סיפורה של שין-לינג חלק 5 ואחרון

שין-לינג המשיכה באורגזמה המתמשכת שלה כשהיא עולה ויורדת על הזין האזוק שלי בעוד אני אוחז בשדיה הנפלאים, מוחץ את פיטמותיה ומקפיץ אותה מעלה מטה ע"י תנועות של הישבן והירכיים שלי.

שין-לינג רוכבת
שין-לינג רוכבת

חלק  9 ואחרון – גשם של אורגזמות

שין-לינג לא ענתה. היא החזירה לעצמה את קצב הנשימה בהדרגה. ישבה על ביטני והביטה בי בחיוך תוך שהיא נרגעת מן הריגוש שללא ספק עבר עליה. למרות שכלפי חוץ היא שמרה על ארשת רגוע, היה ברור שהנחש הותיר בה את חותמו. שום גבר בעולם לא יכול לתת לשין-לינג כלי ארוך עבה מתפתל ומקושקש כמו של הנחש המאולף שלה. תהיתי אם גם זו היתה המצאה שלה או שמא צפיתי במשהו שיש לו מסורת ארוכה וסודית שאיש לא שמע עליה מעולם.

שין-לינג התכופפה ושפתיה נגעו בשלי.

"עכשיו תורך" לחשה והמשיכה לנשק אותי בעדינות. כשהיא גוחנת מעלי ומנשקת, יכולתי לחוש בכל גופה החטוב כשהוא מרוח על שלי. בלי שראיתי יכולתי לחוש כיצד ידיה של אינגה משחררות את האזיקים מקרסולי. הייתי חופשי בחזרה.

"אתה רוצה ללכת?" שאלה שין-לינג בחיוך

"ממך?"

"כן, ממני, אתה חופשי ומשוחרר אם אתה רוצה" אמרה כשכולה שרועה עלי בשלווה, נותנת לי לחוש כל סנטימטר מגופה.

"איך אני יכול ללכת? הרי אני כבול אלייך"

"אבל אינגה שיחררה את האזיקים שלך" אמרה וחייכה את החיוך המקסים שלה בעוד רגליה סוגרות על גופי ומעסות את ירכי

"אזיקים? את צריכה אזיקים כדי לשמור עלי?"

שין-לינג לא ענתה. היא חייכה וחזרה לנשק אותי כשלשונה מפרידה בין שתי שפתי ונכנסת ביניהן לאט לאט. חיכיתי בסבלנות ומשלשונה נכנסה פנימה במלואה, לכדתי אותה בין שיני ולא שיחררתי, בלעתי את הלשון שלה ושאבתי אותה בכוח. שין-לינג התפתלה וניסתה לשחרר את הלשון ובאותה עת גם גנחה. ניכר בה שהיא אוהבת את זה. לאט לאט שיחררתי את לשונה וחדרתי עם לשוני אל תוך פיה תוך שאני מפליק לכל פינה ופינה.

ראיתי בזוית עיני את אינגה. למה היא חיכתה? היא התכופפה וניסתה לגשת אל הזין שלי. רצתה להוריד את הטבעות? ככל הנראה. אבל אני התעלמתי ממנה ובתנועה מהירה הרמתי את ירכיה של שין-לינג והושבתי אותה ישר על הזין הזקור עם הטבעות. הקפצתי אותה והיא השתוללה והתפתלה על הזין הזקור והאזוק שחדר לתוכה. היא עלתה וירדה כמו בוכנה והחלה לרטוט ולרעוד ולגנוח וידעתי שהא עמדת לגמור. בינתיים,בזין שלי האזוק והשקוע בתוכה, הכאב של סף הגמירה נשאר ואיכשהו התחלתי להתרגל אליו, ואפילו אהבתי אותו

שין-לינג גמרה בצווחה, וניסתה לשקוע לתוך רגיעה של אחרי אבל הפעם, לא איפשרתי לה והמשכתי להעלות אותה ולהוריד, ממש להקפיץ אותה כשהזין עם שתי הטבעות משסע את הכוס שלה ושין-לינג החלה לצרוח מרוב תענוג ונראה היה שהיא נכנסה לתוך טרנס של גמירה מתמשכת.

"גמור כבר, בוא אלי," אמרה כשהיא רוכנת אלי

"לא יכול, סגרת לי את הזין" אמרתי בחיוך.

שין-לינג המשיכה באורגזמה המתמשכת שלה כשהיא עולה ויורדת על הזין האזוק שלי בעוד אני אוחז בשדיה הנפלאים, מוחץ את פיטמותיה ומקפיץ אותה מעלה מטה ע"י תנועות של הישבן והירכיים שלי.

"די, גמור בתוכי ושחרר אותי" היא אמרה

"לא יכול" עניתי

מן הצד ראיתי את אינגה שממתינה בסבלנות ככל הנראה כדי לשחרר אותי מן הטבעות.

"תן לאינגה לשחרר אותך, בבקשה" אמרה שין-לינג והפעם בטון ממש מתחנן שעוד לא שמעתי ממנה

במקום לענות, התרוממתי למצב ישיבה, כשאני הודף את שין-לינג לאחור ומשחרר את הזין שלי מתוך הכוס שלה.

שין-לינג התנשמה בכבדות והחלה להסדיר את נשימתה. האורגזמה הסדרתית שלה עצרה. היא הביטה בי וחייכה.

"טוב, אתה תאפשר לאינגה לשחרר את הטבעות"

"עוד לא הגיע הזמן" עניתי, קיפלתי את רגליה לאחור והבטתי בה. כעת כולה הייתה פתוחה בפני, שפתי הפות שלה מופשלות לצדדים, כל האיזור היה רטוב ממיצי האורגזמה שלה והיא נזלה וטיפטפה על השטיח בלי הפסקה. פי הטבעת שלה, הביט בי בקינאה מסויימת. הבנתי את הרמז. דחפתי את רגליה לאחור עוד ועוד וגהרתי עליה כשקצה הזין שלי נוגע בפי הטבעת שלה.

לאאאאאא! היא קראה. "זה ייכאב לי. מעולם לא זיינו אותי בפתח האחורי"

לא עצרתי. קצה הזין שלי, קשוי ועדיין כואב כתוצאה מהלחץ של הטבעת, ורטוב כולו ממיצי התאווה של שין-לינג חדר במהירות אל פי הטבעת שלה כשהוא מרחיב את הפתח ונלחץ פנימה בקושי מסויים אבל נכנס כמעט במלואו.

"כן, כן, זיין אותי גליאן, כנס בי" שמעתי את שין-לינג מבקשת.

המשכתי להחדיר את הזין ולפתע חשתי באינגה כשהיא אוחזת בזין שלי ומנסה להסיר את הטבעות.

הדפתי אותה הצידה והמשכתי להיכנס בפי הטבעת של שין-לינג.

לאט לאט הזין חדר והעמיק עד כדי מחציתו כשהטבעת הצמודה לעטרה כבר כולה בפנים.

שין-לינג השתוללה מתחתי.

"כן, גליאן, זיין אותי, קרע אותי, תן לי את הזין שלך"

"ברור, תקבלי אותו, אבל לאט ועמוק" עניתי, "ותסלקי את האינגה הזאת מכאן"

שין-לינג החוותה תנועה קטנה, מזערית באצבעה לעבר אינגה שמיהרה להתרחק ולהיעלם מאחורי הדלת של החדר.

להפתעתי, למרות ששין-לינג הצהירה על בתוליה בפתח האחורי, מצאתי אותו גמיש ומשוחרר למדי והזין שלי ביחד עם שתי הטבעות המולבשות עליו חדר לתוכה כמעט עד הקצה בעוד רגליה הגמישות מופשלות לאחור באקרובטיות שלא היתה מביישת מתעמלת קירקס סינית.

הגברתי את הלחץ וחשתי כיצד האשכים התפוחים והכואבים שלי הולמים בישבן העסיסי של שין-לינג. המשכתי להלום בעוד שין-לינג שוכבת מתחתי ומתחננת לעוד ועוד ועוד. ידעתי שלא אוכל לגמור ולכן לא חששתי, הכנסתי לה עוד ועוד עד שלבסוף היא ביקשה להפסיק ולנוח.

התיישבנו שנינו האחד ליד השנייה על השטיח, עירומים ומותשים. היא אחרי כמה וכמה גמירות  ואני עדיים עם הזין אזוק וזקור, התנשקנו בשקט והבטנו האחד בשנייה ולהיפך.

"אז מה? מצא חן בעיניך לא לגמור?" שאלה

את באמת חושבת שלא גמרתי? עניתי בשאלה

"לא, אני יודעת בדיוק לאן הגעת. אתה חווית את אורגזמת הטנטרה האולטימטיבית"

"כן, ועם המורה הטובה ביותר שיכלה להיות לי" עניתי בחיוך. "עכשו, את מוכנה בבקשה לשחרר את הטבעות?"

"אינגה" קראה שין-לינג

"לא, לא אינגה – את" עניתי

"בסדר גמור" ענתה, סימנה לאינגה שכבר היתה בדרכה אלינו לחזור בחזרה

והתכופפה אלי:

"שים לב, אין שם דרך להשתחרר מן הטבעות האלו בלי זה" אמרה ושלפה מהיכנשהו מגנט גדול אותו הניחה בסמוך לטבעות ושיחררה אותן האחת אחרי השניה. שיחררה והביטה בי מחייכת. הביטה והמתינה.

זה לקח דקה או שתיים, הזין המשוחרר החל לרטוט ולפעום ובבת אחת, בלי שום מגע, פלט שפיכה כמו ברז, מתיז על ירכי, ועל השטיח שמולי.

שין-לינג חייכה, התכופפה ונשקה לזין שלי כמה פעמים.

"אינגה" שמעתי את שין-לינג  קוראת בקול בעודני נשכב על הגב מותש, ונרדם.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן