זה הסיפור אמיתי שלי על "רונה השכנה"

היי אני עומר. בשנה האחרונה יצאתי לפנסיה מהצבא… אני בן 45 בקרוב, רזה, בכושר, נולדתי לגנטיקה הנכונה.
אבא תימני, אמא מרוקאית וכך ירשתי גוף שרירי ושחום, בלי יותר מידי מאמץ, מצויד באיבר כבד וראוי, 19 ס”מ ועבה.
במהלך השנים, כקצין צעיר, בבסיסים השונים בהם שירתי, כשהייתי רווק ואח”כ כגבר נשוי, חגגתי עם לא מעט חיילות וקצינות חלקן נשואות וחלקן גרושות. היחסים עם טליה אשתי מזה 20 שנה, תמיד היו טובים. האמנו בשיטה של Don’t ask don’t tell, כל השנים שלי במדים טליה מעולם לא שאלה אותי מה קורה כשאני נעדר תקופות של לעיתים 3 שבועות ויותר מהבית. ואני בתורי לא שאלתי אותה, למרות שידעתי אני על קיומם של “מכרים קרובים” שלה, בילויים ודייטים והיא ידעה על “ידידות קרובות” שלי… תמיד הייתה בינינו מן הסכמה הדדית שבשתיקה.

באותו בוקר, כמו בבקרים האחרים בשנה החולפת היה לי זמן ולא מיהרתי לשום מקום… שלושה מילדינו יצאו עם טליה אשתי כל אחד לענייניהם וטליה לעבודתה. הגדול כבר משרת בצבא.
אני סיימתי כמה מהטלות הדחופות שהיו לי לאותו הבוקר ויצאתי לגינה במכנס קצר בלבד, יושב ונרגע על קפה וסיגריה, מתמכר לשקט ולרוגע. “בוקר טוב עומר” נשמע לפתע קולה של אישה ממש מאחורי, לקח לי שנייה לקלוט שזאת רונה השכנה, מעירה אותי ממחשבות והרהורים … הרמתי את ראשי מהעיתון “בוקר טוב רונה” עניתי לה וקמתי לקראתה, רק גדר חיה, בגובה המותניים, מפרידה בין החצרות ובינינו.

רונה ואיתי השכנים שלנו בוילה הצמודה אלינו, רכשו את הבית ליד כבר לפני שנים רבות. איתי עבר את ה-55, רונה תיכף בת 50, שלושה ילדים, שניים בתיכון והגדול גם הוא משרת כבר בצבא. איתי, בעלה של רונה, מנהל מחשוב ותקשורת באיזושהי חברה ורונה עובדת מדינה במשרה מלאה. בתקופה שאני בבית שמתי לב שרונה בין יום ליומיים בשבוע עובדת מהבית. הם היו בסה”כ משפחה חמודה, שקטה ולא מורגשת לרוב. יחסי השכנות טובים היו בינינו וכללו סמול טוק רגיל, מדי פעם סיוע ועזרה הדדית בין שכנים. תמיד במידה. אם בדיוק נגמר השמן או הסוכר חסר ביצים או תקר מעצבן בגלגל.

אני חייב להודות שמשהו ברונה תמיד משך אותי, ראשית פניה היפות ועיניה הכחולות, שנית שיער ג'ינג'י גלי ומטמטם, שלישית הליכתה הזקופה. רונה תמיד השרתה עלי תחושה של אישה סקסית עם זיק של שובבות ומסתורין בחיוכה ה”תמים”.
לרונה היה גוף שב- 50 שנותיו לא נשמע לכוח הכבידה, לא ללידות שעברה ולא לגילה הכרונולוגי. רונה הייתה 1.52, גוף שרירי, חזה קטן ושובב, בטן עגולה וקטנה וגולת הכותרת הישבנים השובבים שלה… ואוווו ועוד איזה ישבנים גדולים וסקסיים. כל אלה גרמו לי לחשוב עליה בצורה מינית יותר מפעם אחת. לפי מה ששמעתי ממכרים משותפים ששרתו איתי בצבא והכירו את רונה בנעוריה בקיבוץ בו גדלה, היא הייתה יפהפייה אמיתית וחתולה מין סקרנית ופעילה מאוד. אצל רונה הפרופורציות בין גובהה למידת החזה קטן ולמידת הישבנים הייתה מושלמת. תמיד היה בינינו מתח מיני ורמיזה מינית לא אחת שלא מומשה… עד לאותו הבוקר.

“מה שלומך?” רונה החזירה אותי לקרקע המציאות והמשיכה בשיחה כשקולה החם חודר למוחי מחדד את התחושות בקצות העצבים שלי שמתחילים להתעורר בגופי. בד”כ אין לי יותר מידי סבלנות לשיחות נימוסין, בטח לא על הבוקר אבל קלטתי שרונה עומדת מולי סמוקה ואדומת לחיים, מוארת, קורנת נשיות ומיניות כאחד. התקרבתי אל הגדר ונעמדתי כמטר ממנה. אנחנו בסוף הקיץ ורונה עמדה שם בשמלה כחולה, קצרצרה ומאוד מחמיאה לגופה הצעיר.
“אני בסדר. מה שלומכם אתם?!” שאלתי. “בסדר גמור” רונה ענתה מבלי להסוות את האושר המרוח על פניה “היום אני עובדת מהבית ואיתי שאוהב לטייל, לקח את הילדים וירד איתם לים המלח יחד עם חברים משותפים לכל היום”.
“איזה כיף לך” אמרתי ובמוחי הקודח אני מחפש איך לחדור ולהעיר את הצ'אקרה המינית שלה עם המילים שלי, הצ'אקרה המינית שלה זועקת אלי מאיזור הבטן התחתונה… “אז איך את מתכוונת לנצל את השקט והלבד…?!” “אין לי מושג” רונה עונה ואני קולט שהיא משחקת עם טבעת הנישואים שלה, מעבירה אצבע בעדינות, נוגעת לא נוגעת, “אתה יודע, שאת רוב זמני אני מבלה בין הילדים ואיתי לעבודה אז בימים שאני עובדת מהבית אני אוהבת גם לנוח קצת, להתפנק. זה לא שיש לי יותר מידי מה לעשות עם שלל מזכירות שעובדות תחתי”… החלטתי לקחת את זה צעד קדימה ולמדוד את הדופק של רונה “ואללה, נשמע לא רע. יש לך את כל השקט להתפנק במקלחת ארוכה, לשכב במיטה בכיף, לקרוא ספר טוב או לצפות בסרט…” אמרתי לאט, מבטא כל מילה, בוחן את מבטה של רונה, ואז הוספתי “מצד שני יש לך כזאת בריכה כיפית ומבודדת בחצר האחורית של הבית את יכולה לטבול בה… אפילו בעירום” קפצתי ראש מקווה שלא אבריח אותה.
רונה חייכה “בעירום…?! איך לא חשבתי על זה קודם” אמרה רונה בחיוך ספק ציני ספק מסתורי, כאילו היא יודעת משהו שאני אינני יודע , כאילו תפסה אותי על חם.
“אתה רוצה את האמת עומר?!” הפנים של רונה הרצינו מעט, והיא לקחה שאיפה לפני שהמשיכה "השמנתי קצת  בשנים האחרונות ואני לא מרגישה הכי בנוח עם הגוף המזדקן שלי”.
"את רצינית רונה?!" שאלתי בפליאה, מודה לאל על ההזדמנות שנפלה לידיי לפרגן לה ולהתקדם אולי עוד שלב… מתחיל ממש להסתקרן לאן כל זה עומד להוביל "וכל הפעמים האלו שאת בבית לא ניצלת את הבריכה ולא נכנסת למים?!"
“נכנסתי כמה פעמים, אבל לרוב עם בגדים. קצת נראה לי מגוחך להמשיך להיכנס עם בגדים לבריכה”.
“תסלחי לי שאני אומר לך אבל את כל כך רחוקה מהאמת…” אמרתי “בסדר, העלית קצת במשקל. אבל…" פה התמהמהתי בכוונת מכוון מקטין את העוצמה שבקולי, "רונה אני יכול להיות כן איתך?" רונה התקרבה ונצמדה לגדר כעת כדי לחישה ”עומר אני מאוד רוצה…" גם היא לקחה הפסקה של כמה שניות "רוצה שתהיה כן איתי… מאוד רוצה…" אמרה ומבטה מפרק את כל מנגנוני ההגנה שלי… ואני… ואוווו הלב שלי הולם בבית החזה… האיבר שלי הזדקר בלי ששמתי לב והראש שלי עבר להילוך חמישי עכשיו.

“את רוצה לשמוע את דעתי בכנות?! תקשיבי לי רונה” אמרתי בטון תקיף ונחוש “כגבר אני אומר לך בשיא האובייקטיביות, אולי את לא בת 19 אבל לא הייתי נותן לך יותר מ- 30. יש לך פנים יפות, עיניים כחולות עמוקות, שיער מדהים, הגוף שלך נשי וסקסי בטירוף, הכל, החזה, הירכיים, הישבנים”… עצרתי את עצמי וקלטתי שהגרון מתייבש לי, האיבר הזקור פעם בקצב הלב במכנסי.
רונה נעצה בי את עיניה, מדדה אותי מלמעלה עד למטה ולא פספסה את זקפתי בעודי  עומד פחות ממטר ממנה… “אתה באמת חושב ככה עומר?" היא כמעט לחשה, "כן, באמת שכן” עניתי וקולי רעד קלות.
רונה חייכה אלי איזה מן חיוך מלא ביטחון עצמי וגם שובב ועצמה לרגע עיניים… פתאום הבנתי שאינני הגבר הראשון שאומר לה את זה, “מממ… “ ספק מגרגרת היא הוסיפה בקול נמוך ושקט “ואוווו עומר גרמת לי להרגיש אהובה, עטופה. ולשמוע את זה מגבר סקסי וצעיר ממני עושה לי פשוט טוב…" הייתה שתיקה ואז רונה אמרה "עומר?!"… "כן…" עניתי בלחש, "אני יכולה לקבל ממך חיבוק?!"

מבלי להוסיף מילה דילגתי מעל לגדר הנמוכה והתקרבתי לרונה… שעת בוקר סביבות 10:00, המושבה שקטה וריקה, אין נפש חיה, רונה נצמדה אלי, קטנטונת היא מגיעה עם ביטנה התחתונה לגובה הזקפה שלי.
בלי מילה נוספת אספתי אותה אלי זרועותיי ורונה הניחה את ראשה על החזה שלי… מבט עמוק אל תוך עיניה הכחולות והשפתיים שלנו נפגשו, ריחה הפנט אותי, לשוני חקרה את לשונה, הנשיקה הייתה ארוכה ומלאת תשוקה.

“אני רק אומר מה שאני רואה” התנתקתי ולחשתי לאוזנה "את פשוט אישה מדהימה רונה" אמרתי "לאיתי יש מזל ענק". אחרי מבט ארוך באיברי המזדקר רונה אמרה “לפחות ככה אני יודעת שזה באמת מה שאתה חושב עלי” אמרה וחייכה אליי בהתגרות, ספק מתריסה. רונה סיפרה לי בקצרה על הזוגיות הפתוחה שלה ושל איתי מה שמאפשר לשניהם מפגשים עם אנשים נוספים לגיוון של מגע עונג ואהבה. הנהנתי בראשי… ואמרתי לרונה שזה מדהים בעיניי.

“אני רואה שהביטחון העצמי שלך חזר… זה הזמן לקפוץ למים”. רונה צחקה כמו חצי מלגלגת וחצי מתגרה בי "אבל עומר… אין לי בגד ים” היא משכה את המילים וליבי הלם בקרבי אף יותר, מה יש בה שכל כך מסעיר אותי פתאום?! אני הרי גבר מנוסה ולא ילד מתלהב… שמעתי את עצמי אומר “רונה מה את צריכה בגד ים?! זאת רק את פה ואף אחד לא יכול לראות אותך” אמרתי. רונה עשתה חצי סיבוב, מראה לי את ישבניה והפטירה “חוץ ממך…” שוב העיניים הכחולות האלה… ואווו אני כל כך רוצה אותה, ההכרה בכך הלמה בי יחד עם הלמות הזקפה הפועמת באיברי… “אני יכול ללכת אם את מעדיפה" אמרתי בלחש, "מה פתאום אם יקרה לי משהו מי יציל אותי?!" אמרה רונה, "אז אולי כדאי שבכל זאת אשאר”. הוספתי תוך קריצה וחיוך שהפעם הפנט אותה בחזרה.
רונה התנשמה וגרגרה לכיווני, ניכר בה שהיא יודעת מה היא רוצה ולא תהסס לממש. היא הישירה אליי מבט ואמרה “אתה יודע מה? יאללה אני זזה למים” והלכה לכיוון הבית שלה.

בשלב הזה לא ממש הייתי סגור מה הולך לקרות, האם זה המשחק שלה שהסתיים עכשיו?! האם אני מוזמן להצטרף?! רונה לא אמרה דבר ברור אז החלטתי לזרום ולהנות מהרגע, לנסות להתקדם לאט לאט, ואם כבר אני הולך להיות צופה אז עד הסוף. חציתי את הגדר חזרה לחצר שלי, לקחתי כיסא והתקדמתי לחלק אחורי של החצר הצופה אל הבריכה של רונה ואיתי מהדק שלנו שבחצר האחורית. הנחתי את הכיסא ממש קרוב לגדר החיה, דואג שיהיה לי מבט מלא על החצר האחורית של רונה ובעיקר על אזור הבריכה.

הבית של רונה ואיתי היה האחרון ברחוב ואחריו מטעים ושדות אין שם נפש חיה ברוב שעות היום. התיישבתי, סידרתי את הזין הזקור והרטוב שלי במכנס וחיכיתי… חלפו כ- 5 דקות שנראו לי כמו נצח, רונה יצאה מפתח ביתה האחורי והחלה ללכת לכיוון הבריכה. מגבת קצרה מתחת לבית השחי ועד ממש מתחת לישבניה עטפה את גופה, משאירה לי זוג רגליים סקסיות עם ציפורניים מטופחות, אזור הירכיים והברכיים ומטה היו חשופים וכך גם אזור הכתפיים ומעלה. רונה עברה קרוב לגדר החיה, עצרה מולי, אספה את שיערה האדמוני המפואר בדרך כה סקסית ושלחה אליי חיוך מתגרה ואז פשוט פנתה אל הבריכה שהייתה מרוחקת ומוסתרת יותר לקראת החלק הרחוק יותר של החצר האחורית.

כשהגיעה לבריכה נעמדה רונה בגבה אלי, הורידה את המגבת לאט לאט, משתהה רק קצת ומאפשרת לי מבט חטוף בגבה ובעיקר בשני הישבנים הגדולים והסקסיים שלה ונכנסה למים. היה לה גוף סקסי בדיוק כפי שתיארתי לי אך בשל המרחק וקרני השמש המשתקפות על המים, כל שיכלתי לראות זה את הראש שלה מבצבץ מעל פני המים.

“נהנה מהנוף?” שאלה רונה בחיוך. “האמת שכן ולא…"  עניתי, משהה את המשך התשובה, מנסה קצת לבלבל קצת את רונה “אני בטוח שיש אחלה נוף, אבל המגבת קצת הסתירה ועכשיו המים מאוד מסתירים אותך”… רונה חייכה קלות “מממ….” ענתה "אז מה יהיה?! איך פותרים את הבעיה?!" נשמתי עמוק ואמרתי לרונה "אני אצטרך להתאפק עד שתסיימי לטבול ותצאי מהמים” והפניתי מבט אל אזור בו היו מזרני שיזוף מוצלים.
רונה לא ענתה והמשיכה לשחות, אחרי שתי דקות נוספות במי הבריכה רונה יצאה החוצה, משתהה ומאפשרת לי מבט ארוך וחוקר עליה. טיפות המים זולגות על גופה הלבן. מהשיער הרטוב, דרך החזה השובב, הבטן המעוגלת, אזור המפשעה, הירכיים, הרגליים והישבנים האלוהיים.

אחרי ההשתהות המכוונת רונה הרימה את המגבת, ניגבה קצת את הפנים תוך שהיא מסתכלת עליי, מביטה בי, משתהה קמעה כמו רוצה לומר "נו אתה בא או לא?!"… בשלב הזה קמתי עם הבליטה האדירה במכנסי, הורדתי אותם וחציתי את הגדר עירום חזרה לחצר של רונה, פוסע בביטחון לכיוונה. רונה החזירה את המגבת למקומה על הכיסא והחלה לפסוע לכיוון מזרני השיזוף המוצלים, נעצרנו כמטר אחד מהשנייה בלי כוונה או ניסיון להסתיר משהו. המבטים הצטלבו, הפנים הרציניות של שנינו העידו יותר מכל שהמשחקים הגיעו אל סופם, או כך חשבתי לתומי. הבטתי בה, מסתכל אל תוך עיניה הכחולות ואז המשכתי והעברתי מבט איטי לאורך כל גופה, קולט את גופה נע ומתפתל. העור של רונה היה בהיר מאד וחלק וטיפות המים שעליו נצנצו בשמש והדגישו אותו עוד יותר. הגוף שלה אכן היה אפילו יותר סקסי מהצפוי.

לפתע רונה שמה על עצמה תחתונים לבנים מבד תחרה, חצי שקופים ונראה היה שנבחרו בקפידה. רונה מותחת את החבל איתי, אני מתחיל להיטרף ברמה החושנית ממנה, היא בודקת אותי ובודקת גבולות, הרגליים שלה היו רזות ושריריות יחסית באופן נאה ביותר. הבטן הייתה קטנה ועגולה והוסיפה ללוק הסקסי שלה ממילא והשדיים שלה היו שובבים ועגולים. רונה נעצה עיניים באיברי הזקור והפועם ושאלה בקריצה שובבה "אתה עדיין חושב שאני סקסית?!" תוך שהיא נועצת עיניים בבטן השרירית שלי ובאיברי הזקור. "את אפילו יותר סקסית ממה שחשבתי קודם רונה" אמרתי לה בקול עבה ועמוק. “אני… מממ…" רונה עשתה צעד לכיווני ואספתי אותה לנשיקה לוהטת, הלשון שלה, שפתיה מתוקות מתמיד, רונה הניחה יד לופתת על איברי הזקור, נשימתי נעצרה, הלב הלם בחוזקה. אספתי את ישבניה בכפות ידיי מנסה לחפון אותם גדולים, עגולים וסקסיים אף יותר מאשר מקודם.

רונה התנתקה קלות ואמרה "אולי תוכל לפנק אותי בעיסוי?! הכתפיים, הגב, הירכיים… הישבנים שלי?! אני זקוקה להרבה יחס ומגע" הרגשתי חום מתפשט בגופי… "כמובן" עניתי במהרה. רונה נשכבה על בטנה, על מזרן השיזוף ואני התיישבתי מעליה על הברכיים, לוכד אותה בין הרגליים שלי. לקחתי את "שמן זרעי הענבים" וזילפתי ממנו לאורך הגב, התחלתי במריחה של הגב תוך כדי עיסוי שלו, עולה ממרכז הגב אל אזור הכתפיים, מושח ומעסה אותן, יורד אל השכמות דרך הגב וחוזר לכתפיים. האצבעות שלי עוברות לצידי הגוף של רונה והיא לא מפסיקה לנוע תחת אצבעותיי. לקחתי את הזמן, לא ממהר, נוגע ומתעכב על כל אזור בגב. הנשימות של רונה הפכו יותר ויותר כבדות, העברתי את האצבעות לצד הגוף ורונה התרוממה על מנת לתת לי גישה לחזה שלה. בשלב זה הידיים שלי ירדו כל פעם יותר למטה, עד לקו התחתון.

לקחתי שוב את הבקבוק, מטפטף ממנו טיפות שמן חמות על הרגליים, השוקיים ואזור הירכיים האחורי כולל כמה טיפות שזלגו בכוונת מכוון כך שיחלחלו ישר לחיבור בין הירכיים ולכוס. השמן היה חם מהשמש ורונה נרעדה קלות. התחלתי במריחה של הרגליים, עולה מלמטה למעלה, בלחיצות חזקות של שתי הידיים נעזר במשקל גופי, הגעתי כמעט לנקודת החיבור של הירכיים וירדתי שוב למטה. ואז שוב עולה… רונה התפתלה, גנחה ונאנחה בלחש, מניעה את המותניים ומפשקת את הרגליה, מצפה ליד שלי שתמשיך למעלה יותר, לאזור המשולש הלוהט שבין רגליה. במקום זה, הידיים שלי עלו אל הישבנים שלה, מחליקות אל מתחת לתחתון, מעסה את הישבנים הענקיים, מצמיד אותם אחד לשני ומפריד, מפשק וסוגר את החריץ שביניהם ומפעיל ככה גם לחץ על הכוס.

"תוריד את התחתונים" נשמעה רונה נושפת לעברי, שלפתי את הידיים ותפסתי את התחתון משני צדדיו, מתחיל למשוך אותו למטה. רונה הרימה את ישבנה, מקלה עלי. הפשלתי את התחתון לאורך הרגליים וזרקתי אותם הצידה. נעצר וצופה בתחת האדיר שנחשף כולו מולי, מעביר יד ומלטף בסיבובים ישבן אחד… ואז שני… אצבע רודפת אצבע, רודפת אצבע, לאורך החריץ שבין הישבנים, נוגע בעדינות בפי הטבעת הקטן, ממשיך אל החיבור בין פי הטבעת לכוס ומשם לאורך השפתיים של הכוס ועד לדגדגן. רונה הרימה את אגנה וכיוונה את ישבנה אלי, שכחה לגמרי את עצמה ובשלב הזה הפה שלה מוציא קולות של גניחות, אנחות רמות ונהמות, הבטתי בראשה נח על הצד, העיניים היו עצומות לגמרי והפנים היפות שלה הקרינו הנאה ועונג.

המשכתי ללחוץ עם יד אחת שלי בין ישבניה, לוחץ ומפשק אותו, האצבע נוגעת בפי הטבעת. תוך כדי כך הסתובבתי ונעתי עם איברי הזקור אל שפתיה של רונה שאספה את האיבר שלי אל פיה תוך שהיד השנייה נכנסה בין הרגליים, האצבעות על הכוס והדגדגן, התחלתי להניע אותן, משפשף לה את הדגדגן ובמקביל האצבעות מפשקות ועוברות בשפתיים של הכוס. רונה מוצצת לי בלהט ואני במצב של טירוף טוטאלי, מחדיר לה אצבע לכוס ואחריה עוד אחת. התחלתי לשגל את רונה עם יד אחת תוך כדי גירוי של הדגדגן. בשלב מסוים התחלתי לדחוף את האצבע של היד השנייה לתוך פי הטבעת, לאט לאט, מחכה לראות את התגובה. רונה שלפה את איברי מפיה, לא מפסיקה לאחוז בו, וגנחה “אוחחח…כןןןןן…עומר שם…לאט לאט…עוד…” ואני, שקיבלתי אור ירוק הגברתי את הלחץ ודחפתי את כל האצבע פנימה מוציא מרונה גניחה עמוקה ואררררוכה. עינגתי לה את שני החורים במקביל עכשיו, אצבע אחת בתחת ושתיים בכוס. לא עבר יותר מדיי זמן, לא חלפו אפילו לא שתי דקות עד שראיתי איך הגוף של רונה מתכווץ עוד ועוד ואת הגניחות שלה הולכות ונהפכות לעמוקות יותר, מתקרבת לשיא. משכתי את האצבע מהתחת, אספתי שמן מאזור הישבן והרטבתי בו את האצבעות ואז, מבלי להפסיק לשגול לה את הכוס והדגדגן, דחפתי בכוח שתי אצבעות עמוק לפי הטבעת. רונה גלגלה עיניים לאחור ופלטה “אחחחח… עווווד” ארוך והתפוצצה על היד שלי בסדרה ארוכה של רעידות וגניחות. חיכיתי שהיא תסדיר את נשימתה, מביט בפנים המסופקות שלה על המזרן ובתחת האדיר שלה העולה ויורד.

"תעברי לדוגי רונה" אמרתי לה ספק בצווי ספק בנחישות, תוך כדי שאני מושך את גופה כלפי מעלה. רונה השאירה את ראשה ואת החזה שלה למטה ורק הרימה את האגן שלה גבוה והתייצבה על הברכיים, התחת שלה מורם מולי, השדיים שלה נוגעים במגבת. התייצבתי מאחוריה הישבנים האדירים של רונה, מפשק קצת את הרגליים שלה. “זה היה כל כך מדהים…” היא אמרה “אני רוצה עווווד, רוצה שוב…" רונה פלטה אנחה אחת ארוכה כשהזין שלי ננעץ בתוכה וגלגלה שוב עיניים. " אוחחח…כןןןן אל תפסיק…" הכוס שלה היא כל כך פתוח, כל כך תפוח ורטוב עד שהזין הגדול והעבה שלי החליק פנימה בלי כל הפרעה ואני פשוט ננעצתי חזק ועמוק כל כך עד שהביצים נצמדו לה לישבן. התחלתי לנוע החוצה ופנימה, בעדינות, בתנועות מדודות, לוקח לי את הזמן ונהנה מכל חדירה. התכופפתי קצת קדימה ותפסתי את השדיים המטלטלים בידיי מכיל אותם. "תמעך לי אותם חזק” היא גרגרה ואני מעכתי ולשתי אותם בכוח משתדל לא להכאיב לה. רונה גנחה בהנאה. שיחקתי עם הפטמות בין האצבעות שלי “כןןןן” ושוב היא גונחת והפעם יותר בקול, בעוצמה “אוחחח… זה טוב… אל…תפסיק עומר … עוד… עוד…” רונה הייתה בטירוף, נאנחה בקולי קולות, תוך כדי שהגוף שלה נמתח ומטלטל מעוצמת התשוקה והיצריות. “איזה שדיים יש לך רונה” לחשתי לאוזנה “איזה זין טוווווב וגדול עומר…” רונה פולטת תוך כדי אנחות וגניחות. "איזה תחת רונה את הורגת אותי פה" סיננתי, מתנשף כמו קטר במאמץ, הוספתי תוך כדי שעוזב פיטמה אחת וסוטר לה על אחד הישבנים. הסטירה רק הוציאה ממנה עוד אנחה ועוד גלגול עיניים. סטרתי לה על הישבן השני עכשיו, יותר בחוזקה, מוציא ממנה קריאת כאב מעורב בעונג. הגברתי את הקצב, חודר אליה יותר ויותר מהר, הזין ננעץ עמוק בתוכה במכות חזקות שמרעידות לה את הגוף, השדיים שלה מטלטלים, העיניים שלה עצומות, הפה פולט סדרה של אנחות וגניחות. הרגשתי את הגמירה שלי מתקרבת, ואני מחזיק את עצמי בכוח. נשענתי עם הגוף על הגוף של רונה, עוטף אותה עם הידיים. ביד אחת תפסתי בישבנה ולחצתי וביד השנייה לחצתי על אזור הדגדגן, כולא את החלק העליון של הכוס שלה בלחץ בין כף היד לבין הזין שלי שמשפד אותה.

“אחחח…עוד…זה טוב…זה בא… אני גומרת…ואוווו” הגוף שלה החל לרעוד תחתיי בעוצמה רבה. יצאתי מרונה שנייה לפני הגמירה שלי "אני רוצה להתפרק בתוכך כשאני רואה את פנייך ואת עיניך רונה" אמרתי. רונה הסתובבה ונשכבה על גבה, חייכה אלי לראשונה חיוך של אהבה שגרם לי להרגיש את החיבור אליה ולחשה לי "בוא אלי, אני רוצה אותך אהובי" נשכבתי בין ירכיה של רונה ואיברי החליק ישר לתוכה. רונה פיסקה את רגליה למקסימום ואז עטפה אותי ברגליה מאפשרת לי ההההכל "כןןןן אהוב שלי, כןןןןן" נעתי לאט בתוכה מנסה לדחות את הפיצוץ הקרב ובא… "אני מרגישה את גלי העונג שלך אהובי" רונה לחשה לי, חשתי אושר פנימי עצום והמשכתי לחדור אליה תוך כדי שאני מגביר קצת יותר ויותר. חשתי שיותר משאני חודר לתוכה, רונה פשוט שואבת אותי לתוכה… האשכים שלי החלו להיסחט וחזק וחשתי שכל הזרע הקיים בתוכי פורץ קדימה במעלה האשכים ובמעלה הזין שלי, בעוצמה לכיוון עטרת הזין , מיד אחרי כן התפרקתי כולי וגמרתי בתוכה, חזק בכל כך הרבה כוח, נשארתי בפנים והתנשקנו ארוכות… התודעה הכתה בי, רונה נכנסה לי הישר ללב, איך זה קרה?!
משכתי את עצמי מעל רונה ונשכבתי לצידה, שנינו מסדירים נשימה.

“את מדהימה רונה…” רונה נהמה בעונג “עומר אתה אלוף, איזה כיייייף שעשינו את זה” רונה לחשה "תודה עומר כבר הרבה זמן רציתי את זה" התנשקנו ארוכות… לא יכולתי לוותר על שפתיה המתוקות.

"איתי בר מזל" סיננתי בקנאה סמויה, תשובתה של רונה הפתיעה אפילו אותי. "איתי יודע שאתה פה עומר, דיברנו על זה הרבה פעמים ואמרתי לו שאני רוצה לשכב איתך" אמרה רונה לפתע. "רגע לפני שיצאתי מהבית לבריכה עדכנתי את איתי בשיחה קצרה לנייד שלו" רונה הוסיפה. "ואיתי שמח על ששיתפתי אותו ופרגן על מלא… אצלנו הכל נעשה בהסכמה"

"ואללה איתי בר מזל" חזרתי על דברי, "אתה גם מוזמן להיות בר מזל אהובי" רונה חייכה, "אני פה ואתה פה ואם בא לנו יש לנו בוקר אחד לפחות בשבוע שהוא כולו שלנו. נוכל להיות יחד ללא הפרעות". הרגשתי סוג של אושר פנימי עצום באותו הרגע. “היום עוד ארוך רונה” עניתי וחייכתי… “נראה לי שנצטרך לבדוק את עניין העיסויים שוב ביחד, יותר לעומק…” עניתי, “כןןןן…” גרגרה רונה “בהחלט…” התנשקנו שוב בלהט.

Loading

17 מחשבות על “זה הסיפור אמיתי שלי על "רונה השכנה"”

  1. אני יושב וקורא מה עושה אישה ערומה לגבר במקום הכי נכון שכנה מהממת עם גוף מושלם לזיון אני קורא ומאונן ומשפיך את הזרע כמות גדולה ונח רואה איך הוא מכניס לה בתחת היפה את הזין העבה שלו ולי הזין עומד כמו טיל וחוזר לאונן קראתי הרבה סיפורים על זיון של שכנה וזה הזיון הכי מגרה לזין שכנה בבריכה שלה ערומה עם גוף מחרפן המשכתי לקרוא כמה פעמים ואני חוזר למיטה ורואה את האישה שלי ערומה בלי כיסוי ישר הכנסתי יד בין הרגליים שלה שחקתי לה בדגדגן שהיה כבר רטוב ומצצתי לה היא החזיקה בראש שלי ולחצה אותו לתוך הכוס הפתוח אז היא הסתובבה ואמרה לי אתה יכול לזין א5ותי בתחת כמו שאתה רצתה הרבה זמן והכנסתי את הזין שלי לחור הקטן בתחת היא אמרה לי תשפיך הכול בכוס אני רוצה להיכנס להריון גמרתי לה בתוך הכוס היא מלמלה אל תוציא את הזין

    הגב
    • מדהים, מענג, מחמם את הגוף והנשמה… זוגיות פתוחה תורמת לחיבור, מעצימה את האהבה, משחררת את הלב.

      הגב
    • באתר סליזי תחת הנושא חזה גדול יש סיפור שנקרא שרה השכנה והסיפור אותו סיפור רק שמות שונים היה ראוי לרשום שהסיפור מעותק מאתר אחר

      הגב
    • איש יקר בדיוק להיפך… כתבתי אותו אני, הבעל. סיפור המסגרת מדויק. הפרטים מסביב והשמות שונו לטובת שמירה על דיסקרטיות.

      הגב
  2. הסיפור הזה דומה מדי לסיפור אחר… ממש לא מזמן התפרסם כאן או באחד מהאתרים האחרים בעברית.

    הגב
    • איזה כיף לשמוע.
      הסיפור אמיתי וזה הופך את זה לעוד יותר מיוחד מבחינתי.
      ????

      הגב
        • המקרה הזה ממש ממש אמיתי.
          השמות שונו ושאר פרטי זיהוי מפאת שמירה על פרטיותם של המשתתפים.
          למעשה הם בקשר עד עצם היום הזה… 🙂

          הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן