משחק זוגי של זוג דתי – חלק שני

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6

הכול השתנה ביום הולדת 30 של עדי. כחלק ממסע היום הולדת שכלל שלל פינוקים, יוסי הזמין לה יום פינוק בספא במלון בוטיק בבאר שבע. זה התחיל בג'קוזי וסאונה פרטיים ואחריו חיכה לעדי מסאז' מפנק. מעולם עדי לא זכתה למסאז' אמתי שכזה. עד היום הם חסכו כל שקל בשביל לקנות בית צמוד קרקע באופקים וכמעט ולא פינקו את עצמם בפינוקים של בתי מלון וספא. למסז'יסטית קראו ילנה. היא הייתה רוסיה בלונדינית גבוהה שלבשה חצאית שחורה קצרה וחולצה לבנה מכופתרת שעליה לוגו של המלון. החולצה הבליטה את שדיה ונראה היה לעדי שהיא אינה לובשת חזייה. הפטמות שלה בלטו מבעד לחולצה. זה עורר אצל עדי סקרנות והיא תהתה לעצמה לכמה רגעים אם היא זו לא דרך לסקרן גברים חרמנים שמגיעים אליה למסאז. הפנים של ילנה לא היו יפים. אפה היה קצת ארוך. אך משהו בה שידר חוסן ואולי אפילו כוח. החדר היה חשוך ומנגינה שקטה הנעימה את אוזני המטופלים. רק עדי וילנה היו בחדר.

ילנה ביקשה מעדי להתפשט ולהישאר רק עם תחתונים על מנת שהיא תוכל לערוך מסאז' באופן מיטבי. "את יכולה להוריד גם את התחתונים אבל את לא חייבת איך שאת מרגישה" לעדי לא היה ברור למה כל כך ברור שאת החזייה היא מרגישה בנוח להוריד אבל היא זרמה. היה משהו מאוד מרגיע באוויר של החדר שאפשר לה להתפשט בנוכחות של ילנה ולא גרם לה להתבייש. היא נשארה בתחתונים למספר שניות ואחרי התלבטות קצרה הורידה גם אותם לא לפני שווידאה עם ילנה שהדלת נעולה ואף אחד לא יכול להיכנס. מעולם לא התפשטה כך בפני אישה זרה. אפילו את כיסוי הראש שלה לא הורידה מול אדם זר וכעת היא גילתה לפני ילנה בעירום מלא לגמרי. "אני יכולה לומר לך משהו אישי" שאלה ילנה. "בטח" ענתה עדי. "השדיים שלך מהפנטים" זרקה ילנה לחלל האוויר והשאירה את עדי המומה. את המחמאה הזו רק אדם אחד נתן לה עד היום, בעלה כמובן. ודבר נוסף, אמרה ילנה, את מגלחת למטה בצורה ממש יפה. לזה עדי כבר לא ציפתה. היא הרגישה שנחצה כאן גבול אבל לא אמרה מילה. ספק מבושה ספק מהלם. ההרגשה שהתחילה להרגיש עדי בתחתית הבטן גרמה לה לשאול את עצמה האם זו באמת היא שעומדת כאן ומרגישה את איבר מינה הולך ונעשה רטוב בגלמחמאה קטנה של אישה גבוהה שכלל לא הכירה עד לפני מס' דקות.

ילנה ביקשה מעדי לעלות על המיטה ולהניח את ראשה בתוך החור הייעודי. היא הניחה על ישבנה המלא של עדי מגבת לבנה, דבר שגרם לעדי להרגיש יותר בנוח. שיערה השחור החלק של עדי התפזר על גבה החלק והשזוף באופן טבעי, וילנה מבלי לשאול אספה אותו לגומייה וזרקה אותו קדימה. "זה כדי שלא יפריע לנו" אמרה. המסז' התחיל מהרגליים. ילנה לא פספסה אף נק'. משם היא עלתה לגב עדי הרגישה שהיא נוגעת לה בשרירים שלא הכירה עד היום. אחר כך עלתה לכתפיים ואז שוב חזרה לרגליים. הפעם היא עבדה בצורה של משיכות ארוכות מתחתית הרגל ועד הירכיים. היא נגעה לא נגעה במפשעה של עדי והרטיבות שהחלה לפני מס' דקות בכוס של עדי התעוררה שוב לחיים. האצבעות הדקות והארוכות של ילנה גרמו לעדי לכווץ את ישבנה ולהוציא אנחות קלות מפיה. "הכל בסדר?" שאלה ילנה. "עדי לא ענתה. רק מלמלה "ממממ" כאות לחיוב. "תראי" פתחה ילנה, "יש אפשרות שאני אוריד את המגבת וארחיב את העיסוי גם לישבן ולאיבר המין, בדרך כלל אני מבקשת על כך תשלום נוסף של מאה שקלים אך במקרה שלך אני מרגישה שיש בינינו כימייה ואני מוכנה לעשות זאת גם ללא תוספת תשלום, את מעונניינת?" עדי היתה נבוכה. מצד אחד זה לא דבר שעשתה בעבר. היא לא בטוחה שזה דבר שהוא ראוי מבחינה דתית. זה עיסוי אירוטי מה שהיא מציעה. מצד שני היא הרגישה כל כך טוב שלא רצתה להפסיק. וגם יוסי הוא זה שהזמין את העיסוי הזה אז בטח הוא ידע שזה מה שהולך לקרות. "יוסי לא יעשה משהו שאסור מבחינה דתית" חשבה לעצמה. " אני אשמח" אמרה עדי וקולה רעד, תוך כדי שהיא מורידה את המגבת וחושפת את ישבנה.

את החמש דקות הבאות עדי לא תשכח. גם לא בעוד הרבה שנים. הטיפול המסור שילנה טיפלה בה הביא אותה לגמור באופן שלא חוותה עד היום. אצבעותיה של ילנה חקרו את עדי מבפנים ומבחוץ. היא לא ידעה שיש אפשרות לחוות כך אורגזמה. אמנם היא חוותה לא פעם אורגזמה כשעשתה סקס עם יוסי. בעיקר אהבה להרגיש את העובי של האיבר של יוסי בתוך הכוס שלה. אבל רצף אורגזמות כזה וברמות כאלה היא לא זכתה לכך אף פעם.

הפעם הראשונה שעדי הגיעה לאורגזמה כתוצאה מחדירה היתה בערך ארבעה חודשים אחרי החתונה.. עד אז יוסי היה גומר מיד כשהיה נכנס לתוך איבר המין שלה. השיא של יוסי היה להחזיק מעמד עשר שניות. אבל אז ערב אחד עדי ביקשה מיוסי "לעשות את זה עוד פעם". יוסי לא חשב שהוא מסוגל לזה אבל אחרי שעדי שיחקה באיבר שלו כמה דקות ויוסי בעצמו זכה לליקוק נוסף של השדיים המלהיבים של עדי, הזין של יוסי נעמד שוב. עדי ביקשה מיוסי להיכנס שוב. ויוסי נכנס. הפעם הוא הצליח להחזיק מעמד דקה שלמה. זה הספיק לעדי. האיבר של יוסי היה כל כך עבה שהיא הרגישה שהוא ממלא את כל הכוס שלה. אולי לא עמוק כל כך אבל כן בכל הדפנות. הגמירה הגיעה ועדי שמחה. היא שיתפה את בעלה הטרי בהרגשה שלה והוא שמח גם כן והיה גאה בגבריותו שהביאה את אשתו לשיא כזה. אבל שום גמירה, לא הראשונה ולא אלה שבאו אחריה לא דמו לחוויה מטריפת החושים שילנה הרוסייה גרמה לעד.

Loading

4 מחשבות על “משחק זוגי של זוג דתי – חלק שני”

  1. סיפור מצוין , האמת שזו הפנטזיה שלי למצוא מסג'יסטית טובה לאשתי, שתנסה לענג אותה אני לא יודע אם אשתי תזרום… אשמח לעזרה בעניין….

    הגב
  2. מותר אשה לאשה לשחק בכל הנקודות הרגישות
    אין שום איסור להגיע לאורגזמה בלי הבעל

    מה קורה עם יוסי
    למה הוא יצא
    למה הוא נשאר בפנים
    ומתי הוא יקבל כזה מסאג'

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן