ירדנה – ניצול מיני? – חלק שני

חלק 1, חלק 2, חלק 3

המוסך שגשג ובעלי המאושר משכנע אותי להביא תינוק . כאשה טובה כפי שחונכתי נעניתי לו והורדתי את המתקן הזדיינתי עם שני הבעלים שלי עד שהריתי .

אני אפילו חושבת שאני זוכרת מתי זה היה "ההרגשה שנקלטתי " תחושה פנימית כזו אחרי זיון עם הגמד שלא חשתי אף פעם .

שכבנו בחדר העינוגים אני בגבי לגמד מסופקת מנומנמת . מרגישה אותו נצמד לישבני מניח רגל בעלותית עלי .הזין מחפש את הכניסה לתוכי ואני מייחלת שזה יהיה "במהרה בימינו" וחודר לתוכי לשמחתי . אני אוהבת את המשגל השני הרגוע שלנו.

הטלפון מצלצל אנחנו בשעות שלא עונים לטלפונים רק כאשר מנדנד ולא מפסיק . הגמד מרים עונה לטלפון ממשיך לנוע בתוכי .אני נהנת מהתנועה הנעימה ,נבעלת בעדנה .

בצד השני "בעלי" מוסר שהרכב של הגמד מוכן אחרי טיפול . ושיבוא לקחת .השיחה מעוררת את הגמד . העובדה שהוא מדבר עם הבעל כשהוא משגל וטוחן את אשתו . מעוררת אותו הוא מושך את השיחה מדבר כאילו על ענייני המוסך המשותף. נותן הרבה זמן לבעלי לענות .

האמת לדעת שבעלי בצד השני עורר גם אותי .הרגשתי הכי זנותית . הגבהתי את אגני שישגל אותי טוב טוב. הגמד חיבק חזק דוהר בתוכי .הכנסתי את פי לכרית שבעלי לא ישמע את האנחות הקוליות שלא יכולתי לעצור .מרגישה את הגמד מתפרק בתוכי מזרים כמויות ענקיות של זרע חם כאן הגיעה מין תחושה פנימית שנקלטתי.

 

 

ליאת צלצלה שמעתי מתח בקולה הייתי מוטרדת מהשיחה עם ליאת אחותי היא תבוא בשבת לבקר אותי .הקול שלה בטלפון לא מצא חן בעיניי . קיוויתי שהחיים שלה עם הגמד המצליח בעסקיו טובים לה . הגמד הפך אותי לעשירה . והוא טובע בכסף . היום הוא חולש על משרדים בשלוש קומות הממזר התחמן.

בשבת ליאת הגיעה עם התינוק הבלונדי היפיפה שלה "מיכאל" .כשחיתלה אותו ראיתי שגם הוא שייך לאבא שלו . "הוא בוגד בי בעלי אומרת ליאת בלחש" . בתוכי כעסתי הוא הבטיח לחזור למוטב הגמד החרמן

תפסת אותו עם משהיא אני שואלת ?

באתי לבקר אותו במשרד עם התינוק . יומיים לא ישן בבית .אני יודעת שיש לילות שהוא עובד עוקב אחרי השווקים בעולם .ראיתי את הבליטה צומחת לו במכנסיים איך שראה אותי .יומיים לא שכב איתי .הוא לא התאפק הכניס אותנו לחדר הצמוד אחרי המראה . חדר שינה לוקסוס עם אמבטיה צמודה עד שראיתי את הבשמים הנשיים. "ואת שכחת" קבלה בדיקה אצל רופאת נשים על המדף הפדים והתחתונים שלך עדיין במגרות .

ליאת הייתי מאהבת של בעלך סיפרתי לך .שלא יהיו ביננו אי הבנות . לפני שהוא הכיר אותך העובדה שמצאת חפצים רק שלי ולא של אף אחת אחרת מעידה שהוא לא בוגד בך .

הפסקנו שנישאתם .וממילא סיימתי לעבוד .אין לך על מה לכעוס. כששכבתי איתו במיטה . חשבתי עליך כמה טוב יהיה לך איתו . הכרתי לך אותו .החיים שלך איתו נפלאים ובטח מספקים בעלך הוא סופר זיין ..כמה שהיה לי נפלא. אבל זה נגמר.

ליאת צוחקת בקול המצלצל שלה . שילך לעזאזל אני מכורה ללילות שלנו .את מכירה את הרטיבות העקצוצים כשאת מחכה לגבר שלך שיכנס כבר הביתה . אצלי זה קבוע אני מחליפה כמה פעמים ביום תחתונים .

היה לי קשה בימים הראשונים של הנישואין . שגוף גברי שוכב עלי את יודעת איך גדלנו וגידלו אותנו הבנות . לאט לאט התמכרתי שאני ממש צריכה אותו או שאני משתגעת . ולחשוב שהוא נכנס לחור אחר מטריף לי את הדעת .

בחודשים הראשונים שלנו יחד התמכרתי לו כמו לסם .איך שהוא נכנס בדלת לא נותנת לו לזוז גוררת אותו למיטה . אני כל כך בוערת אליו דורשת ממנו לבעול אותי את אישתו. וגומרת כמה פעמים עד שאני נרגעת . נכנס להתקלח ונותנת לו ארוחת ערב מפנקת .ירדנה הוא הפך אותי "לחולת מין שלו" . ואוי לו אם יכנס באחרת אני ארצח אותו .האמת את אחותי ובאתי לברר איתך אם את עדיין שוכבת איתו .

ליאת אני מרגיעה אותה הבעל שלך חולה עליך "מאד". חולה על החריץ החמים והמתוק שלך נשבע לי שלעולם לא יכנס באחרת. זה יהיה בזבוז לעומת העונג שלו איתך. ככה נשבע לי כשבאתי לבקר אותו עם נחומי ,להשוויץ עם התינוק שלי . הזהרתי אותו שכמה שאת ילדה טובה לא תסלחי לו לעולם אם רק יחשוב לבקר בחריצים השונים.

ליאת מזמינה אותי לישון אצלה. בעלה טס לחו"ל בענייני עבודה ביום שלישי בערב הבטחתי להגיע עם התינוקות שלי .בעלי מאושר ידעתי על המאהבת שלו .לא שזה הטריד אותי, שהיא תסבול את הלכלוך המיותר אחרי משגל רדוד. אם כבר צריך להתקלח אחרי שזה יהיה שווה את זה.

ביום ראשון נסעתי למשרד .להזהיר ולגעור בגמד הבלתי זהיר . נכנסתי למשרד הגמד מופתע שנים לא ביקרתי במשרד. הוא קם אלי זורח הבליטה במכנס צומחת כמו עם ליאת אפילו יותר הוא מחבק אותי במותני אליו חזק. ואני מרגישה שאני עדיין מתגעגעת אליו, והוא אלי. משפשף את הזין שלו על הכוס הרותח אליו כמו פעם .מחזירה לו בחיבוק ושפשוף חוזר חם ונשיקה על הפה .

מתיישבים בפינת הישיבה .אני כבר רטובה התחתון הצמוד נכנס לי בין השפתיים לוחץ מרגיע מעט את התשוקה שלי לגמד האהוב שלי ."מזכיר" מכניס לנו קפה ועוגיות יוצא וסוגר הדלת .אני מביטה בגמד הוא רואה את התמיהה שלי מתגלגל מצחוק .

לקחתי גבר מזכיר שלא אתפתה לכלום . למדתי להיזהר כשליאת כועסת . כמה יפה ככה היא כשהיא כועסת "סופות ורעמים". כשיש ויכוח קטן ביננו הזקנים שלי אוכלים אותי חי .משוגעים עליה והתינוק יותר ממני . אני פוחד מכולם לא עלינו .

לא הודאתי לך מספיק על אהבת חיי ירדנה אני חייב לך את כל האושר שלי ושל והזקנים שלי .שיהיו בריאים .הודאת מספיק אני עונה עשית אותי עשירה ,עצמאית, הגמד חכם ממזר ממדרגה ראשונה .

מתגעגעת אלי ירדנה ?

"תמיד" אני עדיין חולה עליך אתה זוכר .מזמן סלחתי שאנסת אותי "למזלי" בפעם הראשונה

ואתה אני שואלת ?

את חסרה לי מאד ירדנה לא הייתי נותן לך לעזוב גם אם היית מסרבת אז כשלחצתי עליך בפעם הראשונה .הגמד מגחך

עכשיו אתה מספר לי את זה חצוף קטן …."תודה שלחצת ". אני מאושרת חוזרת לימים הטובים

אתה יודע מתי התאהבתי בך נוכל מתוק שלי ?

כשהצעתי לבעלך אז שותפות .ראיתי את זה בעינייך היפייפות רקדתי משמחה בתוכי ירדנה אמרתי לך תמיד היית יקרה לי . עם ובלי זיונים .

באתי להזהיר אותך מליאת היא חוששת . אתה לא בוגד בה נכון ? .. נשבע לך ירדנה הבטחתי לך .

אני לא יכולה יותר מכורה לגמד. הוא היה שלי לפני ליאת.. אני מיוחמת הרבה זמן שהזין שלו לא טייל בתוכי קח אותי לחדר או שאני מתמוטטת אני צועקת עליו.

אני מוכרחה להרגיש אותו שוב .כל הזיונים שלנו חזרו אלי ואני אוהבת אותו .הרטבתי רק מלראות אותו. עכשיו "לי יש סופות ורעמים ברחם" . התחתונים שלי עדיין בשידה יהיה לי במה להחליף ואני לוקחת אותם איתי . ממזר חסר זהירות שכמותו .

..קיוותי שתבקשי ירדנה הוא צוהל בקול . את ואני זו לא בגידה באף אחת זו אהבת אמת .אין לי את זה עם ליאת הקשר המיני נפשי ביננו .

בחדר אנחנו קורעים את הבגדים מעלינו .לוהטים אחת לשני . אני מזילה ריר מהזין הזקוף שלו ומשליכה אותו על המיטה . אוחזת בידי את את הזין הזקור .את שקית הביצים דוחפת את כולה לפה להרגיש את הרכות שלהם . הגמד על גבו נהנה מהטיפול המסור שלי. הזין המפואר שלו מקבל מאס'ג מלטף .מוצצת ומרטיבה את אורכו את הכיפה הרחבה הענקית .

הוא צועק דורש את הכוס שלי על פניו למעוך את השפתיים התפוחות .שאניע אותו הלוך ושוב על פיו . HELP הוא צועק לי באנגלית

ירדנה תני לי את החור האהוב שלך .מוכרח את לנשום אותך לתוכי או שאני מתעלף . לא יהיה מי שיזיין אותך פה . מנייק המתוק אנחנו מתפוצצים בצחוק .הימים היפיפיים הלוהטים שלנו חוזרים בגדול .

אחרי הטיפולים האוראליים שלנו . אני כורעת על ארבע אני עדיין ,תמיד, הכלבה הסוסה המסורה שלו הגמד תוקע לתוכי את הזין שכל כך חסר לי . קירות תעלת האהבה שלי מכסות משמנות אותו. צוהלות לזין האהוב ,האבוד ,המוכר, שחזר לביקור. הירכיים שלי רטובים כמו מגשם . אלף פעם גמרתי איתו לא זוכרת כלום חוץ מהתנועה שלו זרמי החשמל בתוכי העונג ..שיכורה חצי מעולפת מהנאה . לבסוף בסילון המתז שהרחם שלי משתוקקת להרגיש בחום הנפלא המתפשט . שולחת את ידי לזרע הזולג מתוכי אוספת שותה אותו . מלקקת את אצבעותיי .

הגמד מסובב אותי על גבי אני מפשקת את רגלי יודעת כמה אנחנו חולים על הנוזלים שאנחנו מחליפים ביננו . הוא ילקק את כל הרטיבות שבין רגלי וירכיי ינקה הכל . ינשוך את ערוותי ינסה להכניס את כולה לפיו. זה הרצון לטרוף עד הסוף הוא אותי ואני אותו. זה תמיד הסתיים ככה .

אתה מזיין את ליאת כמו שאתה מזיין אותי ?

לא הוא עונה איתה אני יותר שמרני מקסימום מלקק את החריץ המדהים שלה .לקח לי הרבה זמן עד שהסכימה נהנתה וקראה לי "סוטה משוגע" . היום היא אוהבת את זה אפילו מבקשת את "הנשיקות למטה" היא קוראת לזה. ייקח זמן ללמד אותה להשתולל כמו אתך .

אנחנו שוכבים תשושים מזיון ארוך ואינטנסיבי .ידי מלטפת את הזין וידו בחריץ שלי מלטפת מועכת אותו. מידי פעם אצבע נכנסת לתוכי נרטבת משפשפת נמרחת על הדגדגן מפעילה אותו שוב . אנחנו משדלים את האיברים המיניים להתעורר שוב כמו פעם .

כשהזין מזדקף בידי חוזר לאונו .הוא מתגלגל עלי מפושקת ואני דוחפת אותו לתוכי . לא זזים זה הזמן שהוא אוהב להרגיש את התוך העמוק החמים שלי .הוא חבוק בזרועותיי רגלי עוטפות אותו אני מנשקת אותו החמוד שלי . "נח" בתוכי עד שאני מאבדת תחושה. התעלה מתרגלת לאיבר הקבור בתוכה . מידי פעם לוחצת עליו כיווצים פנימיים שלי. לדעת שהוא עדיין שם עומד ודרוך.

זה הזמן שהוא הכי אוהב בזיונים ביננו .שאפנים שאני שלו כבושה , מוכנעת ,ומייחלת לתזוזה . למדתי לאהוב את השיגעון הקטן שלו .לחכות בסבלנות לתנועות הבעלות המיניות . כשמתחשק לו להתחיל לזוז לזיין . פעם הייתי נעה מתחתיו משדלת תובעת אותו לנוע . הוא היה מגחך מלמד אותי מי מזיין את מי כאן …מי המכניע … מי הקובע… הבוס השליט של הכוס המיוחם שלי.

סיפרתי לו שאני מתארחת אצל ליאת ביום שלישי הבטחתי לנסות להוציא אותה מהשמרנות שלה . לתת לגמד יותר מעצמה להנאת שניהם . עוד שרות שהגמד מקבל ממני באהבה.

ליאת אוספת אותי והקטנים שלי ברכב המפואר שלה. זה מפגש אחיות ואנחנו שוב מאושרות להיות יחד לדבר על הכל . לבסוף משכיבות את הילדים נכנסות חבוקות במיטה כמו ברווקות בבית ההורים.

אני אוהבת את חום הגוף הריח האינטימי של אחותי ליאת . ראשה מונח עלי חבוקה בזרועותיי . לבסוף היא נפתחת מספרת על הדרישות המוזרות של בעלה .ליאת תמימה עדיין כמו שהייתי פעם.

ליאת אני אומרת .הייתי שנים עם בעלך .בניגוד לך נתתי לו את כל כולי .שיעשה בי מה שהוא רוצה. אני מכירה את היכולת שלו להפוך אישה "לחולת מין" אני מברכת אותו כל יום שהוא עשה את זה בעלך גבר שמענג ,מספק, ומרגיע , אחרי שהייתי איתו הגוף שלי רווי ,שקט ,רגוע .תענוג להרגיש את השקט בתוכי אחרי .

את בעצמך מודה שאת במתחים מינים . תני לו הכל את אישתו אם ילדו .זה לא יוריד מכבודך בעיניו אני יודעת כמה הוא חולה עליך ליאת …תזרמי ..תזרמי איתו עד הסוף. הוא מורה מעולה

היום אנחנו נשים נשואות אימהות לילדים .אוהבות ומכירות את גוף שנצמד אלינו .החיבוק של ליאת ושלי הדוק יותר .אני מושכת אותה אלי מצמידה את שדיה אלי .ליאת מחבקת אותי יותר חזק מפעם לקחתי יוזמה אמיצה בפעם הראשונה מצמידה את פי לפיה . ליאת נענית מפשקת את שפתיה אנחנו נצמדות בנשיקה מינית תאוותנית .מזמן רציתי לטרוף את אחותי .החינוך שלנו מנע מאתנו להמשיך. היום אנחנו משוחררות מינית. פתחו וזיינו את שתינו (ביחוד הגמד). מממשות את התאווה שהיית חבויה מסתבר בשנינו .

משכתי את חלוק הלילה מליאת .מלטפת את ירכיה ליאת התיישבה שולפת אותו ממנה התפשטתי משלי התחבקנו עירומות לראשונה .שכבתי עליה ,ליאת פישקה את רגליה מאפשרת לי לשכב ביניהם המשולשים שלנו שעירים .גם ליאת לא מגלחת

(אני שונאת כוסים מגולחים יש להן מראה ילדותי מטומטם בעיני. לא מבינה מה זה עושה לגברים כוס מגולח שנים שבעלי התחנן סירבתי לו הוא לא היה שווה את זה )

פעם ראשונה אהבה לסבית שלי ושל ליאת .בטח שנים חלמנו אחד על השנייה .הרבה אהבה יש בין ליאת וביני אחותי היחידה . נעתי מעליה חשה בשדיה המדהימים נמעכות עם שדי .אני חשה ברטיבות בחום של החריץ שלה . ואני מגירה נוזלים בכמויות, למטה אנחנו רטובות .שפתי האהבה שלנו הדגדגנים שלנו מתחככים זה בזה ..לליאת ולי יש חריץ דומה השפתיים תפוחות .הדגדגנים בולטים מעט מבעד לשפתיים כמו זין זעיר .

המשולשים השעירים שלנו לחים .תנועות הזיון שלי מפזרות את הלחות שלנו מרגישה בשערות המפשעות החמימות הלחות נדבקות .אני משתגעת מהמפגש הראשון ביניהם . כל הירכיים שלנו רטובות . ליאת מוצצת את לשוני את פיו בחוזקה אני נעה עליה בחוזקה מזיינת את אחותי האהובה ליאת נרעדת אנחנו גונחות גומרות יחד.

אני נחה תשושה על ליאת .נושקת לה בפיה מוצצת את שפתיה . לבסוף פורצות בצחוק משחרר . ירדנה כמה שחלמתי עליך .אני לא מאמינה עשינו את זה .ידעתי שליאת חלמה עלי כמו שאני עליה .

ליאת אהובה אני לוחשת מהיום את המאהבת, הפילגש, והזונה הפרטית שלי, אני לא מוותרת לך אנחנו ניפגש עוד הרבה יחד .תחזירי לי את כל הזיונים שזיין אותי בעלך .ליאת צוחקת את הצחוק המצלצל היפייפה שלה .

ירדתי למטה בין רגליה של אחותי המקסימה לנהר הנוזלים .ליקקתי שתיתי אותה לרוויה .ליאת התפתלה אוחזת בראשי גומרת שוב ושוב .תשושה ביקשה שאפסיק .נשכבתי על גבי מקבלת מליאת אותו טיפול מסור . נחנו חבוקות רגל שלי, ורגל שלה צמודות לחריצים החמימים שלנו. מתנשקות .כל הלילה התמסרנו .עשינו הכל אחת לשניה .בבוקר התעוררנו תשושות מאהבה .לבכי התינוקות

שנים עברו ליאת ואני אחיות אוהבות ונאהבות . חינכתי אותה לפרוץ את כל המחיצות להנאותיה לא נפגשתי עם גברים היה לי את נחומי שלי . עם השנים אחותי ליאת קיבלה גם אותו "בהמלצתי" רצתה לוודא שהגמד אביו כפי שסיפרתי לה. צוהלת אחרי לילה איתו כשבעלה בחו"ל .

הוא הבן של אבא שלו צעקה לי בטלפון בבוקר אחרי לילה מטריף איתו . לנחומי היה פחות טוב "בסדר" אמר כשאלתי… הוא מעדיף את אמא .

היחסים שלי עם נחומי בני התחילו כשהגיע לגיל 15 וקצת . אני בהליכי גירושין עם בעלי והוא כבר לא בבית . עקרת בית במשרה מלאה מקבלת את הילדים שחוזרים מבתי-הספר . מי שמגיע מנשק את אמא מתיישב לאכול ולשיעורים .או לחוגים . להוציא את נחומי בני הבכור .הוא יותר ממנשק הוא נצמד אלי .מחבק חזק . אם אני בגבי אליו הוא נדחק עם איברו הזקוף בישבני.

אני מחייכת בתוכי יודעת שהוא מתבגר .זקוק למגע עם אישה .אני האישה הזמינה האוהבת שיכולה להיות לבן המתבגר שלי.

יום אחד הוא חוזר נצמד אלי מאחורי .האיבר שלו מפשק את פלחי ישבני חיבוק חזק מהרגיל עשיתי את עצמי לא מרגישה כלום .ממשיכה לשוחח איתו בניחותא .הלהט שלו מתגבר בטח תמהה אמא מרגישה או לא . הוא מחכך את איברו חזק יותר .אני נענת מתכופפת מעט לענג אותו .אני חולה עליו על כל הילדים שלי. נחומי ממשיך להדחק להתחכך חזק יותר .אמא נענית לא אומרת מילה עד שאני מאבדת שליטה על עצמי מתכופפת יותר מחזירה לו בחיכוך חוזר . החריץ שלי נרטב מהמצב עם בני הרבה זמן שלא זיינו אותי ואני מאד חסרה .לא שאי פעם חלמתי להשתגל עם בני ככה יצא הפסקנו מתנתקים כשהקטנים באו לאכול .

נכנסתי לחדרו נחומי שכב במיטה הבליטה במכנס שלו ענקית .איבר מפואר שירש מאביו הגמד. ישבתי לידו מעבירה ברוך את ידי על איברו הבולט .נחומי אני לוחשת אני מבינה שאתה מתבגר וכבר זקוק לאישה . אני אמא שלך חשבת על זה איתי ?

זה לא בסדר נכון ? אני חולם עליך כל הזמן

מזמן אני סיימתי עם הגבולות אני לא מוטרדת שאני רוצה את נחומי .הייתי הפילגש ,והזונה ,של הגמד .שהפך אותי "לחולת מין" . של בעלי לשעבר שמכר אותי בשביל כסף לגמד .אני מכורה לצרכים הנשיים שלי . ואת נחומי אני אוהבת יותר משניהם יחד.

בא הלילה מאוחר לחדר שלי כשהבנות ירדמו .נראה ננסה להיות יחד . נפסיק אם זה לא מתאים לאחד מאיתנו . רק בלי ייסורי מצפון אחרי .נקבל את זה טבעי כמגע גבר עם אישה.

בלילה נכנס נחומי למיטתי עם תחתונים בלבד .אני מקבלת אותו עירומה מתחת לשמיכה . רגלי מפושקות .נחומי מפשיל את תחתוניו נשכב עלי איברו מונח על הפתח החמים שלי "הוא הבן של אבא שלו הגמד המסעיר" ענק , זקוף ,ומתוח. אני חובקת אותו מכניסה את לשוני לפיו המתוק מוצצת אותו בתאווה .מרטיבה כמו שלא הרטבתי אף פעם .אפילו לא עם אביו . נחומי מהסס ואני לוקחת את איברו משפשפת על הפתח מרטיבה את העטרה ומשחילה לתוכי .

הזין שלו ממלא אותי אני נעה מתחתיו משדלת אותו לזיין אותי . מתאנחת מוטרפת מתאווה .לנחומי זו פעם ראשונה בתוך אישה . הטבע מלמד אותו מה לעשות והוא נע בתוכי בחוזקה .נדחק עד הסוף אני חשה בשערות מפשעתו נדבקות בשלי . הכוס שלי פעור רטוב ולוהט לקראתו .מקבל אותו באהבה הכל כך אסורה . לצערי לא לוקח הרבה זמן שהוא משתחרר שופך לתוכי את זרעו .זרע חמים מטריף של בני האהוב . הרחם שלי נספגת בנוזליו אני מתכווצת שומרת הכל בתוכי .

הרבה לילות לוהטים היו לי עם בני .השתכללנו ולמדנו יחד מה אנחנו אוהבים .לילה אחד נחומי לוחש לי .אמא אני רוצה להיות בעלך .רק אני אף אחד לא יזיין אותך יותר . תגידי שכן אני אשתגע אם משהוא יגע בך . לחשתי חזרה מהיום הראשון שלנו יחד חשבתי עליך כעל בעלי . אני אשמור לך אמונים אני מבטיחה .תנהג בי כמו בעל תדרוש את שלך תשעבד אותי אני זקוקה ואוהבת את זה

ליל שישי מאוחר בלילה. אני במיטה מתגעגעת , מודאגת ,ומיוחמת ,לנחומי בני ,בעלי, התגייס לא הגיע לשבת. הדלת נפתחת נעמי חזרה מבילוי עם חברות . אני דואגת גם לה .אף פעם לא יצאה עם חבר רק עם חברות .ביתי יפיפה מחוזרת מאד דוחה את כל הבנים המתדפקים על דלתה בתקווה לבקר בחריץ האביבי שלה.

הרבה זמן אני חושבת לשוחח איתה לבדוק מה עובר עליה לא נראה לי נורמאלי בגילה לא לחוות אהבה ,תשוקה . לא גידלתי את ילדי לשמרנות להיפך רציתי שייהנו מקסימום מהחיים כמוני. דחתה אותי בכעס כשהצעתי לקחת אותה לרופא להתקין הגנה מהריון .

נתתי זמן שתתקלח תכנס למיטה .קמתי נכנסתי לחדרה ..היי נסיכה אני לוחשת שמעתי שחזרת היה כיף ? ..היה בסדר רגיל עונה לי בשקט .התיישבתי בקצה המיטה בתקווה שתיפתח נשוחח כמו בת ואם .

רועי התקשר לא סיפרתי כי את כועסת שאני לוחצת ואנחנו נכנסות לוויכוח. אני פותחת

ספרי לי נעמי את לא נמשכת לבנים ?

לא . תשובה קצרה למדתי סוף סוף משהוא

בנות ? זו לא בושה אני לוחשת היה לי נסיון בזה נעמי אני מודה זה מאד נעים ומספק .ואני אישה שאוהבת גברים .

אני יודעת עליך ועל נחומי אמא "אני מודעת שאין לך גבולות" .בהתחלה חשבתי חסר לך אבא .עם השנים שלא יצאת עם אף אחד הבנתי שנחומי הוא הבעל שלך .

התשובה שלה לא מהממת אותי .השנים שנחומי הבוגר מתעורר במיטתי בטח לא ברח מהעיניים של הבנות שלי. נעמי מספיק בוגרת לקלוט את יחסינו האינטימיים.

נעמי בבקשה אל תגידי לי שזה דחה אצלך רצון ליחסי מין .אני ואחיך זה עניין פרטי שלנו שלא צריך לפגוע או לעניין אף אחד .

נעמי מתיישבת בכעס ואני ? מה אתי ? רציתי להיות גם אני איתך דמעותיה זולגות לוחשת אני חולה שנים עליך אמא . חבקתי אותה בזרועותיי כפרה עליך נסיכה שלי למה לא אמרת ?…. לא יודעת הבנתי שאת אישה של גברים.

נשכבתי לצידה חבקתי אותה חזק אלי .ליטפתי את שערה הרך החלק . נעמי חיבקה אותי חזק הצמידה את שפתיה לשפתי מנשקת טורפת את שפתי באהבה בתאווה . נשקתי לה שולחת לשון לתוך הפה המשגע שלה .שואבת את לשונה את שפתיה . שלחתי את ידי בין רגליה מתחת לתחתון לפות החם אחרי הרבה שנים שלא נגעתי בו . שערות עדינות המכסות את החריץ הרך הפס החמים של שפתות הפות .

(כותבת "פות" כי זה מה שהוא כוס אביבי בתולי של נערה צעירה )

האצבע שלי מגרה .והפות נענה מגיר נוזלים שאני מורחת על הדגדגן הקטן .אני מכניסה את היד לפי טועמת את האינטימיות הפנימית של הבת שלי . מהטעימה הראשונה ידעתי שאני אתמכר אליה בעתיד .אהיה מוכרחה לטעום שוב ושוב את הנוזלים המטרפים שלה.

ירדתי אל בין רגליה החטובות החלקות נושקת מלקקת אותן לכל אורכן . עד למפגש המגולח מלקקת את הזיעה המלוחה מתוקה . שלחתי את לשוני המשתוקקת לפס החריץ מעבירה אותו לכל אורכו . ובטירוף נושקת ונושקת ונושקת לפות , לחריץ, לכוס המהמם האהוב היפיפה שלה .מאוהבת עד כלות .

דחפתי את פי לתוך החור הפעור משחלת לשון ארוכה לתוכו .משדלת אותו להפיק לי נקטר שאני בולעת בשקיקה .גאה שאני ילדתי יופי מרהיב כזה . נעמי מתפתלת מתחתי החריץ המתהדק על לשוני כמה וכמה פעמים גומרת ברעדה . מצצתי את הדגדגן הקטנטן שלה מפעילה אותו שוב ושוב מענגת את הבת האהובה שלי המיוסרת .

לבסוף נעמי מושכת אותי אליה מסופקת .נושקת לשפתי מוצצת טועמת את נוזליה . אמא אני כל כך אוהבת אותך שנים רציתי את הלילה הזה איתך " תודה"

חבוקות אני שומעת צחקוק ממנה לוחשת לי באוזן אני יודעת שאני לא טובה כמוך . אני רוצה לטרוף אותך גם . נעמי יורדת לטעום, לטרוף, לענג את אימה. הילדה שלי נורמאלית וצריך לכוון אותה לאהוב בנים. האהבה התשוקה שלה אלי בלבלה אותה .

 

Loading

3 מחשבות על “ירדנה – ניצול מיני? – חלק שני”

  1. בהתחלה היה נחמד, עם הגמד והבגידות. אבל ברגע שהתחיל גילוי עריות זה כבר ירד ברמה. גילוי עריות זה סבבה אבל צריך לדעת לבנות את זה. כאן הכותב לא יודע לבנות את זה.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן