9 תובנות אחרי 10 שנים בחגורת צניעות

אין ספק שחגורת הצניעות היא תחום מרתק לגברים רבים וגם לכמה נשים. אילו הכנועים (ולמרבה הפלא אפילו לכמה מהשולטים שבינהם) מרבים לפנטז על חגורות צניעות, מניעת אורגזמה וכל מה שקשור בתחום. אחרי 10 שנים בתחום, הן בעולם הוירטואלי והם בחיים האמיתיים נראה לי שאפשר לחלק את המתעניינים לשתי קבוצות עיקריות :

  • אלה שמחזיקים בחגורת צניעות / כלוב זין / כלובון – לרוע המזל נראה שאלה שיש להם עושים את זה בעיקר לבד. פסגת השאיפות שלהן היא למצוא את השולטת או השולט אשר ירצו להחזיק את אותו מפתח  מיוחד שישמור אותם נעולים ויוסיף את המיסטיקה של כוח ושליטה לפטיש האישי שלהם של מניעת אורגזמה
  • אילו שרוצים לקנות – אילו המלאים חלומות ופנטזיות על כמה נהדר זה יכול להיות והם מוקסמים מהמכשיר המושלם שיממש להם את החלומות.

וישנה קבוצה שלישית, אלו שחיים – נעולים בחגורת צניות. פחות פוגשים אותנו בעולם הווירטואלי, כי אנחנו לא מדברים על זה הרבה. הפנטזיה חלפה מזמן, והמציאות היא המקום שבו אנחנו מסתובבים, מתמודדים, נהנים.

אני נעול כבר עשור. כלומר, אני מעביר את חיי נעול בחגורת צניעות 24X7X365 פלוס מינוס שבוע פה ושם. אני עושה איתו הכל עובד, מבלה,מתאמן וכל מה שהחיים דורשים. מאחר ונראה שהפנטזיות קצת מובילות את התחום וחוסר מידע אמיתי מאוד מאוד בולט, בחרתי לפרסם את נקודת המבט שלי למען דורות הנעולים הבאים.

אז המאמר הזה הוא בשבילכם חברי שתי הקבוצות הראשונות, קצת טעימה מחיים אמיתיים בחגורת צניעות.

תובנה 1 – אין דבר כזה כלוב מאובטח באמת

הגיע הזמן להכיר בזה. לא משנה איך אתה מנסה לנעול את עצמך, תמיד תוכל להגיע לאורגזמה ועם מאמץ כזה או אחר להשתחרר מהנעילה. בהחלט כלובונים שונים ישפיעו על הקושי להגיע לאורגזמה אך כולם יכנעו בסופו של דבר לחרמנות. אני קורא כל הזמן "מה הוא המכשיר הטוב ביותר" או "וואו, אני צריך חגורת צניעות אחרת כי מזו אני מצליח להשתחרר". יש רק אחד כלוב אחד אמיתי ובטוח והוא המוח שלך. באופן ספציפי, איך את ה רואה את מערכת יחסים שלך עם המלכה / השולטת שלך שותף דומיננטי. אתה עונד את הדבר הזה בגלל תובנה מספר 2 ואתה פשוט לא מנסה להשתחרר מהמחוייבות שלקחת על עצמך. יהיו הסיבות לכך אשר יהיו.

תובנה 2 – נעול זה נעול

אם השולט/ת שלך נעלו אותך, כבד את העניין ופשוט תישאר נעול ומנוע. אל תנסה לרמות, אל תנסה לענג את עצמך עם טריקים כמו קיסם אוזניים או כל רעיון גאוני – בולשיט אחר שיאפשר לך לגנוב אורגזמה. מניעה יכולה להיות משחק קצר טווח עבורך אחדים אך עבור אחרים זהו אינו משחק אלא מחוייבות משמעותית. אם אתה רק משחק אז בהחלט שיהיה לך לבריאות ותעשה חיים, רק אל תתלונן שאתה מצליח לגמור או לברוח מהכלוב. אתה רציני? קנה לעצמך חגורת צניעות רצינית ולא איזה חיקוי סיני, תתחיל לפגוש אנשים ותעשה כל מה שצריך כדי למצוא לעצמך מישהי שתקבל אחריות על המפתח. אין, פשוט אין, חגורת צניעות חזרה יותר מתובנה #3

תובנה 3 – זה לא שלך יותר

הא? מה אמרת כרגע? כן, זה נכון. זה כבר לא הזין שלך. מכרת אותו, נתת אותו לאחר/ת תמורת עונג. איבדת את הזכויות עליו. ברגע שיש לך שותפ/ה שמחזיקה את המפתח, אז נחש מה? זה נגמר. כל הפנטזיות שהיו לך על להיות כלוא….. על כך שלא יכולתי לגמור… המשחק נגמר, ועכשיו אתה צריך להתחיל לעבוד למחייתך. אתה גורר את הדבר הזה בין הרגליים והדבר היחיד שאתה מקבל לעשות עם זה הוא להשתין. וכדאי שתהיי ילדה טובה ותשבי. כן, אתה תתרגל להשתין על הביצים שלך כאשר הן נפוחות לאחר שבועות של משחקי גירוי ומניעה. תמונות סוטות וסרטוני סקס יגרמו לך להפרעות שינה בלילה. ואתה רוצה לדעת מה יקרה כשתשתחרר, תרמה, תגמור או כל דבר אחר שכולל אי ציות? זעם נוראי! זה לא יהיה נעים לאף אחד. כמו ילד שלוקח את האוטו ללא רשות או מזייף חתימה של הורה. ? כן… זה אותו הדבר! יהיה גיהינום לשלם! זה חוזר למה שאמרתי לך קודם. השתמש בכוח לוק! המוח שלך הוא מה שימנע ממך להיות לחרוג מדרך הישר, ימנע ממך מלאכזב את זו שאותה אתה אוהב ולה אתה סוגד. זהו, נדפקת ומעכשיו המנעול מהודק באמת.

תובנה 4 – אין מגבלות

אפשר לעשות הכל גם כשאתה נעול. דאג להשתמש בכלוב הכי נוח שיש. כן כן, לעיתים מדובר בעלות גדולה יותר אך זה לא השיקול. יותר מהשקעה בטלפון נייד או הכורסא בסלון אתה עומד לבלות עם חגורת הצניעות שלך 24 שעות ביממה אז כדאי ומומלץ ללכת על איכות. ממש כמו שלא תבחר לצאת לטיול של 10 שעות עם נעליים לא נוחות כך גם בכלובונים. אז אמרנו איכות איכות איכות אך צריך גם להוסיף לזה שאין מקום לפינוק. בנעילה מלאה גם האביזר הידידותי ביותר יצבוט ויציק מידי פעם. תתרגל, זה מה שבחרת. אך האמת שבכלל לא אכפת לך. בגלל תובנה מספר 5

תובנה 5 – אתה לא אמור לדעת שזה שם

תהיה חייב להאמין לי אבל אחרי פרק זמן זה כבר לא מורגש. כמו טבעת נישואין או שעון, אלא אם מחפשים את זה. ככה זה חגורת צניעות אמיתית. אתה חי עם זה ב 100% ובהמשך אתה תרגיש עירום בלעדיו. לא תרצה להוריד את זה הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית. תמצא את עצמך מתגעגע אליו כשהוא הוא לא עליך. וכן, אתה תתיישב להשתין גם כשאתה בלעדיו.

תובנה 6 – זה סקסי ומחרמן

כן, זו התובנה לה ציפיתם. זו התובנה עליה פינטזתם לפני שהפלתי עליכם קצת מהמציאות. כשיגיע הזמן לסקס, אתה תהפוך לזונה מופקרת, חגורת הצניעות תהפוך אותך לחרמן ברמות כאלה שתתחנן להכל ותסכים להכל. אני זונה? בהחלט! למה? כי אני נעול! אין לי זין יותר. יש לי פה, ותחת, ואני רוצה שיזיינו אותי בשני החורים. אבל אני לא יכול לגמור. אני רוצה. אני אובססיבי לגבי זה. איכשהו רכיבה על זין פשוט מרגישה כל כך טוב, ואני כמעט יכול להגיע לאורגזמה, אבל זה פשוט לא קורה. הזין שלי ממש מנסה לעמוד ואני מטפטף, קופץ לו בתוך הכלוב, מתנפח ועושה אותי אומלל לחלוטין!  האמת שלא רק זין בחור התחת , כל דבר סקסי, כל מגע כל סרט פורנו או תמונה. וכשה נגמר ? אז זה הכי גרוע, היא שוכבת לה מסופקת או פשוט הולכת ואתה נשאר עם ראש על מהירות שיא וגוף שרק רוצה עוד ועוד. הפנטזיות הופכות לקיצוניות יותר ויותר ופתאום הגבולות נמתחים ונפתחים.

תובנה 7 – מתרגלים

כל הדברים שאתה מתלונן עליהם ייעלמו. הלילות ללא שינה. הזקפות הלא רצויות. השפשפת, ההתחככות, כל אילו יעלמו אל החלק האחורי של המוח. ההתאמות וההזזות הקטנות שתבצע עם היד בלילה יהיו בדיוק כמו לגרד את הראש בהסח דעת. הדרך בה אתה מתהפך כדי לא למעוך את הזין שלך כשהוא נעמד בתוך הכלוב מתוך חלום, או את הצורך לעשות פיפי. וגם דעתך תשתנה, תפסיק לחשוב על דברים שגורמים לך אי נוחות. תפסיק להתקשות בכל פעם שאתה מסתכל על משהו שמדליק אותך.

תובנה 8 – חוסר אונים

השולט/ת שלך תדע ללחוץ לך על כל הכפתורים ולמען האמת הכלובון יהפוך עבורה את העבודה להרבה יותר קלה. אם היא תרצה לראות את הזין שלך נעמד בכלוב ואותך מתענה, לא תוכל לעצור בעדה. זו בדיוק הסיבה שבגינה היא מחזיקה את המפתח ואתה נעול עם מתכת או פלסטיק. הכח. השליטה. גם היא מתרגלת, מתרגלת לעוצמה החדשה שלה. היא תמצא דרכיםם לגרום לך להצטער על שנתת לה את המפתח. בעיניה כל המשחק הזה נראה לגמרי אחרת. המשחק ההוא ששיחקת עם עצמך, ובכן … היא זו שמשחקת אותו עבורך עכשיו. היא מקשה עליך וכל מה שאתה רוצה זה להשתחרר. ללטף. להרגיש את התענוג שהוא או היא עשויים לגרום לך לתת לאחרים. לקחת זין בפה או בתחת, לדעת איך זה מרגיש בסוף הנתינה. אתה יודע בדיוק איך לעשות את זה. לדעת עד כמה זה מרגיש נהדר. תחושה שאתה חושש שלעולם לא תהיה לך יותר.

אה, אולי פעם בירח כחול, היא תאפשר לי להרגיש את זה. אבל זה רק כדי לשמור על זכרון טרי. לאמיתו של דבר, כל הנאה שהזין שלך זוכה היא רק כדי למנוע אותה בפעם הבאה.

תובנה 9 – אתה עלול לשנוא אורגזמות

אתה עלול (או עשוי) ללמוד לשנוא אורגזמות. אתה מתרגל כל כך לא לגמור, שהשרירים שלך ידאגו להפוך את זה לניוון. אורגזמות יכולות להיות די כואבות. הן בעיקר יכולות להתיש אותך מבחינה נפשית. במיוחד כאשר מדובר על אילו ההורוסות. אם הזמן ייתכן שפשוו תעדיף לא לגמור כלל. זה גורם לך לבכות. זה עלול לגרום לך לכעוס. או שאתה באמת יכול לצחוק. אם בכל זאת אתה מקבל אורגזמה אמיתית, מרגשת, עוצמתית, היה מוכן לנקות אותה. יהיה הרבה מאוד מזה, ובהתאם לבן / בת הזוג שלך, הם עשויים להרגיש צורך שזה ימוחזר.

Loading

דילוג לתוכן