אמא מניישת אותי

שלום, שמי הוא נועם גרינבאום, אני בן שלושים, עוסק בראיית וחשבון מאזור הדרום וזה הסיפור המוזר אך המספק על ההתפתחות המינית שלי ופנטזיית הניוש שקיננה בי שנים עד שפרצה החוצה. אפילו בגילי המתקדם אני עדיין נראה מעולה ונערי, אני משגיח על המשקל ומשתדל להתאמן ארבע פעמים בשבוע. השיער שלי מלא ושחור ללא סימנים אפורים ועור פני כמעט וחלק לחלוטין.
הסיפור עצמו מתחיל כשהייתי בן תשע עשרה וגרתי עדיין אצל ההורים כחייל ג'ובניק. לאורך כל חיי אבי עבד במכירות וכמעט לא היה בבית כך שאני תפקדתי כדמות הגברית העיקרית עבור אימי. בתור ילד קטן זה היה חסר משמעות אך ככל שגדלתי הפכתי להיות זה שמחליף נורות, סוחב את הקניות הכבדות וכו'. בנוסף לזה אני בן יחיד כך שאני ואימי היינו קרובים ביותר, לעיתים קרובות מצאתי את עצמי בבקרים לפני היציאה לצבא שרוע על מיטתה של אימי בזמן שהיא מתארגנת ליום העבודה שלה. היא הייתה מתיישבת מול שידת האיפור שלה במין חלוק יפני אדום, שאבי הביא לה מאחת מנסיעותיו, מאפרת את עצמה בזמן שאני מביט בה. זה לא שהצצתי לה בזמן שהתלבשה או משהו כזה אך האיפור וסידור השיער היפנטו אותי ולא יכולתי להסיר את המבט מהתנועות האלגנטיות והנשיות. היא מצידה הייתה מלהגת על ענייני היום עיוורת לחלוטין למבטים שאני לוטש בה ובקלות בה היא הופכת את עצמה ממישהי שרק התעוררה לייצוגית ומטופחת.
לעיתים, כשהייתה בעבודה, הייתי מתיישב מול שידת האיפור ומנסה למרוח מייקאפ על עצמי כמו שראיתי אותה עושה, רק שהתוצאה מעולם לא הגיעה לרמה שלה. אז כמו שכבר אמרתי, בגיל תשע עשרה היא גילתה שאני מתאפר, היא פשוט נכנסה לחדר ונותרה המומה מהמראה של בנה המאופר. אני עצמי נותרתי מבועת ולא ידעתי איך תגיב לגילוי. התגובה שלה הדהימה אותי לחלוטין. בשיא הרוגע היא הניחה את השקיות מידיה וצעדה אלי בעוד היא מנענעת את ראשה.

"הו יקירי, אדום הוא לחלוטין לא הצבע שלך. נראה לי שיותר יתאים לך ורוד רגוע. בוא אני אראה לך" ניסיתי לחייך אליה במבוכה אך ברור היה לי שאני רק מראה לה פרצוף מעוקם עם איפור גרוע. היא מצידה פשוט דחפה אותי הצידה כדי לפנות לה קצת מקום על המושב הקטן כדי שתוכן לשבת יחד איתי וללמד אותי קצת על איך להתאפר. היא התעלמה מהמבוכה הנוראית שלי והתייחסה אלי בצורה עניינית שהדהימה אותי לחלוטין.
מאותו היום בכל פעם שאבי יצא לנסיעת עסקים הפסקתי להיות נועם והפכתי לנועה. אמא אהבה מאוד לקבל לידיה בת חדשה ובגילי הצעיר לא רק שתהליך הניוש היה קל אלא גם שבסופו יצאה נועה, שלא הייתה לה שום בעיה לעבור כאשה לכל דבר. לעיתים קרובות יצאנו יחדיו ולבילוי של אמא ובת שבדרך כלל כללו קניות ופעילויות טיפוח כמניקור פדיקור או מספרה. נהניתי מאוד להסתובב כאשה אך זו רק הייתה ההתחלה.
בפעם הראשונה שראיתי את דודו הייתי לבושה בחולצה וורודה וחצאית צרה. אמא הכירה לי אותו כחבר מהעבודה שבא להביא לה משהו ששכחה במשרד אך אני לא ממש שמעתי את ההסברים שלה. הרגשתי את עצמי נמס למראה הגבר הכהה ורחב הכתפיים שעמד מולי. היו לו זיפים בני כמה ימים ועיניים שחורות שגרמו לזין שלי לקפץ בתוך תחתוני המשי שלי. ראיתי אותו מחליף מבטים אם אמא ושניהם מהנהנים אחד לשני בהסכמה. אמא ניגשה אלי וחיבקה אותי. שמעתי אותה לוחשת "תיהני לך נועה, אף פעם לא שוכחים את הפעם הראשונה". הבטתי אחריה כשיצאה וסגרה את הדלת אחריה. הרגשתי את דודו מתקרב אלי ובגוף רועד פניתי לכיוונו. הריח הגברי שלו והמרחק האפסי ממנו הסירו ממני את כל המחשבות. הרגשתי את ידיו על כתפי דוחפות אותי לכיוון הרצפה ובתוך רגע קט נדחף הזרג העומד שלו אל שפתי, בתנועה אינסטינקטיבית פתחתי את פי לומר משהו שלא יצא כי זין כהה מילא את פי.
ידיו הגדולות מצאו את דרכן אל שיערי, בעוד הוא מחזיק את ראשי במקום הוא החל בתנועות דחיפה, מזיין את פי. בתחילה לא ידעתי איך אני אמור להרגיש אך ככל שהתרגלת מצאתי את עצמי אוהב את התחושה. זה לחלוטין לא היה מה שציפיתי, זה לא היה מגעיל או בטעם מגעיל, אמנם היה ריח קצת חריף אך ללא ספק סקסי גם כן. התחלתי לחשוב על מציצות שקיבלתי בעבר ומה אהבתי בהן, הצמדתי את לשוני לתחתית הזין שחדר את שפתותי. קולות העונג גרמו לי להתרוממות מטורפת והבנתי שאני עושה עבודה טובה. הרגשתי שכל גופי הופך למכונה שכל תכליתה לענג את דודו ולספק לו הכל. התחלתי לנדנד את ראשי כך שיפגוש את הזין המפלח את פי בדיוק בקצב הנכון והבאתי את ידי לחפון את הביצים הכבדות
המהמתי לי בשמחה בעת שעצמתי את עיני והתענגתי על התחושות השוטפות אותי. השארתי יד אחת על הביצים ושלחתי את השני במעלה החצאית והתחלתי לשפשף את הזקפה שלי מבעד לתחתונים. גנחתי בקול סביב הזרג שמילא את פי, דודו נאנק ועצר את תנועות החדירה. פחדתי שעשיתי משהו לא נכון או אולי הכאבתי לו כשהרגשתי את עוויתות הזין ונוזל חם ומלוח נורה לתוך גרוני.
זו לא הייתה הפעם האחרונה בה עינגתי את דודו כך ושימשתי ככלי קיבול לזרע שלו. כל עוד גרתי בבית הורי ובקרבתו הפכתי להיות הסיסי הפרטית שלו. הוא הזמין אותי בכל פעם שרצה להתרוקן ואני שמחתי לענג אותו.
אחרי הצבא עזבתי את הבית ויצאתי ללמוד ראיית חשבון בבאר שבע. במהלך הלימודים פגשתי את רונה שהיום היא אשתי. המרחק הגיאוגרפי וחיי עם רונה עשו את חגיגות הניוש עם אמא לנדירות עד שנשכחו בכלל ואני הרגשתי שאני מאבד חלק מהותי מחיי. לא העזתי לחשוף את עצמי בפני רונה ונותרתי מתוסכל עם עצמי עם חלוף השנים.
בערב ראש השנה הגעתי אל הורי כמה שעות לפני ארוחת החג לאחר שאימי ביקשה במיוחד שאגיע לעזור לה כיוון שהיא לא מרגישה טוב. כשנכנסתי לבית הרגשתי זרמים חשמליים עוברים בגופי כאשר בסלון ישב לו דודו. חסון ומטופח כאילו לא עברו עליו השנים. דודו הרים את מבטו וחייך אלי "תעלי מהר להתלבש, את יודעת איך אני הכי אוהב אותך". נותרתי בהלם גמור אך הזין שכבר התחיל לעמוד הזכיר לי מה עלי לעשות ורצתי לחדרי הישן. על המיטה מצאתי את הבגדים הישנים שלי, ציוד האיפור, בושם ודף נייר בכתב ידה של אימי "אני בטוחה שהתגעגעת נועה. אני ואבא נחזור עוד כמה שעות"
פיק בירכיים אחז בי ורעדתי כולי למראה הבגדים שהיו בדיוק איך שדודו אהב לראות אותי. שמלת מיני, חולצה שקופה מעל חזיה צבעונית, גרביונים כהים ועקבים גבוהים וחדים. ההרגשה המשכרת של הבגדים הרכים והנשיים, העקבים המקליקים והבושם הנשי עטפה אותי וכמעט ושכחתי מדודו שממתין למטה. בתחתית המדרגות עצרתי למראה דודו שהמתין עירום לפני. הוא לא השתנה במאום, יפה כמו אל יווני כהה.
"על הברכיים נועה"
ירדתי במהירות על ברכיי ממתינה לדודו שיקרב אלי ויצמיד את ראש הזין שכל כך אהבתי לשפתיי. פתחתי את פי ורצתי עם לשוני המתגעגעת לאוךך הזין שכבר עמד. שריקת אויר ארוכה הגיעה מדודו, עצמתי את עיני ופתחתי את פי ככל שיכולתי ממתינה שידחוף את הזין במורד גרוני. ברגע שהרגשתי את הזין מונח על לשוני סגרתי את פי על הזרג ולשוני החלה ללטף את תחתית הזין כמו שתמיד אהבתי. וגם הוא אהב. ידיו הקשוחות אחזו את שיערי הקצר והוא החל להלום פנימה והחוץ לתוך פי במהירות. בשיא הדחיפה הרגשתי את הזין חודר עמוק לתוך גרוני ובלעתי אותו ככל שיכולתי, מעניקה לו את העונג שביקש. דודו דחף את עצמו לתוכי עד שהביצים שלו נחו על סנטרי ואני מייד שלחתי את לשוני החוצה בניסיון ללקק אותן. בתנועה אחת שלף דודו את עצמו מפי ואני השתעלתי ונשנקתי גורמת לו לצחוק בקול. אספתי את הזין בידי והחלתי לשפשף אותו בעוד לשוני מוצצת את ביציו לתוך פי אחת בכל פעם.
"אוקיי נועה, מספיק עם המשחק המקדים, הכוס שלך בטח מתחנן כבר לזין" אמר ומשך אותי חזרה לעמידה "אני חושב שאשתך רוצה שאני אזיין את הכוס הצר שלך"
הוא סובב אותי ודחף אותי קלות לכיוון שולחן הקפה במרכז הסלון. ידעתי איך הוא רוצה אותי וכרעתי על שש מגיש את ישבני. שמעתי אותו מתעסק עם שפורפרת ה KY שהייתה כבר מוכנה. האצבע המשומנת נדחפה פנימה בתנועה אחת. השתנקתי מהחדירה ומהכאב, עבר זמן רב מאז שחור התחת שלי אומן לקבל. דודו לא ביזבז יותר מידי זמן להכין אותי לפני שחשתי את ראש הזין עטוף הקונדום נלחץ אל ישבני.
"אוקיי מתוקה, אני רוצה שתדעי שאני לא מתכוון לרחם עליך. אני מתכוון לזיין אותך חזק כמו שאני אוהב. כמו שידעת לקבל"
רעדתי בציפייה "זיין אותי כבר!" התחננתי. עוד לא סיימתי לומר את המשפט והשין של דודו כבר חדר אלי כולו. צרחתי בכאב והוא פשוט השאיר אותו בפנים נותן לי דקה להתרגל.
"מה בחורה צריכה לעשות כדי שיזיינו אותה פה?" צעקתי אליו
דודו אחז במותני והתחיל לפמפם בחוזקה ובמהירות. הרגשתי את עצמי נקרע מבפנים והגניחות שלי מילאו את החדר והתמזגו בקולות הגרוניים שיצאו מפיו של דודו. ידי האחת נשלחה אל הזין העטוף התחתונים ושפשפתי אותו בכוח מרגיש את הדליפה. דודו המשיך לזיין בכוח וידעתי שהוא כבר קרוב. הכאב בחור התחת שלי כבר שכח והעונג החליף אותו. נאנקתי בקול וכיווצתי את ישבני על הזין שבתוכי כשהרגשתי את התחתונים מתמלאות בזרע בתוך ידי.
"כל הכבוד סיסי " שמעתי את דודו קורא "לזה בדיוק התגעגעתי ואני כבר מתפוצץ"
הוא שלף את עצמו מישבני, סובב אותי וקרע את הקונדום מעליו לפני שהלם את הזין לתוך פי בשאגה ומילא אותי בזרע חם.
דודו התמוטט על הספה ומלמל "את אחד הדברים הכי סקסיים שראיתי בחיי"
החמימות הנפלאה התפשטה בגופי בעת שזחלתי משולחן הקפה והתיישבתי תחתיו מניחה את ראשי על ברכיו

Loading

2 מחשבות על “אמא מניישת אותי”

  1. חוסר גדול בזהות המגדרית של מספ/ת הסיפור.
    מדלג בין המגדרים בקלילות מדאיגה.
    חוץ מזה סיפור נהדר.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן