אתה חבר של אחותי הגדולה

סיפור מאת החטובה

אתה חבר של אחותי הגדולה ואתה בא אלינו לשישי שבת ואנחנו יושבים ומדברים ואתה לוחם חתיך כזה גדול ושרירי עם המדים ואתה חם עליי כבר הרבה זמן אתה כל הזמן מת לזיין אותי כי אתה חושב שאני יותר כוסית מאחותי כי יש לי טוסיק גדול ושרירי ואני ואתה ואחותי יושבים ומדברים בסלון ואני מתחמתחת קצת ואז החולצה שלי מתרוממת ואתה רואה לי את הפופיק וקולט שיש לי ריבועים בבטן! וזה מחרמן אותך רצח וישר גדל לך טיל ענק במכנסיים של המדים ואתה תופס את אחותי ואומר לה "בואי ממי בואי נלך לישון" והיא מבינה את הרמז ואתם הולכים לחדר ואחרי כמה דקות אני שומעת את המיטה חורקת והיא גונחת "אוי מישקה! אויי כןןן! תזיין אותי חזק חייל שלי כןןן! לוחם שרירי שלי כןןן מישקקההה!" ואני מתחרמנת ומתחילה לשחק לעצמי בכוס כשאני שומעת אותך מזיין את אחותי

אני במיטה בחדר שלי שומעת את אחותי גונחת ונאנקת "אוי מישקה! חייל שרירי וחזק שלי!! אוי כןן!! עוד חזקקק! אני גומרתת מישקה אני מתפוצצצתתת!" ואתה נאנק "אני גומר בתוכך! אני יורה את הזרע האוקראיני שלי בתוכך!" ואני שומעת את שניכם גומרים ולא יכולה יותר ומתפוצצת בעצמי עושה שלולית של מיצי כוס על המיטה… אחר כך אני נרדמת אבל במשך הלילה מתעוררת מהזיונים שלכם שוב פעם ומאוננת קצת.. בבוקר אחותי קמה והולכת לעבודה ואתה בטוח שנשארת לבד, מתעורר רק עם בוקסר אחרי לילה מטורף של זיונים. קם לשירותים משתין ומלטף את הבטן השרירית שלך תוך כדי ופתאום אתה מתחיל לשמוע קולות מוזרים. אתה מסיים להשתין, מתקרב לכיוון הקולות ומבין שהקולות מגיעים מהחדר שלי! אתה מתקרב לאט ובזהירות ושומע קולות של גניחות ואנקות מהחדר שלי. הדלת קצת פתוחה כי אני בטוחה שאני לבד בבית ואתה מציץ וקולט אותי ערומה לגמרי על המיטה עם רגליים פתוחות, עם עיניים עצומות מאוננת ודוחפת לעצמי אצבעות לכוס וגונחת בטירוף! הזין הענק שלך מיד מתחיל להתעורר לחים!

אתה ממשיך לבהות בי מענגת את עצמי, נאנקת וגונחת כשהאצבעות שלי מטיילות בתוך הכוס שלי והזין שלך כבר עושה שרירים בתוך הבוקסר ומתמתח למלוא הגודל שלו, הקצה שלו מציץ מהבוקסר. הגניחות והאנקות שלי משגעות אותך ואתה כבר לא עומד בזה, אתה שולח יד לתוך הבוקסר שלך ומתחיל לשפשף את האיבר הענק והקשה שלך בזמן שאני מגבירה את הקצב עם האצבעות בכוס ומרגישה את השיא שלי מתקרב. אתה משפשף את הזין שלך במרץ ולפתע מרוב התרגשות אתה מחליק ונתקע בדלת, אני פותחת את העיניים בבהלה וקולטת אותך ליד הדלת רק עם בוקסר והיד שלך בתוך הבוקסר. אני המומה לרגע והכוס שלי מתכווץ כל השרירים שלי מתכווצים ומתאמצים ופתאום יוצא לי סילון ענק של מיצי כוס שעושה שלולית על הסדין! אני מתעשתת לרגע ואז מתיישבת במהירות, מתכסה בשמיכה וצורחת "תעוף מפה יא סוטה!" ואתה לא נבהל, מתקרב ומחייך אליי "איזה שפריץ חזק ממי! לא ידעתי שאת משפריצה! אחותך לא משפריצה!"

ואני צועקת עליך "תלך מפה יא משוגע! אני ערומה לגמרי!!" (פליז אל תגיד חולה נפש זה לא יפה) ואתה מתיישב לידי במיטה ואומר לי "ממי נו אל תשחקי אותה! אני יודע ששמעת איך פירקתי את אחותך אתמול בלילה! בטח בגלל זה את חרמנית ומשפריצה! נתתי עבודה ודפקתי לאחותך את הצורה ועכשיו בא לי לתת בך עבודה!" ואני אומרת לך "אבל אסור אתה חבר של אחותי!" ואתה מחייך אליי ואומר "אני לא אגלה אם את לא תגלי ממי!" ואני מהססת ואתה מחייך חיוך שחצני ועושה שרירים בידיים ואומר לי "תראי איזה שרירים יש לי ממי! אני ביריון על! אני אטחן לך את הצורה! אני לוחם חזק ואני אפרק אותך!"

ואני בוהה בשרירים הגדולים והחזקים שיש לך בידיים ואתה לוקח את היד שלי ושם על השריר הגדול ביד שלך ואומר לי "תרגישי כמה אני חזק ממי!" ואני מרגישה כמה השריר ביד שלך קשה וחזק! ואתה מחייך חיוך שחצני ואומר לי "ראית איזה כוח יש לי ממי? זה שרירים של לוחם ביריון!" ואז אתה מקפיץ את השרירים הגדולים שלך בחזה ואני בוהה בהם ואתה אומר לי "תראי איזה חזה שרירי יש לי ממי! הציצים שלי יותר גדולים משלך חחח! אני מקפיץ ככה את השרירים בחזה במדים וכל הבנות בבסיס נוזלות!" ואז אתה לוקח את היד שלי ושם על הבטן השרירית שלך ומכווץ חזק את השרירים בבטן ואומר לי "תרגישי כמה הבטן שלי שרירית וחזקה ממי! זה בטן שרירית של לוחם בכושר שיא! אני לוחם חזק ושרירי! אני אפרק אותך! אני אתן עבודה ואטחן אותך! אני אזיין לך את הצורה עד שתצרחי "כן מישקקהה עודדד!"

אתה ממשיך לעשות לי שרירים ולהגיד לי בשחצנות "ממי תראי איזה גוף יש לי! גוף של לוחם חזק ושרירי בכושר! שמעת איך פתחתי את אחותך אתמול! בואי אני אפרק אותך עם הענק שלי כמו שרק לוחם חזק ושרירי יכול! אני חזק! אני שרירי! אני אפרק אותך ואטחן אותך ואזמבר אותך!" אתה לוקח את היד שלי ושם על הבטן השרירית שלך ועושה שרירים בבטן ואומר לי "תרגישי איזה בטן שרירית יש לי! זה נותן לי כוח לזיין חזק! אני אפרק אותך!" פתאום אתה מרגיש משהו רטוב ליד הרגל שלך, אתה מרים קצת את השמיכה ורואה שלולית של מיצי כוס ואני נושכת את השפה התחתונה שלי ואתה מבין שאני רותתחחתתת! בלי לחשוב פעמיים אתה שולף את הענק שלך מהבוקסר ומראה לי אותו ואז אומר לי "לא רק שיש לי גוף של לוחם שרירי בכושר! יש לי גם ענק! זין אוקראיני ענק ושרירי! הנה תראי איזה גודל הולך להיכנס אלייך ולפרק אותך!" אתה לוקח את היד שלי ושם על הזין שלך ואני מרגישה כמה הוא ענק וחזק ואז אתה אומר לי "תפנקי לי קצת את הזין" ואני מושכת קצת את הזין שלך ואתה לא מסוגל יותר מרוב חרמנות אתה מתאמץ כולך וגונח ומשחרר זרם ענק של זרע אוקראיני על הסדין

ואז אחרי הגמירה המטורפת שלך אתה אומר לי "בואי ממי אני אכניס לך את הזין האוקראיני הענק שלי ואפרק אותך!" ואתה פותח לי את הרגליים ומתחיל לדחוף את האיבר הענק והפועם שלך לתוך החריץ הצר שלי. אתה דוחף ולוחץ את האיבר הענק לתוכי, מתענג על הפתח הצר שלי שכאילו יונק בעוצמה את ראש הזין שלך ואז בזמן שאתה דוחף עוד קצת את הזין לתוכי אתה פתאום נתקל במחסום! קרום הבתולים שלי! אתה מחייך אליי ואומר לי "לא ידעתי שאת בתולה ממי! כזאת כוסית ולא פתחו אותך! ילדה טובה! עכשיו זין אוקראיני ענק יפתח אותך!" אתה מתאמץ ואז בבת אחת דוחף את כל הזין הענק בתוכי, מבתק את הבתולים שלי. אני צועקת לרגע ונאחזת בגב הרחב והשרירי שלך ואתה אומר לי "זה בסדר ממי עכשיו תתחילי לצעוק מהנאה!" אתה מתחיל לזיין אותי ממש חזק, נהנה מהכוס הצר שלי שמתכווץ לך על הזין עם כל דחיפה של הזין הענק לתוכי ואתה צועק "כן את אוהבת שחייל שרירי וחתיך מפרק לך את הכוס!!! כןןןן לוחם ביריון מזיין לך את הצורה!" ואני נאחזת בך חזק ונאנקת "כן מישקה!!! חייל ביריון שלי!! לוחם שרירי שלי תזיין אותי אויי זה טובבב!"

ואתה ממשיך ומזיין אותי בהתלהבות וצועק "כן!! ככה בדיוק אחותך צעקה שזיינתי אותה אתמול בלילה! שתיכן שרמוטות! את ואחותך! שתיכן מקבלות זין אוקראיני ענק של לוחם שרירי בכושר!" ואתה מזיין אותי בשיא הכוח, מכניס ומוציא מכניס ומוציא מכניס ומוציא את האיבר הענק שלך מתוכי, גונח ונאנק עם כל דחיפה של הזין שלך עמוק לתוכי  ואני מתכווצת מהנאה, מגבירה את הלחץ של הכוס הצר שלי על הזין הענק שלך. אתה ממשיך לזיין אותי בשיא הכוח, עושה שרירים בידיים תוך כדי הזיון וצועק "כן אני נותן בך עבודה! אני חייל שרירי תותח על שמפרק אותך! את אוהבת לקבל זין אוקראיני ענק הא יא שרמוטה?? תיכף תרגישי זרע אוקראיני משפריץ בתוכך!" אתה מזיין אותי בשיא הכוח, הבטן השרירית שלך מתאמצת ומתנפחת מרוב מאמץ ואתה כבר מרגיש את הזרע מטפס מהביצים  הכבדות והמלאות שלך במעלה הזין הענק שלך ואתה שואג "אני הולך להזריע אותך עם הזרע האוקראיני שליי!" ואז אתה דוחף את עצמך חזק לתוכי ואתה שואג "אני גומרר! אני מזריע לך את הכוס בזרע האוקראיני המשובח שלי!" הזין שלך נמתח בתוכי וכולך מנופח ממאמץ ואז אתה מתפוצץ כמו הר געש בתוכי ואני מרגישה מטחים חזקים של זרע אוקראיני חם בתוכי והכוס הצר שלי מתכווץ ותופס את הזין הפועם והמשפריץ בתוכי, יונק את הזרע לתוכי בזמן שאתה יורה את הזרע האוקריאיני שלך לתוכי במטחים חזקים ומזריע אותי ללא הפסקה עד שהאיבר שלך מתכווץ ויוצא מתוכי

Loading

11 מחשבות על “אתה חבר של אחותי הגדולה”

  1. אוננתי על סיפור אחר לפני וכמעט גמרתי אז עברתי לזה ופשוט עצרתי באמצע, כל החרמנות ירדה לי, ילד כתב את זה

    הגב
  2. למרות התגובות הקשות, אני דווקא מאוד נהניתי.
    היה בזה משהו של סצינות שאותי מאוד חירמנו.

    הגב
  3. מה ? חסרים תכנים אז שמים גם כאלה ?
    מה עם סינון תכנים ?

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן