המנכ"ל הגרמני – חלק שני

לתחילת הסיפור

קלאוס ודרורה שכבו מתנשפים מנסים להסדיר את הנשימה שלהם. רן הביט בהם כלא מאמין.

התחושות של רן היו דואליות, מצד אחד הוא פירגן לאשתו שנהנתה מן האקט ומצד שני צצו בו רגשות קנאה קלים.

הוא ידע להתגבר על הרגשות האלו והבין בתוך תוכו שלאחר כל שנות הנישואים האלו מגיע לאשתו לחוות משהו שגם הוא חווה. בנסיעותיו בחו"ל יצא לו לפרק אשה אחרת פה ושם אבל הוא תמיד חזר הביתה בסוף והוא ידע שהמקרים הבודדים האלו לפעמים נותנים זריקת חיים לנישואים ומדוע בעצם לא לפרגן לדרורה.

הוא ידע שדרורה תישאר נאמנה לו אם מידי פעם תקבל הזרקת זרע סמיך מגבר אחר לא תיפול שערה משערות ראשו. הוא מאד אוהב את דרורה וכששמים על המשקל את רצונו לפרגן לה לעומת הקנאה, הוא העדיף לפרגן.

עובדה  לכך היא שבימים אלו שנכתב הסיפור, רן חולה ואינו במיטבו ואינו יכול לזיין את דרורה, היא נאמנה לו ומסתפקת בפורקן הידני שהוא מעניק לה ואינה מוכנה להימצא בקרב גברים אחרים .

אבל נחזור לעניינו של קלאוס המנכ"ל הגרמני שלא התכוון לסיים את הערב בצורה כזאת וגם דרורה טרם מיצתה את הזין הערל והענקי שעמד לרשותה.

זה לא שרן לא סיפק אותה, אבל המבנה של זינו של קלאוס היה עבה מאד עם עורלה עבה שבשעת חדירתה גרמה לגירוי עצום בנקודת ה G של דרורה וגם גרמה לה לגירוי בכניסה וביציאה מהכוס.

דרורה ליטפה את הזין של קלאוס שנעמד תוך פחות מדקה, היא מצצה את הזין וטעמה את שאריות הזרע שנותרו על הזין ואת הטעם של הכוס שלה.

קלאוס נשכב על הגב וביקש ממנה לעלות עם איבר מינה על הפה שלו.

הם נשכבו בתנוחה הקלאסית של 69 וליקקו בהנאה זה לזו. דרורה הכניסה שוב את איברו לפיה ומצצה אותו הלוך ושוב וקלאוס החדיר את לשונו לדגדגן הבולט שלה וליקק סביבו כשהוא טועם את טעם הזרע שלו גם. דרורה חסרת המעצורים לא יכולה יותר לעמוד בגירוי והחלה לרטוט שוב לקראת אורגזמה חזקה. היא במשך דקה תמימה רטטה והפסיקה למצוץ למנכ"ל את הזין מרוב הגירוי והעונג שהוא העניק לה. בסיום של דקותיים היא גמרה באנחה חזקה וברטט אגן בלתי נשלט שנמשך כשלושים שניות.

קלאוס לא חיכה הרבה, הפך אותה על גבה , הרים מעט את רגליה על כתפיו ונעץ את הכלי האימתני שלו בתוכה.

האיבר התקבל באנקה מצידה של דרורה. בכל חדירה של ראש הזין היא גורתה בנקודת ה G ובכל יציאה הוא יצא לגמרי כך שהזין נכנס ויצא והרעיד מצד אחת את הדגדגן בכניסה ואת נקודת ה G כשכבר היה בפנים ואז במשיכה גם הרעיד את נקודת ה G ואת הדגדגן.

כפי שאתם יכולים לתאר דרורה תוך זמן קצר חוותה אורגזמה רביעית באותו ערב ושיתפה את תחושתה באנחות קולניות בלתי נשלטות.

בזמן הזה רן צילם אותם בכל תנוחה אפשרית. צריך לזכור שזאת היתה תקופה שלא היו מצלמות דיגיטליות ואופס.. נגמרו לו הפילם.

הוא יצא בשקט מהסוויטה לכיוון החדר שלהם להביא עוד פילם, וכשחזר גילה שדלת הסוויטה נטרקה.

הוא דפק בדלת ולא היה מענה. השעה היתה שתיים בלילה. דרורה וקלאוס נרדמו כנראה חבוקים זאת בזרועות זה ולא שמעו את הדפיקות בדלת.

גם היין ששתו באותו ערב לא הגביר את עירנותם ורן המסכן נותר בחוץ.  לאחר כמה דקות רן חזר לחדרו ולפני שהלך לישון אונן במשך מספר דקות , מנסה לדמיין את קלאוס חודר לאשתו. הוא חשב לעצמו שחבל שהוא לא אונן מולם וזה היה מגרה אותו יותר.

באותו לילה קלאוס ודרורה המשיכו לחגוג כשפנים. הם התעוררו כמעט כל שעה לזיקפה מחודשת של קלאוס שהזריע את דרורה בזרע הסמיך שלו.

ריחות הזיונים והזרע ונוזל הכוס של דרורה היו חזקים ומגרים והם לא טרחו להתקלח ולהתרענן ופשוט מצצו זה לזו את שרידי הנוזלים המגרים בתאווה אין קץ.

בשעה שש בבוקר רן התדפק שוב על דלתם וקלאוס הפעם פתח את הדלת. דרורה ביקשה להישאר בסוויטה כי היא מאד נהנתה שם והיו שם פינוקים נחמדים.

רן בהתחלה נעלב אך היא הסבירה לו שבגלל שקלאוס לא נימול ההרגשה שונה ולא תהיה לה הזדמנות אחרת ולכן רק החליט לזרום איתה.

הוא שאל אותה אם היא מעדיפה להיות לבד עם קלאוס והיא ענתה שכן. הוא חזרה לחדרו ואונן שוב.

בשעות הבוקר המאוחרות שבה דרורה לחדר והודתה לרן על הלילה המדהים שעברה.

"מותק, זה היה מדהים וזה לא טריוויאלי מה שעשית עבורי" הודתה לו.

כעבור שבועיים דרורה אומרת לרן:

"לא קיבלתי" אמרה דרורה.

"מה זאת אומרת לא קיבלת" ענה רן.

"המחזור! לא קיבלתי"

"שיט… רוב הסיכויים שזה קלאוס" ענה רן

"מה נעשה" שאלה דרורה.

"דוקא תינוק גרמני קטן יכול להיות נחמד.  לא ?"

"דפוק אחד"  ענתה דרורה בחיוך מאולץ  "אבל לזכותך… אתה תמיד יודע לפרגן"

"אני אוהבת אותך"

"גם אני אוהב אותך"

היא הוליכה אותו לחדר, התפשטה מולו ואמרה לו "זיין אותי עכשיו דפוק"

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן