משחקים אנאליים זה רק בסרטים? – חלק שני

היא חגרה את החגורה סביב מותני במיקום בו הייתי חוגר אותה אילו היו עלי מכנסיים. משיכה חזקה בחגורה והבנתי שמטרת החגורה הוא לתת לה דרך לאחוז בי, לאפשר לה לכוון את גופי עבורה ולמנוע ממני בריחה קדימה. שוב קול של כפפה על יד ושוב נוזל סיכוך, יד אוחזת בחגורה ואז הלחץ על החור. עכשיו זה כבר לא חדר בקלות. הדיבור הגרמני שלה נהיה פחות מרגיע ומלטף וטיפה יותר קשוח. היד האוחזת בחגורה קיבעה אותי במקום וחור התחת המשומן נפער. עכשיו זה כבר שתי אצבעות, תנועות ארוכות המגיעות עמוק לתוכי. מגששות מסביב. הגרגור החתולי שלי מתחלף בקולות כאב קטנים. היא עוצרת לכמה שניות ומשאירה את שתי האצבעות עמוק בפנים. שואלת באנגלית עם אני בסדר ומספרת לי שעכשיו אנחנו בעצם מתחילים. "נשימה עמוקה" היא אומרת ומחדירה את האצבעות עד הסוף. גופי מבקש לזנק קדימה אך היא מוכנה ונשענת אחורה בעודה אוחזת בחגורה. צעקה קטנה יוצאת ממני ואני שומע אותה מתחילה להתנשף. האצבעות עמוק בתוכי ואני מרגיש אותן מגששות וכאילו מחפשות משהו בפנים. ידעתי שהיא מחפשת את בלוטת הפרוסטטה אך לא באמת ידעתי מה זה אומר. מעולם לא חדרו אלי כל כך עמוק וכל כך רחב. כשמצאה את שחיפשה ידעתי מיד. הרגשת חדשה לגמרי, כזו שלא הרגשתי מעולם. לא ידעתי לומר ברגע הראשון באם ההרגשה היא נעימה או מטרידה. נראה היה כאילו היא משחקת לי במין שלט רחוק של הזין. כל לחיצה שלה הרגישה כאילו היא מפעילה שלט רחוק לזין. הרגשתי כאילו זרמים חשמליים נשלחים לכיוון חור הזין ובעצם אני ואני חייב לגמור אך לא באמת מסוגל לשחרר את נוזל הזרע. הרגשה קשה מאוד של חוסר אונים – משחקים לי בזין בלי לגעת בו. נורא! האצבעות המשיכו ללטף את הבליטה ואני ניסיתי להתפתל ולברוח אך ללא הועיל. נראה כאילו ככל שעובר הזמן זה רק נהיה גרוע יותר והזין נשלט לגמרי על ידיה. מידי פעם הרגשתי שהיא נשענת עלי ומביטה על הזין. לא יודעתי עם הוא עומד או רפוי רק ידעתי שאני משתגע וחייב להשתחרר ולגמור. "מצוין, אתה מתחיל לטפטף" אמרה. כופפתי את הראש כדי להביט בין רגלי וראיתי טיפת זרע תלויה מחור הזין רק מחכה שידחפו אותה החוצה. עכשיו כבר התחלתי לדחוף אחורה, מנסה לשפד את עצמי יותר על אצבעותיה כדי לנסות ולגמור כראוי. "כן, ככה בדיוק" עודדה אותי "בוא תזיין את עצמך על האצבעות שלי" עכשיו כבר התחילנ לעזור לי בתנועת משיכה של החגורה. הכאב של האצבעות החודרות כבר נעלם לחלוטין והקולות שיצאו ממני בהחלט הזכירו לי קולות ששמעתי מהנשים אותן זיינתי. אנחה עמוקה עם כל חדירה, אנחה שמתגברת ככל שעובר הזמן. עד שלפתע נשלפו האצבעות ואנחות העונג התחלפו באחת באנחת אכזבה. "אני צריך עוד" דרשתי. "תוכל להמשיך ולזיין את עצמך כשאסיים" התיזה בעודה מסירה את הכפפה.
שמעתי אותה מתעסקת בתיק שהביאה אתה ולפתע ישר בגובה העיניים הופיע ישבן לבן. ידה האחת נשלחה לישבנה והיא מתחה אותו ככך שחריץ ישבנה יפתח לפני, ידה השנייה נשלחה אחורה וראיתי אותה מחזיקה פלאג שחור ומשומן המחובר לחוט. היא כיוונה את ראש הפלאג אל חור ישבנה ואמרה לי "עכשיו תורך, תחדיר אותו אלי". שלחתי את ידי והחלתי דוחף את הפלאג לאט לתוכה. היא נדנדה קצת את ישבנה וכיוונה את הפלאג עד שהתיישב בתוכה ואנחה קלה נפלטה ממנה. "למרות שאכזבת אותי עם העדינות הזו שלך, אני אתן לך עוד הזדמנות" אמרה והניחה בידי את צדו השני של החוט המחובר עכשיו לחור ישבנה "כאן קובעים את הרמה וכאן מפעילים, תנסה להיות קצת יותר אגרסיבי כי אני כבר קרובה" אמרה וחזרה למקומה מול ישבני.
ושוב כפפה, אך הפעם במקום נוזל הסיכוך הרגשתי אותה מנגבת את האזור עם מגבת. "אז זה עובד ככה" התחילה בעודה מתעסקת שוב בתיקה "אני בטוחה שלא החמצת את חיבתי לחור התחת שלך. יש לי עכשיו פלאג בתחת שאתה שולט בו וביצה רוטטת בכוס. מבחינה פיזית אני מכוסה לגמרי ועכשיו צריך רק קצת ללטף לי את המוח. אני הולכת להחדיר לך דילדו גדול. אני אשמח לשמוע כמה החדירה כואבת ולא נעימה לך. אם גם תפעיל את הפלאג בזמן הנכון תוכל להעניק לי אורגזמה נפלאה. מתאים?" למרות שהראש שלי עדייו היה בכמה יכאב לי הנהנתי בהסכמה. הרגשתי דילדו גדול מונח אל פתח ישבני והיא התכופפה ולחשה "אם אני לא אקבל ממך מה שאני צריכה יש לי אחד גדול הרבה יותר". נשימתה כבר היתה כבדה ונראה היה שלא הגזימה שאמרה שהיא כבר קרובה. הדילדו נלחץ יותר ויותר אל חור התחת שלי מנסה לבקע את דרכו. אם רק הייתה משמנת אותו כמו בחדירות הקודמות כבר היה חודר פנימה אך כנראה שידעה בדיוק היא מחפשת. הכאב גבר ואני התחלתי להאנק. "את אילו בדיוק אני רוצה" אמרה ונשענה עם כל גופה. הדילדו כבר ביקעה את החור וצווחה קטנה יצאה ממני כשהבנתי את הגודל. הדילדו חדר וחדר כאילו בלי סוף והקולות שיצאו ממני הפכו לגרוניים יותר ויותר. היא כבר שכחה מהאנגלית לגמרי והמשיכה לתת לי פקודות בגרמנית. הקצב גבר והדילדו נכנס ויצא בלי סוף ובקצב מהיר. אני כבר ממש צעקתי מכאב והרגשתי את הדמעות עולות לעיני . לפתע הבנתי שהיא חזרה לאנגלית והיא צועקת עלי ללחוץ ולהפעיל את הפלאג. העברתי אותו לשיא הרטט והפעלתי. שאגה של עונג חייתי פרצה ממנה והיא עזבה את הדילדו והתמוטטה על גבי. גופה התחיל לרעוד עלי והשאגות המשיכו להגיע. הרגשתי את גלי האורגזמה הולמים בה ואת גופה המזיעה נאחז בי. קולות העונג הפכו לנשימות שורקות עד שכאילו נרדמה מותשת על גבי.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן