גליה נענשת במינזר

שלושה ימים ושלושה לילות נשארה גליה בחדרן של המענישות. היא טיפלה בכל תשוקה שלהן כמו שיפחה נרצעת ליקקה, מצצה, נשקה חדרה ונחדרה מכל כיוון. ליקקה את חור התחת שלהן, אחת אחרי השניה. והמענישות, שלא ידעו שובעה לא נתנו לה לנוח לרגע. היתה נרדמת לרגע והבכירה מעירה אותה, נשכבת על מיטתה, פושקת את רגליה

שיפורי סקס גליה נאנסת
גליה שיפחת מין

 

גליה נענשת
לאט לאט הכניסה המענישה הבכירה את כל ידה פנימה. גליה השתולה והתפתלה סביב היד המזיינת אותה. היד של המענישה כבר היתה בפנים עד מעבר לפרק. האצבעות הארוכות והחזקות של המענישה טחנו את הכוס של גליה כמו פוד פרוססור. בתנועות סיבוביות וקפיציות. הבכי של גליה התחלף לאיטו בצחוק של הנאה. היא גנחה וצחקה וגמרה עוד ועוד כשהיא מרטיבה את המזבח. המענישה הביטה בה. מרגע לרגע גליה מצאה חן בעיניה יותר ויותר. היא אהבה את הריח של הנוזל שלה, אהבה את זוג השדיים הגדולים שלה שמקפצים בקצב של ההתפתלויות שלה. המענישה התכופפה אל המזבח ונשקה את הדגדגן של גליה. גליה קיפצה אבל ניכר בה שהיא אהבה את זה.
"טוב, עכשיו תורי" אמרה המענישה הרחבה ודחפה את חברתה הצידה.
אם המינזר נפרדה מהן:
"טוב, בנות, תיגמרו עם גליה ותביאו אותה לחדרי כנועה וצייתנית כמו שאני אוהבת"
המענישות הינהנו והמשיכו להתווכח מי תקבל את התענוג לעשות לגליה פיסטינג.
"תני לי, אני אעשה לה את החור האחורי" אמרה הרחבה
"עוד מעט, אני עוד לא גמרתי" אמרה הבכירה.
המענישה הבכירה שלפה את ידה מתוך הכוס של גליה וטיפסה על המזבח. היא נשכבה על הגוף העירום והקשור של גליה.
גליה תהתה מה יגיע עכשיו..

הכניעה
בעוד המענישה הבכירה גוהרת על גופה העירום של גליה, היא חשה בזוג ידיים שמטפלות בפתח האחורי שלה. היא לא ראתה אבל ידעה היטב שמדובר במענישה הרחבה, אצבעותיה עטיות הכפפות המשומנות כבר התחילו לחדור אל פי הטבעת של גליה ובאותו זמן, המענישה הבכירה החלה לנשק את גליה בכל מקום. היא החלה בשדיים הגדולים כשהיא מלקקת ומוצצת את הפיטמות המחודדות ועלתה אל פיה שנפער ברצון למול שפתותיה הנחושות של המענישה שנישקה אותה והחלה להחדיר אל פיה לשון ארוכה ומפותלת שעשתה שמות בחלל הפה שלה. גליה אהבה את זה. היא השיבה בלשונה היא, לשון זריזה ונעימה שהתגפפה עם לשונה של המענישה שכעת גם אחזה בכוח רב בשדיים שלה.
אצבעותיה של הרחבה חדרו אחת אחרי השניה וגליה חשה היטב בלחץ המרחיב את פי הטבעת שלה. היא לא ידעה כמה עמוק הרחבה כבר העמיקה לתוכה אבל ידעה היטב שכאב לה ולחץ לה ויחד עם זאת היה לה נעים. היא אהבה את השילוב של הנשיקות והטיפול האגרסיבי בשדיה יחד עם החדירה המכאיבה לישבנה והחלה לתהות בינה לבין עצמה:
"מה, אני אוהבת כאב?"
הכאב והלחץ מאחור גירו את גליה מאוד, היא חשה כיצד הכוס שלה נפער מעצמו ודיבשה ניגר בכמויות.
מבלי שהתבקשה החלה ללחוש באוזניה של הבכירה:
"אני שיפחת המין שלכן, עשו בי מה שאתן רוצות. אני לא אברח יותר, אני אעשה כל מה שתאמרו. עוד, עוד, עוד….."

שיפחת המין של המענישות
המענישות הלכו לאורך המסדרון כשגליה, יחפה, מובלת עם שרשרת וקולר לצווארה הולכת בעיקבותיהן לכיוון חדרן.
שלושה ימים ושלושה לילות נשארה גליה בחדרן של המענישות. היא טיפלה בכל תשוקה שלהן כמו שיפחה נרצעת ליקקה, מצצה, נשקה חדרה ונחדרה מכל כיוון. ליקקה את חור התחת שלהן, אחת אחרי השניה. והמענישות, שלא ידעו שובעה לא נתנו לה לנוח לרגע. היתה נרדמת לרגע והבכירה מעירה אותה, נשכבת על מיטתה, פושקת את רגליה ומצווה על גליה להגמיר אותה עוד ועוד. שוחררה לנמנם על השטיח הקטן, והרחבה מעירה אותה בבעיטה:
"קומי, הדגדגן שלי דורש טיפול"
טיפלה בדגדגן הענק של הרחבה, דגדגן שגודלו כמעט כמו זין קטן ואז התעוררה הבכירה משנתה וציוותה:
"לקקי לי את הבהונות" גליה מיהרה לציית
וכך זה נמשך שלושה ימים ושלושה לילות עד שגליה כמעט והתמוטטה מרוב עייפות
עד שהגיעה הקריאה מאם המינזר באינטרקום:
"הביאו את גליה לכאן"

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן