חינוך מיני מהשכנה – חלק 9 – אולגה

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לתחילת הסיפור

נו שטו? מה כבר קרה? אז פעם אחת ביקשתי מאחי מיכאיל לקחת את קטיושקה שלי מבית-ספר ולהשגיח עליה. כן, וגם השתכרתי. שנתיים! שנתיים שאני סוחבת הכל על הגב שלי לבד! שנתיים בלי עבודה , בלי בעל , בלי גבר- מה אני מאבן?  אז פעם יש לי סיבה לחגוג ,באמת, אז גם זה לא מוצא חן בעיניו! מזל שהוא לא יודע על המשגל עם הילד-יואב קוראים לו? – אחרת הוא בכלל היה זורק אותי מהמשפחה! אבל אמרתי כבר,שנתיים בלי גבר, ואני לא פסל….

אבל היה טוב ,היה כדאי,אפילו שהשתכרתי ובסוף גמרתי, כרגיל ,עם סווטה. אפילו הוצאתי לפועל את הפנטזיה שלי מילדות-להשתגל על הפסנתר תוך כדי נגינה! טוב זה לא היה בדיוק כמו הפנטזיה…

הייתי די שיכורה, וכאמור, מיוחמת ורעבה לגבר. גבר רוסי-זה מחייב מדי . ישראלי-הם רק חושבים אותנו לזונות,שום ישראלי רציני לא ירצה אותי,ולא רציני ירצה לקבל ממני כל פעם עוד – ואני עוד אישה הגונה ואמא! מה שנשאר זה ישראלי לא רציני, שלא ינסה לסחוט ממני עוד פעם-כלומר איזה אחד לא מנוסה . יואב נפל לי בדיוק טוב. אז אחרי שקיבלתי הודעה שהתקבלתי כמורה בקונסרבטוריום וראיתי אותו מולי זה היה צרוף מקרים טוב מכדי להחמיץ!

המשגל התחיל טוב ,כמו בפנטזיה -אני כמובן על הכסא מול הפסנתר,מנגנת. הוא מעסה את העורף שלי מחליק את היד לחולצה שלי מאחורי-מעסה את השד שלי ,את הפטמה.. ושולח גלי צמרמורת בגבי.. שלפתי את הכלי שלו..כמה יפה! כמעט כבר שכחתי כמה יפה ,כמה נחשק הכלי של הגבר! הרגשתי חום וגירוי בפות שלי ורטיבות מחלחלת בתוכי. חשבתי לי " עכשיו אוכל להגשים את הפנטזיה שלי להשתגל תוך נגינה ,כשאני גומרת בקרשצ'נדו רועם!"  ליטפתי את הכלי שלו, הושבתי אותו ועליתי עליו. אוי איזו אכזבה! בקושי נכנס בי ! ככה זה לא ילך.. סובבתי אותו עם הגב לפסנתר ועליתי על האבר העומד,זקור כמו תורן! הייתי כל כך רטובה שהוא החליק לתוכי בלי שום מאמץ עד הסוף! אוי ,פיצוץ של אש חלף בי כשהתנגשתי בו בעצמה! נשענתי קדימה עם השדיים על החזה שלו והא נפל לאחור על הפסנתר: בום! עם הידיים הוא סחט ומעך את השדיים שלי ואני מנגנת ומזיזה את האגן על  התורן שלו וכל תנועה שולחת גל חום במעלה גופי וכל צביטה בפטמות מצמררת אותי, מגדלת לי עור ברווז. התנועות התחילו להיות יותר עזות והוא בוחש בתוכי עם המוט שלו ואני רוכבת ורוכבת –אכל בקושי מגיעה לקלידים. היה קרשצ'נדו ,כן,  אבל שלו! כשהקצב גבר ואני התחלתי להתחמם ואני מרגישה שאני מתקרבת הוא צועק בעברית "אני גומר,אני גומר ! והראש שלו בום! בום! בפסנתר והוא קופץ כמו תיש.. די !

אמרתי לו בעברית:" אתה גמר, יופי, אבל אני עוד לא! אני גם לא מנגן מספיק טוב ככה! אז עכשיו אני מנגן ואתה בא עליי מאחור עד אני גמר ,כן?! "

הוא כמו ילד טוב לא נכנס בפי הטבעת ,ממה שאני חששתי, אבל יפה בפות מאחור- במכה אחת פנימה לנרתיק!

.אך,כן! הוא נכנס…איי, עד עכשיו אני יכלה לחוש בו בפנים! גם עכשיו כשאני נזכרת אני רטובה ,אני לא יכולה בלי לאונן…עמוק, חזק, ממלא אותי כולי. כל דחיפה שולחת פצצות של אש בגוף שלי. ואני מנגנת את מחול החרבות,אני חושבת הכי מתאים,לא? ומגבירה את הקצב ומגבירה ואז הוא אומר הוא רוצה ג'ז! התחת התחיל רוקד במקצב הג'ז עם הפסנתר, אוי , מחול חרבות בעיבוד ג'ז במקצב משגל!! אני בלי אוויר, והזין שלו מכה בכוס שלי טוחן אותי, דופק אותי שולח פצצות של אש לגרון שלי! אוי ואז באים הברקים בעיניים ואני גומרת!  איי, איזה קרשצ'נדו ! בום ! בום! בום בפסנתר… אני רוצה לצעוק והפסנתר צועק בשבילי ואני סוחטת את הזין שלו בכוס… אפילו עכשיו גמרתי , רק מהזיכרון!

מוסיקה גדולה זו לא הייתה , אם תלמידה שלי בקונסרבטוריום הייתה מגישה לי כזו, הייתי מכשילה אותה , אבל איזה משגל!!

טוב, אמרתי כבר פעם, הייתה לי סיבה לחגוג! יום קודם קיבלתי הודעה מהקונסרבטוריום-מקבלים אותי לעבודה כמורה. חמש שנים, חמש שנים אני רצה אחריהם !איפה לא הייתי?! אני ,שהייתי אמנית מצטיינת במולדבה ,פרופסורית הכי צעירה באקדמיה למוזיקה בקישינייב, לא מספיק טובה להם פה ללמד מוסיקה במתנ"ס עלוב בנתניה!! אבל מה ,סוף- סוף קיבלו אותי. עכשיו יהיה לי מספיק כסף לבית ספר טוב לקטיושקה שלי! אז זו לא סיבה לחגוג? ואיך חוגגים בלי וודקה ובלי בחורים?! ככה יואב ,שניסה עניינים איתי בשבועיים אחרונים ,דווקא התאים לי טוב.

שתיתי עוד קצת, עוד הרבה! ונתתי גם לו . בחור ישראלי בן שבע עשרה – לא יודע לשתות,לא אוהב לשתות! דמעות יצאו לו מעיניים,מצחיק כזה! אבל הכרחתי אותו-צריך כוח להמשך!

טוב, אני לוקחת אותו לספה ומפשיטה אותו בדרך, מנשקת את העור הרך והעדין עם מלח של זיעה עליו, מממ… טעים. ואני רוצה לנשק את המכשיר שלו, זה שעשה לי טוב , אבל הוא עם גומי מלא זרע , אז רק נישקתי האשכים שלו,שקית ענוגה, רכה ,עם כדורים יפים-כמעט שכחתי איך זה! הוא בינתיים מעסה השדיים שלי,צובט הפטמות והתנור שם למטה מתעורר. מרוב וודקה הסתובב לי השכל ורציתי לחקות מה שראיתי בסרט פורנו- שפכתי וודקה על הגוף שלי ובפות שלי ואמרתי לו :שתה!

אוי כמה שרף בפות !! אש בוערת שם למטה ! הוא, כמו ילד טוב ,מלקק,שותה ממני ואיך שאני מתחילה להרגיש מקצת את הלשון שלו הלשון שלו שולחת גלים, גלים של תענוג וצמרמורת בכל הגוף שלי.  אני פותחת עיניים ואני רואה מולי את סווטה , היד במכנסיים,  מאוננת בפות שלה!

כשגרגורי עזב, חזר לזונה שלו במולדובה ,נשארתי עם משכנתא ובלי עבודה. אז לקחתי את סווטלנה דיירת משנה בשכירות. היא כימאית ,אבל עובדת, כמובן, לבורנטית. הבוסים דווקא מעריכים אותה, קיבלה גם בונוסים-אותם חגגנו יחד. היא , אין לה בעל ולא ילדים . היא מוצאת לפעמים גברים, אבל רק מחוץ לבית. שומרת על קטיושקה שלי, שלא תתקלקל… וכשאין לה גבר או כשהיא רוצה לחגוג היא חוגגת איתי! אחרי שמתרגלים , זה לא כל כך רע . יכול להחליף גבר ,בייחוד אם אין! כמובן אנחנו עושות את זה רק כשקטיושקה בבית ספר , אז זה לא כל כך הרבה…

יואב אוכל ומלקק לי את הפות ,מכבה את האש שהדליקה הוודקה והלשון שלו על הקליטוריס שלי..!  שולחת צמרמורת בגב שלי ואני פותחת את הרגליים עוד ,רוצה לבלוע את כולו פנימה ומולי סווטה מתפתלת מורידה בגדים ,דוחפת את שתי הידיים לפות… והילד נושך לי בקליטוריס ושולח אותי לתקרה!! אני צועקת וצועקת!! מניעה את האגן כמו משוגעת מרגישה צמרמורת וסחרחורת ואני רוצה להרגיש אותו בתוכי! אהה…

ואיך שהיואב מתכונן לדחוף את המכשיר שלו לתוכי תופש אותי ברגלים מרים ודוחף המכשיר שלו פנימה, סווטה  לא יכלה להתאפק ותפשה לו אותו מאחור! יש להגיד לזכותו שהוא התאושש מהר מהשוק, ודפק אותי כמו משוגע. דוחף פנימה את כל התורן שלו ,בוחש בתוכי כמו בדייסה ואני הופכת באמת לדייסה … רק רוצה אותו בפנים ,עמוק, עוד יותר עמוק, ואני לוחצת אותו לתוכי עם הרגליים . סווטה בינתיים אוכלת, מלקקת ומוצצת את האשכים שלו, תוקעת אצבעות בישבן, מה לא?! הייתה לו חגיגה ממש!

אחר כך כבר הכול מתערפל לי. הייתי כל כך שיכורה שאני לא זוכרת איך עשיתי מה,ולמי.. אני יודעת שעשינו עליו עוד סיבובים ,על יואב, שתינו , וגם אחת על השנייה ואני יודעת שהיו לי אורגזמות בלי סוף… לא סתם אומרים: למה גברת מהוגנת לא שותה וודקה? כי אחרי וודקה הגברת כבר לא מהוגנת!" או הפתגם המולדבי : "נכנסה הוודקה, יצאה הזונה" !

 בסוף גמרתי ,כרגיל ,עם סווטה.  היד שלי בפות שלה ושלה בשלי, מאוננות /דופקות זו את זו . אני אפילו לא יודעת מתי היואב הלך… אבל היה טוב! עכשיו,שטעמתי אני רוצה למצוא לי עוד מחזרים צעירים. אין כמו נער בן שבע עשרה !

Loading

מחשבה 1 על “חינוך מיני מהשכנה – חלק 9 – אולגה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן