוק.

"אם אנחנו אז גם אתה!" מאי אמרה בנחרצות.

"ברור שגם הוא." עדי אמרה.

"כן, ברור שגם אני." יוני אמר. הוא שקל לזרוק איזו עקיצה לאחותו, משהו בסגנון של אם היא כל כך רוצה לראות את הזין שלו היא רק צריכה לבקש אבל הוא מהר מאוד הפנים שזה קצת מוזגם ולא אמר מילה.

"אז קדימה, להתפשט!" עדי אמרה צוחקת ובלי היסוס שחררה את החזייה של בגד הים והורידה אותה. היא קרצה ליוני שבהה בשדייה היפים ואז הורידה את התחתון, חושפת את המנוש המגולח שלה. היא זרקה את שניהם על המגבת וקיפצה לשפת המעיין, התחת העסיסי שלה מתנועע מצד לצד.

מאי ויוני הביטו בעדי ואז אחת בשני. מאי היססה לרגע אבל יוני פשוט משך בכתפיים עם פרצוף חסר דאגות. הוא משך את הבוקסר שלו למטה בתנועה חדה, חושף את הזין החצי עומד שלו לאחותו, הוריד את הבוקסר לגמרי ואז הסתובב לכיוון המעיין והצטרף לעדי.

המראה של הזין של אחיה הגדול הדליק את מאי. היא הסתכלה עליו מאחור, עוזר לעדי להיכנס למים וניערה את המחשבות המלוכלכות מראשה. היא הסכלה שוב לכיוון שממנו הם באו, מוודא שאין שם אף אחד, ואז התירה את חלקו העליון של בגד הים שלה. היא המשיכה לחלק התחתון, מתירה את הקשרים בצדדיים וחושפת את ערוותה. היא זרקה גם היא את בגדיה על המחצלת והצטרפה אל עדי ויוני.

"אהה זה קר!" עדי צווחה עם צחקוק לאחר שנכנסה למעיין. המים היו קרירים וליטפו את פלג גופה התחתון בנעימות. הם הגיעו לה עד הפופיק וציננו אותה. היא נתנה לעצמה רגע להתרגל למים ואז הסתובבה ליוני וצפתה בו נכנס אחריה. היא בהתה בזין הגדול שלו תוך כדי שהוא נכנס, עוד לא עומד לגמרי אבל בדרך.

יוני נכנס למעיין מול עדי וחייך. הוא עצר, המים מגיעים לו רק עד לזין, לקח נשימה עמוקה ואז בתנועה חדה טבל את כל גופו במים הקרירים, מטביע את עצמו. לאחר רגע הוא עלה חזרה, משפריץ מים לכל הכיוונים וניער את ראשו. "וואו איזה כיף!" הוא אמר, מנגב את המים מעיניו ופתח אותם להביט חזרה בעדי. הוא התכופף מעט, מוריד את הזין שלו מתחת לקו המים, מרגיש איך המים הקרים עוצרים את זקפתו, וחייך אל עדי. הוא תפס אותה ונתן לה נשיקה לוהטת, מצמיד את גופו העירום והרטוב לגופה, ואז שחרר אותה. הוא קרץ אליה ואז דידה לקצה המעיין בצעד וחצי. הוא הוריד את כל גופו לתוך המים הקרים, המים מגיעים לו עד לחזה ואז נשען אחורה ונאנח בנחת.

מאי התיישבה על שפת המעיין, שכשכה את רגליה במים, וחיכתה שאח שלה יסיים עם השטויות. היא חיכתה שהוא יזוז ואז בזהירות נכנסה. המים הקרירים צננו אותה ישר והרגישו נפלא על הפות החשוף שלה. הם הגיעו לה קצת מתחת לטבור וגם היא, כמו אחיה, הורידה את עצמה למים והטביע את עצמה בהם בעדינות. זה היה מרענן ומצנן והיא עלתה לאחר רגע. פטמותיה הזדקרו מהקרירות של המים על עורה, וכשהיא פקחה את עיניה היא שמה לב שיוני מסתכל עליה. היא הסמיקה קלות וזזה לצד הנגדי ליוני. היא התכופפה בתוך המים עד שרק הראש שלה נשאר מעל, הציצים שלה שקועים, ונשענה אחורה.

עדי העבירה את מבטה מאח לאחות, מחייכת לעצמה וזזה לכיוון יוני. היא נעמדה לידו, מסתכלת לכיוון מאי, והושיטה יד לכיוון הזין של יוני. למרות המים הקרים היה ליוני קשה להתעלם משתי הבנות העירומות והזין שלו חצי עמד. עדי נתנה לו מבט מפתה והחלה לאונן לו מתחת למים. הוא הסתכל על אחותו שעדיין הייתה עם ראשה מוטה לאחור ואז הושיט יד בין רגליה של עדי. הוא הרגיש את הזין שלו לאט מזדקף בידה של עדי, והחל ללטף את הכוס החלק שלה מתחת למים.

הזין שלו יוני החל להזדקף לעדי ביד וחיוך מרוצה עליה על שפתיה. יוני העביר אצבע לאורך החריץ שלה, מחליק אותה בין שפתיה החמות הלוך חזור בזמן שהיא שפשפה לו. הוא החליק את האצבע כלפי מעלה עד שהוא מצא לה את הדגדגן, וכשהוא לחץ עליו עדי שחררה גניחה צפצפנית ומלאת הנאה.

מאי פקחה את עיניה לקול הגניחה של עדי. היא הזדקפה, חושפת את שדיה, ואז התמתחה. היא הושיטה ידיים למעלה, וכשנעמדה לרגע על קצות האצבעות הכוס שלה בצבץ מחוץ למים. היא נשענה שוב אחורה על שפת המעיין, משאירה את החזה שלה מחוץ למים והסתכלה על השניים. היד של יוני הושטה בין רגליה של עדי והיד של עדי ליוני, ולא היה ספק מה הם עושים. הם שניהם הסתכלו עליה חזרה בחיוכים חצי מבוישים, לא אומרים מילה, ומאי הנידה בראשה עם חיוך משועשע ושוב השעינה את ראשה אחורה ועצמה עיניים.

הזין של יוני הזדקף במלואו למראה השדיים היפים של אחותו הקטנה. עדי המשיכה לשפשף לו בחרמנות והוא בתגובה החל לעסות את הדגדגן שלה בעדינות. הם המשיכו את המשחק הזה עוד מספר רגעים, מתחרמנים ביחד, ואז עדי סובבה את ראשה אליו והתקרבה. היא עזבה את הזין של יוני, שמה את ידיה על גופו העירום ונשקה לכתף שלו ברוך. היא נצמדה אליו בצורה מגרה ושמה את שפתיה לאוזנו.

"זה כל כך מחרמן אותי שמאי רואה אותנו." עדי לחשה בקול מפתה באוזן של יוני. "אני רוצה שתזיין אותי כאן מולה." עדי אמרה, קולה נוטף חרמנות ויוני סובב את מבטו אליה. הוא הסתכל אליה, סובב את מבטו לאחותו, חזרה לעדי, ואז הנהן. הזין שלו עמד כמו טיל מתחת למים והוא היה חם על עדי כל כך. לא היה איכפת לו איך, הוא פשט רצה כבר לחדור לכוס המדהים שלה.

עדי משכה את יוני לנשיקה לוהטת אך מהר שחררה אותה. היא הסתכלה עליו נעמד זקוף במים והזקפה שלו עלתה מהמצולות כמו נחש מים מאיים. היא הסתכלה על הזין של יוני בתאווה, ואז זזה ונעמדה לפני יוני עם הפנים כלפי מאי. היא לקחה צעד אחורה, נצמדה עם הגב לחזה של יוני, ואז הושיטה את היד בין הרגליים שלה ותפסה לו את הזין.

יוני שם את הידיים על מותניים של עדי בזמן שהיא הובילה את הזין שלו בין רגליה. היא נעמדה על קצות האצבעות, החליקה את הזין שלו בין ירכיה, ואז החלה לשפשף אותו לאורך הכוס שלה. הם היו ממש בגובה המים, הטיפות הקרירות מחליקות במורד גופה העירום, ואיבריהם החמים נגעו במים בכל תזוזה של עדי. היא שפשפה אותו לאורך שפתי הכוס החמות שלה, מטריפה את יוני, ואז בעדינות החדירה אותו לתוכה, גורמת ליוני לגנוח בעוד הכוס הרטוב שלה עוטף את הזקפה שלו. עדי דחפה את עצמה אחורה, משחילה אותו עוד קצת לתוכה, ואז עוד, עד שהיא לקחה את כל הזין שלו לתוכה, התחת העסיסי שלה נצמד אליו. עדי התיישרה עם הזין של יוני עמוק בתוכה והוא מיד כרך את ידיו סביבה. "או כן, תזיין אותי!" עדי קראה בחרמנות בעוד ידיו של יוני כבר לשות את שדיה. הוא משך את עצמו אחורה, מחליק את איברו מחוץ לכוס של עדי ודחף פנימה בעוצמה.

מאי פקחה את עיניה ולא מאוד הופתעה לגלות את עדי ויוני מזדיינים מולה. עיניה של עדי היו עצומות, עונג מיני על פניה, ויוני נישק לה את הצוואר תוך כדי שהוא מפמפם אותה. היא הסתכלה מהופנטת על אח שלה מזיין את חברה שלה, לש את השדיים הגדולים והיפים שלה וממולל את פטמותיה הזקורות. היא ראתה את הזין שלו מבליח מהמים וחודר לכוס של עדי, מפלח את שפתיה בתנועות ארוכות, ומאי שלחה יד אל בין רגליה מתוך אינסטינקט והחלה לגעת בעצמה. היא שמעה את עדי ויוני גונחים וראתה את אחיה חודר שוב לתוך עדי, הפעם עם יותר עוצמה. היא צפתה במנוש הוורוד והמגולח של עדי מקבל את יוני מאחור, עדי גונחת ללא מעצורים ומחרמנת את מאי כל כך. במשך כמה שניות מאי לא יכלה להזיז את מבטה. הוא היה נעול בין רגליה של עדי והיא ראתה איך אחיה הגדול משחיל אותה. כשהיא הרימה את מבטה למעלה לבסוף, היא קלטה את עדי ויוני מסתכלים עליה, מבטם בוחן אותה בזמן שהם ממשיכים להזדיין ולגנוח ללא בושה.

"אממ, אני נראה לי אלך להשתזף קצת." מאי מלמלה במבוכה וישר הזיזה את ידה מבין רגליה. היא הסתובבה, שמה ידיים על האבן של שפת הבריכה ומשכה את עצמה החוצה בעוד עדי ויוני צופים בה. היא טיפסה החוצה בזהירות, חושפת ליוני ועדי את התחת הקטן והסקסי שלה ואז בחוץ נעמדה והסתובבה אליהם למבט חטוף.

"פאק כן! כן יוני!" עדי גנחה. היא הסתכלה על מאי עומדת מולם עירומה, גופה נוטף טיפות מים בעוד אחיה דופק אותה מאחור. "כן הנה! כן! או הנה! חזק! זיין אותי חזק!" עדי קראה בקול גבוה ומהיר, קריאות ההנאה תואמות את הקצב שיוני דפק אותה מאחור. הוא השחיל אותה חזק, החליק את הזין הגדול שלו עמוק לתוך הכוס החרמן שלה, שפשף את שפתיה הרגישות וזאת תוך כדי שמאי עומדת עירומה וצופה.

"או כן!" יוני גנח בהנאה ודחף את עצמו חזק לתוך הכוס של עדי. "אני חולה על הכוס המגולח שלך!" הוא לחש לה באוזן, דופק אותה שוב והרים את מבטו למעלה. הוא ראה את אחותו צופה בהם עדיין, גונבת מבט אחרון ומסתובבת למחצלת. גופה העירום חרמן את יוני כל כך, והוא מצא את עצמו דופק את עדי עוד יותר חזק, שובר את הכוס הצעיר שלה בתנועות חזקות.

"יוני! יוני! כן!" עדי קראה בקול. הוא זיין אותה חזק וטוב ולא לקח לה עוד הרבה זמן להגיע לשיא. "פאק אני גומרת! אני גומרת!" עדי צווחה ויוני פמפם אותה בשיא הכוח. מאי התיישבה על המחצלת והסתכלה שוב עליהם. עיניה נפגשו עם עיניה של עדי לרגע ואז מאי ישר הזיזה את מבטה במבוכה ועדי שחררה עוד גניחה קולנית. עונג בוער השתלט על גופה, הכוס שלה החל לפרכס מסביב לאיברו של יוני ורגליה החל לרטוט ללא רסן.

יוני חיבק את עדי חזק והמשיך לחדור אליה בתנועות אגן חזקות תוך כדי שאורגזמה עוצמתית משתלטת עליה. הכוס שלה פרכס סביב הזין שלו והוא הוריד יד אחת בין רגליה. הוא העיף מבט חטוף לכיוון אחותו שנשכבה על המחצלת, כבר לא מסתכלת עליהם, ואז החל לשפשף את הדגדגן של עדי, גורם לה להוציא צווחת עונג נוספת בעוד רעידות גופה התעצמו.

"כן יפה שלי, תגמרי בשבילי!" יוני לחש לה באוזן, מרגיש שגם הוא כמעט מגיע לפורקנו, ודחף את הזין שלו עמוק לתוך הכוס שלה. הוא הפסיק לשחק לה בטוטא וחיבק אותה חזק. הוא תפס את הציצים שלה בשתי ידיים, וחזר לזיין אותה בעוד האורגזמה זורמת בגופה. הוא הרגיש אותה רועדת, גניחותיה הופכות ליללות שקטות וחשק שיניים. הוא פמפם לה את הכוס, דוחף את הזין שלו אליה עד שהוא לא עמד בזה יותר.

יוני שחרר גניחה עמוקה, דחף את עצמו לתוך הכוס של עדי וגמר גמירה עוצמתית. הוא שלח מטח אדיר של זרע לתוכה וישר משך את הזין שלו החוצה וחזר על הפעולה, יורה עוד שפריץ של שפיך בתוך הכוס שלה. האורגזמה של עדי עברה וגופה נרפה בין ידיו, אך האורגזמה של יוני הכתה בו חזק והוא המשיך לפמפם את הכוס של עדי באקסטזה. הוא גנח כמו חיה, משחיל את עדי בתנועות ארוכות וחזקות, וירה את זרעו לתוכה כל פעם. הוא דחף את עצמו פעם אחרונה לתוכה, מחדיר את הזין שלו עמוק לתוך הנרתיק שלה וירה שפריץ קטן ואחרון. הוא נשאר בתוכה בעוד שרידיה האחרונים של האורגזמה עוברים בגופו ואז יצא ממנה ונשען אחורה מתנשף.

מאי נשכבה על המחצלת בעירום, השמש החמה מלטפת את גבה ועכוזה החשוף, וצפתה בעדי ויוני בעיניים כמעט עצומות. הרטיבות בין רגליה הייתה כמעט מטמטמת והיא ניסתה לשפשף את הדגדגן שלה נגד המגבת בלי שהם ישימו לב. היא ראתה את עדי גומרת ואז את יוני, לא מתביישים לגנוח ולקרוא בקולי קולות. היא הסתכלה על אח שלה מושך את עצמו מעדי ונשען אחורה. הוא הפנה לכיוונה מבט ומאי עצמה את עיניה, תוהה אם הוא קלט אותה, ולאחר רגע היא סובבה את ראשה לכיוון השני.

"זה היה…וואו!" עדי לחשה עם חיוך מרוצה אחרי שהסתובבה ליוני. היא נצמדה אליו, חיבקה את גופו העירום, ונישקה לו את החזה.

"אני חולה על זה שאת גומרת כל כך חזק." יוני לחש לעדי באוזן, ולש את הטוסיק העסיסי שלה.

"אז מזל שהזמנו את מאי." עדי לחשה עם מבט נכלולי.

"זה ממש עושה לך את זה אהה? שאחותי רואה אותנו?" יוני שאל בקול חלש ועדי הנהנה קצת מבוכה.

"כן, ממש." עדי הודתה והסמיקה קלות. "זה מפריע לך?" היא שאלה אותו.

"כבר אמרתי לך שלא. האמת שזה קצת עושה לי את זה שאת כל כך נדלקת מזה." יוני אמר עם חיוך קצת נבוך בעצמו.

"באמת?" עדי שאלה קצת מופתעת. יוני הנהן וחיוך מרוצה התפשט על שפתיה. "טוב, נצא לנוח קצת. אני גם רוצה להשתזף." עדי אמרה. יוני הנהן ועדי זזה לשפת המעיין ומשכה את עצמה החוצה.

בדרכו החוצה אחרי עדי, יוני דרך על משהו חלק וקר במים. אחרי רגע הוא גם הבין מה זה והתכופף להוציא. "בירה?" הוא שאל ועדי שהסתובבה אליו והנהנה. "מאי, בירה?" יוני קרא בקול לאחותו.

"מה?" מאי שאלה בקול.

"רוצה בירה?" יוני שאל ומאי אמרה שכן. הוא משה את שלושת בקבוקי הבירה מהמים ויצא גם הוא מהמעיין.

עדי הלכה לכיוון המחצלת, לתיק שלה, והוציאה בקבוק של ספריי הגנה. היא התיזה על גופה העירום בנדיבות ואז התכופפה להתיישב על המגבת. "לשים לך?" עדי שאלה את מאי והראתה לה את הספריי.

"כן תודה." מאי ענתה ועדי התיזה על גבה במיומנות.

"תסתובבי." עדי אמרה ומאי הסתובבה בלי היסוס, חושפת את הקדימה שלה. עדי השפריצה ספריי לאורכה, מהצוואר, על השדיים, בטן, ערווה, ורגליים. "את יכולה לשים לי על הגב?" עדי שאלה ונתנה למאי את הבקבוק. היא הסתובבה אליה ומאי השפריצה לכל אורך גבה. "לשים לך גם?" עדי שאלה את יוני שבדיוק הוציא מהתיק שלו פותחן. הוא הנהן והיא החלה להתיז עליו ספריי הגנה. הזין שלו הדלדל בין רגליו אבל שהיא השפריצה גם עליו. היא לא יכלה להתאפק ושלחה יד לאיבר שלו.

"בבקשה." יוני אמר לעדי, מושיט לה בקבוק בירה פתוח לאחר שסיימה לשים עליו ספריי. "מאי, הנה שלך." הוא אמר לאחותו והושיט גם לה בקבוק פתוח. היא התיישבה, מציגה לראווה את כולה, ולקחה את הבירה. היא הודתה לו ויוני פתח את הבקבוק האחרון והתיישב גם הוא, שלושתם עירומים. "לחיים!" יוני אמר, מניף את בקבוקו באוויר.

"לחיים!" הבנות אמרו ביחד והשיקו בקבוקים. "לחיי לחיות את החיים." עדי הוסיפה ויוני ומאי צחקו והסכימו. הם חייכו ולגמו מהבירה הצוננת, מרגישים איך הנוזל הקר מצנן את גופם. "יאללה, נשתזף קצת?" עדי שאלה.

"ברור. להשתזף עם בירה ביד, זה החיים אחותי." מאי אמרה לעדי שהסכימה ישר. הן נשכבו על הבטן שתיהן, מתמקמות בשמש עם עכוזם החשוף, ועצמו עיניים.

יוני ישב ליד עדי, לגם מהבירה שלו והשקיף על גבם העירום של הבנות. הן שתיהן היו סקסיות, הוא היה חייב להודות זאת גם על אחותו, ויוני פשוט נהנה מהנוף. הוא לגם מהבירה, הסתכל סביב על הנוף הפסטוראלי ועל המעיין, אך עיניו תמיד חזרו לבנות שמידי פעם היו מתרוממות מעט לקחת שלוק בירה ומזכות את יוני במבט חטוף בציצים שלהם.

אחרי שיוני כבר סיים למעלה מחצי מבירה שלו הוא הרגיש את ראשו מתחיל להסתחרר קלות ורעב פתאום היכה בו. "אני מתחיל להיות רעב, מה אתן אומרות, להתחיל להעמיד שקשוקה?" יוני שאל ושתי הבנות הסכימו בהתלהבות. יוני הניח את הבירה, הלך להביא את המצרכים, התיישב שוב, והתחיל לחתוך ירקות.

"נראה לי שהגיע הזמן להתהפך." מאי אמרה לעדי בזמן שיוני התחיל לעבוד על השקשוקה.

"כן, צודקת." עדי אמרה והשתיים התחילו להתרומם. הן לקחו עוד שלוק מהבירה ואז התהפכו ונשכבו על הגב. הן התפרשו על המגבות, נותנות לשמש החמה לשזף את כל הגוף, ועצמו עיניים.

עיניו של יוני ישר עברו מהעגבניות לגוף החשוף של שתי הבנות. הוא התחיל בעדי, מתפעל מהשדיים הגדולים והיפים שלה, מהבטן השטוחה שלה, הרגליים החטופות שלה והכוס המגולח שלה. היא הייתה כל כך יפה והיה קשה לו להאמין שהנימפומאנית הקטנה הייתה בתולה על לפני כמה שבועות. הוא הרגיש את הזין שלו מתעורר למראה עדי העירומה והעביר את מבטו שוב לאורך גופה. הוא אמר לעצמו לא להסתכל על אחותו, אבל היה בלתי אפשרי עבורו להתאפק ומהר מאוד הוא בחן גם את גופה העירום של מאי. פטמותיה החמודות הזדקרו באמצע שדיה היפים, עולים ויורדים עם נשימותיה. היא בחן את גופה החטוב, בטנה, רגליה הדקיקות והארוכות, ולבסוף הכוס הוורוד שלה עם אותו פס שיער מהפנט. הוא הסתכל עליה, מרגיש את הזין שלו מתחיל לעמוד מהמראות המחרמנים, ומיד חזר לעגבניות.

הזין של יוני נשאר חצי עומד בזמן שהוא הכריח את עצמו להתמקד בשקשוקה. הוא סיים את הבירה תוך כדי, ראשו מסוחרר, ותוך זמן קצר כמעט סיים להכין הכל.

"בנות, איך אתן עם חריף?" יוני שאל ושלף פלפל ירוק קטן.

"אני סבבה עם קצת חריף. אתה יודע…" מאי אמרה.

"כן, קצת חריף סבבה גם לי אבל שלא יהיה מאוד." עדי אמרה, פוקחת עיניים, והסתכלה לכיוון יוני. "אתה צריך עזרה?" היא שאלה, פתאום קולטת שיוני עובד בזמן שהן נחות.

"אהה, האמת אני אשמח אם תוכלי להדליק את הגזיה בזמן שאני מסיים לחתוך." יוני אמר ועדי הנהנה אליו והחלה להתרומם.

"עוד משהו צריך?" עדי שאלה.

"אהה, כן. את יכולה להביא גם את השמן זית, ביצים ותבלינים. הם בשקית." יוני אמר מצביע.

"סגור." עדי אמרה ונעמדה. "יאללה בטטה קומי, תעזרי גם." עדי אמרה למאי ונתנה לה בעיטה קטנה בצחוק.

"טוב בסדר." מאי אמרה והתיישבה. היא לקחה שלוק אחרון מהבירה וקמה גם על הרגליים.

יוני סיים לחתוך בזמן שעדי סידרה את הגזיה והמחבת. מאי בינתיים הביאה את שאר הדברים וסידרה אותם לידם על המחצלת. יוני המשיך להגניב מבטים כלפי הבנות העירומות, מה שגרם לזין שלו להמשיך ולהזדקף. הוא הסתכל על השדיים החשופות שלהם, התחת שלהם מקפץ כשהן זזות, וששתיהן ירדו על הברכיים לידו להניח את הדברים, היה לו מבט ישיר לכוס הצעיר שלהם. עד שהם סיימו להכין הכל, הזין של יוני כבר עמד במלוא הדרו בין רגליו והיה קשה לפספס.

"נראה שכדאי שתטפל בזה לפני שאתה מתחיל להכין את השקשוקה." עדי אמרה. "אתה עוד תפיל איתו את המחבת או משהו." עדי הוסיפה עם צחקוק.

"יש מצב שאת צודקת. אבל נראה לי שאני צריך קצת עזרה." יוני אמר עם חיוך ערמומי ועדי החזירה לו חיוך. היא זזה לידו על הברכיים ואז הושיטה יד ותפסה את האיבר הזקור שלו בידה.

"לעזור לך ככה?" עדי שאלה בטון מפתה והחלה לאט לשפשף לא את הזין.

"או כן!" יוני אמר עם גניחה מלאת הנאה והסתכל על היד החמה של עדי מחליקה לאורך איברו. היא שפשפה לו ברצון, מחליקה את ידה לאורך הזין הזקוף שלו ומרגישה את גופו מתחמם. היא הרגישה את הרטיבות גוברת בין רגליה והסתכלה על מאי.

"נראה לי לא פייר שרק אני עוזרת." עדי אמרה אחרי כמה דקות וזרקה מבט לכיוון מאי שישבה לידה והסתכלה עליהם. "אולי תעזרי גם?" היא שאלה את מאי ונתנה בה מבט מאתגר. מאי הסתכלה עליה מופתעת ולא ידעה מה להגיד. היא החלה להושיט יד מהססת ועדי ישר תפסה את ידה ומשכה אותה לכיוון הזין של יוני.

"עדי אני…" מאי התחילה אבל עדי קטעה אותה. מאי רצתה להרגיש שוב את הזין של אחיה פועם בכף ידה, רצתה לראות אותו גומר אבל חששה מאיך שאחיה יגיב. היא נתנה לעדי לשים את כף ידה על הזין של יוני וליפפה את אצבעותיה סביב איברו. היא הרימה את עיניה לפניו אבל עיניו היו על היד שלה, ולא נראה שהוא מתנגד.

"תירגעי, זה לא פעם ראשונה שאת נוגעת בו." עדי הזכירה לה ושמה את ידה מעל היד של מאי. היא החלה להזיז את ידה לאורך האיבר של אחיה, מאוננות לו ביחד, ולאחר כמה שפשופים, עדי עזבה אותה ומאי המשיכה לבד, מחליקה את ידה לאורך הזין של אחיה.

יוני הסתכל על אחותו הקטנה מאוננת לו ושחרר גניחה קטנה. הוא הביט בידה מחליקה לאורך איברו, תחילה בהסננות ואז יותר ברצון. הוא הסתכל על גופה העירום של אחותו הקטנה, ואז הרים את עיניו אליה. "את עושה את זה ממש טוב." יוני אמר עם גניחה קטנה, מנסה להרגיע את אחותו, וחיוך נבוך עלה על שפתיה.

"רק תגיד שאתה עומד לגמור הפעם. שלא שוב תלכלך אותי." מאי אמרה ויוני הנהן, מצחקק במבוכה. הוא הפנה את מבטו לעדי וראה אותה עם יד בין הרגליים, נוגעת בעצמה למראה של מאי משפשפת לו.

יוני ישב שם ונהנה מאחותו הקטנה מביאה לו ביד. היה ברור שהיא ידעה איך לעשות את זה, והוא בהה בידיה ואצבעותיה מחליקות לאורך זקפתו. הוא הגניב מבטים לכיוון עדי שהמשיכה לגעת בעצמה, וגם המשיך להביט על גופה הסקסי של אחותו הקטנה. בגלל שהוא כבר גמר פעם אחת בתוך עדי במעיין, לקח ליוני קצת זמן עד שהוא הרגיש את הגמירה מתקרבת, אבל הסיטואציה וידה של אחותו עשו את שלהם, ולאחר מספר דקות זה הגיע.

"מאי, אני קרוב!" יוני הודיע לאחותו כשהרגיש את פורקנו קרב.

"את רוצה לסיים אותו?" מאי שאלה את עדי, חלק ממנה מקווה שהיא תגיד לא, והסתכלה על איך היא מאוננת ללא בושה לידם.

"לא, אני גם קרובה. תסיימי אותו את." עדי אמרה למאי בקול כמעט מתחנן ושחררה גניחה קטנה. מאי ידעה שזה אמור להגעיל אותה, לאונן לאחיה הגדול ולגרום לו לגמור, אבל זה לא. זה הדליק את מאי כל כך והיא הנהנה.

"פאק מאי! אני עוד שניה גומר!" יוני אמר. פניו מתעוותות בהנאה.

"רגע. חכה. תעמוד על הברכיים ותסתובב." מאי ציוותה על אחיה. היא עזבה לו את הזין והוא תוך שניה נכנס לעמדה שהיא ביקשה. הוא היה על הברכיים בקצה המחלצת, הזקפה שלו אדירה, ומאי נעמדה מאחוריו. היא הושיטה יד מסביב תוך כדי שעדי משפרת עמדה, אחזה שוב את האיבר של אחיה והמשיכה לאונן לו, מגבירה קצב.

"או כן!" יוני גנח לתחושת היד של אחותו מחליקה לאורך איברו. "פאק!" הוא גנח, מרגיש את השדיים של מאי צמודות לגבו. ההנאה עלתה עם כל תנועת יד של אחותו וזה הרגיש כל כך טוב. הגניחות שלו הלכו ונעשו יותר עמוקות, יותר מלאות הנאה, ומאי הגבירה קצב. היא אוננה לו מהר, משפשפת לו חזק עד שיוני לא היה יכול לעמוד בזה יותר.

מאי החליקה את ידה הפנויה בין רגליה בזמן שהיא המשיכה לאונן ליוני. היא הרגיש את הזין שלו פועם ביד שלה וזה גרם לה להיות כל כך רטובה. גניחה עמוקה מצד יוני גרמה לה לדחוף לעצמה אצבע, גופה לא יכול להתאפק יותר, ולאחר רגע אחיה החל לגמור. מאי נצמדה ליוני, מציצה מאחוריו בזמן שהוא גנח, וראתה אותו יורה שפריץ ראשון של זרע על האדמה. היא הרגישה את הזין שלו מתעוות בידה, את גופו מתכווץ, ודחפה אצבע עמוק יותר לכוס הרטוב שלה. היא ראתה והרגישה את אחיה גומר בידה, הזין הגדול שלו משפריץ שפיך תוך כדי שהוא ממשיך לגנוח. היא אוננה לו לאורך גמירתו, פעימות הזין שלו בידה רק מחרמנות אותה, ושפשפה לו עד שהוא ירה מטח אחרון. היא המשיכה להחזיק אותו גם אחרי שגמר, עד שהרגישה אותו מתחיל להתרכך ועזבה. היא הוציאה את ידה מבין רגליה למרות שלא הגיעה לפורקנה, והתיישבה.

"אוו פאק!" עדי גנחה בחוסר בושה ושפשפה את הכוס החרמן שלה לגמירה. היא עצמה עיניים, לא איכפת לה שיוני ועדי מסתכלים ונתנה לאורגזמה להשתלט על גופה. זאת לא הייתה האורגזמה העוצמתית שהיא חוותה עם יוני בתוכה, אך גופה עדיין רטט בעונג. היא הצמידה את ידה לכוס שלה, עצמה את עינייה חזק, ואז קפאה. היא נתנה לגופה להירגע לכמה שניות, לעונג לחלוף לגמרי ואז פתחתה את עיניה למראה של מאי ויוני מסתכלים עליה. "לא אמרנו משהו על שקשוקה?" היא אמרה עם חיוך מבויש ויוני ומאי לא יכלו שלא לצחוק.

כעבור חצי שעה שלושתם ישבו עירומים וזללו שקשוקה עם פיתות. הם טרפו את האוכל, בעיקר יוני, וכשסיימו הניחו הכל בצד. הם התרווחו על המחצלת בשמש המלטפת, מתמתחים בחתוליות, ונשכבו. יוני נמנם לו, מרוצה, עם בטן מלאה, אחרי שגמר, ושתי הבנות השתזפו להן, מתהפכות כל כמה דקות ומקשקשות.

יוני התעורר אחרי חצי שעה. השמש צלתה אותו והוא היה חייב להתקרר. הוא לגם מבקבוק מים שהיה לו בתיק וקם על הרגליים. שתי הבנות שכבו על הבטן וריכלו על חברות שלהן ויוני ניצל את ההזדמנות להתפעל מהתחת הסקסי של שתי הבנות.

"אני נכנס שוב למים, רוצות להצטרף?" יוני שאל את הבנות.

"כנס אנחנו תיכף נצטרף." עדי אמרה לו ויוני עשה את דרכו למעיין. הוא נכנס פנימה בזהירות, טבל את עצמו במים ואז הרים את הראש למעלה וניער אותו. זה היה מרענן ומצנן והוא נשען על קיר המעיין ונתן לשמש ללטף את עורו הרטוב.

"טוב, גם לי נהיה חם. ניכנס גם?" מאי שאלה.

"יאללה." עדי ענתה ושתי הבנות התרוממו לאיטן.

יוני הסתכל על שתי הבנות צועדות לכיוונו, מציגות לראווה את גופן העירום ובהה בהן בשקיקה. הוא הסתכל איך הציצים הגדולים והשחומים של עדי זזים עם צעדיה, מקפצים קלות בצורה מגרה, ואיך השדיים החמודים של אחותו הקטנה מקפצים קלות גם הם. הבנות חייכו אליו, העירום כבר לא מפריע לאף אחד. הוא הסתכל על עדי נכנסת למים, מפשקת את רגליה קלות בתהליך וחושפת את הכוס הוורוד שלה. היא הטביעה את עצמה מתחת למים ויוני הסתכל בינתיים על אחותו נכנסת, גם היא מאפשרת לו הצצה מהירה בין רגליה לפני שהיא הורידה את גופה לתוך המים לצנן את עצמה.

עדי הוציאה את ראשה מהמים ונעמדה. היא ניערה את שיערה הרטוב תוך כדי שהיא צוחקת וקיפצה לכיוון יוני. היא נעמדה מולו מחויכת והושיטה יד לכיוון הזין שלו. היא התחילה לשפשף אותו לאט ויוני משך אותה לנשיקה לוהטת, דוחף את לשונו לתוך פיה החם והמתוק. הם התנשקו, עדי מרגישה את הזין של יוני מתקשה לה ביד, ולאחר מספר רגעים ניתקו את נשיקה. עדי נתנה לזין של יוני עוד שפשוף, מביאה אותו לזקפה מלאה מעל המים ואז עזבה את הזין שלו ופשוט הסתכלה עליו בהתפעלות.

מאי השתכשכה במים בזמן שיוני ועדי התנשקו. היא חיכתה שהם יסיימו להתמזמז ולגעת זה בזו ואז התקרבה אליהם. כשהיא היא הייתה ממש לידם היא שמה לב שאחיה עומד שם עם זקפה מרשימה והרגישה איך היא שוב נהיית רטובה. היא התקדמה לשפת הבריכה ליד יוני ועדי, גונבת מבטים לזין שלו, וכשנעמדה לידם הסתובבה. היא הרימה את עצמה מחוץ למים והתישבה על האבן הקרירה לידם. היא נשענה אחורה על הידיים, נאנחה קלות, ושכשכה את רגליה במים הקרירים.

עדי התסכלה על הזין העומד של יוני ואז על פניו וחייכה אליו חיוך מקניט. היא התפעלה מגופו העירום ואז הפנתה את מבטה למאי שישבה לידם. "תגידי מאי." עדי התחילה וחיכתה שחברתה תסתכל אליה. "הוא יותר גדול מרן?" היא שאלה בפרץ שובבות והצביע על הזין של יוני.

"עדי!" מאי נזפה בה, מסמיקה ועדי החלה לצחוק.

"מה? אני סקרנית. מעניין אותי כמה גדול חבר שלך." עדי היתממה.

"לא אין, את התחרפנת היום אחותי." מאי אמרה.

"די נו, זה בקטנה. מה, לא נעים לך להגיד ליוני שיש לו קטן לעומת רן?" עדי המשיכה להקניט, מצחקקת.

"וואי, את נוראית." מאי אמרה, לא יכולה שלא לצחקק בעצמה. "אם זה כל כך מעניין אותך, הם בערך באותו גודל." מאי אמרה קצת נבוכה.

"ואללה? " עדי שאלה, מופתעת.

"כן. טוב אולי יוני קצת…עבה." מאי אמרה בהיסוס, מנצלת את ההזדמנות לסקור את הזין העומד של אחיה.

"כמה עבה רן?" עדי שאלה בחוסר בושה ומאי התפתלה קצת.

"מבטיחים לא להגיד לו שאמרתי לאמרתי לכם?" מאי שאלה והשניים הנהנו. היא הסתכלה על עדי, על אחיה, ואז הרימה את היד שלה והחזיקה רק את הזרת שלה באוויר תוך כדי שהיא מסמיקה.

"באמת? עד כדי כך?" עדי פלטה ולא יכלה שלא לצחוק.

"כן. אבל די, לא יפה." מאי אמרה למרות שהיא צחקקה בעצמה.

"וזה…את יודעת…מספיק לך…?" עדי שאלה את מאי שמשכבה בכתפיה אבל לבסוף הנהנה במבוכה. "טוב, מגניב." עדי אמרה, מסיימת את הדיון ופנתה חזרה אל יוני. היא תפסה שוב את הזין שלו שקצת איבד מנוקשותו והחזירה אותו לשיא תוך כמה שפשופים. אחרי שהזין שלו עמד יפה עדי שוב עזבה אותו. היא זזה לצידו של יוני, בינו לבין מאי והרימה את עצמה מחוץ למים. היא התיישבה ליד מאי, ירכיהן החשופות נוגעות זו בזו, ותפסה שוב את האיבר של יוני. היא משכה אותו מהזין אליה, מפשקת את רגליה, והובילה אותו אל מקדשה הוורוד.

"כאן?" יוני שאל, כבר לא מאוד מופתע, בעוד עדי מכוונת אותו בין רגליה החלקות. הוא הרים את מבטו לעדי, מסתכל לרגע על אחותו שהייתה ממש צמודה אליהם, ואז שוב התסכל על עדי. היא הנהנה אליו, מבט מגורה ומתחנן על פניה, ויוני לא התנגד.

מאי הסתכלה איך עדי מושכת את הזין העומד של יוני אליה במרחק של סנטימטרים בודדים ממנה. היא יכלה לראות בבירור את הוורידים הבולטים באיברו והתבוננה איך עדי לוחצת את הכיפה שלו אל בין שפתי הכוס שלה. היא הברישה את קצה הפין לאורך החריץ הוורוד שלו, מיציה מנצנצים בין שפתיה המגרות, וגנחה קלות. היא שפשפה את הזין שלו לאורך הפות שלה, מגרה את שניהם, ואז הצמידה אותו אל הדגדגן שלה. היא חיככה את הזין שלו בה, משפשפת אותו כנגד הדגדגן שלה ושניהם גנחו בהנאה. כשעדי הצמידה את הזין של יוני בין שפתי הכוס שלה מאי כבר לא יכלה להתאפק ושלחה יד בין רגליה. היא לחצה שתי אצבעות לכוס שלה, משתיקה גניחה, והחלה לשפשף תוך כדי שהוא צופה באחיה הגודל חודר לכוס של החברה הכי טובה שלה, דוחף את הזין המרשים שלו לתוך המנוש הוורוד שלה.

"או כן! ככה!" עדי גנחה והסתכלה על יוני משחיל בעדינות את הזין שלו לתוכה. הוא דחף, מחדיר כל פעם קצת מאיברו הזקור לתוכה עד שהוא מילא אותה לגמרי. היא אהבה כל כך את התחושה של הזין שלו ממלא אותה, והעובדה שמאי ישבה לידם והסתכלה רק הדליקו אותה עוד יותר. "כן, תזיין אותי!" עדי לחשה ליוני בקול מגרה ויוני לא היה צריך יותר מזה. הוא משך את הזין שלו מתוכה, מחליק אותו לאורך שפתיה ודחף חזרה פנימה עד הסוף עם גניחה. הוא עשה זאת שוב, ושוב, והחל לדפוק אותה בקצב.

יוני נתן לכוס של עדי לחבק את הזין שלו עם כל תנועת אגן, דוחף את עצמו פנימה חזק וחזק יותר. עדי והוא גנחו בהנאה, הזין שלו חודר עמוק לתוכה, ויוני רק המשיך להגביר קצב. הוא כבר גמר פעמיים וידע שהפעם ייקח לו זמן לגמור לכן לא הגביל את עצמו. תוך זמן קצר הוא כבר פמפם את הכוס של עדי בעוצמה חייתית, משחיל אותה עמוק כל פעם בעוד עדי מזכה אותו בקולות הנאה מחרמנים.

"כן יוני! פאק! כן!" עדי קראה בקול עמוק. "תזיין אותי חזק! כן!" היא המשיכה בזמן שיוני דפק לה את הטוטא בתאווה. ידיו היו על הירכיים שלה, אוחזות אותן חזק, אך מהר מאוד יוני החליק יד אחת כלפי מעלה ושם את האגודל על הדגדגן שלה. "או כן!" עדי גנחה כשיוני החל לשפשף לה את הדגדגן בעוד הוא מזיין לה את הכוס. "פאק! כן! כן! כן!" היא גנחה בהנאה, קולה גבוה ומהיר. הוא דפק לה את הטוטא חזק, משחיל אותה ומשחק לה בדגדגן עד שהיא לא יכלה לעמוד בזה יותר. גניחותיה נהיו גבוהות יותר, גופה חם יותר, ותוך מספר שניות עדי גמרה בקול תרועה גדולה.

"פאק עדי!" יוני גנח גם הוא, מרגיש את הכוס של עדי מתחיל להתכווץ מסביב לאיברו, ולאחר רגע רגליה החלו לרעוד.

מאי כבר הייתה עם שתי אצבעות דקיקות בתוך המנוש שלה בזמן שהיא צפתה בחברתה גומרת על אחיה. גניחותיה של עדי הפכו לציוצים מחרמנים, עיניה נעצמו, ורגליה רעדו. היא הסתכלה איך הזין של יוני ממשיך לחדור לתוכה, אצבעותיו מנגנות על הדגדגן שלה, וקינתה בחברתה כל כך.

יוני הפסיק לגעת בכוס של עדי ולאחר רגע משך את עצמו החוצה מתוכה. הוא שם את כפות ידיו החמות על ירכיה, עיסה אותם, והסתכל איך גלי האורגזמה האחרונים מרעידים את גופה של עדי. הוא צפה בה עד שהיא הפסיקה לרעוד, נהנה מהמראה המספק של אישה גומרת, והביט לתוך עיניה בזמן שהיא הסדירה את נשימתה. הוא חייך אליה, מרוצה, ועדי החזירה לו מבט מסופק. הוא נתן לה עוד כמה רגעים להירגע, הזין שלו עומד כמו טיל ומת לחזור לתוכה, ואז החל להנחות אותו חזרה לחור המשגע שלה.

עדי הסתכלה על מאי מאוננת לידם, מרחפת בעולם העונג המיני שלה ואז החזירה את מבטה חזרה לזין של יוני. היא הושיטה את היד, תפסה אותו, ויוני עזב את איברו, מרוצה לתת לעדי להנחות אותו חזרה אליה. הוא עצר, מחכה שעדי תמשוך אותו אליה, אך להפתעתו היא סגרה את רגליה. עדי שמה את ידה הפנויה על הברך של מאי שקפצה מהמגע ומיד משכה את ידה מבין רגליה. היא הביטה בעדי, לא מבינה, ואז, לתדהמתם של יוני ומאי, עדי משכה את הברך של מאי לכיוונה, מפשקת את רגליה, והחלה למשוך את הזין של יוני אל בין הרגליים של אחותו.

"עדי, מה את עושה?" יוני שאל במבוכה אך לא מנע מידה של עדי להוביל אותו.

"אהה, עדי, מה נסגר?" מאי שאלה בקול רועד אך השאירה את רגליה מפושקות.

"תירגעו." עדי אמרה בטון שלו בעוד היא מקרבת את הזין של יוני למנוש של אחותו, מושכת אותו עד שהוא עמד בין רגליה עם סנטימטרים בודדים מפרדים בין איבריהם החשופים. "יוני אתה צריך להחזיר לאחותך על זה שהיא עזרה לך לגמור קודם." עדי אמרה בקול מגרה.

"אבל…" יוני התחיל למלמל. המראה של הזין שלו כל כך קרוב לכוס של אחותו הפנט ובלבל אותו. הוא התכוון להגיד עוד משהו, להתנגד, אך באותו רגע עדי הצמידה את הזין שלו לכוס של אחותו והוא השתתק.

שני האחים עמדו קפואים, לא יודעים מה לעשות ומה להגיד בזמן שעדי אחזה את הזין העומד של יוני והצמידה אותו לכוס של אחותו הקטנה. היא החלה לחכך את קצה הזין של יוני על הכוס של מאי, מעבירה אותו על חריצה המגרה ועל הדגדגן שלה. שני האחים התקשו לנשום, ליבם דופק בפראות וגופם קפוא. שילוב של בלבול, חרמנות והיסוס גאו בהם בזמן שעדי המשיכה לשפשף את הזין של האח הגדול על הכוס של האחות הקטנה.

זה חרמן את עדי כל כך, כל הסיטואציה הזאת, לראות את שני האחים ככה. מהר מאוד הכיפה של הזין של יוני התמלאה במיצים הניגרים מהכוס של מאי. הזין של יוני היה כל כך קשה ועדי הרגישה שהם לא יכולים לעמוד בזה יותר. היא חיככה את הזין של יוני על הדגדגן של מאי פעם אחרונה ואז בעדינות מיקמה את קצה הזין שלו בין שפתיה הוורודות של אחותו הקטנה והחדירה אותו פנימה.

יוני התסכל בתדהמה על מה שמתרחש. הוא הרגיש כאילו לא מדובר בגוף שלו ואין לו שליטה על הנעשה. הוא ראה את הזין שלו חודר לכוס הוורוד שמולו וגופו הגיב מתוך אינסטינקט. הראש שלו ידע שמדובר באחותו אבל הזין שלו לא, מבחינת הזין שלו זה היה כוס רטוב, חם וצעיר. הוא הסתכל על החור הקטן והוורוד שהחל לעטוף את ראש הזין שלו, רואה בעיני רוחו את העונג שהוא יסב לו, וכמו שכל גבר משחר היקום יעשה כאשר הזין שלו צמוד לכוס יפה ומפתה, לא נותר לו דבר לעשות חוץ מלדחוף פנימה. הוא החל לדחוף ועדי עזבה את הזין שלו. הכוס היה רטוב וכל כך צר, התחושה מדהימה, ויוני דחף עוד. הוא שחרר גניחה עמוקה וחסרת מעצורים, דפנות הנרתיק מחבקות את הזין שלו חזק, והמשיך לדחוף עד שכל איברו נעלם בתוך המנוש של אחותו הקטנה.

מאי ויוני הסתכלו על איבריהם המאוחדים ואז הרימו את מבטם למעלה יחד ובהו אחד בשני בתדהמה. הם לא האמינו שזה קרה כרגע, לא האמינו שהזין של יוני חדר לתוך קודש הקודשים של אחותו, ושניהם היו חסרי מילים. זה הרגיש מדהים לשניהם, הכוס הקטן של מאי מחבק את איברו, והזין הגדול של יוני מותח את נרתיקה, אך באותו רגע שניהם לא הודו בזה. הם בהו זה בזו המומים, לא יודעים מה לעשות, עד שהיוני התעשת קצת על עצמו. הוא החל למשוך את עצמו החוצה, להוציא את הזין שלו מהכוס של אחותו, אך לתדהמתו הכוס שלה סירב להרפות. הכוס של מאי נצמד לאיברו הגדול, לפת אותו, ונמתח החוצה ביחד איתו, משחרר את הזין של יוני בלית ברירה ויוצר מראה מחרמן מאין כמותו.

יוני משך את הזין שלו מחוץ לנרתיק המחבק של אחותו עד שרק הראש נשאר בתוכה. היא הרגישה כל כך טוב שהוא איבד את עצמו, וברגע שהוא יצא ממנה הוא מצא את עצמו דוחף את עצמו שוב לתוכה. עיניו נעצמו והוא גנח בזמן שהוא חדר לאחותו הקטנה בשנית, פריה האסור מתוק כל כך. הוא דחף את עצמו עמוק לתוך הנרתיק שלה, מרגיש אותו נתמתח ומחבק את איברו, ורק כשהיה עמוק בתוכה קלט מה הוא עשה. "סליחה." הוא מלמל במבוכה, מסתכל למאי ההמומה בעיניים ואז משך את עצמו מהר מתוכה, מרגיש איך הכוס שלה שוב מסרב להרפות. הוא החליק את הזין שלו החוצה, מוריד את מבטו אליו, ושוב החזיר אותו לפניה של מאי.

"לא, אל תפסיק!" מאי אמרה, קולה קטן וכמעט מתחנן. היא שחררה גניחה קטנה ומלאת עונג, ויוני פגש במבטו את מבטה המתחנן. הוא משך את עצמו ממנה לאט, עיניה נעצמות וההנאה פרוסה על פניה. הכוס שלה הרגיש כל כך טוב, יותר צר מכל בחורה שהוא איי פעם זיין. הוא כל כך רצה להמשיך לחקור אותו ועכשיו שאחותו ביקשה ממנו שימשיך, קולה המתחנן מחרמן אותו כל כך, הוא לא יכל ולא רצה לאכזב אותה. הוא משך את הזין שלו עד שרק הכיפה נשארה בין שפתיה הענוגות ואז דחף את עצמו חזרה פנימה בעדינות, מתענג על הכוס המדהים של אחותו.

יוני ומאי שניהם היו בהכחשה ברגעים הראשונים, לא מעכלים את מעשיהם אלא רק יודעים כמה טוב זה מרגיש. יוני דחף את הזין שלו לכוס של אחותו, מתענג על כמה שהוא רטוב ואיך שהוא מחבק לו את הזין, ומאי מתענגת על איך הזין של אחיה הגדול פותח אותה. הם התחילו לאט, יוני משחיל את אחותו הקטנה בעדינות, לומד את גופה בעוד הוא נותן לה ללמוד את גופו. הכוס שלה המשיך לחבק את הזין של יוני כל פעם שהוא משך אותו החוצה, וזה גירה את שניהם כל כך.

עדי ישבה ליד מאי על שפת המעיין וצפתה מרוצה במתרחש. היא כל כך רצתה לראות את זה, לראות את יוני חודר לאחותו הקטנה, לראות את החברה הכי טובה שלה מקבלת את הזין הקשה של אחיה הגדול, וזה היה יותר יפה משהיא איי פעם הייתה יכולה לדמיין. רק הבעת הפנים שלהם, הבעת פניו של יוני כשהוא חדר לאחותו הקטנה בפעם הראשונה, והבעת פניה של מאי כשהזין הגדול של אחיה מתח את הכוס הקטן שלה, כמעט גרמו לעדי לגמור, ולפני שיוני דחף את עצמו בשנית לתוך אחותו, עדי כבר הייתה עם יד בין רגליים. היא החלה לאונן בזמן שהאחים התחילו להזדיין, החדירות הראשונות עדינות ומהססות, אך הקולות של מאי וכמובן הגוף שלה הדליקו את יוני כל כך, ולא לקח לו הרבה זמן עד שהוא התחיל להגביר קצב.

"אני לא מאמינה שאנחנו עושים את זה!" מאי אמרה וגנחה לתחושת אחיה דוחף את עצמו פנימה חזק יותר. "זה מרגיש כל כך טוב." היא הוסיפה בקול נוטף זימה.

"גם אני." יוני אמר, מזיז את אגנו קדימה ואחורה וצופה בזין שלו מחלל את הכוס של אחותו הקטנה. "פאק מאי…" יוני גנח בעוד מחליק את איברו לנרתיק הרטוב והצר שלה ורואה הוא שוב אוחז את איברו כשהוא מושך החוצה. "את כל כך צרה!" הוא הוסיף וגנח שוב.

"אני יודעת. והזין שלך כל כך גדול." מאי אמרה בין גניחות. "או! בחיים לא פתחו אותי ככה." היא הוסיפה וזה רק חרמן את אחיה עוד יותר. הוא הושיט יד לכיוון הציצים החמודים שלה, ידו השנייה על אגן שלה, והתחל ללוש אותם בעוד הוא מגביר קצב.

"מאי, את כל כך יפה." יוני לחש לאחותו הקטנה בעוד הוא מפמפם לך את הכוס הקטן. היא החלה לגנוח יותר ויותר חזק, הבעת פניה מלאה בעונג, והיא נשכה את שפתה התחתונה לדבריו.

"כן יוני, יותר חזק! אני כמעט…אההה…כמעט שם." מאי אמרה לאחיה והוא החל לזיין אותה בשיא הכוח. "כן! כן! כן!" היא קראה בקול מהיר וגבוה, מרגישה את הזין שלו דופק אותה חזק, חודר עמוק לתוכה ומשגע אותה. הוא המשיך ללוש את שדיה, לשחק לה בפטמה, ומאי גנחה כמו משוגעת, מרגישה את פורקנה קרב. היא הסתכלה למטה על הזין של יוני מפמפם לה את הכוס הוורוד, את גופו החסון והמזיע זז, וכשהוא צבט לה את הפטמה הזקורה הגוף שלה פשוט התפוצץ.

מאי עצמה עיניים, נשכה את שפתה התחתונה וזרקה את ראשה אחורה כשהאורגזמה פגעה בה לבסוף כמו רכבת. הדגדגן שלה התפוצץ בעונג בוער ושלח גלים מחשמלים לאורך כל הגוף שלה. הכאב החד של אחיה צובט את פטמתה רק העצים את החוויה וההנאה, וגופה התכווץ בעוד יוני ממשיך לחדור אליה. קריאת הנאה אדירה יצאה מפיה של מאי כשאחיה הגדול הביא אותה לגמירה, גמירה ראשונה על איברו הזקוף. היא החלה להתפתל, רגליה ובטנה זזים בעוד גלי הגמירה ממשיכים להרעיד את גופה. זאת הייתה גמירה עוצמתית, אורגזמה עזה מהסוג שחווים לעיתים רחוקות. הכוס שלה פרכס מסביב לזין של אחיה הגדול, ויוני האט קצת את הקצב בזמן הגמירה. הוא שיגל אותה בעדינות, שיגל את אחותו הקטנה עד שגופה הפסיק לרעוד. הוא נתן מספר שניות לנשום, ואז חזר לדפוק אותה חזק והחל לגנוח כמו חיה.

"פאק!" יוני קרא בקול בעוד הוא מזיין את אחותו הקטנה בחייתיות. זה היה כל כך הזוי, לחדור אליה, לזיין אותה, ולראות אותה גומרת חזק על הזין שלו, הכל עם עדי לידם מסתכלת. עד לפני כמה שבועות הוא לעולם לא חשב על אחותו הקטנה בצורה מינית, אבל עכשיו, לראות אותה גומרת כל כך חזק, לראות את הכוס הקטן שלה לוקח את הזין שלו פנימה, זה הכל היה כל כך מגרה. ברגע של צלילות דעת יוני משך את עצמו החוצה, גונח למראה והתחושה של הכוס שלה משחרר את הזין שלו. הוא אחז בזקפתו האדירה והחל לאונן במהירות, מיד יורה שפריץ ראשון של שפיך. "אהה כן!" יוני גנח בעוד מטח ראשון נורה בעוצמה מהזין שלו ופגע בבטן של מאי. "פאק!" הוא קרא פעם נוספת, ממשיך לשפשף, וירה עוד מטח, פוגע לה בתחתית השד השמאלית. הוא המשיך לאונן, שואג בעונג מיני, גופו בוער בהנאה, וירה את זרעו על אחותו הקטנה, משפריץ על בטנה, שדיה, וערוותה, שפריץ קטן נופל על פס השיער המחרמן שלה. הוא שפשף ושפשף את הזין שלו לעיניהן הפעורות של מאי ועדי, מרוקן את אשכיו עד שהאורגזמה חלפה. הוא נשאר אוחז את הזין שלו מספר שניות, ליבו הולם, ואז עזב אותו והסתכל למאי בעיניים.

עדי גמרה פעם נוספת תוך כדי שהאחים הזדיינו אבל הם היו כל כך עסוקים בזה שהם בקושי שמו לב שהיא שם. זה היה מדהים לראות, את מאי גומרת על הזין של יוני ואת יוני מכסה את אחותו הקטנה בשפיך הדביק שלו. היא צפתה ביוני מסיים לגמור, עוזב את הזין שלו, ואז השניים פשוט בהו זה בזו.

האחים בהו אחד בשניה בתדהמה, לא יודעים מה להגיד. אחרי ששניהם גמרו והחרמנות ירדה הם הביטו אחד לשני בעיניים וחזרו לזהות אחד את השני כאח ואחות. "יכולת לגמור בפנים." מאי אמרה אחרי דממה ארוכה, בעיקר כדי לשבור את השקט, אבל מיד הצטערה על המילים שלה והסמיקה. יוני הסתכל עליה בעיניים פעורות ורק הנהן במבוכה. הוא לקח צעד אחורה לתוך המים, מביט באחותו הקטנה מלאה בשפיך שלו, ואז העביר את מבטו לעדי. עדי חייכה אליו חיוך מרוצה ויוני הסמיק, לא בטוח איך להגיב לכל מה שקרה.

"נראה לי כדאי שנזוז." יוני אמר אחרי עוד מספר שניות של דממה מביכה.

"כן, רעיון טוב." מאי ענתה, מצליחה למנוע מקולה לרעוד. היא החליקה לתוך המים והחלה לשטוף את הזרע של אחיה מגופה העירום.

"אני אתחיל לארגן את הדברים." יוני אמר והסתובב.

"אני אעזור לך." עדי הוסיפה ויצאה מהמים.

יוני התלבש והתחיל לארגן הכל בדממה. עדי התקרבה אליו, נתנה לו חיבוק ושאלה אותו אם הוא בסדר והוא אמר לה שכן למרות שהוא לא היה כל כך בטוח. עדי התלבשה ועזרה לו לקפל את הדברים, ואחרי כמה דקות מאי הצטרפה אליהם והתלבשה גם היא. הם סיימו לארגן את כל הדברים בדממה ועשו את דרכם חזרה לרכב.

השעה הייתה שעת אחר צהריים מוקדמת ובריזה נעימה נשבה. הם הגיעו לאוטו, שמו הכל בפנים והחלו את הנסיעה חזרה הביתה בלי להוציא מילה. "את בסדר?" יוני שאל את מאי בדרך חזרה אחרי שעלו על כביש 1. היה לה מבט מהורהר על הפנים ולרגע נראה שהיא הופתעה מהשאלה.

"כן, אני בסדר." מאי אמרה. היא נתנה לאחיה חיוך מרגיע למרות שהיא ממש לא הרגישה רגועה וחזרה ישר למחשבותיה, מעכלת את העובדה שלא רק שהיא שכבה עם אחיה הגדול, אלא שהיא גם בגדה בחבר שלה.

Loading

15 מחשבות על “טובות בין אחים – חלק ד'”

  1. תמיד אני קוראת את הסיפורים ולעולם לא כותבת אבל הפעם פאק הכתיבה מדהימה ואני הכי לא בקטע של משפחה אבל לא הפסקתי להנות מהסיפור . והייתי כלכך חרמנית מזה !

    הגב
    • אם את רוצה אני יכול לכתוב סיפור עלי ועליך אני טוב בזה שלחי הודעה באינסטגרם rok11_11

      הגב
  2. אני כל כך נהנה לקרוא אותך, בנית מתח מיני מושלם והסקס, וואו.
    כעת אבקש שוב…הסיפורים הכי טובים, מצליחים לסיים אותם בזמן השיא כשיש עוד טעם במסטיק.
    בבקשה חשבי על הסיפור הבא והשאירי לנו טעם של עוד.

    הגב
  3. זה סיפור שכתוב פשוט טוב. בא לי לקרוא עוד ממך! נשארתי מגורה על המיטה משתגעת עם עצמי…

    הגב
  4. נהדר…פשוט מעולה
    אחד הטובים
    חייב המשך לעוד כמה פרקים טובים

    הגב
  5. הסיפורים האלה האסור, גילוי עריות הכי מחרמנים ומטריפים חייב להיות מעל 10 פרקים!!!

    הגב
  6. אחד הסיפורים הטובים שיצאו באתר!
    אני ממש אוהבת שאת בונה את המתח לאט.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן