דו-קרב בדשא : לא נולדנו מחליפים

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג.  


את הרעיון למפגש החודשי שלנו אשתי שאבה מהסרט 'בצהרי יום' (High-Noon) מערבון קלסי ישן בשחור לבן על שריף (אותו מגלם גרי קופר) שיוצא להלחם בפושעים שבאים ברכבת כדי להרוג אותו וכשאנשי העיירה מסרבים לעזור לו הוא נאלץ להתיצב מולם לבדו לדו-קרב גורלי שבסופו, בסיוע אשתו (שאותה מגלמת גרייס קלי, לימים מלכת מונקו) מצליח להרוג אותם ולהציל את עצמו.

אתם בטח שואלים על איזה מפגש חודשי שלנו אני מדבר? אז מדובר במפגש של מועדון מחליפי זוגות, כן, אנחנו חברים פעילים במועדון הזה שכשמו כן הוא, מפגשים של החלפת זוגות רק שבכל מפגש כזה יש נושא, משחק שעל פיו מחליפים את הזוגות והפעם אשתי החליטה שהנושא יהיה דו-קרב וכשאשתי רוצה משהו שום דבר לא יעמוד בפניה.

לא כל אחד יכול להתקבל למועדון הזה, יש כמה חוקים שאנחנו מקפידים עליהם, הראשון: רק זוגות נשואים יכולים להתקבל למועדון ומהחוק הזה חרגנו רק פעם אחת, עם רון וטלי, אומנם הם לא נשואים על פי הרבנות אבל הם חיים יחד, היא מוכרת כידועה בציבור שלו, יש להם חוזה ממון ושני ילדים משותפים והסיבה היחידה שהם לא רשומים ברבנות זה שהוא כהן והיא גרושה!

החוק השני: עושים את זה עם שני המינים, תרצו נקרא לזה שכולנו שם ביסקסואליים, דו-מיניים, כן אני עושה את זה בעיקר עם נשים אבל גם עם גברים וכנ"ל אשתי, וכשאני אומר עושים את זה אני מתכוון לעושים הכל, לאשתי יש סטראפאון והיא לא מתביישת להפעיל אותו ואני הייתי תקע ושקע ואפילו מצצתי לגבר וגבר מצץ לי.

והחוק שלישי: מפרסמים מראש מה יהיה המשחק באותה פגישה, כולל הפרס למנצח והעונש למפסיד, מי שלא מתאים לו לא בא אבל מי שמחליט להגיע מתחייב לקיים את כל החוקים, בלי הנחות.

לא נולדנו מחליפי זוגות!

לא נולדנו מחליפי זוגות, אומנם היה לנו סקס משגע גם לפני החתונה וגם אחרי, הרבה סקס אבל סקס סטרייטי-ונילי-שמרני, בעיקר מיסיונרי, קצת דוגי, לפעמים היא שוכבת על הבטן עם שתי כריות מתחת לאגן ואני מעליה, ושיא הנועזות זה במקלחת, היא נשענת על הקיר בכפות ידיה, מתכופפת מעט, ואני מחבק מאחור, משחק לה בציצים ודופק אותה, בכוס כמובן, על הישבן היא הטילה וטו מוחלט!

שינוי לרעה חל כשהיא ילדה את התאומים, אמנון ותמר, בן ובת, רק שהלידה שלה הסתבכה, טפו-טפו הילדים יצאו בסדר גמור אבל אצלה קרה משהו ברחם והודיעו לה שהיא תהיה עקרה, שהיא לא תוכל יותר להביא ילדים.

שלושה חודשים היא לא נתנה לי לגעת בה, אפילו לא חיבוק, אחר כך היא הסכימה שאני אחבק אותה במיטה ולאט לאט אפילו לחפון לה את הציצי אבל זיון לא, אפילו שהתפרים כבר מזמן התרפאו והרופא אמר לה שזה מותר ואין בעיה.

שנה עברה, הרבה טיפולים פסיכולוגיים שלה וביחד, עד שעשינו את זה פעם ראשונה, במיסיונרית ועם ג'ל סיכה. אני קיבלתי את פורקני, היא לא. אחר כך היינו עושים את זה בִּמְשׂוּרָה ולאט לאט ויתרנו על הג'ל ולפעמים היא אפילו הייתה מקבלת את עונתה, אומנם בקטן, לא כמו אותן אורגזמות עוצמתיות שהיו לנו בעבר, אבל התקדמות.

השינוי השני, לטובה, חל כשנתיים אחרי הלידה, ההורים שלי הסכימו לשמור על התאומים ואנחנו נסענו לחופשה בשוויץ, מלון SPA קטן ומהודר, משהו שקט ופסטורלי, כזה שבאים לנוח ושומעים בו מוזיקה קלסית שקטה, לא טראנס ולא פעילות לילדים בבריכה, בעצם אין בכלל כניסה לילדים.

כשהגענו לארוחת הערב ושאלו אם אפשר להושיב איתנו עם עוד זוג? הסכמנו, האמת שבכול השולחנות מסביב ישבו ברביעיות. הושיבו אותנו ליד זוג הולנדים, אנחנו עם האנגלית הצברית שלנו והם עם האנגלית במבטא הולנדי כבד אבל מהר מאד נשלפו תמונות הילדים ונוצר החיבור. אחר כך הלכנו איתם לבר לשתות עוד כוסית וכאוהד נבחרת הולנד במונדיאלים האחרונים, מה לעשות? ישראל לא שם, מהר מאד גם הגענו לדבר על קרויף ו…כשכבר כמעט עמדנו ללכת הוא פתאום הציע אם אנחנו רוצים להתחלף!

שתקנו, הייתי המום ואולי לא האמנתי שהוא מתכוון למה שאני חושב, אשתי ואני החלפנו מבטים שואלים ואולי הוא חשב שלא הבנו את האנגלית שלו כי הוא מייד גם הסביר, בשיא הטבעיות, שאשתו תבוא איתי לחדר ואשתי תבוא איתו, שולל את הספק שהיה לי.

חיכיתי שאשתי תגיד את ה-"לא", לא שלא רציתי, רציתי, זאת הייתה פנטזיה ישנה שלנו, שלי ושלה, אבל לא האמנתי וגם ההולנדית, שאין ספק שהייתה כוסית עם שדיי ענק, נראתה לי צנונית, מין מבט אדיש ולא מתלהב, סוג של קרחון, אבל אז הגיעה ההפתעה כשאשתי אמרה "כן" ואפילו כן מתלהב ואחרי ה-כן שלה הייתי במלכוד, מצד אחד שמישהו ישכב עם אשתי נראה לי לא קביל בעליל ומצד שני אם היא כל כך רוצה למה לְפַדֵּחַ אותה, במיוחד שהריון לא יכול לצאת מזה????, סטוץ חד פעמי שאולי יעורר אותה ו…הקרחון ההולנדי? לפחות נפרוק את הזקפה שפתאום הזדקרה לה במכנסיים שלי ואולי, מי יודע, אולי אני גם אהנה? אז הסכמתי.

אשתי הלכה עם ההולנדי לחדר שלו ואני הזמנתי את ההולנדית לבוא איתי. הקרחון ההולנדי הפשירה בבת אחת ברגע שנכנסנו לחדר וסגרתי את הדלת, כמו פרארי, עברה מ-0 ל-100 בפחות מ-3 שניות, וכך את המבט האטום והקר החליף מבט של זימה תאוותנית, היא זרקה משהו בהולנדית ומייד תיקנה לאנגלית, "תתפשט!" והתחילה מתפשטת בעצמה, מהר, כאילו מישהו רודף אחריה.

קודם היא מצצה לי, היא דחפה אותי אל המיטה, על הגב, שכבתי ברגליים מפושקות והיא שוכבת ביניהם ומוצצת לי, מכניסה את כל הזין לגרון העמוק שלה, משהו שאשתי אף פעם לא הצליחה, אבל לא להרבה זמן, כשהיא הבינה שהזין הגדול שלי לא יגדל עוד יותר, שהוא מספיק זקור ונוקשה בשביל מה שהיא מתכננת ושאם היא תמשיך אני עלול עוד לגמור היא נעמדה על ברכיה מעל האגן שלי, התרוממה מעט כדי לכוון והתיישבה, השתפדה וגנחה בקול "יא (Ja)" חרמני ומלא הנאה כשכל הזין ננעץ בתוכה, יושבת בכל כובד משקלה ולוחצת, כאילו מנסה להרוויח עוד מילימטר, משתפשפת קדימה ואחורה, ימינה ושמאלה עד שהחליטה שהוא בדיוק בזווית הנכונה עבורה, זאת שנוגעת לה בנקודות המפתח הנשיות שלה, והתחילה לדהור.

ההולנדית דהרה אל האורגזמה שלה, ממלמלת מילים בהולנדית שלא הכרתי אבל מקולה המיוחם היה ברור למה היא מתכוונת, האורגזמה הגיע מהר ממה שציפיתי, היא עצמה את עיניה, זרקה את ראשה לאחור, צווחה "יא" ו-"איךְ קוֹם (ik kom)" או משהו דומה, חוזרת על זה שוב ושוב כמו במנטרה, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה ואז בבת אחת היא קפאה, מתנשפת ומחייכת באושר, "גמרתי" היא אמרה באנגלית, מחייכת אלי, וחזרה לדהור.

גם הגמירה השניה לא אחרה להגיע, חזקה ועוצמתית, שוב מלווה באותן גניחות תאוותניות ומילים לא מוכרות בהולנדית, הזין שלי השתפשף בין שפתי הכוס שלה, מחליק בנרתיק המשומן באותו ג'ל נשי טבעי, שלחתי ידים והתחלתי לשחק לה בציצים הגדולים שלה, מעסה ומשתעשע בפטמות האבן הנוקשות, וזה הגביר עוד יותר את קצב דהירתה ו…שוב אותן צווחות בהולנדית וכיווצים חזקים בנרתיק שבישרו על הגמירה המיוחלת רק שהפעם גם אני הצטרפתי, מרים את האגן ואותה איתו, מרגיש איך כל הזין נעוץ עמוק בין רגליה ואז, ב-"יא!" עוצמתי במיוחד, כשהיה ברור שהיא גומרת, נתתי להר הגעש שלי להתפרץ בתוכה, למלא לה את הכוס באותו נוזל גברי סמיך, ריחני וחמים.

ההולנדית שכבה לצידי, כמוני על הגב, מתנשפת, החזה הגדול עולה ויורד, וחיוך גדול על שפתיה. "אתה טוב" היא החמיאה לי באנגלית, "רוצָה עוד" היא שלחה יד והתחילה לטפל בזין המדולדל והרטוב ששכב רפוי בין רגליי.

היא לא הייתה צריכה הרבה כדי שיעמוד לי מחדש, עכשיו עשינו את זה בדוגי, היא על ארבע בשפת המיטה ואני עומד מאחוריה וטוחן אותה, אוחז במותניה ומפמפם מהר וחזק, רואה מהצד את השדיים הגדולים רוקדים, מתנועעים מצד לצד, קדימה ואחורה. גם הפעם היא גמרה במהירות, גמירה ראשונה שלא הספיקה לה, המשכתי וגחנתי מעליה, משחק שוב בציצים הגדולים שלה שעכשיו, תלויים תחתיה, נראו אף גדולים יותר.

הפעם לא הצטרפתי אליה לגמירה השניה שלה אבל לשלישית כן, גמירה חזקה, מטלטלת, לשנינו, כזאת שמשאירה אותך בלי נשימה והרגשה שאתה בשמיים, בגן-עדן!

להפתעתי גם זה לא הספיק לה, "רוצָה עוד" היא לחשה לי, עדיין מתנשפת.

"תראי אותו" הצבעתי על הזין המדולדל בין רגליי וחייכתי, קצת במבוכה.

"בוא!" היא קמה, הושיטה לי יד ומשכה אותי אחריה למקלחת. עמדנו יחד מתחת למים הזורמים וההולנדית ידעה בדיוק מה לעשות כדי להעמיד לי מחדש, קודם מַזְמוּטִים, נגיעות וליטופים, ואז, כשהוא התעורר לחיים היא ירדה ומצצה לי, העמידה אותו סופית, וכשהוא עמד זקור ונוקשה היא הובילה אותי חזרה למיטה, נשכבה על הבטן במרכז המיטה, פתחה רגלים, שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ו…"אין דה אסס, פליז (In the ass, please)" היא הזמינה אותי לבקר בישבנה המוצק.

הופתעתי, לא שלא רציתי, הרבה זמן אני חולם על רגע כזה, הזקפה שלי נמתחה עוד יותר, "בטח" עניתי, מרוב בלבול בעברית, "שוּרְ (sure)" תיקנתי ועליתי עליה, כיוונתי ומצאתי את הפתח המכווץ, לחצתי ונחסמתי אז דחפתי חזק יותר, פורץ את הדרך וחודר לתוכה, לאט, נהנה מכל סנטימטר שחודר לישבנה עד שכל הזין היה נעוץ בתוכה.

זאת לא הפעם הראשונה שאני דופק מישהי בתחת, לא את אשתי אבל אשתי לא הייתה הראשונה שלי, עבר הרבה זמן מאז ועכשיו, כשאני מפמפם לה בתחת, נזכרתי כמה אני אוהב את זה, את הלחץ הזה של פי הטבעת המתוח סביב הזין שלי ואת החום הנעים שיוצר החיכוך, נעים לי, לה זה עלול לצרוב שם גם אחרי שנסיים. ברגע הראשון חשבתי שהיא תגנח כי כואב לה אבל לא, בהתחלה היא שתקה ואז התחילו גניחות ההנאה שלה ואיתם אותן מילים בהולנדית מלאות תאווה ו…היא גמרה! שזה עוד לא קרה לי, כל אותן שעשיתי אתן את זה נתנו לי כדי לרצות אותי ולא ממש נהנו והיא כן, רק שבשפשוף ההדוק הזה אני לא מחזיק הרבה זמן מעמד ו"אני בא" הודעתי לה באנגלית, "הנה!" צרחתי בעברית, נעצתי את עצמי הכי עמוק שיכולתי ונתתי להר הגעש שלי להתפרץ, יורה מטח אחר מטח של שפיך חמים במעמקי ישבנה ו…"לא!" היא צרחה כשרציתי לשלוף ולרדת ממנה, "אל תזוז!" ולא זזתי, שוכב עליה בכל כובד משקלי, מתנשף כמובן, ורגע אחרי היא גמרה שוב, צורחת באושר, ורק אז גלגלה אותי מעליה.

אני הלכתי להתרחץ, לא נעים אחרי המקום שביקרתי, כשחזרתי היא כבר ישנה אז נכנסתי למיטה, אפילו לא נצמדתי, השתדלתי לא להעיר אותה, ורגע אחרי גם אני נרדמתי.

בבוקר הספקנו עוד חפוז מהיר לפני שירדנו לחדר האוכל להתחלף חזרה, לא לפני שהיא הסבירה לי שאני הזיון הכי טוב שהיה לה פה במלון, וזאת לא הפעם הראשונה שלה במלון, והתפלאה מאד כשלא ידעתי שזה הבילוי המקובל פה.

כבר בחדר אוכל הבנתי שאשתי חרמנית, או אם תרצו מיוחמת עלי. מתחת לשולחן היד שלה שיחקה בין רגליי, מלטפת את הזקפה שהתרוממה שם מחדש. גם אני הייתי מיוחם עליה וברגע שנכנסנו לחדר הצמדתי אותה לקיר, נישקתי אותה על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה ותאוותנית תוך שאנחנו מפשיטים אחד את השני.

הדרך למיטה הייתה מהירה, שכבתי עליה, בתוכה, התנשקנו בלהט וזיינתי אותה, זיון פראי, חזק, כמו פעם ואז היא לחשה לי "ספר לי מה עשית לה" ועברה בי צמרמורת, ידעתי בדיוק מה היא רוצה ממני, זה היה מין משחק שלנו תוך כדי זיון שאני מספר לה מה עשיתי לאקסיות שלי וזה היה מדליק עוד יותר את שנינו, אבל מאז התאומים זה הפסיק, פעם שניסיתי להתחיל היא השתיקה אותי בגסות, והנה עכשיו היא מבקשת, "בשמחה" לחשתי, הוספתי עוד נשיקה וסיפרתי.

שלוש פעמים היא גמרה, שלוש אורגזמות חזקות במיוחד, כאלה שאני לא זוכר מאז הלידה, בטח לא שלוש בזיון, רק שלצערי לא גמרנו ביחד, היא גמרה ואני אחריה. אחר כך שכבנו על הגב ושתקנו, תמיד היינו שותקים אחרי הסיפור, תמיד היא גם זאת ששוברת את השתיקה ואומרת שהיא סולחת לי כי זה היה לפני שהכרנו וגם היא לא ישבה בחיבוק ידיים (למרות שאני לא ביקשתי והיא אף פעם לא סיפרה מה האקסים שלה עשו לה), אבל הפעם היא שברה את השתיקה והפתיעה, "באבי," היא הסתובבה לעברי והביטה בי ישר בעיניים, באבי היא קוראת לי רק במיטה וגם זה לא קרה מאז הלידה, "נתתי לו לעשות לי ב… אתה יודע… בטוּסִיק" היא השלימה בקול מתפנק והסמיקה קשות.

שתקתי. "באבי, אתה כועס עלי?" היא שאלה בקול מתחנף כשהבינה שנעלבתי.

"לא" עניתי ושיקרתי, כן נעלבתי, ובצדק! לי היא לא נתנה והנה להולנדי היא נותנת מייד.

"באבי, אני אתן גם לךָ, מבטיחה" היא ניסתה לְפַצּוֹת, לפייס, ואני לא יודע איך זה היה נגמר אבל בדיוק התקשרו מהקבלה והזכירו שיש לנו תור לעיסוי ואחר כך אני ירדתי לחדר כושר והיא לאיזה חוג אוריגמי, היה לנו פעילות מתוכננת לכל שעה עד הערב ורק בצהריים נפגשנו לְשֵׁיְיק בריאות בקפטריה, ובערב, לקראת ארוחת הערב, שוב בחדר, עשינו מקלחת ביחד ו"גנבנו" חפוז, ובדרך לחדר אוכל סיפרתי לה את מה שההולנדית סיפרה לי, שהחלפות זה הבילוי המקובל פה בלילה, וסיכמנו שאנחנו לא נציע אבל אם יציעו לנו לא נסרב או ליתר דיוק נסכים בשמחה.

זוג יפנים שעמד וחיכה בצד נעמד מאחורינו בתור והמארחת הושיבה אותנו ביחד, לא לפני ששאלה אם אכפת לנו. גם אתם התידדנו במהירות, היא בת 21 והתברר שהייתה מתעמלת ואפילו זכתה במדלית ארד באולימפיאדה והוא בן 40, מנהל הסניף של בנק יפני גדול בז'נבה, והם לא חיכו אפילו שנעבור לבר, כבר שהמתנו לקינוח הם הציעו ואנחנו כמובן הסכמנו, מה שלא מנע מאתנו לעבור בבר ולהרים כוסית קוניאק משובח להצלחת הערב.

קודם רצתה שנשחק משחק, נעמדנו זה מול זו, לא צמודים, אני מוריד בגד ועוצר, היא מורידה בתמורה בגד משלה ושוב אני. מהר מאד הבנתי שצדקתי, שהיא בלי חזייה, היו לה שדיי אגס זקופים ומדליקים, לא ג'ולות קטנות, אגסים עסיסיים שאפשר לשחק בהם אבל עדיין כאלה שלא צריכים שום תמיכה.

היא פלטה מילת הפתעה ביפנית כשעמדתי מולה עירום והביטה מקרוב בזין שלי, "וואו, גדול, היא צדקה" היא מילמלה באנגלית.

"מי צדק?" הסתקרנתי והיא הסבירה לי שלילה לפנינו הם היו עם ההולנדים והיום ההולנדית סיפרה לה על נפלאות הזין שלי, וגם שבעלה אמר שאשתי זיון משובח, ולכן הם חיכו שנגיע ודאגו שנשב יחד.

עד כמה היא גמישה גיליתי כשהטלתי אותה על המיטה, על הגב, והיא פישקה רגליים בקלילות כמעט לשפגאט. עליתי ושכבתי עליה, מוחץ אותה למזרון ומרגיש את הפטמות הנוקשות שלה דוקרות אותי בחזה, בתנועה מהירה השחלתי אותה, נעצתי את זקפתי הגדולה והנוקשה עמוק לכוס הבוער שלה, נרתיק צר ומשומן היטב שעטף באהבה את הזין המפמפם בתוכו.

היא גנחה ביפנית, אני לא יודע אם אלה היו מילים או סתם הברות אבל התשוקה נטפה מהם, היא עטפה אותי ברגליה הארוכות ונעלה אותן על ישבני, לוחצת, כאילו מפחדת שאברח. היא חיבקה אותי בידיה, נצמדת, נועצת את צפורניה בגבי ומגרגרת גירגורי הנאה וזה בא לה, נצמדת חזק, צורחת מילה ארוכה ומתגלגלת ביפנית (או אפילו משפט), הנרתיק שלה התכווץ בחוזקה, הרגשתי את החום והרטיבות שם בפנים מתגברים, ואז הרפתה, מתנשפת, "תודה" היא לחשה באנגלית, מסמיקה, "בבקשה עוד" ולי בכלל לא הייתה כוונה להפסיק.

אני חושב ששברתי איתה את שיא הגמירות לבת זוג בזיון (ואני סופר גם את האקסיות, לא רק את אשתי), האורגזמות שלה הגיעו ברצף, מהירות, חזקות ועם טעם של עוד, כיף לנשים שהן יכולות לגמור ומייד להמשיךְ.

בזיון הזה אני הייתי הנקודה החלשה ובסוף גמרתי, גמרתי בתוכה, בהנאה, שוכב עליה, מוחץ אותה למיטה וממלא לה את בכוס בזִרמה גברית חמימה.

ברגע שהתגלגלתי מעליה היא הודתה לי, מוסיפה כמה סופרלטיבים למה שעשיתי לה ושוב מציינת שההולנדית צדקה והיא שמחה שהיא הקשיבה לה ו…מייד היא התחילה להעמיד לי מחדש, "רוצה עוד, הרבה" היא חייכה והסבירה בקול מתפנק כשהיא מוצצת לי בתאווה.

על תנוחת המגש קראתי בסיפורים אבל לא עשיתי את זה מעולם עד לאותו ערב. ברגע שעמד לי תותח היא נעמדה בעמידת נר, הרגלים מוגבהות למעלה והיא נשענת על הכתפים, אחר כך היא העבירה את הרגליים מאחורי הראש עד שהאצבעות נגעו ברצפה, הכוס שלה היה מונח לפני כמו על מגש. "בוא" היא הזמינה אותי ואני נעמדתי מעליה, מעל עכוזה כשגופה בין רגליי, כופפתי רגלים, כיוונתי עם היד והשחלתי אותה, נעצתי את זקפתי המתוחה עמוק בכוס הפתוח לכבודי, סוחט ממנה גניחת הנאה ארוכה ותאוותנית והתחלתי לדפוק אותה.

תמכתי בישבנה בשתי ידיי ופמפמתי אותה, תנועות ארוכות וחזקות, נעיצות פראיות שסחטו ממנה את אותן הברות או מילות הנאה ביפנית, מדי פעם צורחת "תודה" באנגלית וחוזרת ליפנית וגם הפעם היא גמרה בצרורות, מכריזה בכל גמירה "אני באה" באנגלית ושב מעודדת את עצמה ביפנית רק שהפעם גמרתי יחד איתה, אוחז חזק בישבנה שלא תיפול, לוחץ את עצמי הכי עמוק בתוכה, מרגיש את הכיווצים החזקים בנרתיק סביב הזין שלי ועם ה-"אני באה" יריתי בתוכה צרור ראשון משלי, ועם ה-"תודה" מוסיף עוד כמה צרורות ארוכים ולא יצאתי עד שהרגשתי שכל המחסנית נגמרה והזין המדולדל החליק מתוכה ורק אז עזבתי אותה, נשכב על המיטה מתנשף והיא נשכבה לצידי.

לפני שעשינו את זה שוב שתינו ויסקי מהבקבוקונים הקטנים שבמיני-בר. אחר כך במקלחת היא סיבנה אותי, ממזמזת ומעירה את הישן וכשהוא התעורר היא ירדה על ברכיה וככה, כשאנחנו תחת המים הזורמים, היא מצצה לי והעמידה לי אותו מחדש.

גם היא ביקשה שאבקר לה בתחת ואני, בפרינציפ, לא אומר "לא" להזמנות כאלה וברגע שהיא נשכבה על הבטן ופישקה את פלחי ישבנה, מזמינה אותי להכנס, עליתי ונכנסתי, את כל הזין נעצתי לה במכת אגן חזקה, תקעתי והתחלתי לפמפם.

בהתחלה היא שתקה, אחר כך היא שיחררה את ידיה האוחזות בפלחי ישבנה ושלבה אצבעות על העורף במין תנועה שאומרת 'אני לרשותך, עשה בי כרצונך' ואני עשיתי, חגגתי, אני והיא כי ה-"אני באה" שלה לא אחר לבוא, מבשר שהיא אוהבת את מה שאני עושה לה ויותר מזה היא גם לא שכחה להגיד "תודה" כשהמשכתי רק שאתם יודעים, בתחת זה נגמר מהר (יחסית) ולא הצלחתי לתת לה עוד גמירה לפני שגמרתי.

אחר כך ישנו, כפיות, נצמדתי לה לגב וחפנתי את שדיי האגס שלה. נרדמתי מייד, גם היא, טוב אפשר להבין אחרי כל הגמירות האלה ו…בבוקר היא העירה אותי עם מציצה, כמו באגדות אבל במציאות, והספקנו לעוד קוויקי לפני שירדנו לחדר האוכל לאכול ולהחליף זוגות חזרה ו…כן, אשתי היית חרמנית, מיוחמת ברמות, אם לא היינו מתביישים היינו עושים את זה כבר במעלית אבל לא היינו לבד אז ומייד כשנכנסנו לחדר קרענו את הבגדים מעלינו ועשינו את זה, זיון שטוף זימה ויצרים ושוב היא סיפרה לי מה היפני עשה לה, מדגישה ששלי יותר גדול משלו וגיליתי שהיא מספרת לי מה עשו לה אני מתחרמן עוד יותר.

גם באותו יום הייתה לנו פעילות ענפה ואני ואשתי לא נפגשנו עד הערב, כשהתרחצנו, התלבשנו וירדנו לחדר האוכל לארוחת הערב החגיגית.

גם הפעם סיכמנו שאנחנו לא מציעים אבל אם יציעו לנו נגיד "כן" ושוב המארחת שאלה אם נסכים לשבת עם עד זוג לשולחן וכמובן הסכמנו אבל כשהתקרבנו לשולחן שאליו היא הוביל אותנו הגבר נראה לי מוכר ולא ידעתי מאיפה וכשהיא הושיבה אותנו התברר שהם ישראלים כמונו ונזכרתי מאיפה אני מכיר אותו, הוא איש עסקים מצליח מאד, כמה אֶקְזִיטִים מוצלחים והשקעות נבונות ופגשתי אותו פעם או פעמיים בכנסים מקצועיים, טוב, לא ממש פגשתי, הוא הרצה ואני ישבתי בקהל, והבנתי שהערב אני כנראה הולך לישון עם אשתי, אתם יודעים, ישראל קטנה, כולם מכירים את כולם, והדבר האחרון שאני צריך זה שידעו שאשתי שכבה עם אחר בידיעתי והסכמתי.

מהר מאד התברר לנו שאנחנו קצת שכנים, אנחנו מנוה מונסון והם מסביון. הקרח נשבר כשהתברר שאשתו ואשתי היו קצינות באותה בסיס רק שהיא הייתה כמה שנים לפני אשתי והסיפורים של שתיהן על רס"ר הבסיס, למרות הפרש הזמנים, לא היו שונים וברור שהיום, בעידן המי-טוו(#metoo), כנראה שהיו משפדים אותו בכיכר העיר.

ככל שהארוחה התקדמה הבנתי שבעצם יש ביננו מאזן אימה מסוים, בדיוק כמו שאני לא רוצה שהוא יספר גם הוא לא ירצה שאני אספר ומאחר ואשתו נראתה לי זיון טוב, למרות שהיא מבוגרת ממני, החלטתי בליבי להשאיר לאשתי את ההחלטה, אם בכלל תהיה הצעה, והייתה!

גם הוא הציעו לנו להצטרף לכוסית בבר לפני השינה, ואת המילה שינה הוא ליוו בקריצה, וכשאשתו הציעה לאשתי להחליף בעלים היא הסכימה.

אשתו אכן הייתה זיון טוב, כבר שנכנסנו לחדר היא הודיעה שהיא מצפה לארוח מלא וארוח מלא היא קיבלה, בכל החורים גמרתי לה, כן, גם בפה וגם בישבן ואני לא יודע אם היא דיברה קודם עם היפנית אבל גם היא דאגה להעניק לי צל"שים על הביצועים המיניים שלי.

ההפתעה הגדולה הגיעה דווקא בבוקר. ישבנו יחד ואכלנו ארוחת בוקר, הזין שלי היה רפוי ורדום אחרי הקוויקי שעוד הספקנו "לגנוב" ומתחת לשולחן היד של אשתי התחילה להעמיד לי אותו לקראת החזרה לחדר (ואני מוכן להשבע שגם היד של אשתו עשתה פעולה דומה) ולקראת סוף הארוחה הוא פנה אלינו וסיפר שהוא ואשתו חברים בחבורת מחליפי זוגות והם מציעים לנו להצטרף, "אתם לא חייבים להחליט כבר עכשיו" אשתו התערבה בשיחה, "תחשבו על זה ואם תחליטו שכן זה הפלאפון שלי" והיא הניחה לפנינו את כרטיס הביקור שלה וגיליתי שהיא פסיכיאטרית.

גם הפעם אשתי ואני הזדיינו ממושכות ברגע שחזרנו לחדר, זיון לוהט ויצריי כולל סיפורים, שלי ושלה, ושוב היו אלה העיסויים שאילצו אותנו להפסיק ולהכנס לאותו לוח זמנים צפוף שסידרנו לעצמנו מראש. בצהריים אומנם נפגשנו לשייק בריאות ירוק אבל מייד התפזרנו כל אחד לעיסוקיו ובערב ירדנו יחד לארוחת הערב, רק שהפעם החלטנו שאם יבוא לנו עליהם אנחנו נציע וסיכמנו מראש סימן שמצביע על כך שאנחנו מסכימים.

"אפשר?" המארחת חייכה אלינו, לא צריכה אפילו להסביר וכשאמרנו שכן היא הוסיפה שאלה, "יש סְיָיגִים?" וכשאשתי אמרה שלא היא סימנה שנלך אחריה רק שפתאום הבנתי שהיא מובילה אותנו לשולחן עם שתי נשים! רק שזה היה כבר מאוחר לתקן, אולי גם לא מנומס, והיא הכירה ביננו, הודיעה שתכף יבואו לקחת מאתנו הזמנה והלכה.

הבעד ונגד התרוצצו אצלי בראש, מנסים לשכנע. מבחינתי שתיהן נראו לי זיון טוב אבל חששתי מה עם אשתי, ברור שאם נתחלף היא תאלץ לבלות את הלילה עם אשה ושוב החלטתי שאם יציעו לנו אני אתן לה להחליט אבל לייתר בטחון סימנתי לה שאני מסכים.

הן היו שבדיות, שבדיות קלסיות, יפות, בלונדיניות, אף סולד ושדיים גדולים שהציצו ממחשוף נדיב של שמלות צמודות שהבליטו את הגזרה החטובה.

בקבוק יין שחלקנו שבר את הקרח והשיחה קלחה, מסבר שאמא של אחת מהן התנדבה פעם בקיבוץ וששתיהן נפשו כבר פעמיים באילת והן בילו הרבה בּ'חוף של מוש'.

כשאשתי שאלה אותן אם הן רוצות להתחלף כמעט התעלפתי, לא שהיא עשתה משהו בניגוד לרצוני, הרי סימנתי לה שאני בעניין, אבל לא האמנתי שיהיה לה האומץ להציע. "ומי מכן תלך עם בעלי?" היא כאילו קראה את מחשבותיי ושאלה כשהן הסכימו.

לרגע הן הביטו אחת בשניה, הוציאו מטבע, אמרו משהו בשבדית והטילו את המטבע. "אני" חייכה לעברי אחת מהן, "ואני אתךְ" חייכה השניה אל אשתי, "היית פעם עם אשה?" היא שאלה ואשתי הסמיקה ו-"כן" היא הודתה "אבל מזמן, לפני שבעלי ואני הכרנו" היא הוסיפה במהירות, מביטה לעברי והסמיקה יותר.

השבדית הייתה מעדן. לא הגמישות של המתעמלת היפנית ולא ה-"הכל כלול" של הישראלית אבל סקס מהנה, כזה לפרוק לחצים, גם שלה, מהר מאד התברר שהם נשואות והן באות לכן, לשוויץ, כדי להתפרק קצת, מה שבשבדיה הן לא עושות.

בבוקר אני ואשתי עוד הספקנו חפוז לפני שארזנו וחזרנו לארץ כמו שאומרים: עיפים אבל מלאי חוויות.

התלבטות

אחרי שחזרנו משוויץ חיי המין שלנו חזרו למסלול הרגיל, כמו לפני לידת התאומים ואולי אפילו יותר לוהטים, זיונים ארוכים בהם היא הייתה מבקשת שאני אספר לה, מה שהפך את הזיון לעוד יותר מחרמן ומלהיב, וחפוזים, בעיקר במקלחת אבל לא רק.

על היפוך שולחן, כך היא העדיפה לקרוא למין אנלי, אולי בגלל שנולדה כחרדית עד שהוריה חזרו בשאלה כשהייתה בת 10 בערך, לא דיברנו אבל גם לא דאגתי, לא האצתי בה נתתי לה את הזמן כי כשאשתי מבטיחה היא מקיימת, ביחוד שראיתי את בקבוק ג׳ל הסיכה הארומטי שהופיע על השידה שלה ליד המיטה.

גם על ההצעה להצטרף למחליפי הזוגות דברנו, העלנו טיעונים בעד ונגד אבל לא החלטנו, מצד שני גם לא שללנו, אני הייתי בעד אבל אשתי תמיד מצאה את התרוץ למה לדחות את ההחלטה.

שבוע וקצת אחרי, כשחזרתי בערב מהעבודה, ריח של ביף בורגניון מלא את חלל הבית, ראיתי את השולחן ערוך לשניים עם נרות ויין ואשתי שלחה אותי להתרחץ כי האוכל מוכן. ״התאומים ישנים הלילה אצל ההורים שלי, תתרחץ ואל תשכח להתגלח!״ היא קרצה לי וידעתי שכשהיא מדגישה להתגלח היא תרצה שארד לה, עוד משהו שהיא לא הסכימה מאז הלידה, "ותלבש את מה שהכנתי לך!״.

כשחזרתי, לבוש רק בחלוק המשי שהבאתי מנסיעת העסקים לסין, זה עם הדרקון שרקום על הגב, היא הפתיעה אותי עם הבייבי-דול הזנותי שלבשה, כזה שלא משאיר ספק שאין כלום מתחתיו, בדיוק כמו שאני הייתי עירום מתחת לחלוק.

הביף בורגניון היה מעדן, אני מת על הערמונים שהיא מוסיפה, אכלנו ושתינו יין, הרבה יין, בדיוק במידה שנהיה עליזים אבל לא שיכורים. ״את הקינוח תקבל במיטה״ היא חייכה אלי ומבעד לבד השקוף הפטמות שלה הפכו כהות ובולטות עוד יותר, ואכן כשהגענו לחדר היא פשטה במהירות את הבייבי-דול, נשכבה על הגב במרכז המיטה, מהסיפון קצפת שהביאה איתה השפריצה כמות נדיבה של קצפת לבנה על הכוס שלה, פתחה רגליים ו…״והקינוח היום… פּות עם קצפת, בתאבון״ היא ציחקקה והזמינה אותי לרדת לה.

ירדתי, שכבתי בין רגליה, קודם ליקקתי את הקצפת, מלקק את השפתים הבשרניות ומעביר את הלשון לאורך החריץ שבין רגליה, כשגמרתי ללקק את כל הקצפת הצמדתי את השפתיים לשפתי הכוס שלה וחפרתי עם הלשון, אני מפנק ואשתי נוהמת בהנאה ״כן״ תאוותני, ״תמשיך״ נהנתני וְ-״כן, שם, שם״ מכוון כששיחקתי בכפתור תענוגותיה. פינקתי אותה והאורגזמות שלה לא אחרו להגיע, ממלאות את פי באותו טעם מוכר של אשה שגומרת.

״הגיע הרגע״ היא הודיעה אחרי הגמירה השניה שלה וגחנה לעבר השידה, ״קח״ היא הושיטה לי את ג׳ל הסיכה שלקחה, הסתובבה על הבטן, סידרה כרית גדולה מתחת לאגן, מבליטה את התחת, ״סַבְּסֵד לי״ היא לחשה בקול מתפנק כשהיא מפשקת בידיה את פלחי ישבנה ואני זילפתי כמות נדיבה מהג׳ל השמנוני לפתח המכווץ ועיסיתי אותו עד ה-״בוא״ החרמני שלה כשהיא מפשקת חזק יותר את פלחי ישבנה.

עליתי עליה, נשען על יד אחת ובשניה כיוונתי את ראש הזין לפתח המשומן. ״מוכנה?״ לחשתי.

״כן״ היא סיננה בין שיניה.

לחצתי, לרגע נחסמתי, לחצתי חזק יותר והדרך נפרצה, הרגשתי איך היא נמתחת תחתיי, ״להפסיק?״ שאלתי בדאגה.

״לא!״ היא שוב סיננה, חורקת שיניים אבל החלטית, ״לא, תמשיך״.

המשכתי, לאט, חודר לתוך ישבנה עד שכל הזין היה נעוץ בתוכה ועצרתי, שוכב עליה, מוחץ אותה למזרון ולא זז, נותן לה להתרגל לפולש שחדר וכשהרגשתי שהיא התרגלה נישקתי אותה על העורף, ״אני אוהב אותך״ לחשתי לה באוזן והתחלתי לפמפם.

״בועלי, אתה רוצה שאני אספר לך?״ היא הפתיעה אותי, גם כי בועלי היא הייתה קוראת לי רק כשעשינו את זה אבל היא לא קראה לי ככה מאז הלידה וגם כי היא אף פעם לא סיפרה לי על האקסים שלה כשעשינו את זה, אני לה-כן, בכל פעם שהיא ביקשה, היא לי-לא, היא אף פעם לא הציעה והאמת שאני לא ביקשתי.

״כן״ לחשתי והיא סיפרה לי, לא על האקסים, על ההולנדי, סיפרה איך הוא זיין אותה בתחת ולהפתעתי זה חירמן אותי ברמות, הביא אותי לאורגזמה פראית שכמותה לא חוויתי כבר הרבה מאד זמן.

אחר כך, כששכבתי על הגב, מתנשף ומחייך, היא עלתה ונשכבה עלי, מוחצת את שדיה הרכים אל גופי. ״גם אני אוהבת אותך״ היא לחשה לי ונישקה אותי על השפתיים, ״אהבתי שעשית אותי ב… אתה יודע… בּהיפוך שולחן״.

״גם אני״ חייכתי אליה חזרה ונישקתי אותה, ״תִרצי עוד?״.

״כן, בטח״ היא הביטה בי בעיניים, ״אבל לא עכשיו, כשאני אגיד,״ ובמהירות היא הוסיפה ״וזה יבוא מהר, מבטיחה ו…״ היא עצרה לשניה, מביטה בי עמוק בעיניים ומוסיפה עוד נשיקה, ״באבי, אני מסכימה, אתה יודע, שנתחלף אבל רק אם גם אתה מסכים כמובן״ היא הדגישה.

למחרת היא צלצלה לורד, האשה שפגשנו בשוויץ, והם קבעו פגישה.

שבוע אחרי, בערב שבת, הלכנו לפגישה אצל ורד ודורון, אותו זוג שפגשנו בשוויץ. בהתחלה שתינו יין ודיברנו, הם הסבירו לנו את הכללים הנהוגים אצלם ואת המשחקים שהם משחקים, כל פגישה מתחילה במשחק שקובע מי יגמור את הלילה עם מי ולפעמים אפילו מה הם צריכים לעשות, כולל בפרהסיה, וכשהם הדגישו שלפעמים זה גם גבר עם גבר ואשה עם אשה לרגע הם השתתקו והביטו בנו, מחכים לתגובה.

לרגע אני ואשתי החלפנו מבטים, שנינו ידענו ששנינו עשינו את זה כבר, אשתי עשתה את זה עם נשים ולא רק בשוויץ ואני עשיתי את זה עם גבר, ועדין היססנו וכנראה שהם הרגישו בזה, וכנראה שהם גם באמת התכוונו כשאמרו שהם מאד רוצים שנצטרף, כי מייד ורד הסבירה שתמיד מפרסמים מראש מה יהיה המשחק ואם זה לא יתאים לנו אז פשוט נודיע שאנחנו לא באים, יש עוד זוגות כאלה.

עוד זוג הצטרף, מיקה ורמי, הם עדכנו אותנו על כך מראש שמעבר לדיבורים ותאוריה יהיה גם תכלס והם מזמינים עוד זוג, והסכמנו. לרגע הייתה מבוכה, הכרתי אותה מייד, מיקה הייתה חברה טובה של אחותי ובילתה אצלנו המון, לרגע הסמקנו אבל אז היא שאלה בשלום אחותי, התחילה שיחה, הסברנו מאיפה אנחנו מכירים וכמו שאומרים, הקרח נשבר.

אחרי עוד כמה הסברים וכוס קוניאק משובח שחיממה את הבטן ושיפרה עוד יותר את האווירה עברנו לתכל'ס. שיחקנו פוקר, סטריפ-פוקר, שיחקנו עם הימורים וכל אחד קיבל כמות שווה של ז'יטונים, למי שנגמר צריך לפשוט בגד ולהמיר אותו בקופה בז'יטונים נוספים תמורת סכום ידוע לכל בגד ובסוף, והסוף נקבע אם יהיו 3 בלי בגדים ובלי ז'יטונים או חצות. שלושת העשירים, אלה שיהיה להם הכי הרבה ז'יטונים ובגדים יבחרו אחד או אחת משלושת ה"עניים" ויקחו אותם לאחד מחדרי האירוח שהוכנו במיוחד בשביל זה שם הם יעשו בהם ככל העולה על רוחם ועוד חוק אחד, לא בוחרים בבעל או באשה.

המשחק התקדם, לאט-לאט ירדו גם בגדים, נהנינו והזמן רץ, בלי להרגיש התקרבנו לחצות ודי התברר מי הולכים להיות ה"עניים" והתחרות התמקדה יותר במי יהיה הכי עשיר ויוכל לבחור ראשון. רמי, הגבר שהצטרף, היה הראשון להשאר עירום וללא כסף והוא הפסיד ויצא מהמשחק, העני הראשון. גם נטע, אשתי, ישבה עירומה אבל היה לה מספיק כסף להמשיך לשחק ומיקה וורד ישבו לבושות רק בחוטיני וחזיית תחרה.

בסוף כמות הז'יטונים הכריעה בין ורד ומיקה וורד הייתה העשיר השלישי ומיקה הצטרפה לעניים אבל את ההפתעה הגדולה סיפק לי דורון, שהיה העשיר הגדול ביננו ולכן קיבל את הזכות לבחור ראשון, כשהוא בחר ברמי! כן, בגבר שלא נראה מתרגש מכך, ורמי קם והלך אחריו לאחד מחדרי האירוח כאילו אין טבעי מזה.

אני הייתי השני, גם אם היה מותר לי לבחור באשתי לא הייתי עושה את זה, באנו הרי להחליף???? אז בחרתי במיקה, כן, אני הולך לזיין את החברה הכי טובה של אחותי, אני מאד מקווה שהיא לא תספר לה כי אחותי פטפטנית לא קטנה ואין לי כוונה לתת הסברים לאמא שלי שעוד עלולה בגלל זה להפסיק לשמור לנו על הילדים כשנצא או אולי אפילו למחוק אותי מהצוואה.

"אתה לא רוצה שאני אתפשט קודם?" מיקה שאלה אותי.

"ככה זה אצלנו," ורד מיהרה להסביר, "לא קונים חתול בשק, רמי פשוט היה כבר עירום ובעלי לא היה צריך לבקש" היא ציחקקה, "בדיוק כמו שאני לא צריכה לבקש מאשתך שכבר עירומה".

ברומא התנהג כרומאי, "כן, אני רוצה, תתפשטי!" פניתי למיקה, מנסה להשמע קשוח למרות הפרפרים בבטן.

ורד הובילה אותי לחדר המוקצה לי, מיקה ואשתי הלכו אחרינו עירומות, "תזכור, מותר לך לעשות לה כל מה שאתה רוצה," היא חייכה אלי כשהגענו לחדר שהיה מצוייד במיטה גדולה במיוחד ומראה גדולה על התקרה מעליה ולא יכולתי שלא להבחין במבחר האביזרים המסודרים על השידות משני צידי המיטה, חלקם לא בשבילי, כמו סטראפאון, אבל כשסידרו את החדר לפני המשחק עדיין לא ידעו מי יגיע אליו, וחלקם, כמו ג'ל סיכה, טבעת רטט לזין(cock ring) ופלג-ישבן (butt plug), יכולים להתאים, "מותר הכל אבל לא להכאיב!" היא הדגישה, "אלא אם כן אתה מבקר לה בטוסיק החמוד שלה אבל גם אז מומלץ לגרז" היא ציחקקה והצביעה על בקבוק הג'ל שעמד מוכן ליד המיטה, "ועכשיו בואי!" היא סימנה לאשתי ללכת אחריה ושתיהן יצאו וסגרו את הדלת.

לרגע עמדנו זה מול זה קצת מובכים, "אתה רוצה שאני אפשיט אותךָ?" מיקה שברה את המבוכה.

הסכמתי והיא התחילה, לא ממהרת, מנצלת את המצב כדי לגעת, ללטף, לְמַזְמֵז, "אתְ מתכוונת לספר לאחותי?" חקרתי.

"לא, ברור שלא" היא ענתה מייד, "ואתה?".

"חס וחלילה" הסמקתי משהו, "אין סיכוי שהיא תבין ואת מכירה אותה, פטפטנית, לא יודעת לשמור סוד" ואם הייתי שם לב אולי הייתי רואה את החיוך על פניה אבל לא, אני הייתי עסוק בלהביט בפטמות הגדולות שלה שהלכו והפכו כהות ונוקשות יותר.

"וואו, גדול" היא לחשה כאילו לעצמה כשהיא כורעת על ברכיה ומורידה את התחתונים שלי, מביטה מקרוב בזקפה שנחשפה, "וואו, ורד צדקה" והפעם היא אמרה את זה בקול רם יותר, "גם אני רוצה ארוח מלא, כמו שעשית לורד בשוויץ".

"כנראה ששכחת משהו, אני שניצחתי ואני אומר מה עושים" נזפתי בה בקול כאילו כועס אבל לא ממש התכוונתי.

"סליחה" היא מילמלה, מופתעת וקצת נעלבת.

"אז תתחילי למצוץ!" הצבעתי על הזין העומד שלי, "ורק שתדעי," הוספתי כשהיא התחילה למצוץ לי, "בא לי לעשות בךְ ארוח מלא!" והצלחתי לשמוע את ה"מניאק" שהיא מילמלה בפה מלא.

קודם גמרתי לה בפה. למצוץ היא יודעת, ממש לשאוב, ולא הייתי צריך הרבה כדי לגמור, גם זה שהיא אוננה תוך כדי מציצה, יד אחת שלה משחקת לי בביצים והיד השניה מפמפמת עמוק בין רגליה, עושה לעצמה באצבע, עזרה לי להגיע במהירות לשיא שלי. "קחי!" צווחתי בהנאה ברגע שהר-הגעש שלי התפרץ, "תבלעי!" אחזתי חזק בראשה ונעצתי את עצמי עמוק לתוך גרונה העמוק, לא נותן לה לברוח ומרגיש איך היא בולעת מטח אחר מטח של אותה לבה גברית חמימה.

מיקה רצה לשטוף את הפה. "המנה הראשונה הייתה עשר!" היא ציחקקה כשחזרה, "בוא נכין אותך למנה הבאה, כמובן אם אתה רוצה????" היא ציחקקה ובלי לחכות לתשובה התחילה לטפל בישן המדולדל בין רגליי ולהעיר אותו.

מיקה הפעילה כל טריק בספר כדי להחזיר אותו לכושר, מצצה, שפשפה וכשהוא התעורר היא הזמינה אותי להחליק אותו בין שדיה הגדולות וזה עבד, עמד לי מחדש, זין גדול ונוקשה שהתנוסס בגאון בין רגליי.

"איך אדוני רוצה אותי?" היא ציחקקה כשהרגישה שהזקפה שלי מוכנה לפעולה.

"בדוגי במרכז המיטה!" והיא נעמדה על ארבע כמו שביקשתי, נעמדתי על ברכי מאחוריה, כיוונתי את הזקפה הנוקשה אל החריץ הוורוד הנוצץ שכאילו קרא לי לבוא, אחזתי במותניה ובמכת אגן חזקה תקעתי אותה, את כל הזין נעצתי עמוק בין רגליה והתחלתי לדפוק, לזיין, לאט וחזק, יוצא עד הסוף ותוקע, מרעיד את גופה ומרקיד את שדיה.

גניחות ההנאה שלה לא אחרו להגיע, "כן"-ים תַּאֲוְתָנִיִים, "אהה"-ים זימתיים ו-"עוד, חזק" יצריים שהשתלבו בהתנשפויות שלי בכל נעיצה שאני נועץ בה והגמירה הראשונה לא אחרה להגיע, חזקה, עוצמתית ומטלטלת, סוחטת ממנה צרחת "הנה! הנה! גומרת! גומרת! גמרתי!!" שדי ברור לי ששמעו אותה גם כול האחרים, ו-"עוד" תשוקי, "רוצה עוד, לא, מבקשת עוד, מתחננת" ואני בכלל לא חשבתי אחרת והמשכתי, ממשיך בקצב מוגבר, מרגיש את השפשוף הנעים של הזין בין השפתיים הבשרניות ואת החיכוך בקירות נרתיקה המשומנים והגמירה השניה שלה הגיעה מהר ממה שציפיתי, אולי כי עכשיו גם ורד הצטרפה לצרחות הגמירה, כנראה שאשתי עושה עבודה טובה עליה.

הייתה גם שלישית, חזקה מכולם, אולי כי הפעם זאת הייתה גמירה משותפת, כן היא הצטרפה ל-"בואי! בואי!" שלי ובאה, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, שמעתי את ההתנשפות וה-"הנה" החרישי שהיא לחשה וברגע שיריתי את המטח הראשון עמוק בכּוּס הרוגש וגועש שלה היא שוב התפרצה באותה צרחת "הנה, הנה, גומרת!" ארוכה ומתגלגלת שלה, כאילו רוצה שכולם ידעו, לא רק אני, וברגע שיצאתי ממנה היא התהפכה, נשכבה על הגב, ו-"וואו, אלוהים, אני בשמיים" היא התנשפה בכבדות מחייכת באושר מאוזן לאוזן, "כן, ורד צדקה, שווה להפסיד לךָ" היא ציחקקה, "גם המנה העיקרית הייתה עשר ועכשיו נשאר רק לטעום מהקינוח".

הפעם לקח לה יותר כדי להעמיד לי אותו מחדש למרות שהיא השתמשה באותה טכניקה. "מֶרְסִי (Mercy), רחמים" היא חייכה ולחשה בקול מתחנחן כשהגבר-גבר שלי היה מוכן למשימה החשובה והגישה לי את בקבוק ג'ל הסיכה, נשכבה על הבטן כשהיא מסדרת כרית גדולה תחת האגן, פתחה רגליים ופישקה חזק את פלחי ישבנה בכפות ידיה.

לא הייתי צריך הסברים, זילפתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה בפתח המכווץ, עיסיתי עם האצבע, חודר מעט ומותח, הוספתי עוד כמות ג'ל ועליתי עליה, שוכב ומכוון. "מוכנה?" לחשתי.

"כן" היא סיננה בין שיניה, נושכת שפתיים ומתכוננת לכאב שידעה שיבוא.

לחצתי, הפתח הצר עצר בעדי. עוד לחיצה והדרך נפרצה והתחלתי לפלוש לישבנה, לאט, לא ממהר, מרגיש איך הזין חודר סנטימטר אחר סנטימטר עד שכל הזין היה נטוע עמוק בישבנה ורק אז עצרתי, שכבתי, לא זזתי, ונתתי לה להתרגל לפורץ שחדר.

"פוו, פאק, רגע" היא חרקה שיניים והרגשתי שכואב לה, "לא! אל תצא" היא כאילו קראה את מחשבותיי, "רגע, רגע, גדול הקטן שלךָ, יוֹדְזְ' (huge), ענק" ניסתה להתבדח, "פאק! אהבתי" היא לחשה אחרי רגע, "אהבתי, עכשיו תדפוק אותי, חזק, תקרע לי ת'תחת"

זיינתי אותה בתחת, משתפשף בפי-הטבעת המתוח סביב הזין שנכנס ויוצא בתוכו, "כואב, קצת, אבל פאק, איך אני אוהבת את הכאב הזה" היא לחשה לי, "פאק איך בעלי יגמור כשאני אספר לו מה עשית לי" היא הפתיעה אותי.

"אתם מספרים?" חקרתי.

"כן, הכל, כשהוא עושה אותי, אתם לא?".

"כן", הוֹדֵיתִי, "וגם הוא יספר?"

"מה? מה דורון עשה לו? ברור" היא ציחקקה, "כל פרט, חסר לו שלא, פאק! חזק! זה בא, זה בא לי, הנה!! גומרת!!" ואת ההנה גומרת היא צרחה בקול וכאילו כהד שמעתי גם את בעלה מכריז על גמירה.

אותו לילה ישנו ביחד ובבוקר גיליתי שבלילה רון ואשתי התחלפו ואת הלילה אשתי בילתי עם דורון שכמובן ניצל את ההזדמנות ולא רק שזיין אותה לפני שנרדמו הוא גם עשה אותה על הבוקר, זיון בוקר טוב, בדיוק כמו זיון הבוקר טוב שרמי עשה לורד ואני למיקה ורק אחרי שהתפרקנו ירדנו לארוחת בוקר שבת של פנקייקים.

באותו לילה אני ואשתי לא הזדיינו, תמר, הבת שלנו, בכתה, אמנון, אחיה התאום, נדבק ממנה וגם הוא בכה, אשתי ניסתה להרגיע את שניהם ועד שחזרה למיטה אני כבר נרדמתי.

גם למחרת לא הזדיינו, הפעם אני חזרתי מאוחר מהעבודה והיא כבר ישנה, פעם ראשונה מאז שחזרנו משוויץ שאנחנו לא מזדיינים יומיים רצוף ובלילה השלישי זה קרה, הצלחנו להרדים את התאומים מוקדם יחסית, התרחצנו ביחד, מתמזמזים במשחק מקדים, ואז כששכבתי עליה, בתוכה, וזיינתי אותה, פמפומים ארוכים ואיטיים של זיון מפנק, היא שאלה אם אני רוצה לשמוע מה ורד עשתה לה ואני כמובן הסכמתי רק שיש לנו מין כלל כזה, מי שמספר הוא למעלה, אז הסתובבתי על הגב, היא ישבנה עלי משופדת, עולה ויורדת בקצב שלה, עצרה את כפות ידיי שנשלחו לציצים שלה והעבירה אותם אל מעבר לעורף, "נרות חנוכה, לראותם בלבד" היא ציחקקה, חזרה לדהור, לאט, והתחילה לספר לי.

"זה שאני הייתי כבר עירומה ראיתָ," היא חייכה לעברי, "וכשנכנסנו לחדר היא הסבירה לי שנהוג אצלם שהמפסידה מפשיטה את המנצחת".

"כן" חייכתי אליה חזרה, "אומנם לי היא לא הסבירה שככה נהוג אבל היא שאלה אותי אם אני רוצה והסכמתי, אולי היא חשבה שאני יודע"

"אתה רוצה לשמוע או לדבר?" אשתי נזפה בי.

"לשמוע".

"אז שתוק ותקשיב, הפשטתי אותה, ממזמזת אותה תוך כדי, אחר כך היא עלתה על המיטה נשכבה על הגב, פישקה רחב את הרגליים והזמינה אותי לפנק אותה, כמו שהיא אוהבת. נשכבתי בין רגליה ופינקתי, קודם היא רצתה שאני אנשק לה ת'טוטה, אז נישקתי, אחר כך ללקק, מלמטה למעלה לאורך כל החריץ הרטוב שלה ו…אימא'לה, זה מחרמן לספר לך ככה" היא ציחקקה והרגשתי את ההתכווצויות החזקות בנרתיק, "פאק!" היא פתאום הפסיקה לדהור ובלי לצאת שפשפה בחוזקה את שפתי הכוס שלה בערוותי, "פאק, כן, גומרת, גומרת" היא התנשפה, מחייכת, "כן, גמרתי," היא חזרה לדהור והמשיכה לספר לי, "אחר כך היא דרשה שאכניס את הלשון ואפנק אותה וזה בדיוק מה שעשיתי, דחפתי עמוק את הלשון, מצאתי את הדגדגן שלה והתחלתי לשחק בו והגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, גמירה חזקה שמילאה לה ת'כוס בשפע נקטר התשוקה הנשי שלה וגלשה ונמרחה לי על הפרצוף והמשכתי, מצצתי לה ת'דגדגן והטסתי אותה לגמירה שניה מהירה ועדיין זה לא הספיק לה היא כרכה את רגליה סביב ראשי והצמיד אותו חזק לערוותה הבוערת, משחררת מדי פעם לתת לי לנשום ושוב מהדקת, ו…"פאק!" אשתי שוב הפסיקה לדהור והשתפשפה בחוזקה, גומרת שוב וחוזרת לדהור ולספר בקול מתנשף, "ואחרי עוד גמירה שלה היא הודיע שעכשיו נתחלף, שגם היא אוהבת ללקק טוּטוֹת, ואני שכבתי על הגב ברגליים פתוחות כשהראש שלה ביניהם ופינקה אותי, לא כמו שאני רציתי, כמו שהיא רצתה כי היא המנצחת, אבל היא עשתה לי נעים שם בַּטוּטָה שלי, גם היא נישקה וליקקה לי, דחפה ת'לשון ומצצה ואני גמרתי, ושוב גמרתי, ונראה לי שהיא התחרמנה עוד יותר מכל גמירה שהיא הגמירה אותי כי היא שלחה את היד שלה אל בין רגליה ועשתה לה באצבע, מצטרפת לגְּמִירוֹת שלי וגומרת בעצמה, עד שהיא החליטה שהגיע הזמן לזיין אותי, היא הלבישה לעצמה סטראפאון ודפקה אותי מאחור, בדוגי, דרשה שאני אנענע את ישבני כמו כלבה מיוחמת לפני שדחפה לי וטחנה לי ת'טוּטָה ו…אימא'לה, אני שוב גומרת" היא התנשפה, משפשפת את הכוס הרטוב שלה בערווה שלי, גומרת ושוב מספרת, "גמרתי בלי סוף, אתה לא מאמין כמה חירמן אותי שאשה מזיינת אותי ככה, ו…" היא הסמיקה, "שחק לי בציצים" ביקשה בקול מתחנחן וברגע שחפנתי את שדיה והתחלתי ללוש אותם היא המשיכה, "ו…אחר כך היא נתנה לי גם לזיין אותה ולקינוח" היא הסמיקה עוד יותר, "היא אמרה שיש לה מנהג שאת הלוזריות שלה היא דופקת בתחת וזה בדיוק מה שהיא עשתה לי, השכיבה אותי על כרית, כמו שאתה משכיב אותי, ועשתה אותי בתחת ו…" אבל כאן כבר לא יכולתי יותר להמתין, נס בכלל שלא גמרתי הרבה קודם, "אני בא!" חנקתי צרחה שהייתה מעירה את התאומים על בטוח, "אני בא!" הרמתי גבוה את ישבני ואותה היושבת עלי, "קחי! קחי!!" נתתי להר הגעש שלי להתפרץ בתוכה ולשמחתי היא הצטרפה, גומרת בפעם המי יודע כמה הערב רק שהפעם היא גמרה יחד איתי.

"חירמן אותךָ?" היא שאלה כשהיא שוכבת לצידי, נצמדת, מחבקת אותי, מוחצת את שדיה לצלעותיי ואוחזת את הירך שלי בין רגליה ומשפשפת בו את הכוס הכל כך רטוב שלה.

"ברמות" עניתי, מחייך.

"ותרצה שנמשיך להפגש איתם?"

"את רוצה?" כמו יהודי טוב עניתי בשאלה.

"כן" וזה היה כן עוגבני ויצרי, "ואתה?".

"כן".

"ותלך עד הסוף?"

"עם גבר?"

"כן" היא ענתה והרגשתי איך השפשוף שלה בירך מתגבר

"את רוצה שאני אלך עד הסוף?"

"כן, זה נורא מחרמן אותי לפנטז איך אתה עושה גבר אחר וכשתספר לי אני אגמור מיליון פעמים".

"ואם אני אספר לך שגבר עשה אותי?"

"גם, מאד, אולי אפילו יותר" והיא התרוממה ונשכבה עלי, מוחצת את שדיה לחזה שלי ונישקה אותי על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה ותאוותנית, "אני אוהבת אותךָ" היא לחשה ושוב נישקה, "אני אוהבת אותךָ מיליונת'לפים" אבל כנראה שזה בדיוק מה שהיה צריך כדי להעמיד לי אותו מחדש וגלגלתי אותה מעליי, עליתי עליה, הצמדתי חזק את כתפיה למזרון, הבטתי לה עמוק בעיניים וזיינתי אותה, מזיין, מנשק ולוחש "גם אני אוהב אותךְ".

לחלק הבא >>>>

Loading

4 מחשבות על “דו-קרב בדשא : לא נולדנו מחליפים”

  1. סיפור ברמה גבוהה ממש אהבתי איך שבנית את העניין בקצב טוב עם הרבה סקס באמצע.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן