הטבעת – רומנטיקה של סוטים

סיפור של  סינגל שייקר

 

היא הסתכלה על הטבעת ותהתה לאן זה יוביל הפעם. עד עכשיו זרמה תמיד עם כל הגחמות והמשחקים שלו. היא רצתה להגיד לו שהיא לא צריכה לענוד תכשיט שמסמל שייכות למישהו, כי היא כבר שפחת המין שלו ושכנראה הוא לא הבין זאת עד עכשיו. היא פתחה את הפה כדי להגיד לו שהיא מרגישה כמו ליצן חצר מטופש שמשעשע רק אותו ושהוא לא רואה כמה היא מסורה, אך כשניסתה לדבר לא הצליחה להוציא מילה. הוא הניח שהיא שיכורה ומבולבלת ושאולי קצת סקס ימיס את המתח ביניהם כמו שזה עוזר תמיד.

הוא מזג לה עוד יין לכוס. לפתע היא הבינה שהוא בקושי שתה מהבקבוק ושהיא שתתה כמעט הכל. יחד עם ההבנה, הרגישה את הקלילות והסחרחורת. היא תהתה איך תגיע לאוטו עם העקבים הדקיקים שלה.

היא ענדה את הטבעת ביד ימין למרות שחשבה לענוד אותה בידה השמאלית. הגבר הסביר לה שזה תואם את תפקידה, שלא תנסה לשחק אתו משחקים ושלא תנסה אותו. היא שלחה את כף רגלה היחפה אל מפשעתו וחייכנה בחוצפה. והוא שלח יד בין רגליה למפשעתה החשופה וסתר לה. היא קיללה את הרגע ששמעה בקולו לעוד גחמה מטופשת כמו לא ללבוש תחתונים כשיוצאים עם האדון.

הוא הודיע לה שמהיום היא לא יוזמת יותר ושעליה להמתין להוראות ממנו בצורה מאופקת וצייתנית. כשאמר לה שהיא גורה סוררת שהיא צריכה חינוך היא צחקה בילדותיות.

הוא העביר אצבע על סנטרה, נשק קלות לשפתיה, הביט בה במבט נוקב והסביר לה שהיא צריכה ללמוד להתנהג, מה לעשות ועם מי לדבר. היא חייכה כשהמשיך והסביר לה שנמאס לו לעקוב אחריה ולראות את כל השטויות שהיא עושה, כי ככה לא מתנהגת שפחה משויכת לאדון אלא זונה סוררת.

היא הייתה מחורמנת בטירוף מהשפעת האלכוהול ותשומת הלב שהעניק לה הגבר שלה. בראש שלה היא כבר ראתה איך הם יגיעו לדירה שלו לסקס האגרסיבי שהיא כל כך אהבה.

הוא הוביל אותה לרכב שלו ופתח לה את הדלת כמו ג׳נטלמן אמיתי. היא נישקה אותו וצנחה לתוך המושב ליד הנהג. הוא לחץ על דוושת הגז והתרכז לו בנסיעה בעוד היא מביטה עליו מסוחררת לגמרי, מחייכת אליו חיוך דבילי. הוא הושיט יד לבין רגליה תוך כדי נסיעה והרגיש כמה שהיא מוכנה בשבילו. היא לא לבשה תחתונים כמו שהוא לימד אותה, שתחתונים זה בגד שלא לובשים ליד הדום ומאז, היא דואגת לוותר עליהם כשהיא פוגשת את האדון שלה.

כשנכנסו לדירה היא הופתעה .

הוא לא הרשה לה לחלוץ נעלים ולהעיף את העקבים הממש לא נוחים. היא התוכחה איתו על עניין הנעלים אך הוא סתר לה קלות ואמר לה שעליה לכבד את הגבולות שהאדון מציב לה. היא צחקה כשאמר לה את זה. לאחר מכן ביקש ממנה להתפשט לגמרי ולהישאר עם הנעלים בלבד. היא עשתה זאת, פשוט העיפה את השמלה הקטנה והשליכה אותה על האדון שלה בצורה מתגרה שכזו.

הוא קרא לה חוצפנית, אמר לה שתיענש על זה וסימן לה עם לבוא.

היא התקרבה בהליכה מתגרה שכזו ונעמדה לידו, בגלל העקבים שלה היא היתה הרבה יותר גבוהה ממנו והסתכלה עליו מלמעלה. היא הרגישה גמלונית ומטופשת בגובה הזה אבל הוא דרש ממנה להתלבש ככה עבורו כיוון שאהב לזיין אותה עם העקבים כמו בסרטים הכחולים.

במבט מבושם שכזה הביטה בו ונשקה קלות לשפתיו. הוא מצידו שוב קרא לה חוצפנית והודיע שמהיום הם יעבדו על החינוך והאילוף. הוא פתח בשאלה האם היא חושבת שהוא צריך לקשור אותה או שהיא תיתן לו לעשות מה שבא לו כשידיה משוחררות.

היא צחקקה בטיפשות ונזרקה על הספה כמו זנזונת. היא כל כך אהבה את הקשיחות שלו וציפתה ממנו לזנק עליה , לזיין אותה כמו שהיא אוהבת. היא היתה כל כך מוכנה בשבילו והרטיבות נמרחה בין ירכיה. אך כשהוא ניגש אליה הוא סובב אותה על הבטן והחל להצליף לה בישבן עם חגורה. היא היתה המומה וניסתה להגן על עורה החשוף בידיה. האדון שאל אותה שוב אם הוא צריך לקשור אותה כדי שתלמד לקבל עונש. היא יבבה בחוסר חשק ושאלה כמה הצלפות…. התשובה שלו היתה שהו ימשיך להצליף עד שיהיה לה תחת אדום והיא תלמד שלא להתנגד. היא הזיזה את ידיה והרימה את עכוזה בגבורה אל מולו. היא הביטה על פניו בזמן שהעניש אותה. הוא היה מרוכז ורציני והיא אהבה אותו ככה עם החיוך הסאדיסטי מרוח על שפתיו. העור בישבנה בער וכשבכתה כל האיפור נזל על פניה והעניק לה מראה של סרט אימה.

כשסיים הביא קרח מהמקפיא והעביר על עורה. הכל כאב לה והיא רעדה ובכתה. הוא נישק את עיניה הנפוחות מבכי והשכיב אותה על ברכיו כך שישבנה שוב היה נתון לחסדיו. הוא שיחק עם קוביות הקרח על עורה הרגיש ודחף את קוביות הקרח לכוס שלה. היא יללה משהו על זה שזה כואב ואך הושתקה במהירות על ידי פליק בתחת.

היא התחננה אליו וביקשה לקבל ממנו את הזין המדהים שלו בחורים הרעבים שלה  אך הוא משך לה בשיער וקרא לה זונה חוצפנית והודיע שהוא זה שיחליט מתי ואיך היא תקבל זין אם בכלל.

הוא שיחרר את איברו הזקור והיא התחילה למצוץ אותו עמוק לגרון. קוביות קרח נוספות נדחקו לתוכה מרטיטות את הכוס שלה שכבר היה אדום ורגיש מאוד.

היא הוציאה את הזין מהפה והמשיכה לטייל עם הלשון על הכיפה בעוד היא מביטה בעיניו ואומרת לו עד כמה היא אוהבת אותו. הוא הסתכל עליה במבט מרוחק וליטף לה את הראש כמו שמלטפים חיית מחמד ודחק את הזין בתוך הגרון עוד פעם עד שנחנקה והדמעות נזלו בלחייה. כשהוציאה את הזין מהפה נישקה את הכיפה והסתכלה עליו ואמרה לו שהיא אוהבת אותו פעם אחר פעם. היא מלמלה את המילים האלה, התרוממה לאט ונישקה אותו על שפתיו . הוא חייך בקרירות והיא שוב התחננה אליו שיחדיר את הזין שלו לתוכה כי היא לא יכולה יותר. הוא לא ענה והמבט הקריר שהיה בעיניו התמוסס קצת. היא התחככה על הזין וכשהוא מילא אותה הרגישה שהיא מתפוצצת מעונג רק מתחושת המלאות בכוס.

היא ידעה שהיא מוכנה לגמרי לגמירה על הזין הממלא אותה אך זכרה שזה לא מקומה. זכרה שאדונה האהוב מבקש לחנך אותה ולהתאים אותה לצרכיו שלו ולא לצרכים העלובים שלה לגמירה מהירה. היא שלפה את עצמה מהזין שהסב לה עונג כה רב ושלחה את ידה לאסוף את מיצי התאווה שלה המעורבים עם מי הקרח שהתמוססו מחום הכוס הבוער שלה. את ידה הרטובה שלחה אל ישבנה והרטיבה את החריץ תוך הכנסת אצבעות את החור הצר שלה. היא ידעה שאדונה אוהב מאוד לזיין את ישבנה אולם נסיונות נעבר הכאיבו לה מאוד והוא נמנע מכך. היא הביטה בו וראתה את עיניו קופצות בין אצבעותיה החודרות לישבנה אל פניה. כשהרגישה שהרטיבה מספיק, הורידה את פלג גופה העליון על מסעד הספה ושלחה את ידיה אחורה לפסק את ישבנה אל מולו. היא לא הספיקה לחשוב יותר מידי כי אדונה התנפל עליה במהירות והחדיר את זיינו אל ישבנה בתנועה אחת חדה. היא הרגישה אותו קורע אותה וחשבה שעוד רגע תתמוטט מכאב אך רצתה להראות לאדונה עד כמה היא טובה בשבילו, עד כמה היא אוהבת אותו.  אדונה החל לזיין אותה בקצב אחיד ומהיר, תנועות ארוכות ומלאות שנתנו לה להרגיש את הזין שלו עמוק בבטנה ואת הביצים המלאות שלו הולמות לה בכוס. לאחר דקה נוראית הכאב שכח מעט והיא העבירה יד אחת אל הדגדגן.

היא המשיכה לאונן והתענגה על עוצמת הדפיקות של הגבר. הוא תפס אותה בשיער ונתן לגופו פשוט ליפול עליה בעוצמה.

היא הביטה עליו, ידה עדיין בכוס, משפשפת את הדגדגן ודוחפת אצבעות . הוא הסתכל בעיניה ואמר לה שהיא ממש זונה ושהיא צריכה שימלאו אותה בכל חור. הוא שאל אותה אם היא רוצה עוד זכר כאן , גלגל שלישי שיזיין אך חששה לענות כי תמיד הייתה זנותית ומכורה לריגושים בצורת גברים חתיכים. היא ידעה שזאת שאלה מכשילה שעדיף שלא תענה. הוא הביט בה לשניות ארוכות ואז ירק עליה, הרוק החמים נזל על עיניה ושפתיה, היא הושיטה לשון וליקקה.  "אדוני אני או…" הוא לא נתן לה לסיים את המשפט והפיל את כל משקל גופו עליה חודר שוב בחוזקה אל ישבנה . הוא תפס אותה בגרון ולחש לה באוזן שהיא זונה שלו ושכל החורים שלה שייכים לו, הוא מחליט על עליהם והוא אוהב את החורים האלו. הוא שאל אותה אם היא מבינה? הוא לא באמת המתין לתשובה וגמר בעוצמה בתוך התחת שלה.

לאחר כמה רגעים הוא קם להתקלח. היא נותרה מנומנמת והרגישה מטונפת. הרגשת הריחוק שקיבלה ממנו הפתיעה אותה, היא הרגישה שנתנה את כל כולה וציפתה לסקס וכמו גם לקצת רגש. הוא חזר לחדר לבוש מכנס בד קצר והתיישב לצפות בטלוויזיה. היא מצידה נותרה על המיטה כמו זונה מטונפת והביטה בו מעשן סיגריה ובוהה בטלוויזיה.

לאחר שהתקלחה גם היא ושטפה את הנוזלים שלו ממנה נשכבה לידו על הספה מאפשרת לו ללטף אותה ולצבוט לה את הפטמות בעדינות. היא התכרבלה לצידו כמו כלבלב ונמנמה על ברכיו. אין דבר שאהבה יותר מאשר להירגע בחיקו, לנוח מהסקס הסוער שהשאיר את גופה בוער ורגוע באותו הזמן. היא ידעה שלא ייקח עוד יותר מידי זמן והקרבה אליו תגרום לחרמנות שלה להתרומם שוב. הכוס הנקי שלה כבר התחיל לפעום והיא מצאה את עצמה משחזרת את מהלך הערב כולו, התכשיט, ההוראות, המסעדה, המין הכואב. בלי ממש לשים ליב מצאה את ידיה מגששות לכיוון הזין המדהים שלו…

Loading

מחשבה 1 על “הטבעת – רומנטיקה של סוטים”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן