הבנות לוקחות שליטה – חלק 5 – דיאנה

לחלק 4 של הסיפור

דיאנה כמעט וחנקה אותי כשהכוס הרטוב שלה עוטף את פי ואפי. נשמתי את הלחות הממכרת של הכוס הנוטף שלה. לשוני המשיכה לענג את דיאנה, עוד ועוד ועוד. ציפיתי לגמירה נוספת ויותר מכל השתוקקתי לגמור בעצמי, אבל התנועות של הידיים ששיחקו בזין שלי…..

 

התרוממתי  תוך שאני מיישר את גבי שכבר קיבל את צורת השולחן. העפתי מבט בבנות שכולן היו עירומות לחלוטין כעת. דיאנה עמדה ממש קרוב אלי. היא הלבישה עלי בחזרה את כיסוי הראש בזריזות ונצמדה אלי. חשתי בשדיים הגדולים והיפים שלה כשהם נלחצים אל חזי. הפיטמות שלה, מחודדות וקשויות כמעט ושרטו את חזי.

"אתה יודע שאני אקח אותך כאן, על השולחן, מול החברות שלי"

"כן, אני יודע, דיאנה" עניתי

עלה על השולחן אמרה בעודה מסייעת לי לעלות על השולחן הגדול. הרטייה השחורה שכיסתה את עיני מנעה ממני לראות את הסובבות אבל קולות הצחוק וההתפעלות מסביב לא נתנו מקום לטעות. דיאנה התכוונה לכל מילה. היא התכוונה לקחת אותי על השולחן מול עיניהן המתפעלות של שלושת הבנות, חברותיה שללא ספק העריכו מאוד את השליטה שלה.

"על ארבע"  פקדה
צייתתי  
חשתי כיצד דיאנה עולה על השולחן ומתמקמת מאחורי. ירכיה אופפות את שלי, היא רכנה מעלי כך שיכולתי לחוש בשדיה הגדולים כשהם מתנדנדים ונוגעים, לא נוגעים באלו בגבי, כמו זוג מטוטלות המציירות מהלך מעגלי

דיאנה הגבירה את הלחץ. יכולתי לחוש בריתמת העור העוטפת את ירכיה. למעשה, יכולתי גם להריח את ריח העור של הריתמה. ידעתי מה צפוי. הכרתי את הדילדו הקמור שהיא נוהגת לחבר אל ריתמת העור.

הבנות סביב היו שקטות. ככל הנראה מרותקות למה שמתרחש על השולחן.

"ענת, תעזרי לי בבקשה עם הפלחים שלו" שמעתי את קולה הפוקד של דיאנה, ומיד חשתי בזוג ידיים חזקות שאוחזות בשני חלקי הישבן שלי ומפלחות ומפרידות את שני החצאים בכוח. יכולתי לחוש באוויר הזורם לפי הטבעת הפעור שלי. הירכיים של דיאנה הרפו ממני לרגע.

"בוא, נעשה את זה קצת יותר קל בשבילך" שמעתי את דיאנה ובאותו רגע ממש אצבע בוטחת, עוטה כפפת לטקס נכנסה אל בין שני הפלחים ובתנועה סיבובית החלה לגרז היטב את פי הטבעת שלי. לא יכולתי לראות או לחוש בדיוק אבל ידעתי שהאצבע של דיאנה נכנסה אל תוכי עמוק למדי.

סיבוב ועוד סיבוב פנימה והחוצה והאצבע יצאה תוך השמעת קול שיחרור קל כמו של חליצת פקק מבקבוק. 

"יפה מאוד, עכשיו אתה ממש מוכן" אמרה דיאנה והפליקה על הישבן שלי הפלקה מכובדת.

הירכיים של דיאנה, שוב סגרו על הישבן שלי. חשתי את קצהו של הדילדו לוחץ על פי הטבעת שלי. הלחץ הלך וגבר, דיאנה הלמה וסובבה והחדירה את הדילדו לתוך פי הטבעת המשומן והפעור שחיכה לדיאנה שתיכנס. והיא נכנסה, והלמה וחדרה וזיינה. בשלב מסוים יכולתי לחוש בקצהו של הדילדו כשהוא הולם בפרוסטטה שלי. הזין העומד שלי, פונה לעבר השולחן עמד לשחרר את מטענו בכל רגע. חשתי כיצד קידמת הירכיים של דיאנה מכים בישבני עם כל תנועה ותנועה שלה, מה שאומר שהדילדו השלים את מסעו פנימה. הבנות מסביב השמיעו קריאות התפעלות ועידוד: זייני אותו, היכנסי בו.

ידעתי שאני עומד לגמור בכל רגע, אבל גם דיאנה ידעה זאת.

"יוספה" שמעתי את גרמלה קוראת, ושוב חשתי ביד חזקה, הפעם היא סגרה את ידה על הזין שלי, כשהיא מונעת ממני לגמור. דיאנה המשיכה לפמפם אותי אבל הגמירה לא באה, היד האיתנה, ככל הנראה של יוספה, מנעה ממני את הפורקן.

קולות השימחה והעידוד גברו. זוג ידיים אחז בפיטמות שלי בכוח. זה כאב והגירוי גבר עוד יותר!

אתה רוצה לגמור? שאלה דיאנה

ברור שרוצה.

דיאנה שיחררה את הדילדו שלה במשיכה מהירה והניחה לי לכמה רגעים.

"שכב על הגב" אמרה ואני כמובן צייתתי

דיאנה הסירה מעיני את הכיסוי ובתנועה מהירה התיישבה עלי, ידעתי היטב את המצופה ממני והתחלתי ללקק את הכוס הרטוב והפעור לרווחה של דיאנה, שלא ביזבזה זמן והורידה אותו היישר על שפתי. כמה ידיים שיחקו באותו זמן בזין הזקור והדואב שלי. עשיתי מאמץ גדול כדי שדיאנה תגמור, ואכן תוך כמה דקות היא גמרה בשטף נוזלים ששטף את פני.

באמת רוצה לגמור? שאלה שוב

בטוח שרוצה, דיאנה.

אז אתה יודע מה עליך לעשות, נכון?

ידעתי כמובן, אבל לא יכולתי לענות כי דיאנה כמעט וחנקה אותי כשהכוס הרטוב שלה עוטף את פי ואפי. נשמתי את הלחות הממכרת של הכוס הנוטף שלה. לשוני המשיכה לענג את דיאנה, עוד ועוד ועוד. ציפיתי לגמירה נוספת ויותר מכל השתוקקתי לגמור בעצמי, אבל התנועות של הידיים ששיחקו בזין שלי היו מגרות ביותר אבל לא מן הסוג המשחרר.

עוד אני מלקק את הכוס האופף אותי מתחת לישבן המלכותי, חשתי באצבע שחדרה לפי הטבעת המורחב שלי, שעדיין לא התאושש מן החדירה של הדילדו של דיאנה. אצבע ארוכה, חזקה, מיומנת, מתפתלת. כרית האצבע ליטפה את הפרוסטטה שלי בעוצמה. ניסיתי להעיף מבט כדי לדעת מי החודרת: אראלה? יוספה? או אולי ענת? מאוד רציתי לדעת אבל הירכיים של דיאנה לא איפשרו את זה. התרכזתי בלענג את דיאנה, ואכן תוך כמה דקות הגמרתי אותה שוב והיא הודתה לי בשיחרור הירכיים וברעד שכיסה את כל פני. ובאותה עת, האצבע החולבת את הפרוסטטה שלי, ביצעה תנועה מהירה והתפוצצתי אל בין הידיים המשחקות בזין שלי. צחוקן של הבנות גבר ודיאנה העניקה לי כמה טפיחות הגונות על הישבן בעודה מתרוממת מעל פני. התרוממתי בזהירות תוך שאני בוחן את שלושת הבנות שהשתתפו בערב המדהים: אראלה, יוספה וענת. 

"בנות, היה תענוג לשרת אתכן" אמרתי ופניתי לעבר חדר האמבטיה

סוף

 

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן