אין כמו סקס ישראלי

היום, ממרומי גיל הארבעים אני כבר יכול לומר לכם בוודאות שאין כמו סקס ישראלי. מי אני שאומר זאת ? אז הנה אני מסביר לכם מי אני ולמה אני מרשה לעצמי לדרג את ישראל על מפת הסקס העולמית. מדינה קטנה אבל לוקחת את כל השאר בכיס הקטן בכל מה שמגיע למין, טירוף, תשוקה והכי חשוב יצירתיות.
כבר בגיל עשרים וארבע נחטפתי לעולם ההייטק הפלצני ואחרי ארבעה חודשים בתפקיד התחלתי לטייל לי בעולם. כן, הייתה גם קצת עבודה אבל הבילויים היו מה שהוביל אותי. מה לא עשיתי ? שיכורות אמריקאיות, זונות רחוב גרמניות, תיירות יוגה בהודו, רקדניות גוגו בתאילנד , סבתות בטג'קיסן והרשימה עוד ממשיכה וממשיכה. לא אגיד שהייתי בכל מקום אבל בטח כיסיתי שישים או שבעים אחוז ממדינות העולם. במשך כמעט חמש עשרה שנים טיילתי וזיינתי ואני פה היום כדי לחלוק.
כשהייתי צעיר יותר השיטה שלי הייתה ברים של סטודנטיות. בישראל זה פחות עובד אבל בארצות שיודעות לכבד אלכוהול זה בדיוק המקום למצוא אותן. אם המטרה שלכם היא זיון מהיר תבואו באמצע השבוע כשאין להן את כל הלילה לדיבורים.
בפעם הראשונה הייתי בהלם. בר רועש, מלא הורמונים ואלכוהול בנורבגיה. כולם יושבים על שולחנות עץ ארוכים ומתערבבים. יצאתי הישראלי האקזוטי שמטייל בעולם, המצאתי סיפורים על סיפורים מאלה ששמעתי מחברים שטיילו בעולם באמת. חצי שעה, בירה שניה ואני מרגיש יד נשלחת אל המפשעה שלי תחת השולחן. הבטתי ימינה ונתקלתי בקריצה משועשעת מבלונדינית חמודה עם שיער קצר.
"אני פחות טובה עם יד שמאל" אמרה והשאירה אותי בהלם "אבל לפחות יהיה לך עוד סיפור קטן לספר. אולי אחר כך אני אראה לך גם את יד ימין ואתה תראה לי אם אתה יודע לעשות כוד דברים עם הפה חוץ מלדבר" הכל בחיוך ובטבעיות. לא יותר משלוש דקות והרטבתי במכנסיים כמו תינוק. לצערי היא נעלמה בהמשך הערב והשאירה אותי למצוא איך לצאת עם מכנסיים רטובות.
כשלא מדברים אנגלית זה יותר מאתגר. ושוב בר סואן אך הפעם באסטוניה, המסכים מקרינים את הסרט כופר בדיבוב מקומי. בכל פעם שלוסי לו מחטיפה שאגות עידוד נשמעות נמרצות וכולם שותים. הבלונדיניות התמירות צועדות מולי ואני מרגיש את סף החרמנות עולה. לא הייתי צריך הרבה נסיעות לגוש המזרחי כדי להבין שברית המועצות יודעת לייצר אותן מושלמות. כל אחת יכולה בכיף להיות השחקנית הראשית בסרטים הכחולים שרצים לי בראש. מידי פעם פנו אלי ואני רק השבתי "אנגלית, אנגלית" מה שהוביל למלמול ונטישה עד שלפתע ניגשה אלי שחקנית פורנו נוספת שהסבירה באנגלית רצוצה שהיא תשמח לתרגל את האנגלית שלה עלי. חצי שעה השקעתי במושלמת שהתאמצה לדבר אנגלית בעוד אני בוהה בחזה המושלם שלה בתוך גופיה לבנה ללא חזייה. לבסוף הבנתי שהיא שואלת אם יש לי מלון ואמרה משהו על תשלום. המחשבה הראשונה שעברה לי היא שנפלתי על זונה, באסה. הרגשתי אותה גוררת אותי החוצה ומוצאת לנו מונית.
במונית גמרתי פעם ראשונה. איך שנסגרו הדלתות ואני התחלתי להסביר לנהג באיזה מלון אני היא כבר פתחה את מכנסי והתחילה למצוץ לי. גם אני וגם הנהג הבטנו בה בהלם מוחלט אך היא הייתה בשלה. יונקת לי את הזין בעוצמה תוך כדי משחק אגרסיבי בביצים. חשבתי להתלונן אבל קולות המציצה שיצאו ממנה הרגו אותי וגמרתי תוך כמה דקות. המושלמת בלעה והתרוממה ומבעד לענן העונג שעטף אותי שמעתי אותה ממשיכה למלמל משהו על תשלום ואנגלית וכמה אני מדהים.
בסין דווקא כן שילמתי על מין. חבר לעבודה סיפר בהתלהבות שלסינים יש תורה עתיקה של מסאג' רפואי לביצים. הוא הבטיח שזה בכלל לא מיני ועוזר לכל מיני מחלות ושטויות כאילו.
"כן כן" עניתי לו "מישהי תשחק לי בביצים ותגיד לי שזה לא מיני. בטח בטח. כמו שוויאגרה זה נגד כאב גרון וסיאליס זה ליבלות"
אז נכנסנו שנינו וכל אחד נלקח לחדר אחר עם מזרונים על הרצפה. אלי הגיע צעירה חמודה בחלוק כחול מבריק. היא הצביע לי לשכב ועזרה לי לפשוט את המכנסיים והתחתונים. אין ספק שהיא זרמה עם ההצגה ונשארה כל הזמן עם מבט רציני ומתעניין. ממש רופאה. היא החלה ללוש לי את הביצים בהחלטיות. הייתי אומר שאפילו כאב קצת, בעיקר מפחיד. לאחר מכן היא החלה להעביר בכל פעם אצבע אחת משורש הזין וכמעט עד פי הטבעת. באצבע השלישית כבר עמד לי כמו טיל. השחקנית אפילו לא העיפו בו מבט, אפילו עשתה כאילו הוא מפריע לה ובעזרת ידה השנייה הזיזה אותו הצידה. זהו, יש יד אחת שמשחקת לי בביצים ואחת ש "מזיזה" לי את הזין וזה כל מה שהייתי צריך, מפה והלאה זו הייתה הנאה טהורה. לא באמת אכפת לי מה היא עשתה אך אני גרגרתי וגנחתי בהנאה במשך העשרים דקות הבאות.
עד שהיא קפאה. פתחתי עיניים והבטתי בה והמקצוענית הקשוחה הפכה לפאם פאטל עם חיוך מפתה.
"אתה רוצה לגמור?" שאלה. לא! הגעתי להארה רוחנית והספיק לי… פחחח! לעוד שניה ניסיתי לחשוב עם איזשהו גבר במצב הזה אמר לה לא. שום סיכוי, היה ברור שאשלם כל מה שתדרוש.
היא הזליפה מעט חומר סיכוך מסריח והעבירה את שתי ידיה יחדיו אל הזין. 20 שניות של שפשופים והתזתי כמו מזרקה. היא המשיכה ללטף לי את הביצים עוד כמה דקות עד שהתנתקה ויצאה בחרישיות מהחדר.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן