הקייטנה של סינגל

סיפור של  סינגל שייקר

זה היה בוקר כיפי שכזה ביום חופש, העפתי את הילדים למסגרות , לבשתי בגד ים והחלקתי את עצמי לתוך האוטו. לא סיפור גדול, עוד יום רגוע. הגברתי את המוזיקה, פתחתי את החלונות ונסעתי לכיוון הים.

עצרתי  באם הדרך לשתות קפה בארומה. אני אוהבת שם כי המקום תוסס ובאותו יום כשנכנסתי המקום היה באמת מפוצץ. הזמנתי לי קפה לקחת והלכתי הצידה להמתין למשקה שלי. בזמן שחיכיתי קלטתי בזווית העין חבורת צעירים תוססת. הם נראו כבני עשרים פלוס ולבשו בגדי ים וגופיות ושמעתי אותם מדברים על מועדי ב, שיערתי שהם סטודנטים. העיניים שלי ליטפו אותם, הם נראו לי כאלה מיניים, הם ממש הסריחו  מטסטוסטרון

ואני… אמא מיוחמת רציתי לאמץ לי פתאום 2-3 כאלה ואולי יותר. חייכתי לעצמי וחשבתי שאני מוכנה לפתוח פעוטון בצימר ולחלוב אותם. רציתי פתאום את כולם!!! היו שם סביב השולחן חמישה חמודים מסוקסים ורציתי את כולם, הזדקקתי לכולם. הרטיבות בין רגלי הטריפה אותי והכוס שלי צעק "תנו לי סקס!"

קראו לי לאסוף את הקפה בשמי וקלטתי אותם פתאום מביטים בי וכאילו מדרגים אותי. הסתכלתי עליהם בחזרה וחייכתי.

הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו. כשהסתובבתי מהדלפק קלטתי את אחד מהצעירים צמוד אלי מחייך בביטחון רב ,גם הוא בא לקחת את ההזמנה שלו. שאלתי אותו אם הוא הולך לים והוא, בתשובה,  אמר לי שהוא הולך עם החברים שלו לאחד החופים פה ליד. הגברבר המשיך ושאל אם אני נוסעת לכיוון כי הם חמישה אנשים והרכב שלהם עמוס בציוד לקמפינג . אמרתי לו שגם אני נוסעת לים והצעתי לו טרמפ . שני צעירים עלו איתי לאוטו ונסענו אחרי החברים שלהם. בדרך הם סיפרו לי שהם בחופשת סמסטר ושהם הגיעו לחוף כדי להיזרק ולחגוג בכיף כמה ימים.

חייכתי אליהם והחרמנות לא עזבה אותי, רציתי אותם.

שאלתי אותם אם יש להם חברות והם התחילו לגמגם… חמודים כאלה. עצרנו בחנייה של החוף ליד האוטו של החברים שלהם ונראה היה שהם היו שמחים להמשיך את השיחה אך לא ידעו איך. המבט של הבחור שישב מקדימה נתקע על השדיים שלי והוא פשוט בהה … חייכתי אליו ושאלתי אותו אם היה רוצה לראות אותם… הוא היה המום והסתכל על חבר שלו.

הם לא האמינו למה שמתרחש באוטו שלי.

שאלתי אותם אם הם ממהרים לים והם התחילו לגמגם ומיד קטעתי אותם ואמרתי להם לקרוא לחברים שלהם ולנסוע אחרי לצימר הקרוב כי אני רוצה לשחק עם כולם

 

תוך כדי נהיגה סגרתי לנו צימר באזור .

נכנסנו לחדר וקיבלתי דה זה וו של סרט פורנו זול. הילדים צחקקו בחרמנות והתקרבו אלי. הם בטח חשבו שזה יהיה גנג בנג זול… הם כנראה קיבלו את הרושם הזה ממני.

אחד מהם ניסה לנשק אותי וחבר שלו התחיל ללקק לי את הצוואר. עצרתי אותם באסרטיביות והם נלחצו וזזו לאחור….

אחד מהם התחיל לגמגם… סליחה חשבנו שזה מה שאת רוצה , את כנראה לא סגורה על עצמך ולא בא לנו להסתבך עם מטורללת כמוך.

חייכתי אליהם ואמרתי להם שככה לא מתייחסים לליידי!!! ושאני רוצה שכשהם יפנו אלי הם יקראו לי גברתי וכמובן יבקשו רשות …. הם התחילו לצחקק.

הצעיר שהגיע איתי באוטו התחצף ואמר לחבריו שאני פסיכית ושהם הולכים, התעלמתי מהדברים האחרונים שהחצוף הקטן אמר והתפשטתי. נשארתי בבגד ים חוטיני שחור קטן וביקשתי מהם להתפשט . הם עמדו המומים, נועצים את מבטיהם בשדיים שלי בחוסר נימוס או סתם חרמנות יתר. מהירות שיא הם העיפו את הבגדים בצורה מסורבלת הצידה. היו לי חמישה זרגים צעירים ונוטפים בחדר. זה היה מחזה מדהים.

ביקשתי מהם לעמוד בשורה והם הסתדרו להם.

הלכתי לאורך השורה, נצמדת לכל אחד מהם ומעבירה לכל אחד ליטוף עדין על הזין והאשכים ונישקתי אותם בצורה קלילה על השפתיים.

הם עמדו מהופנטים ונאנחו. זה היה כל כך כיף ללטף כל פעם זין של צעיר אחר. העור החמים , חלק ומתוח והקוביות בבטן… כולם חטובים כאלה. ידעתי שאם אתעכב יותר מדי על כל אחד הם עלולים לגמור ואני רק רוצה לשחק איתם/

העמדתי אותם במעגל סביבי כך שבכל רגע יכולתי לגעת בשני זרגים והתחלתי להלך ביניהם מעבירה את ידיד כפסנתרנית כשרונית. הסברתי להם שהיום אני אהיה הפיה הטובה עבורם ואם הם יתנהגו כראוי הם יזכו להגשים דברים שאולי אפילו לא חלמו עליהם. ידיי שעברו בין הזרגים גרמו לתגובות נפלאות, בעלי הזרגים שננטשו החלו לנהום כמו כלבים רגוזים ואילו החדשים אליהם הגעתי נעמדו תוך שניות מאושרים מהיחס, הפעם כמו גורי כלבלבים מאושרים.

"אז נתחיל בכמה שאלות קצרות, מישהו פה בתול?" קולות שלילה מזלזלים נשמעו מכל הכיוונים. "אוקיי" המשכתי "מישהו פה לא זכה להינות ממציצה הגונה?" ושוב מקהלה של קולות. ראיתי איך הביטחון העצמי שלהם עולה ויחד איתו הרטיבות בכוס שלי "מה נראה לך, כפרה?. נראה שאנחנו יחדים?" אמר אחד מהם. רק חיכיתי לתשובה כזו ומיד אחזתי לו בביצים בחוזקה. החוצפן התקפל והחל להאנק. "לא אמרתי לכם שאתם פונים אלי בגבירתי ובנימוס?" התזתי אליו בעוד אני מביאה בו במבט קר כקרח. חבריו מסביב החלו לצחוק ולעודד אותי אך אני התעלמתי מהם ונשארתי מפוקסת בחוצפן שלמען האמת היה חתיך מכולם. "סליחה גבירתי" נאנק תחת אצבעותיי שכאילו ניסו לבקוע את אשכיו. שחררתי אותו וחזר ללטף את הזרגים השונים "מה עם מין אנאלי?" זרקתי לאויר. הפעם התשובות היו מהוססות והם הביטו אחד בשני. "הבנתי ילדים" חייכתי "מי זיין בחורה בתחת?" ראיתי את הרגשת הרווחה מתפשטת על פניהם וכולם השיבו בחיוב אך עם פחות התלהבות. ככל הנראה חלקם או אולי כולם שיקרו לי. "ועכשיו, מי עשה פה מין עם גבר?" דממה השתררה בחדר ורק קולות השפשוף של הזרגים נשמעו "באמת?" ניסיתי להישמע  אותה מאוכזבת אך אהבתי כל רגע.

"עכשיו אנחנו עוברים לסיבוב שני" הודעתי להם בעוד אני יורדת על ברכי "מי שאני מוצצת לו מכם מתאר לי פנטזיה שהיה רוצה להגשים, אם התיאור יהיה טוב אני ממשיכה אם לא אני עוברת לבא בתור. תפתיעו אותי , תהיו יצירתיים ומפורטים, מבטיחה לכם שאני מוצצת כמו שאף אחת לא מצצה לכם מעולם". התקרבתי אל החתיך החוצפן ושאבתי את הזין החצי עומד אל פי. התענגתי על הטעם של הזין של הצעיר שעמד מולי. הוא היה מגורה בטירוף וטפטף שפיך כשהלשון שלי ליקקה לו את קצה הזין. הוא גנח וחייך כשעצרתי והסתכלתי על חבריו "אתם רואים ילדים? אתם רוצים גם? יאללה אני רוצה לשמוע את הפנטזיות הכי סוטות שלכם!!! ואם אתם חושבים שזה מחרמן אותי שאתם רוצים להביא משהיא שתזדיין אתכם ביחד עם החברה שלכם אז תשכחו מזה. אתם רחוקים שנות אור מקו המחשבה שלי."

הם התחילו לגמגם ואז אחד התחיל לספר שהוא אוהב להסניף תחתונים מלוכלכים של נשים ושהוא ממש ישמח לקבל ממני את החוטיני שלי עבור תשלום סמלי. הילד המטופש חייך מאוזן לאוזן וכל החברים שלו נקרעו מצחוק. התעצבנתי על הילד המטופש והבדיחה הדבילית שלו וסטרתי לו בחוזקה. זה רק גרם לכל החבורה לצחוק חזק יותר. התרוממתי על רגלי וקרבתי אליו, אחזתי בביצים בחוזקה וביד השניה סטרתי לו בפרצוף. סקרתי את כולם והסברתי להם שאין לי זמן לבדיחות מטומטמות של ילדים קטנים ושאם הם רוצים לזיין כמו גברים אז כדאי שגם יתחילו להתנהג בהתאם.

הם השתתקו ואז צעיר אחר פנה אלי

"גבירתי…. " הוא גמגם והיסס קצת, "בטיול שלי בתאילנד הייתי עם קוקסינלית" הוא היה ממש נבוך והסתכל על הרצפה. החברים שלו היו המומים והסתכלו עליו כמה דקות… ואז התחילו להגיב ולעודד אותו ואמרו לו : לא נורא אוהבים אותך נושך כריות, לא נתכופף לידך יותר ועוד כל מיני אמרות הומופוביות מטופשות.

צרחתי עליהם שיסתמו את הפה שלהם ושאין לי כוח לשמוע כמה שהם תינוקיים.

ניגשתי לצעיר שכרגע פתח בפנינו את ליבו ונישקתי אותו על שפתיו קלות . הוא הסתכל עלי וחיבקתי אותו חיבוק אימהי חמים. לחצתי כנגד חזהו את השדיים השזופים שלי והתחככתי על הזקפה שלו. הגברברים הביטו בנו בקנאה

הובלתי אותו למיטה, התיישבתי וליטפתי אותו. שיחקתי לו בעדינות באשכים וליטפתי לו את הזין שעמד בטירוף ובקצה הופיעה טיפת שפיך נוצצת. לא יכולתי להתאפק וליקטתי אותה באצבעי. נתתי לו הופעה של סרטים כחולים כששמתי אותה בפי ונישקתי אותו צרפתית רטובה. הלשונות שלנו התערבבו והתמסרנו לטעמים המעורבים החדשים. "אתה אוהב שפיך ?" שאלתי אותו הוא הנהן וחייך במבוכה. "בוא, ספר לי מה הכי אהבת אצל הקוקסינלית" , שאלתי בעודי משפשפת לו בעדינות את הזין. הוא התחיל לזמר מול החברים שלו בחרמנות.

הוא סיפר לנו שהוא היה מסטול נורא וכשהוא נכנס אליה לחדר הם התמזמזו על הספה כמו גבר ואישה רק שהם שפשפו את הזרגים אחד של השני. אחר הוא המשיך לספר שהיא הובילה אותו למיטה שלה ומצצה לו את הזין. המציצה הכי טובה שהוא קיבל ( בחייו הקצרים) ושהוא כל הזמן התאפק שלא לגמור לה בפה. נראה שהבחור השתחרר מעט והתנתק מהקהל ההומופובי שסביבו והמשיך לספר איך היא ליקקה לו את החור של התחת, הרטיבה לו והתחילה להחדיר בעדינות אצבע מה שחירמן אותו בטירוף.

החברים שלו הסתכלו עליו בהלם מוחלט ואז אחד מהם עודד אותו וסיפור שגם הוא לעיתים מאונן על פורנו כזה כי זה ממש מסקרן אותו "ממש התביישתי מכם ואני ממש מעריך את האומץ שלך אחי שאתה משתף אותנו בסודות שלך" סימנתי לו להתקרב בעוד אני מתיישבת על קצה המיטה. כשקרב מספיק העברתי יד בין רגליו ומשכתי אותו לתוך פי תוך שאני משחקת עם אצבעותיי על חור ישבנו.

בידי השנייה המשכתי ללטף את הצעיר שהיה שלצידי והוא המשיך לספר לכולנו מחורמן בטירוף… "אחרי שהיא דחפה לי אצבעות היא שאלה אותי אם גם אני רוצה למצוץ. היה לה זין קטן יחסית והביצים היו חלקות ונעימות למגע אז התחלתי למצוץ והטעם הטריף אותי. סובבתי אותה והתחלתי לחפור לה בפי הטבעת. הקוקסינלית שאלה אותי אם עשיתי פעם אנלי עם אישה וסיפרתי לה שלא אז היא הביאה שלפה קונדום ואמרה לי להיות עדין כי יש לי זין גברי וגדול."

שלפתי את הזין מפי והבטתי בצעיר שעצר משטף דיבורו. העמדתי אותו לידי חברו ווידאתי שהם נוגעים אחד בשני. שלחתי יד גם אל ישבנו ולקחתי את הזין העומד אל פי. ראשו מזרק לאחור והוא נאנק בהנאה מהתחושה החדשה. הפה הרטוב והחם המוצץ לו יחד עם אצבעות ענוגות המשחקות לו בפי הטבעת. הוא הביט עלי בחשש ואני התנתקתי לרגע וחייכתי אליו. ירדתי לזין מלקקת את העטרה הנפוחה ושמעתי אותו גונח בקול רם.

התרוממתי להביט עליו והוא המשיך לספר איך שם את הקונדום וזיין אותה בתחת ושבזמן שהוא זיין אותה בכל מיני זוויות שונות הוא ליטף לה את הזין ואת הביצים עד שגמרה לו על היד והוא כמובן גמר מהחדירה.

חיבקתי אותו חזק ונישקתי את שפתיו. הוא מצדו נשען לי על החזה והתחפר לי בין השדיים כמו תינוק בעוד הוא מביט על חבריו שלו במבט נבוך.

"על מה בדיוק אתם מסתכלים?" שאלתי את שלושת הנותרים "פניתי לחתיך מהחבורה ושאלתי אותו אם הוא מרגיש יוצא דופן כי יש פה כבר שניים שאוהבים זרגים. הצעיר התחיל לגמגם וקטעתי אותו, לרגע הוא חשב שהוא ניצל מהמבוכה אך בתנועת אצבע וטפיחה על המיטה הזמנתי אותו לשבת לידי. הוא קם בחוסר חשק והתיישב לידי. הוא הסתכל עלי ועל החבר ״ההומו״ המחורמן שלידי ובמבט קצת כועש שאל "נו…. את רוצה להשפיל פה גם אותי?"

אמרתי לו שאני רוצה שיישאר קרוב אלי ויראה איך אני מוצצת לחבר ״ההומו״ שלו את הזין אבל מקרוב.

קרבתי את הפרצוף של החתיך אלי והתחלתי למצוץ לחבר שלו. החתיך, בעל הביטחון, ניסה להתחכם והתחיל ללטף לי את הפיטמות בעדינות ולחרמן אותי. אמנם עשה עבודה טוב אך תפסתי לו את הזין ואמרתי לו שעוד התחכמויות כאלה והחבר ההומו גומר לו בפרצוף. ״ההומו״ נראה היה מרוצה מהכיוון אליו התפתח האירוע וחייך לחתיך חיוך ממזרי שכזה ואמר "מתאים לי"

החתיך היה המום מהחוצפה של החבר שלו ולרגע קם כדי ללכת אבל הזקפה האדירה הסגירה את מה שהוא באמת הרגיש.

הוא הביט בי שוב ואני סימנתי על הזין העומד לפנינו "בוא, הוא תעזור לי לפנק קצת את החבר האמיץ שלנו"

התחלנו להתנשק על העטרה של הזין, נשיקות רכות עם שפתיים מפושקות מעט וירדנו עם הנשיקות בעדינות לכיוון האשכים. שלחתי את הלשון מעט החוצה על האשכים וחיפשתי את שפתיו של החתיך שגם הוא שלח את לשונו. התחלנו לטייל ולחקור יחדיו את האשכים של ההומו. זזתי הצידה מעט כדי לספוג את שני הצעירים מתענגים מהקטע שחדש להם. החתיך המשיך ללקק ברכות את האשכים ואני הכנסתי את כל הזין עמוק עד הגרון וההומו התחיל להפיק אנחות גרוניות רכות.

ליטפתי את הזין של החתיך הובלתי את הזין של ההומו לפיו. הוא ממש השתדל והחדיר את כל הזין עד הגרון ברעבתנות עד שכמעט נחנק. הקולות הגרוניים יחד עם הרוק שנזל לצדדים גרמו לכוס שלי לפעום בחוזקה, ידעתי שעוד מעט גם הוא יצטרך לקבל תשומת לב אך בינתיים המשכנו לחלוק את הזין של ההומו. מצצנו אותו ברעבתנות בזמן שאני מלטפת את הזין של החתיך.

אני בטוחה שההומו כבר ראה בעיניו איך הוא מתיז לנו על הפרצוף בקרוב מאוד אך אני זה הזזתי את החתיך הצידה. נישקתי את שפתיו ברכות ואמרתי להם שעכשיו נעשה משהו חדש. לקחתי קונדום מהתיק ושאלתי אותם מי רוצה להתלבש.

שניהם גמגמו ואני יודעת שזה בגלל שהם קלטו את הראש המופרע שלי וחששו שהקונדום לא נועד לכוס שלי. החתיך קפץ ראשון והתנדב ללבוש את הקונדום כך שמהר מאוד מצא את עצמו מיוחם מול כולנו בזמן שהוא מחדיר את הזין שלו לתחת של חברו שיצא מהארון.

זה היה כל כך מחרמן… שימנתי את החור עם שמן שיזוף שהיה לי בתיק והזין החליק לו שם בפנים. שניהם גנחו בקול רם והתעלמו מנוכחות החברים ההומופובים שלהם.

ליטפתי את הזין המתנדנד של ההומו שקיבל בתחת ושאלתי אותו אם הוא רוצה לגמור. הוא התחנן כל כך יפה מבעד לאנקות

אמרתי להם שעדיין לא והם שניהם הביטו בי במבט מאוכזב. דחפתי אותם אחד מהשני מנתקת אותם כמו שמנתקים כלבים הרבים אחד עם השני.

הורדתי את החוטיני שלי וחשפתי בפניהם את הכוס המגולח שלי שכבר היה רטוב ומוכן. ההצגה ההומואית הזאת הטריפה אותי והייתי חייבת להתפרק. סימנתי לזוג המזדיינים בתחת להתקרב אלי.

הצעירים התיישבו לידי במיטה. אני נשכבתי, פישקתי רגליים וסימנתי להם ללקק. החתיך התנפל כמו מורעב על הכוס שלי, ליקק ברעבתנות את הרטיבות ומידי פעם הרים את ראשו וציין לכולם כמה טעים לו במבט זחוח.

החבר ההומו שלו נדחק הצידה ולכד את מבטי אז תפסתי אותו ביד ומשכתי אותו אלי לנשיקה עמוקה. הוא שלח יד וליטף לי את השדיים בעדינות תוך כדי מחקר רציני של שפתי בעדינות עם הלשון. הרגשתי ממש בעננים עם כל  הפינוקים הללו.

ראיתי את חבריהם בצד לוטשים עיניים וסימנתי להם להתקרב והם קפצו במהירות כמו כלבלבים מיוחמים ונעמדו ליד המיטה, מביטים בי כמבקשי רשות. אמרתי לאחד מהצעירים שנעמד שם להתחיל ללקק את פי הטבעת של החבר החתיך שלהם שעדיין היה קבור בתוך הכוס התובעני שלי. הוא רכן מעלי כמו חתלתול מיוחם עם תחת מונף כלפי מעלה וכל החור פתוח וחשוף. הצעיר שקיבל ממני את הפקודה רטן בחוסר חשק אבל התחיל ללקק והחתיך שלי התחיל לגנוח בהנאה בזמן שהוא מלקק לי את הכוס. ליטפתי לו את הראש והוא הרים עינו אלי בזמן שהוא מלקק. העיניים הבהירות שלו המיסו אותי והוא חייך אלי חיוך כובש בזמן שהוא ינק את הדגדגן. הבאתי לו קונדום והוא פתח ושם אותו על הזין תוך כדי זה שהוא ממשיך ללקק. משכתי אותו אלי  והזין של החתיך טבע בתוך הכוס היותר מדי רטוב שלי בתנועה אחת מהירה. אמרתי לחבר שליקק לחתיך בתחת להביא גם קונדום. הוא נראה מבולבל לרגע אך האצתי בו לשים אותו ואז הסברתי לחתיך שלי שאני רוצה להרגיש את הזרגים של שניהם בתוכי. הם חייכו מיוחמים עד שהזכרתי שהם ירגישו את הבולבולים שלהם משתפשפים.

התיישבתי על הזין של החתיך ששכב על המיטה והחבר שלו החדיר גם את הזין בפנים. התחושה והגירוי היו מטריפים. שניהם נישקו וליטפו איתי וסימנתי לחבר ההומו שנשאר בצד שיתקרב והתחלתי למצוץ לו את הזין ברעבתנות. מדי פעם עשיתי הפסקה קלה ונתתי לאחד מהצעירים שזיינו אותי לטעום מהזין גם כן.

שני הצעירים שנשארו בצד התחילו לקטר שזה לא פייר איך שהזנחתי אותם. ממש כמו ילדים קטנים שגם רוצים לשחק…. כאילו חמודים!!!

סימנתי להם לבוא וביקשתי מהם לעזור לי למצוץ להומו את הזין ולהתנשק איתי.

הם מצצו לו בחוסר חשק ואחד מהם הגדיל וטען שגם לו מגיע לזיין אותי. סטרתי לו בחוזקה ואמרתי לו שהוא ייענש על כך וביקשתי מההומו שייקח קונדום ויעניש אותו בשבילי.

ההומו לקח שמן שיזוף כי הוא ריחם על החבר המטופש שלו ואחרי שלבש את הקונדום חדר בעדינות. הוא זיין לאט וליטף לו את הזין תוך כדי ונראה היה נראה כאילו הצעיר החצוף נהנה. ההומו הגביר את עבודת היד על הזין ותוך כמה דקות הוא גמר בעוצמה כזאת שאני בטוחה שעדיין לא חווה אורגזמה כזאת בחייו.

הצעיר, שגילה על עצמו דברים חדשים, התיישב על הרצפה המום ומנוטרל והסתכל על איברו הנוטף והרפוי במבוכה וחייך.

שאלתי את החבר השני שקיטר בזמן שמצץ להומו אם הוא גם מעוניין בכזאת דפיקה גורלית או שהוא מוכן לקבל את הזרע של החבר שלו בגרון איתי. הוא הביט עלי לשנייה ובחר להצטרף למציצה משותפת איתי, מדי פעם החדרתי אותו עמוק לגרון של ההומופוב השני שעשה קולות של כוסית נחנקת. כשהקצב גבר הצמדתי את ראשו אל הזיין עד שגמר לו עמוק בפנים, בתוך הגרון. תפסתי אותו ונישקתי אותו חזק, דחפתי את הלשון וחקרתי את הטעמים של חברו. המשכנו להתנשק ככה כמה דקות בזמן שאני עוד מקבלת 2 זרגים בכוס והתחלתי ללטף לו את הזין. הוא היה מחורמן מדי וכל הסיפור הזה לדעתי היה גדול עליו כי הוא גמר לי תוך דקה ביד.

שני הזרגים המשיכו לדפוק אותי כמו חיות מוטרפות חזק ביחד בכוס. הכוס שלי היה רטוב בטירוף ומיוחם מאוד. אמרתי להם שאני מאוד נהנית לסחוט את הבולבולים שלהם ביחד והייתי רוצה לראות איך הם גומרים ביחד, אבל בחוץ. העמדתי אותם והוריתי להם להתחיל לשפשף את הבולבול של חברו עד הגמירה המיוחלת

Loading

4 מחשבות על “הקייטנה של סינגל”

  1. וואו, תודה לך על זה גברתי ????
    הכנסתי לעצמי את הויברטור של אשתי בזמן שקראתי.
    דחפתי חזק ואוננתי עם שמן.
    גמרתי בעוצמות שלה הכרתי.
    תושה

    הגב
  2. אני לא מאמין שאף אחד לא הגיב על היצירה המדהימה הזו
    וואו, שאפו, וואו, וואו, וואו, זה הורססססססס

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן