האשה במגפיים – חלק 2

 

מר נווגה בפייסבוק

לפרק הראשון

צפצוף המכונית מאחוריי העיר אותי מהפנטזיה בה הייתי שקוע.

איני יודע מדוע בזמן האחרון החרמנות שלי גורמת לי לדמיין לעצמי כל כך הרבה סקס בזמן המתנה לרמזור, אבל בפרק זמן האור האדום, הספקתי לתפוס אשה עם מגפיים ולעשות אתה סקס סוער, אוי אני בטח במקצוע הלא נכון.

אולי הייתי צריך להיות פנטזיונר או סופר, אך חזרתי למציאות כשהזין שלי קשה מהמחשבות על אותה פנטזיה עלומה שדמיינתי עליה, יצאתי מכוון תל-אביב דרומה לכוון ביתי, כנראה שהלילה באמת אצטרך להסתפק בעבודה ידנית מול התמונות הפורנוגרפיות במחשב שלי.

עברתי את מחלף ראשון בדרכי דרומה לכביש יבנה ובצד הדרך עמדה אשה בחצאית קצרה עם מגפיים מאותתת למכוניות לעצור לה.

"זה לא יכול לקרות פעמיים בערב, והפעם זה אמיתי ולא במוחי הקודח" חשבתי לעצמי.

האשה נופפה והמכוניות לפני ציפצפו לה אך לא עצרו.

הסתכנתי בחציית שני מסלולים על מנת לרדת לשוליים תוך כדי צפירת צופרים של נהגים נזעמים. עמדתי בצד הדרך כחמישים מטר מהבחורה והיא התקדמה אלי בתנועות סקסיות, הכניסה את ראשה לחלוני שנפתח במיוחד בשבילה.

"אני צריכה לחוף פלמחים".

"מה יש לך לחפש שם בשעה כזאת"

"לישון על החוף"

מכיון שלא היה לי משהו יותר טוב לעשות עניתי לה:

"עלי" .

לרגע אחד נדהמתי מרמת הדמיון בינה לבין הפנטזיה שלי מהרמזור, אך היא נראתה עשר, סקסית להחריד והזין שלי עדיין לא חזר לרפיון מלא מאותו רגע ברמזור. הייתי טעון מבחינה מינית ולא ידעתי לאיזו הרפתקאה אני נכנס, אבל אותה בחורה נראתה לי זורמת למדי.

"בת כמה את ?"

"22 ואתה ?"

"אני בן 43" עניתי "מפריע לך ההפרש ?"

"דוקא אוהבת גברים בשלים, יודעים להשקיע באשה"

לא יכולתי להסיר את מבטי ממנה ומרגליה החשופות שהיו שלובות זו על זו, והחלטתי לפעול, הנחתי את ידי על רגלה והיא חייכה אלי כאילו לא עשיתי מעשה מגונה.

"לעזאזל" חשבתי לעצמי, "היא משתפת פעולה", המשכתי ללטף את רגליה והיא פיסקה אותן קלות, מאפשרת לי לגשש במעלה רגליה לכיוון המשולש.

ירדתי בצד הדרך לחורשה קטנה שפעם התמקמנו שם במילואים לשם הסמכת נסיעה על נ"נ.

שם ואמרתי לה: "אני לא יודע מי את, אבל אני צריך זיון ודחוף, אני חם אש. את מושכת אותי רצח ואם לא את ? אז אצטרך להגיע הביתה ולעשות ביד. אני לא עושה שום דבר בכח"

"בוא מותק. אתה חמוד" חייכה אלי.

פניתי עם פי לשפתיה ונישקתי אותן חזק, גיששתי עם ידי לתוך חולצתה ותפסתי את החזה שלה בכף ידי השמאלית ומעכתי אותן בתשוקה, צובט את הפטמות שלה וגורם להן להתקשות ע"י רפרוף קל של האצבעות.

הנשימות שלה התגברו והתחלתי לגשש בין רגליה, מוצא את הדגדגן הנסתר שלה מתחת לחוטיני, היזזתי את החוטיני הצידה, מצצתי את אצבעי והכנסתי אצבע לכוס שלה שהיה כבר נוטף ומגורה. העברתי את אצבעותיי מעגלים מעגלים על הדגדגן שלה והיא החלה להאנח בקול.

"אני רוצה שתזיין אותי כבר, חייבת להרגיש זין"

ביקשתי ממנה לעבור לאחור, "תשכבי על הגב" פקדתי עליה, הורדתי ממנה את החוטיני והכוס שלה נגלה לעיני, הדלקתי את האור הפנימי ופרמתי את כפתורי חולצתה, חושף את השדיים המדהימים שלה.

התחלתי ללקק את הכוס שלה ומידי פעם עליתי למצוץ את הטבור ואת הפטמות, דואג שהן תהיינה קשות, לאחר זמן לא רב היא זעקה מהאורגזמה אותה הבאתי אליה והיא משכה אותי אליה, שיפשתי את הזין על פתח הכוס הורדרד שלה, מגרה אותו ומקשה אותו יותר. חדרתי אליה בנעיצה חזקה מרגיש את רטיבותה עוטפת אותי.

המשכתי לנעוץ את הזין פנימה והחוצה בפראות, חש את הנוזלים החמים שלה סביב הזין הקשה. כולי צמוד אליה ונשכב עליה, מנשק את שפתיה וכולי שקוע בתוכה נכנס ויוצא.

"תסתובבי על ארבע" אמרתי לה שוב והיא בצייתנות עברה לדוגי חושפת בפני את הישבן המושלם שלה.

החור הנוטף שלה היה כל כך מזמין. משכתי אותה קצת אחורה בצורה כזאת שאוכל לעמוד מחוץ למכונית ולדפוק אותה. היא נכנסה לתנוחה של חתולה מקומרת כשראשה צמוד לכסא וישבנה מופנה הכי מעלה שאפשר.

כך עמדתי לי מחוץ למכונית מחליק את הזין שוב לכוס הנוטף שלה ודופק אותה. מושך את אגנה לכיווני ודופק. אחזתי חזק בשדיה, צובט אותן מידי פעם כאילו לומר להן שלא שכחתי אותן.
שבתי ואחזתי את ישבנה עם שתי ידיי ופיסקתי את הישבן כדי שאוכל לראות כיצד אני נכנס ויוצא.

המראה הזה פשוט גירה אותי והחלטתי להשפריץ את נוזלי….הוצאתי את הזין וביקשתי ממנה לשבת עם פה פתוח, תמצצי לי עכשיו, היא מצצה לי בחוזקה והשפרצתי את נוזלי לתוך פיה……

התנשקנו כשהיא מעבירה לי את הנוזלים שלי ואנחנו מערבבים אותם יחדיו.
"רוצה לבוא אלי הביתה ? להמשיך אצלי?" שאלתי…."מה אתה חושב?" היא ענתה….."בשבילי זאת רק היתה מנה ראשונה"… עזבנו את החורשה ונסענו לביתי על מנת לגמור את המלאכה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן