הסיפור הכי יפה ומרגש של זוג קוקהולדי

אני קצת מבוגרת מדי מכדי להתעסק בהרפתקאות מיניות. אני מודה שאני קצת מופתעת מההצלחה שלי בתחום. לא ציפיתי לתגובה כזאת בהתחשב בעובדה שאני כבר בת 63. סליחה על חוסר הצניעות אבל אני חושבת שאני נראית טוב מאוד לגילי. נאמר לי שאני נראית צעירה ב -10 שנים. כבר יצא לי להצהיר בכמה הזדמנויות שאני בת 54 ואף אחד לא הרים גבה או שאל שאלות.

אני גבוהה יחסית, לא שמנה ולא רזה, התכונה הכי טובה שלי היא כנראה החזה שלי (38GG למי שתוהה) שאני גאה בו מאוד! בעלי מבוגר ממני ב -12 שנים, ותחילת הסיפור שלנו יהיה ודאי מוכר למדי לרובכם. בכל מקרה לא מזמן סיימנו את השנה הראשונה שלנו בתור זוג קוקהולד במהלכה נפגשנו עם לא פחות מ- 14 גברים בגילאים שונים, כשכולם בטווח של 20 שנה פחות ממני ודרומה. את הקרדיט אני כנראה חייבת לחזה הגדול והמפואר שלי! רוב המאהבים שלי הם בשנות הארבעים המוקדמות, היו כמה בשנות השלושים לחייהם, שניים באמצע שנות העשרים שלהם ואחד יחיד ומיוחד, הפרי הכמעט אסור, החטא הקטן והמיוחד שלי, מדהים בן 19!

לפני שנתיים הוחלט עבורי, בלי לשאול אותי, (באי-רצון כמובן) שחיי המין שלי, כמו שהכרתי אותם, הסתיימו. ואז סיפרה לי חברה קרובה שהיא נהנית מחוויה מחוץ לנישואים עם גבר צעיר בהרבה, וסיפרה לי בפירוט רב כמה טוב הסקס. תהיתי אם גם אני יכולה לעשות אותו דבר. החלטתי לבדוק והצטרפתי לאתר הכרויות למבוגרים באינטרנט. בעיקר כדי לחקור על מה מדובר. עד מהרה הבנתי שעד עתה כנראה חייתי חיים מוגנים ומנותקים! בסופו של דבר קראתי על עניין הקוקהולדינג ומצאתי את הרעיון מסקרן אם כי בשלב זה אפילו לא יכולתי לדמיין את זה קורה באמת. הרשיתי לעצמי לפנטז על כך שגבר סקסי מגיע אלי הביתה, מפשיט אותי ומקיים יחסי מין איתי בזמן שבעלי מביט בשנינו בהכנעה. רציתי "שור", השם הדהד לי ושידר לי כוח מיני, גבר שהיה עם נשים רבות, מלא ביטחון עצמי ומומחה בעשיית אהבה.

הדחף להפוך לזוג קוקלדינג אמיתי היה כולו שלי. בעלי,באופן טבעי, התנגד מאוד בהתחלה אבל עכשיו הוא נהנה המפגשים שאני מארגנת. לא הסתרתי ממנו דבר. היה לנו דיון גלוי ואמרתי לו שאני אוהבת אותו אבל רוצה למצוא לי מאהב שיספק את צרכיי ושהמטרה היא שניפגש בביתנו כי לא היתה לי שום כוונה לבתחיל להתסתובב בכל מיני מקומות מפוקפקים בגילי. אני חושבת שזה הוגן לומר שהוא היה המום בהתחלה אך הבין את הצורך שלי בסקס והסכים לאפשר לי ממאהב. בינינו, אני חושדת שהוא העריך שאני לא אצליח ולכן זרם איתי.

כשהתחלתי לחפש באופן אקטיבי פרטנר ליחסי מין, הכוונה הייתה למצוא רק אדם נחמד אחד שיהיה השותף הקבוע והיחידי. באמת שלא היו לי ציפיות כאלה, בהתחשב בגיל אך כמות הפניות מגברים צעירים היו בהחלט הפתעה נעימה. זריקת עידוד אמיתית שתרמה להערכה העצמית שלי. לאחר שותף מיני אחד כל חיי, הייתי להוטה לנצל את ההזדמנות ולחוות ניסיון ממגוון של גברים. למרבה האימה של בעלי!

כמו שאנשים אחרים אומרים, גם אני אומרת, הפעם הראשונה היא תמיד הכי מפחידה. היינו ברי מזל למצוא אדם מקסים שעשה את הפעם הראשונה שלנו באמת לבלתי נשכחת. רונן הוא בן 42, יש לו גוף נהדר, פין ארוך וחטוב, ועכשיו הוא אחד הפרטנרים הקבועים שלי. הוא ואני התכתבנו במשך תקופה ארוכה ושיתפנו מצלמות במשך תקופה ממושכת לפני שנפגשנו. הוא ידע בדיוק מה אני מחפשת ולאחר פגישת צהריים נחמדה ההיסוסים שלי חלפו לחלוטין. ידעתי שאיתו אני רוצה לנסות ואותו אני רוצה להזמין למפגש אינטימי ראשון. למחרת שוחחנו שוב וסיכמנו להיפגש. רונן ואני דיסקסנו ארוכות אודות מה שנעשה ואיפה נעשה את זה. רונן אמר לי, ואני מסכימה איתו לחלוטין, כי הפרטים הקטנים חשובים בתכנון מפגש כמו שלנו, כל שגיאה קטנה יכולה לקלקל פגישה שיכולה וצריכה להיות מושלמת. דיברנו כמה פעמים בטלפון ודיברנו על מה שאעשה, איך נתייחס לבעלי והיכן נוכל לממש את האקט. רונן שכנע אותי שעלינו לשכב במיטת הנישואים שלי ושל בעלי כבמעין הכרזה רשמית על עידן חדש במיניות שלי ואני הסכמתי.

קבענו להיפגש ביום שישי בצהריים בסביבות השעה שתיים. לרוע המזל, בגילי הערבים הם לא זמן טוב למין! לרונן היה אירוע כלשהוא ולא יכל להגיע לפני כן והיה צריך לעזוב לקראת שש. זה נראה אידיאלי לפגישה ראשונה.

ביקרתי אצל הספר יום לפני וביליתי את רוב הבוקר בהכנות. ריגוש גדול בפני עצמו היתה הידיעה שבעלי יודע שאני מכינה את עצמי לגבר אחר.

רונן ביקש ממני ללבוש תחתוני תחרה שחורים, חזייה, גרביונים שחורים ושמלה שחורה הדוקה. מה יכול לעשות אישה מאושרת יותר משופינג? ועוד שופינג בשביל סקס! עוד ריגוש מטורף בפני עצמו. התאפרתי והתארגנתי לכבוד המפגש ואז החלקתי סוף סוף את השמלה החדשה שלי. זה נראה והרגיש מדהים, גזרה נמוכה מאוד, חושפת כמות נכבדה של מחשוף שאף פעם לא אעז ללבוש מחוץ לבית. השדיים שלי נראו אפילו גדולים מהרגיל, כמעט קפצו החוצה מתוך השמלה – הרגשתי נפלא! הלכתי להראות לבעלי שנותר המום ולא הצליח לסגור את הפה.

"את נראית מדהים" אמר לי, והוסיף "האם את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה? אנחנו עדיין יכולים לבטל את כל העניין".

"אם לא נהנה מזה, לא נעשה את זה שוב, אבל לפחות ניסינו ", עניתי לו, מנסה להישמע בטוחה בעצמי, אבל בתוך תוכי תהיתי האם באמת אני מתכננות לעשות את זה.

רונן הגיע בזמן וזו היתה הקלה. ביני לביני תהיתי אם הוא יעשה זאת. פתחתי לו את הדלת והיה לי ברור מייד שאהב את המראה שלי, הוא אמר לי שאני נראית נהדר. הוא נשק לי במלוא שפתיו וליטף את ישבני, מתעלם מנוכחותו של בעלי. ישבנו בסלון זמן מה וקשקשנו קצת, המתח היה חזק באוויר. הרגשתי שאני צריכה להיות זו שמזיזה את הדברים.

"יקירי, אתה יכול לעלות למעלה ולבדוק שהכל מוכן? אנחנו נעלה בקרוב" פניתי לבעלי.

"אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?" שאלתי את רונן, אחרי שבעלי עזב את החדר.

"אני רוצה אותך כל כך, את נראית נהדר, " אמר לי.

הוא קם והושיט לי את ידו.

"בוא ולווי אותי לחדר השינה שבו אני אגשים לשנינו חלום מתוק, גבירתי היפה והיקרה שלי? "אמר בחיוך. קמתי למחווה המנומסת, חיבקתי ונישקתי אותו בלהט לפני שעליתי איתו למעלה.

נכנסנו לחדר השינה ורונן הביט מסביב, סיכמנו איפה נשכב והיכן ישב בעלי.

"אתה יכול לעזור לאשתך עם השמלה שלה?"נה רונן לבעלי שמיד בא ופתח את השמלה שלי. התחלתי להחליק אותה ממני. רונן הזיז כיסא אל קצה המיטה ומיקם אותו בזווית קלה.

"תפשוט את הבגדים שלך ותתיישב בכיסא ההוא, "אמר רונן לבעלי, שלציית ללא כל התנגדות

עד מהרה עמדתי בבגדי התחתונים בזמן שרונן הסיר את בגדיו.

"תשאירי לי את זה, "חייך רונן כשניסיתי לפתוח את החזייה.

התבוננתי בלהיטות כשרונן נשאר רק עם תחתוני בוקסר. הוא ניגש מאחורי, כרך את זרועותיו סביב צווארי. הוא פתח את החזייה שלי, החליק אותה ממני וזרק אותה לבעלי. לאחר חזר ותפס את שדי וליטף אותם. בתנועה אחידה סובב אותי ונתן נשיקה מושקעת על שניהם. אני במקביל כבר לא יכולתי להתאפק והעברתי את ידי על החלק הקדמי של מכנסיו הקצרים.

"תורידי לי אותם" הורה לי בתקיפות מעודנת. יכולתי לראות שהוא כבר מגורה למדי, הייתי להוטה מאוד לראות סוף סוף איך זה באמת נראה, אז כמובן עשיתי כפי שביקש. מושכת אותם למטה לאט עד שהפין הזקוף שלו זינק בחופשיות מולי. צעקה קטנה של הפתעה בקעה ממני – הזין היה ענק והרגשתי רטט כי בעצם אני הסיבה שהוא היה כל כך קשה. רונן סיפר לי לפני הפגישה שהוא היה רוצה לקבל מין אוראלי, בהתחלה לא הייתי בטוחה שאני מסכימה מאחר ומעולם לא ביצעתי מין אוראלי לפני כן, אך עכשיו כשאני רואה את הפין הקשה שלו אני משתוקקת לנסות, במיוחד כדי לראות את ההלם על פניו של בעלי.

"הייתי רוצה לנסות את מה שדיברנו, בוא תעמוד בבקשה על יד בעלי" אמרתי לו. יכולתי לראות שהוא הבין. הוא תפס את מקומו ואימץ את התנוחה הקלאסית של אדם שמקבל תענוג אוראלי. ידיו על מותניו, רגליו פשוקות והאגן שלו דוחף קדימה. בהתרגשות גוברת הכנתי את עצמי.

לעולם לא אשכח את המבט על פניו של בעלי כשירדתי על ברכי ולקחתי את הפין הנוקשה של רונן בפי. הייתי די בטוחה שהוא לא ציפה לראות אותנו עושים סקס אוראלי והוא אכן אישר לי את זה מאוחר יותר. הוא יכול היה רק לצפות בי בתדהמה בזמן שאני מוצצת לגבר אחר, ממש מול פניו, מה שהופך את ההנאה שלי לגדולה וברורה עוד יותר. יכולתי רק להצטער על שנדרש לי זמן רב כל כך ליהנות ממציצה לגבר. ההנאה שלי גדלה עוד יותר מהידיעה שחוויה גדולה נוספת מצפה לי. ידעתי שרונן התכוון ללקק את הפות שלי, מה שלא היה ידוע לבעלי, הוא שהפות שלי מגולח עכשיו על פי בקשתו של רונן. עד מהרה הציע רונן שאקח הפסקה.

"אתה בר מזל שיש לך אישה שמוצצת זין כל כך טוב", אמר לבעלי שיכול רק לחייך חיוך חלש בשל הידיעה שמעולם לא לקחתי אותו בפי. קמתי ורונן ניצל את ההזדמנות כדי לנשק עוד את הציצים שלי לפני שנישק אותי בלהט על השפתיים.

"אני רוצה לטעום אותך" לחש באוזני. רטט של ציפייה עבר בכל גופי, הרגשתי את הדגדגן שלי רועד. רונן ידע שבעלי אינו מודע לטיפול שעשיתי בין הרגליים והקפיד לשמור אותי עם גבי אל בעלי, והוא קילף ממני את התחתונים הרטובים שלי, משליך אותם לכיוון הזקפה הצולעת של בעלי. אחר כך כרע על ברכיו והחל לנשק וללטף את ירכיי בהדרגה מצקרב אל האזור האינטימי, הרטוב והנוצץ שלי. עד מהרה התחלתי לגנוח כשהלשון המנוסה שלו בחנה את המקומות הסודיים שלי. הרגליים שלי נעשו קצת לא יציבות ואני התנדנדתי קצת.

"בואי נעשה לך נוח, עוד לא גמרתי לטפל בך" אמר לי רונן. הוא הושיב אותי על קצה המיטה, אחז ברגלי והרים אותן מעלה משכיב אותי על גבי מה שגם העניק לבעלי ההמום את התמונה הראשונה של הערווה המגולחת שלי.

"זה לא מראה יפה?" רונן שאל את בעלי שיכול רק להנהן שם, ביושבו עירום עם העיניים שכמעט יוצאות מחוריהן, הלסת שלו שמוטה והוא אוחז את הפין הקטן שלו בידו. באותו רגע יכולתי לראות שהוא באמת ובתמים בדרך להיות קרנן אמיתי. רונן חזר לעבוד עם לשונו ועד מהרה גם החדיר את אצבעותיו. יכולתי לראות שהוא מומחה אמיתי, עד מהרה הרגליים שלי בעטו באוויר כשחוויתי את האורגזמה הראשונה שלי באותו אחרי הצהריים. התנשפתי וציפיתי להפסקה אך לשונו המיומנת של רונן המשיכה את עבודתה בזמן שגנחתי בשקט. אורגזמה שנייה הגיעה במהירות וכל גופי התפתל כשהחל למצוץ בעדינות את הדגדגן הקטן והנוקשה שלי שלא היה רגיל כלל לטיפול שכזה.

רונן הרגיש שאני זקוקה לזמן התאוששות ונשכב על המיטה לידי כאשר התנשמתי. כשראיתי את הפין הגדול והנוקשה שלו עם הכובעון הגדול נפוח כולו זה הזכיר לי בהתרגשות שהטוב ביותר עדיין לא הגיע. הייתי חייבת לנשק אותו ולמרות שפניו היו רטובים ממיצי התאווה שלי נתתי לו נשיקה מרושלת גדולה על הפה.

"תן לי למצוץ לך שוב" אמרתי לו. זכרתי שבשלב התכנונים רציתי להחזיק את גבריותו בין השדיים הגדולים שלי אך עם ההתרגשות שלי לא עשיתי זאת. כרעתי בין רגליו והתחלתי למצוץ אותו. כשעמד שוב קשיח לגמרי לקחתי את האיבר שלו ושפשפתי אותו בעזרת השדיים שלי.

"אני הולך לזיין אותך עכשיו, טיזרית שכמותך" אמר לי רונן "קדימה, לעלות על שש על קצה המיטה".

בצייתנות מאושרת עשיתי כפי שנאמר לי.

"את רוצה שאני אזיין אותך?" שאל אותי "תגידי את זה".

"בבקשה, תזיין אותי, אני רוצה אותך כל כך" אמרתי לו. הסתכלתי בבעלי לראות איך הוא מגיב לזה. הוא אונן בזעם, לא ראיתי את הפין שלו זקוף וקשה ככה כבר הרבה שנים. חשתי רגע של אשמה, הוא זה שצריך להיות מאחורי, מתבונן בישבן העירום שלי ומתכנן לחדור אלי חשבתי. אבל כל ההרהורים נעלמו במהירות כשחשתי את לשונו של רונן מלטפת שוב את החריץ הרטוב שלי.

"ממממממממ נוף יפה" רונן אמר "חתיכת טוסיק חמוד יש לנו כאן".

"הממ, אתה יכול להביא את חפיסת הקונדומים מהמעיל שלי ולהוציא אחד" הוא הורה לבעלי.

כשבעלי ציית, רונן קירב עצמו אל הפנים שלי, הפין שלו קרוב לפי. הבנתי את הרמז והתחלתי למצוץ אותו.

בעלי הגיש את הקונדום הפתוח לרונן. זה היה רגע קרנני טהור. מביטה מקרוב באיבר הזכרי הענקי של המאהב שלי שגם מראה לי כמה קטן וחלש האיבר של בעלי.

"תן את זה לאשתך כדי שתוכל להלביש לי את זה " אמר רונן לבעלי, שישב בכיסאו וחזר למקומו בהצגה שלנו.

הלבשתי את הקונדום על האיבר שלו, הציפייה שלי דרוכה כאשר הבנתי שהפין היפה הזה היה במרחק שניות ספורות מלהיות לגמרי בתוכי.

רונן התמקם מאחורי ועמד זקוף. הוא ידע שאני רוצה שהוא יחליק את האיבר כל הדרך בדחיפה אחת חלקה בזמן שבעלי צופה. הוא לא אכזב. צעקתי מהנאה והתרגשות כשהוא נעצר לגמרי בתוכי, זאת היתה החדירה העמוקה ביותר שחוויתי מעודי. הסתובבתי והסתכלתי בבעלי בזמן שהוא אונן וצפה כמעט בחוסר אמון. פתאום הוא נאנק וטפטוף קטן של זרע יצא לו מהאיבר. רונן התחיל לדחוף, לאט לאט, דחפתי את ישבני כקונטרה אליו והוא הגביר את המהירות. עד מהרה גנחתי וצעקתי בהנאה כאשר הוא דוחף חזק את האיבר שלו מהר יותר ויותר. לאחר כשתי דקות החל גופו לרעוד ובאיבחה גדולה הוא גמר.

הוא התנצל על שלא החזיק מעמד זמן רב יותר, אמר לי שגיריתי אותו כל כך. אמרתי לו לא לדאוג ושאני מרוצה. למעשה זה היה מרתון לעומת מה שהייתי רגילה בד"כ. רונן שלח את בעלי להכין לנו תה, שכבנו יחד על המיטה מחובקים, מנשקים ומלטפים זה את זו. הזקפה של רונן חזרה במהירות ועד שחזר בעלי עם מגש התה כבר היינו נעולים בתנוחה המיסיונרית כשרונן משגל אותי בחוזקה. הפעם הוא החזיק זמן רב יותר ונתן לי את האורגזמה השלישית של אותו אחר הצהריים. לאחר מכן הסיר את הקונדום שלו ואונן עד שגמר בשפיכה מכובדת של נוזל על השדיים שלי להפתעתי שלי עצמי ושל בעלי.

טוב, אז היתה לנו הפסקה ארוכה, בעלי הכין תה טרי וכולנו התנקינו. היתה אי-נוחות קלה כשישבנו עירומים שותים את התה שלנו, אחרי בילוי מלא תשוקה, הבנו שאנחנו לא באמת מכירים את רונן. בעלי ואני הסתכלנו שוב ושוב על האיבר של רונן, שאפילו רפוי נראה עדיין ענקי, נדהמתי עם עצמי מכך שהצלחתי להכיל אותו. הרגשנו לא ממש בנוח אך עם זאת והמשכנו לפטפט אם כי הנושא היה בעיקר סקס! בעלי ואני הערצנו את האיבר שלו ואמרתי לו עד כמה נהניתי באחר הצהריים הזה. רונן סיפר לי איזה מזל יש לי עם בעל כמו שלי ואני הסכמתי בלב שלם. סיפרתי לרונן שאוכל ליהנות מסיבוב נוסף של אקשן, אם הוא יוכל להתרומם לכבוד האירוע. הוא הבטיח לי שעם עידוד כלשהו הוא בטוח שיוכל לעשות זאת.

ביצענו אחד בשני מין אוראלי לפני שביצעתי את 69 הראשון שלי ואז עברנו לתנוחת דוגי. היה לנו סיבוב רביעי וסופי בתנוחה המיסיונרית לפני שנישקתי את רונן ואת איבר המין שלו בברכת שלום. סגרתי את הדלת אחריו. בעלי ואני הבטנו זה בזה, עדיין עירומים רק עכשיו נבוכים מעט. עדיין מעכלים את אחד הימים הדרמטיים בחיינו. התוכנית שלי עבור אחר הצהריים לא היתה גמורה עם זאת. אמרתי לבעלי שאני נחושה בדעתי לסיים אותו בכך שאמצוץ לו ואקבל ממנו אוראלי בתורו. אני חושבת שהוא היה בשוק מוחלט. הובלתי אותו ביד בחזרה לחדר השינה. הוא עמד בצייתנות, ואני מצצתי לו עד לזקפה חלקית ואז אמרתי לו ללקק אותי, שהוא עשה לי די בקפידה, ואני נשכבתי וחשבתי על רונן, עד שהגעתי לאורגזמה אחרונה.

לסיכום, רונן הוא עכשיו חבר קרוב ואחד הקבועים שלי. יש לי עכשיו ארבעה פרטנרים קבועים. ארבעת הפגישות הבאות שלנו היו עם רונן לפני שאזרנו אומץ לארח גבר חדש. גם פה היתה הצלחה גדולה ולאחר מכן כבר אי אפשר היה לעצור אותי! ההערכה העצמית שלי גדלה מאוד בידיעה שאני יכולה למשוך גברים צעירים מינית. בעלי מקבל את המצב ואני חושבת שהוא די נהנה התפקיד המוגבל שלו, לעתים קרובות הוא משתף אותי שהוא נהנה מהביקורים של החברים שלי. היה לנו מזל גדול מאוד עם הפרטנרים, אני חושבת. לסיכום הקוקהולד עבורנו הוא חוויה חיובית מאוד ואנו מתכוונים להמשיך איתה לעוד הרבה מאד.

מתוך סקס אחר – עולמו של קוקהולד

Loading

5 מחשבות על “הסיפור הכי יפה ומרגש של זוג קוקהולדי”

  1. מעולה, כתוב מדוייק כל כל מנקודת מבטה של האישה

  2. חייב לומר שהנושא הזה מסקרן אותי. מדוע בעלך לא משתמש בויאגרה או משהו כזה ? למה ויתרתם על סקס ?

סגור לתגובות.

דילוג לתוכן