הבית של ג'ינה -גברת שור לוקחת את רוברטו – פרק 11

………רוברטו התקרב אליה והחל ללטף אותה בעדינות. גברת שור נסוגה מעט. היא לא היתה נינוחה. היא השפילה את מבטה ומבי להביט אל עיניו אמרה:  "תיראה רוברטו, אני קניתי את השירותים שלך למטרה אחת. אני רוצה את הזרע שלך, אתה בסך הכל משרת של ג'ינה ואני שילמתי תמורת משהו מאוד מוגדר, אז בבקשה תתפשט ושב על המיטה. אני רוצה להספיק להוציא ממך זרע פעמיים ויש לנו בערך שעה לשם כך"………..

 

רוברטו זונת מין

פרק 11 – גברת שור מממשת את הזכייה
רוברטו הלך אחרי גברת שור. בליבו הוא ברך על שגברת שור היא זו שזכתה בו. האישה החייכנת ונעימת הסבר. הוא הביט בה כשהלך אחריה. למרות שהיתה שמנמונת הליכתה הקלילה לא הצביעה על שום כבדות מוגזמת. החדר הגדול שנפתח מולם, חדר שינה מאובזר ומסודר עם מיטת ענקית במרכזו. גברת שור הסתובבה והביטה ברוברטו. ניכר בה שהיא לא כל כך נינוחה בסיטואציה הזו. חיוכה הביישני הסגיר את תחושותיה. רוברטו ידע היטב מה מצופה ממנו אבל הוא החליט ללכת עם זה עד הסוף ולתת לגברת שור את המיטב שהיה ביכולתו. הוא סקר אותה ביסודיות, מן הרגליים הלא רזות, הישבן הגדול וקו המותניים המעובה עד השדיים הגדולים והפנים החייכניות ונעימות. לא, זה היה ברור שגברת שור איננה מסוג הנשים שגברים מסובבים אחריהם את הראש אבל הביישנות שלה והחיוך הסימפטי, כבשו את ליבו.
רוברטו התקרב אליה והחל ללטף אותה בעדינות. גברת שור נסוגה מעט. היא לא היתה נינוחה. היא השפילה את מבטה ומבי להביט אל עיניו אמרה:
"תיראה רוברטו, אני קניתי את השירותים שלך למטרה אחת. אני רוצה את הזרע שלך, אתה בסך הכל משרת של ג'ינה ואני שילמתי תמורת משהו מאוד מוגדר, אז בבקשה תתפשט ושב על המיטה. אני רוצה להספיק להוציא ממך זרע פעמיים ויש לנו בערך שעה לשם כך"
רוברטו היה המום. הוא ידע בדיוק למה הוא כאן וידע מה הוא אמור לעשות אבל דבריה של גברת שור העמידו בפניו מראה, ומה שהוא ראה שם, לא היה קל לעיכול. חוץ מלקרוא לו זונה, היא אמרה הכל
"תיראי" הוא ענה "אני כאן לא מרצוני, אני עבד של המכשפה. היא שבתה אותי ומשתמשת בי בניגוד לרצוני, את מוצאת חן בעיני, תרשי לי לפחות להנות ממה שאני עושה" ענה. הוא הביט בגברת שור שלא הרימה את מבטה אבל הוא הבחין בדמעה על לחייה.
"טוב, טוב" ענתה. "תתפשט ונתחיל"
רוברטו התפשט והתיישב על המיטה עירום לחלוטין הזיקפה שלו כמעט ונעלמה.
גברת שור התקרבה אליו, היא לבשה חולצה ארוכת שרוולים, הדוקה מעט וחצאית ארוכה. היא הסירה את תחתוניה מתחת לחצאית והתיישבה על ירכיו. לבד מן התחתונים היא נותרה לבושה לחלוטין. היא ניסתה להתיישב על הזין אבל רוברטו עצר בעדה.
"את רואה שאני לא זקור, נכון?" אמר בשקט "תני לי לנהל את העניינים, את תקבלי את מה שמגיע לך, אני מבטיח" המשיך בקול רך
גברת שור נסוגה מעט אך נותרה ישובה על ירכיו. רוברטו הסיר באיטיות את חולצתה והביט בה. שדיה הגדולים היו נתונים בתוך חזייה מקטינה. הוא שלח ידיו אל אחורי גבה ושיחרר את הקרסים הקטנים שהחזיקו את החזייה ושיחרר את זוג השדיים הגדולים מכלאם. רוברטו הביט בשדיים. גדולים בהרבה ממה שנראה היה לפני ששיחרר אותם, אבל מה שהפתיע אותו יותר מכל היה המצג של השדיים. מעולם לא ראה רוברטו זוג שדיים כל כך גדולים ועדיין כל כך זקופים. השדיים הגדולים ניבטו בו כמו זוג פנסים. רוברטו הבין משהו בענייני שדיים והוא שלח את ידיו והחל ללטף את הזוג בעדינות כשהוא מעביר את כפות ידיו הגדולות סביב סביב כשהוא תר אחרי סימנים של הגדלה מלאכותית, אבל עיניו לא הטעו אותו, השדיים הגדולים והזקופים היו טבעיים לחלוטין.
"ואת הזוג האלוהי הזה, את מסתירה מתחת לחולצה סגורה וחזייה מקטינה? מה בדיוק יש לך להסתיר?" שאל
גברת שור הסמיקה, והזיקפה החלה לשוב אל הזין של רוברטו. גברת שור הבחינה בכך אך לא אמרה דבר. רוברטו הביט בשדיים שלה שהיו כעת אחוזות בשתי כפות ידיו. זוג שדיים ענקיים, מושלמים, שהיו ממלאים בקלות חזייה בגודל E בלי להאיר מקום לאצבע, לבנים בהירים בלי שום פגם זוג פיטמות חומות כהות זקורות וקטנות על גבי עטרות שנראו כאילו מישהו צייר אותן בקפידה. עטרות בקוטר של 10 ס"מ לפחות.
רוברטו התכופף ונשק לאחת הפיטמות. גברת שור רעדה קלות. הוא המשיך ונישק גם את השנייה ומיד אחר כך החל למצוץ אותן, אחת אחת לסירוגין. כל פיטמה שהוא מצץ, גרמה לו לייסורי מצפון שמא הוא מזניח את רעותה.
גברת שור רטטה בתשוקה. הוא ראה שהיא מתבוננת על הזיקפה שלו אך חוששת לגעת. בעדינות הוא נטל את ידה הימנית והניח אותה על הזין הנוקשה שלו. גברת שור גנחה ואחזה בזין בכוח. רוברטו החל לנוע בתוך ידה. הוא הרים את פניו והניח את שפתיו על שפתותיה האדומות של גברת שור. הוא נישק אותה בעוצמה, נשיקה צרפתית ארוכה. היא נמסה לתוכו, ראשה נטה לאחור כאילו היתה בובה. רוברטו אחז במותניה, הרים אותה מעל ירכיו והושיב אותה יישר על הזין הזקור שלו. לא היתה שום התנגדות, הזרג הזקור של רוברטו החליק פנימה בקלילות. הכוס של גברת שור היה רטוב ומוכן. רוברטו חזר לשדיים הענקיים שלה, ליטף, מעך, נישק, מצץ ומחץ את הפיטמות הקטנות והזקורות שלה. הוא הביט בה והיא הרימה את מבטה, חייכה את חיוכה הביישני והחלה לעלות ולרדת בקצב הולך וגובר על הזין של רוברטו. רוברטו לא התאמץ למשוך זמן או להתאפק. הוא שיחרר ונתן לעצמו לגמור בתוך הכוס הרטוב שלה בלי לחכות עד שגם היא תיגמור. היה ברור שגברת שור לא גמרה ואפילו היתה די רחוקה מלגמור, ואף על פי כן, היא חייכה חיוך רחב של שביעות רצון, נטתה לעברו של רוברטו והפעם היא זו שנשקה לו בעוצמה. הדביקה את שפתותיה לשלו ולא הניחה לו לסגת לאחור, לשונה התרוצצה בתוך חלל פיו ולא חדלה. רוברטו הביט בה בסיפוק ונשכב לאחור על המיטה הגדולה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן