חינוך מיני מהשכנה – חלק 3 – איריס

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לתחילת הסיפור

טוב,זה היה שבוע גדול. כל יום זיונים-וחגית, ווללה, כל פעם הביאה לי טריק חדש. אבל ביום שישי –די,נגמר הכל. הילדים חזרו והיה מצחיק לראות את חגית, מדריכת המין הפרועה, הופכת בשלאק לאמא'לה מאמי . טוב ,למען האמת, טוב גם לנוח, וללכת לים,ולבלות- כמעט שכחתי שיש עולם בחוץ.

ביליתי בים את רוב הימים-אני אוהב לתפוס גלים. גם החתיכות משהו בן-זונה, אבל כמו שאמרתי , הייתי שבע ולא כל כך שמתי-עד שפתאום אתמול אני רואה מרחוק אחת,מה זה גופה? פסל יווני, אני חושב קוראים לזה בשעורי ספרות. טוב שבע או לא ,בכל זאת אני לא יכול לא להסתכל,וגם כבר עבר שבוע, אז אני מתקרב-ומי זאת אם לא איריס-השכנה מלמעלה. היא כבר עברה את השלושים ומקרוב רואים שהיא כבר לא צעירה-אבל כוסית כוסית. בלונדה טבעית לפי השערות הבודדות שמציצות מהחוטיני. חזה בגודל בינוני ,ככה כמו איזה זוג תפוזים-ממש פרסומת לתפוזינה. טוב, היא אלי :

– שלום יואב, נתנו לך חופש?

– לא כל כך הבנתי מה היא אמרה ורק עניתי : שלום איריס, איזו הפתעה לפגוש אותך כך בים.

– ביום שישי יש לי יום פנוי,כך היא, ואותך חגית שחררה? זה קצת הביך אותי אבל היא המשיכה "מתחיל להיות חם מידי. אחזור כבר. אולי תבוא איתי?"

טוב, למה שאסרב לטרמפ? באתי. בדרך היא פטפטה כל מיני, וכמה שאני כבר גבוה וגדול כשהיא מדגישה את המלה גדול ומחליקה בידה על הירך שלי-ישר לזין. הוא ישר קפץ להקשב ,וכיוון שהייתי לבוש במכנסים קצרים של ים החזית שלהם עלתה כמו אוהל.

– הוו, עדיין נלהב! חגית עוד לא הרגיעה אותך! –כך היא. היא הייתה לבושה באיזו חולצת בטן שקופה על הביקיני התכלת שלה שאיכשהו "הצליח" להיפתח ולהשתחרר מהשד שלה.

הסמקתי וחשבתי לי "מה זה כל הנשים בבניין שלנו נהיו חולות מין?

הגענו הביתה – אני עם האוהל מלפנים והיא עם השדיים כמעט בחוץ, ואני רק מתפלל שלא אפגוש את אמא או את הדודה בתיה(שגרה בדירה מולנו) – ועלינו במעלית ישר לקומה העליונה . היא פתחה את הדלת .

עזרתי לסחוב פנימה את הסל-ים שלה ואמרתי : טוב היה מאוד מרגש! לא שמתי לב לי שאת כזו כוסית. בלעתי את המלה האחרונה-המבוגרים רואים בה עלבון!

-אל תבלבל בעגולים, היא אמרה. "לא לימדו אותך נימוסים? כשנכנסים לבית זר צריך לדפוק בדלת. חיבקה אותי סביב עורפי ונצמדה אלי בכל הגוף. החדרתי לה לשון לפה-היא לא חיכתה הרבה והחליקה את שתי ידיה האחת מתחת לחולצה שלי והשניה למכנסים מפנים.

הזין קפץ לדום מתוח. פתחתי לה את החולצה וירדתי בשפתי אל צווארה, לחריץ בין שדיה.היא היתה מלוחה קצת- מטעם המלח שבים.

גלגלתי את פטמתה בין שפתי והיא בינתיים לא טמנה ידה בצלחת-אלא במכנסי- אחזה בזין ,לטפה אותו והשילה מעלי את המכנסים שנשרו לרצפה..

החזרתי לה אותו הדבר ,והיא עמדה לפני ערומה,רק עם חולצת בטן פתוחה . כמו שאמרתי, היא היתה בלונדינית טבעית. השער שלה היה מגולח כמעט כולו חוץ ממלבן קטן מעל לכוס וורוד ומחייך.

הרגשתי מחנק מוכר ורעש דם ברכות.

– כמה את יפה , אמרתי-זוכר היטב את הלקח של חגית.

– היא רק משכה אותי אליה נשענה בגבה על הקיר ואמרה בוא! תכניס אותו, חזק!!

– עשיתי כדבריה ודחפתי, חזק. היא התרוממה קצת פשקה את הרגלים לקלוט אותי ותלתה את עצמה עלי.

– מהמשקל נפלתי קדימה והזין נדחף עמוק לתוך הכוס המצפה .

– ברגליה היא חיבקה אותי ומשכה אליה ואני נשען , נופל עליה דוחף חזק עוד ועוד והזין מגיב וחם ורטוב ובביצים עולה הלהט והיא עוזרת ברגליה וגונחת

– אוו עוד! צועקת :חזק, דפוק אותי! פנימה, יותר!! כן ..,כן.. והזרם השפריץ יחד עם הגמירה שלה.

חשבתי לי :ואללה ,לוהטת." והיא אמרה

– ברוך הבא. בוא היכנס הביתה , אספה את הבגדים מהרצפה והלכה קדימה-ואני אחריה, למטבח.

היא הוציאה מהמקרר שתי כוסות קולה, נתנה לי אחת שגמרתי בשתי לגימות, והתיישבה על השולחן.

-בסרט הזה כבר הייתי,חשבתי לי . אמרתי לה " כמה שאת חמה וכמה יפה-ממש כמו פסל"

– אל תחנטרש-כך היא- אני לא חגית,ולא זקוקה מחמאות כדי לחמם את המנוע.

– בוא אלי! משכה את פני אליה ונשקה בלהט את שפתי.

– החדרתי את לשוני בין שפתיה וצרפתתי את לה את הלשון. בידי הימנית מעכתי קלות את שדה -מוצק עגול עם פטמה ורודה קטנה. הורדתי את שפתי ונשקתי לתאומו, וליקקתי קלות את החריץ בין השדיים. שמתי לב שהיא הזיעה קלות.

– היא הכניסה את אצבעותיה בשערי ובידה השני החליקה על הביצים שלי עם קצות הציפורניים. כמה זה היה מטריף ! הזין מיד התנפח שוב וביצים עלו לי לגרון. היא החליקה בציפורניה במפשעה שלי סביב הביצים ועליהם, בין הביצים לתחת, על שורש הזין ואני חשבתי שאני צומח ועולה לתקרה. ובינתיים היא לחצה וכיוונה את ראשי מטה ואני מנשק את טבורה ומכניס לשוני לתוכו.

– אמרתי כבר שהיא הזיעה? כבר קצת יותר מקלות, וגם התנשמה בכבדות.

– בוא נשק אותי, היא אמרה בקול צרוד -התחלתי להרים את הראש, אבל היא אמרה : לא לא, בכוס , אתה לא רעב?

– קצת נרתעתי. עד עכשיו אף-פעם לא מצצתי כוס. אמנם כבר ירדו לי בנות-וגם חגית כזכור – אבל אני עוד אף-פעם.. אבל מצד שני ,אם להן זה לא מגעיל למה לי לא יהיה טוב גם כן? חוץ מזה –כמו כולם ראיתי בסרטים כחולים איך עושים את זה . אז עצרתי את הנשימה וחשבתי לי :על החיים ועל..וירדתי.

– אה, זה היה לא רע. איך שהוא זה עורר בי חשק ללקק . החדרתי לניסיון את לשוני בין שפתי הכוס.

– -איריס פתחה את רגליה לרווחה ,קמרה את גבה וצייצה :איי.

– המשכתי ללקק בין שפתי הכוס שנפשקו עכשיו, כשאני כורע על ברכי לפני השולחן.

– איריס משכה את ראשי אליה בשתי ידיה ו צווחה כן ! כך..עוד..הרגשתי כפתור תופח מתנפח תחת לשוני. מוללתי אותו בין שפתי ואחר כך ליקקתי חזק בכוח. ולמעלה ולמטה במהירות איריס החלה בצווחות: אך.. עוד… כן ! איי, איי, כן… חזק..! והרגשתי את שפתי הכוס נצמדות ללשוני ,מרפות ונצמדות ואיריס קשתה את גבה הקפיצה את התחת במהירות ובטרוף ושפכה .

– אצלי, כמובן, בינתיים הזין צמח וגדל והתנפח. בגרון הרגשתי מחנק . קיוויתי עכשיו לדחוף לה פנימה וגהרתי עליה , אבל היא החליקה מתחתי והלכה למקרר לקחת עוד קולה.

– היא חזרה, השכיבה אותי על גבי על השולחן בלחץ קל באצבעות ידה והניחה את הכוס הקרה על בטני. הזין ניצב לו כמו תורן ענק . טוב שתמצוץ קצת חשבתי לי, אבל אני כבר מת לזיין !

– היא החליקה עם כוס הקולה הקפואה על הביצים ועל הזין- לא האמנתי אבל זה גרם לדם לפעום בו עוד יותר .

– היא הורדה ראשה אל הזין והרגשתי חום לח של לשון על ראשו . הושטתי את ידי אליה אבל היא חמקה, החליקה כלפי מעלה ונשקה לפי, כשכל גופה שוכב עלי.היא התרוממה על ידיה והרגשתי לפתע שהזין נכנס בין שפתי הכוס, כשראשו בולט מאחור. ניסיתי לתמרן אותו פנימה ,אבל הייתי די חסר אונים על גבי.

– איריס התרוממה אספה את ברכיה משני צדדי , אחזה את הזין בידה והתיישבה לאט עליו. נשימתי נעצרה.

– הזין חדר לאט ,לאט, לתוכה וחום לח הקיף אותו סביב סביב. התחלתי להניע את האגן למעלה ככל שמשקלה של איריס אפשר לי. היא מצדה עזרה , התרוממה קלות , וירדה בטפיחה חדה . ושוב , ועוד, והקצב גובר . הרגשתי איך הזרמה גואה בביצים שלי עוד ועוד ומתחילה לעלות בזין.

– אל תמהר תעצור,לחשה איריס, אני עוד לא מוכנה, והאטה את תנועתה.

– כיווצתי את השרירים הפנימיים בזין לעצור את נהר הזרע. איריס מצדה האטה את התנועות דבר שהועיל להוריד את הדחיפות לזמן מה , אבל כעבור רגע זה כבר היה חזק ממני.

– התחלתי לדחוף חזק עם האגן ולצעוק: מהר איריס, אני לא יכול,.. בואי תדפקי אותי כבר! תני לי לשפוך!

– איריס הגיבה בתנועות מהירות יותר ויותר ,כששדיה מטלטלות מול פני ,עוד, ועוד והרגשתי כבר את הזרמה עולה וממלאה את כולי , פולשת לראשי –וארז התפוצצתי בצרחה חדה אההה!

– איריס איתי: איי, אווו… חזק.. כך שנינו ביחד: חזק! עוד!!

אחרי שהעולם התייצב, אירס קמה מעלי שלפה לאט לאט את הזין מהכוס ואמרה : טוב , אני יכולה לרכוב עליך. אני לא כבדה כמו חגית.

היא קמה ואמרה בוא למקלחת-טוב ,באמת הייתי מזיע , הלכתי.

היא נכנסה למקלחת, פתחה את זרם המים ולחשה בקול צרוד :סבן אותי..

אמרתי כבר שהיא נראתה משו-משו? השדיים שלה היו ממש שירה . כולי רעדתי כשרחצתי אותם , לבנים וצחים, בולטים על רקע הגוף השזוף שלה. הפטמות שלה התנפחו לאט, לאט תחת ידי. ירדתי ברחיצה לבטן שטוחה, חלקה ושחומה, עם גומת טבור באמצע- אליה תחבתי את לשוני. ציפורני ידיה גרדו/ליטפו את פדחתי ולחצן עלי קמעה לרדת עוד. הורדתי את שפתי אל כוס כה יפה , מציצה אלי מתחת לחתימת שיער –מלבן זהוב מושך וקורץ. לא יכולתי להתאפק ונשקתי לה ארוכות על הכוס. אווך, היא נאחה אנחה ארוכה , והסתובבה עם גבה אלי. התחת שלה היה מושלם. עברתי עליו לאט, לאט בשתי כפות ידי עם חופן סבון נוזלי ודחפתי אצבע לפי הטבעת שלה. היא דחפה את התחת אלי ,צחקקה ואמרה: שובב! התרוממתי לאיטי ושפתי על קימור גבה . היא שוב פנתה אלי והרגשתי את ציפורניה מחליקות , מדגדגות לי בביצים ועל הזין שלי לכל אורכו. הברכיים רעדו לי, נשענתי /נפלתי אליה קדימה, והיא נשענה בגבה אל הקיר .

השפתיים שלי נצמדו בלהט לפטמה שלה ,יד אחת באחוריה ויד שני תחת השד השני. כמה את יפה, גנחתי, וחושנית וחמה ו,ו,ו..גן עדן!

היא גרגרה מין גרגור כמו של חתולה שבעת רצון ולחצה על ראשי : נשק אותי עוד, היא לחשה

ירדתי לאט, לאט עם לשוני על בטנה,תחת זרם המים. מליחות הגוף שלה כמעט התפוגגה ונותר רק שריד קלוש.

ולמטה אל הכוס המחייך הנפלא שלה.. כרעתי, נפלתי בין רגליה כשאני מנשק ושותה את זרם המים היורד מן הכוס. שפתי הכוס נפשקו קלות ואני עזרתי להם באצבעותיי, מפשק לרווחה ודוחף את לשוני פנימה ומלקק ושותה ומוצץ ועוד, ועוד… היא הצמידה חזק את ראשי אליה בשתי ידיה והרגשתי את שפתי הכוס נפתחות נסגרות עלי והיא החליקה מעט מטה, לוחצת בכל כובד גופה על פי . הנעתי את לשוני בתוכה ככל שיכלתי כשאני מגלגל בפי את כפתור התשוקה שלה. אייי ..היא צרחה ,כן.., כן… עוד ! והניעה את האגן שלה , עם ראשי לחוץ אליה בידיה עד שחשבתי שהוא ייפול מעל כתפי. אייי!!!

הזין שלי התרגש ואני חושב כמעט התפוצץ- אבל איפה היא ואיפה הוא!.

אחריה דקות ארוכות היא נרעדה, התיישרה ויצאה מהמקלחון. אני ,ככלבלב ,בעקבותיה. לקחתי מגבת גדולה ורכה שהייתה תלויה שם והתחלתי לנגב אותה- מכפות הרגלים ומעלה. כך חלפתי ועברתי על מקור האושר, על בטנה ,על שדיה הנפלאים והיא סובבה עצמה . ירדתי בניגוב לאט, לאט לתחת-כמו שאמרתי מושלם ! היא פשקה קצת את רגליה שאנגב ביניהם-כולי רעדתי מעצמת התשוקה. כאן כבר לא התאפקתי-לא שלא עמדתי בפיתוי, עמד לי בפיתוי ועוד איך! נלחצתי אליה מאחור והזין שלי חש בלחות החמה של הכוס שלה. מכאן כבר אי-אפשר היה לעצור. דחפתי אותו פנימה בכול כוחי קחי אמרתי :"עוד, אני מת, אוי! קחי! עמוק!! " והיא נענתה: "כן, כן, חזק ,עוד יותר עמוק, חזק!!! זיין אותי!!!." דפקתי כמו משוגע חולה מין. פנימה, החוצה- האגן שלי קפץ ורקד הצורה פראית בלי כל שליטה שלי, עוד, ויותר עמוק, ויותר ו.. ושפכתי. זרם אדיר שהתיז ועוד פעם ועוד, ועוד, עד שלא יכולתי לעמוד יותר וצנחתי בין רגליה.היא נותרה כפופה על השיש של כיור המקלחת, ורק לחשה אוי,… היה טוב….

אחרי שתי דקות התאוששנו. התרוממנו שנינו ,היא חייכה אלי, נשקה על לחיי ואמרה: אתה תהיה מסוכן כשתגדל , יואב. ועכשיו תתלבש מהר ורוץ הביתה- אמא שלך בטח כבר מזעיקה את משמר החופים.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן