משחק זוגי של זוג דתי – חלק רביעי

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6

לפני שלושה חודשים הם יצאו לטיול הקבוע שלהם שבוע לפני פסח ביחד עם אבי ונועה החברים המשותפים שלהם. בשנים הראשונות אחרי החתונה תמיד הצטרפו הילדים הקטנים של הזוגות לטיול. אחר כך הם הבינו שזה לא באמת טיול כשהילדים נמצאים והחליטו שעדיף טיול של יומיים בלי הילדים מאשר שבוע של בייביסיטר אחד ארוך. היעד המועדף היה הכינרת אבל הם גיוונו לא פעם גם לרמת הגולן. לפעמים היו מצטרפים לטיול גם גלעד ותמר, אבל השנה הם לא הגיעו.

השנה הם שוב בחרו בכנרת והפעם החליטו ללכת לחוף רחצה לא מוכרז  כדי להיות לבד. להיזכר בימים עברו וליהנות. את עדי ויוסי אתם מכירים. עדי היא החוט המקשר בין שלושת הזוגות. היא זו ששידכה בין חברותיה נעה ותמר לאבי וגלעד החברים של יוסי. לעדי יש נוכחות והיא זו שמארגנת את הטיולים. תמיד מדויקת ויורד לפרטים. יוסי היה זה שמביא את הכסף הביתה ובעיקר נגרר אחרי הרעיונות של עדי.

אבי ונעה היו זוג מושלם. שניהם יפים ומוכשרים. לאבי היה מראה מזרחי, מרוקאי אמתי. הוא בגובה 1.82 ושומר על כושר שגורם לו להיראות בחור בן 20. יש לו שיער שחור וזקן צרפתי. גבר אמיתי שגורם לכל אישה להעיף מבט. הכיפה שלו ישבה תמיד במרכז הראש והטבעת על ידו סימנה לכל הסטודנטיות לרפואה בבן גוריון שהבחור כבר תפוס. אבי היה תפוס כבר לפני שהתחיל ללמוד. הוא הכיר את נעה כבר מגיל צעיר, אבל התחיל לצאת איתה הודות לעדי. זה היה זיווג מהשמיים שני סטודנטים לרפואה בשנה א' של הלימודים. הם בילו את כל שעות היום ביחד. בכיתה ואחר כך בדירה של נעה. אחרי מספר חודשים הם החליטו שהם מתחתנים.

בניגוד לעדי ויוסי שנחשבו דוסים שמקפידים על קלה כבחמורה, נעה ואבי היו זוג יותר פתוח. נעה הלכה ביומיום עם סרט שלא הסתיר יותר מדי את שיערה הבלונדיני השופע. בעבר הייתה הולכת עם חצאיות אבל עם השנים הבינה שמכנסיים זה לא סוף העולם. בהמשך גילתה שישבנה ורגליה הם איברים שמעוררים תשומת לב מיוחדת אצל המין השני והחלה ללבוש בעיקר ג'ינסים צמודים.

הסקס בין אבי לנעה היה מושלם. בגלל שהם לא היו שמרנים במיוחד הם הרשו לעצמם הכול. כבר לפני החתונה הם הרשו לעצמם הכול חוץ מחדירה. הם ירדו אחד לשני והכירו מקרוב את האיברים האחד של השני. אבי התאהב בגוף המושלם של נעה שהיה לו צורה של טופ מודל בערוץ האופנה. היו לה רגליים ארוכות ולבנות, בטן שטוחה, שדיים קטנים ופטמות זעירות שיצרו לה מראה כה בתולי. נעה הייתה חלקה לגמרי. את השערות הבודדות שצמחו לה בעבר הורידה בלייזר, כן גם מהכוס הוורוד והיפהפה שלה. הישבן שלה היה אולי האיבר האהוב על אבי בעלה. הם גם ניסו לעשות מין אנאלי מספר פעמים אבל בגלל שזה כאב לנעה הם וויתרו על כך. בדרך כלל שבא לאבי לזיין בתחת זה נגמר בשפשוף של הפלחים הלבנים של נעה ואז לגמור על הגב של נעה.גם שני הילדים שנולדו להם אחר כך לא גרמו לנעה לאבד מיופייה שהבשיל למראה נשי מגרה שאבי לא עמד בפניו. הם היו עושים סקס שלוש ארבע פעמים בשבוע ונהנו מכל רגע. אבי היה פרטנר נהדר לסקס. חוץ מגופו השרירי והחלק אבי התהדר באיבר ארוך ודק שהביא את נעה לאורגזמות על בסיס שבועי.

רק שני דברים העיבו על הסקס שלהם. אבי היה גומר מהר. הוא לא היה מצליח להחזיק מעמד כשהאיבר שלו היה נעטף בכוס הצר של נעה. לכן הם היו עושים משחק מקדים של ירידות וליקוקים הדדיים לפני כל סקס. כל סקס היה מתחיל בתנוחת 69 ונגמר בחדירה קצרה אחת. אם התמזל מזלה של נעה היא הייתה גומרת בחדירה הראשונה, אם לא הצליחה לגמור היא הייתה מסתפקת באוננות משותפת שלה ושל אבי אחרי הגמירה. הדבר השני היה השדיים של נעה. מה שבהתחלה היה בעיני אבי מראה סקסי ובתולי הפך להיות מראה ילדותי ולא מספיק מגרה. אבי גילה שהוא אוהב שדיים גדולים ולרוע מזלו האישה שאיתה החליט לחיות את שארית חייו הייתה אמנם יפהפייה אבל שדיה היו בגודל של שתי קלמנטינות קטנות. למרות שאבי סחב אתו את התחושה הזו תקופה ארוכה הוא לא העז לומר זאת לנעה. הוא פחד שזה יעיב על היחסים ביניהם.

נחזור לטיול בכנרת. הם מצאו חוף שומם והחליטו להתמקם בו. יוסי ואבי התחילו לעשות על האש. בינתיים עדי ונעה הקימו את האוהלים. היה נראה שייקח זמן עד שהם יזכו לטעום משהו. נעה הציעה שהם ייכנסו לשחות בינתיים עד שהעל אש יהיה מוכן. עדי זרמה. הם נכנסו לאוהל כדי להתארגן לכניסה למים. עדי לבשה את בגד הים הצנוע שלה. שכלל חצאית וכיסוי ראש שעטף את שיערה השחור. היא חיכתה לנעה מחוץ לאוהל ובינתיים צעקה לעבר הגברים שישבו במקום קצת מרוחק "אנחנו יורדות לשחות, נחזור עוד כמה דקות". אחרי מס' שניות נעה יצאה מהאוהל. עדי לא ציפתה למראה הזה. נעה יצאה כשהיא לבושה במכנסונים זעירים שלא מסתירים כלום מהרגליים החלקות ומושלמות שלה. את חלק גופה העליון כיסתה חולצה לבנה שהייתה למעשה גופיה שקופה שמתחתיה בלט חלק עליון של ביקיני צבעוני. "מה קרה את בהלם עדי?" שאלה נעה. "לא יודעת לא ציפיתי לכזה לבוש, אני מבינה שהקטע של הצניעות כבר פחות מדבר אלייך…" השיבה עדי. נעה לא התרגשה "אנחנו פה לבד רק אתם ואנחנו. נראה לי שיוסי חולה עלייך והוא לא מהאלה שמסתכלים על נשים אחרות אז חיפשתי משהו יותר קליל". עדי לא ענתה ופשוט החלה לצעוד לכיוון המים. הם ירדו במדרגות שפונות לכיוון הכנרת וכשהגיעו לשפת הכנרת נעה הפתיעה את עדי שוב. היא הורידה את החולצה הלבנה ונשארה עם חזיית ביקיני וגם את המכנסונים הצמודים וחשפה תחתוני חוטיני שמבליטים את התחת היפה שלה לעיני כל. עדי לא אמרה מילה ופשוט נכנסה למים במהירות, מפחדת שיוסי בטעות יראה מרחוק את התחת של חברתה הטובה. הן שחו להנאתן במים הקרירים של הכנרת ולאחר כמה דקות יצאו מהמים והתעטפו במגבות שהביאו עמן. נעה התחילה לצעוד לכיוון המנגל שעמדו לצידו יוסי ואבי. "את לא מתלבשת?" שאלה עדי. "לא אני עטופה במגבת. מה הבעיה?" ענתה נעה. "לא יודעת זה נראה לי יהיה  קצת מביך שתעמדי ככה ליד בעלי". "מה מביך? זה יותר צנוע מהבגדים שאני לובשת ביום יום. וחוץ מזה הבגד ים שלך האלק צנוע הזה שמבליט לך את הציצים המושלמים שלך. שלא לדבר על הפטמות שלך שעוד שנייה קורעות את הבגד ים, למה את לא שמה חזייה מתחת?". עדי הייתה בהלם. גם מהשפה הבוטה של נעה שהיא לא שמעה עד היום וגם מהעובדה שהבגד ים שלה גרם לנעה לראות את כל מה שהיא חשבה שהיא מצליחה לכסות. היא הסמיקה לכמה שניות ופשוט המשיכה להתקדם.

"אווו הנה הגיע הנסיכות" צעק אבי לעברם כשזיהה אותן מתקרבות. "בואו הכל מוכן כבר". הם התיישבו על הרצפה לאכול על השולחן המאולתר שהכין יוסי מפלטת עץ ישנה שמצא ומשני כסאות. אבי ויוסי בבגדי ים וגופיות ועדי ונעה בבגדי ים ומגבות. כשסיימו לאכול הציעה עדי שעכשיו הגברים יילכו לשחות והיא ונעה ינקו ויסדרו את הדברים. הגברים שמחו על ההצעה ונעמדו כדי ללכת לעזוב את עדי ונעה. עדי נעמדה גם היא ואחריה התרוממה נעה כדי לסייע לה. אך לרוע מזל הקשר שתפס את המגבת שלה בדיוק בזמן הלא נכון נפתח והמגבת נפלה. לעיניהם של עדי אבי ויוסי נגלה גופה הלוהט של נעה. הזווית שבה היה יוסי אפשרה לו גם לצפות בתחת המושלם של נעה שהציץ מבעד לחוטיני שלא כיסה כלום. נעה מיהרה לעטות לגופה את המגבת במהירות תוך שהיא מסננת "איזה פדיחה". אבי ויוסי המשיכו להתקדם לכנרת ועדי ונעה נשארו לסדר. "וואו פדיחה רצינית" אמר אבי ליוסי תוך כדי שהם שוחים. "שטויות לא נורא" ניסה לנחם אותו יוסי. "את האמת שקצת נורא, לא כל יום חבר טוב שלנו רואה את התחת של אשתי מקרוב" אבי צחקק והסמיק ויוסי היה נבוך מהגילוי של חברו. הם חזרו לחוף ואחרי ששתו כוס קפה משותפת שתי הזוגות פרשו לאוהליהן. אבי ונעה היו גמורים מעייפות ונרדמו תוך מספר דקות. עדי ויוסי הספיקו להרים טלפון לבדוק שהכול בסר עם הילדים ואחר כך נשכבו אחד ליד השני. "תגיד את האמת ראית משהו?" הפתיעה עדי את יוסי. "אני מדברת על נעה ושנפלה לה המגבת". "לא היתה כל כך ברירה את יודעת מאמי… היא עמדה מולי" "ומה אתה חושב על הבגד ים שלה?" "לא יודע פחות הסגנון שלנו, אני יודע  שהם יותר ליברליים… אבל למה נזכרת בזה?" "לא יודעת היה נראה לי שהסמקת שהסתכלת עליה.. לא משנה מאמי בוא נלך לישון ונשכח מזה". הם הלכו לישון זה בטוח… אבל לא בטוח שמה שקרה בהמשך הלילה יאפשר להם לשכוח את זה…

Loading

4 מחשבות על “משחק זוגי של זוג דתי – חלק רביעי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן