הקוסמטיקאית – חלק 3

לחלק 2 של הסיפור

היא מתמכרת לידיים הגבריות המטפלות בערוותה הבוערת, הלשון שלו מתחככת בין ירכיה ומלקקות את צופה הניגר ביניהן, מעל התחתונים. הוא אינו מפשיט את תחתוניה, מלקק בירכיים ולשונו חולפת על פני התחתונים הרטובים והתפוחים שלה.  שלישה חדירה נשיקה
היא שוכבת על ספת הקוסמטיקאית, הידיים והלשון הנשיים מגיעים אליה ועליה מלמעלה, הידיים והלשון הגבריים מתחככים בה מלמטה. הראש לא יודע לאיזה עונג להתמכר קודם. שנייה היא מנשקת ומנושקת עם הקוסמטיקאית העדינה ואינה מבינה איך קרה כדבר הזה, אישה עושה בה כבשלה והיא אוהבת את זה. מאוד. זה משגע אותה.
ברגע נוסף, היא מתמכרת לידיים הגבריות המטפלות בערוותה הבוערת, הלשון שלו מתחככת בין ירכיה ומלקקות את צופה הניגר ביניהן, מעל התחתונים. הוא אינו מפשיט את תחתוניה, מלקק בירכיים ולשונו חולפת על פני התחתונים הרטובים והתפוחים שלה.  היא אוהבת את זה. מאוד.
מה קורה פה? לא מצליחה להתמקד בהנאה. התאווה הזו משבשת את מחשבתה. 
הקוסמטיקאית מוצצת את פיה, מושכת ממנה את האויר, מרוקנת את רצונה, האם היא עושה ממנה לסבית נגד רצונה? האמנם אשה יכולה להפוך אותה לשיפחת מין? 
היא משתגעת, הורסת אותה המחשבה שהיא כל כך נהנית.
ובינתיים, באזור הירכיים, היא חשה בשינוי התנוחה של הגבר. ככל הנראה הוא היה כעת על מיטת הטיפולים, ידיו החזקות פישקו את ירכיה ככל שהקרסוליים הקשורים איפשרו לו. היא חשה כעת בזיין זקור ועבה המזדחל בין ירכיה. בלי ספק זה היה זין גדול, גדול מאוד, גדול מכל מה שהכירה. הפחד שיתק אותה. היא לא זעה ולא זזה, שכבה שם אזוקה פיסית ומשותקת נפשית, נתונה לחסדי הקוסמטיקאית ושותפה המיסתורי. הזין האדיר עשה את דרכו משפשף את ירכיה ותוך זמן קצר הגיע לתפיחה הסוערת שלה. המכוסה בתחתונים הספוגים בנוזלי האהבה שלה. קו ההגנה האחרון שלה.  הגבר בעל הזין האדיר, לא דיבר, הוא אחז בברכיה, מפריד את רגליה רחוק ככל האפשר. היא חשה כיצד הוא מדביק את קצה המוט הזקור שלו אל מרכז התשוקה שלה. היא יכלה לחוש בראש החם של הזרג הענק דרך תחתוניה הדקיקים.

 

לחלק 4 של הסיפור

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן